Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati Ghibli: italská kráska na nových fotografiích

Sedan vyšší střední třídy od Maserati už se nám ukázal před dvěma měsíci, museli jsme si ale doposud vystačit s pouhými čtyřmi oficiálními fotografiemi. Nyní si jej můžete prohlédnout z více úhlů.
Zpět na článek
6. 6. 2013 14:08
6. 6. 2013 15:17
6. 6. 2013 15:31
6. 6. 2013 15:37
6. 6. 2013 14:58
6. 6. 2013 15:30
6. 6. 2013 15:42
6. 6. 2013 16:10
7. 6. 2013 09:24
7. 6. 2013 12:49
6. 6. 2013 21:13
7. 6. 2013 10:27
7. 6. 2013 10:53
7. 6. 2013 11:23
7. 6. 2013 18:19
7. 6. 2013 18:23
6. 6. 2013 23:49
7. 6. 2013 10:29
7. 6. 2013 08:38
7. 6. 2013 10:34
7. 6. 2013 11:23
7. 6. 2013 11:42
7. 6. 2013 13:39
7. 6. 2013 14:40
7. 6. 2013 16:12
7. 6. 2013 17:39
7. 6. 2013 16:10
8. 6. 2013 00:04
7. 6. 2013 17:14
8. 6. 2013 00:18
8. 6. 2013 11:51
6. 6. 2013 16:41
6. 6. 2013 16:58
6. 6. 2013 18:38
6. 6. 2013 20:36
7. 6. 2013 11:00
6. 6. 2013 14:08
Video
Čoskoro bude aj nejaké propagačné video: [odkaz]

Cena už od €55.000 bez DPH.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Johny.Rico
6. 6. 2013 15:17
Re: Video
Super video. Dík!

A ten zvuk... který Ital má lepší zvuk? Maserati mělo vždy nej, z té jejich trojky určitě!
Avatar - Barrichello
6. 6. 2013 15:31
Re: Video
To víš no, američani motory se zvukem umí :-)

Ten motor má totiž blok + další části z motoru Chrysler V6 Pentastar >:D >:D >:D >:D
6. 6. 2013 15:37
Re: Video
A na to jsi přišel jak? Všude se píše, že nové benzínové motory pro Maserati vyvíjelo Ferrari. Navíc má ten motor i jiný objem.
6. 6. 2013 15:51
Re: Video
[odkaz]

Zobrali nejaký základ (nie som konštruktér, nechytať za slovo -- taliani píšu o základoch a architektúre). To zrejme neznamená, že je to ten istý motor ako v Chrysleri.
6. 6. 2013 15:45
Re: Video
Samozrejme, taliani predsa nikdy nevyrobili nijaký V6 :-)

Inak by som povedal, že ten rykot robia skôr výfuky. Peace.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2013 01:05
Re: Video
To není "nijak na škodu" - to je (totiž - přece) POVEDENÝ motor.. ;-)
..a jeho motoráři Ferrari vyladěná verze pro budoucí modely Maserati bude jistě :yes: :-)
Avatar - Hombre_71
6. 6. 2013 14:58
Nádhera !
Pokud nastaví nějak rozumně cenu, úspěch je zaručen ! Nádherné auto !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
6. 6. 2013 15:14
Quattroprcek
Moc krásný. Změnšené Quattroporte jak vyšité a to nové je velmi hezké. Pro Evropu benzin a diesel, pro svět benzin a mají na úspěch zaděláno.

No, těším se!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
6. 6. 2013 15:30
Konečně..
To to trvalo..je to parádní sportovní auto.. :yes: :yes:
Bravo Maserati! :-)
Snad bude stejně dobře jezdit , jako vypadá.. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
6. 6. 2013 22:24
Re: Konečně..
:yes: :yes: :yes:

Maserati robí podľa mňa jedny z najkrajších áut!
6. 6. 2013 15:42
PROBLÉMKY
No, budeme to tu sledovat s nohama na stole. Stvořit auto, na které takřka nikdo nemá, to umí kde kdo, ovšem uchytit se ve zcela konvenční vyšší střední, na to ti nestačí... tři vykotlané zuby, musíš nabídnou něco, co konkurence nemá. A co jako ta konkurence nemá? Ta konkurence má všechno, úplně všechno. Od základu na dvoulitru v hadru na židlích až po eM pětku, kterou když dneska potkáš na déjedna, slezou ti strachy i kotlety.

