Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hammunasakra
..bych možná spíš "ocenila" jediný "dospělý" (navíc "prémiový" = dražší) vůz mezi 10ti NEJprodávanějšími (nikoli nejlepšími ;-) ) BMW 3 :yes: :-)
A ne C5, no nekecej ;-)
Riio2
Mńa osobne prekvapilo (potešilo) 2. miesto Clia. Taktiež P208 (tu je to tak trochu podmienené tým že sa vyrába v Trnave :-) ). Samozrejme Golf, ale to sa dalo čakať, je to "esencia" nižšej strednej (v povedomí Európanov ). Trochu ma zarazilo, žr v top 10 niíe je žiadna "mimoeurópska značka", odhliadnuc od Ford-a. Alebo som zle pochopil článok, že sa jedná len o predaje európskych značiek?
2. místo Clia (i s ohledem na poměrně velký rozdíl mezi prvním Golfem) a 4. místo P208 se jistě za úspěch označit dá, na druhou stranu s nimi stále pevně drží krok "vysloužilé" Polo s Fiestou (3. a 5. místo). Focus je na tom proti Golfu docela špatně, ale i tak je pořád druhý nejprodávanější (ve své třídě) v Evropě.
Správně zmiňujete "V EVROPĚ" - celosvětově je to NAOPAK, ne?
Jen proto, že se se sedan! od VW (v nižší střední) nejmenuje Golf, kdežto u Fordu se jmenuje Focus i sedan, že... ;-)
Co je pro tržní úspěch podstatnější, to kolik daná automobilka prodá celkem (na světě) vozů v dané třídě, nebo to, kolik ve stejné třídě prodá vozů se stejným jménem/názvem?
Co je pro tržní úspěch podstatnější, to kolik daná automobilka prodá celkem (na světě) vozů v dané třídě, nebo to, kolik ve stejné třídě prodá vozů se stejným jménem/názvem?
Pro mne (tedy) ani jedno, ale samozřejmě s vámi SOUHLASím ;-)
Já si podle toho taky auto nekupuju, ale nepsal jsem, co je podstatné "pro tebe"..., nýbrž co je podstatnější pro prodejní (třídní) úspěch...
Napsala jsem že (samozřejmě) SOUHLASím.. ;-)
PS: Předpokládám že po součtu GOLFu a Jetta se dostaneme na větší číslo než má FOCUS (což mi ale vlastně připomnělo že současná Jetta je technicky JINÉ auto = není to Golf s kufrem = je jasné že jsou počítány "odděleně"
PS: Předpokládám že po součtu GOLFu a Jetta se dostaneme na větší číslo než má FOCUS (což mi ale vlastně připomnělo že současná Jetta je technicky JINÉ auto = není to Golf s kufrem = je jasné že jsou počítány "odděleně"
To vůbec jasné není, protože nehledí na technickou spřízněnost. Záleží jen na jménu. Proto dohromady sčítají klidně tři, nebo čtyři generace. Kolikrát jsou to naprosto odlišná auta, jen se stejně jmenují (to samé jméno používají na různých trzích/ kontinentech pro jiná auta). Navrch některá jména spojují dohromady, aby v tom pro jistotu nebyl žádný pořádek. Kdybys to založila na technické spřízněnosti, tak zase můžeš klidně přičíst Octavii, A3, Leon a další, až budou.
Pokud chceš nějaký jednoduchý globální indikátor úspěchu, pak má smysl počet kusů, obrat a zisk.
Pokud chceš nějaký jednoduchý globální indikátor úspěchu, pak má smysl počet kusů, obrat a zisk.
Celosvětově není "Golf s kufrem" jen Jetta, stejně jako není Jetta jako Jetta... při tom sčítání jde primárně o jméno, nikoli o technickou spřízněnost, společnou generaci apod., viz MT 13:51.
Jo, jo, třeba ta čínská je Rapid.
Jo, jo, a indický Rapid je... ;-)
Vento.
Jsou tři věci na světě, které mě naplňují úžasem. Hvězdné nebe nade mnou, mravní zákon ve mně a tvůj přehled - od Venta k MP4-12C a zase zpět. ;-) :yes: I když tedy posledně jsi nevěděl tak ZCELA ZÁSADNÍ věc, že u Swiftu Sport je metalíza v ceně. ;-\ >:D
A je to tu zas. >:D >:D >:D
mozno s nimi polo a fiesta aj preto drzia krok lebo su to nemecke auta a nemecky trh je najvacsi v eu....a domace auta sa tam predavaju najlepsie .... keby malo francuzsko 80 milionov ako nemci tak je clio europska jednicka... no co uz ;-\ .. takto bude golf vecne prvy a vzhladom na silnu poziciu v nemecku to nie je ziadne prekvapenie...
Tak si vem evropská čísla bez německého a francouzského trhu (tedy bez vlivu obyvatel těchto dvou ne zcela stejně velkých států) a hádej, jak to pořadí dopadne (aby ses pak, v některých případech, nedivil ještě víc)... ;-)
Fiesta není úplně německé auto, viz Ford jako značka.
Fiesta není úplně německé auto, viz Ford jako značka.
Nesmyslná argumentace. Ano, německý trh je větší než ten francouzský, na druhou stranu tam ale nemají malá auta natolik dominantní postavení jako ve Francii.
iudex
Je zaujímavé, že predajne najúspešnejšie sú dve najviac opľúvané automobilky: nudný, bezpohlavný sterilný VW a odpudivo škaredý nekvalitný Ford. Žeby všetci tí kupujúci boli takí hlupáci, keď kupujú najmä VW a Ford? A znalci a estéti sa môžu snažiť do roztrhania tela, ale ich Kia, Citroen či Bristol nie a nie preniknúť do tej TOP 10. No holt treba ešte intenzívnejšie šíriť tú osvetu, nech ľudia konečne precitnú. >:D
Já bych tedy auto z TOP 10 (zcela vážně a BEZ legrace a "ani omylem") NEchtěla... ;-)
PS: Zato Bristol [odkaz] ANO ano Ano aNo anO AnO aNo aNO a ještě jednou ANO :-)
PPS: Vy snad (někdo) NEeee? ;-)
PS: Zato Bristol [odkaz] ANO ano Ano aNo anO AnO aNo aNO a ještě jednou ANO :-)
PPS: Vy snad (někdo) NEeee? ;-)
Ani ne. Pokud jde o sportovní vozy, zakoukal jsem se do MP4-12C. Je tu stálice jménem 911. A nakonec Aventador. Tahle tři auta mi říkají víc než vyobrazený Bristol. Což by se samozřejmě mohlo změnit.
Konstrukce MP4-12C mne "fascinuje" od prvopočátku a naměřené časy vozu jsou fantastické, přesto v testech najdete "určité pochybnosti", nebo alespoň "mírné rozpaky" z výsledku (mluvím o voze - nikoli o naměřených hodnotách..
Aventador jistě má "své", ale jeho "stylu" bych nikdy nedala přednost před Ferrari (mne "zasáhla", po tom co v každém druhém článku si přečtete NEsmysl že majiteli stačí kreditní karta je jeho praktičnost "GENIÁLNÍ" a NEznám lepší karoserii než shooting brake :yes: ;-)
911 nezpochybňuji - byť mému "srdci je bližší" Bristol :-)
Aventador jistě má "své", ale jeho "stylu" bych nikdy nedala přednost před Ferrari (mne "zasáhla", po tom co v každém druhém článku si přečtete NEsmysl že majiteli stačí kreditní karta je jeho praktičnost "GENIÁLNÍ" a NEznám lepší karoserii než shooting brake :yes: ;-)
911 nezpochybňuji - byť mému "srdci je bližší" Bristol :-)
Testy McLarenu beru povětšinou s rezervou. Třeba jako Fifth Gear, kde měli předsériovou verzi, snažili se driftovat bez vypnutého ESP a auto za to zkritizovali. Plato a Needell mi normálně někdy umí lézt na nervy :-) , ale tohle jsem opravdu nepochopil. Tím spíš, že jde o britské auto. Radši čerpám ze své zkušenosti. Pokud jde o testy a "testy", ohledně MP4-12C má zajímavá videa Chris Harris. Neříkám, že byl bez much, ostatně na něm pracovali a dodělávali ho i když už byl v prodeji.
