Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel: Příští Astra už nebude německá, dorazí v roce 2015

Aktuální Astra loni prošla faceliftem, Opel už ale spřádá plány na příští generaci. Ta se bude vyrábět jen v Polsku a Británii.
Zpět na článek
10. 6. 2013 17:13
10. 6. 2013 17:39
10. 6. 2013 18:21
10. 6. 2013 18:52
10. 6. 2013 19:47
10. 6. 2013 20:52
11. 6. 2013 15:31
11. 6. 2013 23:40
10. 6. 2013 18:21
11. 6. 2013 13:43
10. 6. 2013 20:27
Avatar - twistedTSD
10. 6. 2013 17:13
Astra
Připadá mi to nedávno, co se představila, a dodnes je to pro mě jeden z designově nejpovedenějších hatchbacků celé třídy...Jsem docela zvědavý, jak novou Astru z Polska přijme domácí trh...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - PlumJelinek
10. 6. 2013 17:39
Re: Astra
Na současnou Astru mám z hlediska designu podobný názor, líbí se mi moc a stejně s ní třeba i Zafira, celkově se Opely designově zlepšují. Ovšem mé nadšení velmi opadlo poté, co jsem s Astrou začal sem tam jezdit, po stránce interiéru a jizdních vlastností má navrch koncern, ve všech směrech, nejvíce je to znát při přímém srovnání s Golfem VII. Ad Polsko - když jsem ještě před lety dělal v Opelu, bylo veřejným tajemstvím, že nejkvalitnější auta jsou právě ta, která jsou vyráběna v Polsku, takže toho bych se tak nebál. Největší minus na celé výrobě v Polsku bude asi zkreslené veřejné mínění.
Avatar - Jaros71
10. 6. 2013 18:21
Re: Astra
Myslím,že Opel se bude dál jen zlepšovat..
Dělají dobrá a pěkná auta.
S Corsou máme v rodině dobré zkušenosti.. :yes:
Na nové modely jsem zvědavý..
Avatar - PlumJelinek
10. 6. 2013 18:52
Re: Astra
Na značku jako takovou mám rozporuplné názory. Insignia fajn, jen trochu přidat na přehlednosti palubky, přidat místo na zadních sedadlech, zarovnat podlahu v kufru a nemám s ní problém, ale tohle jsou vesměs jen maličkosti a Opel ve střední třídě měl vždycky slušná auta, snad jen Vectra 2. generace v posledních letech trochu pokulhávala za konkurencí. Astra a Zafira jsou líbivé, provedení trochu zaostává a připomíná francouze, obecně nejlepší Astra byla dle mého názoru, vzhledem k tehdejší konkurenci, 1. generace (F). Takže designem se sice zlepšují, v ostatních věcech naopak za koncernem pokulhává víc a víc. Za to Corsa byly ještě do minulé generace v rámci své třídy fajn auta, minulá generace měla sice trochu nudnější interier ale čert to vem, byla dobře zppracovaná a hezky jezdila. Za to současná generace je jedno z nejhorších malých aut na trhu, kromě vnějšího designu a relativně slušného dílenského zpracování je to auto jako takové otřesné po všech stránkách. Samozřejmě nejvíc je toto patrné při přímém srovnání s dalšími konkurenčními vozy, horší je snad už jen Hyundai i20, ale ten má alespoň hravější, točivější a svižnější motor (teď mám namysli srovnání nejprodávanějších motorů v těchto vozech - 1.2L). Takže jak se Opel bude dál vyvíjet je těžké říct, někde je na tom lépe než dříve, někde hůře a ještě u každého modelu je to jinak >:D
10. 6. 2013 19:47
Re: Astra
Bohužel musím těžce nesouhlasit. Zrovna naladění podvozku může např. octavia III současné astře závidět.

To, že označuješ za nejpovedenější astru F... To už je uplně mimo. Astra F má pověst auta kolísavé kvality a rychlá koroze taky pověsti nepřidala. Zato astra G udělala kvalitivní skok. Další generace byla také velice slušná.

Současné generace corsy je sice už starší auto, ale pořád velice slušné. Slyšel jsem na ní jen chválu. Samozřejmě to můžu trochu rozvést, ale nejsem si jistý, jestli to má smysl. :-!
Avatar - PlumJelinek
10. 6. 2013 20:52
Re: Astra
Tak zrovna u Corsy by mě rozvedení docela zajímalo.... Ve firmě máme cca 200 aut nejrůznějších značek a kategorií a Corsa je asi jediné auto, u kterého se všichni do jednoho shodnem, že je to tragédie >:D

Co se Astry F týče, korozí sice trpěla, ale to měla v dané kategorii společné s valnou většinou své konkurence, první Octávky, Felcky, Escorty, všechno to hnilo jak brambory... jenže ze všech těch generací byla nejlépe srovnatelná s pomyslným třídním etalonem - Golfem.

Nová Astra nepoužívá víceprvek, což sice nová Octávka taky ne, ale o té ani osobně nemám zrovna valné mínění. Bohužel ale tak nějak můj subjektivní pohled říká, že koncern VW by to (u Octávky) dokázal líp, ale nechce se mu, kdežto Opel by se i snažil, ale ty chyby nevidí. Jinak Astra má trochu komfortnější podvozek (ikdyž o komfortu v pravém slova smylu nemůže být příliš řeč v současné nižší střední třídě všeobecně), za to ve větších rychlostech, či při prudších manévrech není tak jistá. Podobně, tedy ještě o řád nebo dva hůř, je na tom pak Hyundai i30, který je ale nepatrně komfortnější, než Astra a to jak podvozkově, tak především tuhostí sedaček. To, jestli má někdo radši tvrdé, nebo měkčí sedačky, je pak věc jiná...
Avatar - Jaros71
11. 6. 2013 15:31
Re: Astra
Nesouhlas... :-! >:-[]
Současná Corsa jako AUTO ROKU 2007 patří stále mezi nejlepší.
Spolupráce na ní s koncernem Fiat je velké plus!
A její bráška FIAT Grande Punto je taky výborné malé auto.
S oběma máme jen ty nejlepší zkušenosti..po 5-6 letech deního provozu jen servisní prohlídky,olej a náplně..!!! :yes: :yes: :-)
A pořád patří mezi velmi dobré i jízdně a zpracováním interieru.
O nadčasovém designu ani nemluvě! :-)
Proti předchozím Corsám velký pokrok!!!
Avatar - Flai
11. 6. 2013 23:40
Re: Astra
nová Astra používá jako jediná ve své třídě vlečnou zadní nápravu s wattovým přímovodem ;-)
11. 6. 2013 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 6. 2013 18:31
Exteriér je hezký...
...ale proč to vždycky musí zkazit tou přehršlí tlačítek? :-(
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Jaros71
10. 6. 2013 18:35
Re: Exteriér je hezký...
Myslím,že nové Opely již budou mít tu ergonomii lepší..ala VW.. :-)
10. 6. 2013 18:48
Re: Exteriér je hezký...
aaaaale raději nic
Avatar - Bristol
10. 6. 2013 20:31
Re: Exteriér je hezký...
věc názoru-mě například mnoho tlačítek ani nějak nevadí :-)
Avatar - PeterLuk
10. 6. 2013 22:00
Re: Exteriér je hezký...
JJ. A radšej veľa rovnako veľkých tlačidiel pri sebe (Astra) ako veľa malých tlačidiel po celom interiéri (Focus). ;-)
Avatar - Bristol
10. 6. 2013 22:55
Re: Exteriér je hezký...
ačkoli jsem spíše fordista tak momentálně rozhodně raději interiéry opelu než poněkud podivné interiéry fordu...pravda je, že fordy snad nikdy neměli špičkové interiéry...bohužel
Avatar - Ronault.
11. 6. 2013 03:57
Re: Exteriér je hezký...
Tvůj playstation jich má méně, co?
11. 6. 2013 13:28
Re: Exteriér je hezký...
Proč hned taková nenávist?
11. 6. 2013 14:37
Re: Exteriér je hezký...
preco nenavist? O tvojom veku uz vsetci vieme, len prisposobujeme komentare.. >:-[]
11. 6. 2013 13:54
Re: Exteriér je hezký...
No neee, "normální" příspěvek od Adama Nováka >:D :yes:
Avatar - Bristol
10. 6. 2013 20:27
Opel
velmi přeji Opelu návrat do černých čísel a hlavně mezi úspěšné výrobce kvalitních vozů...co mi ovšem trochu vadí je kanibalizovaní Chevroletem, nic proti Chevymu-líbí se mi jejich auta, ale z koncernového pohledu je to kontraproduktivní...tedy jestli GM chce aby Opel byl úspěšný, je to to samé jako kdyby najednou Opel spustil prodej v USA a započal bratrovražedný souboj s Buickem...
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2013 09:01
hlavne aby se astre podarilo par metrau shodit
ale pravda, v pripade srazky s jinym autem je vyssi vaha vyhoda
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2013 10:32
Snad už nová Astra nebude stavěná extenzivním způsobem
Současná Astra je celkem pěkné, bezpečné a komfortní auto s dobrou ovladatelností, ale moderní auta se již staví úplně jinak - konstrukčně mnohem efektivněji. Rozhodně není chytré postavit auto s největšími vnějšími rozměry, ale sotva průměrnou prostorností a už vůbec ne o nějakých 150-200 kg těžší než konkurenti. Hrozně to otupuje akceleraci a zvedá spotřebu - kdo někdy jel třeba i se špičkovou verzí 1,6 Turbo, jistě mi dá za pravdu. Takže Opel pro vývoj skutečně povedené Astry potřebuje hlavně úplně novou generaci podvozkové platformy s podstatně nižší hmotností a mnohem lepším využitím obestavěného prostoru - jinak bude za konkurenty pořád zaostávat. Jestli ji skutečně vyvíjí či už ji má vyvinutou, mi ale není známo, rozhodně to ale není levná záležitost. Chtělo by to něco flexibilního jako je MQB, aby ty astronomické vývojové náklady mohl rozpustit také u budocí Corsy a Insignie.
Rozbalit vlákno
0