Tak tedy jeden problémek je tu v nabídce. Je to skromné, skromňounké, ale varuji tě, tohle apriori neber jako negativum. Jakkoli to tedy negativum vlastně je...

Druhý problémek spatřuji v designu. Celková koncepce nepřekvapivá, přitažlivá, možná až příliš dolíbiva, přesto "silná". Ovšem příď, to je zklamání roku. Takový jakýsi zkamenělý úsměv, no věřme, že smát se budou především noví majitelé.

To samozřejmě předurčuje styl kabiny. Řadička vyosená z podélné osy směrem k pravému kolenu šoféra? :-| vizuálně nekomunikující vnější a vnitřní ofuky? :-| nějak podivně naroubované kino :-| a oválné! hodiny jako historická manýra? :-(

Co třeba tohle? - [odkaz] [odkaz] :yes: Všema deseti, co?
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Hombre_71
6. 6. 2013 15:56
Re: PROBLÉMKY
Ten "chaos" ale k Italům tak nějak patří. Je jasné že tohle nebude třídní "masovka", ale každopádně příjemné osvěžení k německé svaté trojici. Rozhodně zajímavější než všechny ty poslední podivnosti od Lexusu a Infiniti.
6. 6. 2013 15:56
Re: PROBLÉMKY
Těším se na živý představení, zatím jsem střízlivě optimistickej. Celkový tvary seděj, detaily je potřeba nakoukat naživo a vochmatat.
Už jsem to tu několikrát psal...nemám dojem, že by tohle auto reálně nefungovalo, ani podezření, že by se snad mohlo rozpoadat, nebo neuspokojovat...ten problém bude jinej...kam s ním jezdit každýho půl roku až rok na servis.

Jinak měnit koně za rok, za dva...pokud jsem se neseknul v prvních řádcích druhýho odstavce...tak jsem "hot" :-)
Jinak do minulýho tejdne jsem si toho nikdy nevšímal, ale od tý doby, kdy vím, že dřevěnej obklad může v ploše s různejma zásuvkama a kapsama bejt udělanej jakoby z jednoho prkna mě středovej tunel s nenavazujícíma žilkama vadí víc než jiný detaily...
Avatar - Hombre_71
6. 6. 2013 16:00
Re: PROBLÉMKY
Ten servis bych viděl rozhodně někde v civilizovaném zahraničí, ale to není žádná novinka. Majitelé mercedesů už také zjistili, že v Německu nebo Rakousku se o jejich miláčka postarají lépe než místní neumětelkové. A že se na nich nebudou zdokonalovat učni 3.ročníku oboru mechanik/seřizovač ;-)
6. 6. 2013 16:02
Re: PROBLÉMKY
Nejsmutnější je, když se dozvíš, že i majitelé Porsche nebo BMW jezdí radši do Polska než to nechávat u nás.
6. 6. 2013 16:10
Re: PROBLÉMKY
No tak to je hodně smutné.
6. 6. 2013 16:23
Re: PROBLÉMKY
Znám takový dva a nemůžou si proti Ostravě vynachválit kvalitu servisu, ceny a vystupování. Hlavně první a třetí faktor by fungoval i bez toho druhýho...
6. 6. 2013 20:37
Re: PROBLÉMKY
Tím ostravským BMW servisem myslíš CT?
Klidně i do sz, dík.
6. 6. 2013 20:36
Re: PROBLÉMKY
Co bys taky chtěl dělat v takovém autě se dřevem?
Ten karbon vypadá mnohem lépe a lépe tam i sedne, i když interiér je pak spíš "dráždivý" oproti "uklidňujícímu" dřevěnému.
7. 6. 2013 09:24
Re: PROBLÉMKY
Jaké auto máš na mysli? Ghibli to tedy není, tam totiž nesedí. Book matching dělá Bentley, nebo Rolls Royce, ale jinak to moc nevidíš, protože je to řemeslná práce. Dekor se musí dělat ručně. U Audi myslím sedí sendvičové dekory. Tam je to celkem jednoduché, protože jde o pravidelný vzor. Nebo to jen klame, popřípadě jsem měl štěstí. Tam ale zase ruší spáry okolo dvířek.
7. 6. 2013 10:53
Re: PROBLÉMKY
Minulej tejden mě na to upozornili u novýho RangeR. Do tý doby by mě to netrklo :-)

Prostě jeden kus prkna, ať se z něj otvírají dvě nebo tři přihrádky ;-)
7. 6. 2013 12:49
Re: PROBLÉMKY
Seděl jsem ve čtyřmístném Autobiography a dekory neseděly (nenavazovaly). Leda by to bylo specifické jen pro některé.
6. 6. 2013 21:13
Re: PROBLÉMKY
porovnávať Mase s D3?
no ja neviem....možno veľkosťou.....imageovo je to iná trieda (Jaguar, Porsche...).
mať v garáži Mase,Jag,Pors tak sa s nimi mazlím....
mať tam Merc,BMW,Audi tak len jazdím.....síce kvalitnejšie ako 90% obyvateľov, ale nelákalo by ma to mať k tým autám citovejší vzťah.
7. 6. 2013 10:27
Re: PROBLÉMKY
Loydle, vyšší střední v limuzíně, to je veskrze racionální volba diamantových kovbojů, zde hraje roli především dokonalá dokonalost ve všem. Absolutním králem je samozřejmě Mercedes, a zde nehraje roli to, jestli je tu něco nového od BMW či AUDI, je tu prostě E-klasse, a ten vůz definuje třídu. Samozřejmě to má jednodušší než BMW, neboť mercedes k esenciálnímu charakteru, totiž luxusní, komfortní limuzíně "jen" přidává (dokonalý) sportovní derivát v podobě AMG. BMW to má o řád těžšíí, neb ten tam ty sportovní geny musí dostat už v základu, přičemž se musí současně snažit o to, neodradit ani jezdce, kteří nesleví nic ani z komfortu.

Chvalme Maserati, že bude nyní obsazovat tuto třídu. Samozřejmě nepůjde o nějakou masivní revoluci, nýbrž o pár kousků, ale zpočátku nemusí pršet, v garáži mnohdy i stačí, když jen prémiově kape... :-)

Osobně postrádám kabinu na úrovni třídy, některé detaily mi připadají příliš laciné - obrazovka, ty ovladače po stranách, středové ofuky, vůbec mi tam nepasuje ten ovál hodinek.

A věř, že do toho bavoráka či mercedesu by ses zamiloval po třech kilometrech jízdy, jsou to auta, která jsou v podstatě tím nejlepším z velkosériové výroby na světě, přižemž ješte mají zcela přijatelnou velikost, aniž by v nich člověk muset snášet současně nějaké prostorové omezení, je to zkrátka takový silniční jízdní (optimální) ideál.
7. 6. 2013 10:49
Re: PROBLÉMKY
Ono je to složitý, ty jsi jednoduše hvězdovej typ a zavázat ti voči, posadit tě do všech aut vyšší střední z Merglu tě nikdy nevytáhne ani párem volů :-) .
Na jiný takhle funguje BMW, další preferujou Audi, pak je tu samozřejmě část lidí co jim nevadí jezdit neněmecký auta.
Mase si nemusí dělat obavy z japonců, oproti nim má charizma už v názvu a před designem se je nutný obecně sklonit. Komu ubere je dožívající XF, u klientů M-B bych se nebál, jsou nejkozervativnější. U BMW a Audi si tak jistej nejsem, ale obecně to vidím na 10-15tks v případě, že to auto bude fungovat minimálně tak dobře jak vypadá.