Z výběru je jasné, že píši o jiných vodách než těch okupovaných FF. :-)
Z výběru je jasné, že píši o jiných vodách než těch okupovaných FF. :-)
Já ty "jiné" vody maličkou ozkoušela a dnes už ("raději") FF :-)
(zkuste ve dvou vyrazit na 3-4 dny někam s MP4-12C ;-)
Bohužel mnoho testů je "podivných" - nicméně na MP4-12C se shodlo více testů - na druhou stranu máte pravdu že "dolaďovali" = jaký je reálný dnešní stav těžko říci.
PS: CHRISe HARRISe "miluji" - velká škoda že odešel z AUTOCARu (časopisu to HODNĚ "uškodlilo") - nicméně na JEHO názor dám (spolu s Martinem V. je to můj "oblíbenec" č. 1 :yes: :-)
(zkuste ve dvou vyrazit na 3-4 dny někam s MP4-12C ;-)
Bohužel mnoho testů je "podivných" - nicméně na MP4-12C se shodlo více testů - na druhou stranu máte pravdu že "dolaďovali" = jaký je reálný dnešní stav těžko říci.
PS: CHRISe HARRISe "miluji" - velká škoda že odešel z AUTOCARu (časopisu to HODNĚ "uškodlilo") - nicméně na JEHO názor dám (spolu s Martinem V. je to můj "oblíbenec" č. 1 :yes: :-)
Když pošlu zavazadla samostatně, tak se to dá. Což dělám i normálně. :-) Záleží, co přesně tam chci dělat. Pár kufrů se do něj vejde. Pokud nepotřebuji celou garderóbu a jde jen o prodloužený víkend, vejdu se i s partnerkou. Výjimečně jsem ochoten cestovat jen s kartou.
A Chris má MP4-12C, nebo 12C, jak mu nově říkají, rád. Mimochodem, víš, že má rád i Panameru Diesel? >:-[]
A Chris má MP4-12C, nebo 12C, jak mu nově říkají, rád. Mimochodem, víš, že má rád i Panameru Diesel? >:-[]
To 12C zcela bez problémů (zaujal mne hned zpočátku při prvních zveřejněných "konstrukčních podrobnostech" - ještě než vůz vůbec jezdil), s tou Panamerou v naftě - to můj mozeček asi NE"zpracuje" ;-)
..tam mám jak "zajímavější" dieslové vozy tak lepší verze Panamery = sorry to je "mimo mé možnosti" :-)
..tam mám jak "zajímavější" dieslové vozy tak lepší verze Panamery = sorry to je "mimo mé možnosti" :-)
Tohle ti možná pomůže: [odkaz] :-)
Já vám NEvím. Chris jezdí stále výborně (maličko ztloustl ;-) ) a hodně lidí zrovna recenzí Panamera Diesel "rozladil". U mne to není tak zlé (že inženýři Porsche UMÍ nezpochybňuji), ale aby ve mne vyvolal "touhu" zrovna po tomto modelu - na to asi ani on NE"stačí" - možná bych potřebovala SAMA vyzkoušet..
PS: A nějak jsem to NE zcela pochopila s maximální rychlostí - to že byl v helmě na okruhu nepatrně rychlejší než já v Citroën C5 mne moc NE"ohromilo". Pro mne spíš POTVRZENÍ, že Panamera ANO, ale (rozhodně) s jiným motorem - buď GTS nebo Turbo
PPS: A pokud diesel tak Alpinu D5 nebo tri-turbo (to asi chci víc "vyzkoušet" než že bych toužila po vlastnictví) nebo i audi A6 Bi-Tdi - prostě Panamera Diesel nějak "nemohu zpracovat" :-)
PS: A nějak jsem to NE zcela pochopila s maximální rychlostí - to že byl v helmě na okruhu nepatrně rychlejší než já v Citroën C5 mne moc NE"ohromilo". Pro mne spíš POTVRZENÍ, že Panamera ANO, ale (rozhodně) s jiným motorem - buď GTS nebo Turbo
PPS: A pokud diesel tak Alpinu D5 nebo tri-turbo (to asi chci víc "vyzkoušet" než že bych toužila po vlastnictví) nebo i audi A6 Bi-Tdi - prostě Panamera Diesel nějak "nemohu zpracovat" :-)
Otázky, kterým se věnoval, vyjmenoval. Jak jsem napsal, mohlo ti to pomoci pochopit, proč ji má rád. Navnazující video to moc není. Spíš takové zamyšlení. To by ses jí opravdu musela projet. Rozhodně bych se nezlobil, kdyby měla vyšší výkon, ale za A6 bych ji tedy nevyměnil. A i 5er podle mne strčí do kapsy. Rozdíl je, že karoserii 5er považuji za velmi povedenou, naprosto ukázkový sedan, kdežto karoserii Panamery zase tolik nemusím. Karta se obrací v interiéru, což člověk očekává vzhledem k ceně.
