Ekonomika
...je jasná volba [odkaz]
BRAVWOOOOOO :yes: :yes: :yes:
Výjimečně musím ale pochválit i konkurenci - [odkaz] - takže musím dodat😒br /> BRAVO HYUNDAI :yes:
BRAVWOOOOOO :yes: :yes: :yes:
Výjimečně musím ale pochválit i konkurenci - [odkaz] - takže musím dodat😒br /> BRAVO HYUNDAI :yes:
Jak tu tabulku můžou nazvat "malé terénní vozy", když jich tam je sotva pět? SUV není terénní vůz!
v tomto suhlas.... napr. radit santa fe do kategorie malych SUV je nezmysel.... to auto urcite nie je konkurentom yetiho... konkurent yetiho je iX35 a podobne je to aj so sorentom..... ktore je o triedu vyssie ako sportage... X3 tiez nie je male SUV a ani konkurent pre tigauna ci yetiho.... v tejto tabulke je proste bordel.... glk tiez nie je konkurent pre yetiho ani tiguana , konkurentom bude az novy model GLA......
BMW X3 s dlzkou ako nova octavia ( vyse 4,6m ) a razvorom 2810mm ( vacsi ako superb ) rozhodne nie je male SUV .... ani konkurent pre uz spominane modely ako sportage yeti duster ix35 ci tiguan
chcelo by to urobit este jednu tabulku ( stredne velkych SUV ) kde by sme zaradili stredne velke SUV ako - santa fe sorento X3 GLK , je blbost predsa hadzat X3 alebo santa fe spolocne do tabulky s yetim alebo kaskajom
Je nejaky problem urobit tabulku stredne velkych SUV? Ked uz tych par crossoverov davate do zvlastnej tabulky tak si myslim ze by si aj stredne velke SUV zasluzili vlastnu tabulku a nepchal by som ich medzi male SUV 8-s k yetimu a kaskaju.....
Vazne sa najde taky blazon ktory si mysli ze 4,7m dlhe santa fe, X3, sorento alebo CX7 - tiez ma 4,7m ..... ( freemont ma dlzku dokonca az 4,9m ) su male SUV? Chcem vidiet toho blazna 😉
BMW X3 s dlzkou ako nova octavia ( vyse 4,6m ) a razvorom 2810mm ( vacsi ako superb ) rozhodne nie je male SUV .... ani konkurent pre uz spominane modely ako sportage yeti duster ix35 ci tiguan
chcelo by to urobit este jednu tabulku ( stredne velkych SUV ) kde by sme zaradili stredne velke SUV ako - santa fe sorento X3 GLK , je blbost predsa hadzat X3 alebo santa fe spolocne do tabulky s yetim alebo kaskajom
Je nejaky problem urobit tabulku stredne velkych SUV? Ked uz tych par crossoverov davate do zvlastnej tabulky tak si myslim ze by si aj stredne velke SUV zasluzili vlastnu tabulku a nepchal by som ich medzi male SUV 8-s k yetimu a kaskaju.....
Vazne sa najde taky blazon ktory si mysli ze 4,7m dlhe santa fe, X3, sorento alebo CX7 - tiez ma 4,7m ..... ( freemont ma dlzku dokonca az 4,9m ) su male SUV? Chcem vidiet toho blazna 😉
:yes: :yes😒br />
V AMS vyhralo v kategórií terénnych áut BMW X6. Terénnych!
V AMS vyhralo v kategórií terénnych áut BMW X6. Terénnych!
Doporučuji směrnici 2007/46/ES, přílohu 2, sekci 4.1. Nechce se mi to ověřovat, ale od pohledu bych řekl, že podmínky splňuje.
ale v praxi...no radsej bez komentu...
Co v praxi? Co nemáš, je terénní program, manuálně ovládané uzávěrky, nápravové diferenciály, redukční převodovku. Ale největší problém jsou pneumatiky. Z německých velkých SUV jsou BMW v terénu asi nejhorší (Q7 si s nimi může podat ruce), ale jak sis mohl všimnout, terénní vůz je hlavně definován světlou výškou/ nájezdovými úhly. K tomu musí mít pohon všech kol a dostatečnou stoupavost.
