Ekonomika
Beekey
0
Exterier je krasny, interier z Astry, ujde, neni ani nejkrajsi, ani nejkvalitnejsi, ale neni osklivej, a zrychleni tanku, ve vsech motorizacich. Vim, v tehle kategorii neni to jediny a nejdulezitejsi udaj, ale mit pod kapotou pres 140kW naftovych koni, a nedostat se pod 9 vterin na 100ku, je podle me faux pas. I ta A5ka s 1.8 TFSI to zvladne za 8.8 ... ;-\
Johny.Rico
0
Jo, jenže A5 stojí přes mega, že... tady to máš o dost levnější. No, je to asi prasátko. Na druhou stranu asi nejhezčí kabriolet, co je momentálně na trhu v jeho třídě 😄
Beekey
0
Ja ale o cene nemluvim, jen objektivne se mi to zda byt malo na 143 kW a 400nm...
Lucaslegend
0
Tiez som nechapavo na to pozeral, ze biturbo diesel a zrychlenie az 9.4! A celkovo dat diesel do cabrio je hrozne...ja teraz casto jazdim na cabrio Chrysler, starucke auto s atmosferou V6, jazdi to za 9.1s a ma to neskutocne nadherny zvuk...
sargis
0
NA Autocare ho testovali voci A5. Cacada - lepsie jazdne vlastnosti, kvalita interieru naj z Oplov. Audi - priemer, ale lepsi imidz a premiovejsia palubovka. Vitaz A5 za imidz, palubku a nizsiu stratu hodnoty }v ich casopisoch je depreciation sucast asi kazdeho testu~. Porazeny Opel - hlavne lebo Vauxhall 😒
hikeen
0
Hezká modelka? spíš tlustá modelka. Auto nevypadá špatně ale hmotnost 1,7 tuny :no:
martindr
0
a co? Ved to nie je supersport a dynamicke vlastnosti ma dobre. To ze vazi 1,7 tony je sice vela ale to nie je auto na zavodenie. Nechapem co tu s tou hmotnostou mate stale. Pochopim u astry ci insignie ale v kabriolete???
[odkaz] 8-s
JASNÁ VWOLBA JE: [odkaz] - BRAVWO VW!!! :yes:
JASNÁ VWOLBA JE: [odkaz] - BRAVWO VW!!! :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mne nepríde ako nositeľ myšlienky GTIho, skôr ako jeho likvidátor /"znechucovač"/, v očiach iných diskutérov, používaním od neho prevzatých výrazov. Tento diskutér poukazuje jednoduchými /primitívnymi/ poznámkami i na primitívnosť GTIho príspevkov zaobalenú do síce naoko kvetnatej bájky, na ktorej je už z podstaty vyvolania flame pramálo pravdy. "Najlepšie" sú jeho testy v blogoch s fotografiami z "bohatého fotoarchívu auto.cz", keďže auto reálne videl iba na tých obrázkoch a sedel v ňom leda tak po pošúchaní Aladinovej lampy >😒]
Dokud Oply od Corsy směrem nahoru nedostanou podstatně lehčí a prostorově efektivnější podvozkové platformy, nemá cenu o nich vážně uvažovat. Astra, Cascada, Insignia - všechny jsou postaveny stejně špatně - zvenčí se jedná o jedny z největších modelů ve třídě, ale uvnitř jsou neuvěřitelně stísněné a navíc trpí tragickou nadváhou. Ostatní automobilky už dávno pochopily, že své modely musí dělat hmotnostně i prostorově co nejefektivněji, jenom Opel pořád jede postaru 8-s :no: :no: :no:
to máš pravdu, ale musím teda konštatovať, že "nadváha" u Oplu môže predstavovať aj konkurenčnú výhodu a to u ľudí, ktorí chcú ťažké, robustné auto trebárs na ťahanie brzdeného prívesu s cca 2000kg. Stabilita súpravy a mnohokrát tuhosť karosérie u 1,9 tonového kombi (Insignia) v porovnaní s 1,3 t (Mazda 6) sú úplne niekde inde. Alebo aj trebárs u SUV modelov.
Ak by som si kupoval kabrio, je to jasná voľba! Je snáď všetkým jasné, že v porovnaniach s A5 cabrio prehrá, preto ho beriem ako konkurenta pre Golf, Mégane či 308. Páči sa mi, že má textilnú strechu. V základe má vyšší výkon a lepšiu výbavu než a Golf a po dorovnaní je Cascada lacnejšia. Vpodstate, v základe už má všetko potrebné.
Opel :yes: :yes:
Opel :yes: :yes: