Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Acura TSX skončí. Co se stane s evropskou Hondou Accord?

Americká luxusní značka Acura chystá změny v portfoliu sedanů, které se stanou osudnými modelu TSX, což je až na pár drobností naše Honda Accord. Přijde tím pádem Evropa o jeden japonský sedan střední třídy?
Zpět na článek
4. 6. 2013 16:04
4. 6. 2013 17:03
4. 6. 2013 18:51
4. 6. 2013 20:06
4. 6. 2013 20:28
4. 6. 2013 20:51
4. 6. 2013 22:34
5. 6. 2013 12:04
5. 6. 2013 07:21
5. 6. 2013 10:05
5. 6. 2013 10:25
5. 6. 2013 11:41
5. 6. 2013 12:14
5. 6. 2013 13:39
5. 6. 2013 17:51
5. 6. 2013 18:44
5. 6. 2013 12:07
5. 6. 2013 18:57
6. 6. 2013 17:19
4. 6. 2013 23:03
5. 6. 2013 09:03
5. 6. 2013 11:07
5. 6. 2013 11:20
6. 6. 2013 17:12
5. 6. 2013 17:34
6. 6. 2013 17:12
5. 6. 2013 17:40
5. 6. 2013 20:07
6. 6. 2013 17:10
7. 6. 2013 10:56
7. 6. 2013 11:12
7. 6. 2013 17:07
8. 6. 2013 15:33
6. 6. 2013 23:25
7. 6. 2013 01:25
7. 6. 2013 16:29
8. 6. 2013 15:09
7. 6. 2013 10:39
7. 6. 2013 16:42
5. 6. 2013 10:07
Avatar - Individualita
4. 6. 2013 16:04
No vida
Jestli má tato "krize" přinést Evropě Accorda s V6, tak můžeme být jedině spokojení! :yes:
Rozbalit vlákno
25
Avatar - King
4. 6. 2013 17:03
Re: No vida
Jak se to vezme. Pochopitelně s tebou souhlasím v tom smyslu, že nějaký silnější motor v Accordu už dvě generace chybí a spoustu lidí by určitě přesvědčila i povedená čtyřkolka SH-AWD. Jenže to současně znamená stop pro Legend, který by se nejspíš zase nijak extra neprodával, ale vzhledem k tomu, že je zase plný všemožných technických vychytávek, by dobře fungoval jako imagemaker, což asi nebude případ Accordu/TLX. A pokud Honda chce zase mít trošku výlučnější postavení mezi japonskými značkami, potřebuje na image hodně zapracovat, zvlášť když je zcela očividná snaha vyprofilovat se patrná třeba i u Mazdy a Nissanu. Pochopitelně tu bude NSX a CTR, ale dost podstatnou část klientely značky tvoří lidé středního věku a starší a pro ty by takové auto bylo trošku více z reálného světa.
4. 6. 2013 18:51
Re: No vida
Tak Honda Legend byl omyl, ktery nepredpokladam ze bude Honda v Evrope opakovat.
Avatar - VWrofl
4. 6. 2013 20:06
Re: No vida
Legend není ani nebyl omyl. Omyl bylo očekávat motoristickou inteligenci v současné Evropě :no: Sám bych si jej rád jednou pořídil, protože zbytek sériovek nechává daleko za sebou.
Avatar - Choochoo
4. 6. 2013 20:28
Re: No vida
Taky bych sel do Legendu, technika velmi povedena ;-) Ikdyz novy Accord Hybrid se spickovou spotrebou Priusu bude urcite bomba. Jen aby se podival i do Evropy. King by to mel zaridit ;-)
[odkaz]
4. 6. 2013 20:51
Re: No vida
Tak je to Tvůj soukromý názor, nikoliv názor Hondy. Ale obecně výrobce/prodejce, který by svůj neúspěch sváděl na "nedostatek inteligence zákazníků" nemá na daném trhu co dělat.
Avatar - Lucaslegend
4. 6. 2013 22:22
Re: No vida
Veru legend je velmi zaujimave auto, velmi dobre sa mi snim jazdi :-) ale ak accord dostane jeho motor a sh-awd, tak by to urcite mohlo mat uspech aj v EU ale zalezi aku daju cenu...
4. 6. 2013 22:34
Re: No vida
Určitě by se s Acordem V6 3,5 super jezdilo. Ale neprémie, střední třída a V6 3,5l? To nemůže mít v Evropě smysluplný prodeje. Tj. je to jen z nouze cnost - prodávat ameriku v Evropě, protože vývoj pro Evropu se jim nezaplatí.
Avatar - King
5. 6. 2013 12:04
Re: No vida
S V6 3.5 asi ne, toho se moc neprodá ani u BMW >:D , ale hybrid by mohl být zajímavý, půjde patrně o stejnou techniku jako u [odkaz] .
5. 6. 2013 07:21
Re: No vida
Legend bylo auto s pomerne zajimavou technickou a evidentne snahou o to dodat pokrocily vuz, bohuzel tato snaha byla castecne negovana nevynucenymi chybami vyplyvajicimi z tradicni japonske neduslednosti. To auto samo o sobe to melo tezky se svoji jedinou benzinovou motoraci, ale Honda mu ten zivot na EU trhu jeste sama hodne zkomplikovala.
Avatar - King
5. 6. 2013 10:05
Re: No vida
Můžeš být konkrétnější? ;-)
5. 6. 2013 10:25
Re: No vida
To auto bylo hrozne rozporuplne. Na jednu stranu zrejma snaha udelat z toho prehlidku poslednich technologii, pokrocile 4x4, moderni silny sestivalec, ventilovane sedacky, adaptivni tempomat ... Na strane druhe byl ten moderni silny sestivalec propojen s prehistorickym PETISTUPNOVYM automatem a to v dobe kdy kompletni nemecka konkurence mela uz dlouho sestikvalty, Mercedes pripravoval sedmikvalt a dokonce i Francouzi, kteri v teto kategorii fakt nejsou technologickym leaderem trhu meli ve svych top modelech sestikvaltove Aisiny stejne jako Lexus, Volvo a dalsi znacky druhe kategorie.
Uvnitr byla jak jsem jiz napsal pokrocila vybava, ale zaroven navigace s prehistorickou grafikou pripominajici navigaci Lexus z roku 2001, navic dlouhou dobou nepokrytou CR. Cele auto se oteviralo a startovalo pevnym klickem pripominajicim devadesata leta v dobe kdy kompletni konkurence uz mela alespon sklopne klice, pripadne za priplatek bezklicove ovladani. V tehle dobe mel uz i Passat jako zcela nepremiovy mainstream kostku misto klasickeho klice! Audiosystem byl zastaraly uz v dobe uvedeni bez moznosti AUX vstupu a v roce 2009 s faceliftem dostal konecne AUX vstup, ale bohuzel v dobe kdy konkurence davno mela USB sloty.
Honda Legend byla podivna kombinace poslednich technologii a pozustatku devadesatych let, coz na atraktivite nepridavalo. Pokud si hraji na premiovku, tak se vsim vsudy, podobne nevynucene chyby se na narocnem EU trhu proste neodpousteji.
Avatar - King
5. 6. 2013 11:41
Re: No vida
Není sporu o tom, že z hlediska papírového srovnání byl 5AT nevýhodou, ovšem handicap jednoho kvaltu v té době určitě nebyl žádná tragédie. Nebo snad jsou dneska všechny 6AT a dokonce i 7AT beznadějně out, když existují 8AT? A až Hjondé začne prodávat 10AT, budou v tu chvíli všechny 8AT německé prémiovky odpad? Díky jeho konstrukci měl extrémně hladké přechody mezi kvalty, což se ne zcela dalo říci o všech a to je myslím velmi důležitý faktor.

Nevýhody tu dvě byly - auto bylo těžké a v kombinaci s 5AT docela žralo a hydroměnič neměl uzamčení, takže místo bryskní akcelerace furt zvyšoval točák otáčkami a působil trošku ospale. Mercedes E ale v té době nebyl jiný a popravdě řečeno - ve chvíli, kdy si mohu dovolit auto za 1,5 milionu, asi neřeším spotřebu 14-16 litrů.

