Jaguar se hrdě hlásí o slovo. Už nemusí jen poukazovat na tradici a výkony svých motorů. Konečně má opravdové sportovní auto: takové, co může vyzvat na souboj Porsche. A takové, jaké v nabídce BMW vůbec nenajdete.
...cenová politika je asi omyl. Tady si Jaguar s tímhle krásným autem hodně věří. Za mě raději AMG nebo Porsche. Šestiválec nemá smysl vůbec za dva miliony... a V8 za 2,6... je šílené. SLK 55 AMG je za 1,8 milionu. Navíc má atmosférický V8 ... a to se mi hodně líbí. Nebo pak rovnou SL.
v clanku sa to inak jasne pise.... ze F-type ma blizsie ku carrere....
o 18cm uzsi boxster od F-type skutocne nemoze byt konkurenciou pre tento jaguar ani nahodou.... a vykonmi tiez nie a ani cenou .... som rad ze mas rovnaky nazor :yes:
Silnější motor je ale jen jedna věc... koncepčně ta auta vypadají podobně a takhle od stolu se zdá, že by stačilo uvést na trh Z4M a bylo by po rozdílu. Nebo ne? Ptám se celkem vážně, Z4 projetou nemám a Jaga pochopitelně taky ne.
Krásné. Nádherné. Ve všem. Ve stylu, v posazu na silnici, v "silných" zadních blatnících, v dokonalé přídi a v absolutní pohledové jistotě. Akorát se tak trochu bojím, že tu dojem z auta a z článku pokazí liga GéBé (Garážové Bohnice) svými intelektuálními kreacemi v podobě šedi a nudy a podobných žvástů. Prostě si zvykni, že každé auto nemusí nutně stát a vypadat jako tatínkův cee´d.
Tak tedy k designu bez výhrad (jasně, myslím Jaguara), k technice bez výhrad, nezbývá než... nacenění. No tak tam už ovšem bereš své konto heverem. Pasoval bych to jemně níž, základ by měl startovat na jednašest za šestiválec, ať se to rýmuje. A byly by fronty. Takhle budeš sám sebe muset trochu přemlouvat i na plakát, neboť ani ten nebude za hubičku.
Kdyby jsi napsal pouze první větu a pak první větu z druhého odstavce, plně bych s tebou souhlasil a zvedl ti palec. Bohužel se neumíš obejít bez svých rádoby moudrých a poučných frázi takže za mně Jaguár skvěle GTI horší průměr.
Nemám tuto potřebu, ale ty máš asi předmětný problémek. Bude obecnějšího vnitřního rázu, mindráček kexxíka, co? Vždy především přemýšlej o sobě. O své hlavě. Ale hlavně se tu věnuj autům, tak jako naši kolegové a tak jako já.
Zase špatně, vždyť to by mi například na tebe stačilo pár holých vět. A vůbec, proč bych to dělal? Netahej sem své mindráčky a věnuj se autu přesně tak jako většina nás zde.
JJ každý není frajer co jezdil měsíc taxíkem a teď už všechno ví a všechno zná. Btw. jaké má dnes GTI trenýrky, ty by jsi to mohl vědět. Btw. na sporáky si stěžuj u svého koncernu tam dělají auta na zemní plyn včetně Audi. ;-)
Koukám, že jsem trefil >:D
Jestli mým koncernem myslíš koncern, od kterého mám auto, tak v něm nedělají Audi.
Ale raději už utíkej jezdit, ať dáš letos svejch 150 tisíc km s klienty do Monaca a zpět >:D
To máš pravdu fakt nevím jak BBurago, ale Welly ho dělá. O to co já dělám a kam jezdím se ty nestarej, můžeš popohánět tak svého tátu ať tě vezme do zoo.
Jak už jsem psal ty si tak můžeš komandovat taťku a ne mně na to aby jsi mne mohl zaměstnávat jsi příliš chudý jak penězi tak duchem. Ty "ubožáckej logre". ;-) Btw. už jsi si vyleštil "angličáky"?
