Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mírněte se
Mírněte se?! To si deláš p.r.d.e.l?! Čitali ste ten článok? Za toto by som mu zobral vodičák! Upozornite si pána Machalu a nie čitateľov.
Ale ALEŠi on má PRAVDU :-|
PS: Mohl napsat "slabý" místo "strašný" a možná ne "nerozumí" ale také něco "trochu mírnějšího", ale podstatné je, že jeho NEspokojenost je OPRÁVNĚNÁ
..a "přiznat si to" je první krok.. ;-)
PS: Mohl napsat "slabý" místo "strašný" a možná ne "nerozumí" ale také něco "trochu mírnějšího", ale podstatné je, že jeho NEspokojenost je OPRÁVNĚNÁ
..a "přiznat si to" je první krok.. ;-)
Názor na kvalitu článku mu nikdo nebere, ale jde to jistě říci i slušně. To že pán nadává redakci Auto.cz za něco, co nepsala, je ale mimo.
Ani tady NEmohu (zcela) souhlasit. Ten článek tu zveřejňujete = je trochu jedno zda jste ho psal třeba vy osobně, některý váš kolega, nebo je ze "spřízněného" magazínu. FAKTem je, že článek je "slabý" a je ZDE = kde jinde by měl být "kritizován"?
PS: ... a přiznat si to je první krok... ;-)
PS: ... a přiznat si to je první krok... ;-)
Ať je klidně v rámci slušnosti kritizován, ale redakce s tím opravdu nemá nic společného.
S tou druhou částí vaší věty NEmohu souhlasit. Tedy pochopitelně že asi NEmůžete "ovlivnit" text atd., nicméně je to zveřejněné zde = kdo jiný by měl "nést odpovědnost"
Jak (asi) víte trošičku v oboru se také pohybuji (spíš -ovala) a znám i ŠÉFredaktory podobných médií (i tištěných) - pokud článek převezmete, na svých stránkách (ve svém magazínu) vydáte = JE to (samozřejmě i) vaše (myslím REDAKCE) "odpovědnost"
Jak (asi) víte trošičku v oboru se také pohybuji (spíš -ovala) a znám i ŠÉFredaktory podobných médií (i tištěných) - pokud článek převezmete, na svých stránkách (ve svém magazínu) vydáte = JE to (samozřejmě i) vaše (myslím REDAKCE) "odpovědnost"
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pane, břídil, co si nedokáže přečíst kdo je autor článku, jste bohužel vy.
Tak já jsem tedy také asi "BŘÍDILka", neb jsem si PŘEČETLA kdo článek napsal, ale i tak považuji za "normální" si na jeho "nižší kvalitu" postěžovat ZDE v diskuzi pod ním.. ;-)
S Vaší slušnou kritikou nemám problém (byť s tím nic neudělám), ale když nám tady neomalený internetový hejsek nadává do břídilů za článek, který jsme nepsali, tak mě to prostě zvedne ze židle. Vy se mi divíte?
Jein ;-)
PS: Pardon za němčinu - česky to "nejde" (nemá překlad :-)
PS: Pardon za němčinu - česky to "nejde" (nemá překlad :-)
za prvé v první kritice nic takového není a hned jste začal útočit, za druhé, neuvěřitelné, tak vás zvedá ze židle slovo břídilové, co je na něm vulgárního a vy jako zástupce firmy tu nazíváte diskutéry hejsky..., to co vás opravdu naštvalo je vědomí velmi nízké kvality článku, prostě potrefená husa se ozvala, je ostuda, že to prostě nepřiznáte a navážíte se do oprávněných kritiků, je to ukázka vaší úrovně
Pane Aleši, trochu profesionality by Vám neškodilo. Ta Vám dle reakce schází. Je třeba si uvědomit, že článek je špatný a uveřejněný na Vašem serveru. Proto jsou reakce takové, jaké jsou.
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Absolutně souhlasím!!!!!!!!! O ÚROVNI REDAKTORŮ SVĚDČÍ VÝMLUVY, ŽE AUTO MĚLI JEN CHVILKU. Sakra, dobrý článek jde napsat i ze statické prohlídky auta, dostatkem znalostí nebo cílenými otázkami na zástupce firmy!!!!!!!!
HitmanPB
Drahí "testeri", s ohľadom na vaše "rozsiahle" skúsenosti z testovania superšportov (Bugatti, Pagani, Lamborghini, Ferrari... ) usudzujem, že by boli pre vás sterilné aj súčasné monoposty F1.
