Novinky
Individualita
0
Konečně něco od VW, co vypadá zajímavě >😁
"0,9 l nafty na 100 kilometrů podle metodiky EU"
Takže kolik to teda žere mimo uzemí paralelního vesmíru?
Takže kolik to teda žere mimo uzemí paralelního vesmíru?
Pripomina mi to smutnou minulost EV1..
Bohužel vliv ropných magnátů je natolik velký, že pro takové vozy nebyl prostor a dost možná stále není a je to velká škoda.
Tohle mi přijde jako nesmyslný argument, který se objevuje snad v každé diskuzi. Například výrobci elektrické energie mají také značný vliv, ale především - vývoj alternativních pohonů stojí peníze a zpravidla má v současnosti a dohledné době různá omezení pro uživatele. Proč by automobilky utrácely tolik za vývoj, když se jejich benzínové a naftové vozy tak dobře prodávají a výhledově nehrozí snižování poptávky? Na to skutečně není zapotřebí nějaký nátlak ze strany ropných magnátů...
Nejde jen o automobilky. Pohyb ceny ropy významně ovlivňuje ochotu trhu investovat do výzkumu alternativních pohonů. Kdyby trh skutečně věřil tomu, že elektromobil je budoucnost, tak o peníze nebude nouze. Velké a movité firmy (včetně těch ropných) mají výhodu v tom, že pak levně skoupí zajímavé zkrachovalé projekty pro patenty.
Je otázka, která lobby je silnější ............ ropná nebo elektrická? A navíc obě na sobě závisí. Je to propletenec.
Poznámka - v pozadí silně tlačí někteří výrobci autodílů, kteří uvěřili v EV a hybridy. Například Bosch, Siemens, Continental .......... ti jsou v tom zaháčkováni. A ti tlačí na Merkelovou.
Četl jsem kdesi jakýsi report, který uváděl, že automobilky s výjimkou Toyoty investovaly do EV apod. velmi málo, zatímco dodavatelé autodílů asi 4x tolik. A ti teď tlačí na automobilky, aby z toho něco bylo. Ovšem poté, co úplně selhal projekt Renaultu a PSA to zabalil Mercedes i Audi. Otázka je ovšem, že je do toho možná Merkelová bude silně tlačit.
A tady bude souboj 2 lobby - automobilové a politiků/dodavatelů.
Nicméně si myslím, že automobilky už mají dost všech těch pitomostí, co provádí EU a nebudou se nechat do EV tlačit. Hybridy - to je jiná. Ty jistý smysl dávají a jsou kompatibilní jak s benzínem, tak s naftou.
Nu což, na samý závěr si Merkelová připíše na své konto hybridy místo EV a všichni budou relativně spokojení ..........
Poznámka - v pozadí silně tlačí někteří výrobci autodílů, kteří uvěřili v EV a hybridy. Například Bosch, Siemens, Continental .......... ti jsou v tom zaháčkováni. A ti tlačí na Merkelovou.
Četl jsem kdesi jakýsi report, který uváděl, že automobilky s výjimkou Toyoty investovaly do EV apod. velmi málo, zatímco dodavatelé autodílů asi 4x tolik. A ti teď tlačí na automobilky, aby z toho něco bylo. Ovšem poté, co úplně selhal projekt Renaultu a PSA to zabalil Mercedes i Audi. Otázka je ovšem, že je do toho možná Merkelová bude silně tlačit.
A tady bude souboj 2 lobby - automobilové a politiků/dodavatelů.
Nicméně si myslím, že automobilky už mají dost všech těch pitomostí, co provádí EU a nebudou se nechat do EV tlačit. Hybridy - to je jiná. Ty jistý smysl dávají a jsou kompatibilní jak s benzínem, tak s naftou.
Nu což, na samý závěr si Merkelová připíše na své konto hybridy místo EV a všichni budou relativně spokojení ..........
A co travička, rostla? Poslouchal jsi dnes dobře.
Ty kydy o ropné lobby. A elektřina jako co? Žádná lobby? Co takový ČEZ, s převahou největší firma v ČR a jedna z největších ve střední Evropě? Ti nejsou nic?
Jejich silná podpora do infrastruktury a nákupu EV není nic?
A co bys o nich prohlašoval, kdyby EV ovládly trh?
Ty kydy o ropné lobby. A elektřina jako co? Žádná lobby? Co takový ČEZ, s převahou největší firma v ČR a jedna z největších ve střední Evropě? Ti nejsou nic?
Jejich silná podpora do infrastruktury a nákupu EV není nic?
A co bys o nich prohlašoval, kdyby EV ovládly trh?
stotoznujem sa s nazorom 😒 ... ako cez kopirak situacia EV1 ... este sa aj tie auta podobaju