Odhalení nové generace Peugeotu 308 je asi nejžhavější novinkou posledních dní. Už ale vznikly také počítačové retuše, ukazující možnou podobu jeho kombi verze.
ale líbí se mi víc než nový Golf a to musím říct, že se mi nový Golf líbí jak kombi tak HB. Rozhodně víc, než oktávka. Ale toto je opravdu velmi povedený návrh. Tak snad to v PSA nezkazí interiérem, nějaký inspirace 508 by neškodila. Aktuální náhled do interieru 308 je zkousnutelný, ale stále obsahuje některé nevhodnosti. Uvidíme, jak to nakonec bude. Aktuální verze 308SW sice nabízí vynikající poměr cena/výkon(prostor), ale nelíbí se mi stejně jako šestá generace kombi golfu (ten se mi nelíbí ještě o něco víc). Předpokládám, že do této třídy aut PSA neplánuje víceprvek dozadu ani v těch nejvyšších verzích, přesto francouzské naladění zadní vlečné nápravy mi sedí víc, než u VW/Škoda. Očekávám zase dobrý poměr cena/výkon a určitě konkurenceschopnost Oktávii, připadně jednodušším verzím Golfu. Mému oku lahodí, ač možná není tolik francouzsky odvážné jako třeba nové C4 Picasso.
Tak pokud nová 308 SW bude vypadat takhle dobře, tak o zákazníky určitě nebude mít nouzi. Jenom věčná škoda, že si neodpustili tu opičárnu s budíky nad volantem :'-(
novy dizajnersky smer naznacila uz 508micka [odkaz] a toto bude jej mensi surodenec.... takze necakam ziadne dizajnerske zmeny pri pohlade na tuto 308 ;-)
Povedlo se..ten nový design se frantíkům fakt povedl.. :yes:
Polemizoval bych,že je to lepší než nový VW Golf Variant.. ;-)
Ale jako konkurenta hlavně O III bych ho bral moc vážně!
Jsem zvědavý na cenu..!! A jízdní vlastnosti vč. kvality interieru..sedadel zvláště.
:yes: boční silueta je velmi podařená u obou, předek se mi líbí u 308 víc, zadek mají obě pěknej. Ve Francii to bude víc něž konkurent OIII, u nás to bude v prodejích konkurent Golfa. Tak snad nové modely PSA trochu vyléčí, bylo by škoda přijít o francouzský pohled na design (ale i o italský - ty "americké" linie u Fiatů mě příliš neoslovují).
Ve Francii 308 Sw ..to bude hit..podobně jako O III a Golf u nás.. ;-)
S italským designem souhlasím..ale po investicích do Chrysleru se nedívím , že to chtějí vrátit a americkou techniku dávají na trh v italském kabátu!
Lancii to moc neprospělo..ale žije!
Fiat Freemont se myslím v EU prodává dost dobře.
A Jeepu italský design může v Evropě jen pomoci.. :yes:
Já nevím, Freemont mi přijde jako mix azijce s Američanem a spíš mě odpuzuje. Fakt je, že pokud je interier v pořádku, tak se v tomto směru dá ledacos zkousnout. Kdyby to vyšlo od Chevroletu, tak by mi to k tomu i patřilo, ale od Fiatu je to prostě divné auto, stejně jako Lancia Voyager. Tak budu jen doufat, že fiat ten kabátek pěkně přešije.
Já jsem v pondělí na R6 u Prahy míjel kamion s naloženými peugeoty a mezi RCZ stál kombík. Měl tento čumák (který má i 208 a 508), ale vůz mi přišel menší než 508kombi. Určitě se nejednalo o stávající generaci 308. Dlouho sem nad tím dumal a když tu vidím nyní tyto obrázky, ten vůz se tomu dost podobal. Je ale možné že jsem se spletl :-)
Jinak za mě palec nahoru. Oproti stávající verzi toto vypadá moc hezky, snad to tak bude i jezdit :-)
Možné to je, ale vůz mi přišel o dost menší, než 508 a mělo to kulatou tu střechu, né tak placatou jako má 508, proto mě to zarazilo.. troufnu si tvrdit, že to vypadalo jako na těchto obrázkách >:D Já vím, že je to neuvěřitelné, připadám si jak člověk co viděl UFO a nikdo mu to nevěří >:D
Jak říkám, něco sem viděl, dost možná sem se spletl, neměl sem čas si to pořádně prohlídnout, jelikož byl provoz a na dálnici se 30 nejede >:D
Ne, byl to určitě Peugeot, koneckonců vezli jen Peugeoty :-) Asi to byla ta 508 to je jediný normální vysvětlení >:D Jen mi prostě přišla menší v porovnání s mým autem i když normálně jsou auta skoro stejná.
