Ceed je sportovnejsi model, i30 je viac dochodcovsky-konzervativnejsi, co je parketa, kde sa Korejci citia lepsie - cena/hodnota. Zatial este nemaju dostatocny image pre sportove modely.
díky stejnému designu jako má Octavia. V nižších výbavách se jedná o rozdíl 5% ve velikosti, ale cena je jinde. Zespod bude ožírat Octavku Rapid a zvrchu Superb.
To bylo keců o šílených slovenských cenách a neprodejném Rapidu válcovaném 301...Tak snad někdy příště...Také mi ale vrtají hlavou nízké prodeje Ceedu. Myslel jsem, že Kia má na Slovensku podstatně silnější postavení. Čím to?
rapid prevezme stafetu po octavii.... je idealny velkostne.... a podstatne lacnejsii ako octavia ktorej zlate casy na slovensku tento rok uz skoncili .... za ceny motoricky silnejsej a vybavenejsej octavie mame totiz uz ine auta.... odporucam prestudovat slovenske cenniky ;-) ... takze octavia bude tento rok asi o dost slabsie na tom ako po minule roky
tu je tabulka nielen za marec tohto roka ale aj poradie znaciek po 3 mesiacoch tohto roka kto chce nech si pozrie stary znamy blog: [odkaz]
predaje skody za april na slovensku su tu:
fabia 364ks
O2 204ks
rapid 200ks
O3 153ks
predpokladam ze po dopredaji O2 pojde rapid vyssie
ja len nechápem, kde tie predané rapidy sú?? ja stretávam len dva (sú to stále tie isté) vo svojom okolí. aj to už niekoľko mesiacov. to si ich tí ľudia kupujú, aby im stáli v garáži a leštili ich? ale možno si ich kupujú dôchodci a jazdia nimi len v nedeľu do kostola a do nákupného centra. ja som vtedy obyčajne niekde v prírode.
P.S. nebývam na lazoch niekde v hornej-dolnej. NM a okolie
Tak donedávna bolo stretnutie Rapida (narozdiel od C-Elyssé/301) sviatkom, ale už sa to začína meniť, teraz ich už stretávam celkom dosť. A popravde, v bielej či modrej to Rapidu sluší, musím pána Kabaňa pochváliť, ale kým nebude 1.2 MPI za 10 600 a 1.2 TSI. za 11 400 eur, bude pre mňa Fluence či Cruze (zvlášť potom v kombíku) jasná voľba. Alebo si trochu priplatím za C4 či Auris s lepším interiérom.
Mnozit, preboha to ich bude ako ... Zajtra pojdem do Galimexu, stali tam 2 kusy, takze mnozit by sa mohli, prveho potomka beriem, naklady 0, cena 1 EUR je uz neskutocne velky zisk. Skoda nasla zbran proti konkurencii >:D Nie, rozmyslel som si to, prveho sa vzdavam v prospech ADAMA NOVAKA a GTIho s podmienkou, ze bude ich spolocne vlastnictvo, konecne sa o Rapida tito dvaja pobiju :-!
S kludnime hormony, prve vozy pre fleet dorazili, zaujimave to bude, ak si cisla udrzi po pol roku.
Re: 10 najpredavanejsich aut na slovensku za april
ono sa to meni kazdym mesiacom.... da sa povedat ze na slovensku tento rok ziadna znacka alebo model nejako zvlast nedominuje.... zober si kolko predal rapid v marci a a kolko za april... prepadol sa o polovicu.. alebo si zober o kolko narastol ceed v aprili oproti marcu.... takisto kde je astra v aprili? uz je kdesi dole.... meni sa to kazdym mesiacom.... snad len fabia si ako tak drzi este celkovo odstup po 4 mesiacoch oproti inym modelom....
mna najviac prekvapil novy swift... tusim som ho na cisle 100ks este ani nevidel... fakticky je v prvej desiatke ak polo rio a yetiho ratame za jedno miesto kedze maju vsetci po 104ks
Re: 10 najpredavanejsich aut na slovensku za april
Žádná značka aktuálně nedominuje??? >:D Kdyby na tom byla aktuálně třeba KIA tak, jako Škoda, tak tu budeš psát o prospastné dominanci korejců. >:-[]
Budeš muset s tou propagací koreje výrazně přidat... a hlavně musíš chodit agitovat i na slovenské weby! :*) >:D
Re: 10 najpredavanejsich aut na slovensku za april
To asi ani ne, vždyť slovenština používá "mezinárodní" názvy měsíců - zatímco Češi si to zase vymysleli po svém. Takže spíš chápu, když Slovák nerozumí českým názvům. ;-)
Nemyslím si. Rapid je prakticky zameraná Škodovka, čo sa v strednej Európe rovná úspechu. Captur je francúzska štýlovka, zvetšená drahé Clio. Nie je to zlé auto, naopak, ale myslím že Rapida fakt neohrozuje.
