Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Citroën DS Inside – Koncept nové modelové řady

Automobilka Citroën letos oslavuje 90 let od svého založení a prodělává velkou marketingovou proměnu, která se mimo jiné odráží i v ohlášení přípravy zcela nových modelových řad, které má spojovat stejná filozofie a také označení DS.
Zpět na článek
29. 5. 2009 00:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 5. 2009 10:32
29. 5. 2009 21:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 5. 2009 00:10
31. 5. 2009 00:12
31. 5. 2009 20:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 5. 2009 10:33
29. 5. 2009 15:24
29. 5. 2009 17:07
neregistrovaný "maxo"
29. 5. 2009 20:16
neregistrovaný "maxo"
29. 5. 2009 14:47
29. 5. 2009 21:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 5. 2009 00:08
DS...
... Budu se opakovat, ale řada DS bude po stránce stylu a individualizace jednou z perel automobilového průmyslu :yes:
Rozbalit vlákno
15
29. 5. 2009 10:32
Re: DS...
zas tak daleko bych nezachazel, ale nevypada to veru zle:-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 5. 2009 21:41
Re: DS...
... každopádně to bude ozdoba mainstreamu (nebo supermainstreamu? ;-) )...
Avatar - Ronault.
31. 5. 2009 00:10
Re: DS...
fujtajbl, zahoď ten neskutečný blábol superblábol 8-s
Avatar - Hammunasakra
31. 5. 2009 00:12
Re: DS...
Ano - JEDNO "shnilé jablko" dokáže nakazit koš ZDRAVÝCH krásných jablek, JEDEN špatný hráč dokáže "rozhodit" CELÝ orchestr ...
... JEDNA Galina Tatjana ivanovna ... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 5. 2009 20:21
Re: DS...
Měl tam být smajlík, ale nějak tam nenaskočil >:D
29. 5. 2009 10:33
Re: DS...
Take se budu opakovat - moc jim preju v dnesnim unifikovanem svete kde vsechno vypada skoro stejne uspech, ale otazkou je zdali zakaznici budou ready platit premium prachy jen za design

Vezmi si C6 - designove (zvenci - interier je jina story) ji nesaha nic ani po kotniky a kolik jich prodali ...
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2009 13:10
Re: Řada DS
Citroën C6? Krom docela "zajímavého" a "originálního" vzhledu má FENOMENÁLNí konstrukci podvozku (ale asi "ne to pravé" LOGO na kapotě :-) )
29. 5. 2009 15:24
Re: Řada DS
Tak to kazdopadne o tom zadna - otazkou zustava nakolik v dnesni dobe ruzne Airmatic a spol. jsou vzdalene tomu co je v C6.

Kazdopadne v interieru krome nekolika zajimavych odkazu do historie (zadni prohnute okno nebo odkladaci prostor ve dverich) je to trosku bida nehodna toho vnejsiho vzhledu - bohuzel
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2009 15:44
Re: Řada DS
SOUHLASím, že interiér NEdosahuje ani zdaleka "originality" exteriéru, nicméně za PODSTATNÉ považuji, že ve (s) voze(m) se opravdu PŘÍJEMNĚ jezdí a snad k maličko vyššímu zájmu jinak DOSTi kvalitního vozu (vystřelovací přední kapota a výborné hodnocení v ochraně chodců bylo/je také celkem "revoluční" a "pochvalyhodné") pomůže nový V6 3.0 HDi :yes: :-)
"Pocitově" mezi Hydractive a Airmatic atd. NENí nějaký "zásadní" rozdíl, z praxe mám (možná trochu PŘEKVAPIVOU) zkušenost, že ta CITROËNní "verze/varianta" je "méněporuchová" a v případě Citroën C6 ještě malinko "sofistikovanější" - podvozek neustále propočítává dle všech možných indikací "stav, rychlost, náklony atd. jízdy" a vůz (totálně) "odfiltrovává" od vozovky, resp. "jakoby" vůz vede zavěšen na neviditelných lanech těsně nad vozovkou (doporučuji si k tomu dohledat nějaký odborný materiál, neb já ho sice umím při čtení "pochopit" a "ocenit", ale bohužel už NEumím tuto informaci TECHNICKY dostatečně "fundovaně" předat dál ;-)
Prostě "slabší" prodeje ROHODNĚ NEjsou důsledkem konstrukce podvozku, bezpečnosti, pohodlí, ani motoru (V6 2.7 HDi s dvěma turby - na každou řadu válců jedno ... to jen "naznačuji" že jsem četla diskuzi pod "BMW 3,0 TwinPower Turbo" :-) ... byl v reálu "dostatečně" PLNOHODNOTNOU pohonnou jednotkou - i když k TAKovému vozu se "pocitově" hodí/pasuje i 8mi válec - nu, trochu "revoluční" dvouturbové 3.0 HDi ho snad trochu "zasupluje" ;-)
PS: Citroën C6 je rozhodně technicky i jízdě NADprůměrný vůz (že v německém testu ve verzi právě s motorem V6 2.7 HDi porazil na domácím hřišti i Mercedes E 320 CDi i Jaguar S-Type je FAKTem, ale hudba se TAKÉ NEprodává dle "kvality", tak proč by to tak mělo být u aut, že ...? ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
29. 5. 2009 17:07
Re: Řada DS
No ale zase popravde treba povedat, ze to bol jediny test, respektive druhy, kde C6 vyhrala v porovnavajucom teste aj to, len o nejakych 8 bodov.Pravda je taka, ze v ostatnych a tych testov bolo co do poctu ovela viacej, prehrala, alebo vacsinou skoncila na poslednom mieste.A v benzinovom 3,0 l nevyhrala ani raz.
Prehrala aj so 607,Jaguarom,volvom,CHrysler 300C, superbom atd.
Ale tym nechcem povedat, ze to nie je kvalitne auto, len nepatri medzi spicku v komplexnom porovnani.Medzi spicku patri kulturou chodu dieselu a komfortnym podvozkom a priestorovou ponukou, o tom neni treba diskutovat, ale v ostatnych parametroch zaostava za spickou.
Prajem pekny den. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2009 19:46
Re: Řada DS
V trakci vyhrál Citroën C6 pokud vím VŽDY, v brzdné dráze si stál také vždy VÝBORNĚ - ostaní (také)parametry ... no záleží CO člověk v autě hledá ...
... to co hledám já - toho tam je "vrchovatě" a naopak jen TĚŽKO hledat, v čem "zaostává" (tedy krom té verze s tím "Brumlím" motorem V6 3.0, který "na číslíčka" s Lexusem GS 300 a dalšími MODERNĚJŠíMi podobnými pohonnými jednotkami OPRAVDU "prohrává" - když Citroën C6 tak s V6 2.7 HDi ... dnes již asi počkat na new 3.0 HDi :-)
... Když to vezmu "obráceně" - NEvím v čem JINÉM je C6 "horší" - já osobně bych trochu ZMĚNILA design palubní desky - to je ale v (mé) hierarchii "hodnot" relativně "hluboko" - v tom DŮLEŽITÉM je spíše NADprůměrný ... já bych ho "pocitem" z jízdy a tak nějak "celkově" srovnala s MB CL ;-) - což asi někomu kdo NEzná/NEjezdil bude připadat "až moc" - v reálu jsou si vozy "charakterem" podobnější, než si asi většina myslí ..
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
29. 5. 2009 20:16
Re: Řada DS
no zaostava este v kvalite materialov a ich spracovani, v prevodovkach, aj v manualnych aj v automatoch, ale hlavne chodom riadiacej paky, v jazdnych vlastnostiach, ked nehodnotim komfort,vo vykonoch a spotreba tiez nie je jeho super vlastnost.3 litrovy benzin zaostava dost vyrazne za konkurenciou.Tie jeho dlhe previsy prispievaju k tej dobrej trakcii a nie, len to, ale na druhu stranu su zase kontra produktivne pre obratnost a celkove jazdne vlastnosti.
Avatar - Hammunasakra
30. 5. 2009 00:48
Re: Řada DS
V kvalitě MATERIÁLů? Proč myslíte? To jste v hodnocení PŘÍSNĚJŠí než ony německé testy! :-)
I v TÉTO disciplíně se Citroën C6 PLNĚ vyrovná - a to jak dle MÉHO pocitu, tak dle výsledku oněch testů (i když chápu, že se lidem "obecně" NEchce věřit, že by kvalita zpracování NĚMECKÝM magazínem mohla být hodnocena jako "rovnocenná" s E Klass(e) - popř. i LÉPE, ale vy přehled o těchto testech MÁTE, takže "víte" ;-)
(a víte žá já osobně na to NEdám skoro VŮBEC - tedy mám to v pořadí DŮLEŽITOSTi až ZA tím podvozkem motorem brzdami bezpečností ... :-)
Aby NEdošlo k nějakému NEdorozumění - tou KVALITOU myslím použité MATERiÁLY a ZPRACOVÁNí - TAK jak je to hodnoceno v oněch testech = v tomto směru NENí rozdíl mezi Citroën C6 či Mercedes E - já osobně bych možná v tomto směru "zvolila" vítězem Lexus GS (450 jsem "zvažovala" ;-) ), ale rozdíly v MATERIÁLU použitém v interiéru a jejich ZPRACOVÁNí považuji za NE až tak "zajímavé/podstatné", jako ROZDÍLY v "tom ostatním"..
Co se PŘEVODOVEK týče - manuální jsou v této kategorii dnes téměř "raritou" (C6 tam JEDNU nabízí - JAK řadí NEtuším, měla jsem k dispozici automat), a když jsme u toho - NEjsem "jista" CO myslíte tím "...ale hlavně chodem řadící páky"??
Pokud jde o AUTOMAT, NEpoužívá náhodou STEJNOU (identickou) AUTOMATickou převodovku jako Lexus?!? ;-)
Jízdní vlastnosti? A ".. kontra pro celkové jízdní vlastnosti"??? :-)
To mi můj "praktický" ani "teoretický" ROZoUMek nějak NEní "schopen" zpracovat?
Co to "znamená"? Pokud se VRÁTíMe k těm NĚMECKÝM testům i v TOMTO směru je Citroën C6 hodnocen spíše LÉPE než konkurence (to přeci NEní "soupeř" či obecně "vůz" určený k "vymetání" okresek - to SVÉ určení plní na "1" s "*" a běžné testy slalomu, vyhýbací manévr apod. zvládá naprosto "no problem" - ZÁKLADEM všeho toho je přeci právě ona TRAKCE
Brumlův V6 3.0 na konkurenci opravdu NEstačí - o tom NENí třeba diskutovat, trochu JINÉ - já bych do C6 volila JEDNOZNAČNĚ diesel (že byste byl s letitým citroën-peugeot-renault V6 3.0 něčím jako "brzdou" provozu se však VSKUTKU bát NEmusíte, a to ani na německé dálnici s neomezenými rychlostmi, ale R6 3.0 od bmw opravdu JE lepší ... a ještě má MENŠí spotřebu :yes: :-)
PS: Dle MÉHO názoru a dle testů - má Citroën C6 v praxi JEDINOU slabinu (tedy mohl/měl by mít LEPŠí BENZíNový motor) - NE"správné" logo na kapatě ... což se "mezi řádky" ale dočtete i v těch testech :-)
Já nemám NIC proti vozů typu bmw M5 či MB E AMG, ale já v TÉTO kategorii hledám již něco JINÉHO (na SPORTovní vyžití preferuji JINÉ /"vhodnější"/ konstrukce/typy vozů) - od vozu vyšší střední "vyžaduji" TO co najdete v DEFINICích třídy ... což je to co Citroën C6 splňuje skoro "na výbornou" (ještě jsem zapomněla, že proti soupeřům "zaostává" v MAXimální rychlosti, což je ale také věc NEpříliš důležitá - NEznám moc lidí co, byť jen "občas" a "nepravidelně" jezdí rychleji než těch Citroënních 230 km/h - i když já mám "vyzkoušené/ověřené", že "rozumné/pohodové" maximum na delší trasu je spíše 220, no možná maličko přes 220 km/h, od nějakých 225 km/h nahoru se vůz/motor již "pocitově" zbytečně moc "namáhá"
Možná byste se na ty staré testy Citroën C6 měl ještě jednou podívat a v klidu si prohlédnout/projít hodnocení jednotlivých disciplín - budete zpětně možná docela překvapen ... dá se to uzavřít, že PRODEJe rozhodně NEmají souvislost s kvalitou ... ostatně to se i v jiných oborech stává spíše "výjímečně" ;-)
Píši až teď - "mezistátně" jsem se "přesunovala" a byl DĚSNÝ DĚSNÝ DĚSIVÝ provoz (a IDIOTovi ve stříbrný octavii tdi co jsem za ním snad kilometry díky plné čáře jela 85 km/h - a před ním byl snad kilometr PRÁZDNO - a který ve chvíli kdy jsem ho začala předjíždět zrychloval Zrychloval ZRYCHLOVAL, že ve finále se mi ho podařilo "udolat" a do pruhu se zařadit až v nějakých 160-170 km/h vzkazuji, že mu ta "stříbrná na hlínách" zrychluje pěkně /tedy z těch 85ti do nějakých 130 km/h, pak už "ztrácel"/, ale je to ORPAVDOVÝ IDIOT a PŘEJi mu nechť TAKovouto BUBOST udělá někdo jemu - třeba mu pak DOJDE jak je to NEbezepčné a "hloupé" .. a "zbytečné" - Brumlovi se přeci NEmůže "vyrovnat" ;-)
Dobrou noc :-)
Avatar - Johnny_P
29. 5. 2009 14:47
Re: Řada DS
Ten interiér mu celkem podrazil reputaci.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 5. 2009 21:42
Re: Řada DS
Myslím, že řada DS bude úspěšná. Ale samozřejmě se nebude jednat o trhák. Bude to skvělá věc pro zlepšení image Citroënu.
Avatar - pallas
29. 5. 2009 14:27
Dnes zverejnili fotky interieru DS Inside
[odkaz]
[odkaz]
fotiek je viac a detailnejsich.

a zaroven dnes ukazali novinarom v Parizi novu C3 - samozrejme bez moznosti fotenia. Predstavia ju vo Frankfurte.
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2009 16:53
Zřejmě tam bude hodně elektroniky,
a tu jak známo Citroen moc neumí. Tak si říkám aby to nebyl hřebík do rakve Citroenu.
Jinak ta C5 co má známej, ještě pořád, už měla 74 poruch v záruce. Poslední poruchou bylo, že když dojel v noci k baráku a hodlal potichu od auta odejít, spustil mu při zamykání alarm při všech pokusech o zavření. Co jsem slyšel nechal raději auto do rána odemčený...
Otcovi zase u C4 (taky v záruce) začalo něco praskat v přístrojovce, blikat kontrolky, vypínat stěrače, naštěstí to po odpojení a připojení baterky přestalo.
Rozbalit vlákno
0