Nechcem rýpať, ale píše sa rok 2013 a ľudia, ktorí na takéto skvosty majú ich nekupujú za účelom rozstrelenia po prvom výjazde z garáže. Vlastne by si auto s tak hroznými jazdnými vlastnosťami ani nikto nekúpil a vy vy ste boli prví, čo by ste to auto kritizovali.
Treba sa zmieriť s tým, že vývoj neskutočne pokročil a dnes už človeka, ktorý nezažil prechod zo Š105 (bez urážky k autu) do viac ako 300 - 500 koňového BMW M5 s jazdnými vlastnosťami typu tragáč vs IC expres nič nezaskočí.
V dnešnej dobe, keď kinematika, aerodynamika a aj výroba pneumatík je na inej úrovni, ako v dobe vzniku McLaren F1, nemôžete čakať, že auto vám bude lietať po trati ako handra. Skôr predpokladám, že ste využili potenciál auta tak na 30 percent.
Nabudúce si zoberte zo sebou nejakého automobilového pretekára - a bacha - nezabudnúť na Kinedryl - a potom uvidíte, čo takéto auto dokáže ;-)
A potom napíšte recenziu...
P.S. Na zlatý ventilek 2013 navrhujem vetu "Motor zatahuje díky dvojitému přeplňování naprosto plynule, vlastně jako takové megasilné TSI."
Bravo :-)
Nechcem rýpať, ale píše sa rok 2013 a ľudia, ktorí na takéto skvosty majú ich nekupujú za účelom rozstrelenia po prvom výjazde z garáže. Vlastne by si auto s tak hroznými jazdnými vlastnosťami ani nikto nekúpil a vy vy ste boli prví, čo by ste to auto kritizovali.
Treba sa zmieriť s tým, že vývoj neskutočne pokročil a dnes už človeka, ktorý nezažil prechod zo Š105 (bez urážky k autu) do viac ako 300 - 500 koňového BMW M5 s jazdnými vlastnosťami typu tragáč vs IC expres nič nezaskočí.
V dnešnej dobe, keď kinematika, aerodynamika a aj výroba pneumatík je na inej úrovni, ako v dobe vzniku McLaren F1, nemôžete čakať, že auto vám bude lietať po trati ako handra. Skôr predpokladám, že ste využili potenciál auta tak na 30 percent.
Nabudúce si zoberte zo sebou nejakého automobilového pretekára - a bacha - nezabudnúť na Kinedryl - a potom uvidíte, čo takéto auto dokáže ;-)
A potom napíšte recenziu...
P.S. Na zlatý ventilek 2013 navrhujem vetu "Motor zatahuje díky dvojitému přeplňování naprosto plynule, vlastně jako takové megasilné TSI."
Bravo :-)
Ano, a ako negativum stazene nastupovanie/vystupovanie. Nuz, na nakupy po meste to asi nie je, a ked si do toho auta sadnem, tak asi za ucelom fajn jazdy a nie na 2 minuty. Uz som si myslel, ze mi prehliadac nenacital aj ine negativa ako maly kufor, ziadna skrabka a zadne sedadla ani za priplatok :'-(
Tak TSI je příšerné přirovnání. A je to vlastně všechno, co se o motoru dozvíš. Ubohé, doslova. Jak tohle někdo může pustit ven, nepochopím.
Dvojité přeplňování je kapitola sama pro sebe. Nevím, jestli jsem sám, ale já to spíš chápu jako dvoustupňové. A to tam prostě není. Pro V8 je dvojice turbodmychadel (paralelně) běžná konfigurace.
Zajímalo by mě, jestli vůbec zkusili vypnout všemocnou elektroniku. Nebo jestli auto nechali v režimu pro děti. Z článku má člověk pocit, že spíš to druhé. Tohle auto je prostě jiné. A je to dobře.
Dvojité přeplňování je kapitola sama pro sebe. Nevím, jestli jsem sám, ale já to spíš chápu jako dvoustupňové. A to tam prostě není. Pro V8 je dvojice turbodmychadel (paralelně) běžná konfigurace.
Zajímalo by mě, jestli vůbec zkusili vypnout všemocnou elektroniku. Nebo jestli auto nechali v režimu pro děti. Z článku má člověk pocit, že spíš to druhé. Tohle auto je prostě jiné. A je to dobře.