mas pravdu.... asi rapida neohrozi to je jasne ale verim ze sa capturu bude darit to auto vyzera pekne a prakticky.... :yes:
inak rapidy sa uz fakt mnozia ....mozem potvrdit... posledne dni ich stretavam uz kazdy den.... v peknej farbe a na vacsich kolesach to auto vyzera fajn... taka baby octavia.. :yes:
Na spíše konzervativní střední Evropu trošku moc módní až extravagantní design (tzn. se okouká a rychle zastará), který slibuje mnohem víc, než auto může nabídnout. Snad ještě vnitřní prostor bude větší, než klasického auta této velikostní kategorie.
Bohužel auto se tváří jako petencionální malé SUV, ale je tam jen pohon 2x4 a jedinou obstojnější motorizaci zabili automatem. Takže reálně je to designovka pro baby do města. Což je trošku mimo vody konzervativního, mnohem univerzálnějšího a nenápadnějšího Rapidu nebo jeho konkurentů.
TERÉNNÍ VŮZ je Jeep Wrangler, LR Defender, MB G, Suzuki Jimny, Toyota Land Cruiser. Captur je len SUV/crossover, čo ale nieje to isté ako terénne auto.
Babety vyrabali v Kolarove, v Povazskej ich robili iba chvilu, potom obranny priemysel. A ked prisla uroda, chlapci z Kolarova vybehli do poli papriky, paradajok a nejaku vyrobu babiet mali na haku. Plan nesplnili ani jeden rok. Manet, Tatran to este bola Povazska Bystrica.
Nechápu, jak autor článku může hovořit o Rapidu jako o sedanu, když je to liftback! Nebo že by škodovka Slovensko považovala za východní asijský trh a dodávala tam Rapid ve čtyřdveřové verzi a s atmosférickými benzíny? >:D >:D >:D Také označení "malý" (sedan) je poněkud zavádějící, Rapid sice používá techniku Fabie, ale díky své délce se přece neřadí do segmentu B (malé vozy). Termín "malý sedan" bych použil tak pro Thalii, ale rozhodně ne pro Rapid!
Slovaci si myslia, ze za nizsiu cenu kupuju auto na urovni oktavie a nezistia si, ze niekto iny ponuka lepsie auto za lepsie peniaze. Stacilo mi pocut jedneho ze on ide kupovat Rapid lebo maju akciu ze na tretinky. Nakoniec si kupil Bravo.
Tiež som išiel po Rapida.Po nasklasaní výbavy a vyslednej ceny,som sa pekne poďakoval, otočil na opetku a odišiel.
Trošku mimo topic.Nemám rád keď nás nazývaju susedmi.Jakými susedmi,susedia sú poliaci,nemci,rakúšania,ukrajinci. My (Česko a Slovensko) my, sme rodina.
rapid je proste drahy .... to je fakt.... dat 13 000 eur za nejaku krabicu bez vybavy a bez motora to chce odvahu a vernost znacke .... nas lancer v metalize stal 14 tisic a to je uz ine auto ako rapid... bez urazky ale rapid je drahy .....
ceed ma teraz dobre ceny.. bonus 1000 eur
velmi prijemne ceny su na novy auris.... tam je cenovy bonus az 1500 eur ... skvele auto za skvele ceny [odkaz]
Auris je ale hnusný auto... :-! Ten tím asijským designem přímo dýchá! :no:
Rapid je zato celkem pěkný a mnohem praktičtější auto..
A nyní už i s rozumnější cenovkou! ;-)
Z Aurisu som bol najprv sklamaný, ale potom som mu prišiel na chuť (teda, až na zadnú časť, tá sa mi nepáči stále). A Topper má pravdu, Auris má príjemné ceny.
Byla to především iniciativa většiny Slováků, že jsme se z původní společné rodiny stali "jen" sousedy, i když s relativně nadstandartními sousedskými vztahy, ale přímá rodina už dlouho nejsme, v lepším případě rodina vzdálená, snad. ;-)
Ja vám to vysvetlím. Slováci majú ako si zaužívané že Škoda sú lacné a dobré autá (čo už nie je až tak úplne pravda). Preto sa tak dobre stále predáva. Myslia si že za tie peniaze sa nedá kúpiť nič lepšie alebo ešte veľa ľudí hovorí že Škoda sú lacné autá aj na servis. Mňa viac ako Rapid prekvapuje že Fabia sa stále tak dobre predáva veď to je strašné auto vôbec sa mi nepáči už to vyzerá staro a nikdy nebola pekná táto II Fábia hm.... sú oveľa krajšie autá.