To je ale slabota, dej tam plnej PLYN, ať vidím, jak luxusně umí šlechtic nadávat >:D >:-[]
Kdes vzal tu myšlenku, že bych tě chtěl, nebo měl zaměstnávat? :-O
Sakra iudexi, viděl jsi snad už někdy devětsetjedenáctku a předpokládám, že karosářské, výkonové a tedy i cenové rozpětí toho modelu znáš. Že zrovna ty tu budeš diskusi strhávat na tuhle plochu bych nečekal.
a ty si videl f- type? to nie je ziadny golfik..... to je auto rozmerovo a vykonovo ako 911 ;-) pozri si rozmery vykony a ceny ak v tom mas bordel.....
No schválne, aké je výkonové rozpätie 911ky cabrio? Lebo práve o otvorenej verzii sa bavíme, takže neargumentuj tým, že 911 môže mať vo verzii GT2 cez 600 koní, leto to nie je kabrio/roadster. Teda 911 cabrio siaha od 254 kW (základ) po 390 kW (turbo S), Jag od 250 kW po 364 kW, to je pre mňa absolútne porovnateľné.
A z hľadiska vizuálneho/estetického si dovolím vysloviť kacírsky názor, že F-type: [odkaz] sa mi páči oveľa viac, ako (opticky ***natá) 911 v kabriu: [odkaz]
Až přijde F-Type jako kupé, co budeš říkat pak? Ani tak nejde o to, jestli je vrchol 911 550, 620, nebo třeba 650 koní. S 991 Turbo (S) jsem ještě nejel, ale pokud mohu soudit z 997, tak Porsche nemá stejné problémy jako V8 F-Type. V mých očích si připlácíš sice za silnější, ale jinak horší auto. Takhle to u 911 nevidím.
Realita je, že V8 bude mít problém i s C2S, nemluvě o verzi s power kitem. A to je hodně daleko od Turba.
Ono 911ka je pre svoje rozpätie modelov a motorov ťažko jednoznačne zaraditeľná. Základnú verziu môžeš porovnávať trebárs s Nisanom 370Z, kdežto GT2 je v lige superšportov typu Ferrari 599 Fiorano. Preto treba pri porovnaní brať do úvahy nie celú modelovú radu, ale napríklad len kabrio, ako pri porovnaní s F-type. A tu to konkurencia je bez debaty.
Ono to není náhodou, že základní 911 stojí jako dvě 370Z. Předpokládám, že nemluvíš z vlastní zkušenosti. Neumím si totiž představit, jak bys jinak mohl takové porovnání vypustit z klávesnice. :-) Na druhé straně je to podobné, GT2 (obzvláště RS) míří spíš na ostřejší verze aut jako Gallardo, 430, 458. 599 GTB je hodně jinde.
Ale chápu, co jsi chtěl říct. A zase tolik nesouhlasím. V rozpětí modelové nabídky si totiž často auta nejsou rovna. Některé kombinace jsou lepší, jiné jsou horší. Některé jsou prostě jiné. Podle mne je lepší dívat se na to podle toho, co od auta chceš. Větší výkon automaticky neznamená větší zábavu. Stejně tak cenovka v tom nehraje takovou roli.
Netreba ma chytať za čísla, tvrdím, že v zásade je základná 911ka výkonovým konkurentom Zetka (spomeň si, ako sa v testoch Zetko neraz označovalo). Cena s tým nemá nič do činenia (neplatíš si len za súhrn materiálov, ale za image, značku Porsche - nie nadarmo je Porsche automobilkou, ktorá zarobí najviac na jednom modeli - tuším 17t eur netto). A ten istý modelový rad 911 má napríklad verziu turbo S, ktorá je priamym konkurentom Nissanu GT-R. Takže celé, čo som chcel povedať (a s čím toľko nesúhlasíš) je to, že 911ku ako konkurenta k nejakému inému modelu nemôžeš dať len tak, bez ďalšieho, lebo to rozpätie je také, že iné automobilky to pokrývajú dvomi či viacerými modelmi.
Však já nedávám za konkurenta celou řadu. Nejsem ten, kdo se snaží všechny tři verze F-Type splácnout dohromady a nějak je napasovat na jednu řadu u konkurence. Ne, já jsem si vybral verzi, která je podle mne nejlepší, a té jsem našel u Porsche dva konkrétní konkurenty.
