Novinky
... nemám výhrad. Exteriér je skvělý (ano, i kritizovanou masku beru), ale interiér je vynikající. Krásný dotyk prémie nejen designem (ten mě zaujal mnohem více, než třeba v Mercedesu C), ale i materiály :yes:
nic proti, ale Laguna potřebuje facelift jako sůl. :no:
Je pravda, že se Laguna veřejnosti moc nelíbí... ale nejvíce kritizovaná je příď, tam je to potřeba předělat kompletně.
Ano s tou prednou castou to nie je az take super, ale napriklad LAGUNA kupe je nadherna zo zadu a z bocneho profilu a tento diesel je vynikajuci, konecne aj nepremiove auto ponuka dieselovu motorizaciu hodnu premie a tym padom bude premia uz nie tak premiova.
Vyborna kultura motora a velmi slusne parametre, aj, ked by som cakal trosku lepsie dynamicke parametre, tam za nem. premiou este zaostavaju, ale celkovo davam tomuto motoru a faktu, ze ho osadili do klasickej strednej triedy zasluzene prst hore.
:yes:
Vyborna kultura motora a velmi slusne parametre, aj, ked by som cakal trosku lepsie dynamicke parametre, tam za nem. premiou este zaostavaju, ale celkovo davam tomuto motoru a faktu, ze ho osadili do klasickej strednej triedy zasluzene prst hore.
:yes:
Přesně. Kupé je nádherné než se podíváš zepředu. Stačí málo a Renault bude mít krasavce "párekseláns".
A jinak, že by Rendlík chtěl doplnit kategorii "subprémie" když supermainstream už je obsazenej..? >😁
A jinak, že by Rendlík chtěl doplnit kategorii "subprémie" když supermainstream už je obsazenej..? >😁
Čo máte kurňa s tým dizajnom? Jediné čo sa mi na novej Lagune nepozdáva je zadok liftbacku. Kombi je o.k. a zpredu je to tiež fajn. Furt lepšie než rozšliapnutá baganča BMW 1, alebo rybia papuľa BMW 6, nuda v podaní VW (no dobre Scirocco je lepšie), alebo big mouth Peugeoty. Dokonca by som ju (dizajnovo) uprednostnil aj pred Mercedesom - ten nový hranatý dizajn nejako nemusím a tie divné okrúhle svetlá na R tiež nie.
souhlas.. za tu cenu je to prostě jasná volba.. nemluvě o provedení GT, které bych bral všemi deseti.. výbava/cena/kvalita jedinečný poměr.. naneštěstí češi to vidí jinak.. čím to 8-s ale ten šestiválec mi tam příjde zbytečný, to si podle mně fakt nikdo nekoupí ;-\
Provedení GT je už skoro lahůdka, ale bohužel nejenom Češi to vidí jinak. Prodeje, co jsem četl, nenaplňují očekávání ani z jedné poloviny. Škoda.
ani se tomu moc nedivím.. auto není pro nefandu příliš vizuálně zajímavé.. hlavně liftback teda.. navíc pověst lagunyII se táhne jak smrad.. ;-\ co už.. doufám, že nový megane na tom bude s prodeji mnohem líp :yes:
já jsem tu značku kdysi jezdil. Extrémně drahý servis, dále je to známá, tisíckrát obehraná písnička o elektronice, která si žije svůj vlastní příběh. Otázku designu neřeším, je to věc vkusu každého, ale tato značka je čistokrevná spotřebka na 3-5 let do konce leasingu a pak rychle pryč. Co nejdál.
Nihil novum sub soleil.
¨Co to má společného s novou 3,0 dCi?
¨Co to má společného s novou 3,0 dCi?
Tak nějak nic. Leda že by Áda změnil nick. 😄
Já tu značku kdysi taky jezdil a v jednom případě jezdím dodnes, dodávka Master - skoro pět let bez JEDINÝ chybičky.
A servis byl levnější než u Škodovky. Snad je to tím, že jsem neplatil díly, protože nebyly potřeba. :yes:
Já tu značku kdysi taky jezdil a v jednom případě jezdím dodnes, dodávka Master - skoro pět let bez JEDINÝ chybičky.
A servis byl levnější než u Škodovky. Snad je to tím, že jsem neplatil díly, protože nebyly potřeba. :yes:
Tak Renault Trucks co se týče spolehlivosti jsou na tom dobře. U osobáku slyším takové i makové názory. Z lidí, co znám osobně, si nestěžují, tak nevím. Laguna měla moc novinek a málo otestovaných.