Obecně mi modelová ofenzíva Maserati a posun do nižších tříd připadá jako ciao pro AR. Nevěřím tomu, že na chodbách výrobních závodů AR nezavládne do dvou let němčina...
7. 6. 2013 10:53
Re: PROBLÉMKY
Jo jo, to je zajímavá úvaha.
7. 6. 2013 10:59
Re: PROBLÉMKY
myslíš hlavně první odstavec, viď? >:-[]
7. 6. 2013 11:23
Re: PROBLÉMKY
>:D Budu o tom přemýšlet ;-)
7. 6. 2013 18:19
Re: PROBLÉMKY
Chlape ty si ma nepochopil. Ja nemám nič proti D3 (sám ňou jazdím, ale beriem to ako normálne, resp. kvalitnejšie auto). Nikdy to ale nebude tá vášeň z vlastnenie takého auta (mimo oldtimery Merc). Maximálne vášeň z jazdy (to asi je tvoja preferencia). Kdežto mať v garáži Jaga alebo Mase, nedajbože 911... tak som vysmiaty aj na gauči doma, nielen za volantom. Pre ilustráciu: ak by som mal Rolexy, som rád, užívam si kvalitu a všetky veci s tým súvisiace, ale neboli by k tomu tie motýliky v žalúdku ako keby som mal Glashütte Original (aj keď tie Rolexy by možno boli drahšie a s certifikátom).
Avatar - TeeJay
6. 6. 2013 23:49
Re: PROBLÉMKY
Co se týče vyosené kulisy řazení, je mi jasné, že to ti z pozice pozorovatele s nohama na stole nic neřekne, ale opravdoví řidiči vědí, proč je dobré mít kulisu tak, že i šestka je mírně vlevo od míst, kde mají masové modely neutrál. ;-)
7. 6. 2013 10:29
Re: PROBLÉMKY
No jenomže ono to není "mírně", na tom snímku to vypadá tak, že když shodíš ta kopyta ze stolu, pak pravé koleno tam svojí negativní roli hrát může, tedy pokud nesedíš v autě jako prvnička ;-)
7. 6. 2013 08:38
Re: PROBLÉMKY
Jak to tady vždycky píšeš...?
Jo už vím..., tak ses nám tady dokonale diskuzně odkopal..., ale co to?... ty už vlastně ani nemusíš, ty už i kdyby si nám tady běhal v kožichu Leoše Mareše, tak ti každý vidí až do krku... >:D

Ještě bych poprosil... (U 4dvířka už tot ady od tebe proběhlo)..., predikci prodejů..., tak jako u F 500....

Děkuji...
7. 6. 2013 10:34
Re: PROBLÉMKY
Dělám zde to, co takřka každý: píši zde své první (foto a čtenářské) poznatky. Zkus to také, ostatně očekávám, že jako nekompromisní fanoušek produkce fiatu, bys možná mohl k autu mít zajímavý diskusní přínos. Zatím si tu jen tradičně mácháš v slzách svůj garážový diskusní mindráčik 8-s >:D
7. 6. 2013 11:23
Re: PROBLÉMKY
Asi tě zklamu.

Nejsem oblizovač plastů a nejsem bychař.

U auta na které nemám (klidně to přiznám, že bych nikdy za auto i kdybych ty peníze měl tolik peněz nedal, ostatně sem to tady prezentoval xkrát, jakou částku za auta považuji smysluplnou), nemám potřebu dělat komentáře a soudy tvého ražení... Mně se to auto líbí, určitě dobře projede a nejspíš se na poměry Maserati bude i dobře prodávat a to mi jako moje vlastní informace stačí. Nemám potřebu se tady tahat za camprlíčka a hned v prvním příspěvku všechny pozurážet a ve druhém pokračovat, tak jako ty...

Já tě jen požádal o tvoji predikci prodejů, protože očekávám, že se spleteš tak jako tomu bylo u F500 (což je památný předpoklad), což by tvůj odhad prodejů mohl být tím jediným, co mne mohlo výrazněji od tebe potěšit.
7. 6. 2013 11:42
Re: PROBLÉMKY
Jak to myslíš s tou smysluplnou cenou za auto? Mohl bys tu částku upřesnit?
7. 6. 2013 13:39
Re: PROBLÉMKY
Mohl, ale tobě to vysvětlovat nějak složitěji nebudu (protože už z principu vzhledem k tomu, co zde prezentuješ, to nemůžeš přijmout, případně pochopit). Ale aby si neřekl, tak jen velmi velmi zjednodušeně (na víkendové čtení):

