Automobilka Peugeot uvádí na český trh svou letošní novinku, kterou je model 3008. Tento kompaktní pětimístný crossover s pohonem předních kol vybočuje s dosavadní nabídky značky nejen svým označením s dvojicí nul ale i svým designem.
Ak MPV, cena je vysoká. Renault svojimi cenami Scenicov nasadil latku vysoko, v tom mu P3008 konkurovať veľmi nemôže. Ak ho budeme počítať za SUV, karta sa obracia a razom je to jedna z najlepších ponúk na trhu. Koleos alebo P3008...to je na zamyslenie.
V praxi P3008 vypadá přeci jen "malinko" LÉPE, ale teď ještě to NEní až tak "zajímavý" model, za dva roky až "přibudou" elektromotory v zadních kolech a celkový výkon bude někde kolem 200 PS (za nějaké 4,5 litru REÁLNÉ spotřeby) - PAK by to MOHL být "interesantní" model.. ;-)
Pěkný den :-)
exteriér možno neohúril, ale interiér je pre mňa osobne skvelý, a tak ako Kylie napísala, s tou technikou by to mohla byť veľmi zaujímavá ponuka a interesantný model.
>:D robis si srandu? R8? Tak ja v tom sedel, no toto by ma ani vo sne nenapadlo. Ohladom spracovania celkom ok, sedadla hmm... dajme tomu, no ta rucka na stredovom paneli, ktoru ked zatlacis k spolujazdcovi odchadza od stredoveho panelu o cca 0,5 cm povazujem za znicenie dojmu v interieri. Na aku gutu to tam je? co je to Hummer?
A exterier? tak suhlas s panmi dole, videl som to nazivo a :no: hruza des, v predu gril ako svet, uz len klobasky hodit >:D proste dojmy na zivo :no: . Jedine za co ide pochvala ja variabilita a miesto v inerieri, nic viac...
Interiér vypadá dobře, na francouze docela
klasicky- konzervativní, což je jedině dobře...
palubní deska hodně připomíná současná Audi (Q7), hlavně její střední část...displej v zorném poli zase BMW, takže se dá říct, že je doslova prémiová ;-)
P.S. Jako náhradní díl, místo přední masky, postačí klasické pletivo... :yes:8-s
Já jsem se trošičku "zajímala" (mám "v předvýběru" Citroën DS5) a JAKá bude reálná spotřeba samozřejmě uvidíme, nicméně Prius jezdí "jen" na BENZÍNový motor, HYBRIDní kombinace nafty a elektromotorů by přeci jen MOHLA "docílit" NIŽŠí spotřeby, než ...
Popravdě v praxi je mi JEDNO, zda to ve výsledku bude 4,5 či 5,5 - a uváděné VÝKONové parametry 200-250 PS jsou při spotřebě +/- 5 litrů "uspokojivé"..
... uvidíme JAKá bude "realita", ale "zajímavé" by to být MOHLO ;-)
To mne věru NEnapadlo, ale "vzdáleně" možná ano (ROZDÍL mezi C5 a DS5 bude ale spíš jako mezi passat a audi, než passat a passat cc - popravdě dokonce JEŠTĚ o něco větší ;-) )
PS: Ale DOOPRAVDY jsem zvědava - "slibované" služby (přístup) pro zákazníky řady "DS" jsou mi VíCE než "sympatické".. :yes:;-)
Pěkný den :-)
To jsou sliby, preji Ti, aby i skutecnost byla takova. Kdyz nekdo 20 let prodava prodava blbe Citroeny, tak se to s nastupem nove rady nezmeni. A ruzne pruzkumy pece o zakaznika jsou na prd...kdo plati (myslim za sluzby spolecnosti poradajici pruzkum), ten ma vzdy pravdu. Uz jsem tu nekolikrat psal o otresnem pristupu prodejcu premiovych znacek a nema smysl se opakovat, ale plati, ze z hovnivala nova barva zlatohlavka neudela. ;-)
Popravdě - v "mém" zastoupení Citroën se ke mně i DNES chovají "na výbornou", podstatně HORŠí přístup jsem zažila třeba minulý týden u Mercedes ;-)
Tohle až tak NEbývá o "značce", ale o KONKRÉTNíM vedení, o konkrétních lidech..
