Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Lexus IS na českém trhu: Šestiválec s automatem od 799.000 Kč

Automobilka Lexus zveřejnila ceny nové generace sedanu IS, za základní šestiválec zaplatíte 799.000 Kč.
Zpět na článek
27. 5. 2013 11:37
27. 5. 2013 12:06
27. 5. 2013 12:47
27. 5. 2013 22:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 5. 2013 08:28
27. 5. 2013 14:40
27. 5. 2013 15:02
27. 5. 2013 11:50
27. 5. 2013 12:03
27. 5. 2013 12:38
27. 5. 2013 12:22
27. 5. 2013 12:38
27. 5. 2013 14:05
27. 5. 2013 12:23
27. 5. 2013 14:07
27. 5. 2013 13:06
27. 5. 2013 14:10
27. 5. 2013 14:51
27. 5. 2013 17:18
27. 5. 2013 20:31
28. 5. 2013 09:09
27. 5. 2013 20:32
27. 5. 2013 15:04
27. 5. 2013 22:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 5. 2013 14:35
27. 5. 2013 14:36
27. 5. 2013 15:00
Avatar - grifith
27. 5. 2013 11:29
ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Lexus s modelem IS je opravdu zajímavou alternativou nejen zavedenému německému triu. Designově exkluzivní vůz, kombinující již v základu skvělou výbavou a suverénní šestiválec, to celé korunováno solidní cenovkou.
Život je otázkou priorit, za podobné peníze si můžeš koupit toto [odkaz] nebo toto [odkaz]
Za mě jednoznačně LEXUS zaslouží :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Individualita
27. 5. 2013 12:04
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Přesně tak. Já si teď chtít kupovat nový prémiový sedan, tak sáhnu velmi pravděpodobně po IS 250 Executive. Nádherné auto s akorátním motorem a technologické know how jako bonus! :yes:
Avatar - Magister
27. 5. 2013 12:22
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
suverénní šestiválec... zrychlení na úrovni ani ne čtyřválců...
Avatar - Individualita
27. 5. 2013 12:28
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
2,5l atmosféra, co bys chtěl?
Avatar - grifith
27. 5. 2013 12:30
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Takže jakmile to nemá parametry M3ky, tak to jako základní pohon nestačí? Chceš se snad přít, že takový základní pohon není pro auto této velikosti suverénní? Nebo pro tebe je jediným měřítkem výkonu zrychlení? Pak máš hodně co dohánět....
Avatar - Individualita
27. 5. 2013 12:33
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Tak nějak. Pokud zrovna člověk nechce machrovat na světlech, tak je to více než postačující pro drtivou většinu jízdních situací.
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 12:40
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
nerekl bych postacujici, ale primo zbytecny luxus(premiovy) ;-)
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 12:39
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Napis presne o cem mluvis, motor, vaha auta, max, rychlost....
27. 5. 2013 13:15
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Asi měl na mysli základní TSI, nebo nedej bože MPI...
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 13:19
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
ja kdyz cetl " ani ne ctyrvalcu" tak jsem si rikal jestli to nechce porovnavat s polovicnim sestivalem HTP
27. 5. 2013 17:09
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Spíš má na mysli 250 od MB. A to zdaleka není nejvýkonnější čtyřválec.
Avatar - rimow11
27. 5. 2013 12:38
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
Voľba jasná. LEXUS :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 14:35
Re: ZAJÍMAVÁ PRÉMIE
I ode mne :yes: :yes: :yes: :-)
27. 5. 2013 11:37
cena
Cena je podle mě velmi dobrá. Je až neuvěřitelná v porovnání s paralelně zveřejněným testem Octavie Combi, kterou spočítali na 1 015 900,- !!! Je sice pravda, že se jedná o "novinářskou" konfiguraci, ale i tak .... Prostě mě nenapadlo, že bude IS levnější než Octavia :-) .... IS :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rimow11
27. 5. 2013 12:47
Re: cena
tiez sa mi zdá ta cena neuveritelná, som zvedavy čo sa nebude pozdávať novinárom pri testoch..
