Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Golf GTD: První jízdní dojmy

Chcete být ve svém hatchbacku velmi rychlí a zároveň jezdit za málo? Golf GTD znovu nabízí své služby.
Zpět na článek
18. 6. 2013 07:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2013 20:50
17. 6. 2013 20:54
17. 6. 2013 22:14
18. 6. 2013 08:08
18. 6. 2013 07:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2013 21:24
17. 6. 2013 22:02
17. 6. 2013 22:18
17. 6. 2013 22:39
17. 6. 2013 23:05
18. 6. 2013 11:29
17. 6. 2013 22:12
17. 6. 2013 22:30
17. 6. 2013 22:40
17. 6. 2013 23:05
17. 6. 2013 22:50
17. 6. 2013 23:35
18. 6. 2013 06:55
18. 6. 2013 15:13
18. 6. 2013 08:18
18. 6. 2013 07:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 6. 2013 22:40
17. 6. 2013 23:12
17. 6. 2013 23:54
18. 6. 2013 00:12
18. 6. 2013 01:16
18. 6. 2013 08:27
18. 6. 2013 10:04
18. 6. 2013 10:57
18. 6. 2013 13:15
18. 6. 2013 14:01
18. 6. 2013 14:22
18. 6. 2013 15:15
18. 6. 2013 17:08
17. 6. 2013 22:56
17. 6. 2013 23:16
19. 6. 2013 09:57
18. 6. 2013 08:29
17. 6. 2013 22:43
17. 6. 2013 23:01
17. 6. 2013 23:18
18. 6. 2013 07:57
17. 6. 2013 20:47
Diesel není sportovní.
Golf GTD je dobré auto, ale není dost výkonný :no: , Diesel s vysavačem DPF :no:

S rostoucí zátěží, která naopak svědčí motorům benzínovým, klesá efektivita dieselového motoru a začne se ukazovat jeho nevhodnost do sportovního auta.

Jmenuju se GTI Racing :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 20:53
Re: Diesel není sportovní.
Do sporťáku se určitě diesel nehodí, do sportovně laděného auta proč ne. Rostoucí zátěž? No nevím na denní použití není podle mě nic lepšího. Mám A 220 CDI dneska jsme pojezdil po celé Ostravě a celková spotřeba 5,6 litrů. A rychlé je to dost... na sportování pak jsou jiná auta.
17. 6. 2013 21:09
Re: Diesel není sportovní.
Také mám VW 1,4TSI 103kW před včera jsme pojezdíl z Jihlavě do Ostravě a celková spotřeba 5,9 litrů. A rychlé je to dost 130km až 140km. :yes:
17. 6. 2013 21:14
Re: Diesel není sportovní.
To je hezky, ale porad mas spotrebu se slabsim motorem vetsi mimo mesto nez CHerokee se silnejsim ve meste ;-)
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:20
Re: Diesel není sportovní.
A hlavně v mém případě s objemem 2,1 litru 125kW. Každého volba, já na každodenní ježdění nebo dálkové cesty volím diesel. Na zábavu určitě ne. Ani jedno bych neodsuzoval. Obojí má uplatnění a pořád podle mě lepší než baterky nebo bomba v kufru.
17. 6. 2013 21:21
Re: Diesel není sportovní.
:yes:
17. 6. 2013 21:29
Re: Diesel není sportovní.
220 CDI je slabší výkon a šlapat na plný plyn z výfuku černý kouř ;-\
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:32
Re: Diesel není sportovní.
Tak černý kouř z výfuku určitě nejde. Já si auta šolíchám, výfuky nikdy černé nebyly, věřte mi. A slabší než 1,4 TSI rozhodně není. Nic proti tomu motoru s vypínáním válců je v novém Golfu zajímavý...
17. 6. 2013 21:44
Re: Diesel není sportovní.
Máš z výfuku určitě s vysavačem?