Mimochodem PROČ to "blbé Citroëny"?
PS: Já mám poslední dobou "zkušenost", že současná doba (krize) ještě ZVĚTŠUJE rozdíly v chování/přístupu lidí - ti "laxní" jsou JEŠTĚ "LEMPLoidnější", ti "snaživí" se SNAŽí ještě více (jedno zda mluvíme o autech, či o prodejně bot nebo čehokoliv jiného ..) = je to o LIDECH - jedno kde (pro kterou značku) zrovna pracují (jinak to že VRÁTNÝ a UKLÍZEČKA bývají "důležitější/namyšlenější" než ředitel/primář apod. - to je jen taková "černohumorná" třešnička na dortu, prostě čím větší ho... - chtěla jsem říci "nula", tím DŮLETITĚJŠí/NEochotnější atd. atp. :-)
To je (jsou) alespoň MOJE ZKUŠENOSTi..
Pěkný den :-)
Pohon všech kol je "na cestě" - příjde za 2 roky jako kombinace dieslu a elektromotorů v zadních kolech (na zadní nápravě), které se "připojí" buď aktivací ESP či při "zadupnutí" pedálu plynu (takže vlastně takový "vylepšený" haldex ;-) )
Pěkný den :-)
Myslím že VÍTE jak jsem to myslela (nebo myslíte, že pro vozy prodávané od roku bude použit haldex "předminulé" generace? :-) )
Tím "navíc" jsem myslela použití oněch elektromotorů..
PS: Co se "sofistikovanosti" podvozku DS5 týče, NEměla bych obavy - "sofistikovanější" podvozek/uchycení-uložení náprav, než VĚTŠINA konkurence, má přeci již SOUČASNÝ "obyč." Citroën C5 (a DS5 asi NEbude "horší".. ;-) )
PS: Těžko říci, proč (zde) má VĚTŠINA lidí k CITROËNní technice takový "despekt" - já bych řekla že se MÝLí (a já přece VŽDY mluvím PRAVDU ;-) )
PPS: NEodkazoval jste se VY, milý whi-label(e) tady před časem na AutoCar? Tak CO říkáte na článeček Andrew Frankell(a) na toto téma? On techniku Citroën Hyponós (Peugeot 3008, Citroën DS5) "vidí" trochu "optimističtěji" ... NEměl jste pocit? ;-)
Pěkný den (a pěkné "počtení" ..) :-)
Kylie, čti pozorněji ať nemusíš psát zbytečně tolik slov...
Psal jsem pouze! o sofistikovanosti pohonu 4x4, nikoli celého podvozku jako takového... :-!;-)
PD! :-)
Podle toho jak to popsala Kylie tak ano, pochopil jsem to stejně jako ty, právě proto jsem reagoval, když to přirovnala k "vylepšenému haldexu"... 8-s;-)
... dnes jsem "to" viděl v reálu a je ještě horší, než na obrázcích... skoro v obludnosti překonává nejmenovaný model Porsche... ;-) ... já nevím... užitné vlastnosti možná budou v pohodě... ale za sebe říkám... :no:
Pro koho to auto je? Kdo to koupí? Má vůbec smysl? To se u P
Tak příšernou a zbytečnou změť plechů jsem ještě neviděl. Naprosto zbytečný vůz, naprosto disproporcionálně působící lvíček. Bojím se, že tu masku, kdyby to šlo, roztáhne peugeot na 2m do šířky. Možná by to celistvému pohledu na auto jen prospělo.
