Novinky
objekt21
ze by napokon ten predaj skodky nemcurom nebol taky dobry napad?
Gilgit
Nechci se vyjadrovat k tomu jak bude doopravdy vypadat ruský Renault Sandero a kde se bude vyrábet. Bohuzel, pan Bures opet napsal/opsal clánek i s chybami, kterých si, neposkrvnen poznáním, proste nevsiml. Takze, továrna Avtoframos, kde se dnes vyrábí v Rusku vozy Renault Logan, Sandero, Duster a dalsí, není "nedaleko Moskvy", ale úplne a zcela v Moskve (na pozemku bývalé továrny Moskvic). A informace, ze výrobní díly budou dovázeny z Rumunska, je extrémne nepresná. Jiz dnes má ruský Logan/Sandero velké procento lokálne produkovaných dílu, Duster taky, i kdyz trochu méne nez Logan/Sandero. V prípade nové generace Logan/Sandero to bude jeste víc, vcetne napríklad lokálne vyrábených motoru.
Poznámka: To co jsem napsal je urceno pro ctenáre, které to zajímá. Není to urceno pro nick BeranK, který zde nedávno napsal, ze ho moje "zbytecné znalosti" (jinak formulace prímo geniální) nezajímají.
Poznámka: To co jsem napsal je urceno pro ctenáre, které to zajímá. Není to urceno pro nick BeranK, který zde nedávno napsal, ze ho moje "zbytecné znalosti" (jinak formulace prímo geniální) nezajímají.
Díky :yes:
Vámi uváděné informace jsou velice zajímavé, nicméně věřím spíše zprávám uvedeným na serveru Automotive News než informacím někoho anonymního z diskuze. Samozřejmě pokud uvedete spolehlivý zdroj vašich informací, mohu chyby opravit.
Gilgit
Pane Buresi, verit ve vsem Automotive News je osemetné, i tam delají chyby. To ze továrna Avtoframos lezí v Moskve, a ne nedalko Moskvy, se dá snadno overit. Informace o podílu lokálních cástí pocházejí z rozhovoru s manazery Renault, dají se najít ruzne na internetu. Napríklad jiz v roce 2009 (!) mel ruský Logan 43 % local content. Prohlásil to tehdy Jean-Philippe Jouandin, reditel Russia Supply Chain firmy Renault, na konferenci o automobilové logistice v Moskve v cervnu 2009. Na konferenci o automobilovém prumyslu porádané deníkem Vjedomosti v prosinci 2010 rekl tehdejsí zástupce generálního reditele firmy Renault v Rusku Francois Provost ze v roce 2012 má být pro vozy na platforme B0 dosazen lokální podíl 74 %.
Na to, jak presne bude vypadat nový Logan a Sandero pro Rusko a kde se ty vozy budou vyrábet zatím zádná oficiální informace neexistuje. Ruské zastoupení Renaultu vsak vcera vyslalo novinárum zprávu, ze fotografie publikované na internetu a ukazující údajne vozy Renault Logan/Sandero jak se budou vyrábet v Rusku jsou ve skutecnosti vozy dnes vyrábené pro nekteré jiné trhy a dalsí informace pocházejí z fantazie autora. "Ruské verze automobilu se budou odlisovat od tech evropských a budou predstaveny pozdeji", ríká se zde doslova. Dnes se totiz v Rusku sériove vyrábí a prodává Logan a Sandero staré generace, vozy nové generace prodávané na Ukrajine pochází z Rumunska.
Neberte mou kritiku osobne. Vím, ze to není vzdycky jednoduché, ale obcas by to holt chtelo víc casu a treba trochu googlovat 😄
Na to, jak presne bude vypadat nový Logan a Sandero pro Rusko a kde se ty vozy budou vyrábet zatím zádná oficiální informace neexistuje. Ruské zastoupení Renaultu vsak vcera vyslalo novinárum zprávu, ze fotografie publikované na internetu a ukazující údajne vozy Renault Logan/Sandero jak se budou vyrábet v Rusku jsou ve skutecnosti vozy dnes vyrábené pro nekteré jiné trhy a dalsí informace pocházejí z fantazie autora. "Ruské verze automobilu se budou odlisovat od tech evropských a budou predstaveny pozdeji", ríká se zde doslova. Dnes se totiz v Rusku sériove vyrábí a prodává Logan a Sandero staré generace, vozy nové generace prodávané na Ukrajine pochází z Rumunska.
Neberte mou kritiku osobne. Vím, ze to není vzdycky jednoduché, ale obcas by to holt chtelo víc casu a treba trochu googlovat 😄
Není náhodou prací novináře si informace ověřovat? Od čeho podle vás mají firmy tisková oddělení? Přebírání informací bez ladu a skladu je tak na úrovni webu nadšence, ne profesionálního novináře, který se tím živí.
Gilgit
Bohuzel, to slepé prebírání je v prípade Auto.cz dost casté, hlavne kdyz jde o cánky o automobilovém prumyslu.
Konecne vyzera maximalne civilizovane, aspon na promo foto z tych modelov netrci napis "som lacny".
Dacia :yes:
Dacia :yes:
ale ten obrovský kosočtverec je vážně nechutný 8-s
Ten znak není to, co si myslíš (fuj!). To je diamant, a u něj není větší velikost na škodu.
To neřeš, podle logiky těchto "odborníků" by muselo mít Mitsubishi dokonce 3.
Zvláštní, že zcela nezměněné logo VW na autech wehrmachtu z II. světové války je nepohoršuje 😒
Zvláštní, že zcela nezměněné logo VW na autech wehrmachtu z II. světové války je nepohoršuje 😒
místní notorický opravovatel až cenzor největší odborník na automotive zejména na východ od nás Gilgit ho zase chytil při napsání příšerných chyb....že je Vornocovova ulice asi 6 km od centra Moskvy je opravdu zásadní chyba, která zcela zásadním způsobem ovlivňuje informaci a výrobě modifikace Dacie pro ruský a ukrajinský trh, stejně jako fakt, že nebohý pan Bureš napsal, že se sem dováží díly z Rumunska a zapomněl předložit druhovou a množstevní specifikaci. Ještě, že tu máme Gilgita, který to vše bryskně napraví, víme, že /řada" dílů je domácích, ale u Dustera je jich "míň".
No, jak je vidět, někteří lidé si holt pokoj nedají a svoje moudra budu lifrovat alespoň po internetu, když už se asi v běžné komunikaci nechytají. Co se dá dělat....
Nicméně k vlastnímu Sanderu pro ruský trh.....ta maska renaulta mu nesluší, rovná maska dacie trochu a la VW je podle mně lepší. Nicméně v Rusku by si rumunské auto nekupovali, takže to "musí" být zápaďácký - francouzský Renault. Je zajímavé, že škodovky se na tamějším trhu do německého označení rozhodně převlékat nemusí. Proč asi? že by ta image byla někde jinde? Obligátní "přátelé" VW by nám to vysvětlili asi jinak.
Co ty na to Topore?
No, jak je vidět, někteří lidé si holt pokoj nedají a svoje moudra budu lifrovat alespoň po internetu, když už se asi v běžné komunikaci nechytají. Co se dá dělat....
Nicméně k vlastnímu Sanderu pro ruský trh.....ta maska renaulta mu nesluší, rovná maska dacie trochu a la VW je podle mně lepší. Nicméně v Rusku by si rumunské auto nekupovali, takže to "musí" být zápaďácký - francouzský Renault. Je zajímavé, že škodovky se na tamějším trhu do německého označení rozhodně převlékat nemusí. Proč asi? že by ta image byla někde jinde? Obligátní "přátelé" VW by nám to vysvětlili asi jinak.
Co ty na to Topore?
topper ked uz 😉
rusky trh je samozrejme diametralne odlisny to je pravda .... dacia je v rusku neznamy pojem.... takze s logom renault je to lepsie :yes😒br />
napr v indii znacka suzuki predava svoje auta pod nazvom maruti suzuki [odkaz] a model maruti dzire nie je nic ine ako swift sedan
napr lada largus v rusku nie je nic ine ako prekapotovany renault logan MCV [odkaz]
jednoducho na niektorych trhoch je to tak 😄 a vladnu tam ine pomery
mozno keby skodovka vyrabala nejake vlastne modely pod vlastnou znackou tak by v rusku musela tiez pristupit na zmenu loga na skoda
rusky trh je samozrejme diametralne odlisny to je pravda .... dacia je v rusku neznamy pojem.... takze s logom renault je to lepsie :yes😒br />
napr v indii znacka suzuki predava svoje auta pod nazvom maruti suzuki [odkaz] a model maruti dzire nie je nic ine ako swift sedan
napr lada largus v rusku nie je nic ine ako prekapotovany renault logan MCV [odkaz]
jednoducho na niektorych trhoch je to tak 😄 a vladnu tam ine pomery
mozno keby skodovka vyrabala nejake vlastne modely pod vlastnou znackou tak by v rusku musela tiez pristupit na zmenu loga na skoda
Gilgit
Co se táce slova cenzor, tak si nastuduj, co to presne znamená.
Zajímavé jak vís, jestli se v bezné komunikaci chytám nebo ne? Ty chyby samozrejme nejsou tak príserné, ale zbytecné. Zajímavé je, zda jsi v soukromém zivote, kdyz si porizujes výrobky nebo sluzby, taky tak benevolentní ke spatné práci.
Tu hlavní chybu clánku jsem zmínil v první vete mého príspevku, komentovat ji zatím nebudu.
Co se týce tech domácích dílu, tak to pardon: Renault Logan a Sandero první generace, které se v soucasné dobe vyrábejí v Rusku, mají "local content" víc jak 74 %, Duster by se na 74 % mel dostat koncem roku 2013. (omlouvám se za "zbytecné znalosti").
Co se týce image: Dacia se nikdy v SSSR ani v Rusku ve velkém neprodávala a image tam nemá zádný. Image znacky Skoda je samozrejme o hodne lepsí, o tom není treba diskutovat.
Zajímavé jak vís, jestli se v bezné komunikaci chytám nebo ne? Ty chyby samozrejme nejsou tak príserné, ale zbytecné. Zajímavé je, zda jsi v soukromém zivote, kdyz si porizujes výrobky nebo sluzby, taky tak benevolentní ke spatné práci.
Tu hlavní chybu clánku jsem zmínil v první vete mého príspevku, komentovat ji zatím nebudu.
Co se týce tech domácích dílu, tak to pardon: Renault Logan a Sandero první generace, které se v soucasné dobe vyrábejí v Rusku, mají "local content" víc jak 74 %, Duster by se na 74 % mel dostat koncem roku 2013. (omlouvám se za "zbytecné znalosti").
Co se týce image: Dacia se nikdy v SSSR ani v Rusku ve velkém neprodávala a image tam nemá zádný. Image znacky Skoda je samozrejme o hodne lepsí, o tom není treba diskutovat.
Cenzor není korektor! To že autora článku upozorní na evidentní nepravdy tak na tom nevidím nic špatného, naopak! A myslím, že to neuráží ani autora článku. Kdyby si více času věnoval studiu automobilového průmyslu než honu na čarodějnice, pak by si měl také znalosti, které by mohly někoho zajimat. Prázdný blábol a odpor k osobě která si dovolila opravit autora článku, zřejmě pramení z nějaké diskusní neshody... tak už se z toho vzpamatuj a věnuj svůj čas něčemu smysluplnějšímu než snaze to tady Gilgitovi nandat. 😉
...[odkaz]
BRAVWOOOO :yes: :yes: :yes: :yes:
BRAVWOOOO :yes: :yes: :yes: :yes:
Zajímavé je, že dostalo odlišné (dvouparabolové) světlomety. Myslím, že u Dacie bývají často kritizovány.
tak tomuhle nerozumím. zajímalo by mne kolik tato verze bude stát. Nabízí se otázka: proč ukrajinská verze může mít ovládání oken na dveřích (stejně tak vzadu), ony hranaté ofuky (trošku méně ladí s kulatými v krajích přístrojovky) a ovládání klimy z clia, zajímavý nápad (libivost nehodnotim, je subjetivni zalezitosti každého)
renault proste vie ako na to 😉