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 5. 2013 22:15
Re: cena
Kufor...

A nejaky Janko zase skritizuje hybridny pohon....
Avatar - Yarex
28. 5. 2013 08:28
Re: cena
A nema to skrabku....alebo aspon dazdnik..... ;)
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 14:40
Re: cena
Ano, to je opravdu KOMEDIE, že "prémiový" vůz naprosto "příkladně" postavený na dvojitých lichoběžnících s oddělenými těhlicemi a MULTILINKem (vs nejlevnější řešení McPherson + torzka v NE"prémiovém" rodinném voze) je stejně drahý, ne-li LEVNĚJŠÍ než škoda Octavia :yes: :yes: :yes: :-)
27. 5. 2013 15:02
Re: cena
Taky mě to srovnání kacířsky napadlo, ikdyž vím, že by se to tak srovnávat moc nemělo. Ale stejně. 6-tiválec, zadokolka, prémie a o 200t levněji než sousední Octa v dvoulitrové naftě a tyčí na prádlo místo zadní nápravy(jak kdysi poznamenal GTI).
Avatar - pelikoš
27. 5. 2013 11:48
konkurenceschopné
nic méně japonská "prémie" má ještě jeden trumf v rukávu a podle mně lepší a to je INFINITI Q50.uvidíme jakou mu naplánují cenu a výbavu...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 20:29
Re: konkurenceschopné
Jestli (opravdu) lepší (teprve) UVIDÍME ;-)
PS: (velká) Škoda že nedostali "svolení" na motor 250 CDi 150 kW :-|
Avatar - pelikoš
27. 5. 2013 21:09
Re: konkurenceschopné
přeci hned nenabídnou vše,určitě v průběhu dalších modelových roků budou přidávat... ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 21:12
Re: konkurenceschopné
..o kéž by časem "přidali" také u LEXUSu a začali i do ("upadající") Evropy vozit verzi IS 350 228 kW s 8mi stupňovým AISINem (která v USA porazila i BMW 335i :yes: :-)
Avatar - Individualita
28. 5. 2013 07:47
Re: konkurenceschopné
Tak amíci do toho vždycky dávali více vášně a je to vidět. Nudná Evropa zůstává nudnou...
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 09:47
Re: konkurenceschopné
SOUHLASím - NEuvěřitelné je (se mi "jeví"), že Evropané se svými "4 válečky 2.0 v NAFTĚ" sami sebe řadí VYSOKO před/NAD ty amíky ;-)
Avatar - miromen
27. 5. 2013 11:50
Udiveni
Koukám jak mají někteří mindraček ze Škodovky i pod premiérovými vozy. Jo někdo nabízí možnost výbavy a individualizace o jaké se jiným ani nezdá. Za to patři do MB potlesk. :yes:
Rozbalit vlákno
22
27. 5. 2013 12:03
Re: Udiveni
to nebude mindrak ze Skodovky, velice casto ted slicham od znamich co meli firmeni Oktavku ze jim ted kupuji spise Passaty a jina auta, Lexus v tomhle trosku straci jen diky tomu ze neni kombik, pac spousta obchodaku proste kombika "potrebuje" bejt toto ISko u v kombiku, asi bu se nechala spousta obchodaku/obchodacek zlakat :-)

co je potesujici, tak spousta lidi jiz neslisi pri tomto vyberu na slovo diesel, ale zacinaji sliset na cena servisu po dobu 4-6 let, kde tak nejak dominuji benzin atmosfera+automat :-)
27. 5. 2013 12:38
Re: Udiveni
Doporucuji zopakovat vyjmenovana slova - slYšet :-!
Avatar - grifith
27. 5. 2013 12:22
Re: Udiveni
A jiní si z té možnosti "individualizace" nedělají nic a tak to rovnou šoupají do základní výbavy...
