Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna 2010: Bohatší výbava za stejné ceny, příchod 3,0 dCi (173 kW) potvrzen

Renault v novém modelovém roce bez navýšení ceny rozšíří výbavu Laguny a všechny dieselové motory uzpůsobí emisní normě Euro 5.
Zpět na článek
27. 5. 2009 08:55
27. 5. 2009 09:10
28. 5. 2009 14:13
27. 5. 2009 11:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2009 11:34
27. 5. 2009 11:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2009 14:12
neregistrovaný "maxo"
27. 5. 2009 15:14
27. 5. 2009 12:57
27. 5. 2009 15:15
28. 5. 2009 08:04
27. 5. 2009 12:58
27. 5. 2009 15:12
27. 5. 2009 16:29
27. 5. 2009 21:32
neregistrovaný "mvzeman1"
27. 5. 2009 21:39
27. 5. 2009 21:45
27. 5. 2009 22:00
27. 5. 2009 22:19
27. 5. 2009 22:26
27. 5. 2009 22:36
27. 5. 2009 22:40
27. 5. 2009 22:48
27. 5. 2009 22:05
27. 5. 2009 22:07
neregistrovaný "maxo"
27. 5. 2009 22:12
27. 5. 2009 22:15
27. 5. 2009 22:28
27. 5. 2009 22:31
28. 5. 2009 06:54
28. 5. 2009 13:54
28. 5. 2009 06:51
27. 5. 2009 22:13
27. 5. 2009 22:22
27. 5. 2009 22:28
27. 5. 2009 22:46
27. 5. 2009 23:58
28. 5. 2009 00:13
28. 5. 2009 00:31
28. 5. 2009 00:34
28. 5. 2009 00:40
28. 5. 2009 00:47
28. 5. 2009 00:48
28. 5. 2009 00:52
28. 5. 2009 00:58
28. 5. 2009 01:02
28. 5. 2009 01:04
28. 5. 2009 01:13
28. 5. 2009 01:19
28. 5. 2009 01:02
28. 5. 2009 01:03
28. 5. 2009 01:08
28. 5. 2009 01:12
28. 5. 2009 01:17
28. 5. 2009 01:23
28. 5. 2009 01:28
28. 5. 2009 02:08
28. 5. 2009 00:46
28. 5. 2009 02:05
28. 5. 2009 07:56
Avatar - freeman
27. 5. 2009 08:55
Dizajn
Nemôžem si pomôcť ale dizajn prednej masky na novej Lagune vo mne vyvoláva pocit skapatej ryby. Ale interiér je vynikajúci.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
27. 5. 2009 09:10
Re: Dizajn
súhlas. ani mne sa Lagúna svojim exteriérom nepáči. Ako sa podaril design interéru, zvonkajšku, predovšetkým však v predných partiách je to celkom nezaujímavé až nepekné auto... :-|
28. 5. 2009 14:13
Re: Dizajn
Presne tak, dlho som ju obchádzal, dlho som nad npou spekuloval,ale ten exteriér som nevedel prijať...
Jedine tak GT v bledomodrej farbe, ale vtedy ešte nebolo k dispozícii
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2009 11:23
Laguna...
... nemám výhrad. Exteriér je skvělý (ano, i kritizovanou masku beru), ale interiér je vynikající. Krásný dotyk prémie nejen designem (ten mě zaujal mnohem více, než třeba v Mercedesu C), ale i materiály :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - T613
27. 5. 2009 11:34
Re: Laguna...
nic proti, ale Laguna potřebuje facelift jako sůl. :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2009 11:37
Re: Laguna...
Je pravda, že se Laguna veřejnosti moc nelíbí... ale nejvíce kritizovaná je příď, tam je to potřeba předělat kompletně.
neregistrovaný "maxo"
27. 5. 2009 14:12
Re: Laguna...
Ano s tou prednou castou to nie je az take super, ale napriklad LAGUNA kupe je nadherna zo zadu a z bocneho profilu a tento diesel je vynikajuci, konecne aj nepremiove auto ponuka dieselovu motorizaciu hodnu premie a tym padom bude premia uz nie tak premiova.
Vyborna kultura motora a velmi slusne parametre, aj, ked by som cakal trosku lepsie dynamicke parametre, tam za nem. premiou este zaostavaju, ale celkovo davam tomuto motoru a faktu, ze ho osadili do klasickej strednej triedy zasluzene prst hore.
:yes:
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 15:11
Re: Laguna...
Přesně. Kupé je nádherné než se podíváš zepředu. Stačí málo a Renault bude mít krasavce "párekseláns".

A jinak, že by Rendlík chtěl doplnit kategorii "subprémie" když supermainstream už je obsazenej..? >:D
Avatar - ryman
27. 5. 2009 15:14
Re: Laguna...
roztáčíme slovíčkaření ala GTI? >:D :yes:
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 15:16
Re: Laguna...
Mistr je jen jeden. Já pouze příštipkařím a trapně kopíruju. :-)
Avatar - Ronault.
27. 5. 2009 12:57
Re: Laguna...
No ikona vizuality Fox to není, to ne >:-[] >:D
Avatar - ryman
27. 5. 2009 15:15
Re: Laguna...
>:-[] :yes: >:D
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 15:12
Re: Laguna...
Nic proti, máš pravdu...
28. 5. 2009 08:04
Re: Laguna...
Čo máte kurňa s tým dizajnom? Jediné čo sa mi na novej Lagune nepozdáva je zadok liftbacku. Kombi je o.k. a zpredu je to tiež fajn. Furt lepšie než rozšliapnutá baganča BMW 1, alebo rybia papuľa BMW 6, nuda v podaní VW (no dobre Scirocco je lepšie), alebo big mouth Peugeoty. Dokonca by som ju (dizajnovo) uprednostnil aj pred Mercedesom - ten nový hranatý dizajn nejako nemusím a tie divné okrúhle svetlá na R tiež nie.
Avatar - ryman
27. 5. 2009 12:58
Re: Laguna...
souhlas.. za tu cenu je to prostě jasná volba.. nemluvě o provedení GT, které bych bral všemi deseti.. výbava/cena/kvalita jedinečný poměr.. naneštěstí češi to vidí jinak.. čím to 8-s ale ten šestiválec mi tam příjde zbytečný, to si podle mně fakt nikdo nekoupí ;-\
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 15:01
Re: Laguna...
Provedení GT je už skoro lahůdka, ale bohužel nejenom Češi to vidí jinak. Prodeje, co jsem četl, nenaplňují očekávání ani z jedné poloviny. Škoda.
Avatar - ryman
27. 5. 2009 15:12
Re: Laguna...
ani se tomu moc nedivím.. auto není pro nefandu příliš vizuálně zajímavé.. hlavně liftback teda.. navíc pověst lagunyII se táhne jak smrad.. ;-\ co už.. doufám, že nový megane na tom bude s prodeji mnohem líp :yes:
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 15:15
Re: Laguna...
Pověst Laguny II je jistě zátěž, nikdo ale neřeší, že už v druhý půlce cyklu Laguna II byla v pohodě...

No jo, ztracená důvěra se těžko získává...
Avatar - Ronault.
27. 5. 2009 16:29
Re: Laguna...
Osobní zkušenost mi říká, že i první kusy nejsou se spolehlivostí až tak na štíru, ale právě po faceliftu je to jak říkáš
neregistrovaný "mvzeman1"
27. 5. 2009 21:32
rencek
já jsem tu značku kdysi jezdil. Extrémně drahý servis, dále je to známá, tisíckrát obehraná písnička o elektronice, která si žije svůj vlastní příběh. Otázku designu neřeším, je to věc vkusu každého, ale tato značka je čistokrevná spotřebka na 3-5 let do konce leasingu a pak rychle pryč. Co nejdál.
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Ronault.
27. 5. 2009 21:39
Re: rencek
Nihil novum sub soleil.
¨Co to má společného s novou 3,0 dCi?
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 21:45
Re: rencek
Tak nějak nic. Leda že by Áda změnil nick. :-)

Já tu značku kdysi taky jezdil a v jednom případě jezdím dodnes, dodávka Master - skoro pět let bez JEDINÝ chybičky.

