Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Enthusiastic.driver
...už zas... ach jo... TVR umřelo. Umíralo dlouze a nehezky, přestože jeho poslední předsmrtné vzepětí bylo monumentální [odkaz]
...ale už by ho měli nechat být. Sagaris byl ten nejlepší způsob, jak mohla značka skončit a nemyslím si, že jí ještě někdo dokáže navést na staré koleje...
...ale už by ho měli nechat být. Sagaris byl ten nejlepší způsob, jak mohla značka skončit a nemyslím si, že jí ještě někdo dokáže navést na staré koleje...
Ondris
Zajímavý, že TVR jsem viděl na vlastní oči jen jednou a přesto je to moje srdcovka. Ono taky kdo by zapomněl na ten uječený osmiválec co střílí do výfuku takový šlupky, že je Cerbera slyšet i po minimálně třech kilometrech jízdy. Nádhera.
...on i ("jen") ten řadový R6 4.0 byl SKVĚLÝ :yes: ;-)
PS: A škoda že NE"dotáhli" do konce koncept Cerbera Speed 12 - s motorem V12 7.7 litru :yes: :yes: :yes: :-)
PS: A škoda že NE"dotáhli" do konce koncept Cerbera Speed 12 - s motorem V12 7.7 litru :yes: :yes: :yes: :-)
rychle umí jet dnes hocičo.To ale neznamená že je dobře ovládatelný.To už dlouho ,hodně dlouho TVR nic ,,nevyvedl,, co by bylo dobrý.Žil jen ztoho co někdy dávno získal.Takhle to je..... Proč nebrečím nad TVR?Podle mě každej kdo zná,už dávno vybrečel.Kylie ne jasný,je blázen do TVR. :-)
:-) - to bylo za to "blázen do TVR"
Jinak spíš :-| - aut jako TVR
a) bylo málo
b) je VELMI málo
c) bude ještě MÍŇ
Každá taková ztráta je KATASTROFA! Naopak automobilů co "jsou dobře ovladatelný" (abych citovala) je čím dál více - až to pěkné NENí (už i PERLY automobilové historie jako třeba Porsche 911 jsou dnes "laděny" málem spíš do stylu mého Citroën C5 - a to NENÍ vtip! ;-\
PS: Takže - "ztráty" VÝJÍMEČNÝCH automobilů/značek jako je třeba TVR (nebo Bristol) apod. jsou pro srdce (pravého) fanouška (fanynky ;-) ) automobilů ZDRCUJÍCÍ NEnahraditelnou ztrátou!!! :-|
Jinak spíš :-| - aut jako TVR
a) bylo málo
b) je VELMI málo
c) bude ještě MÍŇ
Každá taková ztráta je KATASTROFA! Naopak automobilů co "jsou dobře ovladatelný" (abych citovala) je čím dál více - až to pěkné NENí (už i PERLY automobilové historie jako třeba Porsche 911 jsou dnes "laděny" málem spíš do stylu mého Citroën C5 - a to NENÍ vtip! ;-\
PS: Takže - "ztráty" VÝJÍMEČNÝCH automobilů/značek jako je třeba TVR (nebo Bristol) apod. jsou pro srdce (pravého) fanouška (fanynky ;-) ) automobilů ZDRCUJÍCÍ NEnahraditelnou ztrátou!!! :-|
,,dobre ovladatený,, - podle mě moc takových není.Je více ano,ale,hodně komfortu všude a pak někde to musí projevit.
Perly: Vnímáš to dobře.Vyjma pár aut,už ani BMW není to co byvalo(bmw ,,studuju,, víc proto ten příklad) .Vypadá parádně,jede parádně,rozkládá se rychle :-) Nejakých deset let už je takovej trend všude asi.Pro nás horší,pro ti na západě je jedno,za tři roky koupí nový auto a jede se dál.Já zas rád nechám aby auto prirostla k srdci,rozhodně bych neprodal po pár letech neco s čím jsem spokojenej,
Katastrofa: Katastrofa je pro mě Saab .Má silnou historii.Stará 900,je nádherná.A,no,švédsko je krajina kde lidi rozmýšlají a stalo se to.A i tady by nemuselo tolik nadávat na škodovku,vždyt ne jen žije ale získává chvály v jednom kuse každej rok.
PS: TVR je pro pravého fanouška.Chápu.Ale to je jiná kategorie.Ostatní lidi TVR skoro neznají.TVR je pro ,,blázny,, jako já(jen já ne pro TVR) ,který radši budou opravovat miláčka než aby prodali.Ztohoto pohledu TVR by měla existovat dál.
Perly: Vnímáš to dobře.Vyjma pár aut,už ani BMW není to co byvalo(bmw ,,studuju,, víc proto ten příklad) .Vypadá parádně,jede parádně,rozkládá se rychle :-) Nejakých deset let už je takovej trend všude asi.Pro nás horší,pro ti na západě je jedno,za tři roky koupí nový auto a jede se dál.Já zas rád nechám aby auto prirostla k srdci,rozhodně bych neprodal po pár letech neco s čím jsem spokojenej,
Katastrofa: Katastrofa je pro mě Saab .Má silnou historii.Stará 900,je nádherná.A,no,švédsko je krajina kde lidi rozmýšlají a stalo se to.A i tady by nemuselo tolik nadávat na škodovku,vždyt ne jen žije ale získává chvály v jednom kuse každej rok.
PS: TVR je pro pravého fanouška.Chápu.Ale to je jiná kategorie.Ostatní lidi TVR skoro neznají.TVR je pro ,,blázny,, jako já(jen já ne pro TVR) ,který radši budou opravovat miláčka než aby prodali.Ztohoto pohledu TVR by měla existovat dál.
Bohužel každý kdo se snaží dělat věci "jinak" (lépe/kvalitněji) jako třeba SAAB je odsouzen - VWítězí jen nejtuctovější konstrukce a nejmasoVWější výroba.. :-|
..navíc (a to mi příjde jako opravdu VELKÁ absurdita) právě ten "ultramasoVWý" přístup (který de facto NIČÍ všechno a všechny ty co dělají věci "jinak") má takové MNOŽSTVÍ "fanoušků" a "podporovatelů" - až (mi) to rozum NEbere...
Já jako hlavní a ZÁSADNÍ rozdíl mezi škodou a SAABem vidím právě v tom co jsem napsala výše = z toho že VW pro škodu plánuje v nejbližších letech nárůst na milion a půl (technicky zcela "tuctových" (konstrukcí) vozů ročně mám stejnou NEradost jako z toho že (alespoń částečně "jiný") SAAB "odešel"
PS: Byť já mám ještě blíž k těm úplně malým originálním automobilkám typu Bristol, TVR, Wiesmann či Fornasari... ;-)
..navíc (a to mi příjde jako opravdu VELKÁ absurdita) právě ten "ultramasoVWý" přístup (který de facto NIČÍ všechno a všechny ty co dělají věci "jinak") má takové MNOŽSTVÍ "fanoušků" a "podporovatelů" - až (mi) to rozum NEbere...
Já jako hlavní a ZÁSADNÍ rozdíl mezi škodou a SAABem vidím právě v tom co jsem napsala výše = z toho že VW pro škodu plánuje v nejbližších letech nárůst na milion a půl (technicky zcela "tuctových" (konstrukcí) vozů ročně mám stejnou NEradost jako z toho že (alespoń částečně "jiný") SAAB "odešel"
PS: Byť já mám ještě blíž k těm úplně malým originálním automobilkám typu Bristol, TVR, Wiesmann či Fornasari... ;-)
no ale presne o tom muvim! Male automobilky, jako byl ostatne i "muj" Rover EU cilene zabiji... kazde nove auto MUSI mit esp, pak tempomat? DSG? A nejlepe tu vyrobenou ve VW? EU je proste ctvrta rise... jen se snazi dosahnout tehoz, co ty tri pred ni eurem a ne zbranema... v tomto kontextu nastesti.
ostatne - historie je poucna: a ta Korejska je napadnepodobna te nemecke v Evrope. Jen jsou ted proste ve fazi NDR + NSR. ;-)
flyboyeda
a chybět nebude
taky nechápu, každá ztráta výrobce jako TVR je obrovská...
SOUHLASím
Co je na TVR tak úžasného? ani jeden z vás to neřídil a myslíte si kdoví jaký je to skvost to TVR proč je to taková strašná škoda že už TVR nevyrábí svý nekvalitní šunty?
TVR mi nikdy nechyběl,a ani nebude.Ale zajímavý je,že stát kde automobil-sport má tak velkou tradici,neuměj firmy dokopat k životu.TVR,Rover,a co já vím který ještě.Takovej trh,a víme že anglickej trh šlape i ted,a domácí automobilky pod gilotinem snad dvacet let v jednom kuse.
Jo a škaredejší přístrojovky neumí nikdo na světe.Snad i felicia má lepší než Rolls-Royce :-|
Jo a škaredejší přístrojovky neumí nikdo na světe.Snad i felicia má lepší než Rolls-Royce :-|
(také) Bristol (ten jsem měla ještě raději než TVR ;-\
PS: I když tomu (pod švýcarským majitelem snad "svítá na lepší časy" [odkaz] :yes: :-)
PS: I když tomu (pod švýcarským majitelem snad "svítá na lepší časy" [odkaz] :yes: :-)
Angličané v minulosti vědeli dělat autá.Jen by mě zajímalo kde se vytratila ta jejich vášen.Ten Lotus nevim,tam mi neco chybí.Neco z anglie.Pak se podívám na Rolls,a si říkám starej krásnej Silver Cloud (a to je rok 1966)
Hlavně aby když převezme je jiná firma,aby měla CIT pro ti autá.Nekteří firmy jsou vyjimeční(hlavně anglické),jen pro pár lidí,a těch nezajímá cena.Takže pro příklad,aby se nestávalo že kouknu na Lambo a řeknu ,,hele,tenhle díl nebyl i na VW? ,,
Mě chybí Bizzarrini [odkaz]
Hlavně aby když převezme je jiná firma,aby měla CIT pro ti autá.Nekteří firmy jsou vyjimeční(hlavně anglické),jen pro pár lidí,a těch nezajímá cena.Takže pro příklad,aby se nestávalo že kouknu na Lambo a řeknu ,,hele,tenhle díl nebyl i na VW? ,,
Mě chybí Bizzarrini [odkaz]
mne teda chybi.
uprostred sterilnich Korejcu, ve svete, kde Mondeo je spoftovnejsi nez BMW, a novinari za nejvetsi prednost BMW oznaci skveld hrajici muziku... tak v takovem svete je nejake "zvire" potreba, i kdyby se jich melo prodat par set do roka!
