Od sametové revoluce v roce 1989 uplynulo již 24 let a neexistuje snad oblast lidské činnosti, která by nebyla srovnatelná nebo alespoň blízká standardům v západní Evropě. Jsou ale výjimky - jednou z nich je obchodování s ojetinami.
Nějak mi ušla informační hodnota článku ;-\ Jina věta : "Jakkoliv se však tito obchodníci snaží pozvednout úroveň prodeje ojetých vozidel do dosud nepoznaných výšin, český zákazník si za mnohé problémy může sám" je vysoce nešťastná a přímo hanebně zavádějící 8-s
Za to, že chce co nejmíň najetejch km! a nikdy né bouraný auto. Takže chudák bazarník to prostě musí stáčet a zamazávat odřeniny, ztrácet servisku a tak... takže za to si mužem sami, že chcem něco lepšího >:D
zákazník svým způsobem nemůže za nic: bazarník pouze reaguje na poptávku: 10 let staré, stylové a úsporné auto s nájezdem do 100tkm do 100k, po důchodci v plné výbavě-takové auto asi neexistuje, a nebo když ano tak jejich počet zdaleka neodpovídá poptávce :yes: >:D
jinak řečeno člověk co nemá nebo nechce dát moc peněz za auto by měl vědět co ho čeká a do čeho se pouští :-)
Já si tu větu vysvětluji takhle - kradená a po totální bouračce opravená auta už se nevyskytují, ale zákazník má někdy vzhledem k stáří a ceně ojetiny nereálné představy o její spolehlivosti.
Člověk může jen kroutit hlavu nad asi velmi tragickou situací zdejšího webového portálu, když už je zde jako článek prezentován "dopis" PR manažera společnosti Auto Esa.
Dotaz na redakci - máte to prosím zapotřebí? Chápu, že reklama je třeba, ale toto už mi přijde trochu moc.. :'-(
Ano, není to sice tak okaté, ale vyznění článku je jasné. Ti velcí jsou nej, protože dávají velké finance do prověřování. Že nejsou jediní je věc druhá.
Cena nade vše. Výborný kup, musel jsem pro to přes půl republiky, ale měli tam nejlepší cenu. Ti blbci u nás co mají bazar u showroomu za to chtěli o 20t víc. 20t za servisku nedám.
Myslim ze je nutno dodat ze pokud se rekne A musi se rict i B, jinak receno: dokud budou existovat idioti co jsou ochotni uverit pohadkam o duchodci ze svycarska s najezdem 5tkm/rok, pohadce o deset let starem mercedesu z nemecka s najezdem 120tkm a dalsich...budou existovat i nepoctivi bazarnici(kort kdyz tu mame tak benevolentni legislativu), ovsem na lidskou debilitu zadna legislativa nepomuze, tudiz nam z toho vychazi jedine: kdo chce byti oklaman, je oklaman a zaslouzi si byt oklaman-a dokud bude takovych lidi mnoho budou na bazarech existovat stocene tachometry, vozidla s nejistym puvodem a opravovane fatalni bouracky, hlupaci je budou dal kupovat a vsichni budeme velice spokojeni :-)
vidíš a já osobně znám dva bavorské důchodce, kteří si co 5 let kupují nový D3 (MB nebo BMW), najedou 12-15 tis ročně (takže v benzínu), takže po 5 letech se zbavují auta s nájezdem kolem 70tis, servisovaném v autorizovaném servisu. Ono to existuje, ale rozhodně těch aut nebudou plné bazary v česku, obvykle to dají prodejci protiúčtem a cena toho auta bude reálně odpovídat stavu.
K článku ovšem není co dodat. Jeho úroveň nesahá ani k průměru na auto.eu, on i v průměrném článku na auto.eu není moc co ke čtení.
samozřejmě i důchodci(v západní evropě) nakupují drahá a nová auta a jezdí s nimi málo, a nejen důchodci, rodina mého kamaráda má třeba taky nájezd ročně okolo 5tkm takže jejich 15 let stará felicie má najeto okolo 60tkm, no jo jenže toto je spíš vyjímka než pravidlo, obvykle nová auta nakupují firmy s nájezdem 50-60tkm ročně a stačí si spočítat po kolika tkm se taková auta prodávají z první ruky..
Vazeny pane sefredaktore, timto clankem se snazite pozvednout uroven tohoto serveru do novych vysin? Ma toto byt priloha vasi zadosti o certifikat TUV Nord pro zpravodajske portaly? Ceho vlastne chcete dosahnout? Pokud je vasim umyslem se stat jen dalsi prilohou on-line bulvarnich novin rozebirajicich venericke choroby tzv. celebrit, jdete spravnym smerem. Nemohu se vsak zbavit dojmu, ze jen zahazuejte dobrou prilezitost jak delat kvalitne specializovanou zurnalistiku. Ale chapu, neni to nic snadneho...
Evidentne ta investice do proverovani uplne nezafungovala, protoze nektere stocenky v Auto ESA jsou patrne uz od vrat a clovek ani nemusi byt super znalec. :-!
Nicmene ted na vaznou notu, cele je to jenom marketingovy blabol. Jedina investice, kterou delaji je predplatne na Cebii, kde si auto muze proverit kazdy i kupujici v nejzapadlejsim bazaru ci od soukromnika. A stejne jako tam i v Auto ESA se kupujici dozvi, ze vetsina aut na place jsou dovezenky bez jakekoliv nebo jen s velmi minimalni historii. Vypovidaci hodnota nula.