Já (bohužel) spíš rozumím té většině která zrovna s tímhle testem "měla trochu problém" (což se CHRISovi NEstává). Minimálně zčásti je to i o výkonu - ten je na tak velký luxusní vůz prostě MALÝ (i) proto jsem zmínila konkurenci, 184 kW v době kdy Alpina D5 má 257 kW a 550 Nm v užším pásmu otáček než 700 Nm od Alpina - to jsou PŘÍLIŠ velké rozdíly... (a to já až tak úplně "na číslíčka" NEjsem).
Asi to nebude "špatné" auto, ale když Panamera tak (zcelajistěurčitě) s jiným motorem a když diesel tak (asi HODNĚ jistě) jiný..
Asi to nebude "špatné" auto, ale když Panamera tak (zcelajistěurčitě) s jiným motorem a když diesel tak (asi HODNĚ jistě) jiný..
Zákazníci si asi tolik nestěžují. Ani při faceliftu nedostala silnější diesel. Jak píši, podle mne je lepší ve všem kromě karoserie a motoru, pokud chceš sportovní "sedan". S výjimkou převodovky, logicky. Teď se rozhodni, co je pro tebe důležitější. Samozřejmě, ideál je nemuset mít diesel, pak je to jednoznačně GTS. Já bych dal přednost Panameře. Nikdo nezpochybňuje, že více by neuškodilo.
Pokud bychom se bavili o malosériové výrobě, za zajímavé považuji Singer, nebo Eagle Speedster.
"Směr" se mi LÍBÍ, ale místo Eagle Speedster bych asi zvolila Lyonheart a Singer já NEznat, to jsem se musela podívat - to je už MOC "mimo mne" :-)
PS: Když roadster tak (asi) Wiesmann MF5 ;-)
PS: Když roadster tak (asi) Wiesmann MF5 ;-)
Koukal jsem, že mají i nadále v nabídce MF4-S. :-) Singer je 911 ve stylu z každé to nejlepší.
Ano MF4 je více STYLové a méně výkonu (zde) naprosto NEvadí :-)
PS: NEzpochybňuji styl, jen MNE to (přiznávám) NE"oslovuje"
PS: NEzpochybňuji styl, jen MNE to (přiznávám) NE"oslovuje"
Hlavně MF4-S má atmosférický osmiválec na rozdíl od MF4 a MF5.
Nejde jen o styl. To samé platí i pro techniku. Proti stylu nových 911 nic nemám, tohle auto je v první řadě o pocitu z jízdy. Má to být 911 pro nadšence, pro milovníky klasiky.
Nejde jen o styl. To samé platí i pro techniku. Proti stylu nových 911 nic nemám, tohle auto je v první řadě o pocitu z jízdy. Má to být 911 pro nadšence, pro milovníky klasiky.
Já sice na jednu stranu "ráda tradice", ale "milovnice klasiky" (tedy hudby ano, ale u aut) NEjsem :-| Pardon ;-)
Zato s atmosferickým V8 ve Wiesmann MF4-S - tam jsme naladěni STEJNĚ :-)
Zato s atmosferickým V8 ve Wiesmann MF4-S - tam jsme naladěni STEJNĚ :-)
>:D Nicméně to na věci nic nemění. Ano, stále stejně nudný a sterilní VW a ošklivý, nekvalitní a vrzající Ford. Prostě naši miláčci... >:-[] A koneckonců i Renault Blio, které nemá jediný normální motor, dovolilo si 1.2 TCE spojit s dvouspojkou a jehož volantu by se nikdo nedotkl ani přes svářečské rukavice na tom není tak špatně. ;-)
A vůbec, ty už jsi jak Ronault.Příliš okatě se připravuješ na přestup. ;-) >:D
A vůbec, ty už jsi jak Ronault.Příliš okatě se připravuješ na přestup. ;-) >:D
>:D >:-[]
Všechny cesty (nakonec) vedou do jednoho nejmenovaného "koncernu"..., chce to jen vydržať! >:D
Všechny cesty (nakonec) vedou do jednoho nejmenovaného "koncernu"..., chce to jen vydržať! >:D
;-) Jistě, chce to jen vyzrát. >:D Ale gti to bude ? >:-[]
To je celkem jedno, hlavně, že to něgti bude, STačí příliš neFOFrOvat a může být GTI něgti hodně brzy. >:-[]
>:D Samozřejmě, že to něGTI bude. Nechci být ovšem doma za sOPCe, kterému ke štěstí STačí SedětSiSám v kokpitu nějaké kupy plechů,to JistěChápešWhite. I když je to pro mě určitá kataRSe. >:-[]
GRó je v tom, že STačí si neSeděT na vedení a najednou máš z "Gde nic Tu nIc", rovnou GTI. Ale to poReSíme zase až ve 3ech, jako zástupci Cech moRavy a Slovenska u "CUPpaccina", Co TRadičně nabízíme... :-)
Tak musím si nejako pripraviť alibi, keby niečo. Aby som potom mohol poukazovať na názorovú konzistentnosť. >:-[]
..ach a není to "zajímavé", je to (zcela) "normální" ;-)
PS: A ich Kia (či Hyundai) tam zcela jistě "proniknou" - narozdíl od toho sofistikovanějšího odpružení, zavěšení kol či V6 v "mainstreamové" střední - neb současná C5 je POSLEDNÍM svého druhu..
PLUS jsem RÁDA, že jsem pro vás "objevila" (tak VÝJÍMEČNOU značku jakou je) Bristol :-)
PS: A ich Kia (či Hyundai) tam zcela jistě "proniknou" - narozdíl od toho sofistikovanějšího odpružení, zavěšení kol či V6 v "mainstreamové" střední - neb současná C5 je POSLEDNÍM svého druhu..
PLUS jsem RÁDA, že jsem pro vás "objevila" (tak VÝJÍMEČNOU značku jakou je) Bristol :-)
Až se přestane vyrábět současná a vyjímečná C5 a tvoje už doslouží ,tak ti ani nezbyde nic jinýho než jít konečně do toho Bristolu ,ne? ;-) >:-[]
To bych sice MOC ráda, ale viděla bych to spíš na Lexus IS :-)
PS: Nebo dám na ZÁVĚRečné doporučení ROČNÍHO testu vozu i zde nedávno zveřejněné: "Kupte dokud je, TAKOVÁ nabídka se už NEbude opakoavat" ;-)
PS: Nebo dám na ZÁVĚRečné doporučení ROČNÍHO testu vozu i zde nedávno zveřejněné: "Kupte dokud je, TAKOVÁ nabídka se už NEbude opakoavat" ;-)
Ja bych zase nedelal z nouze ctnost. Citroen C5 ma ve stredni tride nesmyslnou dieselovou V6 primarne proto, ze maji Frantici k dispozici jenom staricky sestikvaltovy Aisin, ktery je do te miry neefektivni, ze potrebuje mnohem silnejsi motor nez konkurence. To je hezky videt na vykonnostnich cislech Citroenu C5 V6, ktere jsou proti konkurenci se stejnym vykonem katastrofalni.
Mimochodem stejny problem maji kolegove od Peugetotu s jejich 508GT je na papire nabusena kara s 200+PS dvakrat foukanym naftakem, realne si s ni i obycejny Passat 2.0TDI 125kW vytre vyfuk.