OK, tak je to kóšer; ale potom samotný fakt, že konkrétna 911ka je vo výsledku lepšia, ako porovnateľný F-type neznamená automaticky, že nie sú konkurentmi. Ono čakať, že nejaký úplný nováčik hneď vyrovná alebo predčí dlhé desaťročia vypiplávanú legendu je nereálne.
Jednoduchá a přijatelná odpověď je, že je někde mezi. Spíš jsem protestoval proti kategorickému vyřazení Boxsteru. Třeba V8 ani moc za konkurenta 911 nepovažuji. Je to tak trochu muscle car. Ne že by se lidé mezi nimi nemohli rozhodovat, ale jsou to odlišné povahy.
Ale o to vůbec nejde. Klidně mu mohou dát 700 koní. Problém je v tom, aby to auto fungovalo. Jinak vytvoří akorát muscle car. Což může být jejich cíl a nemusí. Jen pak těžko bude konkurovat 911. Otázka je, jak by vyřešili pozici XK.
Musím tě zklamat, pokud jde o otázku sportovnosti, 911 je na tom lépe. Nenapadá mě jediná věc, kde by byl F-Type objektivně lepší. Sice je přívětivější než kdy jindy, ale pořád je to sporťák. Co je lepším GT, nevím. Což neznamená, že je 911 lepší volba pro každého. Každému nesedne, někomu se bude víc líbit F-Type; nakonec kolik lidí to auto bude prohánět pravidelně na okruhu, aby je mrzelo, že si nekoupili to schopnější? Úsměv na tváři vykouzlí, to je hlavní. Chtít otevřené auto, také nebudu mít 911 na vrcholu seznamu.
Pokud si můžu dovolit vyslovit kacířské slovo "nesluší" ve spojení s 911, pak tedy za mně to 911 kabrio nesluší tak, jako 911 coupé.
A pokud se tedy bavíme o otevřené verzi, pak BYCH neměl problém upřednostnit ten horní Jaguar před otevřenou 911.
Také mám problém přijít na chuť otevřeným 911 posledních generací. Starší, kde plátno leželo na deklu, se mi líbí víc. Asi to má co do činění i s délkou. Ale pořád je tu Boxster a volba by to byla těžší, než se na první pohled zdá. Pokud by mi šlo o pohodlný, cestovní roadster, tak nelze zapomenout na SL500. Bude to chtít delší svezení.
Nemá to do činenia s dĺžkou, ale jednoducho s faktom, že je motor vzadu a akosi neostáva miesto pre sklopenú strechu, preto ten neestetický hrb. Roadstery s motorom vpredu jednoducho uberú miesto z kufra a nemusia zvyšovať pontón karosérie. Preto je principiálne kabrio z motorom vzadu veľmi nevýhodné riešenie.
Proporce mají co do činění s délkou. Jde jim o to, aby měl se střechou linii kupé. A to se jim povedlo. Kabriolet se střechou je nádherný. Jedna z výjimek, které se střechou vypadají lépe než bez střechy.
Čistě principiálně jsou na tom nejhůře roadstery s motorem uprostřed. A mají snad hrby?
Já snad dodám, že Jag by si přál zatápět hlavně 911, ale problém by byl kam cenově usadit XK. Prostě dvě stejně drahý auta i když s různým zaměřením by neuživil.
Pravdou je, že na představení F-Type jsem slovo Boxster zaslechl jednou, 911 bylo slyšet víckrát. Ale mezera mezi je vybrána dobře :-)
Noo... ono to není tak jednoduché. Prvně, 911 není roadster. :-) Nejlepší F-Type je podle mne silnější šestiválec a i základní 911 Cabriolet je podle lepší (jak v objektivních otázkách, tak subjektivních). I když je slabší. A vrcholný Boxster S se základní 911 skoro vyrovná. A tím myslím kupé, které je lehčí a rychlejší. S výbavou navíc (protože věci jako svorný diferenciál nedostaneš zadarmo) bude i stát podobné peníze jako F-Type.
Nenech se zmást čísílky a cenou. Nakonec bude záležet, co od toho auta chceš. Není pochyb, že chtějí konkurovat 911. Ale vrchol dvojky Cayman Boxster dýchá 911 na záda a pro řadu lidí jsou v poslední inkarnaci i lepší. Ve skutečnosti tedy musí porazit Boxster stejně jako 911. Když to zjednoduším, buď si auto kupuješ pro předvádění se, nebo pro zážitky - a tam čísla moc dobře nefungují.
911 nie je roadster, ale fakticky sa moc nelíši; tie dve zadné "sedadlá" sú skôr otvorené odkladacie priestory a reálne je 911ka dvojmiestna, ako každý roadster. Opakujem, Boxster nie je konkurent, lebo končí tam, kde F-type len začína, naopak výkonové rozpätie F-type a 911ky (v cabriu) je skoro totožné.
A nemyslím, žeby Jag bol menej schopný plniť funkciu show-off caru, ako 911ka (naopak moja manželka absolútne nechápe nadšenie chlapov pre 911ku, naopak za Jagom XK sa ešte otočila). Zostáva tá jazda, čo nik z nás asi relevantne neposúdi, tak si budeme musieť počkať na testy; neverím ale, že F-type zadá dôvod na nejaké rozčarovanie.
Vůbec jsem nepsal nic o tom, které auto je vhodnější pro předvádění.
Co se jízdy týče, 991 je čistší, preciznější, má lepší brzdy, řízení, je o nějaký ten metrák lehčí, mrštnější. Přiznávám, že jsem v něm strávil jen krátký čas, možná názor ještě změním, ale podle mne je Porsche lepší. Jaguar ti nicméně dokáže vykouzlit stejně dementní úsměv. >:D Takže asi tak.
A teraz vyslovuješ čo okrem predsudkov? ;-)
Ono je prirodzené, že človek si vytvára názor na autá aj sprostredkovane, v štýle "poznám Octaviu TDI, viem zhruba predpokladať, aký bude Superb TDI". Problém je, že pri Jagu to neplatí, lebo nič podobné F-typu Jaguar aspoň v nedávnej minulosti) nemal. Preto usudzovať o charaktere/jazdných vlastnostiach F-typu trebárs na základe poznatkov o XK sa nedá. Je to skrátka niečo úplne nové a treba si počkať na prvé súdy skúsenejších testérov.
Btw. 911ka nie je "o nejaký ten metrák ľahšia". Základný F-type váži 1597 kg oproti základnej 911ke Cabrio, ktorá má 1525 kg, pritom Jag má automat, ktorý by tiež nejaké kilá 911ke pridal. Reálny rozdiel bude tak 50 kíl, čo nie je relevantné.
Čísla kabrioletu jsem ani nikdy neviděl, ale když je tu vypisuješ, podle jaké normy jsou ty pro F-Type? Porsche vždy udává jak DIN, tak 95/48/ES, popřípadě 92/21/EHS. Rozhodně se neřídil, jako kdyby to bylo jen 50 kg. A pokud je to jen 50 kg, tak jsou na špatném místě. Nakonec i méně dokáže udělat citelný rozdíl. Pro ujasnění, porovnávám V6 S s holou C2, tedy s manuálem.
Jak si na tom stojí F-Type vs. 911ka z hlediska show-off potenciálu není z hlediska posuzování zatřídění obou vozů v rámci automobilový hierarchie natož jejich jízdních schopností vůbec relevantní, ostatně 911 nikdy nehonila body nějakou prvplánovitou efektností, viz celkem standardní laickej názor tvý ženy. Pokud bychom si vzali jako měřítko show-off, vychází nejlíp nějakej americkej muscle car, kterej i s dovozem ze Států koupíš pod milion.