Ale mám kamarád má jiné staré auto VW golf kombi 1,4 TSI rozdíl 2,0CDTI Opel Insignia
[odkaz]
2,0 CDTI že ačkoli má diesel o plných 120 Nm více točivého momentu než benzínové motorů. Točivý moment závisí na konstrukci motoru a jeho hodnota se mění s rychlostí otáček motoru (rychlost otáčení se často udává v počtu otáček za minutu).
Benzínový motor má 200 Nm při 1500--4000 ot rozdíl dieselový motor má 320 Nm při 1750--2500 ot :-O
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:50
Re: Diesel není sportovní.
To je jistě pravda, ale Opel nemá konkurenční motory k Mercedesu. Opel má hlavně problém s váhou, zvláště v Insignii. To auto bych proto nechtěl.
17. 6. 2013 22:00
Re: Diesel není sportovní.
Tak přesné, ale to jinak ;-\

Máš z výfuku určitě s vysavačem? Ty co :-| ?
17. 6. 2013 21:50
Re: Diesel není sportovní.
Porovnavat golf a insi s prinejmensim stejne vykonnym motorem je zvlastni ;-) ptz tridne to nejsou opravdu stejna auta.

Ano opel ma tu tzv "nadvahu" ale komfort jizdy je jinde nez v Golfu V.

Lepsi by bylo porovnat stejna auta ;-). Tim nechci rict ze by Turbo diesel ujel Turbo benzinu.
Avatar - miromen
17. 6. 2013 22:56
Re: Diesel není sportovní.
Stačí G7 2.0TDI 110kw které je na tom hůře než G7 1.4TSI 103kw.
18. 6. 2013 07:57
Re: Diesel není sportovní.
ono na semaforu s 1.6 MPI, take okourim 1,9 Tdi 77 kW. Dano hlavne tim, ze radim jednou a s Tdi 2x, nicmene na beznou jizdu podporujici pohodu na palube je nafta proste prijemnejsi. Vecne cekani za nakladakem s rukou na saltrpace, abych hodil o kvalt niz i pro nijak vyrazne zrychleni je proste pri delsim cestovani obtezujici a unavujici. V dnesni dobe s turbobenziny uz ten rozdil neni takovy, nicmene ten rozdil tam stale je.
Avatar - miromen
18. 6. 2013 08:04
Re: Diesel není sportovní.
Tak to se nejen v tomhle případě mýlíš. Právě že nove TSI naladili ještě víc na komfort než předchozí generaci. Takže nejen dynamikou ale i pružnosti je TSI na tom lepe. Na druhou stranu jsou nahoře tupější. Navíc i přes o něco vyšší otáčky je TSI i při dálničních rychlostech zvukově příjemnější.
18. 6. 2013 11:26
Re: Diesel není sportovní.
Jak často chodíš na okruh, prípadne nemecké diaľnice?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2013 07:26
Re: Diesel není sportovní.
Mozes mi vysvetlit svoj nick?
18. 6. 2013 12:34
Re: Diesel není sportovní.
S rostoucí zátěží se budou naopak nůžky mezi obdobně silným benzínem a naftou ve stejném autě více a více rozevírat. Při maximálním výkonu tě benzín sežere neskutečně, nafta už o poznání méně.
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 20:50
GTD a Leon
Nesrovnával bych Golf Leonem. Ta auta jsou postavena odlišně - Golf je daleko kvalitnější a z lepších materiálů. Nehledě na to, že Seat není ani zdaleka není tak výdělečný jak VW předpokládalo a značka může klidně zaniknout. Už se o tom nějakou dobu spekuluje a i se to pomalu děje.. Toledo je vlastně Škodovka, Exeo je staré Audi, MII je VW Up.
Rozbalit vlákno
3
17. 6. 2013 20:57
Re: GTD a Leon
+ Alhambra je Sharan ;-)
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:22
Re: GTD a Leon
přesně... takže svébytného Španěla, který se ve Španělsku vyrábí by člověk s obtížemi hledal. A uvidí se, jestli to Leon vše spasí nebo půjde značka do kytek definitivně.
18. 6. 2013 07:57
Re: GTD a Leon
Exeo bohuzel bylo... uz nejni.
17. 6. 2013 20:54
GTD
Golf v dechtu... :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
17. 6. 2013 22:14
Re: GTD
Mal by si zmeniť nick ;-) >:-[]
Avatar - Magister
18. 6. 2013 08:08
Re: GTD
:yes: jn popírá sám sebe >:D
17. 6. 2013 20:58
Připomíná mi to...
...Fabii 1 RS TDI - to bylo auto pro sportovněji laděné řidiče, kteří mají těžkou nohu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:24
Re: Připomíná mi to...
To bylo skvělé auto. A jediné, které v rodině bylo chipované. Původně patřilo tátovi, ale dost jsem s ním nalítal. Po tuningu to bylo jak motokára a strašně to provokovalo řidiče Octavii.
17. 6. 2013 21:53
Re: Připomíná mi to...
Motokára? Vždyť to jezdilo s nadsázkou jen rovně...
Ale ten kopanec byl parádní. :-)
Avatar - JDM
18. 6. 2013 08:13
Re: Připomíná mi to...
přesně tak na rovince to potrápí kde koho , v 90 na šestku to zabere jak šílený ale v zatáčkách je to bída , těžkej předek dělá svoje .
Avatar - Magister
18. 6. 2013 09:58
Re: Připomíná mi to...
Pokud bude mluvit o době, kdy to auto vzniklo, tak to ale byla jiná doba...
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2013 21:13
jednoznacne by som volil benzin
a teda model GTI..... GTD je pre setrilkov ktori sa snazia hrat na sportovcov..... a dokonca je vykonnejsie GTI aj lacnejsie ako GTD a to o 400 eur... ( 12 tisic korun ) ak cennikova cena neklame....

U cloveka ktory ma zaujem o sportove a rychle auto nebude hadam setrenie prvorade a pojde radsej do benzinu ako do nafty .... nedava mi naftak zmysel.... rovnako ako som nikdy nechapal ani octavie RS TDI.... proste taketo auto potrebuje benzin :yes:
Rozbalit vlákno
6
17. 6. 2013 21:17
Re: jednoznacne by som volil benzin
Octavia RS je často jako rodinné auto, takže tam to chápu, ikdyž příznivcem toho nejsem.
17. 6. 2013 21:35
Re: jednoznacne by som volil benzin
To hraní na sportovce jsi vystihl přesně. Ale já naftový motor chápu, kdo si chce hrát na sportovce, chce odlišného golfa a TDI mu třeba přijde slabé, dává GTD smysl. Zvlášť při velkém nájezdu, samozřejmě bez sportování, ale vezmi si rychlou jízdu po dálnici, tam bude spotřeba o hodně lepší.
Neříkám ale, že bych bral za stejné peníze (400 EUR, nebo 12000 Kč je nic při ceně auta) naftu, taky bych si koupil radši GTI. Ale smysl mi to auto dává
17. 6. 2013 22:16
Re: jednoznacne by som volil benzin
V ČR stojí stejně a mají stejnou výbavu.
18. 6. 2013 09:04
Re: jednoznacne by som volil benzin
Máš pravdu, v článku jsem to přehlédl.
17. 6. 2013 22:14
Re: jednoznacne by som volil benzin
Vidíš, ťulo, on ti to pan mistr AJ v textu přímo vysvětlil, a ty to stejně nechápeš.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2013 07:27
Re: jednoznacne by som volil benzin
Na sportovca sa hra aj GTI... Auto.
17. 6. 2013 21:24
G(TD)OLF
Skvělé auto, skvělý text a skvělé snímky. Nafotit červenou takhle dobře, to se hned tak nevidí :yes:

Aleš to dávkuje s kadencí benzínového osmiválcového kalašnikova, tvrdě zasahuje zdejší kalkulačkové kovboje, aby jim na závěr vysvětlil základní filosofii garáže. Jistě, tohle není hot-hatch, jde o rychlý kompakt na naftě. A tohle má své místo na slunci.

P.S. Také si všímáte, že jak si všímáte na silnicích nového golfa, začíná tak nějak svým designem jiskřit? Je to známka postupně uvolňované krásy. Ale jak tu jeden prosťáček nedávno psal: Auto na krásu nejezdí. No s tím se možná dá za jistých vizuálních souvislostí i souhlasit - [odkaz] :*) :*)

P.S. BRAVO G(TD)OLF :yes: :-!
Rozbalit vlákno
29
Avatar - white label
17. 6. 2013 21:50
Re: G(TD)OLF
Prosťáčky tu už nečti, přečti si raději klenot od "woody-aliena" pod 30 mil. prodaných Golfů:
"Já, legenda
Jmenuji se Golf. Volkswagen Golf. A jsem úspěšný. Už po sedm generací. Mí konkurenti mění jména, mění slovník, mění šat - ale co naplat, to mé jméno se stalo symbolem třídy. Nemusím se vám líbit, nemusíte mě chtít - třeba máte rádi výstřednost, třeba vám na mě něco chybí, třeba vám něco nemůžu nabídnout. Nezlobím se proto na vás. Stačí mi jediné. Respekt. Nic víc nežádám a nic míň nepřijmu. Zasloužím si ho. Neříkejme si sbohem, možná se spolu ještě setkáme. Tak jako milióny jiných před vámi. Takže nashledanou. ;-) "
:yes:
17. 6. 2013 22:02
Re: G(TD)OLF
:-) No tak já smekám. Před Golfem a samozřejmě i před Woodym ;-) :yes:
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:11
Re: G(TD)OLF
Taky smekám..., je to fakt napsáno dokonale. Už jsem si to párkrát přečetl a stejně mě ta dokonalost překvapí znovu. :-| :yes:
Avatar - Bud
17. 6. 2013 22:39
Re: G(TD)OLF
wl: Já o tom řekl i své manželce a teď ji to ještě přečetl.. >:D
Avatar - white label
17. 6. 2013 23:59
Re: G(TD)OLF
A co na to tvoje manželka, zamilovala se do Golfa, nebo spíš do woodyho (textu)? >:-[]
Teď jsem si vlastně uvědomil, že obdobným typem dokonalosti (jako ten woodyho text) disponuje i moje žena... :yes: :-O ;-)
18. 6. 2013 11:29
Re: G(TD)OLF
Tak k tomu Ti gratulujem.
21. 6. 2013 11:17
Re: G(TD)OLF
SI viem predstavit, usmiala sa... a v duchu si povedala "keby si ma radsej sem tam poriadne vylizal ty trto"
21. 6. 2013 11:18
Re: G(TD)OLF
Onania nad spotrebnou vecou, tazka diag,,,
17. 6. 2013 22:25
Re: G(TD)OLF
tobe snad nekdo picha starou v mazde 3 nebo proc te tak irituje?
17. 6. 2013 22:30
Re: G(TD)OLF
Proč by mě iritovala? Padni komu padni, ne? Příště speciálně pro tebe vyberu ze třídy něco jiného... ;-)

P.S. Trochu zelegantni své příspěvky, tohle není hospoda u vás na růžku...
17. 6. 2013 22:38
Re: G(TD)OLF
tak se prestan chovat jako *
17. 6. 2013 22:40
Re: G(TD)OLF
No já se chovat umím. A také poznám krásné auto :-!
17. 6. 2013 23:01
Re: G(TD)OLF
ty poznas leda kulovy. ty si total vydlabanej mozek
17. 6. 2013 23:05
Re: G(TD)OLF
Nechtěj, abych tu napsal, co jsi ty. To by sem musela na týden nastoupit deratizační služba... >:D
17. 6. 2013 22:50
Re: G(TD)OLF
nesmies si ho vsimat, iba mu tym zbytocne zadavas dovod ta osocovat. v tomto pripade mazde zavidi jej jazdne vlastnosti, tzn.to, co jeho milovanemu golfu chyba. >:D
Avatar - white label
17. 6. 2013 23:05
Re: G(TD)OLF
Vyndej hlavu z písku, dnešní G7 GTI (perf.) si dá celkově! nejen M3 MPS "k svačině".
M3 MPS už je dnes poměrně OUT a jiným kompaktním hh konkuruje hlavně a především poměrem ceny za jednoho "koně". ;-)
17. 6. 2013 23:35
Re: G(TD)OLF
komplexne vzate asi ano. mna ale neskonale udivuje neustale kopanie do zdochynajuceho kona - "zavodnika" - v podobe poukazovania vyhradne na jeho domnelu skaredost . ide evidentne o prejav rozumovej zaostalosti. jednym slovom: slaboduchosti :-!
Avatar - white label
17. 6. 2013 23:42
Re: G(TD)OLF
Jedna věc je "vysílač" a druhá "příjimač". Prostě na frekvenci "Ma3" přijímač deaktivuj a vysílač přestane mít důvod na této frekvenci tolik "vysílat". . ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:40
Re: G(TD)OLF
V aktuální Mazdě 3 můžeš opravdu "píchat" jen nějakou starou/ošklivou..., hezké holky se obvykle "obírají" naopak v pěkných interiérech pohledných vozů... :*) >:-[] ;-)
17. 6. 2013 23:03
Re: G(TD)OLF
tak asi ma starou osklivou a ujistuju te ze v autech to neni, po tech jdou jen laciny ***.
Avatar - white label
17. 6. 2013 23:20
Re: G(TD)OLF
V ohledu laciných k... ti naopak věřím, jistě máš s nimi bohaté zkušenosti, na rozdíl třeba ode mne... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 06:55
Re: G(TD)OLF
Prosimtě, kdo by chtěl "obírat" starou/ošklivou, ale i mladou/hezkou v malym hatchbacku ?:D Na to máme kombiky, MPVcka, SUVcka a ideálně dodávky :D:D
U Mazdy 3 ji musíš přehnout přes kapotu >:D Tak je eliminuješ efekt nepohledného interiéru u jakéhokoliv auta
18. 6. 2013 15:13
Re: G(TD)OLF
Pár stoviek na hotel snáď máš, aby si nemusel robiť kotrmelce v aute >:D
Avatar - JDM
18. 6. 2013 08:18
Re: G(TD)OLF
myslíš v golfu jo ?? >:D >:D
Avatar - white label
18. 6. 2013 15:02
Re: G(TD)OLF
Nemyslel jsem konkrétní auto, ale když už jsi vytáhl toho Golfa, tak seděl jsi někdy třeba v G6 GTI a v Ma3 MPS? Nebe a dudy!!! ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 6. 2013 21:25
Otázka priority
Autor zřejmě nepochopil zacílení vozu. Tohle je model, který dokáže nabídnout svižné svezení za přijatelnou spotřebu. Je to vůz, se kterým se dá natočit desetitisíce ročně.