A servis byl levnější než u Škodovky. Snad je to tím, že jsem neplatil díly, protože nebyly potřeba. :yes:
Avatar - Ronault.
27. 5. 2009 22:00
Re: rencek
Tak Renault Trucks co se týče spolehlivosti jsou na tom dobře. U osobáku slyším takové i makové názory. Z lidí, co znám osobně, si nestěžují, tak nevím. Laguna měla moc novinek a málo otestovaných.
27. 5. 2009 22:19
Re: rencek
Tak renault, fiat aspol. jsou hodně rozšířený dodávky a celkem dobrý dělníci. Stejně tak a hlavně asi král Transit. V polovině ´90 let jsem lítal s Ducatem, nějakým 2.5 v turbu a to lítalo snad přes 150 a nikdo ne něj neměl. Aspoň se to tvrdilo v dodávkových kruzích. Jistě, je tu Mercedes se spoustou modifikací, ale ta cena ;-\ A taky to španělský Viano v počátcích? Taky průser, jak dělo. Snad je to jiný...
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 22:26
Re: rencek
U Sprintera máš nedozírný možnosti za nedozírný prachy. Ale sestavovat si ho můžeš klidně tejden.

Jinak Transit je sázka na jistotu, můžeš mít i čtyrkolku, pětiválec 200 koní... Taky už s tím Renckem končím, ale dojem zanechal dobrej.
27. 5. 2009 22:36
Re: rencek
Jasně, já než jsem koupil to svoje, tak jsem právě čuměl na ty Viana... 4x4, automat, kůže a říkal jsem si, jak je to skvělá kára, dveře se otvíraly na dálku, stoleček, televize... Pak jsem tam vzal manželku a tejden jsme spolu nemluvili. Pořád je to dodávka, ale pak tam zahlídla tu rodinou "star" a byl jsem druhej ;-) Nakonec nelituju a je mi to celkem šumák. Sice jsem vykotil o mega víc, ale proti krabici Viana je to velkej rozdíl. Jen ty dveře nejezděj >:D
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 22:40
Re: rencek
Viano je super, luxus a prostor. A na testovacím autě u dealera maj velkej nápis - V6 Pozor,zlý motor. :-) :yes:
27. 5. 2009 22:48
Re: rencek
Hlavně je to dobrý auto, když máš job u nějakýho hotelu, nebo cestovky. Ty baťůžkáři to maj rádi >:D >:-[]
28. 5. 2009 19:33
Re: rencek
Renault Truck je na tom prave velmi mizerne,co se tyce spolehlivosti.U nas v BCL-ku sef odrekl velkou zakazku po 2 novych kusech,ktere se od novoty zacli odtahovat a servisovat....A co se bavim s kamionakama,tak mozna 20procent si je chvali...
27. 5. 2009 22:05
Re: rencek
A s kterou dodávkou od Škody to poměřuješ?
neregistrovaný "maxo"
27. 5. 2009 22:07
Re: rencek
1203. >:D
27. 5. 2009 22:12
Re: rencek
Si děláš prču, ale 1203 je folklór, co si nezaslouží kritiku ;-) >:-[]
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 22:15
Re: rencek
Pérováni dvanáctky - o tom si může nechat zdát nejen Citroen... :yes:
27. 5. 2009 22:28
Re: rencek
Tak citroen nemá ani šajnu, co je to pérování v 1203, když je naložená po střechu :-O >:D

PS: v 1203 jsou nějaký péra? >:-[]
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 22:31
Re: rencek
Tak kdyby u Rotschildů zjistili jaký motorový čluny plujou po silnicích pod značkou TAZ 1500, zadek na zemi, řízení skoro ve vzduchu a torzní tyče napnutý jak struny na Paganiniho stradivárkách, zanechali by trapnýho snažení na jachtách u Cote de Azure. >:D
28. 5. 2009 06:54
Re: rencek
Teda, nerád to hovorím, ale to čo opisuješ, je chyba vtedajšieho centrálneho českého vedenia...
Hrubšie torzky vpredu +stabilizátor a tuhá náprava dozadu s listovými pérami boli v TAZ-ke v Trnave navrhnuté, na prototypoch zdárne odskúšané a pripravené na zavedenie do výroby - čakalo sa na povolenie z vedenia, ale márne. ;-\
Avatar - woody-alien
28. 5. 2009 13:54
Re: rencek
To je v pohodě, na Slovensko pokud vím přišla 1203 už hotová, tedy i se špatnou koncepcí, která možná mohla stačit na stejšn 1202 ale ne na dodávku.

Jinak já s ní odjezdil tisíce kilometrů, znám jí do posledního šroubku a s nostalgií vzpomínám na "žehlení" výmolů. :-)

Jen by se možná dalo tvrdit, že ukrotit 1203ku je nejlepším předpokladem pro vítězství v národním rodeu v Kansas City. >:D
28. 5. 2009 06:51
Re: rencek
To vieš že sú, ale len na prednej náprave, zadná "drží".... >:D
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 22:13
Re: rencek
Že bych se špatně vypeckoval...? :-)

Poměřuju servis Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 78kW vs. Škoda Octavia I 1.9 TDI 81kW. S oběma jsem jezdil cca 2 roky a Škodovce jsem zaplatil víc nejenom na pravidelný údržbě ale bohužel i na prolémech s motorem (výměna turba, váhy vzduchu a jiné). Turbo naštěstí v rámci kulance jenom za práci.
27. 5. 2009 22:22
Re: rencek
Nojo, já zahlídnul Master... Hele to je náhoda, ať to bereš od Oktávky, nebo od rendla... To je všude jen slovíčkaření...
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 22:28
Re: rencek
Máš pravdu, taky ode mě neuslyšíš na Oktávku křivý slovo. Spíš to byla neschopnost servisu, že vyměnili kdeco, než na to přišli.
27. 5. 2009 22:46
Re: rencek
Oktávku jsem si kupoval v r.00 1.8t kombi a ty story z Porsche na Smíchově si ani nepřej slyšet. Hlavně jsem na ní za rok nalítal přes 100t a to tam byly ty blbci ve smrti! Turba, nápravnice!!!, desky, kotouče, hadice k turbu, tlumiče... Vyteklý tlumiče v 60t... "to je OK, to se stává"... no pecka. Dopisy do Mladý Boleslavi... Nakonec jsem to auto ve 160 prodal a při nějaký totálce mělo 360t najeto. Tak si vyber ;-)
Avatar - woody-alien
27. 5. 2009 23:58
Re: rencek
Tak to auto mělo životopis jak Motýlek.. >:D

100táců za rok, to je hodně velká porce, s tím možná v servisu tak úplně nepočítali. Turbo,kotouče...to je běžný. Ale o nápravnici jsem ještě neslyšel.
28. 5. 2009 00:13
Re: rencek
Jo, to je fakt historka k popukání... 3-5x PH-Brno týdně. :-)
Avatar - woody-alien
28. 5. 2009 00:31
Re: rencek
Tak teď je mi jasná i ta nápravnice. Jezdit tak často po tý panelovce, to by nevydržel ani GAZ. ;-)
Avatar - Ronault.
28. 5. 2009 00:34
Re: rencek
To teda ne... 8-s

Mě stačí 2x týdně úsek od Brna do Prostejova a nemůžu se vždycky dočkat na normální asfalt Prostějovem.
Avatar - woody-alien
28. 5. 2009 00:40
Re: rencek
D1 naučí i nevěřícího modlit se.

