Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota spustila výrobu Aurisu Touring Sports, továrna jede naplno

78 komentářů

Avatar - idam.i
idam.i
Za zadný nárazník by som niekomu hodne vyčistil žalúdok.Určite pojedol nejaké halucinogéne hríbyky.

[odkaz] 😲 :no:
augustin
Tak ako mam rad tuto znacku (podobne i Subaru), tak jej dizajn nemozem zniest. Ja naozaj neviem, ci sa to japoncom tak paci alebo jednoducho nie su schopny urobit dobry dizajn auta. To je strasne 8-s sa na to pozerat a nie to este vlastnit.
Avatar - escorpion
escorpion
Asi dom divný, ale mne sa dizajn kombi páči :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tak. Zpočátku jsem si klepal na čelo, ale designový směr Toyoty hodnotím po krátkém odstupu na výbornou :yes: Je to zkrátka něco jiného, než 10x propraný koncern VW. Jiné pojetí, jiný styl. A je skvělé, že tu je ta možnost volby. Touring Sports bude pecka, taková neošizená Octavia Combi >😒] 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To už zkoušeli Francouzi, Renault, Peugeot, Citroën a v menší míře Italové. To prostě nefunguje. Nejsem obhájcem VW ale většina populace výstřelky a la UFO nebo toto vozidlo nesnáší.
Úspěch mít nebude.
Ano, Prius je ještě ošklivější ............ bezpohlavní krám.

Toyota nemá na design recept, toť vše.
mrazik
A presto je to nejprodavanejsi znacka na svete.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nyní se ovšem bavíme o Evropě, kde Toyota nijak zásadně neskóruje a s Priusem už vůbec ne.
Th0r
Evropa je taky * světa. Koho zajímá co kupujou burani z pralesa. Dělaj design co se líbí tam, kde se prodává. Osobně se mi to líbí moc :yes:
Banjo
S tímhle bych s dovolením nesouhlasil. Evropa je jeden z dost významných světových regionů. A příčina-následek je trochu opačně, než píšete - tedy komu se líbí, ten koupí. Protože tohle se bude nabízet nejspíš i u nás.
Ale samozřejmě se jich víc prodá v Americe a mnohem víc v Japonsku.
A ten zadek mi trochu připomíná Subaru Outback... A celkově mi to nepřipadá úplně ošklivé. Za rozumnou cenu by mi nevadil ani v mojí garáži...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Největším automobilovým výrobcem v roce 2012 se stala Toyota - 9,7 milionu vozů. Neprodávanější vůz na planetě Toyota Corolla. Priusů se prodalo víc než Octavií... Ale jinak to opradu nefunguje >😒]
:yes😒br />
Zadok Aurisu, kombi ci hatch, treba vidiet live.
Avatar - idam.i
idam.i
Práve že som videl.Ten nárazník vyzerá ako radlica na odhŕńanie snehu.Rovnako sa mi nepáčia zadné partie,teda hlavne svetlá na H Civic. :no:
Videl si niekedy radlicu na odhrnanie?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nevím proč používáš tyto argumenty - toto je evropský model a bavíme se tady o evropských prodejích, které by měl právě tento model zlepšit .......... uvidíme.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
auris podle mě evropský vůbec není. Tedy varianta ano, ale jinak je to globální model stejně jako Focus, ne?
Th0r
Není to evropský model.

V Austrálii Corolla

[odkaz]

V Africe Auris

[odkaz]

V Rusku Auris
[odkaz]

Tedy nebude jen pro Ameriku.
Skus to pripomenut, ked tu bude najblizsie debata o celosvetovych predajoch Golfu >😁
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
:yes: :yes:
-freediver-
No ak by som si mal vybrat, ci Prius (sucansy) alebo tento novy Auris v kombiku, tak by bola volba jasna a to v prospech Aurisu. Na druhej strane studia noveho Priusu, ktory Toyota pred casom predstavila posuva Prius do uplne inych vod. Uvidime, co z toho nakoniec bude ... 😉
Prius nema vzadu multilink..., ma uzasny interier a v zaklade vyrazne vacsi kufor ako Auris Hatch.