Souhlasím částečně také s tím klíčem, může to vypadat jako anachronizmus, ale třeba Ferrari používá pevné klíče dosud a nikdo se nad tím nepohoršuje. :-) A současně si lze jen těžko představit člověka, kterého by od koupě auta odrazovalo provedení klíče. >:D

Prehistorická grafika nebyla problém Hondy, stejnou měl i Lexus a další značky se společným jmenovatelem Navteq. ;-)

Audiosystém Bose s integrovaným ANC v té době patřil ve třídě na špici. Co je AUX? Umíš si představit postaršího manažera, jak si k audiu připojuje vr oce 2007 nějaký MP3 přehrávač ve chvíli, kdy má v měniči 6 CD/DVD? >:D
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 11:47
Re: No vida
Ve všem souhlasím, ale ta absence aux/usb mě u aut neskutečně irituje a bohužel na ní u svých oblíbených aut stále narážím. V mém momentálním MB r.v. 2005 taktéž ani prd :-(
5. 6. 2013 12:14
Re: No vida
Nevim kde je problem. Do jakehokoliv nemeckeha auta mladsiho dvaceti let se jak AUX, tak USB ci Ipod konektor da za par supu dodelat.
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 12:42
Re: No vida
Pár šupů to zrovna není a o eleganci provedení se taky nedá mluvit. Prostě to tam mělo být standardně z výroby, naprosto nechápu...
5. 6. 2013 13:39
Re: No vida
Me ty tri az dvanact tisic podle luxusnosti implementace prijdou jako par supu. Minimalne v meritkach toho co stoji jine veci do auta. Je to v cene jednoho slusneho neznackoveho liteho disku.
Eleganci provedeni nerozumim. Cim se lisi elegance originalu a aftermarket u neceho co je umistene na dne uzavrene prihradky kam neni ani videt? Navic neni problem ten vystup udelat ve stejne kvalite jako prvovyroba, jen to chce sikovneho clovek na instalaci.
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 14:12
Re: No vida
Po koupi auta jsem obeslal několik firem a na 12tis to začínalo pokud vůbec tenhle model byli ochotni dělat. Na elektroniku mám školu a udělat jeden výstup je prostě prkotina, JENŽE jak píšeš jedná se o přihrádku spolujezdce, což je totálně na prd. Pokud by mi to vyvedli někam na středový panel či k tunelu, vypadalo by to hooodně blbě a to je to mnou zmiňované provedení. Už jsem tyhle dodělávané věci viděl na jiných autech a není nad tovární implementaci. Prostě nepochopím, co je za problém v roce 2005 přidat u vozu prémiové značky s cenovkou atakující 1,5 mil. na panel 1-2 konektory :no:
5. 6. 2013 17:51
Re: No vida
Která prémie má volně na středovém tunelu/ panelu konektory? Audi dnes schovává i sloty na SD karty. Jen ta představa trčícího kabelu... Tohle prostě patří někam do přihrádky. I když je samozřejmě lepší středová loketní opěrka než přihrádka před spolujezdcem - komu by se tam chtělo natahovat.
5. 6. 2013 18:44
Re: No vida
Ale to preci nema nic spolecneho s typem auta, vsude je to stejna prace, vyndat radio a pridelat zezadu bazmek, vytahnout kabely ven. Co se tyce cen, tak zalezi jak moc velky komfort pozadujes. Zakladni integrace ciste AUX ci IPOD s ovladanim na volantu vyjde od tech tri tisic, maximalni varianta se zobrazovanim ID tagu primo na radiu a v konzoli vyjde na tech cca 12, protoze krabicka u nemeckych aut musi zahrnovat interface na optiku (MOST), coz stoji penize. Bluetooth interface k tomu vyjde na litr k oboum variantam.
Co se tyce toho kam umistit, tak vsechny vestavene navigace, ktere jsem kdy videl mely audio rozhrani v nejake schrance, bud u spolujezdce nebo mezi prednimi sedadly, nikdo to nedava do palubky, protoze to tam moc dat nejde. Navic je to zbytecne, protoze pak to zarizeni trci nebo planda na kabelu. Mnohem jednodussi je dat Ipod to loketky, pripojit ho a vicemene zapomenout, ze tam je. Cely se da ovladat pres radio.
Avatar - Individualita
6. 6. 2013 09:33
Re: No vida
Jak jsem nakoupil, tak prodávám (cena). Jinak jasně, do přihrádky mezi sedadly je to ideální, ale to mi vůbec nenabídli, jednalo se jen o přihrádku před spolujezdcem. Už jsem si napálil x cd s muzikou, takže to doklepu, ale příští auto už tento problém mít nebude.

Jinak mě osobně přijde naprosto ideální USB konektor přímo na středovém tunelu, prémie neprémie. Prostě si chci jen sednout, strčit tam flashku a jet.
5. 6. 2013 12:07
Re: No vida
Plati zakon klesajiciho mezniho ucinku, takze rozdil mezi petikvaltem a sestikvaltem je mnohem vetsi nez mezi sesti a sedmi a nad touto urovni uz to bude podle vseho cisty marketing. Koneckoncu manualy maji sest kvaltu prave proto, ze je to rozumny kompromis na jezdeni. Faktem je, ze Honda Legend nema rozhodne dynamiku odpovidajici velmi silnemu 300PS motoru s nikterak zanedbatelnou spotrebou.
Spotrebu evidentne resi hodne kupcu i drahych aut viz sedmicky v nafte. Ono to neni jenom o tech penezich, ale i o dojezdu. Specialne Legend na dalnici majici pri rychlejsi jizde spotrebu kolem patnacti litru a zaroven s nadrzi jakou ma Passat (70 litru), ma realny dojezd neco pres ctyrista litru, coz treba v podminkach nemeckeho dalnicniho jezdeni znamena hledat pumpu co trista tristapadesat kilometru. Celkem opruz, kdyz konkurencni auto projede Nemecko stejnou rychlosti napric bez a nebo s jednim tankovanim.
Ferrari bych sem fakt netahal, sportovni vozy nejsou auta na bezne pouziti a retro prvky jsou pochopitelne, nesmyslim si ze Legend mel byt koncipovan jako retro vuz. :-) Pro mne treba je tohle hlavni duvod proc Legend nekoupit, nesklopny klic je docela opruz (znam dobre z Toyoty) a auto tehle kategorie by melo mit bezklicove ovladani. Kompletni konkurence ho v te dobe umela, nejblizsi konkurent Lexus GS dokonce v zakladni vybave.
To s tou navigaci mas popletene. Navteq neni dodavatel navigaci, ale mapovych podkladu. Proste tech jednicek a nul co jsou nekde ulozene a z nichz navigace vykresluje obraz a pomoci nichz naviguje. Grafiku kolem si muze vyrobce udelat jakou chce. Lexus ze stejne doby mel uz inovovanou navigaci s vyrazne lepsi byt stale japonsky predpotopni grafikou.
Audiosystemy Bose nikdy nejsou v automobilovem audiu na spicce, maximalne lepsi stredni trida. Nevim jestli byl Legend urcen pro "starsiho manazera", ale opravdova auta pro starsi manazery typu Mercedes mela USB/AUX vstupy jako jedni z prvnich. :-!
Avatar - Lucaslegend
5. 6. 2013 14:58
Re: No vida
Skusim este zareagovat na pripomienky k legendu, kedze na tom aute dlho jazdim, tak viem velmi dobre co tam chyba a co nie, aspon teda mne :-)
ten 6rychlostny automat by sa tam zisiel koli spotrebe, sla by mozno o liter dole a mohly tym padom skratit prevody 2 az 5 aby auto malo lepsiu pruznost ktora nie je zla ale mohla byt o cosi lepsia na 295komove auto....ale inac je ta prevodovka fajn a radi hladko a stale je tam moznost radit manualne a pri sportovej jazde jednoducho drzat auto nad 3500 ot....alebo pri predbiehani si dopredu zaradit nizsii stupen aby tam nebolo oneskorenie ze najprv vyskocia otacky kym to zacne tahat.....
co sa tyka spotreby tak to je velmi individulne....zrovna vcera som presiel okolo 220km so spotrebou 9.7l na 100Km, cesta bola z polovice dialnica....staci v podstate dodrziavat rychlostne limity alebo byt trocha nad nimi a nemat plyn na podlahe pri kazdej akceleracii :-)
samozrejme ked sa chce clovek nahanat po dialnici aj 220 a po okreskach 110 - 140 tak spotreba stupa a stupa :-)ale kto tak stale jazdi ? je to teda fat velmi dane stylom jazdy....
hlavny dovod preco tam nedali uz hned 6stup prevodovku bolo ze ich nemali este stale otestovane ....vid ako niektory vyrobcovia aut drbnu nieco do predaja a z ludi maju testovacih panacikov ktory su kazdu chvilu v servise....a a az casom napravia chyby...honda proste dokazala spravit auto ktore malo v sebe kopec techniky a pritom sa to nekazilo!

