Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Už jsi pochopil, že Míša vyčítá prémiovkám chyby? A já se tááám nahóóóře ptám, komu a jeké.
Ty totiž reguješ naprosto na něco jiného než já. Nejen, že sem vlétneš jak mastnej papír do průjezdu, ale ještě ani nedovedeš komplexně pochopit reakci. U tebe zcela tradiční. Ale šanci jsem ti dal.
To, že jsi doteď po několikerém upozornění na to, co mi jde, nebyl schopen vypsat ony problémy, mi jasně dokazuje, že si sem přišel jen flusat, tradičně na koncern, a o těch "problémech" prémiovek víš velký guvno. A odmítáš k tomu cokoliv napsat. Žeby nulové zkušenosti? Nebo jen touha se navézt?
A ve finále se ještě vztekáš jak malý děcko. Uklidni se, popřemýšlej a zkus to znova. Vypiš sem chyby těch prémiovek, ať dokážeš, že nejsi takovej ubohej diskuzní vometák. :-!
5,5 (udajne), protoze na fotce je 5,8 je usporny diesel? >:D
Kdybys radeji mimoradne usporne prispival, nebyl bys tak casto mimo...i kdyz procentualne by to mohlo byt jeste horsi. >:-[]
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Tak si ten pripsevek od Misi poradne precti jeste jednou, klidne dvakrat. Evidentne mas tradicne obrovske problemy s jeho pochopenim. Pak se nediv, ze jsi vsem tady k smichu.
Zejmena se zamer na tuto vetu: "Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle."
A tradicne jiz ani nevis, co sam pises: "Sám popřemýšlej, jestli vůbec někdy někdo kritizoval němce za ergonomické přešlapy."
Dale pak viz: [odkaz]
Kdyz se pak na tebe vsichni sesypali s priklady, teprve pak si zacal s temi trapnymi vytackami ohledne premie, kterou Misa take zminil a nechtene ti tak nahral, kdyz ti zaclo tect do bot.
Problém hledej u sebe, že nechápeš to, že jsou auta, které jedou a dokáží být i úsporné je fakt, na který upozornil testér. Zatím co ty sis z toho vzal jen spotřebu a tu srovnal s tvým autem, které narozdíl od té Fabie ani nejede. ;-)
Nádherně čistý dizájn.VW by mělo vzít příklad,jak z mála krivek udělat zajímavejší.tvar,a přitom vypadat dospěle a ne jak sci-fi komiks.A ta přístrojovka je ještě krajší. (jen aby pak nezačali dávat na každý auto stejný tvary,jako jindě)
Ale aspon jsem nepsal nesmysly, narozdil od tebe :-)
A ze jsem pouzil ruzna prirovnani, poukazal na nesmysly jinych (napr. zdejsiho testera), to je vec jina.
No a to, ze jsem rekl, ze jsou tve prispevky mimo, te stve pravdepodobne jeste vic nez to, ze jsem se navezl do Fabie. >:-[]
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
S Passatem jsem jezdil v Americe, tak proto ta angličtina. A v Toyotě se propojovali piny cca do roku 1999 dle modelu. A do Škodovky rejpat nebudu, měl jsem ji a byl jsem spokojený. A zručný jsem >:D
Mám RAV4 v plné palbě z roku 2007, podle vin vyrobenou v Japonsku, suma na faktuře se nepěkně blížila k milionu,jezdí bez jediné závady mám ale na mysli takové detaily jako řazení zpátečky jako ve 1203, reznoucí lyžiny sedadel, reznoucí páčka na otevírání nádrže od řidiče, vrzající pedál spojky, odlupující se popis na řadící páce, neustále někde něco drnčí, sem tam nefunguje dva a více tlačětek na rádiu, sem tam nějaká lampička, poddimenzovaná baterie atd atd... Jak říkám spolehlivost ano ovšem nezaměňovat s kvalitou. Manželčin 14let starý opel astra g je na tom lépe, řekl bych že zde 1:0 pro Němce ovšem to bych nesměl podle vinu vědět že astru sestavili v rumunsku...
Takze zacalo to u designu, pak thalie, dale kufr, potom "mimoradne usporna" fabia, nesmysl o me uspornejsi jizde po dalnici, to jsem vyvratil a pak to pokracovalo dychavicnosti, nejdriv meho stareho auta, pak tvych prispevku, pak me (ne)chlubeni, to ze mi neberes auto (taky bych ti to neradil >:D ) a ze ho mam rad, coz asi taky nebude tak uplne pravda, jinak bych si nekoupil nove :-) , to jsou posuny >:D
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Aha, takže tam nic nemáš, ještě, že ses do toho vlákna tedy zapojil. Já totiž reagoval na první příspěvěk Míši, který tam doslova blábolil o německé prémii a prvních houslích. A to mne taky prvně zajímalo, pokud to tedy nebylo jasné od začátku. :-)
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Na zacatku byla rec o nemcich, nikoli pouze o nemecke premii a Skodovka nemec je, at se to nekomu libi nebo ne. Prikladu zde bylo uvedeno jiz vic nez dost, staci si projit toto vlakno.
no a proc by ses taky chlubil autem? Ja nemam problem jezdit Puntem... citim se v nem lip, nez v tom Passatu - a na moje sebevedomi to rozhodne nema vliv. ;-)
Jede vic nez max. povolena rychlost u nas a to mi staci :-) a urcite se ji nechlubim, jen jsem reagoval na prispevky jinych, ve kterych i ta thalia byla zminena. ;-)
vyberme este nieco z clanku:
A teraz to dôležitejšie: výkon. Bratislavské mestské tempo je zhruba na troch štvrtinách reálnych možností malého motora. Pokiaľ nechcete byť brzdou premávky, bežne musíte ručičku otáčkomera prehnať k štyrom tisícom.
Škoda Rapid so základným trojvalcom 1.2 MPI je vhodná jedine pre veľmi úzko špecifikovanú cieľovú skupinu mimoriadne pokojných vodičov zvyknutých na korytnačie tempo. Jednou z alternatív sa môže stať aj pre sviatočných šoférov, ktorí hľadajú solídny kus auta a zároveň plánujú ročné nábehy rátané nie desaťtisíckach, ale len v tisíckach kilometrov. Tu však investícia do Rapidu môže byť zbytočne vysoká, účel splnia aj lacnejšie autá. zdroj: [odkaz]
ano tato corolla bola velmi podarena... na jej "zakladoch" inak vznikol prvy ceed ;-) .. pri vyvoji ktoreho sa trosku korejci inspirovali prave touto corollou... a to nemam zo svojej hlavy... ale priamo od profesora este zo skoly :-) z odboru automobilovej vyroby na TU Kosice ;-) .. tusim pan profesor Kovac to povedal ;-) ... vzdy si na neho rad spomeniem ... ;-)
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Navigace u radici paky nebyla ergonomickym, ale ekonomickym rozhodnutim mimo premiove rady nenabizet do aut vestavenou navigaci. Pak totiz jina moznost umisteni neni a Toyota to ma uplne stejne prave ze stejneho duvodu.
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Ale ale, to jsou závistlivé slůvka.
Jde vidět, že jsi s vozem vybaveným navigací a Maxidotem vůbec nikdy nejel. Podle toho cos napsal, jsi se totálně odhalil. Mimochodem, navigace umí i hlas, tedy aspoň ta v koncernových vozech a ona ti pěkně řekne, kudy jet. ;-)
PS: A nezapomeň, lepší maxidot, než vůbec nic. Je zajímavé, jak se to z tvého plácání o německé prémii, dostalo k německému mainstreamu. Nebo, že bys VW považoval za prémii? >:D:yes:
Interiér se mi líbí, vypadá originálně a zároveň přehledně. Design karoserie mě ale zklamal. Vypadá to, jakoby Japonci okopírovali předek od Kie a zadek od Hyundaie. Z tohoto [odkaz] pohledu to fakt moc hezké není, základní model ale na tom bude o dost hůř.
Pro mě tedy nejlepší Toyotou Corolla zůstává devátá generace.
