Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lže Volkswagen se spotřebou XL1?

Volkswagen XL1 má být nejekonomičtější hybridní vůz, který se bude prodávat. Ale je jeho spotřeba opravdu tak nízká?
Zpět na článek
13. 6. 2013 16:09
13. 6. 2013 18:17
13. 6. 2013 20:10
13. 6. 2013 13:32
Jó doba je holt dynamická
Kdopak by se nadál, že se zde dočkáme titulku "Lže Volkswagen... ?" :-) Asi nějaký čerstvý vítr.

Na okraj - ........ "který se bude prodávat"......... To, že jej budou jen pronajímat, už neplatí ? :-| [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2013 13:43
Testování novinářů
Tak hlavně je otázka, jak to testujou samotní novináři. U všech aut, co jsem měl novináři uvádějí spotřeby, které já běžně nedosahuji. Samozřejmě, že takových spotřeb dosáhnout jde, ale jedná se o dynamickou jízdu, která převyšuje rychlostní limity. Takže mohu jezdit s jakýmkoliv TSi za 10, i 15 litrů. Jde ale jezdit i za 5-6 litrů při běžné jízdě. Při eko jízdě i pod 5. Takže ať je výrobce jakýkoliv, stejně bude v první řadě záležet na uživateli, jak on sám chce jezdit. Pokud si někdo myslí, že bude jezdit rychle a bude mít spotřebu podle výrobce, tak je asi dost na omylu. Já zatím vždy dokázal uvedenou spotřebu dosáhnout a to nejde ani tak o rychlost, jako spíš o plynulost jízdy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - delphino
13. 6. 2013 14:22
Re: Testování novinářů
A taky kde se testuje. Rozdíl je ve městě, mimo město, dálnice, kopce nebo rovina...

A samozřejmě jak píšeš - řidičské návyky. Občas z kopce vyřadit když je sklon takový že ti rychlost zůstane, nebo naopak dobržďovat před křižovatkou, abys nemusel zastavit, nebo na dálnici - auto na předjetí a v zrcátku v levém pruhu nějaký rychlík. Lepší je přidat a zrychlit a pak když se bez brždění zpomalí zpět na svou rychlost, tak využiješ získanou energii, když naopak přibrzdíš a počkáš až budeš moct předjet, tak bržděním ztrácíš energii, kterou pak těžce získáváš sešlápnutým plynem.
Avatar - Mangalica
13. 6. 2013 14:31
Re: Testování novinářů
Pravdu díš!
13. 6. 2013 16:40
Re: Testování novinářů
mam tu samou zkušenost s 1.8tsi
v realu sem se nejvic na celou nadrz dostal k 9 litrum po prvním tydnu jezdeni kdy sem tomu celkem nandaval, ale nejezdil sem zas jako uplnej bezmozek.
při rychlejsim presunu cca 160km/h na vzdalenost 600km sem se dostal k 8 litrum. lonska dovolena 3tis km, kdy většina cesty byla po dalnicich s lehkym prekracovanim rychlosti, z toho nejakych 500km bylo poskakovani po mestech, na pobrezi a v horach znamenalo spotřebu 7litru, tedy papirovou spotřebu, to vse při zapnute klimatizaci.
bezna jizda po okreskách při lehkem prekracovani rychlostních limitu znamena spotřebu necelých 6 litru, tedy litr pod papirovou spotřebu.
nad novinarskejma spotrebama taky často nechapave kroutim hlavou, to tezko muze jit o jizdu v ramci rychlostních limitu nebo aby nejezdili jako magori stylem brzda-plyn
Avatar - Iv8
13. 6. 2013 13:43
O spotřebě lžou asi všichni
ale u tohoto "vozidla" to bude o to víc vidět. Jak píše autor 50% je už dost. Z druhé strany je to jen půl litru, to by u něktrých výrobců byl skvělý výsledek. Ovšem ten titulek je dost odvážný. Ten bezchybný koncern lže ? ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2013 16:09
bravwo
boh (a prispevky na tomto portali) mi je svedkom, ze nie som ziaden fanusik VW, prave naopak, ale ked na tomto auto najvacsiu kritiku zozala spotreba necelych 1.5l/100km, tak to vo mne budi dojem, ze VW ide dobrym smerom.
Rozbalit vlákno
2
13. 6. 2013 18:17
Re: bravwo
Kdyby to žralo tři litry tak by to byla furt pecka
13. 6. 2013 20:10
Re: bravwo
Lupo 3L tu jiz bylo :-)