Záleži o které BMW mluvil novinář.Na neco jiného je trojka,5ka,7ka,atd.Elektronika nahoru,kvalita dolu,není to uplně ono,ale pořád na špici jízdní vlastnosti.
Nemyslím si že korejci jsou sterilní.Povím proč.Stačí se podívat každej rok kolik novinek,a neboja se improvizovat s tvary.Možná někomu nelíbí,možná někdo řekne nekvalitní(a to není protože se ostatním vyrovná v klidu),ale že sterilní,to bych neřekl.Sterilní jsou VW.Že koupíš VW a v noci kdyby stáli vedle sobě 8 áut z koncernu,tak člověk neví kterí je jeho.
Zvíře je potřeba,když ale jede.
Nemyslím si že korejci jsou sterilní.Povím proč.Stačí se podívat každej rok kolik novinek,a neboja se improvizovat s tvary.Možná někomu nelíbí,možná někdo řekne nekvalitní(a to není protože se ostatním vyrovná v klidu),ale že sterilní,to bych neřekl.Sterilní jsou VW.Že koupíš VW a v noci kdyby stáli vedle sobě 8 áut z koncernu,tak člověk neví kterí je jeho.
Zvíře je potřeba,když ale jede.
ja jsem nemuvul o kotejcich jako konstrukterech, ale o tech autech! A to se nevylucuje - VW je sterilni v obou smerech. Auta sed a nuda bez napadu... ale to je jen dusledek konstrukteru bez napadu. Jezdim novym Passatem, takze vim presne o cem mluvim...
i kdyz - ti krejsti kontrukteri na tom jsou stejne. :-( Co vlastne vymysleli? Nic. Chrli auta, kazdej rok jinak tvarovana svetla a divocejsi prolisy na blatnicich a dverich... ale to je malo. ;-)
Korejci nejen chrlí auta,ale hodně rychle se zlepšují.Hodně rychle.Vůbec to nejsou špatný auta třeba když porovnám s oktávkou.Jsem si jist že hodně lidí řekne že jsou lepší.Ve vědení VW mají hodně starosti snima. ... Příklad: Třída malých áut,Fabie.Víme jaké má konkurence.A každý ví (jak se líbí nechám ted stranou) že co se týče kvality,v tomto segmentu težko se najde nejaká konkurence.Proč to říkám?Protože firma vyzdvyhuje ,,kvalitu u svých áut,, No a ted kalhoty aby dobře upevnili,protože za stejně dobrou cenu musí dat zákazníkům novou Fábiu,s nápisem ,,kvalitnejší než konkurence,, Není to lehká práce
tou posledni vetou jsi to cely zabil: Korejci za tu sterilitu prave muzou... tak uz proto nikdy NE! Koupily starou Toyotu, troji ji zkrivili svetla a zacali levne prodavat. Protoze nemuseli zaplatit vyvoj a prave ty napady. A s tim souvisejici slepe ulicky. A od tw doby se to "veze"! Modernizace uz neni jak lepe, ale jak levneji!
Ja si myslím že právě korejci začali s novinkama.Třeba ta přístrojovka,jen se podívej odvtedy každej Ford kopíruje ten tvar trojuhelníka.
Pak asi se nevyznáš ve financích,vývoj není lehký když chceš i vydělat.Korejci mají dostatek nápadů,a hlavně kuráž dát lidem neco jinýho,zatím VW nejv.automobilka světa jen faceliftuje staré modely a nazve je novýma,protože se bojí nechat osvědčených tvarů.Pro trh je velmi dobrý že je silná konkurence,jinak by dělali nektěří co by se jim zachtělo a to i s cenama.
A ještě neco na korejce: ti co vlastní,drtivá většina se nestažuje.Naopak:
Pak asi se nevyznáš ve financích,vývoj není lehký když chceš i vydělat.Korejci mají dostatek nápadů,a hlavně kuráž dát lidem neco jinýho,zatím VW nejv.automobilka světa jen faceliftuje staré modely a nazve je novýma,protože se bojí nechat osvědčených tvarů.Pro trh je velmi dobrý že je silná konkurence,jinak by dělali nektěří co by se jim zachtělo a to i s cenama.
A ještě neco na korejce: ti co vlastní,drtivá většina se nestažuje.Naopak:
jak rikam - Korea je odpovedna za upadek... ruku v ruce s magorama v bruselske centrale EU. A proto nemam rad dnesni EU a korejska auta. S eu asi moc nenadelam... ale korejska auta proste muzu nekupovat. ;-)
Naopak, s EU si můžeme dělat co chceme - bude fungovat podle toho KOHO si (tam) zvolíme.. ;-)
PS: Jižní Korea je VELMI dobře prosperující stát a že se jim tak daří ve výrobě ať elektroniky nebo aut jim "těžko vyčítat"
PS: Jižní Korea je VELMI dobře prosperující stát a že se jim tak daří ve výrobě ať elektroniky nebo aut jim "těžko vyčítat"
ale no tak... eu je zrudnost, zijici vlastnim zivotem, zname to az moc dobre z dob RVHP. A kdyz rikam Korea, myslim tim pochopitelne koncern H/K. Uspech jim preju, ale at si ty svoje plechovky prodavaji tam! Diky "svemu" koncernu tady mame sedych a stejnych aut dost...
presně tak Kylie.Korejci nejen kusy umějí dělat ale i vyvíjet a co dělají,dělají kvalitně.Naše škodovka je dobrá firma,má nakročeno aby bylo ještě uznávanejší(čech bude jen nadávat jasný),ale dnes korejské vozy jsou na velmi vysoké úrovni.
Souhlasím,autá šed a nuda bez nápadu,jen občas neco vyvede dobře.Já zas okrem zájmu i pracuju v automobilce.Nooo,nelíbí se mi kam se smerujou automobilky.Člověk si neužije cestu v autě(jsou výjimky),když nejaký auto nemá aspon 6 různých pomocných elektronik tak od novinářu dostane palec dolů(vyjma když jsou zaplacený-- novinář je důležitejší než kdykoliv předtím pro automobilky).Nelíbí se mi že založej 100 cen pro autá,aby mohli napsat tam a tam vyhrál nejakou anketu.Pomali každej auto už neco vyhrál.Zajímavý i to,že autem roku v evropě stane ,,neco,, co jen sotva pak dostane kladný vysvědčení v anketách,od lidech.Pak třeba v roce 2008 vyhrála tuto anketu Fiat 500 ...jjo,hezký autíčko.Jenomže kolik stálo nato jak je malej,já prostě nepochopím jak mohlo získat tuto cenu.
Další věc,bez-nápaditost.Když někdo začne stredový konzol vyrábět ve tvare neco jako trojuhelník,tak proč musí do pěti let koukat na mě najednou 20 takových áut.Korejci,novej fordy,atd.
Francouzi se snažej,ale až moc.
Saab chce být jinej,lidi nechtějí.
Dacia dostane palec dolů,chápu,ale přibližně asi tolik by mělo stát novej auto rodinný jako ted Dacie,a ne že objednám neco navíc do Oktávky a hned 700 tisíc(není to jen u škodovky,ale všude).Měli jsme první generaci Sceniku po faceliftu,motor 1.6 16V,dnes za kolem 70 myslím koupíš.Pro rodinu já tady nevidím lepší auto dodnes,snad jen 1.Cmax(po faceliftu extra hezký).Nevidím důvod kupovat nový auto.Ne že nový,ani novší.BMW 3 E46 ... není lepší trojka doted.Je jen masívnejší,modernejší tvary,a moderně začíná rozpadnout po třech letech provozu.
Auta bez nápadů.Slovo dizajnér ani neexistuje skoro už protože jeden někdo určuje směr,a třeba v koncerně ostatní musí přispůsobit.Ted má škodovka ostré hrany,protože i VW,i AUDI,vše má ostré hrany.Ta jedna čára už nestačí jak v minulosti,tak si řeklu jak to udělat levně aby bylo moderní,a tak vymysleli že ,,no,budou ostrejší hrany,, Páni,to nám dali teda,a ted kupujme.(myslím si že myšlenka dobrá,firma chce přežít,na dněšní dobu na vysoké urovni pracuje,ale za půl mega a víc,bych chtěl víc.Nemusím sterilní auta.Ani manželka není dokonalá proč by měla být zrovna auta.Takže ano nebo ne,radši korejci,atd,
Další věc,bez-nápaditost.Když někdo začne stredový konzol vyrábět ve tvare neco jako trojuhelník,tak proč musí do pěti let koukat na mě najednou 20 takových áut.Korejci,novej fordy,atd.
Francouzi se snažej,ale až moc.
Saab chce být jinej,lidi nechtějí.
Dacia dostane palec dolů,chápu,ale přibližně asi tolik by mělo stát novej auto rodinný jako ted Dacie,a ne že objednám neco navíc do Oktávky a hned 700 tisíc(není to jen u škodovky,ale všude).Měli jsme první generaci Sceniku po faceliftu,motor 1.6 16V,dnes za kolem 70 myslím koupíš.Pro rodinu já tady nevidím lepší auto dodnes,snad jen 1.Cmax(po faceliftu extra hezký).Nevidím důvod kupovat nový auto.Ne že nový,ani novší.BMW 3 E46 ... není lepší trojka doted.Je jen masívnejší,modernejší tvary,a moderně začíná rozpadnout po třech letech provozu.
Auta bez nápadů.Slovo dizajnér ani neexistuje skoro už protože jeden někdo určuje směr,a třeba v koncerně ostatní musí přispůsobit.Ted má škodovka ostré hrany,protože i VW,i AUDI,vše má ostré hrany.Ta jedna čára už nestačí jak v minulosti,tak si řeklu jak to udělat levně aby bylo moderní,a tak vymysleli že ,,no,budou ostrejší hrany,, Páni,to nám dali teda,a ted kupujme.(myslím si že myšlenka dobrá,firma chce přežít,na dněšní dobu na vysoké urovni pracuje,ale za půl mega a víc,bych chtěl víc.Nemusím sterilní auta.Ani manželka není dokonalá proč by měla být zrovna auta.Takže ano nebo ne,radši korejci,atd,
Takže po studii BMW 8, novém MB CL "odstřelujete" i TVR - vy asi HODNĚ NEmáte rád auta, nebo? ;-)
líbí se mi Aventador,GallardoMurcielago,Countach,Di… Range Rover stock, jsem hodně na Audi takže si mi líbí A4,5,6,7,8 Q3,Q5 a samozřejmě R8, z BMW M1, 3,5,7 až na ty odporné modely pro důchodce s označením GT, je to drzost ty modely od BMW nazývat GT,je to hanebné zneuctění slova GT, od Mercedesu se mi líbí po Faceliftu Akorát Sko,G to je klasa, SL a SLS, Aston Martin se mi líbí DB9 to je nejkrásnější Aston všech dob,ty po něm byly akorat facelivtované verze DB9, Porsche 911, 911 pro mě není supersport,ale tím nechci říct že je to špatné auto je vynikajicí a je to kategorie sama pro sebe,novy Cayman je famózní a legendární Carrera GT, Nové Fordy to je pro mě obrovské zklamání, jak dizajn,tak kvalita, spolehlivost je strašlivá od Fordu se mi nelíbí žádné auto akorád Ford GT,Opel žádné auto, Mazda RX7, miata, Nissan GTR, Noble M600,M400, Maserati GT,MC12, F Enzo,F40,F50, 348, 360.430.458.La ferrari, Hyundai Genesis, Fiat nic, Ginetta s motorem uprostřed, Lotus Elise,Exige, Evora, nová Octavia 2013, Seat Exeo(A4),takže nic, určitě jsem něco vynechal ,ty které jsem vyjmenoval se mi líbí moc
Závěrem ještě objev roku a moje auto roku je Parcour, supersport,který se nebojí spomalovacích prahů a lehkého terénu
Závěrem ještě objev roku a moje auto roku je Parcour, supersport,který se nebojí spomalovacích prahů a lehkého terénu
fly... já jsem zaspal dobu?Doted jsem myslel že když chci nej-nej sportak od BMW tak beru s označením M a ne GT.Jedině.
S Fordama souhlasím i já.Nelíbí se mi na nich ani centimeter nikdě.
Mě se líbí že se snažej u Maserati.Miluju Maserati a snad konečně bude zas pořádnej a zajímavej.
A neco na novou Oktávku.: Když nakreslím linii,tak to nejak správně musí navazovat na další.Je jedno jestli s citem nebo překvapivě ale musí sedět.Co dělali s předkem Oktávky nechápu.Kouknu na masku,světlá,úhel kapoty jak navazuje na předek,a nejde to dohromady.Necítím pocit klidu.Nevím co,ale neco tam nehraje.Z jedneho úhlu bylo lepší,ze schodište.To není vtip.Přední partie odtud vypadá užší,a hned je o třídu lepši
Parcour je fakt nádherný,díky za tip :-)
S Fordama souhlasím i já.Nelíbí se mi na nich ani centimeter nikdě.
Mě se líbí že se snažej u Maserati.Miluju Maserati a snad konečně bude zas pořádnej a zajímavej.
A neco na novou Oktávku.: Když nakreslím linii,tak to nejak správně musí navazovat na další.Je jedno jestli s citem nebo překvapivě ale musí sedět.Co dělali s předkem Oktávky nechápu.Kouknu na masku,světlá,úhel kapoty jak navazuje na předek,a nejde to dohromady.Necítím pocit klidu.Nevím co,ale neco tam nehraje.Z jedneho úhlu bylo lepší,ze schodište.To není vtip.Přední partie odtud vypadá užší,a hned je o třídu lepši
Parcour je fakt nádherný,díky za tip :-)
Zkuste se někdy v nějakém Lamborghini projet.. :-)
..a pak stejnou trasu (třeba) ve Ferrari (kterému dávám PŘEDNOST já.. ;-)
..nicméně "proti gustu" :-)
Audi A4? Tak to (pardon ale) NEchápu (nejhorší z D3
5, 6, 7, 8 - snad (byť tu a tam s VÝHRADAMI + rozhodně to NElze říci "obecně" = o všech variantách motorizacích
Q3 a 5 = znám LEPŠÍ ;-)
Proč R8 - (snad) raději ORIGINÁL :-)
(ještě že KONEČNĚ vyřešili tu DĚSNOU převodovku - i zde jsou LEPŠÍ varianty, klidně "jen" koncernoVWé Porsche 911
To samé platí pro BMW - paušalizovat určitě NEeee + NEzapomněl jste na řadu 6? ;-)
Noble by mohlo být zajímavé - mám ale pocit že jej stále NEdělají s "naší" verzí řízení = o tom si můžeme leda nechat zdát (jezdil jste někdy někde "na druhé straně" silnice? DĚSné :-)
PS: Už asi "nemám sílu" dál - takovouto "všechnosměs" OBLÍBENCŮ to se hned tak NEvidí ;-)
PPS: Ten Parcour ale JE docela "zajímavý" :-)
..a pak stejnou trasu (třeba) ve Ferrari (kterému dávám PŘEDNOST já.. ;-)
..nicméně "proti gustu" :-)
Audi A4? Tak to (pardon ale) NEchápu (nejhorší z D3
5, 6, 7, 8 - snad (byť tu a tam s VÝHRADAMI + rozhodně to NElze říci "obecně" = o všech variantách motorizacích
Q3 a 5 = znám LEPŠÍ ;-)
Proč R8 - (snad) raději ORIGINÁL :-)
(ještě že KONEČNĚ vyřešili tu DĚSNOU převodovku - i zde jsou LEPŠÍ varianty, klidně "jen" koncernoVWé Porsche 911
To samé platí pro BMW - paušalizovat určitě NEeee + NEzapomněl jste na řadu 6? ;-)
Noble by mohlo být zajímavé - mám ale pocit že jej stále NEdělají s "naší" verzí řízení = o tom si můžeme leda nechat zdát (jezdil jste někdy někde "na druhé straně" silnice? DĚSné :-)
PS: Už asi "nemám sílu" dál - takovouto "všechnosměs" OBLÍBENCŮ to se hned tak NEvidí ;-)
PPS: Ten Parcour ale JE docela "zajímavý" :-)
Ferrari? Hlucnej kostitras... mel jsem rad klasicky Maserati... o malo pomalejsi, ale kuze, drevo a kvalitni muzika. ;-)
Možná by jste měl "aktualizovat" (zřejmě) trochu ZASTARALÁ "data" ;-)
PS: Ale na Maserati se shodneme - to byla má VELKÁ "lááááááska" (tak nějak "z let studií" :-)
PS: Ale na Maserati se shodneme - to byla má VELKÁ "lááááááska" (tak nějak "z let studií" :-)
vyjmenoval jsem auta který chci a který se mi líbí ,tvůj názor jestli se ti to líbí nebo ne je mi celkem ukradenej
NEjde až tak o to jestli se MNĚ "líbí/NElíbí", ale...ehm, že ten "seznam" má (jak to jen říci) "určité NEdostatky"? :-)
R8 jako není originál,tím si mě naštvala R8 mám hodně rád,radši i než Gallardo,protože z R8 je líp vidět jak z Gallarda a navíc tu novou R8 a Gallardo Talijáni nebudou dělat vůbec,bude to čistě v režii Porsche a Audi
Od Noble se mi nejvíc líbí M15 ta je boží
Než BMW 3 a Mergl C,dávám přednost A4, kvůli image a pohodlí
Od Noble se mi nejvíc líbí M15 ta je boží
Než BMW 3 a Mergl C,dávám přednost A4, kvůli image a pohodlí
fly: trojku nekupujem pro pohodlí,tak když vyberu A4 tak trojka moc tam nemá co dělat ne? Trojka je o pocitu jízdy ne o pohodlí.Mercedes jasný,ale ta trojka ne.
Vaše "naštvání" mne "muzí" ;-) nicméně na FAKTu, že to je jen "překarosované" Lamborghini Gallardo to asi moc NEzmění.. :-)
Chápu že "unifikace" výroby šetří výrobní náklady, ale (v téhle kategorii?) ..
..ale (i proto) já raději Ferrari ;-)
Přiznávám že modely Noble jsem se nikdy nijak "hlouběji" NEzabývala, neb a protože auta (krom "zábavy") beru alespoň částečně i "prakticky" (chci ho/NEchci ho, koupila bych ho/NEkoupila...) - no a to pravostranné řízení (tenhle "blok" u mne "prorazil" jen Bristol - ať dnešní GT, nedávný Fighter nebo i ty "šílené" starší modely - TATO značka mne nějak "dostala" :-)
Obávám se že jde o HRUBĚ CHYBNOU "analýzu" ;-)
Chápu že "unifikace" výroby šetří výrobní náklady, ale (v téhle kategorii?) ..
..ale (i proto) já raději Ferrari ;-)
Přiznávám že modely Noble jsem se nikdy nijak "hlouběji" NEzabývala, neb a protože auta (krom "zábavy") beru alespoň částečně i "prakticky" (chci ho/NEchci ho, koupila bych ho/NEkoupila...) - no a to pravostranné řízení (tenhle "blok" u mne "prorazil" jen Bristol - ať dnešní GT, nedávný Fighter nebo i ty "šílené" starší modely - TATO značka mne nějak "dostala" :-)
Obávám se že jde o HRUBĚ CHYBNOU "analýzu" ;-)
Kylie : ja jsem nepsal o bmw 8,o MB L,atd,ale o většine áut.Taky jsem psal o kvalitě montování a použitých materiálu,darmo vypadá moderně....rozdíl.... Hlavně Kylie já tady říkám svůj názor,a to s jakým způsobem to napíšu to není důležitý.Nedívám se nato pesimisticky,píšu tak jak umím,a chci jen nasvítit na věci špatné.V tomto průmyslu pracuju víc než deset let,od podvozku přes motory atd. Takže strukturu,vyvoj,atd,sleduju,znám.Ty jsi dobrá fanda autek,to je dobrý,ale nekoušej do mě,jen s citem ;-)
Já (ale) reagovala na flyboyeda(u) ;-)
PS: A jinak - OK :-)
PS: A jinak - OK :-)
Ok Kylie.Na tobě je vidět že se o autá opravdu zajímáš.Já taky.
Napíšu proč NE TVR.
Já mám rád originalitu.(Já vím už chystáš nůž :-) ) TVR znám asi tak dvacet let.A v mé malé hlavě se usadila jeden takovej základnej tvar(vím že tvar není všechno) .Jenomže ten tvar mi nic nedalo protože dřívě jsem poznal Jaguar a taky Porsche.
Pak jízdní vlastnosti.Co já vím,od toho auta všeobecně pryč.Hodně težce se řídí.Znám i jiné anglické speciály,kde anglický majitelů říkají že je to láska ale jinak stojí to za prd.
Další věc kvalita.Já dřív koupím vůz z Kolumbie než z anglicka.Jednak se vytratila nápad.Pak,ta kvalita..a ted mi nejde oto že občas neco pokazí,ale že nevíš jestli dojdeš domů nikdy.Když už tak,tak radši sehnat straej DeTomaso,to je to samí,jen stím že DeTomaso je brutální k tomu na silnici.
Můj pohled je tá,že neco ač existuje,když opakovaně neumí neco udělat pořádne,nemá existovat.To je vše.Neříkám že chci aby zmizela,ale je mi jedno co sní je.
Promin
Napíšu proč NE TVR.
Já mám rád originalitu.(Já vím už chystáš nůž :-) ) TVR znám asi tak dvacet let.A v mé malé hlavě se usadila jeden takovej základnej tvar(vím že tvar není všechno) .Jenomže ten tvar mi nic nedalo protože dřívě jsem poznal Jaguar a taky Porsche.
Pak jízdní vlastnosti.Co já vím,od toho auta všeobecně pryč.Hodně težce se řídí.Znám i jiné anglické speciály,kde anglický majitelů říkají že je to láska ale jinak stojí to za prd.
Další věc kvalita.Já dřív koupím vůz z Kolumbie než z anglicka.Jednak se vytratila nápad.Pak,ta kvalita..a ted mi nejde oto že občas neco pokazí,ale že nevíš jestli dojdeš domů nikdy.Když už tak,tak radši sehnat straej DeTomaso,to je to samí,jen stím že DeTomaso je brutální k tomu na silnici.
Můj pohled je tá,že neco ač existuje,když opakovaně neumí neco udělat pořádne,nemá existovat.To je vše.Neříkám že chci aby zmizela,ale je mi jedno co sní je.
Promin
vubec to nemyslim spatne! Ale muzu se zeptat, jaky je tvuj matersky jazyk?
Materský je madarský.Dlouhou dobu jsem žil na slovensku,a ted hodně dlouho už v čechách.Dokonalý nejsem,ale snažím se
NEbojte - nože jsou v kuchyni ;-)
(a) Promíjím :-)
PS: Pro mne je TVR spíš "dávná láska" (ale "dopustit" na ní nedám ani dnes - ten přístup k pojetí, konstrukci vozu + vlastní konstrukce řadových 6ti válců = ode mne (prostě) jen :yes: :yes: :yes: ;-)
(a) Promíjím :-)
PS: Pro mne je TVR spíš "dávná láska" (ale "dopustit" na ní nedám ani dnes - ten přístup k pojetí, konstrukci vozu + vlastní konstrukce řadových 6ti válců = ode mne (prostě) jen :yes: :yes: :yes: ;-)
Fajn Kylie :-) Tak at tobě vyrobí aspon jeden ;-) A 6 válců je fajn věc :-)
Děkuji :-)
PS: 6 je tak přesně "akorát" :yes: ;-)
PPS 6 je ani málo ani moc (tam už pak "příliš" roste jak pořizovací cena tak "celkové" servisněprovozní náklady a reálně už to NEjde moc "využít :-|
PS: 6 je tak přesně "akorát" :yes: ;-)
PPS 6 je ani málo ani moc (tam už pak "příliš" roste jak pořizovací cena tak "celkové" servisněprovozní náklady a reálně už to NEjde moc "využít :-|
Kylie ,jsem zvědavej na tvůj názor,vidím že tě baví auta.Tak všeobecně americké sportovní auta.Za posledních 50 let.Hm? Itálie to není..
NEjsem zrovna odbornice na americká auta, ale z mých malých zkušeností - naprosto NEsouhlasím s "evropským pohledem" - který "velí" se dívat na americké vozy spíš "svrchu" ;-)
PS: Nemůžete svůj dotaz "maličko zúžit"? Trochu "specifikovat" co konkrétně vás zajímá? :-)
Jestli můj "obecný" názor na "muscle cars", tak ROZHODNĚ ANO :yes: ;-)
PS: Nemůžete svůj dotaz "maličko zúžit"? Trochu "specifikovat" co konkrétně vás zajímá? :-)
Jestli můj "obecný" názor na "muscle cars", tak ROZHODNĚ ANO :yes: ;-)
Přesně tak.Muscle cars.Jsou hezké kousky,ale kdyžtak se nato dívám s ,,rozumem,, tak zatím evropa snaží o co nejlepší jízdní schopnosti vozidla(vždy i v minulosti),naopak u amerických muscle cars jakoby vše záleželo jen natom jak velký motor je v autě.
