Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 e-tron nebude na prodej, mohou za to baterie

Automobilka Audi si s možností sériové produkce elektřinou poháněného supersportu pohrávala od roku 2009, ale nakonec zůstane R8 e-tron pouze vývojovým prototypem.
Zpět na článek
30. 5. 2013 15:17
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
:-! [odkaz] :-)
Do Audi R8 patří benzín a ne baterky.

a ty co diesel? :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
30. 5. 2013 13:58
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
Ať už se podaří udělat revoluční baterie nebo ne, problém s dlouhým dobíjením zůstane, síť to nezvládne... Vyměňování mi připadá jako utopie... Pokud se mají elektromobily rozvinout, je potřeba zapracovat na palivových článcích...
30. 5. 2013 13:52
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
U elektromobilu záleží ještě víc na stylu jízdy, než u benzínovýho auta, protože co přenese na silnici, to zmizí z baterie, zatímco spalovací motor má v různých podmínkách různou účinnost. Takže např na dálnici je u elektromobilu vyšší spotřeba, než ve městě. Taky není problém vybít baterku Tesly za těch 80km.
30. 5. 2013 01:42
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
[odkaz] věnuj tomu chvilku času ;-)
Avatar - PeterLuk
29. 5. 2013 23:10
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
Majú 400 miliónov eur tak buď ticho (ale tiež by ma zaujímalo ako sa im ich podarí splatiť). ;-) :-!
Avatar - Ada je zase tady
29. 5. 2013 23:01
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
:-) [odkaz] :*)
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2013 20:54
Re: Batérie
Novináři musí být vždy progresivní - za každou cenu.
Sami nic neumějí tak papouškují co jim kdo nakuká, nebo co jim kdo zaplatí.
29. 5. 2013 20:26
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
ses v tom vezl a zkusil sis jak to funguje oproti Elisu?
Avatar - Ham.
29. 5. 2013 20:07
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
Teoreticky, prakticky sporťák na draka.
29. 5. 2013 19:49
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
no napisu to asi takhle, podle technicaku od Elisu R ma Tesla Roadster teoreticky vetsi dojezd o cca 50km >:D a jak jsem zjistil, neni sebemensi problem vyzunknout nadrz toho Elisu pod najezdem 80km, takze jedinou vyhodou toho benzinoveho Elisu je vpodstate to, ze pak nemusi stat nekde u zasuvky dalsich 5-8 hodin :-)

jen tak k pobaveni www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ham.
29. 5. 2013 19:44
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
No na lázeňskou kolonádu dobrý, ale nesmí být moc dlouhá (ta kolonáda).
29. 5. 2013 19:09
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
jj takova Tesla Roadster je totalne zabitej autak >:D
Avatar - CHerokee
29. 5. 2013 18:49
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
Baterky jsou do baterky a autíčka na dálkové ovládání a ne do auta. A i když to je rychlé, tak ta váha to auto zabíjí...
Avatar - WalterWhite
29. 5. 2013 17:12
Batérie
Posledný rok možno aj viac dámam prednosť pred slovenským spravodajstvom Simsonovcom...no náhodou so prepol na markízu kde zrovna bola reportáž o revolučných batériach vyvinutých Izraelskou firmou a predaných jednej nemenovanej automobilke...
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2013 17:05
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
myslíš třeba zlou ropnou lobby??? >:D
29. 5. 2013 16:51
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
To je určitě spiknutí, aby měli větší kšefty (zlí oni). Jistě mají všechno dávno vyvinuté, každý správný paranoik mi to potvrdí.
29. 5. 2013 16:25
Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjejí ??
To je teda překvapení ! Kdo by to řekl .