Jedine co tyhle motory nabizi je spotreba odpovidajici teoretickemu vykonu nikoliv realne dynamice, kombinace devet deset litru zadny problem.
Mimochodem stejny problem maji kolegove od Peugetotu s jejich 508GT je na papire nabusena kara s 200+PS dvakrat foukanym naftakem, realne si s ni i obycejny Passat 2.0TDI 125kW vytre vyfuk.
Jedine co tyhle motory nabizi je spotreba odpovidajici teoretickemu vykonu nikoliv realne dynamice, kombinace devet deset litru zadny problem.
Ale zase Passat TDI je prezlečená formula, to vedia všetci a natrhne anus všetkým na diaľnici vrátane 911ky. ;-)
Prevlecena formule to neni, ale jako jedina nabidne se ctyrvalcem celkem dobrou dynamiku i s automatem. To proste Francouzi neumi, protoze letargicky Aisin si fakt s motory s mensim vykonem (a jak ukazuje C5 ani s vetsim) nerozumi. U nepremiovek je volba prevodovky mnohem dulezitejsi nez u premii, protoze nemaji zadnou rezervu vykonu.
Petrko
u Golfistu a Octavkářů vždyť Golf, Octavia a A3 jsou vlastně totžné auta. >:D Jak říkal jeden Octavkář koupil jsem si A3 s kufrem. >:D
yoggi
Golf sa mi paci a je to u mna momentalne No1. ( som zastanca koncernu ) ;-)
Mam otazku, kde su teraz krikluni ( Kia, Hyundai ) ako H/K ide a ovladne postupne EU s autami.
Som rad, ze vacsina ludi je normalnych.
Mam otazku, kde su teraz krikluni ( Kia, Hyundai ) ako H/K ide a ovladne postupne EU s autami.
Som rad, ze vacsina ludi je normalnych.
Snad bych se radějji ani neměla ptát CO to je/má být (to) "normální" ;-)
Co je vyhodnejsie pre nas europanov. Orientujme to na krajiny ako Slovensko a Cesko. V tychto krajinach su vyrobcovia automobilov korejci a (nemci+francuzi). Zamestnanec u korejcov zarobi 2 zatial co u europskych 3.
Co je vyhodnejsie pre ludi ? Kedy sa budu mat ludia lepsie ( zivotna uroven, kupischopnost ), ked bude Kto viacej vyrabat ?
Toto nechavam uz na kazdom nech si zodpovie ja mam jasno ;-)
Co je vyhodnejsie pre ludi ? Kedy sa budu mat ludia lepsie ( zivotna uroven, kupischopnost ), ked bude Kto viacej vyrabat ?
Toto nechavam uz na kazdom nech si zodpovie ja mam jasno ;-)
×
Sdílení komentáře
×
2 zástupci mezi top 10 značek - 1.-2. místo
Eurodrzci zdejším prosťáčkům dokonale vyplenili rybník - BRAVWO VW GROUP, PŘEDEVŠÍM GOLF, POLO A A3 :yes: :yes: :yes:
PS: Já měla (hlavně) na mysli hlavně to že se mezi "masově prodávaná" (malá levná) auta, dostalo "normální" AUTO :-)
Kúpili by ste si, resp. kupujú si ľudia auto len na základe toho, že sa im proste páči? A ignorujú ostatné parametre. Áno, vždy sa môžu nájsť takí ľudia, ale koľko ich bude?
Bohužel jim nestačí říci jednou svůj názor a musí všechny ostatní přesvědčovat, že vlastně koncern je to nejhorší na světě. Kéž by raději jen chválili to své vozítko a na ostatní neházeli špínu. Inu, tento způsob je mnohým milejší. Pošpinit ostatní. A nakonec to dopadá tak, že zdroj informací je "jedna paní povídala".
Nezastávám VW, ani koncern. Jsem spokojený s Octavií a to mi stačí... Až příjde čas na koupi nového vozu, zase se budu snažit najít pro sebe optimální vozidlo. Nebudu řešit, zda je to či ono auto levnější a zda mi nabídne výbavu nebo "záruku", ale to, zda za tu cenovku, kterou mi nabídne prodejce, má ten či onen vůz co nabídnout...
Hezký večer všem :-)