Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 e-tron nebude na prodej, mohou za to baterie

Automobilka Audi si s možností sériové produkce elektřinou poháněného supersportu pohrávala od roku 2009, ale nakonec zůstane R8 e-tron pouze vývojovým prototypem.
Zpět na článek
29. 5. 2013 17:12
29. 5. 2013 17:21
29. 5. 2013 20:54
29. 5. 2013 16:25
Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjejí ??
To je teda překvapení ! Kdo by to řekl .
Rozbalit vlákno
10
29. 5. 2013 16:51
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
To je určitě spiknutí, aby měli větší kšefty (zlí oni). Jistě mají všechno dávno vyvinuté, každý správný paranoik mi to potvrdí.
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2013 17:05
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
myslíš třeba zlou ropnou lobby??? >:D
30. 5. 2013 01:42
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
[odkaz] věnuj tomu chvilku času ;-)
Avatar - CHerokee
29. 5. 2013 18:49
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
Baterky jsou do baterky a autíčka na dálkové ovládání a ne do auta. A i když to je rychlé, tak ta váha to auto zabíjí...
29. 5. 2013 19:09
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
jj takova Tesla Roadster je totalne zabitej autak >:D
Avatar - Ham.
29. 5. 2013 19:44
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
No na lázeňskou kolonádu dobrý, ale nesmí být moc dlouhá (ta kolonáda).
29. 5. 2013 19:49
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
no napisu to asi takhle, podle technicaku od Elisu R ma Tesla Roadster teoreticky vetsi dojezd o cca 50km >:D a jak jsem zjistil, neni sebemensi problem vyzunknout nadrz toho Elisu pod najezdem 80km, takze jedinou vyhodou toho benzinoveho Elisu je vpodstate to, ze pak nemusi stat nekde u zasuvky dalsich 5-8 hodin :-)

jen tak k pobaveni www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ham.
29. 5. 2013 20:07
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
Teoreticky, prakticky sporťák na draka.
29. 5. 2013 20:26
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
ses v tom vezl a zkusil sis jak to funguje oproti Elisu?
30. 5. 2013 13:52
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
U elektromobilu záleží ještě víc na stylu jízdy, než u benzínovýho auta, protože co přenese na silnici, to zmizí z baterie, zatímco spalovací motor má v různých podmínkách různou účinnost. Takže např na dálnici je u elektromobilu vyšší spotřeba, než ve městě. Taky není problém vybít baterku Tesly za těch 80km.
Avatar - WalterWhite
29. 5. 2013 17:12
Batérie
Posledný rok možno aj viac dámam prednosť pred slovenským spravodajstvom Simsonovcom...no náhodou so prepol na markízu kde zrovna bola reportáž o revolučných batériach vyvinutých Izraelskou firmou a predaných jednej nemenovanej automobilke...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Snooob
29. 5. 2013 17:21
Re: Batérie
:yes: Ja síce len pol roka...
Avatar - WinDiesel
29. 5. 2013 20:54
Re: Batérie
Novináři musí být vždy progresivní - za každou cenu.
Sami nic neumějí tak papouškují co jim kdo nakuká, nebo co jim kdo zaplatí.
Avatar - Ada je zase tady
29. 5. 2013 23:01
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
:-) [odkaz] :*)
Avatar - PeterLuk
29. 5. 2013 23:10
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
Majú 400 miliónov eur tak buď ticho (ale tiež by ma zaujímalo ako sa im ich podarí splatiť). ;-) :-!
30. 5. 2013 15:17
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
:-! [odkaz] :-)
Do Audi R8 patří benzín a ne baterky.

a ty co diesel? :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
30. 5. 2013 13:58
Re: Elektrorendlíky jsou v koncích
Ať už se podaří udělat revoluční baterie nebo ne, problém s dlouhým dobíjením zůstane, síť to nezvládne... Vyměňování mi připadá jako utopie... Pokud se mají elektromobily rozvinout, je potřeba zapracovat na palivových článcích...