Novinky
Ať už se podaří udělat revoluční baterie nebo ne, problém s dlouhým dobíjením zůstane, síť to nezvládne... Vyměňování mi připadá jako utopie... Pokud se mají elektromobily rozvinout, je potřeba zapracovat na palivových článcích...
U elektromobilu záleží ještě víc na stylu jízdy, než u benzínovýho auta, protože co přenese na silnici, to zmizí z baterie, zatímco spalovací motor má v různých podmínkách různou účinnost. Takže např na dálnici je u elektromobilu vyšší spotřeba, než ve městě. Taky není problém vybít baterku Tesly za těch 80km.
Majú 400 miliónov eur tak buď ticho (ale tiež by ma zaujímalo ako sa im ich podarí splatiť). 😉 :-!
Novináři musí být vždy progresivní - za každou cenu.
Sami nic neumějí tak papouškují co jim kdo nakuká, nebo co jim kdo zaplatí.
Sami nic neumějí tak papouškují co jim kdo nakuká, nebo co jim kdo zaplatí.
no napisu to asi takhle, podle technicaku od Elisu R ma Tesla Roadster teoreticky vetsi dojezd o cca 50km >😁 a jak jsem zjistil, neni sebemensi problem vyzunknout nadrz toho Elisu pod najezdem 80km, takze jedinou vyhodou toho benzinoveho Elisu je vpodstate to, ze pak nemusi stat nekde u zasuvky dalsich 5-8 hodin 😄
jen tak k pobaveni www.youtube.com/watch?…
jen tak k pobaveni www.youtube.com/watch?…
Baterky jsou do baterky a autíčka na dálkové ovládání a ne do auta. A i když to je rychlé, tak ta váha to auto zabíjí...
Posledný rok možno aj viac dámam prednosť pred slovenským spravodajstvom Simsonovcom...no náhodou so prepol na markízu kde zrovna bola reportáž o revolučných batériach vyvinutých Izraelskou firmou a predaných jednej nemenovanej automobilke...
To je určitě spiknutí, aby měli větší kšefty (zlí oni). Jistě mají všechno dávno vyvinuté, každý správný paranoik mi to potvrdí.
Do Audi R8 patří benzín a ne baterky.
a ty co diesel? :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: