Ekonomika
... dnes jsem "to" viděl v reálu a je ještě horší, než na obrázcích... skoro v obludnosti překonává nejmenovaný model Porsche... 😉 ... já nevím... užitné vlastnosti možná budou v pohodě... ale za sebe říkám... :no:
Tak příšernou a zbytečnou změť plechů jsem ještě neviděl. Naprosto zbytečný vůz, naprosto disproporcionálně působící lvíček. Bojím se, že tu masku, kdyby to šlo, roztáhne peugeot na 2m do šířky. Možná by to celistvému pohledu na auto jen prospělo.
Osobně to je pro mne tragédie. :no: :no: :no:
Nezastírám, miluju Citroeny, nemám rád Peugeoty. Ale dokážu s rozmyslem ohodnotit přínos vozu. Hoďte do mne kamenem, ale tohle nemělo přijít ani na papír.
Ahoj!
Osobně to je pro mne tragédie. :no: :no: :no:
Nezastírám, miluju Citroeny, nemám rád Peugeoty. Ale dokážu s rozmyslem ohodnotit přínos vozu. Hoďte do mne kamenem, ale tohle nemělo přijít ani na papír.
Ahoj!
Škoda "opět" prazvláštního předku, protože silueta auta (při zakrytí části od předního skla dopředu) nevypadá vůbec špatně.
"Tlamoid", který nevypadá nijak tragicky u P407 díky dlouhému přednímu převisu je bohužel v jakékoliv "modifikaci" při krátkém převisu karoserie dosti děsivý.
Naopak velmi dobře na mne působí interiér.
Zajímavý bude také zajisté systém pohonu "4x4" jehož princip bych označil za "velmi dostatečný" pro danou kategorii. Tedy aspoň v oblasti teorie. Uvidíme v praxi.
Bohužel se stále nemohu ubránit mému osobnímu pocitu a to je ten, že v současnosti je pro mne symbolem francouzské automobilové školy Citroen.
"Tlamoid", který nevypadá nijak tragicky u P407 díky dlouhému přednímu převisu je bohužel v jakékoliv "modifikaci" při krátkém převisu karoserie dosti děsivý.
Naopak velmi dobře na mne působí interiér.
Zajímavý bude také zajisté systém pohonu "4x4" jehož princip bych označil za "velmi dostatečný" pro danou kategorii. Tedy aspoň v oblasti teorie. Uvidíme v praxi.
Bohužel se stále nemohu ubránit mému osobnímu pocitu a to je ten, že v současnosti je pro mne symbolem francouzské automobilové školy Citroen.
Panové (a dámo 😉 ), nemohu si pomoci, ale nějak mi ten Peugeot nesedí...
Knedlovité proporce, podivná zadní světla a pokračování seriálu "ze života lvů"... oni tu tlamu snad nikdy nezavřou...
Jelikož tento vůz konkuruje Nissanu Quashqai, neváhal bych ani chvilku.
Nicméně, uvidíme v reálu 😉 Zatím však zůstávám skeptickým.
Knedlovité proporce, podivná zadní světla a pokračování seriálu "ze života lvů"... oni tu tlamu snad nikdy nezavřou...
Jelikož tento vůz konkuruje Nissanu Quashqai, neváhal bych ani chvilku.
Nicméně, uvidíme v reálu 😉 Zatím však zůstávám skeptickým.
Moje zkušenost z reálu: ve skutečnosti sedí víc než dobře. nejenom že dle mého vypadá interiér naprosto skvěle, ale líbí se mi i zvenčí. Asi se tu nemá cenu hádat o to líbí/nelíbí, když tady kolega nahoře pohrdá i Porsche, ale zkušenosti mluví jasně. Skvělý prostor pro všechny cestující, mnoho praktických detailů, které zlehčují každodenní úkony, skvěle vyřešené otvírání kufru. Na takové auto dobrá spotřeba. Opravdu mě už mnohokrát za tu chvíli překvapilo na jaké drobnosti se myslelo. U mě je po srovnání cena/výkon jasně č.1.
Já jsem ze zmíňěné konkurence také vybral 3008 a vůbec nelituju, ba naopak. Se vším jsem plně spokojený. Potvrzuji dobrý prostor, kufr i spotřebu. Líbí se mi celkové zpracování a použití materiálů, které vypadají opravdu velmi kvalitně. mám 1.6 VTi a comfortpack a nemůžu si stěžovat. motor šlape perfektně, když sešlápnete plyn, začne okamžitě poslušně předjíždět.
Nejak jsem si nevsiml, ze by bylo na volantu ovladni radia nebo tempomatu, coz povazuji urcite za zasadnejsi nez "holograficky" display. Divne namichany koktejl - kolecko na stredovem panelu alias terrain respon. z Landu to asi taky nebude.
Rekl bych, ze Peugeot smeruje spatnym smerem - urcite mel a ma na vic, ale vytvory v poslednich letech nejsou na urovni korejcu. Renault nasplapl urcite lip - a ted nemyslim cenou politiku.
Skoda Peug. jsem povazoval jeste do doby 406 za povedena auta.
