Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla 2014: Jedenáctka je větší, výkonnější a hezčí

Jedenáctá generace Toyoty Corolla přináší mimo jiné jednu zcela zásadní novinku - její karoserii rozhodně nelze považovat za nudnou.
Zpět na článek
7. 6. 2013 09:53
7. 6. 2013 09:54
7. 6. 2013 12:28
7. 6. 2013 13:03
7. 6. 2013 10:26
7. 6. 2013 10:35
7. 6. 2013 12:40
7. 6. 2013 10:41
7. 6. 2013 11:10
7. 6. 2013 12:46
7. 6. 2013 13:19
7. 6. 2013 12:04
7. 6. 2013 12:20
7. 6. 2013 16:19
7. 6. 2013 18:17
7. 6. 2013 21:41
9. 6. 2013 15:42
Avatar - radolaco
7. 6. 2013 09:53
Divny nesurody dizajn
podobne ako novy Auris.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Magister
7. 6. 2013 10:06
Re: Divny nesurody dizajn
Souhlasím. Bezesporu to bude kvalitní auto s výbornou technikou, ale ošklivé jak noc.
Avatar - eXp10it
7. 6. 2013 11:05
Re: Divny nesurody dizajn
Doporučuji neplést si kvalitu se spolehlivostí. Toyoty spolehlivé jsou, kvalitní už méně. Podotýkám že mám Toyotu.
Avatar - petrumr
7. 6. 2013 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eXp10it
8. 6. 2013 19:56
Re: Divny nesurody dizajn
Mám RAV4 v plné palbě z roku 2007, podle vin vyrobenou v Japonsku, suma na faktuře se nepěkně blížila k milionu,jezdí bez jediné závady mám ale na mysli takové detaily jako řazení zpátečky jako ve 1203, reznoucí lyžiny sedadel, reznoucí páčka na otevírání nádrže od řidiče, vrzající pedál spojky, odlupující se popis na řadící páce, neustále někde něco drnčí, sem tam nefunguje dva a více tlačětek na rádiu, sem tam nějaká lampička, poddimenzovaná baterie atd atd... Jak říkám spolehlivost ano ovšem nezaměňovat s kvalitou. Manželčin 14let starý opel astra g je na tom lépe, řekl bych že zde 1:0 pro Němce ovšem to bych nesměl podle vinu vědět že astru sestavili v rumunsku...
7. 6. 2013 09:53
toy toy toyota
...this is more beautiful than what...a bulldozer? hrôzička
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 09:54
V Americe...
...asi ano. V evropě by to byl s tímto designem propadák...
Rozbalit vlákno
16
7. 6. 2013 10:05
Re: V Americe...
Souhlasím,
v Americe se asi bude nová Corolla líbit v Evropě by pravděpodobně s tímto designem Toyota neuspěla, ale o Evropu tu nejde, že. ;-)
Avatar - iudex
7. 6. 2013 10:36
Re: V Americe...
Pre Corollu je dominantný americký trh. Naopak pre Európu má Toyota Auris. Ostatne kompaktné sedany aj tak v EU nikdy moc nešli, takže ak tu bude, tak len ako spestrenie ponuky, resp. pre špecifické "sedanofilné" trhy.
Avatar - petrumr
7. 6. 2013 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
7. 6. 2013 10:39
Re: V Americe...
P.S. zaregistrovali radiči OCtavie do strednej triedy čísla Corolly? Dĺžka 2,65m a hlavne rázvor 2,70 m, to musí byť tiež jasná stredná, nie? >:-[]
Avatar - Ozzman
7. 6. 2013 10:43
Re: V Americe...
Hele, neprovokuj, nebo ti to Adam vysvětlí :D:D Ještě ho přivoláš >:D Podle nejnovějších Adamových studiích jde totiž o kufr a jeho objem! Takže jeho logikou je nejluxusnější auto třeba Ford Tranzit >:D
Avatar - R32
7. 6. 2013 12:28
Re: V Americe...
Pozor pozor, na prvé miesto dal škrabku!!! kufor bol na nižšom stupni... >:D
Avatar - Ozzman
7. 6. 2013 12:31
Re: V Americe...
Tak si přečti pořádně diskuzi pod Oktavii RS :-) Tam to máš.. hlavní je kufr:D změnil názor >:D
Avatar - R32
7. 6. 2013 13:03
Re: V Americe...
>:D fakt nemám čas sa hrabať v ktorej diskusii dal škrabku na prvé miesto, ale v podstate je to fuk, skrátka Adam je tu celkom dobrý (miestami trápny) bavič... >:D
7. 6. 2013 12:34
Re: V Americe...
Skrabku jsem si musel koupit, to je fakt >:D
Avatar - petrumr
7. 6. 2013 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 10:46
Re: V Americe...
Pri dĺžke 2,65m je rázvor 2,7m ozaj slušný. ;-) Inak máš úplnu pravdu. :yes:
Avatar - white label
7. 6. 2013 10:52
Re: V Americe...
V tom případě má asi Toyota patentované uložení náprav(y) mimo podvozek/karoserii... :-O ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2013 11:36
Re: V Americe...
>:-[] :yes: A jak to teprve bude mít Lexus, když je to prémie... náprava 5 m za autem? >:D
7. 6. 2013 11:48
Re: V Americe...
to je odlehcena vaha >:D
Avatar - kari.laz
7. 6. 2013 14:36
Re: V Americe...
jasná střední je přeci Toledo, jestli nevěříš, tak se zeptej Adama Nováka >:D
Avatar - N6600
7. 6. 2013 16:40
Re: V Americe...
Prave premyslam, kde sa stratil :-) Mozno mu uz vazne nasadili lieky a zatrhli pristup na net >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2013 10:06
Dizajn mi pride viac americky
ale ved je uplne jasne ze kde bude dominatny trh corolly ;-) europa to nebude ;-)

