Novinky
...ale proč to vždycky musí zkazit tou přehršlí tlačítek? 😒
věc názoru-mě například mnoho tlačítek ani nějak nevadí 😄
JJ. A radšej veľa rovnako veľkých tlačidiel pri sebe (Astra) ako veľa malých tlačidiel po celom interiéri (Focus). 😉
Tvůj playstation jich má méně, co?
velmi přeji Opelu návrat do černých čísel a hlavně mezi úspěšné výrobce kvalitních vozů...co mi ovšem trochu vadí je kanibalizovaní Chevroletem, nic proti Chevymu-líbí se mi jejich auta, ale z koncernového pohledu je to kontraproduktivní...tedy jestli GM chce aby Opel byl úspěšný, je to to samé jako kdyby najednou Opel spustil prodej v USA a započal bratrovražedný souboj s Buickem...
Současná Astra je celkem pěkné, bezpečné a komfortní auto s dobrou ovladatelností, ale moderní auta se již staví úplně jinak - konstrukčně mnohem efektivněji. Rozhodně není chytré postavit auto s největšími vnějšími rozměry, ale sotva průměrnou prostorností a už vůbec ne o nějakých 150-200 kg těžší než konkurenti. Hrozně to otupuje akceleraci a zvedá spotřebu - kdo někdy jel třeba i se špičkovou verzí 1,6 Turbo, jistě mi dá za pravdu. Takže Opel pro vývoj skutečně povedené Astry potřebuje hlavně úplně novou generaci podvozkové platformy s podstatně nižší hmotností a mnohem lepším využitím obestavěného prostoru - jinak bude za konkurenty pořád zaostávat. Jestli ji skutečně vyvíjí či už ji má vyvinutou, mi ale není známo, rozhodně to ale není levná záležitost. Chtělo by to něco flexibilního jako je MQB, aby ty astronomické vývojové náklady mohl rozpustit také u budocí Corsy a Insignie.
Dělají dobrá a pěkná auta.
S Corsou máme v rodině dobré zkušenosti.. :yes:
Na nové modely jsem zvědavý..
To, že označuješ za nejpovedenější astru F... To už je uplně mimo. Astra F má pověst auta kolísavé kvality a rychlá koroze taky pověsti nepřidala. Zato astra G udělala kvalitivní skok. Další generace byla také velice slušná.
Současné generace corsy je sice už starší auto, ale pořád velice slušné. Slyšel jsem na ní jen chválu. Samozřejmě to můžu trochu rozvést, ale nejsem si jistý, jestli to má smysl. :-!
Co se Astry F týče, korozí sice trpěla, ale to měla v dané kategorii společné s valnou většinou své konkurence, první Octávky, Felcky, Escorty, všechno to hnilo jak brambory... jenže ze všech těch generací byla nejlépe srovnatelná s pomyslným třídním etalonem - Golfem.
Nová Astra nepoužívá víceprvek, což sice nová Octávka taky ne, ale o té ani osobně nemám zrovna valné mínění. Bohužel ale tak nějak můj subjektivní pohled říká, že koncern VW by to (u Octávky) dokázal líp, ale nechce se mu, kdežto Opel by se i snažil, ale ty chyby nevidí. Jinak Astra má trochu komfortnější podvozek (ikdyž o komfortu v pravém slova smylu nemůže být příliš řeč v současné nižší střední třídě všeobecně), za to ve větších rychlostech, či při prudších manévrech není tak jistá. Podobně, tedy ještě o řád nebo dva hůř, je na tom pak Hyundai i30, který je ale nepatrně komfortnější, než Astra a to jak podvozkově, tak především tuhostí sedaček. To, jestli má někdo radši tvrdé, nebo měkčí sedačky, je pak věc jiná...
Současná Corsa jako AUTO ROKU 2007 patří stále mezi nejlepší.
Spolupráce na ní s koncernem Fiat je velké plus!
A její bráška FIAT Grande Punto je taky výborné malé auto.
S oběma máme jen ty nejlepší zkušenosti..po 5-6 letech deního provozu jen servisní prohlídky,olej a náplně..!!! :yes: :yes: 😄
A pořád patří mezi velmi dobré i jízdně a zpracováním interieru.
O nadčasovém designu ani nemluvě! 😄
Proti předchozím Corsám velký pokrok!!!