Tak úseky se najdou, ale když se k nim musíš dostávat přes tankodrom, tak to není ono. Navíc každý se za těmi úseky nechce vydávat x km daleko. Třeba po téhle zimě je to fakt naprostá šílenost...
Je pravda, že letos jsem ještě po republice moc nepojezdil, a pravda, v Orlických horách dostaly cesty pořádně na * :-( Ale snad to všude tak hrozné nebude..
Mimoto, když si koupíš jednoúčelové auto na víkend, tak je to vydávání se za úseky x km daleko právě to, na co se těšíš.
U nás jsou taky super úseky. Co mě však trápí je, že na nich panuje přímo nechutný provoz a to téměř celý den. Nejhorší na tom je, že se jedná o zapadlé silničky II. i III. tříd a přitom, když se chce človék kvalifikovaně povozit, musí buď pozde v noci nebo o víkendech brzo ráno. Jiak to stojí za prd. :'-(
pravda, v Praze bych taky nechtěl bydlet, sice jsem to tam zatím moc neprojel, ale co jsem zaslechl, tak křivoklátsko, kokořínsko, karlštejn, všechno s velkým provozem a jinak prd... A když jsem se 2x motal mezi dědinkama kolem Prahy, tak jsem taky nabýval lehké frustrace z nepříliš kvalitního asfaltu...
Před 3 týdny jsme s hondařema měli projížďku právě na Křivoklátsku a super silnice, provoz fajn, z celkem cca 170km bylo dobře 80 na 1s *. Až na toho blba v Modusu, co místo toho aby jel normálně a šlo ho předjet nasadil na Modus vražedné tempo a vlál od krajnice ke krajnici 8-s Panečku, to byl srdcař >:-[]
Za Prahou na západ jsou hezké silničky okolo Berounky od Berouna po Křivoklát, ale ne všechny jsou spravené a o víkendech plné cyklistů a motorkářů :-) Přijde mi, že na druhou stranu Prahy (východ) jsou silnice v daleko horším stavu :( Úzké, zničené a plné náklaďáků vyhýbajících se dálnicím
Ne, sranda. Bude to paráda v tom jezdit, tady bych si dovolil použít diktum BMW - Sheer driving pleasure, kde to vskutku platí. Méně je to pravdivé už u majitelů, kteří si myslí, že se za volantem nových BMW opravdu pobaví. Až nasednou do tohoto, asi si budou říkat, co si to ksakru koupili... že byli obelháni klamavou reklamou atd atp... no nic. Jsou auta a auta. Tohle ovšem není auto, je to hračka. Pro Jakuby Maliny... ne pro nás.
V Top Gearu S18E6 dělali srovnávací test jak na okruhu, tak na běžné použití. Jeli do práce v krásném britském dešti. A byla jim všem zima >:D Srovnávali X-Bow, Caterham a tříkolku Morgan. Určitě si to stáhni, hodně se nasměješ.
Z pohledu diváka je to auto kupodivu nuda a nepůsobí nijak dramaticky, možná je to i díky tomu tragickým zvuku. Jednoduše staticky vypadá akčnějí víc než v pohybu. Za volantem už to ale je celkem jízda. X-Bow u nás pravidelně závodí na kopcích a je to celkem schopné autíčko. Jedno KTM bouralo minulý víkend v Brně - Kohoutovicích. Video - [odkaz]
x-bow je skvele auto,hodne dlouho jsem o nem uvazoval a vahal...nakonec jsem ale poridil za polovicni cenu praktictejsi GT86, je mi jasne ze ale tady ta zabava bude jeste 2x vetsi. clovek jak starne tak je bohuzel praktictejsi:-) vic takovych aut. tohle, radical sr3 sl atd:-)
Někdy může méně znamenat více. Již jsem od pár lidí slyšel, že crossbou je sice velice efektivní a rychlý jako ďábel, ale zároveň i kousavý a zábava se odvíjí spíše od strachu, než nějakých uvolněných prožitků... Takže GT86 může být pro běžného řidiče lepší.
KTM by se mělo asi věnovat motorkám, ono to "auto" je zajímavý ale za 10tis euro si lidi kupujou i pěkný auta, natož cena přes 2 miliony to už přece je i GT-R a to je tak trochu jiná liga i s jinou praktičností. Musí se v tom sedět jak v ledničce, žádný místo a ještě je v tom zima. Asi bych se došel o víkendu sklouznout na pořádný motokáře než tohle.
Tak to - klidně přizná(vá)m - ani NEvím? :-|
Já žiji v "přesvědčení" (tak jak v článku píše Aleš, ale třeba i Autocar atd.) že jde o RAKOUSKÉHO výrobce (z Mattighofen a továrna na X-Bow je u GRAZu) kterému ŠÉFuje Stefan Pierer - abychom "zvýšili" úroveň diskuze ;-)