trosku mi pripomina kiu forte [odkaz] [odkaz] ( myslim tym dizajnovym stylom ) .... musim povedat ze takyto typ dizajnu sa mi celkom zacina pacit.... je to take stihle technokraticke a celkom zaujimave ;-) davam toyote :yes:

inak tato corolla je velka asi ako octavia.... som zvedavy kde ju miestny diskuter z prahy zaradi - do akej triedy ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 10:25
Nepěkné a prodejní nakládačka
Hmm, to moc hezké není......
Jinak korejská prodejní "nakládačka" :

[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 10:36
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Mondeo výrazne poskočilo.Žeby vypredávali skladové zásoby.Keby takto išli celý rok,tak mohli atakovať boží Passát. ;-)
Avatar - Ozzman
7. 6. 2013 10:47
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Co to je za divnou statistiku? Oktávka i Jetta ve střední třídě a superb ve vyšší střední? Rapid nižší střední a Toledo střední :D To pak udělá pěknej bordel ve výsledku statistiky prodejů >:D
7. 6. 2013 11:02
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Je to divne, ale aspon je to mnou koupene auto v top5 prodavanych modelu >:D
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 11:17
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Čo to bolo ?
7. 6. 2013 12:20
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
308
Avatar - Ozzman
7. 6. 2013 11:35
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Já sem zas rád, že máme doma 2 auta střední třídy a to je mezi nima přes 30 čísel rozdílu na délku >:D
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 14:18
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
To druhé myslíš Jettu ?
Avatar - Ozzman
7. 6. 2013 14:32
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Jojo :-) Je v té statistice ve střední třídě i když sem si vždycky myslel, že je na úrovni Golfa tzn v nižší střední :) >:D
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 22:11
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Mal by si im doplatiť na úroveň triedy. >:D
Avatar - Ozzman
8. 6. 2013 08:09
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
To nemusim:D Ona stála jako auto o třídu výš >:D
8. 6. 2013 19:10
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
to neznáš? to je ta statistika kterou se řídí náš oblíbený AN :-)
7. 6. 2013 15:34
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
Už jsem to tu kdesi psal....Mondeo , S-Max a Galaxy se radoby neprodavalo protoze meli stavku v Genku a problemy s vyrobou po prohlaseni ze se uzavre....a nez se najelo zpet na normalni provoz tak to trvalo...je to i oficialni prohlaseni fordu, ze kvuli tomu byly spozdeny dodavky aut .

proto ty ehm propady :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2013 11:41
Re: Nepěkné a prodejní nakládačka
hyundai sa ako tak drzi :yes: :yes: :yes:

skoda dost velkeho celkoveho poklesu kie :-(
7. 6. 2013 10:26
Motory v Evropě
Koukám, že pro Evropu ladí Toyota motory na vyšší výkon. V americké verzi má 1.8 Valvematic 104kW a 171Nm, zatímco evropská verze má 108kW a 180Nm.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
7. 6. 2013 10:40
Re: Motory v Evropě
Európa bola vždy náročnejšia na motory, až v poslednej dobe sa začínajú v US objavovať motory so slušným litrovým výkonom.
7. 6. 2013 11:14
Re: Motory v Evropě
Nevím, jestli to není i nižším OČ benzínu a následným měřením.
7. 6. 2013 14:22
Re: Motory v Evropě
Těžko říct, třeba u Priusu sedí údaje jak v USA, tak i Evropě na kW přesně, stejně jako hodnota točivého momentu.
Možná je to SW řídící jednotky, přeci jen v USA se jezdí jinak (dlouhé rovné štreky vs evropské "poskakování"), tak jej asi jinak naladili.
7. 6. 2013 18:40
Re: Motory v Evropě
Benzin je v Evrope a USA uplne stejny, tim to fakt nebude.
Avatar - nalimer
7. 6. 2013 10:32
Auto pre masy (v USA a možno u nás)
Corolla bola chápaná ako auto pre masy. Kým u nás máme Peugeot 301, v USA je taká "ľudovka" Corolla. Preto aj dizajn je neeurópsky (chýbajú xenóny, digitálne hodinky dominujú ovládací panel a mäkšené plasty sú sťa syntetická koženka).
Po technickej stránke však nie je čo vytknúť tomuto autu (teda, až na tie bubnové brzdy vzadu, ukážka šetrenia).
Ak by cenovka na tomto aute bola 14.000-19.000€ (teda cenová konkurencia k Rapidu), je to dobrý kauf.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - King
7. 6. 2013 11:19
Re: Auto pre masy (v USA a možno u nás)
Toyotě, potažmo Lexusu se neustále vytýkají klasické "digitálky" na palubce. Opakuji to velmi často, ale asi stále málo. >:D To není zabedněnost Japonců, ale pocta tomuto stylu zobrazování času, který před desítkami let ve světě zpopularizvaly právě japonské hodinky. prostě Bentleye a Rollsy mají v palubkách hodinky od švýcarských mistrů, Toyota digitální quartz. ;-)
Avatar - R32
7. 6. 2013 12:37
Re: Auto pre masy (v USA a možno u nás)
Ak by aj za hodinky dávalo NCAP body tak by digitálky bodovali. Skrátka odčítať za jazdy z (síce elegantných) ručičkových hodiniek čas trvá o dosť dlhšie ako mrknúť na displej s čísielkami... Napr. aj Renault (a zopár iných) nepreferuje digirálny rýchlomer len tak aby boli iný oproti konkurencii, mali sme pred časom vo firme Twingo a odčítanie rýchlosti bolo rýchlejšie ako z klasických budíkov iných áut. Nemá to ale Golf tak potom je to blbosť, néé ??? >:D
7. 6. 2013 16:17
Re: Auto pre masy (v USA a možno u nás)
Jen pro úplnost - Golf může digitální rychlost zobrazit na displeji celkem velkými číslicemi na displeji palubního počítače mezi budíky. A třeba Mercedes třídy B taky.
Mám teď taky digitální, tak jsem si při testovacích jízdách na to dával pozor.
7. 6. 2013 15:01
Re: Auto pre masy (v USA a možno u nás)
Ma LEDkovy svetla uz ve zakladu
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 10:35
zadné dvere.
Vyzerajú ako by z oka vypadli novej Octávke.Akurát,ten zadný previs nie je taký masívny.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
7. 6. 2013 12:40
Re: zadné dvere.
100% Toyota čakala na novú Octaviu aby mohli niečo okopčiť... >:D
7. 6. 2013 10:41
fujtajbl
znam uz jen jedno osklivejsi auto - Renault Thalia.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 10:51
nic neměnit!
jedním slovem...UŽASNÉ!za desing dávám 1(s hvězdičkou),troške v něm cítím odkaz na Pontiac g6(srdcovka),těžká stylovka,živá voda pro Evropskou(až na pár vyjímek,jež potvrzují pravidlo)nudu a šed. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
7. 6. 2013 14:39
Re: nic neměnit!
To nemyslíte vážně, že ne?

P.S.: prodejce?
7. 6. 2013 11:06
Vnimani designu
Jak jsou ty pohledy ruzne, diskuter vladok nezna skaredejsi auto, krom thalie, naopak madbrain je unesen designem tohoto vozu :-)
A k te thalii, jednu z roku 2004 mam, hodne lidem se nelibi "zadek", me se zase naopak vubec nelibi predek. >:D
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Individualita
7. 6. 2013 11:50
Re: Vnimani designu
Ono se někomu něco na thalii snad líbí? >:D
7. 6. 2013 11:59
Re: Vnimani designu
ano cena >:D
Avatar - Individualita
7. 6. 2013 12:02
Re: Vnimani designu
No dobře dostal jsi mě :yes:

A ještě k tomu designu, corolla byla imho vždycky nehezká, ale tuhle bych označil za nejhezčí v historii...
7. 6. 2013 12:26
Re: Vnimani designu
Velky kufr? To je prece IN >:D
V te dobe jsem ji kupoval za 308k, do kufru se toho vleze opravdu hodne, treba pri ceste na dovolenou a 1,5dCi jede slusne a s nizkou spotrebou, dokonce nizsi (cca o 1l) nez "mimoradne usporna" Fabia combi zde nedavno predstavena v testu p. Vaverky ;-)
7. 6. 2013 12:29
Re: Vnimani designu
Víš, ono, dlouhodobá spotřeba po dálnici někam na dovolenou, je vždy nižší, než dlouhodobá spotřeba v nějakém zdejším testu. ;-)
7. 6. 2013 12:34
Re: Vnimani designu
Ja s tim jezdim hlavne "kolem komina" ;-) a na dalnici mam naopak spotrebu vyssi, to auto ma maximalku jen 160 a na te dalnici se ji minimalne blizim, pokud ji tedy neprekrocim, coz bych nemel samozrejme >:D
Nechci byt protivny, ale o5 jsi mimo >:-[]
7. 6. 2013 12:56
Re: Vnimani designu
Člověče, nevím, jestil není mimo srovnávat tvé, sic úsporné, ale dýchavičné, auto s Fabií, která tu maximálku má o 30 km/h vyšší. ;-)
7. 6. 2013 13:36
Re: Vnimani designu
joooj, ved sa hlavne nepototo z jedneho thaliistu. Ti stupil na kurie oko s tou fabiou? >:D
7. 6. 2013 13:59
Re: Vnimani designu
Ale kdepák, jen mi přijde vtipné, že se někdo chlubí tím, že auto, který nejede, ani moc nežere. ;-)
8. 6. 2013 00:35
Re: Vnimani designu
Jede vic nez max. povolena rychlost u nas a to mi staci :-) a urcite se ji nechlubim, jen jsem reagoval na prispevky jinych, ve kterych i ta thalia byla zminena. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
8. 6. 2013 10:19
Re: Vnimani designu
no a proc by ses taky chlubil autem? Ja nemam problem jezdit Puntem... citim se v nem lip, nez v tom Passatu - a na moje sebevedomi to rozhodne nema vliv. ;-)
8. 6. 2013 00:31
Re: Vnimani designu
Dychavicne jsou pouze tve nepresne reakce ;-)
Asi jako ta mimoradne usporna fabia :-)
8. 6. 2013 11:02
Re: Vnimani designu
Aby nevznikla mejlka, já ti tvý auto neberu a je dobře, že ho máš rád. ;-)
8. 6. 2013 16:58
Re: Vnimani designu
Takze zacalo to u designu, pak thalie, dale kufr, potom "mimoradne usporna" fabia, nesmysl o me uspornejsi jizde po dalnici, to jsem vyvratil a pak to pokracovalo dychavicnosti, nejdriv meho stareho auta, pak tvych prispevku, pak me (ne)chlubeni, to ze mi neberes auto (taky bych ti to neradil >:D ) a ze ho mam rad, coz asi taky nebude tak uplne pravda, jinak bych si nekoupil nove :-) , to jsou posuny >:D
8. 6. 2013 18:13
Re: Vnimani designu
Je nejlepší, když ty si tady něco vymyslíš, pak si to odůvodníš a nakonec se ještě poplácáš po zádech. Jen tak dále. >:D
8. 6. 2013 19:42
Re: Vnimani designu
Ty si vazne mimon >:D
9. 6. 2013 10:37
Re: Vnimani designu
No já tu o Fabii psát nezačal, ani o Vaverkovi ani o ... ;-)
9. 6. 2013 12:54
Re: Vnimani designu
Ale aspon jsem nepsal nesmysly, narozdil od tebe :-)
A ze jsem pouzil ruzna prirovnani, poukazal na nesmysly jinych (napr. zdejsiho testera), to je vec jina.
No a to, ze jsem rekl, ze jsou tve prispevky mimo, te stve pravdepodobne jeste vic nez to, ze jsem se navezl do Fabie. >:-[]
9. 6. 2013 19:06
Re: Vnimani designu
Problém hledej u sebe, že nechápeš to, že jsou auta, které jedou a dokáží být i úsporné je fakt, na který upozornil testér. Zatím co ty sis z toho vzal jen spotřebu a tu srovnal s tvým autem, které narozdíl od té Fabie ani nejede. ;-)
9. 6. 2013 19:39
Re: Vnimani designu
5,5 (udajne), protoze na fotce je 5,8 je usporny diesel? >:D
Kdybys radeji mimoradne usporne prispival, nebyl bys tak casto mimo...i kdyz procentualne by to mohlo byt jeste horsi. >:-[]
Avatar - donPedro
7. 6. 2013 11:08
100 lidí, 100 chutí ...
... ovšem já už vím co si mám představit pod rčením "škaredý jak pytel žížal". Palubní deska pak velice silně evokuje návštěvu sekce elektro ve vietnamské tržnici někdy tak před cca 10-15 lety. Že to technicky bude v cajku, o tom však není sporu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
7. 6. 2013 11:10
Hezčí?
Design je hodně subjektivní věc a myslím, že by si redaktor mohl alespoň v nadpise odpustit své osobní dojmy. Mě osobně se Corolly líbily jen do 7. generace, pak už nic. A zrovna desítka mi přišla z posledních čtyř generací jako nejlepší, tahle nová je opět hrůza. 8-s Tenhle problém mám u většiny japonců - zhruba do poloviny 90. let byl design japonských aut ok, ale od té doby se mi líbí tak jeden z deseti nových japonských modelů určených pro Evropu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
7. 6. 2013 12:46
Re: Hezčí?
:yes: tak tak, dodnes sa mi páči stará Primera, Accord, Civic, Camry atď... Celkovo (okrem Mazdy) sa všetky japonské značky podľa mňa dosť trápia a blúdne hľadajú identitu hoc aj za cenu dosť polarizujúceho dizajnu. Buď sa ti páči alebo ti je z toho zle... :-) (Juke, Micra, Auris, Avensis, Civic, CRZ, Leaf....)
7. 6. 2013 13:19
Re: Hezčí?
Ale fujtajbl. To vypada jako facelift Lada Granta. Nic vic.
Avatar - N6600
7. 6. 2013 11:15
Pojdem proti prudu :)
Mne sa to celkom pozdava. Predna maska ma podobne crty ako nove Lexusy, akurat je upravena. Zadok je na to ale poslabsie. Ale myslim, ze ak to dostane lepsie kolesa/disky a inu farbu, pohlad novu Corollu bude ovela lepsi. Farbou sa da vela veci zabit.
Concept novej Corolly sa mi pacil aj tak naviac, ale to by bolo asi az prilis odvazne. Zelal by som si, aby sa koncept stal realitou a bol by ponukany ako dravsia a sportovejsia verzia Corolly.