co sa tyka audia tak to je zase individulane kto tam co che mat....podporuje to mp3 aj wma na cd aj na cd rw, je tam 6cd menic takze vecsine ludom by to malo stacit...samozrejme komfortnejsie a rychlejsie je to mat na usb ale mne hlavne ide o kvalitu ako to hra a hra to fakt dobre na svoju triedu.....dalej to podporuje prehravat dvd-audio co vlastne skoro nikto iny ani nema, takze pisat ze to je zastaraly audiosystem to je sila....k tym dvd-audio dvd este napisem tolko, ze pokial to nepocujes hrat tak budes tvrdit ze to netreba.....poviem ti len tolko ktomu ze je pecka pocuvat viac kanalovu kvalitnu hudbu, bohuzial dvdaudio sa moc neujalo nikde takze ich je tazsie zohnat.....malokto ale vie vobec o takom formate z viackanalovej kvalitnej hudby lebo v dnesnej dobe sa preferuje nieco ine ako kvalita.......to usb a aj bluetooth prenos hudby sa da dorobit a to celkom dobre zapracovat do systemu aby sa to dalo ovladat vstavanymi tlacidlami a displejom......ma to ale aj svoju nevyhodu ze prides o dvd menic ale ty by si ho aj tak uz nechcel :-) dokonca sa da dokupit system ktory bude mat vsebe aj pocitac, internet, dokonca mozes nahradit navigacny inym a stale to bude integrovane do systemu honda a ostane aj dvd menic, cize ovladane povodnymi tlacidlami ale tento system je uz hodne drahy....cca 1000E...vezmi si ze to auto sa zacalo vyrabat v roku 2004 a to lexus mal v dost autach vtedy este aj kazetovy prehravac a to aj v roku 2007! :)) ale ako vravis vo facelifte legend niektore veci vychytal, ano mohol ten facelift prist trocha skor...

co sa tyka navigacneho tiez si nemyslim ze je az tak zastaraly, ano grafika je jednoducha ale prehladna a pokrytie map je dost dobre aj v Cz a Svk a dokonca to ma podporu TMC dopravnych informacii (bohuzial slovensko to este nema zavedene) cize vie navigacia upravit trasu podla toho ako su kde uzavierky a obmedzenia na ceste....stale su aj najnovsie mapy, cize nie je problem aktualizovat na najnovsie....navigacny hardware je tusim alpine ale to by som musel skontrolovat ci to je naozaj tak keby bol zaujem....

ten startoovaci kluc je teda fakt ako najmensi problem :))) za 30e si mozes dat spravit sklapaci. ano aj ja som mal na lagune uz v roku 2001 startovanie kartou a bolo to cool ale fakt som radsej ze mam ine vychytavky ako tu kartu a hlavne spolahlivost na 100%....mimochodom to startovanie na klucv legende ma aspon tu vlastnost ze nemozes napr poskodit starter tym keby stale drzis kluc pri startovani lebo akonahle potocis klucom tak hned system preberie kontrolu nad startovanim a toci starterom len dokym treba, viac ho nepretocis....

ale samozrejme nie je to auto dokonale a ma nejake chybicky ktore aj rozpisujem v mojej recenzii na moje.auto.cz...ako pravdu keby ho kupujem nove tak ta cena by sa mi zdala trocha moc za tie male chybicky.....ale ako cena pouziteho je to super spolahlive auto so zaujimavou technikou...
5. 6. 2013 18:57
Re: No vida
Ja ti rozumim, podobne jsem premyslel, kdyz jsem nad nim uvazoval, protoze pri tech cenach ojetin je to zajimave auto, realne za dve tretiny mozna polovinu ceny nemecke konkurence. Jenze tady resime neuspech na EU trhu a jak pises na konci, u ojetiny za dobre penize se ty chyby prehlednou, ale jako novinka to auto realne nestalo nijak zasadne mene nez nemecka konkurence, ktera tyhle chyby nemela. Pritom poresit ty chyby by nebyl az takovy problem. BMW melo sestikval ctyri roky pred uvedenim Legendu na trh zcela bez problemu, Lexus dva roky rovnez bez zavad, sestikvaltova technologie byla tehdy dostupna jak od ZF, tak i od Aisinu a high tech premiovy sedan by si ji urcite zaslouzil. To same ten klic, konkurence v te dobe ho uz rovnez umela, nektere znacky dlouha leta. DVD-Audio byl omyl, ktery by naprosta vetsina uzivatelu rada vymenila alespon za ten blby AUX.
Jinak pro mne nakonec ten klic byl KO kriterium. Tu spotrebu a urcitou letargii kvuli stare prevodovce bych prezil, audio dodelal, ale klic uz proste u noveho auta nechci resit, je to zbytecny opruz.
Avatar - Lucaslegend
6. 6. 2013 09:05
Re: No vida
Ktora nemecka konkurencia mala vtedy aktivny diferencial??honda hlavne nema taky image ako nemci, to bol hlavny dovod preco neuspela a dalej koli tomu ze nemala diesel a mozno aj ten 6st.automat..... Ine dovody by som za tym nehladal..... mimochodom faceliftovana verzia USB port uz mala skovany v stredovej opierke....to ze teba nakoniec odradil kluc, tak to je teda divne ake mas priority pri vybere auta...mimochodom urcite by to slo prerobit na dokonca dialkove startovanie :-) dokonca acura RL to bezklucove startovanie mala, co je v podstate to iste auto... neviem preco to nedali aj do legendu :/
Tak teda napis ze co si nakoniec kupil?? K dvd audiu sa uz nebudem vyjadrovat kedze si to nepocul hrat....;)
Avatar - King
6. 6. 2013 17:19
Re: No vida
Přesně tak, žádný neprémiový výrobce se v Evropě ve vyšší střední neprosadil a to ani z místních značek. Pro Legend byla (bohužel) smrtící absence dieselu a trošku jalový design. Spolu s tím, že to je "něco z asie" to k neúspěchu stačí. Je třeba říci, že Legend snad vydržel v nabídce vůbec nejdéle, kde jsou Japonci, Francouzi... legend se třeba v Česku prodával velmi slušně i na evropské poměry.
4. 6. 2013 23:03
Je to jasne
a logicke. Accord je nezaujimavy.
Cena ako premiovka avsak bez image. Design (exterier aj interier) pre europana tazko stravitelny. Jazdi sice dobre, ale premiovky lepsie. Atd.
Proste to auto nemalo zmysel kupit zo ziadneho dovodu.
Rozbalit vlákno
46
5. 6. 2013 09:03
Re: Je to jasne
Myslím, že ti při psaní příspěvku vypadla už v té první věte některa slova ... "Cena V PLNÉ VÝBAVĚ jako premiovka VE VÝBAVĚ HOLOBYT". ;-)
Zbytek je věc osobního vkusu.
5. 6. 2013 10:07
Re: Je to jasne
K cemu je plna vybava, kdyz maji v nabidce jeden slaby diesel, prehistoricky automat a nulovou moznost personalizace vozu? S timhle premiovky fakt neohrozi. To uz radeji zakladni BMW 3 jehoz druhy nejslabsi diesel je stejne silny jako jediny v Accordu nez one size fits all Accord v "plne'.
A konkurence nemusi byt jenom premiova. Tezko pochopit nekoho kdo si dneska koupi Accord misto mnoha levnejsich konkurencnich aut. Kdyz uz je ujety na Japonce, tak je tu lepsi a levnejsi nova Mazda 6.
5. 6. 2013 11:07
Re: Je to jasne
Aha, takže argument o ceně jako premiovka se ocitl poněkud na vodě, tak to zkusime ohnout jinam. Pro jistotu opět něco zamlčíme (že je v nabídce i výkonnější naftový motor) a začneme srovnávat nové generace BMW 3 a Mazdy 6 s Accordem, který je na konci životního cyklu. U Mazdy 6 již skutečnost, že má stejně výkonný slabší diesel jako Accord a méně výkonnou tu silnější variantu zajisté nevadí.
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 11:18
Re: Je to jasne
Já tedy nevím, ale já se rozhoduji zrovna mezi posledním Accordem 2.4 a 325i E9x. Kdyby měl Accord šestiválec, tak bych do něj šel. Nevím jak tobě, ale mě se interiér v Accordu líbí mnohem víc než u BMW a to samé exteriér. Podvozek supr u obou s tím, že Accord je o něco pohodlnější. Nová Mazda 2.5 na starou Hondu 2.4 bohužel stále ztrácí, ovšem vypadá zvenčí taktéž velmi dobře. V čem konkrétně je lepší než Accord? (jsem fanoušek obou značek)
Avatar - King
5. 6. 2013 11:20
Re: Je to jasne
Který z těch dvou dieselů 2.2/150 k/350 Nm a 2.2/180 k/380 Nm považuješ za slabý? Mimochodem, to už opravdu demence evropského trhu dostoupila do té fáze, že se kvality modelu posuzují podle nabídky TDI? :-O