Kdo hledá vyloženě sportovního ducha, půjde bez debaty do GTI. Jenže ruku na srdce - s jakou spotřebou by dokončil trasu ten GTI při stejném tempu jízdy? Za 14 l 98 oktanového?

Tady jde o priority. Kdo hledá sportovní svezení, zvolí GTI. Kdo chce sportovního ducha s ohledem na provozní náklady, má možnost GTD. Kdo jiný tohle ve třídě nabídne? Ano, opět jen pokrevní bratři Leon a Octavia.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:34
Re: Otázka priority
Přesně. A skoro bych si trufnul říct, že GTD se prodá více.
Avatar - rohYpnol
17. 6. 2013 21:43
Re: Otázka priority
Jistě. Pro každodenní použití bych vybral též GTD. Komu by se chtělo živit GTI? A řeči o tom, že ušetřit koupí Leonu? No opravdu cenná rada, když chci jezdit Golfem, že 8-s :-)
Avatar - CHerokee
17. 6. 2013 21:54
Re: Otázka priority
Tak tak na každodenní ježdění bude GTD pecka. A za mě... když bych k tomu chtěl za +- stejné penízky auto na víkend, tak bych šel do Subaru BRZ nebo Mazdy MX5.

Ale nic proti GTI. Pro ty co jezdí 1x za týden.
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:06
Re: Otázka priority
Souhlas, i s tím Seatem.
Čím víc se toho ročně najede, tím bude GTD zajímavější.
V polovině 90tých let jsem se podobně nemohl rozhodnout mezi G3 GTI a G3 TDI GT Special. Původně jsem byl jasně rozhodlý pro GTI, ale v té době jsem věděl, že budu (mimo jiné) jezdit několikrát (minimálně 4x) ročně z východní Moravy do Německa (kousek od Neckarsulmu), tak jsem nakonec vzal dieselový GT Special. K nám se sice tento stupeń výbavy nevozil, ale auto jsem bral nové z Německa, takže to nevadilo a ještě jsem proti tehdejším českým cenám nižší verze GT výrazně ušetřil.
Na druhou stranu dnešní Golf GTI (zvlášť perform.) je úplně jinde, než trojkové, nebo čtverkové GTI (i s ohledem na jejich dobu) , takže dneska je skoro hřích si G7 GTI nekoupit. ;-)
17. 6. 2013 22:14
Re: Otázka priority
No já nevím, kdo si kupuje Golfa na dlouhé štreky?
A při nájezdu cca 15 tkm ročně palivo nehraje až zase takovou roli...

Na druhou stranu, GTD jistě nebude lákat k "blbnutí", které by spotřebu dál zvyšovalo - rychlé to bude, zábavné až tak ne.
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:23
Re: Otázka priority
Kolik lidí si GTD na dlouhé štreky koupí sice nevím, ale v téhle třídě/kategorii je to (zválšť s adaptivním podvozkem!) ideální kandidát a až neuvěřitelně univerzální voják jak do městké, okreskové i dálniční "bitvy". ;-)
17. 6. 2013 22:27
Re: Otázka priority
To rád věřím, navíc i zvenku až na jeden drobný detail vypadá perfektně. :-)
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:33
Re: Otázka priority
Osobně bych dal přednost aktuálnímu GTI, ale smysl mi dává i GTD a chápu případné zájmce o něj. Pokud bych si musel v téhle třídě vybrat třeba služební dieselové auto, beru ho klidně hned... a s adaptivním podvozkem klidně i na ty delší dálniční štreky. A nikomu ani ze středního meinstreamu bych příliš závidět nemusel. :-)

P.S. Který "drobný detail" to je? ;-)
Avatar - Bud
17. 6. 2013 22:43
Re: Otázka priority
Tak pokud by to bylo služební, tak bys to neřešil ty. ;-) No a jinak, pokud na to není, bude pak na lehce ojeté, v takém případě se nedá nic jiného dělat :-)
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:53
Re: Otázka priority
To je klidně možné, ale to už by nebyl problém GTD, ale konta případného zájemce o něj... >:-[]
17. 6. 2013 23:09
Re: Otázka priority
Nelíbí se mi ty fousy na předním nárazníku :-| Ale je to jako hledat nedostatky na Claudii Schiffer hehe.
To mně by se samozřejmě jako služebák líbil taky, ale která firma koupí Golfa GTD? O to mi šlo, typické služebáky bohužel vypadají jinak.
Avatar - white label
17. 6. 2013 23:23
Re: Otázka priority
Bohužel vypadají obvykle opravdu "trochu" jinak. ;-)
17. 6. 2013 22:48
Re: Otázka priority
V předchozích dvou generacích se v Evropě více prodávalo GTI, co vím. Takže bych si na to nevsadil. Co ti dá GTD oproti 110 kW Highline? Silné (silnější) diesely v kompaktech jsou podle mne celkem niche záležitost. GTI je přeci jen dál, asi i proto nemáme GT s 1,8, a hlavně, je to GTI.
Avatar - white label
17. 6. 2013 22:59
Re: Otázka priority
GTD se dělalo jen v předchozí generaci, takže "v předchozích dvou generacích" se prodávat vlastně ani (méně) nemohlo. Ve čtvrté a páté g. se nenabízelo GTD vůbec a ve třetí nebylo (od nástupu TDI) nejsilnějším dieselovým Golfem, tam ho přeskočil GT TDI.
Jinak souhlas.
Na druhou stranu se podle mě vyplatí příplatit za GTD proti nejsilnější běžnému dieselovému Golfu v Highlinu, stejně jako u GTI vs nejsilnější benzínový Highline.
17. 6. 2013 23:03
Re: Otázka priority
U G5 myslím GT diesel, samozřejmě. ;-) O GT jsem sice psal, ale zapomněl jsem to upřesnit (původně jsem tam měl obecně, že se GTI prodávalo lépe, což bylo nepřesné).