Jedná se o takovou částku, za kterou je dnes možné koupit NOVÉ auto takové, které nabízí všechny bezpečnostní prvky, nezávisle testovanou max. bezpečnost, dostatečný výkonový limit pro pohodlnou a plynulou jízdu po našich silnicích s rezerou pro rychlostní limity a pohodlné předjíždění, plus odpovídající užitnou hodnotu. Všechno co je navíc je už jen z tohoto pohledu věcí image a řekněme nějakého někdy i falešného pocitu vyjiměčnosti a komfortu, tedy záležitosti, co neovlivní funkci auta jako takového.
Tedy přidaná hodnota již neodpovídá vynaložené fin. částce s ohledem na to, že se stále jedná JEN o auto (tedy záležitost, která až na výjimky klesá jen na ceně).

Ty to samozřejmě odprezentuješ po svém.... jsi co tvá garáž, resp. názor švorcáka (ano chápu, tobě v garáži parkují auta za 20 mil. podobné názory tě nechávají chladným), případně dáš odkaz na managerské posty, kde podobné úvahy nepřipadají v úvahu, čímž mi vnitřně jen nahraješ s odkazem na stádnost a konformnost nicméně, já došel k této zkušenosti a tak nějak si za ní stojím. Doba pokročila a i auta z nižší střední třídy a střední třídy (každému podle jeho velikostních požadavků) nabízejí dnes jízdní výkony, které dříve (a není to tak dávno) nedosahovaly ani auta nejvyšších tříd. Mimoto, já nerozporuju, že tohle auto nabízí něco navíc (stejně jako to tebou zmíněné BMW M5), ale dle mého soudu to neodpovídá té kalkulované ceně a ve finále to reálně NEVYUŽIJEŠ. To je celé, velmi zjednodušeně napsané.
7. 6. 2013 14:40
Re: PROBLÉMKY
V případě modelů Maserati je tedy ta přidaná částka jaká? Akceptovatelná, nebo ta auta jsou přesně to, co máš na mysli, ten nepotřebný, jak píšeš, mnohdy falešný pocit výjimečnosti a komfortu atd?
7. 6. 2013 16:12
Re: PROBLÉMKY
Nepochopil.
Viz níže.
7. 6. 2013 17:39
Re: PROBLÉMKY
Není těžké tohle pochopit, ty jasně píšeš, že u horního Maserati již to co nabízí za navýšenou cenu neodpovídá kalkulované ceně, a že to stejně nevyužiješ. Možná bychom to trochu hlouběji měli probrat právě u toho tvého jakéhosi referenčního nákupního modelu. Tam je podle mého totiž zakopaný pes. Popiš případně, kde je podle tebe ten optimální jízdní komfort, optimální výkon motoru, za které to věci tedy má ještě význam peníze utratit, jde o tu mez, kde ano a kde už ne.
7. 6. 2013 15:58
Re: PROBLÉMKY
Ty vole, začal jsi pěstovat třešně???? 8-s Připomínáš mi pár lidí co jim stačí...plat (i když si stěžujou, že je malej), tím pádem neudělají nic navíc, stačí jim paneláková garsonka (neříkám, že někomu ne), stačí jim Bravo (nezpochybňuju jeho nějaký kvality)...ale to není zrovna ten přístup kterej oceňuju. Nemůžou bejt všichni jaderný fyzici, ale nesnáším přístup..."vždyť to stačí".
7. 6. 2013 16:10
Re: PROBLÉMKY
Já sem věděl, že to většina (nic proti tobě) pochopí špatně, řekněme moderně...
Všimni si, že nikde nemám psané cenu, nemám psané, že je špatné mít něco lepšího...

Je to rozebrané z jiného pohledu... z toho..., že a to je ten druhý pohled... automobilový průmysl se posunul a z pohledu fakticity jsou i dnešní auta té třídy co sem napsal dostatečně dobrá na to, aby sloužila v základních parametrech jako ta auta, kam se řadí tohle Maserati (nebo Mercedes a nebo BMW a nebo Audi)... Jaksi i obyčejná auta tu základní funkci (narozdíl od dřívějších let) plní úplně s přehledem..., tím chci říct, že ta přidaná hodnota těchto aut prostě fakticky neodpovídá navýšené ceně (ideově to může být jinak)...