Jinak DS5 znám:)
Ani by mne nenapadlo, že DS5 neznáš, jen že je trochu menší, kombík evokující, čumák v podobné proporci, tak mě to napadlo no...
jojo, 508 je povedené auto a to i uvnitř :-)
Splést si tento krásný návrh se stávající 308 SW tedy opravdu není možné. Ta má totiž asi nejodporněji tvarovaný zadek ze všech kombíků nižší střední třídy, co jsem kdy viděl 8-s:no::no::no:
Já vím, já to četl pozorně, jen jsem přidal svůj názor na vzhled předchůdce, protože auto s tak odpudivým pozadím uráží můj vkus. No pokud ta nová generace 308 SW bude vypadat tak jako na obrázku, je vidět, že se u Peugeotu poučili a to mě moc těší :-)
Tak to jsem tě zle pochopil. Mě se stávající 308sw také moc nelíbí, ale nestyděl bych se v něm jezdit :-) Nicméně jel sem jen v 307sw a ten mě jízdně hodne zklamal
a kombik bude asi este krajsi..... tento novy dizajnersky smer peugeotu ktory zacala 508 a pokracuje na 2008 a 208 sa mi paci.... myslim ze kombik bude vyzerat presne tak ako vidime na obrazku v clanku... vyzera v podstate ako taky zmenseny P508 takze niet pochyb o realnosti vzhladu... bude to krasne auto... parada... 308 mi ako fandovi pezotu bude robit velku radost... ;-)
s potesenim musim konstatovat ze podobne ako renault aj pezot sa uz dizajnovo nasiel a tie tlamy z minulosti ktore sme mohli vidiet na 407 alebo 207 ci 307 su nastastie uz prec...
ked sa momentalne pozriem na modelovu ponuku pezotu tak je to uz celkom parada:
208, nova 308, 508 aj 5008 a 2008 su pre mna pekne auta.... pacia sa mi... 3008 je rozporuplna ale ujde to.... faceliftovane RCZ uz tiez vyzera paradne... snad len stara mala 107micka uz mi tu akosi nepasuje ... inak ma pezot uz skutocne paradne auticka :yes:
Mě se "tlama" na 407 celkem líbí i vzhledově aut ona pěkných kolech vypadá slušně, nicméně mě strašně zklamalo interiérem a jízdou. Troufnu si říct, že je to nejhorší vůz střední třídy své doby, ve kterém sem jel.Naprosto mi nevyhovoval posazem, ergonomíí. I jsem o něm zezačátku přemýšlel ( Verze RC kombi 2.2Hdi), ale jsem rád že jsem do něj nešel. To 406 byla daleko lepším a uživatelsky příjemným vozem :-) Je to ale můj názor, z venku se mi auto líbí pořád.
no na mna 407 posobi velmi disproporcne a nevyvazene.. proste :-( [odkaz] , nastastie su tieto casy uz prec... :yes:
407 bol zvnutra fakticky dost mala.... a to prave vdaka tomu posunu ... kde vodic sedi daleko od celneho skla.... kdesi az za prvou polovicou auta ( objem kabiny bol na urovni dnesnych malych aut ) no takze vzadu fakticky to malo priestor pod urovnou strednej triedy
tak tak.... zober si napr tuto foto [odkaz] .. predne sedacky su fakticky az niekde za polovicou kabiny a celeho auta... celne sklo mas jeden a pol metra od vodica.... vzadu za prednymi sedackami miesta snad jak v o triedu mensom aute ... som rad ze je uz doba 508micky :yes:
Podle mého názoru ztratila vzhledově 407 oproti 406 určitou eleganci a nadčasovost v jednoduchosti a ta "tlama" mi prostě nesedí . 407 je opravdová hrůza co se týče kvality a spolehlivosti , kolega měl 407 a pořád tomu blbla elektronika ,přestalo fungovat stahování oken , centrální zamykání a taky unikal olej ,problémy se silentbloky....atd. , Zato já jsem se 406 najel 250tis. km a vyskytlo se pouze vadné vstřikovací čerpadlo právě přibližně u těch 250t. km,jinak žádná jiná ani drobná závada. U 508 se Peugeot opět začal probírat a číší z ní elegance , pohodlí ,prostor a dobrá hodnota a i spolehlivost .