EDIT: Podla dalsich webov to vyzera, ze toto je US verzia. EU verzia bude vyzerat inak :)
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 11:16
přístrojovka
Ta přístrojovka to je nějaká sranda ne. To snad přepracují do nějaké normální podoby.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2013 11:41
Divný papoušek
Je to taková divná směs, čumák něco mezi korejci a trochu mi tam ve světlech připomíná Focus, zadek sice má rysy Toyot, ale korejsky tvarovaná světla.
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 12:04
Maskování
Tak ještě sundat maskování a už to možná bude koukatelné :-)
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 12:20
Design
Já fakt nevím, před deseti lety možná, ale dnes? Zvenku děs, interiér taky, třeba ty budíky... A kolik tam je místa v podbězích... Vůbec se mi nelíbí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
7. 6. 2013 12:22
Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Na Toyotu je dizajn exteriéru pekný. Ale ten asymetrický dizajnový guláš na palubke? Prečo? Proč? Why? Warum? Počemu?

Japonci sú asi podobní dizajnoví magori ako frantíci, Keď urobia pekný interiér, tak pos.erú exteriér. A naopak. A len občas niekoho osvieti, a urobia dobre aj jedno aj druhé.

Mám už tretieho japonca. A mal som aj Corollu 2003. Ale jej interiér sa mi páčil viac.
Jediná japonská značka, ktorá mi dizajnovo vyhovuje už 10 rokov, je Mazda.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Blue Sun
7. 6. 2013 14:21
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Japonci a Francouzi aspoň pokazí jen jedno. Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle.
Navíc každý nemusí přísnou, nudnou symetrii, u nás tolik prezentovanou skupinou Volkswagen.
7. 6. 2013 14:44
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
To není o "nudné symetrii", ale o špičkové ergonomii. Sám popřemýšlej, jestli vůbec někdy někdo kritizoval němce za ergonomické přešlapy. ;-)
Avatar - Katikakus
7. 6. 2013 16:04
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Pokud za spickovou egonomii povazujes treba navigaci u radici paky, tak potes koste. A ano, konkretne tohle je kritizovano casto.
7. 6. 2013 16:25
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Ano, tohle jsem čekal, navigace...
Mimoto, tohle je napříč značkama všude stejně časté. Tato Toyota to má naprosto stejně a to nemá ani maxidot, který by pokyny zobrazoval v kapliče mezi budíky.

Dobrá, dej další příklady. Třeba těch prémiovek, o kterých Míša tak erudovaně píše. ;-)
7. 6. 2013 17:09
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Jo, vzpomínám na super aerodynamické pravé zpětné zrcátko, tam o symetrii nemůže být řeč, ale ergomomicky to bylo na výši. >:D
7. 6. 2013 17:27
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
K tomu MaxiDOT displeji - Corolla palubní PC má a na hlášky typu: PLEASE REFUEL, AIRBAG FAULT, FASTEN SEATBELT, ENGINE WORKSHOP! stačí kontrolky a rozum.
7. 6. 2013 17:39
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Tak ho zkus použít a někdy se na ten Maxidot ve spojení s navigací podívej. ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 6. 2013 18:09
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Maxidot je ubohá omluva totálního přešlapu. Někdy je prostě potřeba se na tu navigaci podívat, třeba na tvar složitější křižovatky nebo nějaký problematičtější průjezd. A to opravdu není příjemné směrem dolů.
7. 6. 2013 18:18
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Ale ale, to jsou závistlivé slůvka.
Jde vidět, že jsi s vozem vybaveným navigací a Maxidotem vůbec nikdy nejel. Podle toho cos napsal, jsi se totálně odhalil. Mimochodem, navigace umí i hlas, tedy aspoň ta v koncernových vozech a ona ti pěkně řekne, kudy jet. ;-)

