Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ostuda
| 5. 6. 2013 11:22
Je ostudou, že nejúspěšnější dodavatel motorů do královny motosportu (pro neznalé - ano, mám na mysli Formuli 1), dodnes nemá nabídku v této kategorii. Na rozdíl od jiných koncernů si aliance bohatě vystačí se svými technologiemi, netřeba kupovat Audi, nebo lambo ;-) Teď jen doufat, že se ekonomicky povede natolik dobře, že program opravdu spustí! Toto je totiž jediná cesta, jak úspěšně čelit asijským (čti jihokoreiským, posléze čínským) dravcům.
Ostuda
| 5. 6. 2013 12:03
Poslouchá se to moc hezky, ovšem realita bývá většinou naprosto jiná. Důležitý prvek je "odpoutání" od Renault a vznik pouze Alpine. Důležité budou také očekávání, tam by Francouze měl někdo brzdit, jinak se dozvíme, že chtějí prodávat 100.000 ks ročně.
Ostuda
| 5. 6. 2013 14:26
Proč by se Alpine měl odpoutat od Renaultu??? Pokud vím, v Dieppe, což je domovská továrna divize Renault RS, maj nejlepší prostředky i zázemí k tomu, udělat z Alpine sportovní konkurenceschopnou značku. K tomu by mělo dopomoci i know-how Nissanu. Mám dojem, že pokud by se Alpine chtěla stát samostatnou značkou, neměla by moc slibnou budoucnost...
Já očekávám, že divize Renault RS zůstane špičkou mezi ostrými cestovními auty, kdežto Alpine bude cílit na opravdu sportovní jízdu. Proto asi taky to srovnání s 911. Bude to dlouhá cesta, ale věřím, že by se to mohlo podařit.
Ostuda
| 6. 6. 2013 21:29
F1 že je královna motorsportu? Co je potom rallye?
Skvelá idea
| 5. 6. 2013 16:54
Je to výborná myšlienka ako zhodnotiť tradičnú športovú značku, a rovnako zvolenbie Porsche za vzor a etalon kam by sa značka mala uberať. Alpine rovnako ako Porsche je dlhodobo spojené so svojou materskou firmou. Historia Porsche bola v začiatkoch porovnatelná a podobne ako plánuje Alpine aj produkcia Porsche zo začiatku stála len na jednom - dvoch modeloch.
V Alpine - Renault budú chcieť tento dlhý vývoj určite urýchliť a ak budú mať trpezlivosť a nebudú pozerať len na peniaze, tak možno o 15-20 rokov sa možme dožiť plnohodnotného konkurenta Porsche. A neskor v dochodku, si snáď budem moct kupit aj SUV od Alpine :-).
Cesta to bude nesmierne dlha, náročná a nepochybujem o tom, že bude stat mnozstvo penazi, a čo je pravdepodobne, ešte dlho nebude zisková, ale v konecnom dosledku to pomoze zvýšiť image a vnímanie materskej značky. Tak ako AUDI a Porsche pomohlo zlepšiť povesť materského VW.
Technologicky na to samotný Renault má velmi dobré predpoklady, a v aliancii s Nissanom dokonca jedinečné. V skladoch aliancie sa nachádzajú výborné podvozky zadokoliek, podvozkové skupiny k rýchlym SUV od Infinity a tak obrovskými skúsenosťami z motorsportu aké má Renaultu sa dnes može poochváliť dnes málokto. Celá táto zmes skúseností, technologii, a športového srdca Renaultu už ako keby dlhšie kypeli v hrnci, jednoznačne sa drali na povrch so zámerom poskytnúť zákazníkom a fanúšikom špičkových áut ten neopakovatelný pocit víťazov F1.
Renault - držím palce

:yes:
Skvelá idea
| 5. 6. 2013 17:37
:yes:

není co dodat - super příspěvek.
Skvelá idea
| 5. 6. 2013 20:10
Mě tam trošku straší Caterham. Přece jenom jde o projekt na desítky let a nevím, zda Caterham je nějakou zárukou stabilní spolupráce.
Avatar - Ada je tady
To je dobře, že do toho jdou
| 6. 6. 2013 01:03
konečný krach firmy rendlík a syn se tím významně urychlí! :yes:
To je dobře, že do toho jdou
| 6. 6. 2013 14:40
a kdy predpokladas ze asi tak krachnou, ja jestli se toho ještě dozijou moje nenarozene deti ?
škoda...
| 6. 6. 2013 21:31
A já se naivně domníval, že ta filosofie Porsche znamená motor na správným (špatným) místě... Skutečný nástupce malé, mrštné A110 celkem chybí...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku