Ne vážně. Cabrio to není ani zdaleka, spíš bych to přirovnal k velkému střešnímu oknu které když se stáhne až dozadu, tak není za auto vidět. Kufr je výsměch, kdejaký roadster má vetší/lépe přístupný. Jediná výhoda budiž v možnosti vézt 4 lidi, ale to také není žádný zázrak i vzhledem k počtu dveří. Cirkusový design u mne neboduje, ale to je subjektivní.
Takovych aut jezdi spousta v primorskych oblastech, ostrovech, proste na jihu. Kufr tam potrebujete max na plavky a hlavni je odvezt 4 lidi na plaz a stylove, coz auto splnuje.
Auto pro mladou kočku někde ve Francii nebo Itálii úplně super. Ta střecha je sice opravdu jak větší střešní okno, ale na léto to bude super. Navíc jako nouzovka se dá jet ve 4, což je taky výhoda a malý kufr? Na nákup a tašku to bohatě stačí. Však kolik tam jezdí 206 CC, sice je to plnohodnotný kabriolet, ale těm holkám je to jedno, jestli mají střechu úplně pryč, nebo je to vyřešené takhle.
no někteří určitě ano - v podobných typech aut dost často vídám nagelované pány v růžových tričkách atd >:D ale máš pravdu - "chlapi" v tom jezdit moc nebudou - i když třeba o takové MX5 dost lidí říká, že je to auto pro holky a já bych ho chtěl i když jsem "chlap" :-)jinak mě se tento citroen docela líbí - hlavně interiér je moc pěkný, je pravda, že ten pohled přímo zepředu nic moc - vypadá úzké a vysoké
MX5 je jiný případ, je to zábavný roadster, je to taková hračka pro velké kluky :-)
No, než nagelovaní páni v růžových trickách ( Ti se spíše rozvalují v BMW 5-7, nebo Audi A6-8) si tam umím ještě představit třeba pány s jinou než heterosexuální orientací. Takoví kadeřníci, stylisti, prostě tento typ :-)
souhlasím, já myslel mladé pány co na bmw 5-7 atd nemají a chtějí nové stylové auto :-) ano MX5 je něco úplně jiného ale i přesto řada lidí tvrdí, že je pro holky - asi to bude tím, že v ní nikdy nejeli
Jenže tohle má styl a plátěnou střechu :-) Vypadá to hezky, BMW 1 je sice pekne auto, ale už to není typické líbivé městské a přímesttské vozítko pro ženy :-) BMW 1 je spíš hatchback pro kluky
v S možná ano ale to není tak často vidět-nejčastěji vidím Mini One a v tom jezdí téměř výhradně ženy, stejně jako v základních verzích BMW 1 například(obvykle 114i nebo 116d)...a ještě typická babská kára: Fiat 500 s růžovými pruhy nebo nový VW Beetle :yes:
To je klasický auto který se kupuje ne pro kufr, ne pro spotřebu, ne pro srovnávání co to stojí.... Takový auto se kupuje srdcem. Prostě komu se líbí, koupí si ho a neřeší *..viny. Nic pro většinu čecháčků s tdi mozkem sedícím v levným velkým kufru.
Kufr je důležitej, ale ne u takovéhleho autíčka, ale třeba u Oktávie to chápu, protože takový auto si pro ten kufr kupujes. Druhá věc je jak moc je využitelný oproti papírovým hodnotám
Náhodou, interiér je boží a jestli tomu jdou sklopit sedadla, tak ti může surf čouhat z "***ky" ;-) Boží, nepraktická stylovka, přesně jak ji frantíci milují. Mám to ažůrový pobřeží rád, protože přesně tohle tam potkáváš a bavíš se, odpočíváš...
Ted mam osobni zkusenost od znamych, kteri doted jezdili ve Felicii a pri ocekavani prirustku do rodiny uz poskocili pri vyberu z OII kombi na Mondeo a druzi z OII na Passata >:D Proste ten kufr potrebujou ;-) Zajimavy je ze jiny znamy si v pohode vystacil pri narozeni druheho prcka s Jazzem >:D
Je to podobne s tim co bylo driv slepice nebo vejce, je potreba velky kufr nebo kdyz uz ten kufr mam tak tam ty blbosti proste vozim, abych kufr vyuzil a mohl o tom povidat co vsechno vozim >:D
Hej, rodina (3-4-5 členov) si vie vystačiť aj s malým hatchbackom!
Ale je rozdiel napr. pri výlete, víkende či dovolenke "hrať" niekoľko desiatok minút Tetris alebo nahádzať "bágle" do veľkého kufra, zatiahnúť roletu a ísť! A ísť nie v štýle burzového predajcu! :-!
V malém HB se ti nemusí vejít vedle sebe 3 autosedačky, takže i výlet může být problém. Každopádně kufr by neměl být naložený víc než po roletu nebo by tam měla být mříž, což u HB nebývá běžnou výbavou. Ale když to tak vezmeš, do letadla ti taky povolí max 15 či 20kg a taky se vejdeš, stejně se dá pojmout i auto ;-)
Záleží, jestli jim svěříš zavazadlo do rukou. Třeba Lufthansa má přes 130 kg v ceně pro první třídu a přes 100 kg pro druhou. Do kabiny však jen 2x 8 kg. Mne se tedy týká těch 2x 8, protože mě nebaví dávat neustále opravovat kufry a riskovat jejich ztrátu, zdržení, popřípadě zničení obsahu.
Dovolenou pouze s příručním, to by byl boj (záleží samozřejmě, kam se letí). Ale víkend není problém. Pak ti stačí i MX-5. :-)
Se vcelku líbí. Ta žlutá je sexy, kontrastní prvky k tomu... mmm. Zadní světla dodnes patří k tomu nejzajímavějšímu. Jen bych faceliftoval ty přední. Dneska už se u těhle autíček víc nosí černé podbarvení. A taky ten vstup do kufru není kdovíco... Samozřejmě tu o to tak nejde, ale nutno říci, že je fakt malý.
Vypada pekne, libi se :yes: , ikdyz ten lesk imitace karbonu, nebo co to je, bych uvital matnejsi a tim i hodnotnejsi vzhled [odkaz]
Jen nechapu proc porad display konstrukteri cpou dolu, kdyz to lze udelat pekne nahore a ergonomicky lepe
[odkaz]
S tim nemam problem, na jednom mas treba info radia(dle fotek to vypada na dotykac radia, ktery nahrazuje cudly, takze se to jako dalsi display neda brat), klimatizace a na druhym stale pustenou navigaci, teda predpokladam, nestudoval jsem kde co je pusteno, ale dulezity je samozrejme co nejvice informaci na displaji nahore a co nejblize sklu z duvodu preostrovani oci
Tak prave proto bych chapal displej co nejvyse k oknu, ale aby mohl zobrazovat vsechno, ale dalsi dole uz ne, v dnesni dobe muzes mit na displeji zobrazeno vic veci najednou + vetsinou mezi pristroji....nehlede na to, ze jizda v noci s dvema zapnutymi displeji nebude moc prijemna....takze dotykovy displej neni displej? >:D
To je display, ale dotykovy display je predevsim ovladani, ne? ;-)
Kdyz je dobre nastaven svit nicemu to nemuze vadit. Jinak samozrejme nerikam, ze musi byt dva, ale na umisteni toho duleziteho se shodnem ;-)
Bude to opravdu celé o ovládání. Asi chtěli mít display blízko čelního skla, ale pak by se špatně ovládal, pokud nemáš ovladač ala iDrive. Takže přidali další display. Podle mne to také není zrovna ideální řešení. Hlavně, jestli půjdou vypnout, normálně si nechávám zapnutý pouze ten mezi přístroji.
Feldu Fun on nemůže pamatovat prosimtě:D Navíc jich jezdí poskrovnu, ale pamatuju si jak ji tady u nás jeden člověk měl jako novou v 90tých letech, koukali sme na to jako na zjev, totální stylovka v šedi tehdejšího provozu :-)
Je teda pravda, že vážně tě brát nejde, protože ani ty nemůžeš myslet vážne to, co tady píšeš.
Ale čekal jsem že odkaz bude na Eos, který je oproti DS3 nuda jak sviňa. Teda nic proti Eosu, ale ty umíš fakt vždycky překvapit >:D Fabku jsem teda nečekal. Ale když srovnáváš i Fábii combi s Clubmanem, není sečemu divit.
Vedle v diskuzi napsal, že kdyby fabia měla dost dlouhý zadek tak to dotáhne až do vyšší střední :D:D Myslim, že ta fábka je tady je ještě slabej odvar >:D
Neumíš číst. Psal jsem, že kdyby se Octavia kombi oproti Octavii liftback protáhla jako Fabia combi vůči Fabii hatchback, mohla by podle tvé logiky Octavia kombi dosáhnout vyšší střední ;-)
Vazim si, ze redaktori chodia citat aj diskusie a aktivne sa zapajaju. Mal by som preto, no povedzme prosbu na zvazenie. Tyka sa dost benevolentneho pristupu k obsahu niektorych prispevkov. Da sa tu najst naozaj vsetko mozne, od infantilnych basniciek, neznasanie renaultov (zdravim Adu) az po tradicne a nikam nesmerujuce hadanie sa ktora znacka je najlepsia. To vsetko mi absolutne nevadi, niekedy sa da natom aspon zasmiat. Co mi vsak vadi su "prispevky", ktore pise jeden diskuter, ci uz ako vtip (nie je to smiesne), alebo to mysli vazne (snad radsej nie). Sloboda slova a anonymita na diskusnch forach je pekna vec, ale nemalo by sa to zamienat s aroganciou a hlupostou. Este by sa to dalo zniest tu, ale citat to na strankach moje.auto.cz je uz moc. Bol by som rad, keby ista IP adresa dostala BAN.
Dlouhodobější blokování IP adres je hloupost. Patřit mu pravděpodobně nebude. Pokud má skutečně vlastní, tak se prodávají po balících. A při troše inteligence použije veřejnou proxy.
Typické pro většinu jsou dynamické adresy s dlouhodobým pronájmem. Mine se to účinkem a budeš házet klacky pod nohy úplně jiným lidem. Nehledě na to, že poškodíš vlastníka adresy. A sám sebe. Maximálně si můžeš stěžovat u jeho ISP. Mohli by ho i odříznout, ale za psaní hloupostí v diskuzích asi ne.
Celkom pekné auto, dnes som videl červenú klasickú DS3 a vyzerala veľmi dobre.
Mal som možnosť sedieť v DS3 Cabrio a moje dojmy:
- chválim Citroen za umiestnenie ovládačov strechy pri vnútornom spätnom zrkadle, je to taký príjemný detail
- musím pochváliť sedadlá (boli ale textilné)
- chválim interiér, super materiály, dobrý dizajn prístrojovky, volantu
- vzadu je prekvapivo dosť miesta
- zlý prístup do kufra
- málo možností individualizácie (pozrite sa na taký Opel Adam, Mini)
- označenie - niejeto cabrio ale polokabrio
PS: Chcelo by to DS3R Cabrio