To není o stačí ve smyslu, jaký prezentují komunisti... všem stejně..., je to opravdu o té reálnosti... Pokud někdo bude chtít auto NA ZÁVODY, pak tato věc neplatí...

Já jen říkám, že NESTOJÍ za to si "utrhávat od huby" kvůli autu, protože ti krom těch pocitů prostě víc nedonese...

Lehký příměr by byl asi takový...
Auto za 2 miliony podle mne není 2x více autem než auto za milion.... Už tomu rozumíš jak to myslím...? Dnes to prostě není tak, že s autem za milion ujedeš 100 tis. km a s autem za 2 mil. 200 tis. km... A rozdíl v komfortu dle mého soudu také neodpovídá prostému odečitání a přičítání ceny.

Já mluvím o té fakticitě...
7. 6. 2013 17:04
Re: PROBLÉMKY
S tím utrhováním jsi to vyjasnil.
Ne každej kupuje auto s jazykem na...úvěrové smlouvě.
Ber to tak, že ten maník, co si koupí tohle Maserati si ho nekoupí proto, že prostě na QP nenaškrábe.
Ano, za každou další maličkost na autě dáš majlant a přinese ti jen málo, ale jde o to, jestli máš na to se takhle rozmazlovat, nebo ne.
A výkřiky typu "tolik bych za auto NIKDY nedal" slýchám právě a jen od těch, co na to nemaj.
Kdyby měli, běží pro káru v plné palbě - včetně tebe (nebo mně).
8. 6. 2013 00:04
Re: PROBLÉMKY
Jenom kratka reakce. Osobne neznam jedineho cloveka, ktery by neresil penize. Dokonce... bych i rekl, ze cim bohatsi clovek, tim penize resi vic. Samozrejme budes mit zase nejakou ustepacnou poznamku, ale je to moje zkusenost. Ti opravdu nejbohatsi lideu uz totiz neutraceji ani svoje penize a chteji proste uz jen z principu to nejlepsi. Do teto kategorie ale tohle maserati nespada, stejne jako eckovej mergl.
7. 6. 2013 17:14
Re: PROBLÉMKY
Trochu to upřesni. Znamená to, že například horní Maserati už je ve skupině zbytečného utrácení, že tedy ta přidaná hodnota, jak píšeš, neodpovídá navýšené ceně?

A prosím o odpověď na jednu doplňující otázku - na základě čeho se domníváš, že kupec Maserati, jak píšeš, si "utrhuje od huby"?

P.S.. A co u auta za milión a u auta za pětset tisíc? To platí, že auto za milión je dvakrát více autem než za pět set tisíc? A u auta za pět set tisíc a auta za dvě stě padesát? Tam je to jak?
8. 6. 2013 00:18
Re: PROBLÉMKY
-Ano, ale neni to o maserati
-Ty penize se vzdy daji vyuzit lip nez je nakup auta. Chapej to v teto rovine, bude to pro tebe jednoduzsi, vzhledem k tomu ze tato teze je opakem tve teze, protoze ta tva teze stimuluje cloveka k max. Moznemu utraceni za auto.( coz je regulerni myslenka).
-Neplati doslova, nebot do urcite velikosti auta jsou naklady na jeho vyrobu stejne jako u vetsiho. Za prechodovou hranici vnimam nizsi stredni-stredni. Zjednodusene receno ti skutecne ten superb odvede stejnou praci jako ta dvakrat drazsi audina. Audi je lepsi, o tom neni pochyb, ale neni FAKTICKY lepsi treba 2x nebo 3x. Obe auta maji rel. Vykonne motory a co je dulezite stejne bezpecnostni prvky.
8. 6. 2013 11:51
Re: PROBLÉMKY
Netop se v nákladech, to je velmi složité téma, držme to v tom centru. Rovněž si tu nevymýšlej, že mé krédo je maximální možné utrácení za auto. Tedy nyní už víme to hlavní, kde je tvá hranice optimálního - nižší střední/střední . Uvedl jsi dvojtřídu, no u ní je rozptyl cen asi tak milión korun. Beru do úvahy, že pravděpodobně preferuješ mainstream. Takže od mégana za pověstných pod dvě pade až po toho nejlepšího superba za cca mega dvě stě.

