Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota Corolla 2014: Jedenáctka je větší, výkonnější a hezčí

140 komentářů

Avatar - radolaco
radolaco
podobne ako novy Auris.
Avatar - Magister
Magister
Souhlasím. Bezesporu to bude kvalitní auto s výbornou technikou, ale ošklivé jak noc.
Avatar - eXp10it
eXp10it
Doporučuji neplést si kvalitu se spolehlivostí. Toyoty spolehlivé jsou, kvalitní už méně. Podotýkám že mám Toyotu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eXp10it
eXp10it
Mám RAV4 v plné palbě z roku 2007, podle vin vyrobenou v Japonsku, suma na faktuře se nepěkně blížila k milionu,jezdí bez jediné závady mám ale na mysli takové detaily jako řazení zpátečky jako ve 1203, reznoucí lyžiny sedadel, reznoucí páčka na otevírání nádrže od řidiče, vrzající pedál spojky, odlupující se popis na řadící páce, neustále někde něco drnčí, sem tam nefunguje dva a více tlačětek na rádiu, sem tam nějaká lampička, poddimenzovaná baterie atd atd... Jak říkám spolehlivost ano ovšem nezaměňovat s kvalitou. Manželčin 14let starý opel astra g je na tom lépe, řekl bych že zde 1:0 pro Němce ovšem to bych nesměl podle vinu vědět že astru sestavili v rumunsku...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😉
695
...this is more beautiful than what...a bulldozer? hrôzička
Xawier
...asi ano. V evropě by to byl s tímto designem propadák...
jendas
Souhlasím,
v Americe se asi bude nová Corolla líbit v Evropě by pravděpodobně s tímto designem Toyota neuspěla, ale o Evropu tu nejde, že. 😉
Avatar - iudex
iudex
Pre Corollu je dominantný americký trh. Naopak pre Európu má Toyota Auris. Ostatne kompaktné sedany aj tak v EU nikdy moc nešli, takže ak tu bude, tak len ako spestrenie ponuky, resp. pre špecifické "sedanofilné" trhy.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
iudex
P.S. zaregistrovali radiči OCtavie do strednej triedy čísla Corolly? Dĺžka 2,65m a hlavne rázvor 2,70 m, to musí byť tiež jasná stredná, nie? >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele, neprovokuj, nebo ti to Adam vysvětlí 😁😁 Ještě ho přivoláš >😁 Podle nejnovějších Adamových studiích jde totiž o kufr a jeho objem! Takže jeho logikou je nejluxusnější auto třeba Ford Tranzit >😁
Avatar - R32
R32
Pozor pozor, na prvé miesto dal škrabku!!! kufor bol na nižšom stupni... >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak si přečti pořádně diskuzi pod Oktavii RS 😄 Tam to máš.. hlavní je kufr😁 změnil názor >😁
Avatar - R32
R32
>😁 fakt nemám čas sa hrabať v ktorej diskusii dal škrabku na prvé miesto, ale v podstate je to fuk, skrátka Adam je tu celkom dobrý (miestami trápny) bavič... >😁
novice
Skrabku jsem si musel koupit, to je fakt >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
idam.i
Pri dĺžke 2,65m je rázvor 2,7m ozaj slušný. 😉 Inak máš úplnu pravdu. :yes:
Avatar - white label
white label
V tom případě má asi Toyota patentované uložení náprav(y) mimo podvozek/karoserii... 😲 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒] :yes: A jak to teprve bude mít Lexus, když je to prémie... náprava 5 m za autem? >😁
IPace
to je odlehcena vaha >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
jasná střední je přeci Toledo, jestli nevěříš, tak se zeptej Adama Nováka >😁
Avatar - N6600
N6600
Prave premyslam, kde sa stratil 😄 Mozno mu uz vazne nasadili lieky a zatrhli pristup na net >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale ved je uplne jasne ze kde bude dominatny trh corolly 😉 europa to nebude 😉

trosku mi pripomina kiu forte [odkaz] [odkaz] ( myslim tym dizajnovym stylom ) .... musim povedat ze takyto typ dizajnu sa mi celkom zacina pacit.... je to take stihle technokraticke a celkom zaujimave 😉 davam toyote :yes😒br />
inak tato corolla je velka asi ako octavia.... som zvedavy kde ju miestny diskuter z prahy zaradi - do akej triedy 😉
King of rain
Hmm, to moc hezké není......
Jinak korejská prodejní "nakládačka" 😒br />
[odkaz]
Avatar - idam.i
idam.i
Mondeo výrazne poskočilo.Žeby vypredávali skladové zásoby.Keby takto išli celý rok,tak mohli atakovať boží Passát. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co to je za divnou statistiku? Oktávka i Jetta ve střední třídě a superb ve vyšší střední? Rapid nižší střední a Toledo střední 😁 To pak udělá pěknej bordel ve výsledku statistiky prodejů >😁
novice
Je to divne, ale aspon je to mnou koupene auto v top5 prodavanych modelu >😁
Avatar - idam.i
idam.i
Čo to bolo ?
novice
308
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já sem zas rád, že máme doma 2 auta střední třídy a to je mezi nima přes 30 čísel rozdílu na délku >😁
Avatar - idam.i
idam.i
To druhé myslíš Jettu ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jojo 😄 Je v té statistice ve střední třídě i když sem si vždycky myslel, že je na úrovni Golfa tzn v nižší střední 😊 >😁
Avatar - idam.i
idam.i
Mal by si im doplatiť na úroveň triedy. >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
To nemusim😁 Ona stála jako auto o třídu výš >😁
protege
to neznáš? to je ta statistika kterou se řídí náš oblíbený AN 😄
sir
Už jsem to tu kdesi psal....Mondeo , S-Max a Galaxy se radoby neprodavalo protoze meli stavku v Genku a problemy s vyrobou po prohlaseni ze se uzavre....a nez se najelo zpet na normalni provoz tak to trvalo...je to i oficialni prohlaseni fordu, ze kvuli tomu byly spozdeny dodavky aut .

