Novinky

Zpět na článek

Volkswagen XL1 bude jen na dlouhodobý pronájem

14 komentářů

Avatar - Individualita
Individualita
Konečně něco od VW, co vypadá zajímavě >😁
vrkuboy
"0,9 l nafty na 100 kilometrů podle metodiky EU"

Takže kolik to teda žere mimo uzemí paralelního vesmíru?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒]
nope
Pripomina mi to smutnou minulost EV1..
vrkuboy
Bohužel vliv ropných magnátů je natolik velký, že pro takové vozy nebyl prostor a dost možná stále není a je to velká škoda.
Avatar - Otrava
Otrava
Tohle mi přijde jako nesmyslný argument, který se objevuje snad v každé diskuzi. Například výrobci elektrické energie mají také značný vliv, ale především - vývoj alternativních pohonů stojí peníze a zpravidla má v současnosti a dohledné době různá omezení pro uživatele. Proč by automobilky utrácely tolik za vývoj, když se jejich benzínové a naftové vozy tak dobře prodávají a výhledově nehrozí snižování poptávky? Na to skutečně není zapotřebí nějaký nátlak ze strany ropných magnátů...
_MT_
Nejde jen o automobilky. Pohyb ceny ropy významně ovlivňuje ochotu trhu investovat do výzkumu alternativních pohonů. Kdyby trh skutečně věřil tomu, že elektromobil je budoucnost, tak o peníze nebude nouze. Velké a movité firmy (včetně těch ropných) mají výhodu v tom, že pak levně skoupí zajímavé zkrachovalé projekty pro patenty.
vrkuboy
Mrkni na toto [odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Je otázka, která lobby je silnější ............ ropná nebo elektrická? A navíc obě na sobě závisí. Je to propletenec.
Poznámka - v pozadí silně tlačí někteří výrobci autodílů, kteří uvěřili v EV a hybridy. Například Bosch, Siemens, Continental .......... ti jsou v tom zaháčkováni. A ti tlačí na Merkelovou.
Četl jsem kdesi jakýsi report, který uváděl, že automobilky s výjimkou Toyoty investovaly do EV apod. velmi málo, zatímco dodavatelé autodílů asi 4x tolik. A ti teď tlačí na automobilky, aby z toho něco bylo. Ovšem poté, co úplně selhal projekt Renaultu a PSA to zabalil Mercedes i Audi. Otázka je ovšem, že je do toho možná Merkelová bude silně tlačit.
A tady bude souboj 2 lobby - automobilové a politiků/dodavatelů.
Nicméně si myslím, že automobilky už mají dost všech těch pitomostí, co provádí EU a nebudou se nechat do EV tlačit. Hybridy - to je jiná. Ty jistý smysl dávají a jsou kompatibilní jak s benzínem, tak s naftou.
Nu což, na samý závěr si Merkelová připíše na své konto hybridy místo EV a všichni budou relativně spokojení ..........
IPace
jak uplne selhal projekt Renaultu? to rozepis, protoze projekt Renaultu jede uspesne dal 😉 jedine co odpiskali byli vymenitelne baterie 😉

Mercedes i Audi, potazmo vicero znacek koncernu VW dal vyvyji a sipe penize do hybridu a elektroaut 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A co travička, rostla? Poslouchal jsi dnes dobře.
Ty kydy o ropné lobby. A elektřina jako co? Žádná lobby? Co takový ČEZ, s převahou největší firma v ČR a jedna z největších ve střední Evropě? Ti nejsou nic?
Jejich silná podpora do infrastruktury a nákupu EV není nic?
A co bys o nich prohlašoval, kdyby EV ovládly trh?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
JozoO
stotoznujem sa s nazorom 😒 ... ako cez kopirak situacia EV1 ... este sa aj tie auta podobaju
Avatar - WalterWhite
WalterWhite
Film "Kdo zabil elektromobil [odkaz] som videl niekoľko krát . Nie je mi jasné v kontexte s dneškom ako mohlo mať EV1 taký dojazd a výkon.
PS: medzi XL1 a EV1 je rozdiel v tom že VW ma spalovací motor čo GM nemal.