Ady by nam mohol vysvetlit kde je problem u tohto superauta ktore sa nam prepadlo o vyse 30% a zubami nechtami sa sotva drzi pred skaredym hnusnym neschopnym a hroznym hyundaiom ..... naopak sportage pekne rastie :yes: a drzi sa aj iX35... :yes😒br />
pochvala ide aj pre mazdu CX5.... uvidime ako dlho jej to vydrzi... v bielej farbe vyzera famozne
pochvala ide aj pre mazdu CX5.... uvidime ako dlho jej to vydrzi... v bielej farbe vyzera famozne
mohlo by jí to vydržet co nejdéle - vídám ji stále častěji a mám z toho velkou radost - je to moc pěkné auto 😄
suhlasim.... auto je to pekne... 😉
prepadakom roka z prvej desiatky na konci roka bude jednoznacne yeti ...
yeti😒br /> ( 1-4 r2012 ) 1517ks
( 1-4 r2013 ) 1014ks
pokles o vyse 30 percent.....
neostava nic ine len citovat adyho a GTIho... bravo skoda :yes: :yes: :yes:
prepadakom roka z prvej desiatky na konci roka bude jednoznacne yeti ...
yeti😒br /> ( 1-4 r2012 ) 1517ks
( 1-4 r2013 ) 1014ks
pokles o vyse 30 percent.....
neostava nic ine len citovat adyho a GTIho... bravo skoda :yes: :yes: :yes:
To je u YETIHO logický pokles ...čekání na facelift postihne každé auto!
Nebo se čeká na nový model..viz VW Tiguan.
KIA Spotrage mne překvapila..je pěkná , ale velmi nepraktická!!
Tak malé okénka a průzor vzadu..vidět není nic.Jel jsem s ní a tu bych tedy nikdy nekoupil!!
Zato skvělá Mazda CX5 to je jiné kafe!! :yes:
Nebo se čeká na nový model..viz VW Tiguan.
KIA Spotrage mne překvapila..je pěkná , ale velmi nepraktická!!
Tak malé okénka a průzor vzadu..vidět není nic.Jel jsem s ní a tu bych tedy nikdy nekoupil!!
Zato skvělá Mazda CX5 to je jiné kafe!! :yes:
Radovat se nad neúspěchem domácí automobilky a adorovat parazity z rákosí, tak to chce opravu hlavu >😁
Skodovka si to u mnohych "zavarila" tym, ze kym neprislo to ...ako vravis "rakosi", tak by ti Skoda ponukla holu vybavu za nekrestansky peniaz, takze i vlastnici Skody sa dnes mozu tesit a dakovat tomu rakosi, ze nevyhodia do vzduchu cez 100000 korun
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechci vypadat skodolibe ale prodejni propad teto kreatury me docela mile prekvapilo. Cely tento segment je velmi prijemne vyrovnany, nikdo nedominuje, je plny zajimavych alternativ hlavne z japonska
A bude hůř, ne Japonci, ale za pár let to bude Čína kdo náš automobilový průmysl rozdrtí úplně a navždy, a sem zvědavý jak mile budeš pak překvapen až budeš žrát kořínky abys nechcípnul hlady chytráku. Každý kdo někdy dělal v automotive na jiné než dělnické pozici to už dávno ví, dopadneme podobně jako v Detroitu možná ještě hůř. :no:
..kdyby jen automobilový průmysl...
PS: Vy se (stále) ještě neučíte...?
...myslím "ČÍNSKY"? 😉
PS: Vy se (stále) ještě neučíte...?
...myslím "ČÍNSKY"? 😉
Vím trochu mimo, ale může mi někdo poradit v které kategorii najdu Fiat 500L. Zatím se mi ho v nikde nepodařilo objevit. Možna sem mimo a jen slepý ale může mě někdo prosím nasměrovat??
Mel by byt razen v malych vozech, tam ho ovsem auto.cz neuvadi. Tabulka malych MPV tu neni vubec.
Doporucuji tento odkaz😒br /> [odkaz]
Doporucuji tento odkaz😒br /> [odkaz]
...kdybyste nebyli hloupí, tak chápete, že Yeti čeká na facelift :-!
Hod si konfigurator i na ine znacky, zvol podobnu vybavu.....a pozri sa na rozdiel v cene a to mas vsetko s 2-rocnou zarukou. Konkurencia da lacnejsie s 3, 5 alebo 7 rocnou zarukou...tak si vyber. Cakanie na facelift nemoze ovsem nikto spochybnit!
Řešíte tu nesmysly a to všichni.
Největší problém našeho trhu, (chápu vás Slováky, že o tom moc nevíte, i když to nutně komentujete), že tu chybí peníze. To je celý. Lidi prostě neutrácí. A výhled není o nic lepší...
Největší problém našeho trhu, (chápu vás Slováky, že o tom moc nevíte, i když to nutně komentujete), že tu chybí peníze. To je celý. Lidi prostě neutrácí. A výhled není o nic lepší...
Nedostatok penazi podla mojho skromneho nazoru neriesi prepad predajov jednej znacky, resp. jedneho typu vozidla jednej znacky
Propadá se celý trh, chce se na to dívat trochu komplexněji.
... celý trh se propadl o 15,7 %, Yeti o 32,7 % - to nevypadá že by za horšími prodeji Yetiho stál jen pokles trhu nebo čekání na facelift
Znovu, nelze se na to dívat touto optikou. Je tam mnoho faktorů, které to ovlivňují, staří modelu, nabídka nových modelů, cena konkrétních modelů, atd.
Tedy obrazně řečeno, když lidi nemaj prachy, rozhodně se nedá očekávat, že budou kupovat SUV apod.
Tedy obrazně řečeno, když lidi nemaj prachy, rozhodně se nedá očekávat, že budou kupovat SUV apod.
Problematika je celkem jednoduchá a její složitost nepřesahuje náročnost kupeckých počtů.
Přestože lidé skutečně méně utrácejí, některé modely narozdíl od Yetiho na stejném trhu zažívají menší propad, popř. se prodalo kusů více než v předchozím srovnatelném období.
Podmínky na trhu mají všechny automobilky stejné (kupní síla obyvatel).
Ta statistika celkem jasně ukazuje, že v kategorii malých SUV má problém hlavně Yeti - ať už je to cena, stáří modelu, nebo cokoliv jiného, jeho podíl na trhu rychle klesá.
Přestože lidé skutečně méně utrácejí, některé modely narozdíl od Yetiho na stejném trhu zažívají menší propad, popř. se prodalo kusů více než v předchozím srovnatelném období.
Podmínky na trhu mají všechny automobilky stejné (kupní síla obyvatel).
Ta statistika celkem jasně ukazuje, že v kategorii malých SUV má problém hlavně Yeti - ať už je to cena, stáří modelu, nebo cokoliv jiného, jeho podíl na trhu rychle klesá.
Tak kupeckých počtů, ano?
Člověče, ty by ses z fleku s těmi kupeckými počty mohl živit jako velmi slušně placený bankovní prognostik, když v tom máš tak jasno. 😉
S čísly prodejů může výrazně zamávat kdejaká akce na nějaký model, či jeden fleetový nákup, z mého pohledu, spousta lidí, co koukala po Yetim, nyní upřeli svůj zrak k nové Octavii, protože je to nové a komplexně velmi povedené auto a začalo se nabízet již i ve čtyřkolce a kombíku. Problém druhý, že díky nedostatku jistých konfigurací, se tyto posunuté nákupy ve statistikách objeví až s několikaměsíčním zpožděním.
Člověče, ty by ses z fleku s těmi kupeckými počty mohl živit jako velmi slušně placený bankovní prognostik, když v tom máš tak jasno. 😉
S čísly prodejů může výrazně zamávat kdejaká akce na nějaký model, či jeden fleetový nákup, z mého pohledu, spousta lidí, co koukala po Yetim, nyní upřeli svůj zrak k nové Octavii, protože je to nové a komplexně velmi povedené auto a začalo se nabízet již i ve čtyřkolce a kombíku. Problém druhý, že díky nedostatku jistých konfigurací, se tyto posunuté nákupy ve statistikách objeví až s několikaměsíčním zpožděním.
Já mám zase pocit že ty se živíš jako dobře placený politik, aneb "jak se prostřednictvím tisíce slov vyhnout nepříjemné skutečnosti" 😉
Ten propad je tak velký a tak stabilní, že pravděpodobnost že se jedná o nějakou odchylku způsobenou akční nabídkou konkurence je prakticky nulová.
Nová Octavia je úplně jiná kategorie auta a i kdyby se potencionální zákazníci odklonili od Yetiho k Octavii, nic to nemění na tom, že v daném segmentu (SUV) Škoda slábne a Yeti tudíž ztrácí konkurenceschopnost.
Mimo to prodeje Octavie také poměrně váznou => případný přechod zákazníků na Octavii na jejích prodejích také není vidět. Skladových Octavií je přitom víc než dost - náběhem výroby to nebude. Novou Octavii jsem si projel a vůbec mě nenadchla - možná to bude tím že den předtím jsem zkoušel novou Mazdu 6 (prakticky za stejné peníze mnohem lepší auto).
Myslím že Škodovce nezbyde nic jiného než upravit ceny - to se týká Yetiho i Octavie.
Ten propad je tak velký a tak stabilní, že pravděpodobnost že se jedná o nějakou odchylku způsobenou akční nabídkou konkurence je prakticky nulová.
Nová Octavia je úplně jiná kategorie auta a i kdyby se potencionální zákazníci odklonili od Yetiho k Octavii, nic to nemění na tom, že v daném segmentu (SUV) Škoda slábne a Yeti tudíž ztrácí konkurenceschopnost.
Mimo to prodeje Octavie také poměrně váznou => případný přechod zákazníků na Octavii na jejích prodejích také není vidět. Skladových Octavií je přitom víc než dost - náběhem výroby to nebude. Novou Octavii jsem si projel a vůbec mě nenadchla - možná to bude tím že den předtím jsem zkoušel novou Mazdu 6 (prakticky za stejné peníze mnohem lepší auto).
Myslím že Škodovce nezbyde nic jiného než upravit ceny - to se týká Yetiho i Octavie.
Nemyslím si, že by Škodovka byla cenově mimo.
Zkus si nakonfigurovat nějakou čtyřkolku Yetiho třídy (či obdobu) s dieslem. Prakticky nic jiného, než škodovka, ti nezbyde. Buď je to cenově mimo (třeba korejci), nebo pak kvalitativně (Duster). U Octavie je to lautr to samé. Ona ta škodovka má ceny nastaveny opravdu dobře, předražená se může zdát akorát tomu, kdo si nedal práci s konfigurací a sháněním reálných cen.
PS: Skladových Octavií jakých? Když chceš diesel, čekáš, když chceš kombík, čekáš, když chceš DSG zase čkáš, u čtyřkolky opět... A to v řádu měsíců.
Zkus si nakonfigurovat nějakou čtyřkolku Yetiho třídy (či obdobu) s dieslem. Prakticky nic jiného, než škodovka, ti nezbyde. Buď je to cenově mimo (třeba korejci), nebo pak kvalitativně (Duster). U Octavie je to lautr to samé. Ona ta škodovka má ceny nastaveny opravdu dobře, předražená se může zdát akorát tomu, kdo si nedal práci s konfigurací a sháněním reálných cen.
PS: Skladových Octavií jakých? Když chceš diesel, čekáš, když chceš kombík, čekáš, když chceš DSG zase čkáš, u čtyřkolky opět... A to v řádu měsíců.
:yes: :yes: dokonce i audi je zatím až druhé
Kdyby Volvo bylo prémie, měl by jsi pravdu 😄
Akorát nechapu, jestli ma radost ze je volvo "prvni", ci radost ze je Audi "druhe" 😉
Volvo je takova polopremie, i když napr. sedadla mají excelentni.
Volvo je takova polopremie, i když napr. sedadla mají excelentni.
SX4 nejspíš bude pomalu jen ztrácet ,zvlášť s novou generací a Captur brzy pořadí crossoverů asi pěkně promíchá ...akorát nechápu ten obří propad Countrymana.