Ekonomika
Mike_C
0
Za 310 v turbu s postačující výbavou...milá nabídka :yes:
Cena to neni spatna, ale bocni a hlavove airbagy by mely byt v zakladu a ne za priplatek. Kdyz si nekdo nepriplati za radio nebo mlhovky, tak se nic nedeje, ale urcita (spise vetsi) bezpecnost by mela byt samozrejmosti, aby nekdo s napjatym rozpoctem na tom nesetril.
Naprostý souhlas, bohužel část zákazníků bude slyšet jen na cenu a absence airbagů je neodradí ;-\ Zrovna u MPVčka bych u akčního provedení pochopil absenci mlhovek atd., ale snížená bezpečnost není dle mého krok správným směrem.
Nesuhlasim, idealne by bolo, keby v zaklade nie je vobec nic. Kazdy by si tak mohol priplatit len za to, co si mysli ze ma zmysel. (samozrejme ze to tak nikdy fungovat nebude).
Preco chces niekoho nutit kupovat si do auta veci, ktore nechce ?
Preco chces niekoho nutit kupovat si do auta veci, ktore nechce ?
Souhlasim, ze moznost individualizace je fajn. Na druhou stranu si to dokazi predstavit opravdu spise u otazky digi/manualni klima, protoze uvaha "airbagy potrebovat nebudu" je trochu divna 😒
Preco ? Plno aut ma bagy v zaklade len preto, lebo inak by mali problem pri crash testoch. Neplati teda rovnica ze ak ma auto v zaklade bocne alebo hlavove airbagy, tak je viac bezpecne nez to, ktore ich nema. Najma pri takychto mensich autach to hovori skor o tom, ze sa setrilo na konstrukcii.
A mimochodom, ked niekto chce jazdit na motorke bez prilby, alebo ked chce niekto jazdit bez ESP, ABS ci 10 airbagov, bez zapnutych pasov, je to jeho vec, mna to nezaujima. Nech si zaplati vacsiu poistku a je to.
Ale to je idealny svet 😄
A mimochodom, ked niekto chce jazdit na motorke bez prilby, alebo ked chce niekto jazdit bez ESP, ABS ci 10 airbagov, bez zapnutych pasov, je to jeho vec, mna to nezaujima. Nech si zaplati vacsiu poistku a je to.
Ale to je idealny svet 😄
Nemohu souhlasit 😉 Meriva bez airbagů je méně bezpečná než ta samá Meriva, která má boční i hlavové airbagy- ta rovnice prostě platí. Samozřejmě nejsou všemocné, je to jen součást celého řetězce bezpečnostních prvků. Ale jejich přínos nelze popřít viz např. [odkaz]
Ohledně povinně zapnutých pásů/přílby atd. je to již trochu jiná debata a záleží spíše na osobním názoru člověka, to by bylo na delší hovor 😄
Ohledně povinně zapnutých pásů/přílby atd. je to již trochu jiná debata a záleží spíše na osobním názoru člověka, to by bylo na delší hovor 😄
Samozrejme, ze Meriva bez je menej bezpecna ako Meriva s bagmi. Ale minule sa tu riesilo, ze preco napr. Rapid ich ma v zaklade a Fluence nie... No preto, lebo Fluence je o triedu vyssie a dokaze prejst testami aj bez nich. To iste kolenne airbagy v zaklade. Ziadna znacka ich tam nedava len tak, pokial nemusi/pokial uz nie si minimalne v strednej triede.
ten najslabsi 55kw diesel.... ved 70 kw diesel je len o 5000Kc drahsi ale ma uz ovela lepsie zrychlenie a aj dokonca nizsiu spotrebu.... nedava zmysel ten 55KW ... keby stal o 20 000 menej tak ok... ale rozdiel 5 tacov?
Zitka obezitka s nezmyselnými dverami a podivným interiérom. :no:
tak by to mohlo držet. 😉
Opel musím pochválit za dobrou cenovou politiku. :yes: Fiat by si měl vzít z Opelu přípklad, protože když srovnám Merivu 1,7 CDTI ve výbavě Active nebo Cosmo s Fiatem 500L 1,6 M-Jet Lounge, tak je rozdíl více než 100tis.(!) v neprospěch Fiatu. 8-s To se pak nedívím, že i tak povedený auto, jakým je 500L, na našich silnicích skoro nepotkám. 😒 Pravda, 500L ve výbavě Lounge nabízí sice více, než Meriva v nejvyšších stupních, ale i tak je rozdíl nějakých cca. 120tis. v téhle třídě moc.
neboj, Fiat bude zlacňovať.
Obávám se, že realita prodejů (alespoň v ČR) bude zcela jiná. Malá MPV jsou poměrně levná a málokdo si tady připlatí za naftu, nebo vyšší výbavu- to budou jen jednotky procent z prodejů. Nejprodávanější málá MPV jsou odhaduji s cenou cca 300 tisíc, to znamená základní benzín.