[odkaz]
Vypadá hezky, je spolehlivá a v bazarech se nabízí za parádní ceny. Myslím, že je to zajímavá alternativa třeba ke Golfu.
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
V dnešní době, kdy se o světla stará automatika, nějak nechápu tvé nářky.
A u starších vozů, světla zapneš a jedeš, rozhodně na ně nemuíš sahat co pět minut. ;-)
PS: Co je pro tebe ergonomičtější, točit páčkou pod volantem? >:D
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Maxidot je ubohá omluva totálního přešlapu. Někdy je prostě potřeba se na tu navigaci podívat, třeba na tvar složitější křižovatky nebo nějaký problematičtější průjezd. A to opravdu není příjemné směrem dolů.
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
K tomu MaxiDOT displeji - Corolla palubní PC má a na hlášky typu: PLEASE REFUEL, AIRBAG FAULT, FASTEN SEATBELT, ENGINE WORKSHOP! stačí kontrolky a rozum.
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Ano, tohle jsem čekal, navigace...
Mimoto, tohle je napříč značkama všude stejně časté. Tato Toyota to má naprosto stejně a to nemá ani maxidot, který by pokyny zobrazoval v kapliče mezi budíky.
Dobrá, dej další příklady. Třeba těch prémiovek, o kterých Míša tak erudovaně píše. ;-)
Tá palubka má šmrnc a je originálna,až na tie digitálky,tie už to majú za sebou...Keby takú za dva roky spraví VW tak by to bola úžasná palubka roka lebo je originálna a ostané by boli strohé a bez nápadu zase...Inak ak to bude ako stará dobrá Corolla tak 3 palce hore :-)
Jen pro úplnost - Golf může digitální rychlost zobrazit na displeji celkem velkými číslicemi na displeji palubního počítače mezi budíky. A třeba Mercedes třídy B taky.
Mám teď taky digitální, tak jsem si při testovacích jízdách na to dával pozor.
S autorem článku naprosto souhlasím - takovýto sedan je na Toyotu až neuvěřitelně slušný designový výkon. Na těch generačních srovnávacích fotkách je to krásně vidět - bezpřehou nudu konečně nahradila alespoň špetka designové invence. Ta palubka tedy moc krásy nepobrala (diplomaticky řečeno), ale co taky chtít od Asiatů, že. Hlavně, že jí nezamořili digitálním přístrojovým štítem. A dokonce zachovali mechanickou parkovací brzdu - bravo Toyoto! :yes: S manuální převodovkou a tím sportovnějším podvozkem by to mohlo i slušně jezdit, o spolehlivosti (snad) už není pochyb. Doufám, že se tohle auto objeví i v Evropě, bylo by to docela příjemné zpestření ;-)
porovnavam ... porovnavam interiery s konkurenciou... pozeram detaily... rozmery....
ono to nevyzera vobec zle.... a aj ked to nie je lift alebo hatch a v eu sedany moc neletia tak si myslim ze tato corolla by mohla prekvapit aj v eu..... posobi robustne a pritom stihlo sportovo a zaroven aj solidne a rodinne... zacina sa mi pacit :yes:
interier je podla mna krajsi ako v aurise... tie digitalky v strede hned vyzeraju lepsie a aj celkovo je o chlp interier akysi krajsi... kruhove vyduchy v aurise mi velmi nepasuju ... motory to bude tiez v toyote pohoda... za mna palec hore :yes:
Už jsem to tu kdesi psal....Mondeo , S-Max a Galaxy se radoby neprodavalo protoze meli stavku v Genku a problemy s vyrobou po prohlaseni ze se uzavre....a nez se najelo zpet na normalni provoz tak to trvalo...je to i oficialni prohlaseni fordu, ze kvuli tomu byly spozdeny dodavky aut .
Těžko říct, třeba u Priusu sedí údaje jak v USA, tak i Evropě na kW přesně, stejně jako hodnota točivého momentu.
Možná je to SW řídící jednotky, přeci jen v USA se jezdí jinak (dlouhé rovné štreky vs evropské "poskakování"), tak jej asi jinak naladili.
Re: Prečo ten asymetrický dizajnový guláš na palubke?
Japonci a Francouzi aspoň pokazí jen jedno. Němci dovedou běžně pos*at obojí naráz a prémiovky v tom hrajou první housle.
Navíc každý nemusí přísnou, nudnou symetrii, u nás tolik prezentovanou skupinou Volkswagen.
dalsia zaujimavost palubky a rozdiel je v tom ze v corolle je navigacia a ten cierny stred oddeleny od hornych vyduchov takou pomyselnou linkou ... tiahne sa tam akoby taka linka od budikov az ku dveram a rozdeluje panel...
Mne sa sedany pacia a tak ako sa mi paci novy Auris tak sa mi este viac paci Corolla. Uz sa tesim na hybridnu verziu :-)
Zaujimave ako pozmenili pristrojovu dosku [odkaz] oproti Aurisu [odkaz]
Hodiny presunuli do stredu medzi dva vyduchy ventilacie a bocne vyduchy niesu gulate (ala S120) ale zaoblene trojuholniky. Myslim si ze sa im tento drobny facelift podaril. Nechapem vsak preco ma pristrojova doska Corolly na jednej fotke klasicky 2 budiky a na druhej sportove? 3 (navyse budik stavu paliva) [odkaz]
>:D fakt nemám čas sa hrabať v ktorej diskusii dal škrabku na prvé miesto, ale v podstate je to fuk, skrátka Adam je tu celkom dobrý (miestami trápny) bavič... >:D
:yes: tak tak, dodnes sa mi páči stará Primera, Accord, Civic, Camry atď... Celkovo (okrem Mazdy) sa všetky japonské značky podľa mňa dosť trápia a blúdne hľadajú identitu hoc aj za cenu dosť polarizujúceho dizajnu. Buď sa ti páči alebo ti je z toho zle... :-) (Juke, Micra, Auris, Avensis, Civic, CRZ, Leaf....)
Ak by aj za hodinky dávalo NCAP body tak by digitálky bodovali. Skrátka odčítať za jazdy z (síce elegantných) ručičkových hodiniek čas trvá o dosť dlhšie ako mrknúť na displej s čísielkami... Napr. aj Renault (a zopár iných) nepreferuje digirálny rýchlomer len tak aby boli iný oproti konkurencii, mali sme pred časom vo firme Twingo a odčítanie rýchlosti bolo rýchlejšie ako z klasických budíkov iných áut. Nemá to ale Golf tak potom je to blbosť, néé ??? >:D
Ja s tim jezdim hlavne "kolem komina" ;-) a na dalnici mam naopak spotrebu vyssi, to auto ma maximalku jen 160 a na te dalnici se ji minimalne blizim, pokud ji tedy neprekrocim, coz bych nemel samozrejme >:D
Nechci byt protivny, ale o5 jsi mimo >:-[]
Velky kufr? To je prece IN >:D
V te dobe jsem ji kupoval za 308k, do kufru se toho vleze opravdu hodne, treba pri ceste na dovolenou a 1,5dCi jede slusne a s nizkou spotrebou, dokonce nizsi (cca o 1l) nez "mimoradne usporna" Fabia combi zde nedavno predstavena v testu p. Vaverky ;-)
Na Toyotu je dizajn exteriéru pekný. Ale ten asymetrický dizajnový guláš na palubke? Prečo? Proč? Why? Warum? Počemu?
Japonci sú asi podobní dizajnoví magori ako frantíci, Keď urobia pekný interiér, tak pos.erú exteriér. A naopak. A len občas niekoho osvieti, a urobia dobre aj jedno aj druhé.
Mám už tretieho japonca. A mal som aj Corollu 2003. Ale jej interiér sa mi páčil viac.
Jediná japonská značka, ktorá mi dizajnovo vyhovuje už 10 rokov, je Mazda.
Toyotě, potažmo Lexusu se neustále vytýkají klasické "digitálky" na palubce. Opakuji to velmi často, ale asi stále málo. >:D To není zabedněnost Japonců, ale pocta tomuto stylu zobrazování času, který před desítkami let ve světě zpopularizvaly právě japonské hodinky. prostě Bentleye a Rollsy mají v palubkách hodinky od švýcarských mistrů, Toyota digitální quartz. ;-)
Mne sa to celkom pozdava. Predna maska ma podobne crty ako nove Lexusy, akurat je upravena. Zadok je na to ale poslabsie. Ale myslim, ze ak to dostane lepsie kolesa/disky a inu farbu, pohlad novu Corollu bude ovela lepsi. Farbou sa da vela veci zabit.
Concept novej Corolly sa mi pacil aj tak naviac, ale to by bolo asi az prilis odvazne. Zelal by som si, aby sa koncept stal realitou a bol by ponukany ako dravsia a sportovejsia verzia Corolly.
EDIT: Podla dalsich webov to vyzera, ze toto je US verzia. EU verzia bude vyzerat inak :)
Design je hodně subjektivní věc a myslím, že by si redaktor mohl alespoň v nadpise odpustit své osobní dojmy. Mě osobně se Corolly líbily jen do 7. generace, pak už nic. A zrovna desítka mi přišla z posledních čtyř generací jako nejlepší, tahle nová je opět hrůza. 8-s Tenhle problém mám u většiny japonců - zhruba do poloviny 90. let byl design japonských aut ok, ale od té doby se mi líbí tak jeden z deseti nových japonských modelů určených pro Evropu.
... ovšem já už vím co si mám představit pod rčením "škaredý jak pytel žížal". Palubní deska pak velice silně evokuje návštěvu sekce elektro ve vietnamské tržnici někdy tak před cca 10-15 lety. Že to technicky bude v cajku, o tom však není sporu.
Jak jsou ty pohledy ruzne, diskuter vladok nezna skaredejsi auto, krom thalie, naopak madbrain je unesen designem tohoto vozu :-)
A k te thalii, jednu z roku 2004 mam, hodne lidem se nelibi "zadek", me se zase naopak vubec nelibi predek. >:D
jedním slovem...UŽASNÉ!za desing dávám 1(s hvězdičkou),troške v něm cítím odkaz na Pontiac g6(srdcovka),těžká stylovka,živá voda pro Evropskou(až na pár vyjímek,jež potvrzují pravidlo)nudu a šed. :yes::yes::yes:
Co to je za divnou statistiku? Oktávka i Jetta ve střední třídě a superb ve vyšší střední? Rapid nižší střední a Toledo střední :D To pak udělá pěknej bordel ve výsledku statistiky prodejů >:D
Hele, neprovokuj, nebo ti to Adam vysvětlí :D:D Ještě ho přivoláš >:D Podle nejnovějších Adamových studiích jde totiž o kufr a jeho objem! Takže jeho logikou je nejluxusnější auto třeba Ford Tranzit >:D
Pre Corollu je dominantný americký trh. Naopak pre Európu má Toyota Auris. Ostatne kompaktné sedany aj tak v EU nikdy moc nešli, takže ak tu bude, tak len ako spestrenie ponuky, resp. pre špecifické "sedanofilné" trhy.
Corolla bola chápaná ako auto pre masy. Kým u nás máme Peugeot 301, v USA je taká "ľudovka" Corolla. Preto aj dizajn je neeurópsky (chýbajú xenóny, digitálne hodinky dominujú ovládací panel a mäkšené plasty sú sťa syntetická koženka).
Po technickej stránke však nie je čo vytknúť tomuto autu (teda, až na tie bubnové brzdy vzadu, ukážka šetrenia).
Ak by cenovka na tomto aute bola 14.000-19.000€ (teda cenová konkurencia k Rapidu), je to dobrý kauf.
ale ved je uplne jasne ze kde bude dominatny trh corolly ;-) europa to nebude ;-)
trosku mi pripomina kiu forte [odkaz] [odkaz] ( myslim tym dizajnovym stylom ) .... musim povedat ze takyto typ dizajnu sa mi celkom zacina pacit.... je to take stihle technokraticke a celkom zaujimave ;-) davam toyote :yes:
inak tato corolla je velka asi ako octavia.... som zvedavy kde ju miestny diskuter z prahy zaradi - do akej triedy ;-)