Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
vyzera to na pekny uspech a hned nabeh vo francuzsku je zaujimavy [odkaz] captur kdesi dalek ovzadu predpokladam.... 2008 jasna trefa.... dizajnovo ovela dospelejsie elegantnejsie a dotazenejsie auto ako captur , to vravm od prvej chvile aj ked captur je tiez ok a nevyzera zle.. 2008 posobi ovela elegantnejsie :yes😒br />
takisto si myslim ze captur ako aj clio zabili trosku motormi a nevhodnymi prevodovkami... ale to je len moj nazor....
2008 bude urcite pecka... :yes:
takisto si myslim ze captur ako aj clio zabili trosku motormi a nevhodnymi prevodovkami... ale to je len moj nazor....
2008 bude urcite pecka... :yes:
Tiež pozerám, že kde je Captur. Minulý mesiac bol vo Francúzku na 13. mieste...Uvidíme na konci júna.
Já kdybych se ve svých soudech tolikrát seknul, jako ty, tak sem už nepíšu. Ty ale nemáš asi ani kapku soudnosti a sebeúcty, co? Hlavně toho nažvanit co nejvíc a běda, když nejseš (jako tady) hned první nahoře. Bože, do čeho jsi to rozum dal (i když hodně málo)......
Vypadá to ,že P2008 má dobře namířeno k tomu ,aby přebral štafetu od veleúspěšné SX4.
Bravo Peugeot :yes:
Nekteri jedinci budou ten uspech tezce snaset >😒]
Clio láká na pětiletou záruku,bohatou výbavu a jeho design je zbožňovaný ,navíc nabízí ne méně pěknou verzi Grandtour. U P208 řadu lidí odláká to umístění volantu , případně lehce překombinovaný design a hlavně cílí na ženy a něktěří muži si nechtějí připustit to ,že by měli tak zženštělé auto.
Nemůžeš srovnávat dva odlišné modely ,že 208 zavrzalo neznamená ,že 2008 bude nekvalitní,počkej na živé porovnání nebo ty prodeje Capturu a 208 a pak můžeš nejlíp soudit ...
Opakovaná "moudra" o malém rozsahu motorizací nebo převodovek bych nechal na zákazníkovi. Stejně se pak z 90% prodávají dvě motorizace (nejslabší benzín a nejslabší diesel) a spíš nižší výbava, tak není potřeba si hrát na širokou paletu, kterou pak stejně nikdo nevyužije.
Nechci nasazovat na PSA, ale myslím, že Renault dlouhodobě ví líp co dělá. Svoji roli hraje i světovost koncernu Renault, je zajímavé, jak třeba Renault změnil image stran kvality (která nebyla nikdy tak tragická jako třeba u FIATu a spol...), aniž by povykoval, že dělá lepší auta než VW apod.....
PSA lze přát, aby se dostal do lepšího stavu, ale zdaleka ne všechno, co předvádí je tak průkazné, jak představitelé firmy tvrdí. A tvrzení o tom, jak 2008 zválcuje konkurenci (když Captur se už prodává a Juke bude co nevidět nový...je to už relativně letitý model) mi připomíná povyk o tom, jak Bravo "zválcuje" Golf, Punto veškerou konkurenci a třeba i "ramena" dnes již neexistující značky Daewoo (tedy v autobranži). Ono dneska leckdy nestačí mít kvalitní produkt, k tomu aby byla firma úspěšná......
Hlavně Francouzi mají konečně důvod kupovat francouzská auta.
Pro Suzuki to ovšem znamená obrovský problém. Jedině 4x4 pomůže udržet SX4 ve hře. Nemohu si pomoci, tady to Japonci prokaučovali, měli do toho s VW jít. Mohli si toho navzájem hodně poskytnout.
Otázkou teď je , co může SX4 nabídnout oproti konkurenci ,ale především , jak bude prosperovat na jiných trzích . Ještě to úplně nemusí znamenat krizi této značky. Uvidíme.
Jak Ecosport tak Taigun jsou rovněž koncipovány třeba jako Captur, tzn. jenom předpokolky - VW by měl být v Evropě s litrovým motorem jako Up....Ecosport se sice v Brazílii dělá jako čtyřkolka s motorem 1,6 litru, ale do Evroppy se bude dovážet indické provedení (mimo jiné s nižším podvozkem a předokolka).
Otázka, co Suzuki ve vazbě na francouzskou produkci zvládlo a co ne je hodně spekulativní. Ona ta třída, kam zamířilo Suzuki s klasickým malým SUV je rovněž bouřlivě se rozvíjející a tam zase Francouzi nemají prakticky nic, co by stálo za větší zájem. A taky je otázka, že i když je Suzuki poměrně velký výrobce (určitě přes dva miliony aut), tak je otázka, jestli má na to, aby chrlil jednu novinku za druhou. Jeho odchod z USA trhu taky leccos naznačuje......