Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maserati Ghibli: italská kráska na nových fotografiích

Michal Fokt
Diskuze (67)
Sedan vyšší střední třídy od Maserati už se nám ukázal před dvěma měsíci, museli jsme si ale doposud vystačit s pouhými čtyřmi oficiálními fotografiemi. Nyní si jej můžete prohlédnout z více úhlů.

Maserati Ghibli, tedy po změně Quattroporte v nefalšovanou luxusní limuzínu skutečný pokračovatel filozofie předešlých generací sedanu Quattroporte, nám Maserati ukázalo začátkem dubna, ale když nepočítáme dvě videa, tak pouze prostřednictvím dvou fotografií exteriéru a dvou snímků interiéru.

Na tom se doposud nic nezměnilo a to i přesto, že nám od té doby přibývala celá řada informací technického rázu. Nyní, aniž by k tomu byl nějaký zjevný důvod, se na facebookové stránce automobilky objevily další fotografie. Jako by si Maserati bylo vědomo hladu pro dalších fotkách nádherného sportovního sedanu, opět s nimi trošku skrblilo a dalo k dispozici pouze dva detaily a jeden nový předoboční pohled - to vše v naprosto úžasném modrém laku.

Italové dále jako bonus přidali snímek palubní desky, jenž už známe, ale tentokráte v kombinaci hnědé a černé barvy. Nevím jak vy, ale já osobně jsem nadšený, to je moje asi nejoblíbenější. Maserati si neodpustilo ani detail dřevěného dekoru středového panelu, voliče automatu a zahlédnout lze detailněji i řešení ovladačů ventilace a klimatizace na středovém panelu.

Michal Fokt
Diskuze (67)
Avatar - Barrichello
10. 6. 2013 10:46
Re: PROBLÉMKY
To bě wolfíku ty predikce taky zrovna nevycházejí, taky máš tu zlepšení kvlaitu, ty invoace a nové výrobní metody a kontroly kvality.

[odkaz]
HAHA.

Wrangler má automat W5A580, tedy žádnou novinku, chrysler si ty převodovky dělá sám v Kokomo, je tudíž dost divný že ty převodvky dřív ani nekáply a nejdou tečou....
To bude tím zlepšením kvality, vid

>:D >:D
8. 6. 2013 11:51
Re: PROBLÉMKY
Netop se v nákladech, to je velmi složité téma, držme to v tom centru. Rovněž si tu nevymýšlej, že mé krédo je maximální možné utrácení za auto. Tedy nyní už víme to hlavní, kde je tvá hranice optimálního - nižší střední/střední . Uvedl jsi dvojtřídu, no u ní je rozptyl cen asi tak milión korun. Beru do úvahy, že pravděpodobně preferuješ mainstream. Takže od mégana za pověstných pod dvě pade až po toho nejlepšího superba za cca mega dvě stě.

Nyní bych tedy navrhnul, abys to nějak upřesnil, přece i ty sám cítíš, že i uživatelsky je nejlevnější mégane a nejdražší Superb úplně jinde, a že uvedené rozpětí je natolik široké, že bez tvého upřesnění prakticky postrádá definici nějakého optima. Současně prosím vysvětli, jak k optimálnímu Superbu přijde dejme tomu člověk s průměrnou mzdou, vždyť pro něho těžko může být optimem superb za jedno mega. Nebo mám tu definici vztahovat vysloveně k tvému osobnímu optimu?
8. 6. 2013 00:18
Re: PROBLÉMKY
-Ano, ale neni to o maserati
-Ty penize se vzdy daji vyuzit lip nez je nakup auta. Chapej to v teto rovine, bude to pro tebe jednoduzsi, vzhledem k tomu ze tato teze je opakem tve teze, protoze ta tva teze stimuluje cloveka k max. Moznemu utraceni za auto.( coz je regulerni myslenka).
-Neplati doslova, nebot do urcite velikosti auta jsou naklady na jeho vyrobu stejne jako u vetsiho. Za prechodovou hranici vnimam nizsi stredni-stredni. Zjednodusene receno ti skutecne ten superb odvede stejnou praci jako ta dvakrat drazsi audina. Audi je lepsi, o tom neni pochyb, ale neni FAKTICKY lepsi treba 2x nebo 3x. Obe auta maji rel. Vykonne motory a co je dulezite stejne bezpecnostni prvky.
8. 6. 2013 00:04
Re: PROBLÉMKY
Jenom kratka reakce. Osobne neznam jedineho cloveka, ktery by neresil penize. Dokonce... bych i rekl, ze cim bohatsi clovek, tim penize resi vic. Samozrejme budes mit zase nejakou ustepacnou poznamku, ale je to moje zkusenost. Ti opravdu nejbohatsi lideu uz totiz neutraceji ani svoje penize a chteji proste uz jen z principu to nejlepsi. Do teto kategorie ale tohle maserati nespada, stejne jako eckovej mergl.
7. 6. 2013 18:23
Re: PROBLÉMKY
:-) :yes: