Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chevrolet Malibu: Záchranný facelift s prostornější kabinou

24 komentářů

Avatar - Aladeen
Aladeen
Predpokladám že im len skrátili sedáky aby to vyzeralo vzdušnejšie...
Chcelo by to predlžiť rázvor o takých 5cm
Inak je Malibu dobré auto a vpredu je jeden z najlepších (podľa mňa) posedov v strednej triede , netlačí žiaden široký panel , sedáky dobre podopierajú stehná a výhľad z auta je tiež na vysokej úrovni . Vzadu je však veľmi málo miesta , asi tak na úrovni Fábie a priestor nad hlavou je dosť stiesnený , takže chcelo by to rozhodne väčší zásah ako len tam dať nové sedadlá 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je skutocne mizeria ale stale je to napriklad viac ako kizashi... co som necakal.... facelift urcite velmi nepomoze ale snad nastupca uz bude uspesnejsi.... ved taky cruze sa predava v eu relativne slusne na pomery znacky tak preco by to nemohlo slapat aj malibu
PetrPu
nevim kam to napsat ale mohly by zdější admini zrušit tu reklamu na vw Gti ? začina mě to pěkně s*at a nebaví mě to pořad čumět na ten neměckej šmejd děkuju 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Celkově mám pocit, že Auto.cz má neobvykle velkou snahu dokopat všechny své návštěvníky k instalaci Adblocku. Reklamy strašně otravné a náročné.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
ja uz ho mam - a jsem v klidu. Vrele doporucuju, je to zadarmo. 😉
Avatar - Stefič
Stefič
ty ho ještě namáš??? Instalace asi na minutu a nevim co je to reklama
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Původně jsem ho nechtěl, konec konců nic neplatím. Ale na stařečkovi s AMD Sempron to už vyloženě bez Adblocku nešlo. Na ostatních zařízeních mi to začíná lézt na nervy také. Buď to řve, zakrývá celý web nebo dokonce ani nelze zavřít (na mobilu).
_MT_
Tak v první řadě mám zakázaný flash a obecně plug-iny (mohu si je selektivně zapnout, když chci). To vyřeší většinu problémů. Mohu mít klidně dva tisíce tabů.

Navíc pro ACZ mám nějaké specifické úpravy z doby, kdy jim tahle nová verze moc dobře nefungovala. Žádné reklamy, text má velikost a šířku, která mi vyhovuje. Až budu mít náladu, udělám něco s tou jejich hrůznou galerií. Na to se nedá dívat.
adamzprahy
já chápu, že musí na webu něco vydělat, ale tady je to brutál, horší než porno snad >😁

Mně nejvíc vadí, že se mi při vstupu na auto.cz rozhučí notebook a seká se mi tu často scrollování a to mám docela slušný stroj (Core i5,4gb ram, ATI HD5650) po čerstvé instalaci win7 ;-\
PetrPu
no to já mám AMD A10 4 jádro 8 GB ram a stejně se o přisekává prostě je to otresný
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nemám pocit, že vzhled byl problém Malibu, ani že by jej nějak zvlášť vylepšili. Ale pořád pěkné...Celkově docela důkladná modernizace, tak snad pomůže...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas :yes: , malibu nevyzera zle.... a ani motory nie su na zahodenie.... je to trosku nedocenene auto... co je skoda....
Arese
Je jistě velmi chvályhodné, že se výrobce odhodlal k tak rychlé inovaci, ale je velká chyba, že je vůbec potřeba. Jakmile se totiž u nového modelu ukáží takto zásadní chyby (že je třeba přenastavit podvozek!), tak už to většinou u potenciálních zákazníků zaseje semínko nedůvěry... Nabízí se otázky, jak podvozek Malibu vlastně při vývoji ladili, jak to, že zkušební řidiči proti původnímu nastavení neprotestovali, jak je možné, že se v této nevyhovující podobně dostal do výroby atd...
Jinak i zvenku je na té karoserii vidět, že na zadním sedadle bude hodně těsno (velmi krátké zadní dveře). Ztenčování opěradel je jen zoufalá snadha odvrátit prostorový průser (stačí si vzpomenout na podobné inovace u Octavie I). Jakmile je prostě u rodinného auta nedostatečný rozvor, je zle... Naštěstí Škoda se již poučila a třeba u Octavie III a Rapidu je místo pro nohy zadních pasažérů královské, tak snad tímto směrem bude pokračovat i i novou Fabií....
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
o prostoru nemluvím, ale s tím podvozkem to není tak jednoznačné!
Co je v Americe úplně v pohodě... tak může v Evropě dělat problém.
:-!
_MT_
A třeba zmiňovaná Škoda musela sáhnout k podobnému kroku už pár měsíců po zahájení prodejů. To není (jen) o protestech zkušebních jezdců, ale o odhadu trhu a zaměření produktu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tak. Testovací jezdec je "jen panák", který řekne jak to jezdí a příp. co by bylo dobré udělat, aby to jezdilo líp. Rozhoduje ale někdo zcela jiný...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s dieslom z cruza

[odkaz]

skoda tych slabych predajov... az take hrozne auto to nie je ;-\
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podle mě jeden z nejpovedenějších FL za poslední dlouhou dobu. Tedy co se vzhledu týče, víc samozřejmě nemohu posoudit. Dříve nudná a bezpáteřní příď se zkrátka nehodila k hezky střiženému pozadí.
Nyní nastala vzhledová rovnováha :yes: Z estetického hlediska trefa :-!
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Vidíš, ja si myslím presný opak, mne sa viac páčil predtým.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
každý nemůže mít vkus, chápu Tě 😉
Avatar - aproximus
aproximus
naprostý souhlas. fl malibu je docela fešný koráb. :yes:
Adam Novák
Záchranný facelift? Si děláte srandu? Vždyť je to po Superbu, a A6/A7 3. nej. jasná volba ve vyšší střední třídě!!!
NEBRAVO REDAKCE :no: :no: :no:
Avatar - rimow11
rimow11
ani zadarmo >😁
Martin Šebesta
Základní motorizací se stal nový benzinový čtyřválec 2.5 Ecotec s přímým vstřikováním a start-stop systémem, který je kombinován s přepracovaným šestistupňovým automatem. Výkon motoru činí 145 kW, točivý moment pak 253 N.m, což je o 2 kW a 6 N.m méně než u dosavadní 2,5litrové jednotky.

[odkaz]

A kde je ten starý 2,5 litrový motor??? Protože je rozdíl mít 2,4 a 123 KW nebo 2,5 a 145 KW.