Ten prehistorický automat v accordu jsi opravdu vyzkoušel?

Pokud tě opravdu oslovuje základní BMW více, než Accord Executive, tak good luck. :-) je poznat, že jak ten automat v Accordu, tak tu základní verzi BMW jsi v životě neviděl.

Je pravda, že co se personalizace týče, tak se omezuje na navigaci, couvací kameru a hi-tech bezpečnostní prvky CMBS, LKAS a ACC ze zrušené specifikace Top Executive, na druhou stranu Accord dneska koupíš v šesti výbavových verzích, což není úplně málo.

Jinak důvody, proč koupit Accord, zjistíš ve chvíli, kdy ho projedeš. Jestli je lepší M6 než Accord, to zatím nevím. Tvrdilo se to už o té minulé a nebyla ani zdaleka. ;-)
5. 6. 2013 12:17
Re: Je to jasne
Resil jsem jenom automaty, manualni prevodovku uz vypoustim. U Accordu je automat dostupny jen se 110kW dieselem. Automat v Accordu jsem priznam se opravdu nevidel, o v nasich podminkach totiz skoro neexistuje, Accordu se prodalo minimum a automatickych jeste mnohem mene nez manualnich. Faktem ovsem je, ze je to jediny petikvalt v tuhle chvili na trhu, coz je o to pozoruhodnejsi, ze levnejsi Civic mel sestikvalt uz v minule generaci! Co se tyce papirove dynamiky, tak proti obycejnemu zcela nepremiovemu Passatu s DSG ztraci na dynamice opravdu hodne.
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 12:51
Re: Je to jasne
Na mobile.de to našlo "jen" 230 benzínových Accordů s automatem :-!

[odkaz]
5. 6. 2013 13:36
Re: Je to jasne
Coz je o padesat kusu mene nez kolik je tam na prodej Ferrari 360 Modena, stejne tak mene nez Hummeru H2. :-! Nemecky trh svoji velikosti mate, ale auto na mobile. de dostupne ve 230 kusech je velmi raritni auto. K nam pokud vim se aktualni generace Accordu s automatem vubec nevozila.
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 14:02
Re: Je to jasne
Pro tebe je to možná raritní počet, ale pro mne je to tuna aut na výběr. To že je Accord v Evropě málo zastoupen víme všichni, ale slovo "raritní" bych tedy opravdu nepoužil (byť mluvíme jen o AT verzi v benzínu). Hold někdo kouká po mainstreamu a někdo po zajímavých autech ;-)

A o českém trhu se ani nemá cenu bavit, je velmi malý a omezený ;-\
Avatar - King
6. 6. 2013 17:12
Re: Je to jasne
Souhlasím, to je velmi slušné množství na výběr.
5. 6. 2013 17:34
Re: Je to jasne
Automat v accorde je mimoriadne dobre urobený a čo sa týka jazdy, radí to minimálne tak dobre ako 8stZF v BMW - pred pár dňami som skúšal a vôbec ma to nepresvedčilo. 200 koní a zrýchlenie na sto za 7 sekúnd je vcelku v pohode, pocitovo je to auto dokonca živšie než 240 koňový bavorák. A hlavne-nekazí sa to, mal som už 4 accordy a žiaden nemal ani ten najmenší problém, pripomínam že všetky som menil medzi 120 a 160 tisíckami km. Chcem vidieť tú európsku prémiu ktorá toto vydrží. Kvalita materiálov na porovnateľnej úrovni s ktorýmkoľvek modelom vyššej strednej, v niektorých veciach accordu nedorovnáva ani BMW - viď tenučký absolútne neprémiový volant a úbohé sedačky v základe. Accord má naproti tomu jedny z najlepších sedačiek v akých som sedel a sedel som v pekných pár autách.
Avatar - King
6. 6. 2013 17:12
Re: Je to jasne
Přesně to mě napadlo taky - srovnání s 8AT ZF - rychlost i hladkost řazení. Jak vidno, ten automat má stále potenciál, akorát mě zaráží, proč není stejně laděný i u vcelku sportovního CR-V, o Civicu nemluvě.
5. 6. 2013 17:16
Re: Je to jasne
Kámoš to měl v naftě a lítalo to jako raketa..Benzín bych tedy koupil radši ale když vidíš hezkej kousek, proč ne.
5. 6. 2013 14:56
Re: Je to jasne
Nic mi nevypadlo :).
Predaje hovoria za seba. Proste to auto sa blizilo premiovkam cenou, ale premiovka to nebola. Mainstream konkurenti zase ponukli o dost vacsi kus auta viac (co zabera na zakaznikov viac ako vybava) casto krat za menej a aj s image-om hondy to nie je extra dobre. Teda, ze medzi beznymi ludmi nema lepsi image ako VW, ci ford alebo podobne. A plus design. Je svojsky japonsky a to sa tu v europe proste nepaci - to je vidiet na kazdom japoncovi.
5. 6. 2013 17:40
Re: Je to jasne
Bežní ľudia si určite nekupujú accord v benzíne. Bežní ľudia si nekupujú ani Passat v benzíne ani žiadne iné auto v tejto triede v benzíne a trúfam si povedať že ani v nafte.Bežní ľudia sa k tým autám dostanú až tak po 3 rokoch ako k jazdenkám.
5. 6. 2013 19:56
Re: Je to jasne
Ved to ale nic nemeni na tom, ze honda ma medzi nimi nizky image :-)
5. 6. 2013 20:07
Re: Je to jasne
Ale no tak, nizky image ??? Prioritou hondy su ine trhy, nikdy to nebola masovka a nikdy nebude.
5. 6. 2013 21:52
Re: Je to jasne
Nizky v porovnani z cenou, za ktoru sa ponuka. Pre vacinu ludi maju lepsi image nemecke automobilky ako honda. Proste priemerne divne auto.

Ved ano to cely cas tvrdim. Europanov to auto neoslovilo. To je cele :-)
Avatar - King
6. 6. 2013 17:10
Re: Je to jasne
Německé automobilky lepší image? Jako třeba Opel nebo VW? :-) Zaslechl jsem v souvislosti s Hondou nějaké přirovnání, jen jen ono to bylo... japonský Opel? Ne, to ne. Japonský VW? Eeee, zase vedle. Japonské Audi? Nene. Jo už to mám, japonské BMW. ;-)

Já si naopak myslím, že problémem Hondy je až moc dobrá image. Zákazník vlastně neví, co od Hondy má čekat. Někde má zasunutý dávný úspěch v F1, pak se mu vybaví NSX, zběsilci ve vytuněných CRX a když už se vypraví do showroomu, tak tam na něj vybafne Ufon a zelený Insight. >:D Z toho plyne, že vlastně ani Honda sama neví, co v Evropě vlastně chce. Ví jen to, co nechce - zabalit to tady.

Zákazník tedy vnímá Hondu jako nějakou moc velkou exotiku, kterou vlastně ani nechce vyzkoušet...
6. 6. 2013 18:21
Re: Je to jasne
Co ja viem. Ak niekomu poviete, ze mate hondu tak to berie rovnako ako opel, ci ford akurat este prida, ze mate divny vkus :-) Ludia zbystria az pri slovach mb, bmw, potazmo audi a lexus, plus lepsie (RR, ferrari, etc.)
Japonske bmw sa o honde moze vravet tak maximalne v suvislosti s jazdnymi vlastnostami. Co dnes bohuzial nezaujima uz takmer nikoho.
Ako ja netvrdim, ze su to (hondy) zle auta. Ale na EU pomery su drahe a male (v porovnani s konkurenciou nepremiovou), s nic moc imageom a navyse skarede (teda pre vacsinu europanov). Aspon to je podla mna najvacsia pricina ich neuspechu tu. Honda ma image drahebo auta, ako vlastne vsetci japonci.
Krasne je vidiet ako si s tymto poradili korejci. Tvaria sa lacno (co uz nie je vzdy pravda) ale kvalitne a robia europsky design (kia najma).
Avatar - white label
6. 6. 2013 21:31
Re: Je to jasne
Samozřejmě, že aktuální tvrzení že Honda je "japonské BMW" může být maximálně tak mokrým snem ultrafuns Hondy. Stačí se podívat na aktuální nabídku BMW a zkusit k jednotlivým modelům/ motorizacím/převodovkám/možné výbavě... u BMW, najít adekvátní odpověď u Hondy. Zlaté ai krásné) časy Honda auto v Evropě jsou dávno pryč... , i když na prémiové BMW neměla Honda logicky ani za nich.
Avatar - TeeJay
6. 6. 2013 23:25
Re: Je to jasne
Ona se Honda někdy s BMW modelově překrývala? Když tedy nepočítám S2000, což tehdy pro BMW nedopadlo vůbec dobře... Každý si vždycky hrál na svém písečku, pokud vím, tak toto zdomácnělé přirovnání mělo vystihovat čistě podobnou filozofii při stavbě aut a důraz na motory, tos nevěděl?

Mně se zdá, že co tvůj příspěvek, to fail. :-O :no:
Avatar - white label
7. 6. 2013 00:43
Re: Je to jasne
Další "mimózní" reakce, a pak tu něco piš o "failu".
Umíš číst? Rozumíš česky psanému textu? Někde snad píšu, že se někdy Honda s prémiovým BMW modelově překrývala??? Naopak jsem (mimo jiné) napsal doslova:"...i když na prémiové BMW neměla Honda logicky ani za nich." "Logicky", protože mainstreamová Honda nikdy nemohla mít na prémiové BMW, a to nejen celkovým modelovým "překrytím". Jasně, nikdy jsem nevěděl, co pojem "japonské BMW" (ohledně Hondy) vlastně znamená (přání otcem myšlenky, co). Jak bych mohl, to přece ví jen tvrdé jádro Hondafuns (jinak je to přísně tajné).., takže díky za tu super "novinku", musí sem chodit častěji, ať se dozvím všechno, co ještě nevím, viz má reakce z 00:08. >:-[]
Jsi fakt "dobrý diskusní politik", který si z reakce udělá závěry dle potřeby a pak k nim vede jednoduchý monolog....
Avatar - King
7. 6. 2013 10:56
Re: Je to jasne
Ty už zjevně ani netušíš, co píšeš >:D "...aktuální nabídku BMW a zkusit k jednotlivým modelům/ motorizacím/převodovkám/možné výbavě... u BMW, najít adekvátní odpověď u Hondy" není hledání překrývání nabídky? Tam kde Honda končila, BMW zpravidla začínalo, zhruba řečeno. Tak to bylo až na pár výjimek vždycky.

Musím přehodnotit svůj postoj z předešlé diskuze, určitě sem choď častěji, začínáš mě docela bavit. >:D :yes:

Na druhou stranu s tím JPN BMW máš momentálně pochopitelně pravdu, o tom nemá smysl se přít. :-)
Avatar - white label
7. 6. 2013 11:32
Re: Je to jasne
Jsem moc rád, že se taky aspoń trochu bavíš... >:-[]
Zrovna jsem vám chtěl navrhnout, ať si dáte s TeeJayem rande a jdete se podívat do nejbližšího autosalonu Hondy na tu aktuální přehlídku sportovní filosofie s důrazem na motory, o které tak vzletně psal. Kdo něco pamatuje, musí nad tím jen marně kroutit hlavou.
BMW bylo, je a bude prémie, takže jakékoli srovnání s Hondou bude vždycky přitažené za vlasy, na druhou stranu už má dnes BMW zástupce také v nižší střední, což byla dřív pro prémii třída "zapovězená". Jenže dnešní Civic celkově jasně nestačí ani na mainstreamového Golfa, a to zdaleka nejen prodeji, viz evropské srovnávačky (např. AUTOCAR), kde dokonce nestačil ani na minulou 6.g., nemluvě o tom co všechno dnes můžeš mít v Golfu a co můžeš mít v Civicu, a to si u Hondy ani nemůžeš vybrat, co z toho mála chceš a co naopak nechceš.
Avatar - Individualita
7. 6. 2013 12:36
Re: Je to jasne
Naprosto přesně vystiženo :yes:
Avatar - white label
6. 6. 2013 20:00
Re: Je to jasne
>:D Vidím, že jsi opět ve formě a plocha nástěnky ti dávno nestačí: Honda = japonské BMW (aktuálně rozhodně "eee", vedle jak ta jedle!), nebo: "...problémem Hondy je až moc dobrá image." (jasně, proto se o auta od Hondy aktuálně doslova "pere" celá Evropa).
V6 3,5 od BMW se ani dobře prodávat nemůže, když takový motor nemají vůcec v nabídce, hlavně na rozdíl od Hondy by si (skutečně prémiové) BMW nemohlo vůbec dovolit nabízet pouze jeden motor, o 5st. automatu nemluvě, zvlášť tam, kam/kdy se v Evropě (docela marně) cpal Legend.
Tvá "nezaujatá" argumentace, že mezi 5st. a 6st. automatem je vlastně stejný rozdíl jako mezi 9st. a 10st. je sice dojemná, leč když jste na základce brali zlomky (nebo procenta) zrovna si zřejmě chyběl. Mezi jednou pětinou (20%) a jednou desetinou (10%) je totiž rozdíl dvojnásobku.
Ale neboj, opět tu v tom nelítáš sám, od jiných jsme se např. dozvěděli., že Honda nikdy nebyla a ani nebude "masovka". >:-[]
Zřejmě by Honda proto měla snížit objem "supermasové" produkce spalovacích motorů, stejně jako produkci "nejmasovější" značky motocyklů na světě, protože to vyloženě kazí její "exkluzivitu". Dodnes jsem se domníval, že "nejmasovéjší" světové prodeje motockylů Honda jsou velkým a dlouhodobým úspěchem Hondy, ale ještě, že mě tvrdé jádro místních ulrafuns Hondy vyvedlo z omylu. Veškeré masové prodeje Hondy jsou velký omyl, protože Honda "nikdy nebola masovka a nikdy nebude." Dodnes jsme vlastně ani netušil, že vlastním motocykl "nemasové" značky. Co by Honda dala za to, mít aktuálně takový podíl na evropském trhu s automobily, jaký má dlouhodobě na trhu s motocykly. Každý normální člověk to chápe, že by jí tady např. případné "masové" prodeje Civicu vůbec nevadily, naopak, stejně jako Hondě (+ultrafuns) zcela "nepochopitelně" nevadí "masové" prodeje Civicu na US trhu.
Pod články o Hondě teď bývá největší sranda, takže prosím redakci, HOnda HOušť. :yes: ;-)
Avatar - TeeJay
6. 6. 2013 23:16
Re: Je to jasne
Proč ze sebe děláš pitomce?