"Bože, ať už to skončí.." :-)
28. 5. 2009 00:47
Re: rencek
Měchy a Jihlavskou story nepocítíš >:-[]
Avatar - woody-alien
28. 5. 2009 00:58
Re: rencek
Mít měchy a nemít měchy - to je rozdíl zhruba dvě páteře. >:-[]
28. 5. 2009 01:02
Re: rencek
Copak páteře... musíš hlavně ohnout záda v bance, pak je to cool >:-[] :yes:
Avatar - white label
28. 5. 2009 01:04
Re: rencek
Nebo párkrát nastavit zadek teplému bankéři v ústřici... >:D
28. 5. 2009 01:13
Re: rencek
Aha, tak proto si volil ty měchy?! >:-[]
Avatar - white label
28. 5. 2009 01:19
Re: rencek
Jak to víš...?, zkušenosti co...?
Další ústřičan..., a pak že jen 4%, nenechte se vysmát... >:D
Avatar - white label
28. 5. 2009 01:02
Re: rencek
Není měch jako měch a není páteř jako páteř...
...znám lidi co měchy vůbec nepotřebují, jsou totiž...
...bezpáteřní... ;-) >:-[]
28. 5. 2009 01:03
Re: rencek
Hele, nech si ty vaječný bláboly do práce, jo?! >:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
28. 5. 2009 01:08
Re: rencek
Neber si to hned všechno osobně...hlavně to s tím teplým bankéřem... >:-[]
28. 5. 2009 01:12
Re: rencek
Já mám oranžovej paraple :'-( >:D :-! >:-[] :no: :yes: WOW >:D
Avatar - white label
28. 5. 2009 01:17
Re: rencek
No tak ty se můžeš na nějakého bankéře klidně vys.at, tobě bohatě stačí, když v Teplicích "podržíš" Jirkovi s dRathem...
...aspoň ten oranžový deštník... >:D
28. 5. 2009 01:23
Re: rencek
No ale ty si sprostej! To se mi vůbec nelíbí ;-\
Avatar - white label
28. 5. 2009 01:28
Re: rencek
Když se ti to nelíbí, tak proč to děláš, někdo tě snad k tomu nutí... :no: >:D

P.S. Že by nějaká starší neurovnaná "hypotéčka", nebo docela malinkatý "úvěreček"... :*) 8-s >:D
Avatar - Ronault.
28. 5. 2009 02:08
Re: rencek
Jo, na tom něco bude, leda bych si nějaký měch dal pod *. Mě stačilo Brno-Jihlava v lednu.

Je ale pravda, že od jisté rychlosti ty rázy přestávají být cítit, protože kapalina v tlumičích se spění a nestíhají to. U mě to je tak ve 145 >:-[]
28. 5. 2009 00:46
Re: rencek
Ale ta nová kolem Lipníku je naprosto genitální!
Avatar - Ronault.
28. 5. 2009 02:05
Re: rencek
Geniální je, ale tak malinké škvíry tam jsou, to ty na měších nepocítíš ;-)
Jen teda v jednom místě směrem na Ostravu je taková vlna, že to ve 150 zhoupne celým autem a hlavně žaludkem.

A taky by měl někdo naučit čechy jezdit ve třech pruzích. Miluju typicky majitele Fabek se stodvacítkou v prostředním pruhu domnívající se, že pravý je jen pro kamiony. Je mi pak blbě s Bhútánem ve stopade do levého, kde mě vybliká Navtech v eRku >:-[]

Nejlepší povrch ale je mezi Frýdkem a Těšínem. Tam je asfalt a až na jednu ostřejší zatáčku je to luxusní kousek dálnice resp. rychlostní silnice.
28. 5. 2009 07:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
28. 5. 2009 19:35
Re: info
na to je jeste prilis brzy..