Nyní bych tedy navrhnul, abys to nějak upřesnil, přece i ty sám cítíš, že i uživatelsky je nejlevnější mégane a nejdražší Superb úplně jinde, a že uvedené rozpětí je natolik široké, že bez tvého upřesnění prakticky postrádá definici nějakého optima. Současně prosím vysvětli, jak k optimálnímu Superbu přijde dejme tomu člověk s průměrnou mzdou, vždyť pro něho těžko může být optimem superb za jedno mega. Nebo mám tu definici vztahovat vysloveně k tvému osobnímu optimu?
Avatar - Barrichello
10. 6. 2013 10:46
Re: PROBLÉMKY
To bě wolfíku ty predikce taky zrovna nevycházejí, taky máš tu zlepšení kvlaitu, ty invoace a nové výrobní metody a kontroly kvality.

[odkaz]
HAHA.

Wrangler má automat W5A580, tedy žádnou novinku, chrysler si ty převodovky dělá sám v Kokomo, je tudíž dost divný že ty převodvky dřív ani nekáply a nejdou tečou....
To bude tím zlepšením kvality, vid

>:D >:D
6. 6. 2013 16:41
Ovšem...
...v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hombre_71
6. 6. 2013 16:42
Re: Ovšem...
Já vím že jsi takový místní vtipálek, ale už to fakt nehul ;-)
6. 6. 2013 16:58
Re: Ovšem...
Skvěle! :yes: :-)
6. 6. 2013 18:38
Re: Ovšem...
Otevřel si mi oči, místo těch milionu co chci dát do této krásky si raději koupim škodu za ušetřené peníze tě pošlu do kolumbie či mexika na dovolenou.
6. 6. 2013 19:41
Re: Ovšem...
V žádném případě, za ušetřené peníze doporučuji koupit Citigo jako 2. auto ;-)
6. 6. 2013 20:36
Re: Ovšem...
Tys mě nepochopil já bych tě poslal na pospas drogovým kartelům, at máme od tebe klid.
7. 6. 2013 11:00
Re: Ovšem...
Supa, octu a eště zbyde na Š110R ve slušným stavu :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2013 01:09
Re: Ovšem...
A příští generace SUPerbU, která příjde za rok a půl bude soupeřem Quattroporte :-)
7. 6. 2013 17:36
Re: Ovšem...
Ta už je jeho soupeřem teď, ta další generace vytvoří zcela novou třídu :yes:
Avatar - Snooob
6. 6. 2013 16:47
Potenciál veľký - šanca premrhaná!
Kolegovia! Nehnevajte sa na mňa ale takto neproporčne, kórejsky a lacno vyzerajúce auto do 'vyššej strednej' nepatrí. :no:
Nech sa potom Taliani nečudujú,ale toto asi úspech nebude. ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - sendador
6. 6. 2013 17:01
Re: Potenciál veľký - šanca premrhaná!
Mne se to auto libi a to moc :-)
Druha vec je, ze na me jako typickem bychari automobilka nevydela.
6. 6. 2013 17:22
Re: Potenciál veľký - šanca premrhaná!
Pověz co je na tom autě špatně...kromě toho, že vypadá jako Maserati, což ne každýmu voní?
Avatar - Snooob
6. 6. 2013 17:26
Re: Potenciál veľký - šanca premrhaná!
Je neproporčné, kórejsky a lacno vyzerajúce! Minulé modely Maserati boli véééééélmi "vpohode"!
6. 6. 2013 18:27
Re: Potenciál veľký - šanca premrhaná!
Hmmm, to je tak obecný, že nemá smysl diskutovat :-)
Avatar - 3_diamanty
6. 6. 2013 22:01
krasne auto
nadhera .. myslim ze ghibli sa skutocne vydarilo :yes:

velmi pekne spestrenie relativne uz dost zmensujucej sa katogerie vyssej strednej triedy takze som rad ze ju maserati opat trosku rozsiri :yes:

vedla tohto maserati aj nemecka trojica posobi ako nejake nepodarky,,,,, ;-)
Rozbalit vlákno
0