súhlas. ani mne sa Lagúna svojim exteriérom nepáči. Ako sa podaril design interéru, zvonkajšku, predovšetkým však v predných partiách je to celkom nezaujímavé až nepekné auto... :-|
Presne tak, dlho som ju obchádzal, dlho som nad npou spekuloval,ale ten exteriér som nevedel prijať...
Jedine tak GT v bledomodrej farbe, ale vtedy ešte nebolo k dispozícii
... nemám výhrad. Exteriér je skvělý (ano, i kritizovanou masku beru), ale interiér je vynikající. Krásný dotyk prémie nejen designem (ten mě zaujal mnohem více, než třeba v Mercedesu C), ale i materiály :yes:
Ano s tou prednou castou to nie je az take super, ale napriklad LAGUNA kupe je nadherna zo zadu a z bocneho profilu a tento diesel je vynikajuci, konecne aj nepremiove auto ponuka dieselovu motorizaciu hodnu premie a tym padom bude premia uz nie tak premiova.
Vyborna kultura motora a velmi slusne parametre, aj, ked by som cakal trosku lepsie dynamicke parametre, tam za nem. premiou este zaostavaju, ale celkovo davam tomuto motoru a faktu, ze ho osadili do klasickej strednej triedy zasluzene prst hore. :yes:
Čo máte kurňa s tým dizajnom? Jediné čo sa mi na novej Lagune nepozdáva je zadok liftbacku. Kombi je o.k. a zpredu je to tiež fajn. Furt lepšie než rozšliapnutá baganča BMW 1, alebo rybia papuľa BMW 6, nuda v podaní VW (no dobre Scirocco je lepšie), alebo big mouth Peugeoty. Dokonca by som ju (dizajnovo) uprednostnil aj pred Mercedesom - ten nový hranatý dizajn nejako nemusím a tie divné okrúhle svetlá na R tiež nie.
souhlas.. za tu cenu je to prostě jasná volba.. nemluvě o provedení GT, které bych bral všemi deseti.. výbava/cena/kvalita jedinečný poměr.. naneštěstí češi to vidí jinak.. čím to 8-s ale ten šestiválec mi tam příjde zbytečný, to si podle mně fakt nikdo nekoupí ;-\
ani se tomu moc nedivím.. auto není pro nefandu příliš vizuálně zajímavé.. hlavně liftback teda.. navíc pověst lagunyII se táhne jak smrad.. ;-\ co už.. doufám, že nový megane na tom bude s prodeji mnohem líp :yes:
já jsem tu značku kdysi jezdil. Extrémně drahý servis, dále je to známá, tisíckrát obehraná písnička o elektronice, která si žije svůj vlastní příběh. Otázku designu neřeším, je to věc vkusu každého, ale tato značka je čistokrevná spotřebka na 3-5 let do konce leasingu a pak rychle pryč. Co nejdál.
Tak Renault Trucks co se týče spolehlivosti jsou na tom dobře. U osobáku slyším takové i makové názory. Z lidí, co znám osobně, si nestěžují, tak nevím. Laguna měla moc novinek a málo otestovaných.
Tak renault, fiat aspol. jsou hodně rozšířený dodávky a celkem dobrý dělníci. Stejně tak a hlavně asi král Transit. V polovině ´90 let jsem lítal s Ducatem, nějakým 2.5 v turbu a to lítalo snad přes 150 a nikdo ne něj neměl. Aspoň se to tvrdilo v dodávkových kruzích. Jistě, je tu Mercedes se spoustou modifikací, ale ta cena ;-\ A taky to španělský Viano v počátcích? Taky průser, jak dělo. Snad je to jiný...
Jasně, já než jsem koupil to svoje, tak jsem právě čuměl na ty Viana... 4x4, automat, kůže a říkal jsem si, jak je to skvělá kára, dveře se otvíraly na dálku, stoleček, televize... Pak jsem tam vzal manželku a tejden jsme spolu nemluvili. Pořád je to dodávka, ale pak tam zahlídla tu rodinou "star" a byl jsem druhej ;-) Nakonec nelituju a je mi to celkem šumák. Sice jsem vykotil o mega víc, ale proti krabici Viana je to velkej rozdíl. Jen ty dveře nejezděj >:D
Renault Truck je na tom prave velmi mizerne,co se tyce spolehlivosti.U nas v BCL-ku sef odrekl velkou zakazku po 2 novych kusech,ktere se od novoty zacli odtahovat a servisovat....A co se bavim s kamionakama,tak mozna 20procent si je chvali...
Tak kdyby u Rotschildů zjistili jaký motorový čluny plujou po silnicích pod značkou TAZ 1500, zadek na zemi, řízení skoro ve vzduchu a torzní tyče napnutý jak struny na Paganiniho stradivárkách, zanechali by trapnýho snažení na jachtách u Cote de Azure. >:D
Teda, nerád to hovorím, ale to čo opisuješ, je chyba vtedajšieho centrálneho českého vedenia...
Hrubšie torzky vpredu +stabilizátor a tuhá náprava dozadu s listovými pérami boli v TAZ-ke v Trnave navrhnuté, na prototypoch zdárne odskúšané a pripravené na zavedenie do výroby - čakalo sa na povolenie z vedenia, ale márne. ;-\
Poměřuju servis Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 78kW vs. Škoda Octavia I 1.9 TDI 81kW. S oběma jsem jezdil cca 2 roky a Škodovce jsem zaplatil víc nejenom na pravidelný údržbě ale bohužel i na prolémech s motorem (výměna turba, váhy vzduchu a jiné). Turbo naštěstí v rámci kulance jenom za práci.
Oktávku jsem si kupoval v r.00 1.8t kombi a ty story z Porsche na Smíchově si ani nepřej slyšet. Hlavně jsem na ní za rok nalítal přes 100t a to tam byly ty blbci ve smrti! Turba, nápravnice!!!, desky, kotouče, hadice k turbu, tlumiče... Vyteklý tlumiče v 60t... "to je OK, to se stává"... no pecka. Dopisy do Mladý Boleslavi... Nakonec jsem to auto ve 160 prodal a při nějaký totálce mělo 360t najeto. Tak si vyber ;-)
100táců za rok, to je hodně velká porce, s tím možná v servisu tak úplně nepočítali. Turbo,kotouče...to je běžný. Ale o nápravnici jsem ještě neslyšel.
No tak ty se můžeš na nějakého bankéře klidně vys.at, tobě bohatě stačí, když v Teplicích "podržíš" Jirkovi s dRathem...
...aspoň ten oranžový deštník... >:D
Geniální je, ale tak malinké škvíry tam jsou, to ty na měších nepocítíš ;-)
Jen teda v jednom místě směrem na Ostravu je taková vlna, že to ve 150 zhoupne celým autem a hlavně žaludkem.
A taky by měl někdo naučit čechy jezdit ve třech pruzích. Miluju typicky majitele Fabek se stodvacítkou v prostředním pruhu domnívající se, že pravý je jen pro kamiony. Je mi pak blbě s Bhútánem ve stopade do levého, kde mě vybliká Navtech v eRku >:-[]
Nejlepší povrch ale je mezi Frýdkem a Těšínem. Tam je asfalt a až na jednu ostřejší zatáčku je to luxusní kousek dálnice resp. rychlostní silnice.