Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volvo a Mitsubishi jsou dalšími horkými kandidáty na odchod z USA

16 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Jo Volvo není co bývalo. Měl sem 14 dní S80 ale že by mě to nějak nadchlo se teda říct nedá. Zjeména s přihlédnutím kolik to stálo jako nový.
Avatar - Iv8
Iv8
Volvo bohužel nebylo schopno plnit své závazky a bylo před krachem. Ford jej "zachránil" a začal implementovat svoje představy a svoje "díly" do konstrukcí dalších modelů či jejich faceliftů. Volvo tím ztratilo svou nezničitelnost a legendární spolehlivost. Design by se asi také pohnul i bez Forda. Jak říká jeden nejmenovaný volvo-servisman ze severní Moravy, pokud chcete Volvo a nemít s ním žádné problémy, kupte si zachovalý model do r.v.2004.
Avatar - shamal
shamal
Upřímně Mitsubishi je mi úplně jedno, stejně jako se z ničeho nic na evropských a americkém trhu začátkem sedmdesátých let objevilo, tak úplně stejně zase zmizí. Nebude první ani poslední.
A Volvo? Podle mně a teď přijde to proč se mnou nebudete souhlasit, Volvo prodalo svou duši. A teď nemluvím o prodeji číňanům, s tím prodejem duše začali už za Forda. Volvo synonym spolehlivého, prostorného auta s nevalným ale nijak neurážejícím designem, který se nikdy neokouká začali manažeři od stolu měnit na lifestylové něco se spoustou kudrlinek a nesmyslů. Poslední Volvo, které ještě stělesňuje tu původní filozofii je XC 90, které se už ale vyrábí hodně dlouho (pocitově sto let). Měl jsem možnost svézt se v S 60 (anebotaknějaksetojmenovalokdosevtommávy… auto za milion sto. Jelo to jako z praku, to ano. Vnitřek maličký, zadní sedadla symbolická, design - s tou přídí která jako by odtékala dolů - nevím. A interiér - ten teda nebyl za milion sto. Bylo mi to líto. Nebrečím nostalgicky po 240, ale takové auto bych od Volva čekal, teda jeho moderní interpretaci samozřejmě, už jen proto že takové auto dneska nikdo nevyrábí. Bez keců o tom jaké budu mít image, bez kudrlinek, bez boulatých plechů, bez debilního výrazu masky. Auto které hodně uveze, dlouho vydrží, vypadá normálně, je poctivé, na nic si nehraje... A za příplatek třeba nabídne i hezké svezení (vzpomínáte na 850 turbo?).

Tak a teď se do mě můžete pustit.
JaMM
Je pravdou, ze Volva frcali v kazdom druhom americkom filme. Bol to vsak len drahy "product placement".
Je pravdou, ze Volvo v USA dosiahlo kredit bezpecneho rodinneho auta. To vsak znamenalo, ze na nom maminy vozili deti do skoly alebo na nakupy.
Avatar - pelikoš
pelikoš
nissan chystá spoustu novinek-note, face lift micra, qashqai, x-trail, nástupce almery, atd...bravo nissan :yes: 😉
navíc atakuje 5.000.000 kusů prodaných aut v minulém roce
Avatar - pelikoš
pelikoš
a nissany a infiniti 😉
Avatar - Iv8
Iv8
A právě to by mohla nová XC90 malinko změnit. Jako fanoušek Volva bych si to moc přál. Asi je v tom symbolika, Volvo s Mitsubishi a jejich společný závod v Belgii ...
Avatar - Anonym
Anonym
Boom volva v USA už je pasé....
Místo Volv se kupují RangerRovery, BMW, Mercedesy nebo levnější Jeepy, Fordy a Toyoty(Lexus).
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
MItsubishi vlastně taky,ale prémiové německé značky mají tuhý kořínek a přežijou skoro vše a je to dobře protože dělají krásná a spolehlivá auta,ale pozastavovat se v dnešní době na pád časopisu je zbytečné, v dnešní době internetu považuji za zázrak že vůbec nějaké časopisy existují
Avatar - R32
R32
Tak práve Toyotu si zrovna ako príklad netrafil, dizajn nosných modelov (Yaris, Auris, Verso, Avensis) je dielom nemeckých a francúzkych dizajnérov.... A žeby bola EU nezaujímavá sa mi nezdá, predať či nepredať cca 200-300 tisíc vozidiel to už je rozdiel. Robia správnu vec, že selektujú aké modely tu ponúkať a aké nie skrátka bojujú ako sa dá, veď napr. Yaris a Auris je cenovo plne porovnateľný s kórejcami alebo európanmi. Na druhej strane Toyota ako jediná z japoncov sa drží celkom slušne, ostatné značky majú omnoho väčšie problémy s číslami ;-\ také Mitsubishi hrá doslova okrajovú úlohu, Mazda začala zaberať novými modelmy CX5 a 6 (čaká sa na novú trojku), Hondu ťahá len Civic a CRV, Nissan je trošku iná káva nakoľko sa snažia ponúkať iné modely ako Renault aby si nekonkurovali no dlho to už Qashqkai nepodrží a Juke je tak polarizujúce auto, že tým ktorým sa páči ho už majú... Suzuki sa s novým Swiftom trápi, SX4 sa dopredáva...
simson33
No divný design u Japonců je jen z našeho evropského pohledu. Nezapomeň, že Evropa není z hlediska japonských automobilek prioritní trh. Bohužel pro nás. Je to dobře vidět na produktové nabídce největší světové automobilky - v Evropě prodává Toyota čistě asijský design, v Americe se snaží vkusu zákazníku přizpůsobit daleko více.
Asi si dobře spočítali, že bojovat s VW o Evropu je finančně nezajímavé a raději to potěšení nechali Korejcům... Zatím to vypadá, že se rozhodli správně. To zase z jejich pohledu.
Avatar - R32
R32
Tak v prvom rade ver tomu, že sa Pajero zmenilo rapídnešie ako si myslíš (samozrejme po stránke konštrukčnej - hlavne prechod od rebrinového rámu k nezávislému zaveseniu) no vytlačila ho kategória SUV ktoré sa tvária dosť terénne aby im to zákazníci zbaštili...

Ako hlavný problém japonských (v podstate skoro všetkých) značiek vidím ich dizajn, stále sa snažia o čosi nové, tvarovo dosť divné. Aj napriek v minulosti vytýkanému manku naftových motorov, kde dnes hrajú prim idú ich predaje stále dole (reč je teraz o EU). Mnohé modely sa prestali ponúkať úplne (Galant, Patrol, Maxima, Primera - bez nasledovníka, Legend, Camry, s Accordom to tiež nevyzerá ružovo 😢 ). Kórejci sa "nehanbili" najať renomovaných dizajnérov a výsledok je vidieť a to si povedzme, že dnes kórejci nepredávajú len kvôli nízkej cene, cenovo sú porovnateľný s japoncami alebo EU značkami a ich predaje (aj v USA) stále rastú...
Avatar - chup44
chup44
Tak tak...Všetky modely by si zaslúžili minimálne facelift a aj to by bolo málo.Problém je v ponúkanej motorizácii,najmä u lanceru ktorý ešte drží trochu trh sú v ponuke len dva benzínové motory navyše s päťstupňovou prevodovkou,diesel u nás nieje a to je trochu problém aj keď ja osobne som zastánca benzínu ale dnes ide diesel...Dizajnovo by ešte lancer obstál aj keď už sú na ňom poznať roky ale interiér to je katastrofa bohužial 😒 Keď vynecháme nový Outlander (ktorý sa dizajnom moc nepodaril,síce mne osobne sa lúbi ale väčšine luďom nie,no budú si ho kupovať kvôli praktičnosti) a nie moc podarené ASX tak sú všetky modely minimálne 5 rokov staré (L200,Pajero,Lancer) a prešli iba faceliftom čo by až tak nevadilo keby boli úspešné ako napríklad Suzuki SX4 čo mám ktoré sa od roku 2006 predáva a je najpredávanejším japonským autom u nás a až teraz predstavilo nový model ktorý v podstate ani nemuselo lebo sa im dobre predával ten starý,no Mitsubishi nepredáva a ani nepredstavuje nové modely...L200 je napríklad veľmi oblúbená v lyžiarskych strediskách v Rakúsku a meniť by sa teoreticky nemusela keď funguje ako má ale bohužial roky sú na nej vidieť tak by si zaslúžila novšiu verziu...Mali by sa zamyslieť nad novým galantom pretože to bolo úžasné auto a jeho motor 2.4GDI rozvalcuje nejden nový sedan dodnes 😉 A tak isto Carisma ktorá išla celkom dobre a pre mňa je do dnes velmi atraktívnym autom spolu s Galantom
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a problemom je samozrejme slaba ponuka aut..... terajsie pajero si ako auto pamatam snad uz od detstva ..... za tych kopec rokov sa nezmenilo takmer vobec....chce to uz novy model .... rovnako by to chcelo nejaky sportovy model.... kedysi sme tu mali model 3000GT , eclipse...mali sme krasny galant a dnes? Az na lancer a outlander s ASX nemame nic..... a novinkou je uz len outlander.... lancer aj asx uz maju tiez svoje roky a konkurencia ich uz poraza... ako spolumajitel modelu mitsubishi ( lancer ) ma takyto stav znacky v usa aj v eu netesi, nas model znacky mitsubishi nam robi doma radost a znacka nam prirastla za 2 roky k srdcu ale ak to takto pojde dalej tak je mozne ze o par rokov ak odide mitsubishi z eu tak nasledovnik nasho lancera uz bude nejaka ina znacka... samozrejme taka ktora bude dostupna v eu..... je to skoda ze mitsubishi sa viac menej sustreduje na lacne auta v juhovychodnej azii kde v thajsku v novom zavode chrli tisicky malych mirage-ov denne ale zabuda na svojich zakaznikov v usa a eu.... ;-\
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak tak koukám na jejich americkou nabídku, jako jediný model, který může trochu táhnout prodeje mi tam připadá nový Outlander. Přitom se rozhodně nejedná o bezvýznamný (ani japoncům uzavřený) trh a v Evropě ta prodejní čísla taky nedoženou...
Avatar - Iv8
Iv8
Volvu snad pomůže uvedení na trh nové XC90. Na tyto auta Američané slyší a hlavně u něžnějšího pohlaví má stále punc bezpečí pro jejich ratolesti. Tak hlavně neotálet.