PS: A nezapomeň, lepší maxidot, než vůbec nic. Je zajímavé, jak se to z tvého plácání o německé prémii, dostalo k německému mainstreamu. Nebo, že bys VW považoval za prémii? >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
7. 6. 2013 20:14
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Já? Ne, já ne, to vy, místní fanatici, pořád VW tlačíte někam výš...
8. 6. 2013 11:03
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Tak znovu.
"Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle."

Ptám se, kde, kdo a jak?
Avatar - petrumr
7. 6. 2013 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 6. 2013 21:21
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
S Passatem jsem jezdil v Americe, tak proto ta angličtina. A v Toyotě se propojovali piny cca do roku 1999 dle modelu. A do Škodovky rejpat nebudu, měl jsem ji a byl jsem spokojený. A zručný jsem >:D
Avatar - Katikakus
8. 6. 2013 09:40
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Kdys to cekal, proc tedy pises nesmysly o tom, ze zadne nedelaji? A dalsich prikladu mas v tomto vlakne vic nez dost...

Skodovku a jeji speciality jako ovladani oken a pod radeji ani nezminuji...
8. 6. 2013 11:04
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Znovu:
Dobrá, dej další příklady. Třeba těch prémiovek, o kterých Míša tak erudovaně píše.

Škodovka přece není německá prémie. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 6. 2013 12:09
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Na zacatku byla rec o nemcich, nikoli pouze o nemecke premii a Skodovka nemec je, at se to nekomu libi nebo ne. Prikladu zde bylo uvedeno jiz vic nez dost, staci si projit toto vlakno.
8. 6. 2013 12:11
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Aha, takže tam nic nemáš, ještě, že ses do toho vlákna tedy zapojil. Já totiž reagoval na první příspěvěk Míši, který tam doslova blábolil o německé prémii a prvních houslích. A to mne taky prvně zajímalo, pokud to tedy nebylo jasné od začátku. :-)
Avatar - Katikakus
9. 6. 2013 09:08
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Projdi si proboha toto vlakno a nedelej ze sebe zase saska. Nevidim nejmensi duvod dokola opakovat, co uz napsali v tomto vlakne jini.
9. 6. 2013 10:03
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Čekat, že bys pochopil, na co jsem reagoval hned svým druhým příspěvkem ve vlákně, to tys tu ještě ani nebyl(!), bylo asi nad mé očekávání.

A potom, kdo tu ze sebe dělá šaška. >:D :yes:

PS: Nauč se uznávat svoje chyby, dost ti to pomůže. ;-)
9. 6. 2013 10:33
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Tu radu by sis mel vzit k srdci hlavne sam ;-)
9. 6. 2013 10:37
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Já s tím problém nemám. ;-)
Avatar - Katikakus
9. 6. 2013 19:17
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Tak si ten pripsevek od Misi poradne precti jeste jednou, klidne dvakrat. Evidentne mas tradicne obrovske problemy s jeho pochopenim. Pak se nediv, ze jsi vsem tady k smichu.

Zejmena se zamer na tuto vetu: "Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle."

A tradicne jiz ani nevis, co sam pises: "Sám popřemýšlej, jestli vůbec někdy někdo kritizoval němce za ergonomické přešlapy."

Dale pak viz: [odkaz]

Kdyz se pak na tebe vsichni sesypali s priklady, teprve pak si zacal s temi trapnymi vytackami ohledne premie, kterou Misa take zminil a nechtene ti tak nahral, kdyz ti zaclo tect do bot.

Svata prostoto, jak muze byt nekdo takovy COCOT!
9. 6. 2013 22:50
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Už jsi pochopil, že Míša vyčítá prémiovkám chyby? A já se tááám nahóóóře ptám, komu a jeké.

Ty totiž reguješ naprosto na něco jiného než já. Nejen, že sem vlétneš jak mastnej papír do průjezdu, ale ještě ani nedovedeš komplexně pochopit reakci. U tebe zcela tradiční. Ale šanci jsem ti dal.

To, že jsi doteď po několikerém upozornění na to, co mi jde, nebyl schopen vypsat ony problémy, mi jasně dokazuje, že si sem přišel jen flusat, tradičně na koncern, a o těch "problémech" prémiovek víš velký guvno. A odmítáš k tomu cokoliv napsat. Žeby nulové zkušenosti? Nebo jen touha se navézt?