Osobně to je pro mne tragédie. :no::no::no:
Nezastírám, miluju Citroeny, nemám rád Peugeoty. Ale dokážu s rozmyslem ohodnotit přínos vozu. Hoďte do mne kamenem, ale tohle nemělo přijít ani na papír.
Ahoj!
Škoda "opět" prazvláštního předku, protože silueta auta (při zakrytí části od předního skla dopředu) nevypadá vůbec špatně.
"Tlamoid", který nevypadá nijak tragicky u P407 díky dlouhému přednímu převisu je bohužel v jakékoliv "modifikaci" při krátkém převisu karoserie dosti děsivý.
Naopak velmi dobře na mne působí interiér.
Zajímavý bude také zajisté systém pohonu "4x4" jehož princip bych označil za "velmi dostatečný" pro danou kategorii. Tedy aspoň v oblasti teorie. Uvidíme v praxi.
Bohužel se stále nemohu ubránit mému osobnímu pocitu a to je ten, že v současnosti je pro mne symbolem francouzské automobilové školy Citroen.
Moje zkušenost z reálu: ve skutečnosti sedí víc než dobře. nejenom že dle mého vypadá interiér naprosto skvěle, ale líbí se mi i zvenčí. Asi se tu nemá cenu hádat o to líbí/nelíbí, když tady kolega nahoře pohrdá i Porsche, ale zkušenosti mluví jasně. Skvělý prostor pro všechny cestující, mnoho praktických detailů, které zlehčují každodenní úkony, skvěle vyřešené otvírání kufru. Na takové auto dobrá spotřeba. Opravdu mě už mnohokrát za tu chvíli překvapilo na jaké drobnosti se myslelo. U mě je po srovnání cena/výkon jasně č.1.
Já jsem ze zmíňěné konkurence také vybral 3008 a vůbec nelituju, ba naopak. Se vším jsem plně spokojený. Potvrzuji dobrý prostor, kufr i spotřebu. Líbí se mi celkové zpracování a použití materiálů, které vypadají opravdu velmi kvalitně. mám 1.6 VTi a comfortpack a nemůžu si stěžovat. motor šlape perfektně, když sešlápnete plyn, začne okamžitě poslušně předjíždět.
Nejak jsem si nevsiml, ze by bylo na volantu ovladni radia nebo tempomatu, coz povazuji urcite za zasadnejsi nez "holograficky" display. Divne namichany koktejl - kolecko na stredovem panelu alias terrain respon. z Landu to asi taky nebude.
Rekl bych, ze Peugeot smeruje spatnym smerem - urcite mel a ma na vic, ale vytvory v poslednich letech nejsou na urovni korejcu. Renault nasplapl urcite lip - a ted nemyslim cenou politiku.
Skoda Peug. jsem povazoval jeste do doby 406 za povedena auta.
Jsou to druhé páčky pod volantem - vlevo je tempomat, vpravo rádio. Mají to tak všechny modely (tuším od dob 407) - je to mnohem lepší než na volantu :-)
He, he. Už mě ,,nadchnul" jeden auto novinář, když řešení páček pod volantem zdupal jako zaostalé a překonané. Já si dnes nedovedu představit mačkat čudlík na volantu. Takhle jenom posunu prst. Tlamoidní pežoty a trapně dlouhé převisy P 407 jsou obecně tak odporné, že ta kára je už 5 roky v TOP 10, heh, že? A 3008 se mi taky líbí. Potvrzuji, že 307ma (308)SW byla ve variabilitě a užitečnosti mnohem dál než 407ma, takže pokud tenhle hybrid spojí aktiva obou, tak je to budoucí kára pro mě.
307 jsem si chtěl taky kupovat, ale 3 dělené zadní sedačky u takhle úzkého auta? Je příšerná! Interiér 407 a 307 se vůbec nedá srovnat, je to jako nebe a dudy :-) jsem zvědav na nástupce 408.
PS: ty páčky jsou fakt nejlepší věc! Plus další užitečnou věcí, kterou má aut jako máku, jsou stěrače jdoucí od sebe.