Rekl bych, ze Peugeot smeruje spatnym smerem - urcite mel a ma na vic, ale vytvory v poslednich letech nejsou na urovni korejcu. Renault nasplapl urcite lip - a ted nemyslim cenou politiku.
Skoda Peug. jsem povazoval jeste do doby 406 za povedena auta.
Jsou to druhé páčky pod volantem - vlevo je tempomat, vpravo rádio. Mají to tak všechny modely (tuším od dob 407) - je to mnohem lepší než na volantu 😄
He, he. Už mě ,,nadchnul" jeden auto novinář, když řešení páček pod volantem zdupal jako zaostalé a překonané. Já si dnes nedovedu představit mačkat čudlík na volantu. Takhle jenom posunu prst. Tlamoidní pežoty a trapně dlouhé převisy P 407 jsou obecně tak odporné, že ta kára je už 5 roky v TOP 10, heh, že? A 3008 se mi taky líbí. Potvrzuji, že 307ma (30😄SW byla ve variabilitě a užitečnosti mnohem dál než 407ma, takže pokud tenhle hybrid spojí aktiva obou, tak je to budoucí kára pro mě.
307 jsem si chtěl taky kupovat, ale 3 dělené zadní sedačky u takhle úzkého auta? Je příšerná! Interiér 407 a 307 se vůbec nedá srovnat, je to jako nebe a dudy 😄 jsem zvědav na nástupce 408.
PS: ty páčky jsou fakt nejlepší věc! Plus další užitečnou věcí, kterou má aut jako máku, jsou stěrače jdoucí od sebe.
PS: ty páčky jsou fakt nejlepší věc! Plus další užitečnou věcí, kterou má aut jako máku, jsou stěrače jdoucí od sebe.
Pěkný den 😄
A exterier? tak suhlas s panmi dole, videl som to nazivo a :no: hruza des, v predu gril ako svet, uz len klobasky hodit >😁 proste dojmy na zivo :no: . Jedine za co ide pochvala ja variabilita a miesto v inerieri, nic viac...
klasicky- konzervativní, což je jedině dobře...
palubní deska hodně připomíná současná Audi (Q7), hlavně její střední část...displej v zorném poli zase BMW, takže se dá říct, že je doslova prémiová
😉
P.S. Jako náhradní díl, místo přední masky, postačí klasické pletivo... :yes: 8-s
Popravdě v praxi je mi JEDNO, zda to ve výsledku bude 4,5 či 5,5 - a uváděné VÝKONové parametry 200-250 PS jsou při spotřebě +/- 5 litrů "uspokojivé"..
... uvidíme JAKá bude "realita", ale "zajímavé" by to být MOHLO 😉
PS: Ale DOOPRAVDY jsem zvědava - "slibované" služby (přístup) pro zákazníky řady "DS" jsou mi VíCE než "sympatické".. :yes: 😉
Pěkný den 😄
Tohle až tak NEbývá o "značce", ale o KONKRÉTNíM vedení, o konkrétních lidech..
Mimochodem PROČ to "blbé Citroëny"?
PS: Já mám poslední dobou "zkušenost", že současná doba (krize) ještě ZVĚTŠUJE rozdíly v chování/přístupu lidí - ti "laxní" jsou JEŠTĚ "LEMPLoidnější", ti "snaživí" se SNAŽí ještě více (jedno zda mluvíme o autech, či o prodejně bot nebo čehokoliv jiného ..) = je to o LIDECH - jedno kde (pro kterou značku) zrovna pracují (jinak to že VRÁTNÝ a UKLÍZEČKA bývají "důležitější/namyšlenější" než ředitel/primář apod. - to je jen taková "černohumorná" třešnička na dortu, prostě čím větší ho... - chtěla jsem říci "nula", tím DŮLETITĚJŠí/NEochotnější atd. atp. 😄
To je (jsou) alespoň MOJE ZKUŠENOSTi..
Pěkný den 😄
Mně se líbí, je to poměrně pěkný vozítko, třeba jednou náhrada mé 407 😄
Pěkný den 😄
Tím "navíc" jsem myslela použití oněch elektromotorů..
PS: Co se "sofistikovanosti" podvozku DS5 týče, NEměla bych obavy - "sofistikovanější" podvozek/uchycení-uložení náprav, než VĚTŠINA konkurence, má přeci již SOUČASNÝ "obyč." Citroën C5 (a DS5 asi NEbude "horší".. 😉 )
PS: Těžko říci, proč (zde) má VĚTŠINA lidí k CITROËNní technice takový "despekt" - já bych řekla že se MÝLí (a já přece VŽDY mluvím PRAVDU 😉 )
PPS: NEodkazoval jste se VY, milý whi-label(e) tady před časem na AutoCar? Tak CO říkáte na článeček Andrew Frankell(a) na toto téma? On techniku Citroën Hyponós (Peugeot 3008, Citroën DS5) "vidí" trochu "optimističtěji" ... NEměl jste pocit? 😉
Pěkný den (a pěkné "počtení" ..) 😄
Psal jsem pouze! o sofistikovanosti pohonu 4x4, nikoli celého podvozku jako takového... :-! 😉
PD! 😄
S haldexem to nemá nic společného 😄
Hezký den i vám, ministrině