Johny.Rico
Tak to jste teda zabili. Recenzi jsem začal číst fakt jen ze zajímavosti, jak to dopadne, v tomto bodě jsem přestal >:D :'-(
Hele, dneska svítí slunce, proč jsem si tak kazil den. Ale ano, já vím, je to moje chyba, měl jsem vědět, že to bude stejná kvalita, jako ostatní články. Po doplnění, zbytek už jsem jen přeletěl.
No nic, jdu snít dál něco o kvalitě... (opět, moje chyba)...
Hele, dneska svítí slunce, proč jsem si tak kazil den. Ale ano, já vím, je to moje chyba, měl jsem vědět, že to bude stejná kvalita, jako ostatní články. Po doplnění, zbytek už jsem jen přeletěl.
No nic, jdu snít dál něco o kvalitě... (opět, moje chyba)...
Enthusiastic.driver
...jako jestli je v motoristické žurnalistice takový nedostatek personálu, že si musíte vypomáhat externisty ze sekce automatických praček, tak já bych se teda příště na ten Slovakiaring stavil >:D
Trickym
Pán redaktor Machala je absolútny diletant, nezaslúži si svoju prácu, nech ide robiť hocikde účtovníctvo a neuráža ma tu takýmito úletmi. Jediné vysvetlenie je, že to je syn majitela auto.cz Inak mi to, prosím, vysvetlite Vy. Ja nie som nejaký petrolhead (či ako sa to hovorí) ale napísať toto o McLarene 12C je žumpa. Mesiac si neotvorím auto.cz:-) howk
figurka
No, pánové, jde nám to od 10 k 5. Chrlit množství článků o prakticky jakékoliv číčovině se opravdu daří. Testy, nebo první jízdní dojmy s auty, která umí, nebo by měla umět ale třeba neumí vzbuzovat emoce, už méně.
To, co předvádíte zde, u F-Typu, X-Bow, M6 a vlastně celá akce na Wachauringu je jak test kancelářské židle. Na hladké podlaze sebejistá, zvládne pohyb i po koberci s vyšším chlupem, hladce se otáčí a má jemné čalounění, na kterém necítíte únavu ani po celém dni. Nic objevného. Detaily jízdy 0, pocity 0, jen obecná klišé.
To, co předvádíte zde, u F-Typu, X-Bow, M6 a vlastně celá akce na Wachauringu je jak test kancelářské židle. Na hladké podlaze sebejistá, zvládne pohyb i po koberci s vyšším chlupem, hladce se otáčí a má jemné čalounění, na kterém necítíte únavu ani po celém dni. Nic objevného. Detaily jízdy 0, pocity 0, jen obecná klišé.
Teď mne tak napadá, že když u nás dvou nastane shoda, musí to být na 100% ;-)
PS: Mne "dostalo" přirovnání motorového SKVOSTu McLaren V8 3.8 k (nějakému "škodováckému") TSi a "okřiknutí" petrbehoun(e)k(a) redakcí (Aleš Auto.cz) - za to že vlastně řekl čistou pravdu (a ani ne nějak "extrémně NEslušně", nebo tak něco = jen "natvrdo" a (opravdu) NE "moc hezky"
PPS: Kvalita článku a vozu se VÝRAZNĚ "rozcházejí" (jeden míří "VELMI VYSOKO" druhý...
PS: Mne "dostalo" přirovnání motorového SKVOSTu McLaren V8 3.8 k (nějakému "škodováckému") TSi a "okřiknutí" petrbehoun(e)k(a) redakcí (Aleš Auto.cz) - za to že vlastně řekl čistou pravdu (a ani ne nějak "extrémně NEslušně", nebo tak něco = jen "natvrdo" a (opravdu) NE "moc hezky"
PPS: Kvalita článku a vozu se VÝRAZNĚ "rozcházejí" (jeden míří "VELMI VYSOKO" druhý...
>:D ;-)
To přirovnání chápu jako přiblížení charakteru toho motoru k něčemu co zná "každý" - tedy prakticky konstantní zátah přes celé spektrum otáček a proto mne zas tak zásadně nedráždí.
To, že MP4-12C je řidičsky sterilní se lze dočíst prakticky v každém testu, ale také to, že je brutálně efektivní a umí být použitelný i pro běžnou jízdu. To, že řidiči nedovede zprostředkovat spojení se strojem a emoce jako 458 také. ALE, takhle odfláknout přiblížení auta čtenáři je neodpustitelné a bohužel to není poprvé.
To přirovnání chápu jako přiblížení charakteru toho motoru k něčemu co zná "každý" - tedy prakticky konstantní zátah přes celé spektrum otáček a proto mne zas tak zásadně nedráždí.
To, že MP4-12C je řidičsky sterilní se lze dočíst prakticky v každém testu, ale také to, že je brutálně efektivní a umí být použitelný i pro běžnou jízdu. To, že řidiči nedovede zprostředkovat spojení se strojem a emoce jako 458 také. ALE, takhle odfláknout přiblížení auta čtenáři je neodpustitelné a bohužel to není poprvé.
Nu podle mne není moc "šťastné" ani to přirovnání k motůrkům TSi (jde napsat něco typu "elektromotor na benzín" apod., ale "budiž"
Co je FAKTem je, že úroveň článku je nizká a ALEŠova reakce na (oprávněnou) kritiku docela "přehnaná" (myslíte že si to NEuvědomuje, že článek stojí za... ? ;-)
PS: V soutěži o nejSLABŠÍ test McLaren MP4-12C jasný kandidát na celkové VÍTĚZSTVÍ :-)
Co je FAKTem je, že úroveň článku je nizká a ALEŠova reakce na (oprávněnou) kritiku docela "přehnaná" (myslíte že si to NEuvědomuje, že článek stojí za... ? ;-)
PS: V soutěži o nejSLABŠÍ test McLaren MP4-12C jasný kandidát na celkové VÍTĚZSTVÍ :-)
co na to povedat... asi tolko ze sme na stranke fanusikov koncernu... ved si staci precitat testy nekoncernovych aut ( francuzi, korejci, taliani ) u ktorych kritika smeruje aj na take veci ze sa cloveku niekedy az rozum zastavuje.. pritom pri koncenrovych autach tieto veci obratia na vyhodu a ani sa nad tym nepozastavuju.. vid nedavno clanok o najrychlejsej skode vsetkych ciasRSke a ono nakoniec z toho nic nebude... opat dalsia velka reklama a clanok na vyvolanie reakcii rozruchu a diskusii...
To je otázkou, co si kdo uvědomuje. Z těch reakcí mám spíše dojem, že na auto.cz si dělá každý co chce. Je redakce, která by dle mne měla přes šéfredaktora odpovídat za obsah. Tvářit se, že článek nepsal nikdo z redakce a tím pádem je to mimo redakci mi přijde trochu alibistické. To je to tady celé nějaký volný blog či co. (?) Jak jsem již psal, bohužel to není poprvé. U Jaguaru F-Type to přímo praštilo do očí. Četl jsem krásné testy postavené na emocích, kdy z toho má člověk prostě radost a testérovi závidí. Tady mi to přijde jak svezení za trest. "Já chtěl testovat něco, kde bude lidi zajímat přeměřování sedáků a lovení litrů v kufru a ne se táhnout na Slovensko, kde budu muset jezdit na okruhu v McLarenu. Radši v Tescu na kase, než tohle". Tak přesně tenhle dojem z toho mám. Hlavně to přežít a aby už to bylo za námi.
Tak my se většinou (často) NEshodneme.. ;-) ¨
..takže pro začátek bych vám vypustila to "trochu" před slovem "ALIBISTICKÉ" :-)
PS: Je TĚŽKÉ si NEvšimnout, že u některých (a navíc VELMI zajímavých a VÝJÍMEČNÝCH vozů) je text typu "jen aby byl" a (bohužel) naopak u některých zcela tuctových vozů/konstrukcí se autor (doslova) "rozplývá" :-|
PPS: V mé paměti se "uchytily" perly jako
"NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU = škoda rapid/seat toledo IV" a
"BMW 330d - 3litrový R6 je zbytečně moc"
to nějak NE a NE dostat "z hlavy" :-)
"McLaren V8 je vlastně takové megasilné TSi" vypadá (zatím) také "velmi nadějně" ;-)
..takže pro začátek bych vám vypustila to "trochu" před slovem "ALIBISTICKÉ" :-)
PS: Je TĚŽKÉ si NEvšimnout, že u některých (a navíc VELMI zajímavých a VÝJÍMEČNÝCH vozů) je text typu "jen aby byl" a (bohužel) naopak u některých zcela tuctových vozů/konstrukcí se autor (doslova) "rozplývá" :-|
PPS: V mé paměti se "uchytily" perly jako
"NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU = škoda rapid/seat toledo IV" a
"BMW 330d - 3litrový R6 je zbytečně moc"
to nějak NE a NE dostat "z hlavy" :-)
"McLaren V8 je vlastně takové megasilné TSi" vypadá (zatím) také "velmi nadějně" ;-)
Abychom si rozuměli: konstruktivní kritika je také cenný typ feedbacku, který se zvlášť u přebíraných článků obecně určitě hodí. Ale prosím o zachování nějaké diskuzní kultury.
Jsem (zcela jistě určitě) jak pro "diskuzní kulturu" tak pro "textovou úroveň článků" ;-)
PS: Pro (podle) mne by bylo IDEÁLem, kdyby všichni psali jako Chris Harris a Martin Vaculík (případný "mix" je "možný" :-)
PS: Pro (podle) mne by bylo IDEÁLem, kdyby všichni psali jako Chris Harris a Martin Vaculík (případný "mix" je "možný" :-)
To by ten motor musel ale mít něco společného s TSI. Nebo s elektromotory. A kolik silničních přeplňovaných motorů zvládne 8500 otáček? Tohle ani zdaleka není obyčejná přeplňovaná V8 jako 50i, nebo 4,0 TFSI.
Já tu zmínku chápu jako přiblížení charakteru tzn. že se nejedná o "tupě nahoněné turbo", tedy nic, rána, nic k čemuž by mohl svádět pohled na objem a hodnotu výkonu. To, že je uplně zbytečné toto zmiňovat je další stránkou.
S tím elektromotorem to bylo myšleno jako že (má): "Zátah jako elektromotor - jen je na benzín" - nicméně PODSTATOU je že přirovnání k motorům TSi je (HODNĚ) NE"šťastné" ;-)
Když jsi u těch klišé, dostalo mě to povzdechnutí nad dveřmi. Že mají jen jeden pant, jim asi uniklo. A díky způsobu, jakým se otevírají, celkem funguje i senzorové otevírání.
Hlavně že rozšířili reklamu. Galerie je už úplně nepoužitelná. Už jen kapku a zapnu i pro tenhle web blokování reklamních serverů, takže jim nepůjde ani koruna.
Hlavně že rozšířili reklamu. Galerie je už úplně nepoužitelná. Už jen kapku a zapnu i pro tenhle web blokování reklamních serverů, takže jim nepůjde ani koruna.
Galerie je opravdu peklo. Jednoduchost webu je v prachu. Díky reklamám se z toho stává křiklavý cirkus. Hodnota článků také padá. Kvapem se blížíme k autoblesku.
Ta reklama na Samsung přes celou obrazovku není ani trochu vtipná. Fotka je úplně zakrytá. To už není galerie, nelze ji využívat k tomu, k čemu je určená. Leda by bylo smyslem galerie vystavovat reklamu.
iudex
V princípe sa stotožňujem s názormi na nízku úroveň článku, až nehodnú zverejnenia na jednom z najlepších autoportálov v Čechách a na Slovensku.
Sakra, redakcia ACZ, to naozaj nikomu nevadí úroveň tohto článku? Veď to by bola ostuda zverejniť aj v motoristickej sekcii Nového času (pozn. slovenský bulvárny plátok) či Madam Eva. Absolútne sterilné, bez emócií, ktoré od testu superšportu očakávam (notabene na špičkovom okruhu!), dojem z článku je asi rovnaký, ako po skonzumovaní vaty: žiadna chuť, len blbo od žalúdka.
A samozrejme to by nemohol byť SM, aby sa aj do článku o anglickom superšporte nedala aspoň jedna koncernová vsuvka. Podprahovo ten článok fakticky hovorí, že stačí, ak si človek kúpi Octaviu 1,8TSI, pocity vynásobí dvomi a má presnú predstavu o jazde v superšporte od McLarenu (veď R4 turbo x2 = V8 biturbo, no nie?).
Skrátka článok z najhlbšieho motoristického septiku, bohužiaľ hrdo prezentovaný na dobrom webe. :no:
Sakra, redakcia ACZ, to naozaj nikomu nevadí úroveň tohto článku? Veď to by bola ostuda zverejniť aj v motoristickej sekcii Nového času (pozn. slovenský bulvárny plátok) či Madam Eva. Absolútne sterilné, bez emócií, ktoré od testu superšportu očakávam (notabene na špičkovom okruhu!), dojem z článku je asi rovnaký, ako po skonzumovaní vaty: žiadna chuť, len blbo od žalúdka.
A samozrejme to by nemohol byť SM, aby sa aj do článku o anglickom superšporte nedala aspoň jedna koncernová vsuvka. Podprahovo ten článok fakticky hovorí, že stačí, ak si človek kúpi Octaviu 1,8TSI, pocity vynásobí dvomi a má presnú predstavu o jazde v superšporte od McLarenu (veď R4 turbo x2 = V8 biturbo, no nie?).
Skrátka článok z najhlbšieho motoristického septiku, bohužiaľ hrdo prezentovaný na dobrom webe. :no:
Martin Machala (Svět motorů)
Dobrý den, v prvé řadě bych chtěl poděkovat za reakce, sešlo se jich opravdu hodně. Teď k věci. Pokud odhlédnu od příspěvků přirovnávajících mě k břídilovi a protežovanému dítku (můj otec je profesorem bohemistiky), s některými tezemi a kritickými body mi nezbývá než souhlasit. Proč je článek takový, jaký je? Diletanství redaktorského týmu zatím nehledejte, vysvětlení je naprosto jednoduché - akce na Slovakia Ringu probíhala tím způsobem, že na okruhu jsme strávili dvě kola za vodičem, který udržoval rychlost vysloveně turistickou, abychom poté měli možnost vozidlo "dotestovat" asi na desetiminutové trase v okolí samotného okruhu. Stál jsem tak před dilematem, jestli hezky poděkovat za pozvání, nebo se po čtyřhodinové cestě zúčastnit i takto okleštěné akce. Jak jste si všimli, vybral jsem druhou možnost. Byl jsem naprosto rozhodnutý čtenáře těmito fakty nezatěžovat, protože vy od nás logicky požadujete kompletní servis, a že nám pořadatelé nebyli schopni zajistit podmínky k řádnému otestování vozu, vás samozřejmě zajímat nemusí. V kontextu diskuze si však myslím, že je dobré uvést okolnosti vzniku článku. Velice rád bych napsal článek plný emocí, kde by bylo přesně a detailně popsáno, co v kterém momentu auto na okruhu dělalo. Po dvou kolech jsem byl však schopen konstatovat jen jistou a překvapivou sterilitu celku, k jiným závěrům jsem nestihl dojít.
Podobně nic neříkajících akcí v poslední době bohužel přibývá, šetření se projevuje i v této oblasti. My tak stále častěji budeme řešit otázku, do jaké míry je obsah daný objektivními omezeními ještě čtenářsky stravitelný. Bylo by krásné, kdyby takto koncipovaných "jízdních" testů ubývalo. Jak jsem ale nastínil, v poslední době je tendence spíše opačná...
Podobně nic neříkajících akcí v poslední době bohužel přibývá, šetření se projevuje i v této oblasti. My tak stále častěji budeme řešit otázku, do jaké míry je obsah daný objektivními omezeními ještě čtenářsky stravitelný. Bylo by krásné, kdyby takto koncipovaných "jízdních" testů ubývalo. Jak jsem ale nastínil, v poslední době je tendence spíše opačná...
Tak Vaše vysvetlenie mierne upravuje dojmy z článku a obrusuje ostrie kritiky; mohli ste sa ale vyhnúť časti kritiky tým, žeby ste to rovno uviedli. Sám som na Slovakiaringu jazdil a viem, že prvé dve - tri kolá to bolo skôr spoznávanie trate, než auta samotného, natabene keď človeka v rozlete brzdí "pace-car". Takže z mojej strany časť výhrad beriem späť.
To TSI je tam ale stále ako päsť na oko; keď už tam silou-mocou musel byť spomenutý koncern, tak to už aspoň R8 (ak s ňou teda máte skúsenosť).
To TSI je tam ale stále ako päsť na oko; keď už tam silou-mocou musel byť spomenutý koncern, tak to už aspoň R8 (ak s ňou teda máte skúsenosť).
Oceňuji a VELKÁ škoda (chyba) že toto "vysvětlení" není (nebylo hned) "připojeno k článku"
PS: Nominace na Zlatý ventilek za "megasilné TSi" (ale) zůstává "v platnosti"! ;-)
PS: Nominace na Zlatý ventilek za "megasilné TSi" (ale) zůstává "v platnosti"! ;-)
Oceňuji reakci, která vnáší do článku jiné světlo. Za sebe říkám, že rozsah testování v článku rozhodně měl být zmíněn, neboť čtenář není jasnovidec a nemůže vědět, jaké byly podmínky. Navíc, tvářit se, že poskytuji "kompletní servis", ale nezmínit "nekompletní" zdrojové prostředky, tak nějak není zrovna košér.
Zcela chápu, že je zhola nemožné nasát jakékoliv relevantní dojmy z hyperauta, které člověk nikdy neřídil, a testovaného na trati, kde nikdy nebyl, když na to je stěží 5 minut času a ještě probíhá degradace tempa vodičem. Nic to ale nemění na tom, že některá slovní spojení uvedená v článku jsou vyloženě nešťastná a vyvolávají dojem, že to psal někdo, kdo neví "vo co go"
Zcela chápu, že je zhola nemožné nasát jakékoliv relevantní dojmy z hyperauta, které člověk nikdy neřídil, a testovaného na trati, kde nikdy nebyl, když na to je stěží 5 minut času a ještě probíhá degradace tempa vodičem. Nic to ale nemění na tom, že některá slovní spojení uvedená v článku jsou vyloženě nešťastná a vyvolávají dojem, že to psal někdo, kdo neví "vo co go"
Podmínky testu (obecně jakéhokoliv, nejen automobilového) považuji jako čtenář za jednu z nejdůležitějších informací, jinak si člověk těžko může udělat kompletní obrázek. Pokud vám to nezakazuje nadřízený / nějaká interní pravidla, klidně se o podmínkách zmiňujte; už tato diskuze ukazuje, kolika nedorozuměním by se předešlo.
Bylo fajn si nalít čistýho vína, pak se ale celej článek nechal napsat v trochu jiným duchu. Rovnou přiznat, že v rámci využití auta na dejme tomu 70% nebylo možný zjistit reálný chování na hraně a zřejmě nezpochybnitelnej fakt, že z běžnýho pohledu nechutně rychlá jízda má pořád takovou rezervu, že i běžnej člověk si bude připadat jako velmi slušnej závodník.
Pak to vyzní trochu jinak než to, co se tady dalo přečíst...
Pak to vyzní trochu jinak než to, co se tady dalo přečíst...
Využitie na 70%? To si veľký optimista; podľa nižšie popisovaných podmienok to bolo tak na 30%. ;-)
Pro příště bych však věnoval pár vět tomu, že vlastně ani tak nejde o první dojmy (tak, jak jsme na ně zvyklí), jako o pohled přes výlohu. ;-) Jinak radši nepsat vůbec, když není o čem. Takový paskvil neudělá službu ani magazínu, ani autu. Nakonec ani Vám.
Díky za osvětlení, ale pravda je, že se článek tváří, jako byste auto pořádně vyzkoušeli. A to zkrátka neodpovídá realitě.
Díky za osvětlení, ale pravda je, že se článek tváří, jako byste auto pořádně vyzkoušeli. A to zkrátka neodpovídá realitě.
Dvě kola za vodičem v turistickém tempu? To si z vás udělal pořadatel pěkné kozy a sobě i značce McL vyrobil grandiózní ostudu.
Muj nazor je, ze prave naopak jste si mel postezovat na podminky testu, aby ctenar vedel, ze nebyla moznost vuz radne otestovat a tudiz dojmy z nej mohou byt znacne zkreslene.
Doporučoval bych snížit množství článků (sypete je po hromadách) a raději zvýšit jejich kvalitu, páč z nejednoho číší sterilita, až to bolí :no: V čem ale vynikáte jsou čtyři ....zadnice článků o různých škodovkách 8-s
nope
si nezaslouzi ani na hony vzdalene srovnani s nejakym koncernovym produktem, proboha!
Trosku soudnosti a hlavne profesionality, pro priste!
Trosku soudnosti a hlavne profesionality, pro priste!
Je fakt, ze stacilo jedno "uplakane" vysvetleni a razem vetsina ctenaru zapomnela (mozna jen na chvili) na megasilne TSi napriklad >:D
×
Sdílení komentáře
×
super auto [odkaz] .... :yes:
nastupca F1 bude asi toto: [odkaz]
aj GTRko sa muselo sklonit [odkaz]
ou shiit >:D