Novinky
Když se koukám na tu úvodní fotku, tak to vůbec nevadí, najdeme nějakou jinou přednost 😉
Automat dělí řidiče na ty, kteří ho mají a ty kteří s tím ještě nejeli 😉 ABS je super u jízdních souprav, u samotného auta mi spíš vadí. Je s tím kunšt na ledě zastavit. Dřív jsme jen našli hranu trakce, drželi to těsně nad ní a auto stálo daleko dřív. ESP jak kdy, smyk je přirozenou součástí jízdy a nechat něžně ustřelit zadek je v pořádku. Dokud ale auto dělá hodiny jako třeba Oktavie, tak je třeba. Sytič mi nikdy nevadil, naopak, ale rád jsem vyměnil karburátor za elektronické vstřikování. Řazení s meziplynem na V3S atd mi nikdy nevadilo. Naopak, pokud už musím jet s manuálem, tak meziplyn lehce dávám dodnes a na všem. Americké dvojitá spojka, neutrál rychlost mi také nevadí, ale nemám to tak zautomatizované. Na motorce neumím, na to je e😜ert naše slečna sekretářka.
Automat dělí řidiče na ty, kteří ho mají a ty kteří s tím ještě nejeli 😉 ABS je super u jízdních souprav, u samotného auta mi spíš vadí. Je s tím kunšt na ledě zastavit. Dřív jsme jen našli hranu trakce, drželi to těsně nad ní a auto stálo daleko dřív. ESP jak kdy, smyk je přirozenou součástí jízdy a nechat něžně ustřelit zadek je v pořádku. Dokud ale auto dělá hodiny jako třeba Oktavie, tak je třeba. Sytič mi nikdy nevadil, naopak, ale rád jsem vyměnil karburátor za elektronické vstřikování. Řazení s meziplynem na V3S atd mi nikdy nevadilo. Naopak, pokud už musím jet s manuálem, tak meziplyn lehce dávám dodnes a na všem. Americké dvojitá spojka, neutrál rychlost mi také nevadí, ale nemám to tak zautomatizované. Na motorce neumím, na to je e😜ert naše slečna sekretářka.
A co táta říká o ABS, ESP, sitiči, nebo posilovači brzd/řízení? To je dle jeho vzorce taky pro lidi co neumí řídit. Zřejmě jde o sběratele veteránů 😉
No a k tomu sytiči, ten nemá snad s jízdou nic moc společného ne? Já tedau motorky nastartuju na sytič, hned ho dám na půl, obleču si rukavice a helmu a po rozjezdu ho vypínám úplně.