proto ty ehm propady 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hyundai sa ako tak drzi :yes: :yes: :yes😒br />
skoda dost velkeho celkoveho poklesu kie 😒
Saab
Koukám, že pro Evropu ladí Toyota motory na vyšší výkon. V americké verzi má 1.8 Valvematic 104kW a 171Nm, zatímco evropská verze má 108kW a 180Nm.
Avatar - iudex
iudex
Európa bola vždy náročnejšia na motory, až v poslednej dobe sa začínajú v US objavovať motory so slušným litrovým výkonom.
webpaja
Nevím, jestli to není i nižším OČ benzínu a následným měřením.
Saab
Těžko říct, třeba u Priusu sedí údaje jak v USA, tak i Evropě na kW přesně, stejně jako hodnota točivého momentu.
Možná je to SW řídící jednotky, přeci jen v USA se jezdí jinak (dlouhé rovné štreky vs evropské "poskakování"), tak jej asi jinak naladili.
Atila_
Benzin je v Evrope a USA uplne stejny, tim to fakt nebude.
Avatar - nalimer
nalimer
Corolla bola chápaná ako auto pre masy. Kým u nás máme Peugeot 301, v USA je taká "ľudovka" Corolla. Preto aj dizajn je neeurópsky (chýbajú xenóny, digitálne hodinky dominujú ovládací panel a mäkšené plasty sú sťa syntetická koženka).
Po technickej stránke však nie je čo vytknúť tomuto autu (teda, až na tie bubnové brzdy vzadu, ukážka šetrenia).
Ak by cenovka na tomto aute bola 14.000-19.000€ (teda cenová konkurencia k Rapidu), je to dobrý kauf.
Avatar - King
King
Toyotě, potažmo Lexusu se neustále vytýkají klasické "digitálky" na palubce. Opakuji to velmi často, ale asi stále málo. >😁 To není zabedněnost Japonců, ale pocta tomuto stylu zobrazování času, který před desítkami let ve světě zpopularizvaly právě japonské hodinky. prostě Bentleye a Rollsy mají v palubkách hodinky od švýcarských mistrů, Toyota digitální quartz. 😉
Avatar - R32
R32
Ak by aj za hodinky dávalo NCAP body tak by digitálky bodovali. Skrátka odčítať za jazdy z (síce elegantných) ručičkových hodiniek čas trvá o dosť dlhšie ako mrknúť na displej s čísielkami... Napr. aj Renault (a zopár iných) nepreferuje digirálny rýchlomer len tak aby boli iný oproti konkurencii, mali sme pred časom vo firme Twingo a odčítanie rýchlosti bolo rýchlejšie ako z klasických budíkov iných áut. Nemá to ale Golf tak potom je to blbosť, néé ??? >😁
vsp
Jen pro úplnost - Golf může digitální rychlost zobrazit na displeji celkem velkými číslicemi na displeji palubního počítače mezi budíky. A třeba Mercedes třídy B taky.
Mám teď taky digitální, tak jsem si při testovacích jízdách na to dával pozor.
Karel_Povalec
Ma LEDkovy svetla uz ve zakladu
Avatar - idam.i
idam.i
Vyzerajú ako by z oka vypadli novej Octávke.Akurát,ten zadný previs nie je taký masívny.
Avatar - R32
R32
100% Toyota čakala na novú Octaviu aby mohli niečo okopčiť... >😁
vladok
znam uz jen jedno osklivejsi auto - Renault Thalia.
madbrain
jedním slovem...UŽASNÉ!za desing dávám 1(s hvězdičkou),troške v něm cítím odkaz na Pontiac g6(srdcovka),těžká stylovka,živá voda pro Evropskou(až na pár vyjímek,jež potvrzují pravidlo)nudu a šed. :yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
CHerokee
To nemyslíte vážně, že ne?

P.S.: prodejce?
novice
Jak jsou ty pohledy ruzne, diskuter vladok nezna skaredejsi auto, krom thalie, naopak madbrain je unesen designem tohoto vozu 😄
A k te thalii, jednu z roku 2004 mam, hodne lidem se nelibi "zadek", me se zase naopak vubec nelibi predek. >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Ono se někomu něco na thalii snad líbí? >😁
vrkuboy
ano cena >😁
Avatar - Individualita
Individualita
No dobře dostal jsi mě :yes😒br />
A ještě k tomu designu, corolla byla imho vždycky nehezká, ale tuhle bych označil za nejhezčí v historii...
novice
Velky kufr? To je prece IN >😁
V te dobe jsem ji kupoval za 308k, do kufru se toho vleze opravdu hodne, treba pri ceste na dovolenou a 1,5dCi jede slusne a s nizkou spotrebou, dokonce nizsi (cca o 1l) nez "mimoradne usporna" Fabia combi zde nedavno predstavena v testu p. Vaverky 😉
jossalito
Víš, ono, dlouhodobá spotřeba po dálnici někam na dovolenou, je vždy nižší, než dlouhodobá spotřeba v nějakém zdejším testu. 😉
novice
Ja s tim jezdim hlavne "kolem komina" 😉 a na dalnici mam naopak spotrebu vyssi, to auto ma maximalku jen 160 a na te dalnici se ji minimalne blizim, pokud ji tedy neprekrocim, coz bych nemel samozrejme >😁
Nechci byt protivny, ale o5 jsi mimo >😒]
jossalito
Člověče, nevím, jestil není mimo srovnávat tvé, sic úsporné, ale dýchavičné, auto s Fabií, která tu maximálku má o 30 km/h vyšší. 😉
martindr
joooj, ved sa hlavne nepototo z jedneho thaliistu. Ti stupil na kurie oko s tou fabiou? >😁
jossalito
Ale kdepák, jen mi přijde vtipné, že se někdo chlubí tím, že auto, který nejede, ani moc nežere. 😉
novice
Jede vic nez max. povolena rychlost u nas a to mi staci 😄 a urcite se ji nechlubim, jen jsem reagoval na prispevky jinych, ve kterych i ta thalia byla zminena. 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no a proc by ses taky chlubil autem? Ja nemam problem jezdit Puntem... citim se v nem lip, nez v tom Passatu - a na moje sebevedomi to rozhodne nema vliv. 😉
novice
Dychavicne jsou pouze tve nepresne reakce 😉
Asi jako ta mimoradne usporna fabia 😄
jossalito
Aby nevznikla mejlka, já ti tvý auto neberu a je dobře, že ho máš rád. 😉
novice
Takze zacalo to u designu, pak thalie, dale kufr, potom "mimoradne usporna" fabia, nesmysl o me uspornejsi jizde po dalnici, to jsem vyvratil a pak to pokracovalo dychavicnosti, nejdriv meho stareho auta, pak tvych prispevku, pak me (ne)chlubeni, to ze mi neberes auto (taky bych ti to neradil >😁 ) a ze ho mam rad, coz asi taky nebude tak uplne pravda, jinak bych si nekoupil nove 😄 , to jsou posuny >😁
jossalito
Je nejlepší, když ty si tady něco vymyslíš, pak si to odůvodníš a nakonec se ještě poplácáš po zádech. Jen tak dále. >😁
novice
Ty si vazne mimon >😁
jossalito
No já tu o Fabii psát nezačal, ani o Vaverkovi ani o ... 😉
novice
Ale aspon jsem nepsal nesmysly, narozdil od tebe 😄
A ze jsem pouzil ruzna prirovnani, poukazal na nesmysly jinych (napr. zdejsiho testera), to je vec jina.
No a to, ze jsem rekl, ze jsou tve prispevky mimo, te stve pravdepodobne jeste vic nez to, ze jsem se navezl do Fabie. >😒]
jossalito
Problém hledej u sebe, že nechápeš to, že jsou auta, které jedou a dokáží být i úsporné je fakt, na který upozornil testér. Zatím co ty sis z toho vzal jen spotřebu a tu srovnal s tvým autem, které narozdíl od té Fabie ani nejede. 😉
novice
5,5 (udajne), protoze na fotce je 5,8 je usporny diesel? >😁
Kdybys radeji mimoradne usporne prispival, nebyl bys tak casto mimo...i kdyz procentualne by to mohlo byt jeste horsi. >😒]
Avatar - donPedro
donPedro
... ovšem já už vím co si mám představit pod rčením "škaredý jak pytel žížal". Palubní deska pak velice silně evokuje návštěvu sekce elektro ve vietnamské tržnici někdy tak před cca 10-15 lety. Že to technicky bude v cajku, o tom však není sporu.
Avatar - euro89
euro89
Design je hodně subjektivní věc a myslím, že by si redaktor mohl alespoň v nadpise odpustit své osobní dojmy. Mě osobně se Corolly líbily jen do 7. generace, pak už nic. A zrovna desítka mi přišla z posledních čtyř generací jako nejlepší, tahle nová je opět hrůza. 8-s Tenhle problém mám u většiny japonců - zhruba do poloviny 90. let byl design japonských aut ok, ale od té doby se mi líbí tak jeden z deseti nových japonských modelů určených pro Evropu.
Avatar - R32
R32
:yes: tak tak, dodnes sa mi páči stará Primera, Accord, Civic, Camry atď... Celkovo (okrem Mazdy) sa všetky japonské značky podľa mňa dosť trápia a blúdne hľadajú identitu hoc aj za cenu dosť polarizujúceho dizajnu. Buď sa ti páči alebo ti je z toho zle... 😄 (Juke, Micra, Auris, Avensis, Civic, CRZ, Leaf....)
tuntija
Ale fujtajbl. To vypada jako facelift Lada Granta. Nic vic.
Avatar - N6600
N6600
Mne sa to celkom pozdava. Predna maska ma podobne crty ako nove Lexusy, akurat je upravena. Zadok je na to ale poslabsie. Ale myslim, ze ak to dostane lepsie kolesa/disky a inu farbu, pohlad novu Corollu bude ovela lepsi. Farbou sa da vela veci zabit.
Concept novej Corolly sa mi pacil aj tak naviac, ale to by bolo asi az prilis odvazne. Zelal by som si, aby sa koncept stal realitou a bol by ponukany ako dravsia a sportovejsia verzia Corolly.

EDIT: Podla dalsich webov to vyzera, ze toto je US verzia. EU verzia bude vyzerat inak 😊
Kasprik
Ta přístrojovka to je nějaká sranda ne. To snad přepracují do nějaké normální podoby.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Je to taková divná směs, čumák něco mezi korejci a trochu mi tam ve světlech připomíná Focus, zadek sice má rysy Toyot, ale korejsky tvarovaná světla.
Borek B.
Tak ještě sundat maskování a už to možná bude koukatelné 😄
dan8
Já fakt nevím, před deseti lety možná, ale dnes? Zvenku děs, interiér taky, třeba ty budíky... A kolik tam je místa v podbězích... Vůbec se mi nelíbí.
Avatar - jozephko
jozephko
Na Toyotu je dizajn exteriéru pekný. Ale ten asymetrický dizajnový guláš na palubke? Prečo? Proč? Why? Warum? Počemu?

Japonci sú asi podobní dizajnoví magori ako frantíci, Keď urobia pekný interiér, tak pos.erú exteriér. A naopak. A len občas niekoho osvieti, a urobia dobre aj jedno aj druhé.

Mám už tretieho japonca. A mal som aj Corollu 2003. Ale jej interiér sa mi páčil viac.
Jediná japonská značka, ktorá mi dizajnovo vyhovuje už 10 rokov, je Mazda.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Japonci a Francouzi aspoň pokazí jen jedno. Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle.
Navíc každý nemusí přísnou, nudnou symetrii, u nás tolik prezentovanou skupinou Volkswagen.
jossalito
To není o "nudné symetrii", ale o špičkové ergonomii. Sám popřemýšlej, jestli vůbec někdy někdo kritizoval němce za ergonomické přešlapy. 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Pokud za spickovou egonomii povazujes treba navigaci u radici paky, tak potes koste. A ano, konkretne tohle je kritizovano casto.
jossalito
Ano, tohle jsem čekal, navigace...
Mimoto, tohle je napříč značkama všude stejně časté. Tato Toyota to má naprosto stejně a to nemá ani maxidot, který by pokyny zobrazoval v kapliče mezi budíky.

Dobrá, dej další příklady. Třeba těch prémiovek, o kterých Míša tak erudovaně píše. 😉
Camry
Jo, vzpomínám na super aerodynamické pravé zpětné zrcátko, tam o symetrii nemůže být řeč, ale ergomomicky to bylo na výši. >😁
Camry
K tomu MaxiDOT displeji - Corolla palubní PC má a na hlášky typu: PLEASE REFUEL, AIRBAG FAULT, FASTEN SEATBELT, ENGINE WORKSHOP! stačí kontrolky a rozum.
jossalito
Tak ho zkus použít a někdy se na ten Maxidot ve spojení s navigací podívej. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Maxidot je ubohá omluva totálního přešlapu. Někdy je prostě potřeba se na tu navigaci podívat, třeba na tvar složitější křižovatky nebo nějaký problematičtější průjezd. A to opravdu není příjemné směrem dolů.
jossalito
Ale ale, to jsou závistlivé slůvka.
Jde vidět, že jsi s vozem vybaveným navigací a Maxidotem vůbec nikdy nejel. Podle toho cos napsal, jsi se totálně odhalil. Mimochodem, navigace umí i hlas, tedy aspoň ta v koncernových vozech a ona ti pěkně řekne, kudy jet. 😉

PS: A nezapomeň, lepší maxidot, než vůbec nic. Je zajímavé, jak se to z tvého plácání o německé prémii, dostalo k německému mainstreamu. Nebo, že bys VW považoval za prémii? >😁 :yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Já? Ne, já ne, to vy, místní fanatici, pořád VW tlačíte někam výš...
jossalito
Tak znovu.
"Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle."

Ptám se, kde, kdo a jak?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Camry
S Passatem jsem jezdil v Americe, tak proto ta angličtina. A v Toyotě se propojovali piny cca do roku 1999 dle modelu. A do Škodovky rejpat nebudu, měl jsem ji a byl jsem spokojený. A zručný jsem >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Kdys to cekal, proc tedy pises nesmysly o tom, ze zadne nedelaji? A dalsich prikladu mas v tomto vlakne vic nez dost...

Skodovku a jeji speciality jako ovladani oken a pod radeji ani nezminuji...
jossalito
Znovu😒br /> Dobrá, dej další příklady. Třeba těch prémiovek, o kterých Míša tak erudovaně píše.

Škodovka přece není německá prémie. 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Na zacatku byla rec o nemcich, nikoli pouze o nemecke premii a Skodovka nemec je, at se to nekomu libi nebo ne. Prikladu zde bylo uvedeno jiz vic nez dost, staci si projit toto vlakno.
jossalito
Aha, takže tam nic nemáš, ještě, že ses do toho vlákna tedy zapojil. Já totiž reagoval na první příspěvěk Míši, který tam doslova blábolil o německé prémii a prvních houslích. A to mne taky prvně zajímalo, pokud to tedy nebylo jasné od začátku. 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Projdi si proboha toto vlakno a nedelej ze sebe zase saska. Nevidim nejmensi duvod dokola opakovat, co uz napsali v tomto vlakne jini.
jossalito
Čekat, že bys pochopil, na co jsem reagoval hned svým druhým příspěvkem ve vlákně, to tys tu ještě ani nebyl(!), bylo asi nad mé očekávání.

A potom, kdo tu ze sebe dělá šaška. >😁 :yes😒br />
PS: Nauč se uznávat svoje chyby, dost ti to pomůže. 😉
novice
Tu radu by sis mel vzit k srdci hlavne sam 😉
jossalito
Já s tím problém nemám. 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak si ten pripsevek od Misi poradne precti jeste jednou, klidne dvakrat. Evidentne mas tradicne obrovske problemy s jeho pochopenim. Pak se nediv, ze jsi vsem tady k smichu.

Zejmena se zamer na tuto vetu: "Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle."

A tradicne jiz ani nevis, co sam pises: "Sám popřemýšlej, jestli vůbec někdy někdo kritizoval němce za ergonomické přešlapy."

Dale pak viz: [odkaz]

Kdyz se pak na tebe vsichni sesypali s priklady, teprve pak si zacal s temi trapnymi vytackami ohledne premie, kterou Misa take zminil a nechtene ti tak nahral, kdyz ti zaclo tect do bot.

Svata prostoto, jak muze byt nekdo takovy COCOT!
jossalito
Už jsi pochopil, že Míša vyčítá prémiovkám chyby? A já se tááám nahóóóře ptám, komu a jeké.

Ty totiž reguješ naprosto na něco jiného než já. Nejen, že sem vlétneš jak mastnej papír do průjezdu, ale ještě ani nedovedeš komplexně pochopit reakci. U tebe zcela tradiční. Ale šanci jsem ti dal.

To, že jsi doteď po několikerém upozornění na to, co mi jde, nebyl schopen vypsat ony problémy, mi jasně dokazuje, že si sem přišel jen flusat, tradičně na koncern, a o těch "problémech" prémiovek víš velký guvno. A odmítáš k tomu cokoliv napsat. Žeby nulové zkušenosti? Nebo jen touha se navézt?

