Bomba, super, fantazie :yes::yes::yes::-)
K "příkladnému" uložení náprav a "správné" poháněné nápravě (a asi opět mechanickému DIFERENCIÁLu) i ATMOSFÉRA? NEuvěřitelné (v dnešní době) = ode mne :yes:;-):yes::-):yes: >:D:yes:
(aneb) ABSOLUTNÍ pochvala :yes::-)
gratulujem Lexusu aj Tebe !!! mat vianoce 2x do roka...to sa casto nestava >:D
...hmm - vsimla si si, ze pouziju aj 4x4 ? ;-) ...a som zvedavy, kolko percent z tych silnejsich modelov sa preda ako RWD / AWD...to bude srandy kopec ;-)
MInulá generace IS-F V8 5.0 byla (tak jako TOTÁLní VĚTŠINA všech výkonných vozů - Ferrari, Pagani, Koenigsegg, Porsche a další nechávají pozdravovat) zadokolka - plusem je ten (klasický mechanický) diferenciál :yes::-)
PS: Nic proti případné variantě AWD - ale pro tento (takovýto) vůz je (mnohem) "zajímavější" spíš ten samosvorný diferenciál..
..s takovým vozem je pak (jak SPRÁVNĚ zmiňujete ;-) ) "srandy kopec" :yes::-)
bolo to myslenee trosku inac, je mi jasne, ze Ti to hlavicka nebere...
dokonca som nemyslel 4x4 ani pre ostruu verziu - len proste pre tie silnejsie... ;-)
Tak "hlavicka nebere"? :-)
A víte že "tie silnejsie" znamená verzi IS 350 (V6 3,5 228 kW - který se ale do Evropy NEbude dovážet? Bohužel :-|
PS: Stále jste nijak NEreagoval pod "Infiniti chce zlepšit kvalitu svých automobilů" [odkaz] - že by "došla slova"? ;-)
PPS: Myslím že (naprostá) VĚTŠINA LEXUSů IS a RC budou "klasické" ZADOkolky - co vy? :-)
DIESEL NEBUDE , tak toto slovné spojenie som už dlho nepočul :yes: a ATMOSFERICKÝ V8 taktiež ... Žeby spomienka na staré dobré časy ? :-)
Ja osobne som nadšený
Vůz střední třídy (a cupka s jeho technikou) s atmosferickým V8 5.0, pohonem zadních kol a diferenciálem se vám NElíbí, superluxusní coupe na technice BMW 7 s motorem V12 je "OHAVNOST" - co(pak) vy to máte za "vkus"? :-)