A ve finále se ještě vztekáš jak malý děcko. Uklidni se, popřemýšlej a zkus to znova. Vypiš sem chyby těch prémiovek, ať dokážeš, že nejsi takovej ubohej diskuzní vometák. :-!
Avatar - Blue Sun
7. 6. 2013 18:07
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Přidal bych vysoce ergonomické ovládání světel kdesi vlevo dole pod volantem *blijící smajl*
7. 6. 2013 18:15
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
V dnešní době, kdy se o světla stará automatika, nějak nechápu tvé nářky.
A u starších vozů, světla zapneš a jedeš, rozhodně na ně nemuíš sahat co pět minut. ;-)

PS: Co je pro tebe ergonomičtější, točit páčkou pod volantem? >:D
7. 6. 2013 18:42
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Navigace u radici paky nebyla ergonomickym, ale ekonomickym rozhodnutim mimo premiove rady nenabizet do aut vestavenou navigaci. Pak totiz jina moznost umisteni neni a Toyota to ma uplne stejne prave ze stejneho duvodu.
Avatar - Katikakus
7. 6. 2013 19:05
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Ja reagoval na tvrzeni, ze u nemeckych automobilek zadne ergonomicke preslapy nebyly. Toyota je nemecka znacka? Na tom zemepisu jeste zapracuj.
Avatar - Blue Sun
7. 6. 2013 18:07
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Té kritiky tu bylo... Zase plácáš, plácale?
7. 6. 2013 18:14
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Pokus se chovat slušně, Míšo...

A klidně linkuj. ;-)
Avatar - Blue Sun
7. 6. 2013 20:15
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Říká největší hulvát na auto.cz >:D Tak jo, od tebe to beru.
8. 6. 2013 11:05
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Link?
Není?
Nebude?
...
Nepřekvapils. ;-)
Avatar - Peto02
7. 6. 2013 13:11
Corolla vs. Auris
Mne sa sedany pacia a tak ako sa mi paci novy Auris tak sa mi este viac paci Corolla. Uz sa tesim na hybridnu verziu :-)
Zaujimave ako pozmenili pristrojovu dosku [odkaz] oproti Aurisu [odkaz]
Hodiny presunuli do stredu medzi dva vyduchy ventilacie a bocne vyduchy niesu gulate (ala S120) ale zaoblene trojuholniky. Myslim si ze sa im tento drobny facelift podaril. Nechapem vsak preco ma pristrojova doska Corolly na jednej fotke klasicky 2 budiky a na druhej sportove? 3 (navyse budik stavu paliva) [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2013 13:17
Re: Corolla vs. Auris
;-) :yes:

dalsia zaujimavost palubky a rozdiel je v tom ze v corolle je navigacia a ten cierny stred oddeleny od hornych vyduchov takou pomyselnou linkou ... tiahne sa tam akoby taka linka od budikov az ku dveram a rozdeluje panel...
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 14:25
Re: Corolla vs. Auris
No neviem.Pre mńa jedna za 18 a druhá za 20 bez 2. :no:
Avatar - petrumr
7. 6. 2013 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
7. 6. 2013 14:13
Zvláštny dizajn
Ani niak pekná, ani škaredá, ale myslím že je nová Corolla krajšie než stará (teda súčasná).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2013 15:47
pozeram na to auto z roznych uhlov....
porovnavam ... porovnavam interiery s konkurenciou... pozeram detaily... rozmery....

ono to nevyzera vobec zle.... a aj ked to nie je lift alebo hatch a v eu sedany moc neletia tak si myslim ze tato corolla by mohla prekvapit aj v eu..... posobi robustne a pritom stihlo sportovo a zaroven aj solidne a rodinne... zacina sa mi pacit :yes:

interier je podla mna krajsi ako v aurise... tie digitalky v strede hned vyzeraju lepsie a aj celkovo je o chlp interier akysi krajsi... kruhove vyduchy v aurise mi velmi nepasuju ... motory to bude tiez v toyote pohoda... za mna palec hore :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 16:07
Konečně nenudný sedan od Toyoty
S autorem článku naprosto souhlasím - takovýto sedan je na Toyotu až neuvěřitelně slušný designový výkon. Na těch generačních srovnávacích fotkách je to krásně vidět - bezpřehou nudu konečně nahradila alespoň špetka designové invence. Ta palubka tedy moc krásy nepobrala (diplomaticky řečeno), ale co taky chtít od Asiatů, že. Hlavně, že jí nezamořili digitálním přístrojovým štítem. A dokonce zachovali mechanickou parkovací brzdu - bravo Toyoto! :yes: S manuální převodovkou a tím sportovnějším podvozkem by to mohlo i slušně jezdit, o spolehlivosti (snad) už není pochyb. Doufám, že se tohle auto objeví i v Evropě, bylo by to docela příjemné zpestření ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chup44
7. 6. 2013 16:19
Interiér
Tá palubka má šmrnc a je originálna,až na tie digitálky,tie už to majú za sebou...Keby takú za dva roky spraví VW tak by to bola úžasná palubka roka lebo je originálna a ostané by boli strohé a bez nápadu zase...Inak ak to bude ako stará dobrá Corolla tak 3 palce hore :-)
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2013 17:13
To je sice hezké...
...ale nic to nemění na tom, že v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
7. 6. 2013 17:30
Re: To je sice hezké...
1.2 MPI - ČOVEČE, TY JSEŠ ZTRACENEJ >:-[]
7. 6. 2013 17:38
Re: To je sice hezké...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Všude Rapid MPI chválí ;-)
Avatar - N6600
7. 6. 2013 20:27
Re: To je sice hezké...
Ty by si nechvalil, ak by Ta zivil?

Skus si precitat toto:

Škoda Rapid so základným trojvalcom 1.2 MPI je vhodná jedine pre veľmi úzko špecifikovanú cieľovú skupinu mimoriadne pokojných vodičov zvyknutých na korytnačie tempo. Jednou z alternatív sa môže stať aj pre sviatočných šoférov, ktorí hľadajú solídny kus auta a zároveň plánujú ročné nábehy rátané nie desaťtisíckach, ale len v tisíckach kilometrov. Tu však investícia do Rapidu môže byť zbytočne vysoká, účel splnia aj lacnejšie autá. zdroj: [odkaz]

Ty sviatocny sofer >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2013 21:56
Re: To je sice hezké...
tak to si mu nalozil Adamovi >:D :yes: :yes: :yes:

ten * bude cumiet :yes:

vyberme este nieco z clanku:
A teraz to dôležitejšie: výkon. Bratislavské mestské tempo je zhruba na troch štvrtinách reálnych možností malého motora. Pokiaľ nechcete byť brzdou premávky, bežne musíte ručičku otáčkomera prehnať k štyrom tisícom.

tomu sa povie >:D :yes: bravwooooo skoda :yes:
Avatar - N6600
8. 6. 2013 22:38
Re: To je sice hezké...
Vyprovokoval ma tym "Všude Rapid MPI chválí" >:D
Avatar - idam.i
7. 6. 2013 22:15
Re: To je sice hezké...
Zase si sa vytrhol spod kontroly ?? :no:
7. 6. 2013 18:01
Foto evropské verze
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
7. 6. 2013 19:41
Re: Foto evropské verze
Tak to se mi asi americká líbí víc. To navázání světel na masku je hodně zvláštní.
7. 6. 2013 22:43
Re: Foto evropské verze
Vypada o dost lepsie. Uz len aby sa u nas predaval hybrid.
Avatar - Katikakus
8. 6. 2013 12:12
Re: Foto evropské verze
Moc pekny, diky!
7. 6. 2013 18:17
Nic moc
Interiér se mi líbí, vypadá originálně a zároveň přehledně. Design karoserie mě ale zklamal. Vypadá to, jakoby Japonci okopírovali předek od Kie a zadek od Hyundaie. Z tohoto [odkaz] pohledu to fakt moc hezké není, základní model ale na tom bude o dost hůř.

Pro mě tedy nejlepší Toyotou Corolla zůstává devátá generace.
[odkaz]
Vypadá hezky, je spolehlivá a v bazarech se nabízí za parádní ceny. Myslím, že je to zajímavá alternativa třeba ke Golfu.

;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2013 19:54
Re: Nic moc
ano tato corolla bola velmi podarena... na jej "zakladoch" inak vznikol prvy ceed ;-) .. pri vyvoji ktoreho sa trosku korejci inspirovali prave touto corollou... a to nemam zo svojej hlavy... ale priamo od profesora este zo skoly :-) z odboru automobilovej vyroby na TU Kosice ;-) .. tusim pan profesor Kovac to povedal ;-) ... vzdy si na neho rad spomeniem ... ;-)
Avatar - petrumr
7. 6. 2013 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
8. 6. 2013 10:15
smankote, co je na ni hezciho?!
vypada vic jako z Koree... takze vic, jako ostatni - ale co je na tom hezciho? To je pak teda hezci i posledni Focus... :-(
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2013 15:42
Dizájn
Nádherně čistý dizájn.VW by mělo vzít příklad,jak z mála krivek udělat zajímavejší.tvar,a přitom vypadat dospěle a ne jak sci-fi komiks.A ta přístrojovka je ještě krajší. (jen aby pak nezačali dávat na každý auto stejný tvary,jako jindě)
Rozbalit vlákno
0