308 má pěkného nástupce a jsem přesvědčen ,že i v kombíku mu to bude slušet, snad jen ten volant bude dostatečně nízko na to ,aby zakrýval maximálně spodní kousíček přístrojovky ,jinak za mě nová 308 určitě :yes: .
406 se mi taky líbila, plavná, ale žádná rozhrkaná francouzská herka, jak o tom všichni mluví. 407 opravdu nic moc třeba v porovnání s konkurenční Fr. Lagunou II. Ta i přes svou pověst pro mě byla lepším autem (já s ní takové martyrium nezažil:D) Jinak posaz a jízda o dost lepší :-)
Přesně tak . Všichni toho namluví ledacos ,ale reálná zkušenost kolikrát chybí , 406-kou většina z takovýchto kecalů nikdy nejela ,možná tak rozhrkaným bazarovým kouskem v "TOP" stavu.
Lagunu jsem před tím, než jsem jel se 407 považoval za podprůměrný kousek nehodný porovnání s Peugeotem a celkově Peugeoty oproti konkurenčním modelům Renaultu za výrazněji zdařilejší , ale..Ano, 407 zklamala nejen vzhledem ,ale i jízdně.
Laguna II byla parádní dálniční křižník, horší to bylo na nerovnostech, kde odskakovala jak koza :-) Někomu nemusel sedět nízký posaz za volantem, ale já to měl jako strašné plus a těžko se mi zvykalo na neco jiného >:D
Posaz byl fajn ,jenom tím dálničním křižníkem bych Lagunu II kvůli tomu způsobu filtrování nerovností nenazýval. Zase tak velká hrůza to sice nebyla ,ale zrovna tohle uměla 407 mnohem lépe ,plout jako koráb. >:D
Dobře, opravuji.. v Německu to byl dálniční křižník :-) Myslel sem to spíše tak, že v zatáčkách to nebylo zrovna mrštné auto a na hezké silnici vůz seděl dobře ( na 17" kolech) a jel pohodlně, jen ne na našich okrskách a vůbec silnicích >:D
Tak potom je to něco jiného , s tím se dá souhlasit :yes: . Ono vlastně řada aut sedí "překvapivě" lépe na hladkých silnicích a jede pohodlně ,když to žádná nerovnost nekazí. ;-) >:D
Pokud v tom nebude před řidičem normální přístrojová kaplička s přístroji, viditelnými skrz volant, tak jak to má správně být, budou prodeje výrazně menší, než by mohly být. Nevím proč tyhle francouzské automobilky vždy musí ve svých modelech instalovat nějakou designovou zrůdnost. :no::no::no:
Nový designérský styl Peugeotu se mi moc líbí, v případě nové 308 tak trochu navazuje na starší (ale stále moc pěknou) 306ku. Pokud bude 308SW vypadat tak jak na fotkách, stane se podle mě tím nejkrásnějším kombíkem nižší střední třídy.
Pokud to bude vypadat takto, tak 308 ztratí svoji originalitu, avšak za cenu vyšších prodejů, které jsou pochopitelně až na prvním místě. Na současně verzi je právě hezké, že to nemá profil jako klasický kombík,ale názory většiny vypovídají o jasném konzervatismu aneb spousta nadává na koncern, ale jejich strohé a jednoduché sterilní linie byste chtěli od každého auta. Zvláštní, že nikomu nevadila záď Ceedu sw předchozí generace, přitom záď 308 sw je elegantnější a uhlazenější :-)
PS: když už přistoupili na mainstreamovější design, tak to chětjí zabít budíkama nad volantem-asi jim lezou žáby na mozek.