Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Volkswagen Golf R už testuje na Nürburgringu

30 komentářů

Adam Novák
Tomu se říká zvuk :-)
Avatar - white label
white label
Jaký bude reálný zvuk (spoza volantu) finální verze nepozná z tohto videa ani jasnovidec, co je naopak podle zvuku z videa jasné, je fakt, že šlo o verzi s dsgéčkem.
Avatar - grifith
grifith
řeknu to tvojí řečí, ať rozumíš : v této kategorii jedině */renault-megane-rs-se-predstavil-v-edic… >:D
Avatar - white label
white label
Chtěl bych vidět tu "rozdvojenou osobnost", která se rozhoduje mezi GR a MRS(CUP), i když o jednom bych vlastně možná i věděl... >:-[]
Avatar - iudex
iudex
Tak vidíš, a svojimi úvahami o dileme GTI vs. RS nás oblažuje neustále. >:-[]
Avatar - Atlis
Atlis
jaky zvuk prosim ta? ved to znie strasne ako zatial kazde TSI...
Musis
Nie ze by som si planoval Rko kupit (prave naopak, mam najslabsie TSI 7. generacie ake je mozne mat pre golf >:D ), ale 2.0 a 290koni mi pride ako znasilnovanie toho motora, jake keby z neho chceli dostat nieco na co nema, uz 2.0 TSI a 270 koni mi prislo zle, najlepsie to bolo za doby R32, keby radsej pokracovali v tom a supli do toho 3,2l turbo alebo nebodaj biturbo tak by to bolo strasne co by vzniklo za raketu :-)
Avatar - white label
white label
Ale tohle nemá jako základ tvou 1.2 TSI, ale 2.0 TSI. Co pak říkáš na takový MB A 45 AMG, který má ze stejného objemu (také R4T) 360 PS!? ;-)
krokodyl.usaty
myslim, ze stejny vykon byl i v Evu VIII (tez z 2.0) a to uz je hezka radka let. Zadne z tech aut nemelo znasilnenej zadek.... maximalne roztriskanej predek a to navic nebylo kvuli motoru >:D
Avatar - Atlis
Atlis
EVO X FQ400 ma takmer 400k, stale vyrabane FQ350 ma.. hadaj kolko. No a to iste plati aj pre A45 AMG. 290k nie je nic extra.
dreede
Na druhú stranu však treba poukázať, že užívaťeľská prívetivosť starých turbomotorov FQ350-400 je nulová oproti moderným TSI. FQ sú závodne naladené motory, ktoré len od 3tis začínajú žiť a od 4tis pracujú naplno.

Mercedes je iná liga :yes:
Avatar - Atlis
Atlis
problem nie je v tom, ktory je modernejsi. prifuknut dvojliter na 400k a na 290k je dost rozdiel. evo ma velke turbo a to sa neroztoci len tak...
Futurista
Tak dneska není nutný hnát výkon motoru do výšin. Spíš jde o to všechno vyladit tak, aby to fungovalo. Focus RS má 305 kobyl, je super, ale Megane RS s 265 koňma je prostě lepší, vyladěnější a sportovnější. Což dokázal i na Nürburgringu, kde je nejrychlejší předokolkou s dost velikým náskokem. Takže Gof R s 290 koňma ano, ale ať ty koně dokážou využít svůj potenciál a zbytek auta ať to stíhá pobrat.

Z testu mě pobavilo, že " ze záběrů je patrné, že auto si nechá líbit i opravdu svižné tempo." To je překvapení... Ve srovnání s tím bych byl rád věděl, jak by popsal redaktor jízdu na ringu se zamaskovanou ORSIII. A dál hned čtveřice výfuků... To už je jako u vietví. Čim víc výfuků, tím víc eRRRRR... >:D
Avatar - Atlis
Atlis
to ci je auto lepsie alebo nie nezavisi len od toho, ake robi casy na ringu...
dreede
Asi tak. Čaro zvuku starej, dobrej 2.5T R5 vo focuse ST/RS nenapodobníš na žiadnom R4 ani 10 sympozermi či na saní, alebo výfuku.
Avatar - white label
white label
Bohužel u vzpomínaného dvojkového STéčka to "čaro zvuku" (starej R5T z Volva) nefungovalo ve vyšších/"vysokých" otáčkách, a netýkalo se to jen zvukového projevu, i R4 2.0 TFSI (v G5GTI) znělo "nahoře" lépe/sportovněji.
Avatar - Atlis
Atlis
no to urcite... :no:
Avatar - white label
white label
Tak se v těch autech někdy pořádně svez, palečku... ;-)
I na (akusticky poměrně charismatický) volnoběh mělo dvojkové ST lepší zvuk, než "nahoře".
Avatar - Atlis
Atlis
okrem rs mk1 som jazdil vsetky focusy...

o tom, v ktorych otackach znie st najlepsie nebola rec. rec bola o gti v porovnani s st/rs a gti neznie v ziadnych otackach lepsie ako st/rs.
Avatar - white label
white label
To je škoda, že zrovna ten celkově nejlepší/nejvyváženější z nich si "nejazdil".
Abys měl možnost posoudit to, o čem jsem psal, je samozřejmě nutné pořádně projet nejen "všetky focusy". ;-)
Avatar - Atlis
Atlis
neboj, jazdil som toho dost aby som to vedel posudit ;)
Avatar - white label
white label
Avatar - Atlis
Atlis
rs ma tiez symposer...
dreede
Áno, ale pochopili sme sa, že myslím samotnú frekvenciu R5 vs R4+
_MT_
R bude pravděpodobně čtyřkolka. Jak bude jezdit, lze do velké míry soudit z S3. Budou to velmi podobná auta, pochybuji, že VW naladí Golf R výrazně jinak. A nová S3 je pohodlnější než předchozí generace a zábavnější než předchozí generace. Ani z daleka nehraje stejnou ligu jako MRS. Možná ani nehrají stejný sport. Je to prostě auto na každý den s 300 koňmi, které dá stovku za 4,8 vteřiny (S tronic). To je prosím rychleji než oba šestiválcové F-Type.
Avatar - white label
white label
Souhlas, se vším co je v reakci.
_MT_
Otázka je, kdo bude rychlejší. :-) Bráno jak na suchu, tak na mokru. Fakt, že řízení i podvozek ladili s jinými prioritami, nic nemění na tom, že je to rychlé auto, které má dostatek snadno dostupné trakce. Na druhou stranu, pohon všech kol znamená větší ztráty, takže výkonový náskok nemusí být tak velký, jak se zdá.
Avatar - white label
white label
Jasně, mimochodem otázka není jen to, kdo bude rychlejší na suchu/mokru, ale taky kde (rychlý okruh/klikatá horská okreska...). On to má Megane RS CUP na okruhu (v rámci třídy) relativně snadné, když konkurence podobně zaměřené verze (CUP) nenabízí.
Koncern zase umí výborné hh "na každý den".
_MT_
Jde tu o jediné - na kolik dokáže Haldex kompenzovat kompromisní naladění. S3 bude svědčit mokro a řekl bych, že se jí (na suchu) spíš povede na rychlém okruhu než technické, pomalé okresce.

Nejzajímavější jsou tedy technické pasáže na suchu. Pokud by ho porazila tady, tak je podle mne po souboji.
Avatar - white label
white label
Uvidíme jak na tom bude současná generace, ale s tou minulou měl právě MRS větší problémy na těch okreskách, než na okruhu.