A ve finále se ještě vztekáš jak malý děcko. Uklidni se, popřemýšlej a zkus to znova. Vypiš sem chyby těch prémiovek, ať dokážeš, že nejsi takovej ubohej diskuzní vometák. :-!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Přidal bych vysoce ergonomické ovládání světel kdesi vlevo dole pod volantem *blijící smajl*
jossalito
V dnešní době, kdy se o světla stará automatika, nějak nechápu tvé nářky.
A u starších vozů, světla zapneš a jedeš, rozhodně na ně nemuíš sahat co pět minut. 😉

PS: Co je pro tebe ergonomičtější, točit páčkou pod volantem? >😁
Atila_
Navigace u radici paky nebyla ergonomickym, ale ekonomickym rozhodnutim mimo premiove rady nenabizet do aut vestavenou navigaci. Pak totiz jina moznost umisteni neni a Toyota to ma uplne stejne prave ze stejneho duvodu.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ja reagoval na tvrzeni, ze u nemeckych automobilek zadne ergonomicke preslapy nebyly. Toyota je nemecka znacka? Na tom zemepisu jeste zapracuj.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Té kritiky tu bylo... Zase plácáš, plácale?
jossalito
Pokus se chovat slušně, Míšo...

A klidně linkuj. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Říká největší hulvát na auto.cz >😁 Tak jo, od tebe to beru.
jossalito
Link?
Není?
Nebude?
...
Nepřekvapils. 😉
Avatar - Peto02
Peto02
Mne sa sedany pacia a tak ako sa mi paci novy Auris tak sa mi este viac paci Corolla. Uz sa tesim na hybridnu verziu 😄
Zaujimave ako pozmenili pristrojovu dosku [odkaz] oproti Aurisu [odkaz]
Hodiny presunuli do stredu medzi dva vyduchy ventilacie a bocne vyduchy niesu gulate (ala S120) ale zaoblene trojuholniky. Myslim si ze sa im tento drobny facelift podaril. Nechapem vsak preco ma pristrojova doska Corolly na jednej fotke klasicky 2 budiky a na druhej sportove? 3 (navyse budik stavu paliva) [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😉 :yes😒br />
dalsia zaujimavost palubky a rozdiel je v tom ze v corolle je navigacia a ten cierny stred oddeleny od hornych vyduchov takou pomyselnou linkou ... tiahne sa tam akoby taka linka od budikov az ku dveram a rozdeluje panel...
Avatar - idam.i
idam.i
No neviem.Pre mńa jedna za 18 a druhá za 20 bez 2. :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Ani niak pekná, ani škaredá, ale myslím že je nová Corolla krajšie než stará (teda súčasná).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
porovnavam ... porovnavam interiery s konkurenciou... pozeram detaily... rozmery....

ono to nevyzera vobec zle.... a aj ked to nie je lift alebo hatch a v eu sedany moc neletia tak si myslim ze tato corolla by mohla prekvapit aj v eu..... posobi robustne a pritom stihlo sportovo a zaroven aj solidne a rodinne... zacina sa mi pacit :yes😒br />
interier je podla mna krajsi ako v aurise... tie digitalky v strede hned vyzeraju lepsie a aj celkovo je o chlp interier akysi krajsi... kruhove vyduchy v aurise mi velmi nepasuju ... motory to bude tiez v toyote pohoda... za mna palec hore :yes:
Arese
S autorem článku naprosto souhlasím - takovýto sedan je na Toyotu až neuvěřitelně slušný designový výkon. Na těch generačních srovnávacích fotkách je to krásně vidět - bezpřehou nudu konečně nahradila alespoň špetka designové invence. Ta palubka tedy moc krásy nepobrala (diplomaticky řečeno), ale co taky chtít od Asiatů, že. Hlavně, že jí nezamořili digitálním přístrojovým štítem. A dokonce zachovali mechanickou parkovací brzdu - bravo Toyoto! :yes: S manuální převodovkou a tím sportovnějším podvozkem by to mohlo i slušně jezdit, o spolehlivosti (snad) už není pochyb. Doufám, že se tohle auto objeví i v Evropě, bylo by to docela příjemné zpestření 😉
Avatar - chup44
chup44
Tá palubka má šmrnc a je originálna,až na tie digitálky,tie už to majú za sebou...Keby takú za dva roky spraví VW tak by to bola úžasná palubka roka lebo je originálna a ostané by boli strohé a bez nápadu zase...Inak ak to bude ako stará dobrá Corolla tak 3 palce hore 😄
Adam Novák
...ale nic to nemění na tom, že v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Camry
1.2 MPI - ČOVEČE, TY JSEŠ ZTRACENEJ >😒]
Adam Novák
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Všude Rapid MPI chválí 😉
Avatar - N6600
N6600
Ty by si nechvalil, ak by Ta zivil?