Možná nevíš,původem muscle cars je to že američané v té době najednou měli sposta dřívě vyvynutých motoru s velkým objemem.Jen tak se tam válelo,nevědeli co stím,pak přišel jeden z těch inženýru s nápadem co tak je šoupnout do těch dovtedy běžných áut.Tak i vypadalo,chovali se na silnici jako lodě :-) Težké motory podvozek nestíhal,atd,atd.... takže jako původně nejsou to ryzí sportovní vozy.
Myslím že ale "odpovídají" americkému "stylu" (i jejich silnicím... :-)
..navíc ty dnešní jsou již HODNĚ jinde + je doslova NEskutečné za jaké peníze dovedou své modely s ULTRA motory nabídnout - přesto se asi prodá více Octávií a Superbů za milion, než třeba CHEVROLETů Camaro
PS: Americké vozy rozhodně mají mé sympatie ;-)
..navíc ty dnešní jsou již HODNĚ jinde + je doslova NEskutečné za jaké peníze dovedou své modely s ULTRA motory nabídnout - přesto se asi prodá více Octávií a Superbů za milion, než třeba CHEVROLETů Camaro
PS: Americké vozy rozhodně mají mé sympatie ;-)
Americky styl ano.Svět má vraj šetřit,a tam nejmenší motor v autech začíná nekdě tam kde tady končí. (třeba u BMW).To i kvůli tomu ta cenovej rozdíl .Jinej pohled na svět,jestli dobrý to nechci rozepisovat.
Camaro se mi líbí,fakt dobře vypadá.Jen aby nerozpadli jak dřívejší modely že dovezou je,a dvojnásobek musí člověk dotoho ještě investovat aby jezdilo jen ako-tak spolevlivě.Celkovo ale oni nikdy nemuseli naučit co je to ,,neco drží svou hodnotu,, protože plechu dost bylo vždicky.
Dík za názor :-) Vlastně neco je ten tvar muscl-cars.Je jako Porsche,50 let a jen s malinkýma zmenama furt dobre se prodává.Ale to není ve zlém,líbí se mi ten tvar
Camaro se mi líbí,fakt dobře vypadá.Jen aby nerozpadli jak dřívejší modely že dovezou je,a dvojnásobek musí člověk dotoho ještě investovat aby jezdilo jen ako-tak spolevlivě.Celkovo ale oni nikdy nemuseli naučit co je to ,,neco drží svou hodnotu,, protože plechu dost bylo vždicky.
Dík za názor :-) Vlastně neco je ten tvar muscl-cars.Je jako Porsche,50 let a jen s malinkýma zmenama furt dobre se prodává.Ale to není ve zlém,líbí se mi ten tvar
nevim. Mam osobni zkusenost s Viperem. Ten, kdo to vymyslel bud nikdy opravdu rychle auto neridil, a nebo nepredpokladal, ze s tim nekdy nekdo pojede rychleji nez 80 mmil za hodinu. Na starem brnenskem okruhu jsem byl zretelne pomalejsi, nez s (letitou) Alfou 75 2.5 V6, ale stejne jsem pak musel chvili sedet v aute. Ten vu... American vedl vyfuky ocelovymi, sirokymi prahy. Efektni... ale ty prahy byly po "projizdce" normalne rozpaleny! A bez opreni se o prah se z toho nedalo vylezt... :-(
NEznám ten okruh, ale je-li "náročnější" HODNĚ zatáčkovitý atd., tak asi "proč ne" - jinak OBROVSKÁ síla VIPERu...
PS: Efekt docela ČASTO "vítězí" nad "rozumem praktičnstí" atd. (nejen u aut ;-)
PPS: Zkušenosti s VIPERem mi popisoval kamarád, když americké SILNÉ auto, tak (já) asi raději Corvette :yes: :-)
PS: Efekt docela ČASTO "vítězí" nad "rozumem praktičnstí" atd. (nejen u aut ;-)
PPS: Zkušenosti s VIPERem mi popisoval kamarád, když americké SILNÉ auto, tak (já) asi raději Corvette :yes: :-)
×
Sdílení komentáře
×
stale verim ze sa tato znacka vrati, nedavno nasiel zachrancu britsky Bristol [odkaz] a bolo by fajn keby sa podarilo zachanit aj dalsiu britsku legendu teda TVR
ani neviem co je s dalsou znackou z britanie a to znackou Morgan... vie niekto ci sa tento mordan este vyraba? [odkaz] ....
ako chlapec som tieto britske auta miloval a hltal v casakoch plnymi duskami.... a milujem ich dodnes ( mam rad britske auta ) .... len skoda ze ich buducnost je neista.... snad jedine lotus ako tak nieco vyraba ale aj ten to ma nahnute...
[odkaz]