Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Renault Trucks: Nová modelová řada se představí v červnu

3 komentáře

Avatar - vabis
vabis
Ono je striktně dána celková délka soupravy. Část zabírá návěs a mnoho místa na kabinu nezbývá. To je také důvod, proč zde v Evropě na rozdíl od zbytku světa nemáme kapotované tahače. Aerodynamícká kabina, by si ubrala hodně délky, popř vnitřního prostoru kabiny. Navíc pokud je trvalá rychlost soupravy cca 85 km/h, tak aerodynamika ještě nehraje tak velkou roli. Volvo FH mělo v 1993 taky poměrně revolučně skloněné sklo, nyní v 2012 se opět vrátili ke "kolmé" přední stěně. Obecně od toho Renaultu moc neočekávám, něco mezi Liazem Xena a Ivecem Stralis.
cendakocour
Myslím si, že překvapený nebudeš.Žádný z výrobců nemá odvahu přivést do výroby některou z aerodinamických studií.
Avatar - Bubáq
Bubáq
... to je fakt objevení Ameriky! Milí manažeři Renaultu, bacha na pitomosti! Cenější vzor než univerzální nůž by byly vzory aerodynamiky... Proč nikdo nechce být první, aby ukázal cestu k dramatickému snížení spotřeby paliva přes aerodynamickou kabinu a podvozek?! Tolik studií bylo zveřejněno a pořád nic, ani ten "tvůrce automobilů" nic. Tedy, vycházím ze zde zveřejněné fotografie, na níž tahače využívají z podstatné části skelet stávající kabiny. Třeba budu mile překvapený! 😉