Skus si precitat toto😒br />
Škoda Rapid so základným trojvalcom 1.2 MPI je vhodná jedine pre veľmi úzko špecifikovanú cieľovú skupinu mimoriadne pokojných vodičov zvyknutých na korytnačie tempo. Jednou z alternatív sa môže stať aj pre sviatočných šoférov, ktorí hľadajú solídny kus auta a zároveň plánujú ročné nábehy rátané nie desaťtisíckach, ale len v tisíckach kilometrov. Tu však investícia do Rapidu môže byť zbytočne vysoká, účel splnia aj lacnejšie autá. zdroj: [odkaz]

Ty sviatocny sofer >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak to si mu nalozil Adamovi >😁 :yes: :yes: :yes😒br />
ten * bude cumiet :yes😒br />
vyberme este nieco z clanku😒br /> A teraz to dôležitejšie: výkon. Bratislavské mestské tempo je zhruba na troch štvrtinách reálnych možností malého motora. Pokiaľ nechcete byť brzdou premávky, bežne musíte ručičku otáčkomera prehnať k štyrom tisícom.

tomu sa povie >😁 :yes: bravwooooo skoda :yes:
Avatar - N6600
N6600
Vyprovokoval ma tym "Všude Rapid MPI chválí" >😁
Avatar - idam.i
idam.i
Zase si sa vytrhol spod kontroly ?? :no:
Donnie
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to se mi asi americká líbí víc. To navázání světel na masku je hodně zvláštní.
milan101
Vypada o dost lepsie. Uz len aby sa u nas predaval hybrid.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Moc pekny, diky!
...ENZO...
Interiér se mi líbí, vypadá originálně a zároveň přehledně. Design karoserie mě ale zklamal. Vypadá to, jakoby Japonci okopírovali předek od Kie a zadek od Hyundaie. Z tohoto [odkaz] pohledu to fakt moc hezké není, základní model ale na tom bude o dost hůř.

Pro mě tedy nejlepší Toyotou Corolla zůstává devátá generace.
[odkaz]
Vypadá hezky, je spolehlivá a v bazarech se nabízí za parádní ceny. Myslím, že je to zajímavá alternativa třeba ke Golfu.

😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano tato corolla bola velmi podarena... na jej "zakladoch" inak vznikol prvy ceed 😉 .. pri vyvoji ktoreho sa trosku korejci inspirovali prave touto corollou... a to nemam zo svojej hlavy... ale priamo od profesora este zo skoly 😄 z odboru automobilovej vyroby na TU Kosice 😉 .. tusim pan profesor Kovac to povedal 😉 ... vzdy si na neho rad spomeniem ... 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
vypada vic jako z Koree... takze vic, jako ostatni - ale co je na tom hezciho? To je pak teda hezci i posledni Focus... 😒
xxxxxx
Nádherně čistý dizájn.VW by mělo vzít příklad,jak z mála krivek udělat zajímavejší.tvar,a přitom vypadat dospěle a ne jak sci-fi komiks.A ta přístrojovka je ještě krajší. (jen aby pak nezačali dávat na každý auto stejný tvary,jako jindě)