Auris Hatch v plnej polnej stoji menej ako mid-level Prius a ma lepsiu vybavu, ale bike sa mi zmesti len do Priusu..., takze Auris kombi by bol riesenie. Pockajme ale na cenu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za mě palec nahoru. Líbí se mi více, než třeba o třídu větší Avensis, vím, že jsou to zatím jen obrázky, ale i tak 😄 Ještě sem zvědav na ceny, ale určitě osvěžení do nižší střední jak se patří 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
>😁 >😁 [odkaz] >😁 >😁
Tak nyní pár slov. Vlastně, slov netřeba - Stojím, v dokonalé pokoře salutuji a vzdávám zřetelný, hrdý a vědomý hold tomu, kdo to umí - [odkaz]

BRAVO ŠKODA OCTAVIA COMBI :yes: :yes: :-!
Avatar - Stefič
Stefič
spletl sis vlákno, Adam Novák píše jinde
GTI
Vlákno jsem si nespletl, a ty jsi si nevzal asi brejle... Máš snad voči ne? Neumíš se dívat nebo co? Vždyť ta octavia, to je v tomto duelu doslovná prémie.
Wongraven
Otazka pro Tebe
Vis proc se skrizena motycka zvana Golf tak tuni? Protoze se v realu na nej neda koukat :-!
GTI
Aha... 8-s 8-s Mokrý hadry. A neždímej! >😒]
Avatar - rimow11
rimow11
:yes:
Avatar - Doval
Doval
myslíš prémie aj v kvalite alebo iba v dizajne?
Avatar - Doval
Doval
Inak, včera som išiel za novou Octaviou lift v bielej farbe so 195-kami kolesami. Vôbec to nevyzeralo ako "prémia" a ani sa to na ňu nedoťahovalo. Spod neprirodzene zaguľatených bokov trčali tenučké kolieska, ktore boli od bokov karosérie vzdialené tak, ako som na žiadnom aute zatiaľ nevidel. Až by som to prirovnal k starej žene s tučným bruchom a tučnými bokmi, ale tenučkými nohami. Celé to pôsobilo pekne ošizene. Pri pohľade zozadu to prémia nebola ani náhodou. Skôr by ma ako potenciálneho zákazníka pekne nas*alo, ak by sa ma v Škode pokúsili takto oklamať.

Tento Auris je ale tiež riadny hnus...

Dokelu, 5 minút zo života zabitých písaním príspevku do diskusie. ALe nedalo mi nereagovať
GTI
Myslím kvalitu designu, když tyto dva modely porovnáme.
Avatar - N6600
N6600
Kvalita designu? Myslis toho, ku ktoremu museli vydat navod, aby ludia rozoznali Octaviu od Rapida? >😒]
GTI
Ano myslím tento model - [odkaz] Ty holt designově ceníš tohle [odkaz] >😒] :no:
Avatar - N6600
N6600
Presne tak 😉
GTI
Korespondence tvého vkusu s výběrem avataru je očividná... >😁 😉
Avatar - N6600
N6600
To mi hovori clovek, co je vo vytrzeni z VW a pre istotu avatara ani nema >😁 😉
GTI
No tak po shlédnutí tohoto modelu - [odkaz] se fanoušek Volkswagenu musí stát snad z každého. Zejména, prohlédne-li si horní snímky >😁
Avatar - N6600
N6600
Sklamem Ta. Pozeral som sa dobrych 5 minut a Tebou popisovany efekt sa nedostavil. Namiesto toho mi doslo, ze je to vlastne len Passat, ktory dali umyt. Ale asi na vyssiu teplotu, nez by mali. Lebo sa im nejak zrazil >😁
Th0r
A po shlédnutí tohohle taky?
[odkaz]

Už se těšim až udělaj něco vkusnýho na O3. To zase bude parády před Lidlem >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zase onen trapný argument. Rapid = "Octavia Tour III" = stejná karoserie, stejný směr = laická veřejnost je ne vždy rozezná. Nic divného na tom není, avšak někteří musí rýpat neustále.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
paci sa mi ako uboho sa prezentujes na tomto fore a klesas kazdym dnom kdesi k odpadu lebo tam patris... tak isto sa mozeme my prezentovat voci tebe v opacnom garde... a smiat sa s fotiek vw a skody... ale na co?
GTI
Trpíš nemocí zdejších prosťáčků, staráš se o druhé. O sobě přemýšlej, o tom, kam ty klesáš, jestli se tedy v tvém případě vůbec ještě kam klesat dá... >😁 :no😒br />
P.S. A kup si brejle, potom vezmi někde lekce z estetiky a teprve pak se sem vrať. Tohle, například - [odkaz] je v předmětném duelu doslovný garážový klenot.
Makovnik
Bohuzial iba garazovwy; toz kam tvoja chudobna kratka mysel dosiahne >😁
Avatar - N6600
N6600
Ozvi sa, az bude v hybride 😄
GTI
Hybrid? >😁 Seš pravděpodobně fajnšmekr na hybridní... plakáty >😒]
Avatar - N6600
N6600
Az budem v pondelok rano nasadat do svojho LS600h, spomeniem si na Teba >😁
GTI
Jo, vzpomínej, já budu ještě spát >😁
Avatar - N6600
N6600
Ako inak >😒]
Th0r
Kecáš. Už ráno budeš sedět u svý 386 a házet sem odkazy na Škodofku a mastit ho >😁
displacement
(repeat)

Dva laufy z erctyrky plivou ven novinu
bychari, pravnici hykaji, vlhnou
Vrtuli, hvezdu? Tu holotu, spodinu ?!
V Reichu krom vody maj’ ted novou skodnou.

Odznacek, barvicka, ebenova kola
Plakati gravidni nemym uzasem
Oidipuv komplex? Jo, nedelaj’ trolla…
Odkojen Bolkou jak zit s malym vocasem.
Th0r
Holy *. What is it? >😁

To je studie nebo to fakt bude strašit na vesnicích?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
ale kdyz uz "cizince", tak tohle by slo. Doufam, ze do toho budou davat aspon jeden poctivej a dlouhovekej benzin.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
idam.i
Absolútne mínus hybridou,teda aspoň pre mńa je ich prevodovka. 😢 :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Makovnik
Vyborne postaveny model, lepsi dizajnovy suzvuk jednotlivych partii nez u kratkej verzie.:yes😒br />
Kvalitu potvrdzuje aj vwedenie propagandy koncernu, ktore hika somarskym dialektom.
Avatar - rimow11
rimow11
pre fanušikov škodoviek (pretože to tu porovnávate): škodovka takéto auto nedokáže vyrobiť ani za 10 rokov >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Makovnik
To je hovadina. Jazdis na HTP. Musis to tocit? stale to tocis do nepricetna?
Na atmo motore staci v normalnej premavke 2500ot. a radi sa vyssie.
Predbiehanie nie je zakladny manever, kvoli ktoremu treba motor vytacat.
O.i., aj ked som mal pod nohou 2.0TSI, tak pri predbiehani som ho tocil na 4-5tis. kedykolvek, lebo tam ide lepsie.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ivav66
Musim sa priznat, ze sa mi az tak nepaci a preto som zvolil AURIS hybrid kratky. Po dvoch BMW na ktorych som najazdil 400000 som kupil auto s rozumom. Toyota a hlavne hybrid nie je pre tych co tu vychvaluju turba, a ine nadupane auta. Toyota potesi, ked po cca 100 km ceste mimo dialnic Vam ukaze spotrebu 3,8 litra a v cieli po meste spotrebu stale drzi. To jej potom odpustite vsetky designove ulety. A ked kupujete automat a vyssiu vybavu, cena hybridu je vyssia ani nie o 1000 euro. Dufam ze v dlhovekosti motoru sa mi to vrati. A ked nie, aspon nejazdim motorom z traktora. Bohuzial aj take BMW som sedlal, odpoved predajcu bola, ze som moc narocny. Tak som skoncil v Hybride, a musim povedat ze know how Toyoty ako hospodarit s energiou je uctihodne.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Makovnik
Podla toho ktory, ale urcite ano.
Az by existovali prestavbove kity a bolo by jednoduche namontovat el.motor na zadnu napravu, sam si to dam do auta.
Za okamzity odpich zo stoja a podporu naftoveho motora pod 1500ot. to je optimalny spolocnik.
Uplne by mi stacil 2*10kW motor na samostatnych hriadeloch a 9kWh v bateriach, co je cca 40kg a aj s elektronikou to vlezie do miesta na rezervu. V tom by som ziskal hned elektricky dojazd cca 40-50km a navyse 4kolku na zimu. To je uplne skvele na behacky po meste, ked spalovaci motor ani nenastartuje, kedze na presuny na useky 1-2-3km je to zbytocne.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mrazik
Mohu vedet, ktery benzinovy motor od skodovky tahne dole ? Odpovim si sam, zadny. Ja mel take dve toyoty a ani u jedne nebyl problem s prevodovkou a motory tahli vyborne i dole.
Soudit cloveka podle toho, jake ma auto jen ukazuje, jaky mas osobni problem. I kdyby nekdo mel trabanta, nema snad pravo vyjadrit svuj nazor ?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mrazik
Uz nemam ropaka a toyotu jsem mel i v benzinu. A odpoved na mou otazku je kde ?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je zas jednou příspěvek na úrovni... 8-s
Skrabi
Pro mě top vůz, jak designem, velikostí, kvalitou, to se Toyotě opravdu velmi povedlo. :yes:
...ENZO...
Zajímavá a řekl bych i spolehlivější alternativa k nové Octavii Combi, pokud bude stát s výkonnějším motorem pod 350tiis, tak má úspěch zaručen.

