Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alpine bude kopírovat filozofii značky Porsche - po 911 přijdou další

Znovuzrozená francouzská značka Alpine nezůstane jen u avizovaného sporťáku, naznačeného konceptem A110-50. V plánu je mnohem širší modelová škála.
Zpět na článek
5. 6. 2013 11:22
5. 6. 2013 12:03
5. 6. 2013 14:26
6. 6. 2013 21:29
5. 6. 2013 16:54
6. 6. 2013 21:31
5. 6. 2013 11:22
Ostuda
Je ostudou, že nejúspěšnější dodavatel motorů do královny motosportu (pro neznalé - ano, mám na mysli Formuli 1), dodnes nemá nabídku v této kategorii. Na rozdíl od jiných koncernů si aliance bohatě vystačí se svými technologiemi, netřeba kupovat Audi, nebo lambo ;-) Teď jen doufat, že se ekonomicky povede natolik dobře, že program opravdu spustí! Toto je totiž jediná cesta, jak úspěšně čelit asijským (čti jihokoreiským, posléze čínským) dravcům.
Rozbalit vlákno
3
5. 6. 2013 12:03
Re: Ostuda
Poslouchá se to moc hezky, ovšem realita bývá většinou naprosto jiná. Důležitý prvek je "odpoutání" od Renault a vznik pouze Alpine. Důležité budou také očekávání, tam by Francouze měl někdo brzdit, jinak se dozvíme, že chtějí prodávat 100.000 ks ročně.
5. 6. 2013 14:26
Re: Ostuda
Proč by se Alpine měl odpoutat od Renaultu??? Pokud vím, v Dieppe, což je domovská továrna divize Renault RS, maj nejlepší prostředky i zázemí k tomu, udělat z Alpine sportovní konkurenceschopnou značku. K tomu by mělo dopomoci i know-how Nissanu. Mám dojem, že pokud by se Alpine chtěla stát samostatnou značkou, neměla by moc slibnou budoucnost...
Já očekávám, že divize Renault RS zůstane špičkou mezi ostrými cestovními auty, kdežto Alpine bude cílit na opravdu sportovní jízdu. Proto asi taky to srovnání s 911. Bude to dlouhá cesta, ale věřím, že by se to mohlo podařit.
6. 6. 2013 21:29
Re: Ostuda
F1 že je královna motorsportu? Co je potom rallye?
5. 6. 2013 16:54
Skvelá idea
Je to výborná myšlienka ako zhodnotiť tradičnú športovú značku, a rovnako zvolenbie Porsche za vzor a etalon kam by sa značka mala uberať. Alpine rovnako ako Porsche je dlhodobo spojené so svojou materskou firmou. Historia Porsche bola v začiatkoch porovnatelná a podobne ako plánuje Alpine aj produkcia Porsche zo začiatku stála len na jednom - dvoch modeloch.
V Alpine - Renault budú chcieť tento dlhý vývoj určite urýchliť a ak budú mať trpezlivosť a nebudú pozerať len na peniaze, tak možno o 15-20 rokov sa možme dožiť plnohodnotného konkurenta Porsche. A neskor v dochodku, si snáď budem moct kupit aj SUV od Alpine :-).
Cesta to bude nesmierne dlha, náročná a nepochybujem o tom, že bude stat mnozstvo penazi, a čo je pravdepodobne, ešte dlho nebude zisková, ale v konecnom dosledku to pomoze zvýšiť image a vnímanie materskej značky. Tak ako AUDI a Porsche pomohlo zlepšiť povesť materského VW.
Technologicky na to samotný Renault má velmi dobré predpoklady, a v aliancii s Nissanom dokonca jedinečné. V skladoch aliancie sa nachádzajú výborné podvozky zadokoliek, podvozkové skupiny k rýchlym SUV od Infinity a tak obrovskými skúsenosťami z motorsportu aké má Renaultu sa dnes može poochváliť dnes málokto. Celá táto zmes skúseností, technologii, a športového srdca Renaultu už ako keby dlhšie kypeli v hrnci, jednoznačne sa drali na povrch so zámerom poskytnúť zákazníkom a fanúšikom špičkových áut ten neopakovatelný pocit víťazov F1.
Renault - držím palce

:yes:
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2013 17:37
Re: Skvelá idea
:yes:

není co dodat - super příspěvek.
5. 6. 2013 20:10
Re: Skvelá idea
Mě tam trošku straší Caterham. Přece jenom jde o projekt na desítky let a nevím, zda Caterham je nějakou zárukou stabilní spolupráce.
Avatar - Ada je zase tady
6. 6. 2013 01:03
To je dobře, že do toho jdou
konečný krach firmy rendlík a syn se tím významně urychlí! :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2013 14:40
Re: To je dobře, že do toho jdou
a kdy predpokladas ze asi tak krachnou, ja jestli se toho ještě dozijou moje nenarozene deti ?
6. 6. 2013 21:31
škoda...
A já se naivně domníval, že ta filosofie Porsche znamená motor na správným (špatným) místě... Skutečný nástupce malé, mrštné A110 celkem chybí...
Rozbalit vlákno
0