Kingova charakteristika je poměrně výstižná. Zaprvé si rozhodně "japonské BMW" nevymysel a zadruhé vytrháváš části vět z kontextu. Kdybys neměl klapky na očích, asi by sis všiml, že zmínka o bývalé slávě NSX, potažmo CRX a soudobého Insightu je maximálně trefná.

Zákazník asi opravdu neví, co si o Hondě myslet a ten faktor exotičnosti mohu potvrdit. Známý kdysi náhodou přišel k Accordu (u Hondy nakonec překvapivě zůstal) a přitom tvrdil, že by ho nikdy nenapadlo o Hondě uvažovat, protože z cest po Německu Hondy znal jen jako uřvané malé třídveřáky CRX.

A pokud jde o automat - od toho hraní se zlomky si slibuješ co? Nechci ti brát iluze, ale z pohledu řidiče je mezi 5 a 6 a mezi 6 a 7 je stále jen jeden kvalt. ;-) Je třeba rozlišovat mezi funkčností a marketingem, šestikvalt byl a vždycky bude optimum, nesmíš ten převodovkový marketing tak baštit. :-)
Avatar - white label
7. 6. 2013 00:08
Re: Je to jasne
Neděláš ze sebe "pitomce" (myšleno nechápavého) spíš ty?
To japonské BMW si samozřejmě nevymyslel, ale to bejvávalo (kdepak jsou dnes všechny ty sportovní modely Hondy i se svými typickými "motocyklově" točivými atmosférami?) a to ještě s patřičnou nadsázkou (BMW bylo/je prémie). Ano i BMW je dnes (s tou sportovností) častěji trochu jinde, než bylo, ale rozhodně není celkově tak v pr.., jako dnes Honda (auto) v Evropě, naopak! Srovnávám to, co tady byla Honda (auto) dřív, a co je dnes... a podobné srovnání vyznívá pro Hondu aktuálně velmi nelichotivě.
Kde jsi z mé reakce vyčetl, že bych někomu "baštil" potřebu 9ti, nebo 10ti převodů? Právě naopak, byl to King, kdo tu argumentoval tím, že mezi 9ti a 10ti st. automatem je vlastně stejný rozdíl, jako mezi 5st. a 6st. automatem, resp. kdo si (podle něj) stěžuje na absenci jednoho přev. stupně u pětikvaltu, měl by si na to stěžovat i u 9ti kvaltu ve srovnání s 10ti kvaltem.
Jenže zatímco u 6st. je +1 převod logickým přínosem, u 9-10st,. už to podobný přínos není a může to být až kontraproduktivní. U klasického automatu vidím optimum právě někde u 6-8st., ale určitě ne na pěti a méně. Ostatně nebyl jsem jediný, kod na tento Kingův diskusní přešlap podobně reagoval, viz diskuse. ;-)
Jinak to známý "kdysi"... je celkem výmluvné, já bych si "kdysi" Hondu (auto) taky klidně koupil, navíc jsem v té době podobnými předsudky o vozech této značky netrpěl. Na druhou stranu auta od Hondy které mi něco říkaly už dnes prostě Honda nenabízí, u některých zůstaly jen stejné názvy, ale hodně jich zmizelo i s názvem.
Avatar - King
7. 6. 2013 11:12
Re: Je to jasne
Ten úvod už jsem okomentoval výše, takže k těm převodovkám.

Já vím, že to nevíš, ale to už je tady asi můj úděl, rozšiřovat ti obzory, třeba to v tobě nějakou stopu zanechá - ale německá prémie momentálně jede v 7 a 8AT, 9AT je u ZF dělaný pro FWD, což sice za chvíli už také bude u sportovního a prémiového BMW polovina nabídky, ale tím není řečeno, že je ta MPV a podobné luxusní zboží z Mnichova dostane. Čili srovnáváme 7/8AT s chystanými 10AT, což je rozdíl 2-3 stupňů. A to už je celkem rozdíl, dokonce to zase můžeš zkusit s těmi zlomky. Čili se ptám znova - budou tyhle převodovky totálně out, když dá takový Hnujdaj do Genesisu desetikvalt? Bude to přínos? nebo to nebude přínos?

Důležité ovšem je, že jsi nebyl jediný, kdo na můj příspěvek reagoval, hledat podporu jinde je dobré, když se necítím jistě v kramflecích, žeano? :-)

Chápu ale zase, že pokud už máš druhé auto německé prémie a mám pocit, že aktuálně z vyšší střední, tě Honda neoslovuje, nicméně pokud někomu "nic neříká" Accord, pak je to docela zarážející už proto, že ten nikdy nebyl tak dobrý, jako je dnes. To uznává mj i Dinar, s nímž už jinak není rozumná řeč. Ostatně CR-V je mezi SUV velmi slušný standard a možná že pokud bys slezl z oooo piedestalu a posadil by ses do Civicu nebo CR-Z, patrně bych byl také překvapen. Na druhou stranu souhlasím, že Jazz a Insight není na poměry evropských supermini/kompaktů žádný zázrak, i když je mám rád. ;-)

Ale tou zase narážíme na ten tvůj přehled o dění mimo BMW a Koncern. >:-[]
Avatar - white label
7. 6. 2013 12:43
Re: Je to jasne
Můj přehled o aktuální minimalistické evropské nabídce Hondy rozhodně není horší, než tvůj přehled o německé produkci pro evrospký trh. Naopak to, co nabízí Honda ve státech mě logicky nezajímá, stejně jako mě nazajímají třeba "mexické" Jetty které se tam nabízí. Chápu, že tebe zajímá US trh naopak víc, než evropský, protože v Evropě nemáš dnes moc čím argumentovat. Viz jupo 1:25 na jehož příspěvek tvá reakce naopak "překvapivě" chybí.
Současný Accord jsem nikdy nekritizoval (na rozdíl třeba od současného Cicivu), naopak jsem ho několikrát dával za příklad lepších jízdních vlastností, než má zde často adorované Mondeo o kterém se tady často píše skoro jako o SS střední třídy.
Dá se říct, že současný Accord je (s mírnou nadsázkou) takový "poslení mohykán" někdejší zlaté éry Hondy v Evropě, proto se vůbec nedivím případné hysterii evropských dealerů Hondy. Co by pak tady vlstně prodávali, kdyby Accord bez náhrady skončil? Ale současný Accord už taky není nejmladší (např. opět pouze 5st. aut.), verze Type -R chybí úplně a vrcholná verzeType-S je v benzínu na 200PS, což není na dnešní střední třídu (zvlášť u sportovně profilované značky) žádná sláva (mírně řečeno). A podívej se, co všechno si dnes můžeš objednat do Passatu/CC a co lze mít v Accordu. Ale přesto všechno považuju Accord jako celek za mnohem! lepší alternativu ve střední třídě, než je nový Civic o třídu níž.
A mě u Hondy chybí hlavně kupé jako Prelude/CRX, nebo spider (S2000), což taková CR-Z nemůže nikdy nahradit.
To, jestli mám/nemám prémii, nemá nic společného s kritikou aktuální nabídky Hondy, určitě nejsem při výběru omezený tím ,jestli se jedná/nejdná o tzv. prémiovou značku. Např. Golf GTI považuji za lepší koupi (včetně ceny), než dnešní (výkonově obdobné) alternativy prémiových značek. Rozhodně jsem proti filosofii, mít prémii "za každou cenu".
A k těm převodovkám, už jen krátce. Pokud opravdu nejsi schopen pochopit, že 5st. automatu chybí další st. podstatně víc, než vícestupňovým (6-9st) automatům, pak je problém pouze u tebe a nevysvětlí ti to ani dalších deset nicků. ;-)
Avatar - King
7. 6. 2013 17:07
Re: Je to jasne
No vídíš, ty kluku ušatá, občas se i na něčem shodneme. ;-) Teď ještě přiznej barvu, jestli jsi obě ta auta řídil, protože tvůj postoj zejména k Civicu je tak přezíravý, že bych řekl, že nikoli. >:-[]

Jinak Accord vs Civic... Jak se to vezme. Accord je jednoznačně driver´s car, Civic je, jako ostatní kompakty, spíš praktický, užitkový. Jejich pozice je v rámci třídy řekl bych takřka stejná. V rámci kategorií je dnes asi nejvýš CR-V. Jízdně je lepší jen jedno auto a kombinací praktičnosti, komfortu a užitné hodnoty žádné. :-)
Avatar - white label
7. 6. 2013 23:53
Re: Je to jasne
Jel si už v aktuálně "vrcholné" benzínové motorizaci současného Civiku? Pokud ano, připadala ti reálná dynamika Civicu s nejsilnějším benzínem (a na atmosféru realtivně dlouhými převody) důstojná? Svezl ses někdy se silnější verzí 1.4 TSI v Golfu, nebo s 1.8 TSI v O3? Když pominu pro mě zcela nepřijatelný design aktuálního Civicu, tak je tu taky zadní vlečená náprava (a sní související velký kufr na poměru kompaktního hb), ano, na vlečku je naladěna výjimečně dobře (lépe než v Octávii), , ale přesto se to nevyrovná víceprvku ve vzpomínaném Golfu 1.4 TSI, nebo Octavii 1.8 TSI. Co Honda naštěstí umí stále skvěle, jsou manuální převodovky, ale to už dnes, v době jejich částečného ústupu (už i v Evropě, i když víc v té "západní") není tolik podstatné. Na druhou stranu vzhledem k alternativě s pouze 5st. automaty, stojí výborné 6st. manuály v Civicu stále za zvážení, navíc je tu nezanedbatelná úspora 30tis. Kč proti 5st. automatu.
8. 6. 2013 15:33
Re: Je to jasne
Nedá mi nereagovať na to poukazovanie na "iba" 5 stupňové automaty. Áno, čísla hovoria jedno, ale išiel si už v tom automate ? Určite je to lepšie jak poskakovať s vychváleným DSG po parkovisku či nadávať na DSG kvalitu spolu s tisíckami číňanov. Tie prevodovky fungujú bezvadne a niesú s nimi žiadne problémy. Honda v USA ponúka samozrejme aj 6 stupňové a CVT prevodovky. Ale ten "archaický" 5 kvalt je stále na úrovni.
6. 6. 2013 23:25
Re: Je to jasne
Tak aby sme došli do konsensu - honda europe a honda USA su dva celky, ktoré fungujú na úplne inej klientskej zakladni. V európe honda ponúka úbohé portfolio a s takou ponukou nikdy masovka nebude. Civic v USA je lacné auto pre nižšiu strednú triedu kupujúcich - ľudovo povedané plebs a predáva sa skutočne dobre, aj keď dizajn je podľa mňa najväčšia slabina tohto auta. CRV, super predaje a líder na trhu, dizajn znesiteľný, technika orovnateľná s konkurenciou, prakticky bezporuchové. Americký accord, limuzína za smiešne peniaze, stojí menej ako golf, výbava super. Samozrejme tieto ľudové modely nemožno zrovnávať s prémiou od BMW. Modely pod značkou acura, s výnimkou ILX ktorý bol ztrochu krokom vedľa, sú plne konkurencie schopné s BMW. Samozrejme že BMW má širšiu ponuku motorov, o prevodovke od ZF sa baviť nebudem, rozdiel medzi 6st. od acury a 8 st. od ZF je iba marketingový. Dokonca si myslím že prevodovka od acury je užívateľsky príjemnejšia, neradí ako blázon každú chvíľu. Motory 3.5 a 3.7L od acury sú viac než dostatočné na pohon všetkých modelov značky a nevidím dôvod aby vyvíjali ešte niečo iné.
Avatar - white label
7. 6. 2013 01:01
Re: Je to jasne
S podobnou reakcí nemám problém, přesto nic z toho neprokazuje, že by aktuální nízké prodeje Hondy (auto) v Evropě byly úmyslně plánovány/"regulovány" tak, aby se zajistila jejich "nemasovost". Nedělejme přednost ze slabiny v podobě neschopnosti nabídnout aktuálně v Evropě skutečně celkově konkurenceschopný (tak ja to Honda uměla dříve) produkt (s následným logickým patřičným tržním úspěchem), který pak budeme (za každou cenu) obhajovat údajným záměrem "exkluzivity" u mainstreamové automobilky.
7. 6. 2013 01:25
Re: Je to jasne
Bohužiaľ pre fanúšikov hondy, v tomto musím súhlasiť s white labelom. Honda v európe skutočne nemá moc čo ponúknuť a aj to čo má je predražené. Civic ktorý by mal byť hlavným modelom značky stojí o 30 percent viac než jeho americký brat a je to pritom skoro identické auto.(jedno máme doma na sk, cena v USA bola 19tisUSD, na slovensku som zaplatil 29 tis USD). Sám by som si civica nikdy nekúpil, nepáči sa mi dizajnovo, a ani som ho otcovi neponúkal. On navštívil pár salónov a vybral si civica, skoro som odpadol, no po 5 rokoch prevádzky žiaden problém. Ktorá európska značka sa môže pochváliť niečím takým ? Najväčšou slabinou hondy v súčastnosti je dizajn. Motory má dobré, technika v pohode, výdrž a spoľahlivosť jedna z najlepších, kam sa hrabe nemecká prémia. No ten dizajn ??? Momentálne mám druhú acuru TSX, prvá išla do sveta pri 160 tis. km, okrem výmeny oleja a pneumatík nič. Momentálna má zatiaľ 50 tis, pneu pôvodné, brzdy pôvodné, takže max spokojnosť. Bohužiaľ, väčšie modely od acury sú dizajnovo mierne povedané extravagantné a neoslovili ma. Technicky sú na úrovni, cenovo asi 10 až 15 percent pod cenovkami nemeckej prémie, no ten dizajn stráviť nemôžem. Keď nič nevymyslia do jesene, asi skončím v tej nemeckej prémii. Zachrániť ma môže už iba lexus.
Avatar - white label
7. 6. 2013 01:52
Re: Je to jasne
Konečně je tu nějaká normální nezaslepená reakce. :yes:
Jen nevím, jaké konkrétní negativní zkušenosti máš se spolehlivostí německé produkce (včetně prémie)? Já osobně mám naopak zkušenosti velmi dobré. Možná jsem měl zatím prostě štěstí, ale tos mohl mít i ty u Hondy/Acury. Na pěti německých autech (z toho dvakrát prémie) jsem měl jediný "neběžný" problém s turbem u 530d, které odešlo až chvíli po skončení záruky, ale přesto mi dali úplně nové a platil jsem jen práci, údajně to byla nějaká vadná série od dodavatele a proto to uznali i po záruce. Jinak třeba Audi po sedmi letech vůbec nic. Jo, ještě u Golfa V GTI (s dsg) mi odešel nějaký termostatický ventil u klimy. Nejdýl (12 let) vůbec, jsem měl zatím trojkového Golfa (GTTDI), neskutečný držák! Ale všechny ty auta byly koupené jako úplně nové, posuzovat spolehlivost auta někde z bazaru může být ošemetné.
7. 6. 2013 16:29
Re: Je to jasne
Nemeckú produkciu som nikdy nevlastnil a je to chyba nemcov, nie moja. Stačí si prečítať štatistiky spoľahlivosti, vojsť na stránky fanúšikov nemeckej prémie, porozprávať s mechanikmi od dílerov značky či dokonca samými predajcami a je "vymalováno". V prípade BMW ti každý povie že sú to výborné autá, no iba po dobu záruky, čiže tak tri roky, keďže potom si už opravy platíš sám. Preto sa aj drvivé percento bavorákov predáva v USA na leasing - čo je podľa miestna verzia klasického prenájmu auta. Na takom BMW sa dokážu pokaziť aj veci, ktoré sa v živote nikomu a nikdy nepokazili - vnútorné spätné zrkadlo, trikrát tá sama kľučka dverí a pod. Sú ľudia na tomto fóre, ktorí nemeckú produkciu obhajujú štýlom, že zákazník si tak buduje dobré vzťahy s mechanikmi (GTI a jeho slavný výrok). Ja mám iné starosti než vysadávať po díleroch na opravách. Preto zatiaľ volím japoncov a nikdy ma nesklamali. K tej tvojej otázke ešte - píšes že si na nemcoch mal jediný nebežný problém. Otázka znie, koľko bežných problémov si mal ? Ja totiž žiadne, nula, zero, nič. A mal som doteraz asi 15 áut, z toho drvivá väčšina japonci (hondy asi 7 alebo 8). Netvrdím že všetky moje autá sa u mňa dožili spomenutých 160 tisíc km ale kvalita je nespochybniteľná.
Avatar - white label
7. 6. 2013 23:02
Re: Je to jasne
Neběžný problém je prakticky všechno, kromě běžné údržby jako výměna náplní, filtrů, žárovek/výbojek atd. Znám pár lidí (samozřejmě v Evropě) co mělo poměrně velké probémy i s fungl novými! "japonci", (konkrétně třeba od Subaru a Mazdy) včetně velkých problémů s uplatněním reklamace v zákonné 2leté lhůtě, takže rozhodně nejsem příznivec podobného paušalizování a na to, co se povídá už vůbec nedám, byl bych sám proti sobě a připravil se o možnost mít v reálu výborná auta. To bych si pak taky třeba mohl vybírat auto z co nejjednodušší technikou a minimální výbavou. Kazí se všechno a důležitější, než vybírat (v tomto ohledu) primárně podle značky, je mít tzv. štěstí (resp. nemít smůlu) na konkrétní kus. ;-)
8. 6. 2013 15:09
Re: Je to jasne
Ono nieje japonec ako japonec. Neviem možno som mal šťastie na konkrétne kusy ale pri počte 9 aut značky honda a žiaden problém, tomu sa už hovorí pekelné štastie.To už som štatistická vzorka sám o sebe. Len aby to vydržalo :-)
Avatar - King
7. 6. 2013 10:39
Re: Je to jasne
Jupo, na to, že žiješ ve Státech, máš o Hondě dost zkreslené představy. Zůstaňme při srovnání u VW, aby to byl schopný vnímat v souvislostech i germancentrický whitelabel.

Ano, kompakty jsou v US opravdu spíš pro chudší a Civic je nejprodávanější a to i přesto, že je nejdražší. Pro srovnání - lehce přes 18 tisíc za základ oproti 16,7 za Das Auto Jetta.

Americký Accord, limuzína za směšné peníze, levnější než Golf? Stejně jako u Civicu - jeden z nejdražších mainstreamových full-size sedanů na trhu (Fusion je ještě o pár kil dražší) a druhé nejprodávanější auto své kategorie. Accord začíná na 21.700, Passat na 20.850 a Golf nimochodem na 18.

Jinak pokud jde o Acuru, pokud se ti nelíbí auta od TSX výš, tedy zejména TL, kvůli extravaganci a je vás takových víc, nemůžeme se divit, že je RLX a ILX tak unylé, jak je. :-O A já se právě naivně těšil, že ten afresivní styling TL naopak přejde do dalších modelů značky, aby mohly německé prémii konkurovat i vizuálně.
7. 6. 2013 16:42
Re: Je to jasne
Jetta v základu je niečo strašné a tak som tento model nezahrnul do svojich úvah. Civic aj v základe je už použiteľné auto. Detto s accordom, základný model golfa si môže podať ruky s jettou, oba nepoužiteľné a v USA sú ich ich predaje zlomkové. Keď som prvýkrát sadol do golfa, v dá sa povedať skoro základnej výbave, nechápal som ako môže niekto toto auto nazvať mainstreemom v európe. V tom aute nebolo nič, čo by pritiahlo oko zákazníka, malé, s malým kufrom, nedostatok odkládacích priestorov a držiaky nápojov tak pre miniplechovky. A jazda tiež nepresvedčila o nejakých nadštandardných kvalitách. Použiteľný golf stojí mnimálne 24 tisíc ale radšej viac a za tie prachy je už o dva triedy väčši accord s ešte lepšou výbavou než ten nešťastný golf. Takže áno, pokiaľ sa byvíme o naozaj použiteľných autách, tak je americký accord určite lacnejší ako golf a dokonca aj acura TSX je v súčastnosti lacnejšia než golf v najlepšej výbave, teda TDI alebo GTI.
5. 6. 2013 10:07
Re: Je to jasne
Nezajimavy?
Nemyslim si..
Avatar - Individualita
5. 6. 2013 11:20
Re: Je to jasne
Jsem Evropan jak poleno a exteriér i interiér posledního Accordu u mě patří na vrchol střední třídy. Trošku silná slova...
5. 6. 2013 14:50
Re: Je to jasne
Isteze sa par europanov najde, ktorim sa to paci, ale sudiac podla predajov ich je velmi malo. A z tych ktorim sa to paci si to kupilo este menej ludi.
Avatar - Lucaslegend
5. 6. 2013 15:22
aky motor do accorda?
aky iny motor tam dat ak nie 3.5?? kedze honda iny vykonny nema...2.4 slaba na dnesne pomery v EU kde su same benzinove priamovstreky oturbene s omoc lepsimi parametrami....a kopec ludi by bola zase vdacna za atmo sest valec lebo tych je uz malo v strednej triede....
Rozbalit vlákno
4
5. 6. 2013 17:43
Re: aky motor do accorda?
V6 v accorde je dosť ťažký motor a trpí tým predná náprava. Jazdí to slušne a vydrží to v pohode 300 tisíc bez akéhokoľvek zásahu, no váha motora je znateľná.
Avatar - King
6. 6. 2013 17:00
Re: aky motor do accorda?
TSX V6 3.5 s automatem váží asi o 30 kg méně, než dieselová 2.2 s automatem. ;-)
6. 6. 2013 18:26
Re: aky motor do accorda?
No vidíš, to som nevedel :-) Skúšal som V6 a špeciálne som došiel do dílera manželkinou acurou s 2.4 motorom aby som bol objektívny. V6 ide ako žihadlo, ale zdala sa mi dosť ťažká na predok. Ale aj tak o nej vážne uvažujem, teda neviem sa rozhodnúť či skúsiť trojkove bmw alebo zostať verný acure. BMW je nový model, zatiaľ čo acura už končí, no v pomere cena/ hodnota jednoznačne víťazí acura, tam nieje o čom. Jasné že snobi dajú prednosť nemcovi, no ľudia ktorí pred investovaním (rozumej vyhodením) nie malých peňazí za auto trochu rozmýšľajú, dajú prednsť japoncom - acura, lexus. Nechcem nadávať či nijak ohovárať nemecké prémiové značky, BMW je môj designový favorit, no ja naozaj nevidím dôvod dať za 3kové BMW vo verzii holátko tie isté prachy ako za acuru TSX sV6 motorom a v plnej výbave.
Avatar - King
7. 6. 2013 10:44
Re: aky motor do accorda?
Americká média také tvrdí, že s V6 TSX ztratilo jiskru. Myslím, že je velká chyba, že spolu s V6 nedostalo TSX i samosvor. TL se samosvorem bylo neskutečné svezení [odkaz] .

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud