Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Meriva Smile: Včetně klimatizace za 269.900 Kč

Automobilka Opel rozšířila nabídku modelu Meriva o novou verzi Smile. Ta je proti základní verzi dražší o 10.000 korun, za tuto částku přidává manuální klimatizaci a palubní počítač.
Zpět na článek
16. 6. 2013 09:56
16. 6. 2013 11:18
16. 6. 2013 15:52
16. 6. 2013 16:38
16. 6. 2013 22:24
17. 6. 2013 11:18
17. 6. 2013 11:45
17. 6. 2013 14:28
17. 6. 2013 16:33
17. 6. 2013 22:33
18. 6. 2013 06:22
16. 6. 2013 13:48
16. 6. 2013 23:01
17. 6. 2013 14:54
16. 6. 2013 09:56
Slušné
Za 310 v turbu s postačující výbavou...milá nabídka :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2013 11:18
Smile :(
Cena to neni spatna, ale bocni a hlavove airbagy by mely byt v zakladu a ne za priplatek. Kdyz si nekdo nepriplati za radio nebo mlhovky, tak se nic nedeje, ale urcita (spise vetsi) bezpecnost by mela byt samozrejmosti, aby nekdo s napjatym rozpoctem na tom nesetril.
Rozbalit vlákno
9
16. 6. 2013 15:52
Re: Smile :(
Naprostý souhlas, bohužel část zákazníků bude slyšet jen na cenu a absence airbagů je neodradí ;-\ Zrovna u MPVčka bych u akčního provedení pochopil absenci mlhovek atd., ale snížená bezpečnost není dle mého krok správným směrem.
Avatar - Uhlik
17. 6. 2013 11:18
Re: Smile :(
Nesuhlasim, idealne by bolo, keby v zaklade nie je vobec nic. Kazdy by si tak mohol priplatit len za to, co si mysli ze ma zmysel. (samozrejme ze to tak nikdy fungovat nebude).

Preco chces niekoho nutit kupovat si do auta veci, ktore nechce ?
17. 6. 2013 11:45
Re: Smile :(
Souhlasim, ze moznost individualizace je fajn. Na druhou stranu si to dokazi predstavit opravdu spise u otazky digi/manualni klima, protoze uvaha "airbagy potrebovat nebudu" je trochu divna :-(
Avatar - Uhlik
17. 6. 2013 14:28
Re: Smile :(
Preco ? Plno aut ma bagy v zaklade len preto, lebo inak by mali problem pri crash testoch. Neplati teda rovnica ze ak ma auto v zaklade bocne alebo hlavove airbagy, tak je viac bezpecne nez to, ktore ich nema. Najma pri takychto mensich autach to hovori skor o tom, ze sa setrilo na konstrukcii.

A mimochodom, ked niekto chce jazdit na motorke bez prilby, alebo ked chce niekto jazdit bez ESP, ABS ci 10 airbagov, bez zapnutych pasov, je to jeho vec, mna to nezaujima. Nech si zaplati vacsiu poistku a je to.

Ale to je idealny svet :-)
17. 6. 2013 16:33
Re: Smile :(
Nemohu souhlasit ;-) Meriva bez airbagů je méně bezpečná než ta samá Meriva, která má boční i hlavové airbagy- ta rovnice prostě platí. Samozřejmě nejsou všemocné, je to jen součást celého řetězce bezpečnostních prvků. Ale jejich přínos nelze popřít viz např. [odkaz]
Ohledně povinně zapnutých pásů/přílby atd. je to již trochu jiná debata a záleží spíše na osobním názoru člověka, to by bylo na delší hovor :-)
Avatar - Uhlik
17. 6. 2013 22:33
Re: Smile :(
Samozrejme, ze Meriva bez je menej bezpecna ako Meriva s bagmi. Ale minule sa tu riesilo, ze preco napr. Rapid ich ma v zaklade a Fluence nie... No preto, lebo Fluence je o triedu vyssie a dokaze prejst testami aj bez nich. To iste kolenne airbagy v zaklade. Ziadna znacka ich tam nedava len tak, pokial nemusi/pokial uz nie si minimalne v strednej triede.
18. 6. 2013 06:22
Re: Smile :(
Ok :-) Jen upozornuji ze to neni pravda, protoze kdyz byl Fluence ZE (jiny v testu nebyl) v crashtestu euro-ncap tak mel i hlavove airbagy (celkem tedy 6 uplne stejne jako rapid) [odkaz] "Side head airbags" byly ve výbavě. Nebo jakým jiným testem prošel bez těchto airbagů??
Avatar - 3_diamanty
16. 6. 2013 11:52
dost nerozumiem aku ulohu ma zohravat
ten najslabsi 55kw diesel.... ved 70 kw diesel je len o 5000Kc drahsi ale ma uz ovela lepsie zrychlenie a aj dokonca nizsiu spotrebu.... nedava zmysel ten 55KW ... keby stal o 20 000 menej tak ok... ale rozdiel 5 tacov?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
16. 6. 2013 19:34
Re: dost nerozumiem aku ulohu ma zohravat
treba italskej trh plati pojisteni pidle vykonu... a pritom ma mnohem lepsi zivotnost. Ja mam radeji benziny, ale kdybych sel do nafty, tak bych teda radeji pevny turbo, nez variabilni... ;-)
16. 6. 2013 13:48
Zita
Zitka obezitka s nezmyselnými dverami a podivným interiérom. :no:
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2013 23:01
Re: Zita
Dlouho sem tě tu neviděl >:D
17. 6. 2013 14:54
Re: Zita
Lebo som tu dlho nebol. >:D Hádam som nechýbal? Myslím, že ani ja som o veľa neprišiel.
Avatar - Ja Prvni 123
16. 6. 2013 19:40
to jsou jeste fiatí motory...
tak by to mohlo držet. ;-)
Rozbalit vlákno
1
17. 6. 2013 16:52
Re: to jsou jeste fiatí motory...
No zrovna v případě 1,3 CDTI neplatí rovnice fiatí diesel=držák.
Avatar - euro89
17. 6. 2013 08:43
Cenová politika
Opel musím pochválit za dobrou cenovou politiku. :yes: Fiat by si měl vzít z Opelu přípklad, protože když srovnám Merivu 1,7 CDTI ve výbavě Active nebo Cosmo s Fiatem 500L 1,6 M-Jet Lounge, tak je rozdíl více než 100tis.(!) v neprospěch Fiatu. 8-s To se pak nedívím, že i tak povedený auto, jakým je 500L, na našich silnicích skoro nepotkám. :-( Pravda, 500L ve výbavě Lounge nabízí sice více, než Meriva v nejvyšších stupních, ale i tak je rozdíl nějakých cca. 120tis. v téhle třídě moc.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - nalimer
17. 6. 2013 09:04
Re: Cenová politika
neboj, Fiat bude zlacňovať.
Avatar - euro89
17. 6. 2013 19:59
Re: Cenová politika
No nevím, zrovna 500L právě zdražilo. :no: Dřív byl 1,6 M-Jet Lounge za 454.900Kč a teď je za nějakých 528tis... ;-\
17. 6. 2013 10:31
Re: Cenová politika
Obávám se, že realita prodejů (alespoň v ČR) bude zcela jiná. Malá MPV jsou poměrně levná a málokdo si tady připlatí za naftu, nebo vyšší výbavu- to budou jen jednotky procent z prodejů. Nejprodávanější málá MPV jsou odhaduji s cenou cca 300 tisíc, to znamená základní benzín.
Avatar - euro89
17. 6. 2013 20:03
Re: Cenová politika
Většina mě nezajímá. Chtěl bych 500L jako příští služebák, ale jinou než nejvyšší výbavu neberu a diesel je u firmy bohužel povinný. Slabší 1,3M-Jet mám teď v Puntu a příště už chci něco silnějšího. Takže 1,6 Lounge se zdála být jasná volba, ale po přecenění se už nevejdu do limitu. :-(