Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Malibu: Záchranný facelift s prostornější kabinou

Malibu se příliš dobře neprodává, i proto na trh již brzy vstoupí jeho modernizovaná verze. Aktuální generace tohoto sedanu se začala vyrábět na podzim roku 2011.
Zpět na článek
2. 6. 2013 11:35
2. 6. 2013 12:17
2. 6. 2013 15:18
3. 6. 2013 11:02
2. 6. 2013 20:06
3. 6. 2013 10:33
Avatar - Aladeen
2. 6. 2013 11:35
Nové sedadla
Predpokladám že im len skrátili sedáky aby to vyzeralo vzdušnejšie...
Chcelo by to predlžiť rázvor o takých 5cm
Inak je Malibu dobré auto a vpredu je jeden z najlepších (podľa mňa) posedov v strednej triede , netlačí žiaden široký panel , sedáky dobre podopierajú stehná a výhľad z auta je tiež na vysokej úrovni . Vzadu je však veľmi málo miesta , asi tak na úrovni Fábie a priestor nad hlavou je dosť stiesnený , takže chcelo by to rozhodne väčší zásah ako len tam dať nové sedadlá ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2013 12:04
predat 1260 kuskov v celej eu za rok 2012
je skutocne mizeria ale stale je to napriklad viac ako kizashi... co som necakal.... facelift urcite velmi nepomoze ale snad nastupca uz bude uspesnejsi.... ved taky cruze sa predava v eu relativne slusne na pomery znacky tak preco by to nemohlo slapat aj malibu
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2013 12:17
mimo téma
nevim kam to napsat ale mohly by zdější admini zrušit tu reklamu na vw Gti ? začina mě to pěkně s*at a nebaví mě to pořad čumět na ten neměckej šmejd děkuju :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2013 12:26
Re: mimo téma
Celkově mám pocit, že Auto.cz má neobvykle velkou snahu dokopat všechny své návštěvníky k instalaci Adblocku. Reklamy strašně otravné a náročné.
Avatar - Ja Prvni 123
2. 6. 2013 12:44
Re: mimo téma
ja uz ho mam - a jsem v klidu. Vrele doporucuju, je to zadarmo. ;-)
Avatar - Stefič
2. 6. 2013 13:06
Re: mimo téma
ty ho ještě namáš??? Instalace asi na minutu a nevim co je to reklama
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2013 14:17
Re: mimo téma
Původně jsem ho nechtěl, konec konců nic neplatím. Ale na stařečkovi s AMD Sempron to už vyloženě bez Adblocku nešlo. Na ostatních zařízeních mi to začíná lézt na nervy také. Buď to řve, zakrývá celý web nebo dokonce ani nelze zavřít (na mobilu).
2. 6. 2013 15:18
Re: mimo téma
Tak v první řadě mám zakázaný flash a obecně plug-iny (mohu si je selektivně zapnout, když chci). To vyřeší většinu problémů. Mohu mít klidně dva tisíce tabů.

Navíc pro ACZ mám nějaké specifické úpravy z doby, kdy jim tahle nová verze moc dobře nefungovala. Žádné reklamy, text má velikost a šířku, která mi vyhovuje. Až budu mít náladu, udělám něco s tou jejich hrůznou galerií. Na to se nedá dívat.
2. 6. 2013 12:36
Re: mimo téma
já chápu, že musí na webu něco vydělat, ale tady je to brutál, horší než porno snad >:D

Mně nejvíc vadí, že se mi při vstupu na auto.cz rozhučí notebook a seká se mi tu často scrollování a to mám docela slušný stroj (Core i5,4gb ram, ATI HD5650) po čerstvé instalaci win7 ;-\
3. 6. 2013 11:02
Re: mimo téma
no to já mám AMD A10 4 jádro 8 GB ram a stejně se o přisekává prostě je to otresný
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2013 12:24
rychlý fejslift
Nemám pocit, že vzhled byl problém Malibu, ani že by jej nějak zvlášť vylepšili. Ale pořád pěkné...Celkově docela důkladná modernizace, tak snad pomůže...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2013 12:45
Re: rychlý fejslift
suhlas :yes: , malibu nevyzera zle.... a ani motory nie su na zahodenie.... je to trosku nedocenene auto... co je skoda....
2. 6. 2013 13:03
S křížkem po funuse...
Je jistě velmi chvályhodné, že se výrobce odhodlal k tak rychlé inovaci, ale je velká chyba, že je vůbec potřeba. Jakmile se totiž u nového modelu ukáží takto zásadní chyby (že je třeba přenastavit podvozek!), tak už to většinou u potenciálních zákazníků zaseje semínko nedůvěry... Nabízí se otázky, jak podvozek Malibu vlastně při vývoji ladili, jak to, že zkušební řidiči proti původnímu nastavení neprotestovali, jak je možné, že se v této nevyhovující podobně dostal do výroby atd...
Jinak i zvenku je na té karoserii vidět, že na zadním sedadle bude hodně těsno (velmi krátké zadní dveře). Ztenčování opěradel je jen zoufalá snadha odvrátit prostorový průser (stačí si vzpomenout na podobné inovace u Octavie I). Jakmile je prostě u rodinného auta nedostatečný rozvor, je zle... Naštěstí Škoda se již poučila a třeba u Octavie III a Rapidu je místo pro nohy zadních pasažérů královské, tak snad tímto směrem bude pokračovat i i novou Fabií....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
2. 6. 2013 14:07
Re: S křížkem po funuse...
o prostoru nemluvím, ale s tím podvozkem to není tak jednoznačné!
Co je v Americe úplně v pohodě... tak může v Evropě dělat problém.
:-!
2. 6. 2013 15:32
Re: S křížkem po funuse...
A třeba zmiňovaná Škoda musela sáhnout k podobnému kroku už pár měsíců po zahájení prodejů. To není (jen) o protestech zkušebních jezdců, ale o odhadu trhu a zaměření produktu.
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 16:13
Re: S křížkem po funuse...
Přesně tak. Testovací jezdec je "jen panák", který řekne jak to jezdí a příp. co by bylo dobré udělat, aby to jezdilo líp. Rozhoduje ale někdo zcela jiný...
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2013 14:25
test malibu
s dieslom z cruza

[odkaz]

skoda tych slabych predajov... az take hrozne auto to nie je ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 16:16
Skvělá změna
Podle mě jeden z nejpovedenějších FL za poslední dlouhou dobu. Tedy co se vzhledu týče, víc samozřejmě nemohu posoudit. Dříve nudná a bezpáteřní příď se zkrátka nehodila k hezky střiženému pozadí.
Nyní nastala vzhledová rovnováha :yes: Z estetického hlediska trefa :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PeterLuk
2. 6. 2013 18:10
Re: Skvělá změna
Vidíš, ja si myslím presný opak, mne sa viac páčil predtým.
Avatar - rohYpnol
2. 6. 2013 18:15
Re: Skvělá změna
každý nemůže mít vkus, chápu Tě ;-)
Avatar - aproximus
2. 6. 2013 23:15
Re: Skvělá změna
naprostý souhlas. fl malibu je docela fešný koráb. :yes:
2. 6. 2013 20:06
Nadpis
Záchranný facelift? Si děláte srandu? Vždyť je to po Superbu, a A6/A7 3. nej. jasná volba ve vyšší střední třídě!!!
NEBRAVO REDAKCE :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2013 09:57
starý motor
Základní motorizací se stal nový benzinový čtyřválec 2.5 Ecotec s přímým vstřikováním a start-stop systémem, který je kombinován s přepracovaným šestistupňovým automatem. Výkon motoru činí 145 kW, točivý moment pak 253 N.m, což je o 2 kW a 6 N.m méně než u dosavadní 2,5litrové jednotky.

[odkaz]

A kde je ten starý 2,5 litrový motor??? Protože je rozdíl mít 2,4 a 123 KW nebo 2,5 a 145 KW.
Rozbalit vlákno
0