Avatar - miromen
27. 5. 2013 14:05
Re: Udiveni
Přesně tak. Jak je vidět vybrat si muže každý a to co se mu hodí takže jak píšu individualizace je u Škodovky na vysoké úrovni. :yes:
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 12:23
Re: Udiveni
On je rozdil moznost vybavy a individualizace u holeho premistovadla a u standardne velmi dobre vybavene premie. Od jake vybavy nebo paketu je moznost si priplatit za sestivalec u Sade? :no:
Avatar - miromen
27. 5. 2013 14:07
Re: Udiveni
Já tu snad tahám vozy z MB ? :no:
Avatar - Andromeda
27. 5. 2013 13:06
Re: Udiveni
To myslíš vážně ??? To už se nedá nereagovat 8-s ... Za kombi nižší střední, ničím nevybočující výrobek nižší střední, jehož většinová produkce bude ve finále se zadní tuhou , tu u kovaných fans koncernu vyvolává poluce a výtrysky nadšení nad naprosto neuvěřitelnou, nesmyslnou, dle mne i drzou cenovkou ... A klasický šosácký pokřik na značku, jež je opravdu někde jinde ... Co udělá s šedou kůrou mozkovou jedna simply clever škrabka..
Avatar - miromen
27. 5. 2013 14:10
Re: Udiveni
Ano to myslím zcela vážně když někdo pod Lexus je schopny vtáhnout vůz jiné kategorie a hlavně zaměřeni. Navíc je zajímavé že škrabku nezmiňuji Škodovkaři ale její odpůrci.
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 20:30
Re: Udiveni
:yes: :-)
PS: Dlouho jsem vás "nečetla" ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 14:43
Re: Udiveni
Že cenově konkuruje LEXUSu? :-)
PS: A že tu cenu "nažene" stylem "nahoře huj, dole..." ;-)
PPS: Tak to "si tleskejte" SÁM
Avatar - miromen
27. 5. 2013 14:51
Re: Udiveni
Jo nahoře HUJ OIII se povedla a dole standard. Já si tleskat nepotřebuji a jen doufám že u Lexusu umí pokročile technologie využit lepe než jinde když už nahoře to zrovna HUJ není.
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 14:55
Re: Udiveni
Octavie je "nahoře" (dalo by se říci) STÁLE STEJNÁ ;-)
Já nenapsala jak je "dole", ale (dalo by se říci, že) standard je relativně výstižné..
Mně tedy Lexus IS (i cupka RC) příjdou nahořu FANTASTICKÉ a opravdu POVEDENÉ :yes: :-)
PS: A to že se tyto (použitou technikou až TAK odlišné) vozy cenově "protínají" až maličko "nemravné" ;-)
27. 5. 2013 17:18
Re: Udiveni
To je tak, když je odstup mezi třídami řekněme 150 tisíc, příplatek za prémii dejme tomu 100-150 tisíc a rozptyl výbavy jednoho modelu 500 tisíc.
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 20:12
Re: Udiveni
To je tak, že když je Octavia (ta tady "vedle" v testu) za 575 t. kč (první cena vozu s testovanou motorizací) a o třídu výše postavený prémiový technicky NEsrovnatelně vyspělejší model Lexus (navíc V6 2,5 s automatem vs R4 2.0 manuál) za 799 t. kč, tak..
..to asi NĚCO NENÍ V POŘÁDKU ;-)
PS: Pro Lexus GS45Oh (asi) verzi F-Sport, pro IS 300h (na které "pomýšlím" já) skoro určitě Comfort :yes: :-)
27. 5. 2013 20:31
Re: Udiveni
Psala jsi snad něco o nemravnosti, ne? Prostě cenový rozptyl v rámci jednoho modelu je mnohem větší než příplatek za vyšší třídu, popřípadě prémii, tedy často lepší techniku. Realita je, že příplatek za multimediální systém s navigací je vyšší, než co stojí dvojité lichoběžníky. Třeba kliková náprava představuje u VW úsporu zhruba šesti tisíc oproti multilinku. Podívej se do ceníku, co si za těch šest tisíc koupíš.

Myslíš to skutečně vážně? Naftové kombi proti benzínovému sedanu? Nevím, jak tahle generace, ale předchozí IS bylo relativně stísněné (to není stížnost).