Pokud se budeme bavit o skutečný pozici diskutovaných aut, nemůže to dopadnout jinak, než že se nám bude F-Type podstatně víc blížit právě Boxsteru než 911ce. Jízdně vůbec "není o čem", viz třeba tenhle test od Tiffa Needella - [odkaz] . Nejen, že Jag dostane od 911ky pěknou sodu v podobě 3s na kolo (u okruhu "dlouhýho" cca minutu a půl je to děsná darda), ale hlavně v hodnocení jízdních vlastností se F-Type na 911 nechytá, a to to hodnotí Brit. Druhym parametrem je cena, kdy 911 cabrio začíná (bez výbavy) na necelých 2,8 milionu, to jest o cca 50% dráž než Jaguar. Dále tu máme cenový a výkonový rozpětí obou modelů, když v obou kategoriích se 911 snadno dostává na násobky F-Typu, a naposled musíme vzít v potaz image, kdy Porsche je Porsche a Jaguar ještě před pár lety překabátoval Mondea. ;-)
Boxters S naopak bude F-Typu s V6 zdatně konkurovat jak jizdními vlastnostmi, tak časy na okruzích i absolutní rychlostí. A s V8 si sice Jaguar pomůže v otázce dynamiky nebo nejvyšší rychlosti, ale na jízdních vlastnostech to už tak těžkýmu autu rozhodně nijak nepřidá. No a tím se dostáváme k jádru pudla, a to sice, že Jag má čistě z věcnýho hlediska velkej problém si obhájit, proč stojí F-Type V6 o 300 litrů víc než Boxster S a s osmiválcem stoji už fakt jak ta 911ka. Abych to shrnul - auto je to nádherný a i jezdí určitě velmi slušně, ale cenová politika je mírně rečeno hodně sebevědomá, resp. je posazená významně výš, než u Porsche. Jag prostě sází na to, že to uhraje přes parádní design tak, jako se to v úplně jinym segmentu daří jeho majiteli s Evoquem.
V zásade nerozporujem, len si myslím, že pri kabriu/roadsteri nie je naháňanie sekúnd na okruhu také relevantné, ako pri kupé a ten show-off prvok tam bude možno i významnejší, než samotná dynamika a fakt, že ho natrie i výkonovo slabšie Porsche. Pri všetkej zbožnej úcte k Porsche sa tu viacerí vyslovili, že 911ka v kabriu nie je estetická chuťovka - na rozdiel od tohto Jaga. I preto si myslím, že to s tou sebavedomou cenou ustoja.
Chápu, ale já ten show-off prvek nepodceňuju, jenom ho odmítám používat jako kritérium pro posuzování toho, jak si to který auto stojí v rámci automobilovýho potravního řetězce. To bysme si mohli na piedestal postavit Challanger v nějaký zářivý metle na 21kách, zatímco stříbrný SLR by se krčilo někde v koutě. Dojem, jakej vůz děla na okolí, je ale jinak samozřejmě klíčovym atributem každýho vozu a u prémiovýho roadsteru to platí dvojnásob, takže já ani přes extrémní ceny Jaguaru neúspěch nevěštim - právě proto, že dojem dělá výbornej. Navíc můžu opět připomenout Evoque - malá herka za nekřesťanský prachy (hyperbola ;-) ) a prodává se jak housky na krámě.
A jen tak mimochodem, za sebe musim říct, že jestli 911, tak v kabriu - a to právě pro ten hrb na p.rdeli. Nemůžu si pomoct, ale mně to připadá strašně sexy - [odkaz] . >:-[]
Máš pravdu, je to jak v kovárně. Ale vážně, autíčko je to nádherné. Nový Boxster testoval Pepa v autosalonu a taky vypadal moc dobře (Boxster). Ano, cena je snad až příliš sebevědomá, ale trh ukáže. Za mě :yes:
Tak nádherné je každopádně. Zadek se mi sice nelíbí tolik jako předek, ale to je u roadsterů asi pravidlem. Základní motorizace musí bohatě stačit každému kdo nechce za každou cenu machrovat, ale i za tu si u Jaga připlatíme. No mít ty prachy a garáž, tak bych o něm přemýšlel.
Co mě trochu dostalo je 280km/h bez střechy. S roadsterem jezdím, ale cca u 130km/h už mě to začíná opravdu vadit. Krátkodobě to v zápalu zvládám i o dost výše, ale 280km/h si nedokážu představit (nejen proto, že mám omezovač na 250km/h). Asi je v Jagu člověk mnohem víc zapadlý...