Tak renault, fiat aspol. jsou hodně rozšířený dodávky a celkem dobrý dělníci. Stejně tak a hlavně asi král Transit. V polovině ´90 let jsem lítal s Ducatem, nějakým 2.5 v turbu a to lítalo snad přes 150 a nikdo ne něj neměl. Aspoň se to tvrdilo v dodávkových kruzích. Jistě, je tu Mercedes se spoustou modifikací, ale ta cena ;-\ A taky to španělský Viano v počátcích? Taky průser, jak dělo. Snad je to jiný...
U Sprintera máš nedozírný možnosti za nedozírný prachy. Ale sestavovat si ho můžeš klidně tejden.
Jinak Transit je sázka na jistotu, můžeš mít i čtyrkolku, pětiválec 200 koní... Taky už s tím Renckem končím, ale dojem zanechal dobrej.
Jinak Transit je sázka na jistotu, můžeš mít i čtyrkolku, pětiválec 200 koní... Taky už s tím Renckem končím, ale dojem zanechal dobrej.
Jasně, já než jsem koupil to svoje, tak jsem právě čuměl na ty Viana... 4x4, automat, kůže a říkal jsem si, jak je to skvělá kára, dveře se otvíraly na dálku, stoleček, televize... Pak jsem tam vzal manželku a tejden jsme spolu nemluvili. Pořád je to dodávka, ale pak tam zahlídla tu rodinou "star" a byl jsem druhej 😉 Nakonec nelituju a je mi to celkem šumák. Sice jsem vykotil o mega víc, ale proti krabici Viana je to velkej rozdíl. Jen ty dveře nejezděj >😁
A s kterou dodávkou od Škody to poměřuješ?
1203. >😁
Si děláš prču, ale 1203 je folklór, co si nezaslouží kritiku 😉 >😒]
Pérováni dvanáctky - o tom si může nechat zdát nejen Citroen... :yes:
Tak citroen nemá ani šajnu, co je to pérování v 1203, když je naložená po střechu 😲 >😁
PS: v 1203 jsou nějaký péra? >😒]
PS: v 1203 jsou nějaký péra? >😒]
Tak kdyby u Rotschildů zjistili jaký motorový čluny plujou po silnicích pod značkou TAZ 1500, zadek na zemi, řízení skoro ve vzduchu a torzní tyče napnutý jak struny na Paganiniho stradivárkách, zanechali by trapnýho snažení na jachtách u Cote de Azure. >😁
Teda, nerád to hovorím, ale to čo opisuješ, je chyba vtedajšieho centrálneho českého vedenia...
Hrubšie torzky vpredu +stabilizátor a tuhá náprava dozadu s listovými pérami boli v TAZ-ke v Trnave navrhnuté, na prototypoch zdárne odskúšané a pripravené na zavedenie do výroby - čakalo sa na povolenie z vedenia, ale márne. ;-\
Hrubšie torzky vpredu +stabilizátor a tuhá náprava dozadu s listovými pérami boli v TAZ-ke v Trnave navrhnuté, na prototypoch zdárne odskúšané a pripravené na zavedenie do výroby - čakalo sa na povolenie z vedenia, ale márne. ;-\
To je v pohodě, na Slovensko pokud vím přišla 1203 už hotová, tedy i se špatnou koncepcí, která možná mohla stačit na stejšn 1202 ale ne na dodávku.
Jinak já s ní odjezdil tisíce kilometrů, znám jí do posledního šroubku a s nostalgií vzpomínám na "žehlení" výmolů. 😄
Jen by se možná dalo tvrdit, že ukrotit 1203ku je nejlepším předpokladem pro vítězství v národním rodeu v Kansas City. >😁
Jinak já s ní odjezdil tisíce kilometrů, znám jí do posledního šroubku a s nostalgií vzpomínám na "žehlení" výmolů. 😄
Jen by se možná dalo tvrdit, že ukrotit 1203ku je nejlepším předpokladem pro vítězství v národním rodeu v Kansas City. >😁
Že bych se špatně vypeckoval...? 😄
Poměřuju servis Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 78kW vs. Škoda Octavia I 1.9 TDI 81kW. S oběma jsem jezdil cca 2 roky a Škodovce jsem zaplatil víc nejenom na pravidelný údržbě ale bohužel i na prolémech s motorem (výměna turba, váhy vzduchu a jiné). Turbo naštěstí v rámci kulance jenom za práci.
Poměřuju servis Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 78kW vs. Škoda Octavia I 1.9 TDI 81kW. S oběma jsem jezdil cca 2 roky a Škodovce jsem zaplatil víc nejenom na pravidelný údržbě ale bohužel i na prolémech s motorem (výměna turba, váhy vzduchu a jiné). Turbo naštěstí v rámci kulance jenom za práci.
Nojo, já zahlídnul Master... Hele to je náhoda, ať to bereš od Oktávky, nebo od rendla... To je všude jen slovíčkaření...
Máš pravdu, taky ode mě neuslyšíš na Oktávku křivý slovo. Spíš to byla neschopnost servisu, že vyměnili kdeco, než na to přišli.
Oktávku jsem si kupoval v r.00 1.8t kombi a ty story z Porsche na Smíchově si ani nepřej slyšet. Hlavně jsem na ní za rok nalítal přes 100t a to tam byly ty blbci ve smrti! Turba, nápravnice!!!, desky, kotouče, hadice k turbu, tlumiče... Vyteklý tlumiče v 60t... "to je OK, to se stává"... no pecka. Dopisy do Mladý Boleslavi... Nakonec jsem to auto ve 160 prodal a při nějaký totálce mělo 360t najeto. Tak si vyber 😉
Tak to auto mělo životopis jak Motýlek.. >😁
100táců za rok, to je hodně velká porce, s tím možná v servisu tak úplně nepočítali. Turbo,kotouče...to je běžný. Ale o nápravnici jsem ještě neslyšel.
100táců za rok, to je hodně velká porce, s tím možná v servisu tak úplně nepočítali. Turbo,kotouče...to je běžný. Ale o nápravnici jsem ještě neslyšel.
Jo, to je fakt historka k popukání... 3-5x PH-Brno týdně. 😄
Tak teď je mi jasná i ta nápravnice. Jezdit tak často po tý panelovce, to by nevydržel ani GAZ. 😉
To teda ne... 8-s
Mě stačí 2x týdně úsek od Brna do Prostejova a nemůžu se vždycky dočkat na normální asfalt Prostějovem.
Mě stačí 2x týdně úsek od Brna do Prostejova a nemůžu se vždycky dočkat na normální asfalt Prostějovem.
D1 naučí i nevěřícího modlit se.
"Bože, ať už to skončí.." 😄
"Bože, ať už to skončí.." 😄
Měchy a Jihlavskou story nepocítíš >😒]
Mít měchy a nemít měchy - to je rozdíl zhruba dvě páteře. >😒]
Copak páteře... musíš hlavně ohnout záda v bance, pak je to cool >😒] :yes:
Není měch jako měch a není páteř jako páteř...
...znám lidi co měchy vůbec nepotřebují, jsou totiž...
...bezpáteřní... 😉 >😒]
...znám lidi co měchy vůbec nepotřebují, jsou totiž...
...bezpáteřní... 😉 >😒]
Hele, nech si ty vaječný bláboly do práce, jo?! >😁 >😁 >😁 :yes:
Neber si to hned všechno osobně...hlavně to s tím teplým bankéřem... >😒]
Já mám oranžovej paraple 😢 >😁 :-! >😒] :no: :yes: WOW >😁
No tak ty se můžeš na nějakého bankéře klidně vys.at, tobě bohatě stačí, když v Teplicích "podržíš" Jirkovi s dRathem...
...aspoň ten oranžový deštník... >😁
...aspoň ten oranžový deštník... >😁
Ale ta nová kolem Lipníku je naprosto genitální!
Geniální je, ale tak malinké škvíry tam jsou, to ty na měších nepocítíš 😉
Jen teda v jednom místě směrem na Ostravu je taková vlna, že to ve 150 zhoupne celým autem a hlavně žaludkem.
A taky by měl někdo naučit čechy jezdit ve třech pruzích. Miluju typicky majitele Fabek se stodvacítkou v prostředním pruhu domnívající se, že pravý je jen pro kamiony. Je mi pak blbě s Bhútánem ve stopade do levého, kde mě vybliká Navtech v eRku >😒]
Nejlepší povrch ale je mezi Frýdkem a Těšínem. Tam je asfalt a až na jednu ostřejší zatáčku je to luxusní kousek dálnice resp. rychlostní silnice.
Jen teda v jednom místě směrem na Ostravu je taková vlna, že to ve 150 zhoupne celým autem a hlavně žaludkem.
A taky by měl někdo naučit čechy jezdit ve třech pruzích. Miluju typicky majitele Fabek se stodvacítkou v prostředním pruhu domnívající se, že pravý je jen pro kamiony. Je mi pak blbě s Bhútánem ve stopade do levého, kde mě vybliká Navtech v eRku >😒]
Nejlepší povrch ale je mezi Frýdkem a Těšínem. Tam je asfalt a až na jednu ostřejší zatáčku je to luxusní kousek dálnice resp. rychlostní silnice.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jedine tak GT v bledomodrej farbe, ale vtedy ešte nebolo k dispozícii