[odkaz]
Z boku se mi líbí nejvíc, krásně vyvážené proporce, v bílé barvě a s černě tónovanými skly to nemá chybu. Základní model s menšími koly a jinou barvou ale už asi nebude takový krasavec ...

Zadní nárazník ale mohli soudruzi z Japonska udělat méně komplikovaný, třeba podobně jako u nového Golfu Variant. [odkaz]

😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Určitě je to lepší než hatchback, z tohoto pohledu vypadá přímo výborně [odkaz] . Jen ten zadek mohl být lepší. Ne, že by se to nedalo překousnout (u kombi mě to tolik do očí nebije), ale je to zbytečná piha na kráse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tom!k
Měl jsem možnost nahlédnout do českého ceníku 😄 😄 :yes: zaváděcí ceny začínají na částce 355 000 ve výbavě Power s 1,33 VVT-i. 1,6 je potom za 375 a 1,4 nafta začíná na 415 000. 2,0 nafta (od výbavy Active) je za suprových 475 000.
A Hybrid? Nevím proč redaktor zvolil zrovna spojení "pod 800 tisíc", protože základní výbava Active začíná na 515 000 😉 😄 :yes: :yes:
galerida
Prepáčte všetci sveta znalí, ktorí sa neboja povedať, že to auto je hnusné... Ste veľkí borci :yes: >😁 Ešte lepšie je, keď niekto povie na corollu, že je to otrasné auto a zaklincuje to tvrdením, že si to kúpi iba človek, čo nemá vkus ( čítal som v inej diskusii) >😁. Preto je to celosvetovo najpredávanejšie auto - lebo ľudia sú estetickí analfabeti. Trošku tolerancie. Preštudovať čo to o Japonsku a pochopíte, že je to mentalita absolútne najvzdialenejšia mentalite stredoeurópana - sú oproti nám jednoducho iní. V porovnaní s nimi sme leniví a nevzdelaní národ (namám z vlastnej hlavy, trošku sa dovzdelajte, ak neveríte). Ich nosnými trhmi sú trhy v USA a Ázii, Európa pre nich nie je priorita číslo 1. Samozrejme je veľmi dôležitá, ale radšej oželejú nevôľu Európanov, ako nevôľu Američanov, či Ázijcov. Dizajnovo sú inde, tak ako sú inde v spôsobe žita, obliekania, alebo architektúry... To, že sú iní, ale neznamená, že sú zlí. Spoľahlivosťou sa európske značky ani zďaleka nechytajú na Japoncov či Kórejcov. Človek rozumný, nepozerá, čo mu servírujú média, aby si kúpil to alebo ono, aby bol "in". Názor suseda nemá absolútne žiadnu váho, tak ako tvrdenia automobiliek, že práve to ich auto je naj. Je to presne ako so ženami, každý ospevuje tú svoju, lebo keby povedal, že jeho žena je krava ... nuž krava by čakala doma jedine na vola 😉 . Treba byť tolerantný - k dizajnu jednoznačne, lebo to je iba pozlátko, to podstatné sa nikto z fotky nedozvie.
Adam Novák
...Rapid Spaceback, nechápu proč to zde již není 8-s
mrazik
Mohu vedet v cem lepsi ? Je mensi, hlavne uvnitr, spatne motory, pouzitelna vybava se draze nevyplati. V cem je teda lepsi ?
Makovnik
Cakalo sa kym sa opat ozves.