Ty jízdní dojmy se mi zdají plochý - popsat je v rovině jede/nejede a těžkopádný/lehkonohý je prostě málo. Nehledě na to, že popis jízdy tvoří sotva pětinu článku... ;-\
Tak už najeli, boxeři. Kolegové, kteří ovšem modely Porsche umí i dobře pojmenovat ví, že ve vztahu k designu je Boxster samozřejmě vyváženějším a milejším modelem, není potřeba se tedy příliš vzrušovat. Boxster není navíc přímým konkurentem, Jaguar vlomil efko někam mezi Boxstera a devětsetjedenáctku. Nejde o krvežíznivý boj, nýbrž o možnou volbu.
Tradičně v tom názorově lítáš jak nudle v bandě. F není konkurent devětsetjedenáctky. Namaluj si večer celkové výkonové a výbavové, resp. karosářské rozpětí devětsetjedenáctky, sečti si počet sedadel a pak si vedle postav jaguara. Tady navíc nejde vůbec o tvůj prosťáčkovský kvikot, že F je lepší než Boxster. Není lepší, jen je to auto jiné třídy. A to i cenově. Víš vůbec za kolik se prodává základ Boxstera? Evidentně ne, když ani nevíš jak se správně jmenuje, ty mudrlante.
Nahoře píšeš, že konkurentem pro 911 carreru je model XF, Boxstera nazíváš boxerem a tu devětsetjedenáctku stavíš proti modelu F... >:D Dnes ti to zde tedy nějak nevyšlo. Nejak hodně >:D >:D
Žádný překlep se nekoná, ty jsi si až v průběhu diskuse zjistil, že model XF je něco jiného než model F-Type. Zrovna tak u toho Boxstera, dodnes jsi neměl ani šajna, jak se ten model jmenuje. Máš brajgl v jaguarech, neznáš základní násobilku Porsche. Co tu vlastně dnes hledáš? Akorát píšeš nesmysly. Zatáhni vocas prosťáčka, vlez na články AUTO.CZ a nauč se alespoň základy :no::-!
Ten nadpis s kladivom na Boxster sa teda podaril. Aspoň že ste to opravili.
Ale teraz k autu. Je to vážne nádhera. Jaguar začal znovu robiť výborné autá, ktoré už nevyzerajú ako by ich kreslili počas bombardovania Londýna ale stavili na svoju históriu a akýsi aristokratický vzhľad, nevtieravý ale ani príliš sterilný. A niečo podobné mi imponuje. Ďakujem Jaguar
S rozměry 4470 x 1984 x 1308 mm je o 10 cm delší a o plných 18 cm širší než Porsche Boxster! Ve skutečnosti má proto blíž k 911 Cabriolet, což platí i pro výkony nabízených motorů.
len stale sa najde niekto kto sa chce hadat .... ked si pozries na akej cene a vykonoch zacina f-type tak a na akych boxster tak je jasne ze f-type ma ovela blizsie ku carrere
Hovorí sa, že kto chce psa biť, palicu si nájde. V diskusii sa vždy nájde nejaký flamer, ktorému vylepší deň keď niekoho naštve a poháda sa s ním. >:D
Áno, F-TYPE je konkurentom pre 911 Carrera a aj Carrera S. Turbo už je mu vzdialené, ale povedzme si pravdu Turbo nemá vo svojej triede takpovediac konkurenciu. Mňa celkom zaujíma tá najslabšia verzia, lebo sa mi veľmi páčia motory s kompresorom a ten šesťvalec ho má. Presne táto verzia je to čo našlo medzeru na trhu a pekne sa posadila medzi Boxster a 911
Že práve ty "operuješ" rozmermi. Pri Octávii 3 tvrdíš, že tiedenie podľa rozmerov je nezmysel - a že O3 jednoducho patrí do strednej.
A teraz tu budeš mudrovať!
F-type je roadster, Boxster je roadster - čiže podľa tvojej "metodológie" triedenia sú práve oni súpermi!
Aj spolu s:
[odkaz]
a
[odkaz]
>:D >:D >:D
...účastnit se prvních jízd by bylo fajn, kdyby nebyly naplánovaný zrovna na páteční špičku, ale přesto se první dynamická zkušenost už blíží.
GTI to píše naprosto přesně, F-Type je krásně vpasovanej mezi Boxster a 911, cena je nastavená tak, aby kupující gentleman mohl po projevení zájmu slyšet...a ty větší kola a červenou kůži máte od nás jako dárek.
Nedělám si iluze, že by jízdně zklamal a tak prozatím dám svůj tip, že pokud to bude tak jak si představuju, jízdní ideál je prostřední verze :-)
Myslel jsem, že už vás k tomu pustili. :-) Také souhlasím s tím, že je mezi. Když vezmu vyšperkovaný Boxster S a základní Carreru, tak jde o velmi malé místečko. A tam někde je V6 S. Že je prostřední varianta Jaguaru nejlepší, si nemyslíš jen ty, myslí si to snad každý, s kým jsem mluvil, a hlavně, myslí si to i Jaguar.
Ale jo, seděl jsem, prohrábnul plyn, ale všechno staticky. ještě jsem ho neprotáhnul. Buďto to stihnu příští týden před rande s novým RRS nebo za 14dní :-)
Nota bene, někdo tady už opsal, že ho jezdil ;-)
Jaguar som prvý krát v živote videl vo Francúzku ako malý chlapec (niekedy okolo roku 1987-1988). Bolo to v Lyone, a dodnes si pamätám, že sme boli v cukrárni a ja som sa od neho nevedel odtrhnúť (nepomohla ani zmrzlina). Od tej doby mám pre Jaguar slabosť. A som rád, že po omladení portfólia a zmnene majiteľa ( to fakt museli zobrať Indovia? ;-\ ), opäť robí autá, ktoré presne vystihujú ten anglický, nezamenteľný štýl. Nový model nesklamal, a skladám veľkú poklonu :yes:
Mě to XF naživo po faceliftu nějak neuchvátilo. Formálně mu není skoro co vytknout, ale na mě to nefunguje. Kdyby to byl Saab, tak bych ho tak bral, ale jako Jaguaru mu něco chybí. XJ je aspoň dlouhý...
To víš, úplně největší. Stále se tu mluví o tom, že F-Type je někde mezi Boxsterem a 911kou, přitom tam by měl být Cayman a s tím ho nikdo nesrovnává a to ani tím stylem, že by řekl, že to není ani jako Cayman.
No tož nevim, nevim - není třeba čirou náhodou Cayman "jen" Boxster se střechou, kteroužto BTW dostane F-type vbrzu rovněžtak?
Ale nač se v tom pivtati, když jsou to všecko perfektní stroje pro radost z (nejen) jízdy. Tož tak.
Číst tenhle článek mi připadá jako si v dávných dobách číst erotickou povídku....
Hlavně,že na video natočíte kdejakej pekáč...ale u Jaguaru nás necháte jen číst..Takovýhle auto stojí za videorecenzi :yes:
Zvenku není co vytknout, krásný auto. Škoda, že se nesnažili designéři Jaguaru stejně ochotně i v interiéru. Ten volant se jim vysloveně nepovedl.
Že by ale Jaguar byl konkurentem Porsche, ať už nadupaného Boxstera nebo "obyčejné" 911ky? Možná papírově-výkonově, ale jinak sotva. Z mého pohledu nemá ani půlku image, co má Porsche a ani tolik image co třeba BMW, takže snaha konkurovat Porsche je spíš zbožným přáním marketingu Jaguáru. :-)
Nechci Jaguáru nijak křivdit, designově (zvenku) se mi vždycky jejich auta líbila a F-Type jsem neřídil, takže nemohu posoudit jeho jízdní vlastnosti ve srovnání s Boxsterem (Caymanem) nebo 911kou, případně s 1M Coupé nebo M3kou (i když to asi nejsou přímí konkurenti), nicméně nějak necitím dilema při volbě mezi těmito značkami - a možná namítneš že k mojí škodě. :-)
vykladna skrina britskej noblesy dizajnu a luxusu :yes: [odkaz]
[odkaz] takto to ma vyzerat chlapci z nemecka :yes: , uz sa tesim na verziu s pevnou strechou.... to bude dalsi narez :-)
tusim by sa po boku astonu nestratilo ani v nejakej bondovke :yes:
Nejdřív jsem myslel, že jsi takové pako.
Ale teď už chápu, že to děláš schválně.
Takové pokusy už tu byly - včetně jiného nicku - ale nikam to nevedlo.
Spíš tě to časem přestane bavit...