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 01:01
Re: Udiveni
(na)Psala jsem "snad až maličko nemravné" ;-)
Ono (přece) VŠECHNY vozy "prémiové" střední jsou "relativně stísněné" :-)
..nicméně rozměry (rozvor 2800 mm i "celkové" rozměry jsou (pro/podle mne) naprosto "ok" :yes: ;-)
+ mne ty rozměry až tak příliš NE"zajímají (já se "hravě" vejdu i do supersportů a starých 911 a "vůbec" :-)
..ale prostor v kabině nového IS je prý VĚTŠÍ - o "celých" 8,5 cm ;-)
PS: SMUTNÁ realita = ten multim. systém vs lepší zavěšení kol vpředu i vzadu - a osobně si myslím že "bude hůř"
(a ještě smutnější že VĚTŠINA lidí dá asi přednost technice ála Octavia a tomu multimediálnímu systému před MULTILINkem a lichoběžníky - mne těší že (zatím) existují VÝJÍMKY jako je třeba tento Lexus..
..a porovnala jsem ZÁKLADní ceny (u Octavie kombi, neb je "tady vedle" v testu a nechtělo se mi hledat cenu liftbacku :-) ) a ano BENZÍNový V6 2,5 vs tuctový 4válec NAFTA 2.0
28. 5. 2013 09:09
Re: Udiveni
Ad stísněnost: Ano. Neříkám, že je Lexus výjimkou, i když na tom byl asi nejhůře. Proto mi nedělá problém je porovnávat se sedany nižší střední. Ty stovky tisíc navíc, co platíš, nejsou za větší prostor, či užitnou hodnotu, ty jsou za materiály, techniku a značku. Spíš mi jde o logiku takového srovnání. Nikdo nepopírá, že Lexus nabídne tyhle věci lepší, ale víš, jaký je mezi nimi rozdíl? Na Octavii (v mém případě spíš Golf) mi 800 tisíc bohatě stačí, u Lexusu budu mít problém dostat se pod milion. S více než milionem na auto se na Octavii asi dívat nebudu.
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 09:51
Re: Udiveni
Vy se pochopitelně na Octavii dívat nebudete, ale považuji za MOŽNÉ, že se těch "milionových" Octavií 2.0 Tdi prodá VÍCE než "příkladně postavené" zadokolky na rozvoru 2800 mm s V6 za (ca) stejnou cenu.. ;-)
PS: (teď BEZ ironie) Golf GTi považuji za "vůbec NE špatnou volbu"! :-)
PPS: I když IS (nebo cupku RC) za vůz "o galaxii" jinde ;-)
27. 5. 2013 20:32
Re: Udiveni
Comfort? Základní výbavu? Nebudu to tu znovu rozebírat, načal jsem to již v jiném vlákně.
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 00:54
Re: Udiveni
NE (pardon) - nechala jsem se "zbubnout" CHYBNOU tabulkou výše/v článku - samozřejmě PREMIUM!!! :-)
Opravuji/shrnuji - u GS450h (mi jasnou volbou příjde) F-Sport u IS 300h výbava PREMIUM ;-)
27. 5. 2013 15:04
Re: Udiveni
Tak ono se to srovnání nabídlo díky načasování celkem samo. Jasně je to trochu mimo, ale stejně to člověk prostě porovnat musí.
Avatar - flyboyeda
27. 5. 2013 12:07
Vypadá jako vysavač
>:D
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 12:16
Re: Vypadá jako vysavač
nerikej, ze tohle neni nej sedan cos kdy videl
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Magister
27. 5. 2013 12:22
Re: Vypadá jako vysavač
Není :-)
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 12:24
Re: Vypadá jako vysavač
Nekecej >:D
Avatar - flyboyeda
27. 5. 2013 13:09
Re: Vypadá jako vysavač
souhlasím ;-)
Avatar - Individualita
27. 5. 2013 12:47
Re: Vypadá jako vysavač
Tyhle fotky mě rajcujou víc než mladá v negližé :yes:
Avatar - flyboyeda
27. 5. 2013 13:11
Re: Vypadá jako vysavač
nechtěl bych vidět tvou mladou >:D
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 13:16
Re: Vypadá jako vysavač
K cemu bys prirovnal tvou mladou? ;-)
27. 5. 2013 17:33
Re: Vypadá jako vysavač
Rozhodně ne k sedanu. :-)
Avatar - JDM
27. 5. 2013 19:45
Re: Vypadá jako vysavač
:yes: >:D >:D
Avatar - Individualita
28. 5. 2013 07:52
Re: Vypadá jako vysavač
A ty bys přirovnával k čemu, k ovoci? >:D

Je dokázané, že muži koukají na pěkná auta a pěkné ženy velmi podobně ;-)
Avatar - Choochoo
28. 5. 2013 08:04
Re: Vypadá jako vysavač
Presne, nekomu se libi hrusky nekomu Lexus IS ;-)
28. 5. 2013 09:26
Re: Vypadá jako vysavač
Kdybych už musel zůstat u sedanů, tak bych zkusil spíš něco jako Quattroporte. :-) Ale v říši automobilů bych si spíš díval na sporťáky, kupé, roadstery. Ne na sedany, nedej Bože kombíky, nebo MPV. Leda bych s ní už v životě nechtěl spát. >:-[]

Mozek máš jen jeden, takže se na celý svět díváš stejně.
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 09:52
Re: Vypadá jako vysavač
Tak Buřtík by mohl být...
..Range Rover? ;-)
Avatar - nielblack
27. 5. 2013 12:47
Re: Vypadá jako vysavač
presne tento sedan je absolutni do detailu propracovana skvela práce proste bomba
Avatar - miromen
27. 5. 2013 14:11
Re: Vypadá jako vysavač
Opravdu není.
27. 5. 2013 16:15
Re: Vypadá jako vysavač
Tragická hmota vs. kola.
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 20:34
Re: Vypadá jako vysavač
Ehm, JAKOU že to máte doma značku vysavače? ;-)
PS: Jestli je tak "šik" a technicky POVEDENÝ jako tato generace LEXUSu IS tak...
..tak bych VÁŽNĚ uvažovala o výměně vysavače :-)
Avatar - flyboyeda
27. 5. 2013 13:16
německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
a už vůbec né tenhle vysavač ;-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Choochoo
27. 5. 2013 13:16
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
No nekecej >:D
Novou 3 to valcuje vice nez generacnim rozdilem a to patri BMW k mym oblibenym znackam ;-)
Avatar - Andromeda
27. 5. 2013 13:38
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Já ji nesedlám - německou premii, ale dotaz: Ty jo edo ??? A jakou, svěř se se zkušenostmi a pocity, které jsi dozajista nasbíral při podrobném porovnávání japonce a německé premie ... Hoď to na sklo, pouč plebs ...
Avatar - Magister
27. 5. 2013 13:47
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Já ji sedlám. Designově mi ale rozhodně přijdou sedany od D3 hezčí.
Avatar - Individualita
27. 5. 2013 13:53
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Jediného německého konkurenta co se designu týče vidím v CLA, ostatní sice hezcí být můžou, ale rozhodně nemají takovou sportovně ostrou a přesto důmyslnou image. Další konkurent je už dnes starší poslední Accord a hle, opět Japonec.
Avatar - Andromeda
27. 5. 2013 14:31
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Chraň bůh, nechci se hrnout na tenký led machovského dokazování , který že designový jazyk je lepší, to neee ... Nakonec mně se líbí to co dělá poslední dobou třícípá, nebo Jag ... šlo mi o něco jiného ;-) ->těch, co vykřikují, a jezdí MHD je tolik ... Jestli mi rozumíš ...
27. 5. 2013 14:25
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
No on zřejmě nikdo nevosedlal ani nový IS...ale Eda dokáže poznat už z plakátu. To tady předvádí pořád. :-)
Avatar - Andromeda
27. 5. 2013 14:29
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Já byl zvědavý Pájo na postřehy znalce - sám jsem plebs, což je fakt ....A zdravím Tě parde ;-)
27. 5. 2013 17:15
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
V tomhle jsou všichni plebs, buď v klidu >:-[]
Avatar - rimow11
27. 5. 2013 13:56
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
aspon ich nebude behať tak veľa ako nemeckých prémioviek a nebudu tak okukané.
Avatar - N6600
27. 5. 2013 14:10
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
To nas nebeha vela ani v este stale aktualnej generacii :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 20:35
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
:-) >:D

Za stejnou cenu jako nový Lexus IS si pořídíte audi A4 2.0 Tdi 88 kW příp. 105 kW - v čem že má být ten "německý prémiový náskok"? ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 5. 2013 22:21
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Ked dokaze nemecka premia ponuknut kvalitu a spolahlivost aspon na urovni japonskej beznej produkcie - vid dlhodobe testy nemeckeho casopisu... a testy nemeckej skusobne TUV, tak mozeme zacat porovnavat.

Okre pm toho, zatial sa ani jednej nemeckej premiovke nepodarilo k hybridom Toyoty co i len priblizit. Bavori nezaklopali na dvere Toyoty len z kratochvile.
27. 5. 2013 23:16
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Také se nedá říct, že by se nějak zvlášť snažili. Možná Mercedes, ten má přeci jen převodovky svoje. Třeba Audi má zajímavý hybrid, ale jen jako koncept. Hodně mi svou jednoduchostí připomíná HSD, na které normálně nedám dopustit. Přitom odstraňuje relativně zásadní slabinu.
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 01:18
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Audi bude mít ve třídě hybrid (přece) již brzy - QUTTRO příští generace audi A4 bude stejný systém jako HYbrid4 či E-Four
28. 5. 2013 09:13
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Tenhle humus skutečně nemyslím. Fuj. ;-) (Jako hybridní systém ho i celkem uznávám, je to chytrá klička, ale jako pohon všech kol, pokud to budou skutečně prodávat jako e-quattro, ne, nikdy.)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 09:54
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Podle relativně "oficiálně" se tvářících info (o blížící se příští generaci audi A4) to tak (asi opravdu) BUDE ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 01:12
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Německá "prémie" (dle dlouhodobých testů na 100 t. km + dle JD Power) konkrétně Audi nabídne podobnou, rsp. spíš STEJNOU kvalitu a spolehlivost jako Citroën ;-)
28. 5. 2013 07:50
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
Dej odkaz, jo? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 5. 2013 09:10
Re: německou prémii žádný Japonec nikdy nepřekoná
(britský) JD Power tu byl zveřejněn před 3 dny - bohužel se zcela NEsmyslně ("absolutně") soustředil JEN na škodu Superb a Yeti a z tabulek jednotlivých modelů i automobilek zveřejnil (nechápu proč) POUZE začátky a konce - na 13. a 14. místě (nepletu-li se) skončilo
13. Audi
14. Citroën
(se zanedbatelným rozdílem nějaké desetinky)
PS: No a výsledky AutoBild(ovských) dlouhodobých testů na 100 tisíc kilometrů tu občas také bývají - téma že C5 dopadla v testu reálně LÉPE než audi A4 (ale kvůli 2 prasklým žárovičkám v zadních světlech dostala o "trestný" bod víc - nebo o kolik) se tu věnoval samostatný článek, rsp. "obsáhlá" diskuze pod ním ;-)
(a audi A6 skončilo vskutku až ZA Citroën-em C5 2.0 HDi 120 kW)
Avatar - KANKUNEN
27. 5. 2013 13:24
Interiér a 3 strany jsou jasná volba,
ale předek je na úpravu tuningové firmy, aby se to uklidnilo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
27. 5. 2013 13:40
Re: Interiér a 3 strany jsou jasná volba,
Nevím jestli vysavač ale někdo tady moc čumí na Star Trek. :-)
Avatar - Magister
27. 5. 2013 13:47
Re: Interiér a 3 strany jsou jasná volba,
Star Trek mám rád. Ale z této diskuze mám pocit, že se tu seřadili všichni majitelé Lexusů v ČR včetně prodejců :-)