GTD přidává nějakou výbavu nad Highline? Tedy kromě čalounění, dekoru, sedadel a kol. Podle mne je nejzásadnějším rozdílem 25 kW navíc, ale nestudoval jsem to, takže se mohu plést.
Avatar - white label
17. 6. 2013 23:18
Re: Otázka priority
Nejde primárně o výbavu, ale (kromě kW) o celkový styl exterieru/interieru společný s GTI, včetně např. těch krásných 18 kol (Novaro) v testu, možnost mít " Sport and Sound package", nebo lak v odstínu "carbon steel grey", který se k běžným Golfům nenabízí. Prostě exterier/interier bude i u Highlinu společný s běžným Golfem, kdežto tady s Golfem GTI, čili na poměry Golfu výrazně vyšší "exkluzivita", která se projeví třeba i při následném prodeji.
Právě proto se nedá přímo srvnávat G5GTI s dieselovým G5GT, který vypadal ve srovnání s G5GTI mnohem víc, jako běžný Golf, a to jak zvenčí, tak zevnitř.
18. 6. 2013 08:05
Re: Otázka priority
Už chápu, jak to myslíš.
Avatar - JDM
18. 6. 2013 08:22
Re: Otázka priority
ale jsou i lidi pro který 14\100 není žádnej problém , prostě na to mají , znám lidi co jezdí na STIčkách s 340hp každý den a ty si těch 14litrů vemou na volnoběh >:D :yes:
18. 6. 2013 10:05
Re: Otázka priority
Já si myslím, že autor to auto pochopil. Není mu nic moc co vytknout ale on by dal přednost benzínu. To jest každého volba.
Jinak GT není přece žádné synonymum sportu, je to zkratka pro Grand Tourismo, tedy pro auta na dlouhou cestu, který se mají vypořádat s tím, co řidiče na cestě potká. Tedy pohodlné auto s dostatečně výkonným motorem pro každou situaci. A to zvládají obě motorové varianty, někoho víc láká "pseudo"sportovní ambice GTI, někoho zase láká nízká spotřeba při dlouhých cestách. Ani jedno není špatně.
17. 6. 2013 21:41
Co si představujete pod pojmem sportovní
v souvislosti s masovým přibližovadlem z bodu A do bodu B . A co si představujete pod pojmem sportovní v souvislosti s dnešní hustou dopravou , rychlostními limity , radary na měření rychlosti , bodovým systémem a děsnou kvalitou místních silnic ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 6. 2013 08:34
Re: Co si představujete pod pojmem sportovní
v sobotu jsem si užil amatérský závod do vrchu v lehkém roadsteru, v neděli poněkud politicky nekorektní blbnutí v podhorských okreskách s japonským kupé a včera pár set kilometrů okolo Karlštejna a Berounu v britském kříženci kajaku a auta...

...neomezovala mě ani hustota provozu, ani rychlostní limity (které jsou stejné už mnoho let), radar jsem taky žádný nepotkal a těm děsným silnicím, po kterých se nedá jezdit, jsem se kupodivu taky vyhnul...

Tak ti nevim Karle...
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2013 21:42
mne sa viac paci benzinove sportove auto
ked uz sportove auto tak jednoznacne s benzinom a aj take ktore nevyzera nudne a vyvola aj nejake emocie....... myslim ze ja by som si vybral asi toto: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - hijack
18. 6. 2013 01:05
Re: mne sa viac paci benzinove sportove auto
tak za prve..ak sportove auto tak ani jedno z nich pocitaje aj GTI..krabice na tuhom temer seriovom podvozku so silnym motorom.. Naviac predokolky. Btw a kam chodis neustale na ten Ceed? Este som necital nan ziadnu ospevovanu recenziu ani nic. Takze korejske auto bez ziadneho mena s neprilis silnym motorom (oproti konkurencii je to bieda) a akoze sportovym bodykitom ma byt akoze alternativa ku GTI. Nemam rad kult golfu ani nechapem preco sa stale drzat hlupo v jednom rade a nepripustit si mozno aj zaujmavejsiu alternativu ako poniektori diskutujuci ale rovnat Ceed ku GTI/D ako emotivnu alternativu? Ehm mimo
18. 6. 2013 08:50
Re: mne sa viac paci benzinove sportove auto
to je len dobre toper, to je len dobre, je to tak spravne pretoze ty by si sa nemal maskovat v Golfe.
Avatar - ZaklinacTristan
17. 6. 2013 22:15
V tejto kategórii
pre mňa existuje jediné auto.
Keď vieš šoférovať dobre, ale nie si si istý, či až tak dobre
[odkaz]
A keď vieš, že vieš šoférovať dobre a vieš skrotiť surovú silu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 06:57
Re: V tejto kategórii
Seš mimo... GTD neni hothatch a navíc místo obstarožní MPSky radši Megane RS, ten jest králem této třídy! :-) Bravo Renault :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 6. 2013 07:36
Re: V tejto kategórii
Prepac, ale Megane RS ako volba pred 3 MPS?

Musel by som sa zblaznit. MPS vobec nie je obstarozne auto, podvozok a motor su na urovni sucasnej konkurencie - to len konkurencia je 5 rokov pozadu.

Neveris? Tak si porovnaj sucasne motory a prevodovky SkyActiv od Mazdy s europskou konkurenciou, ktora stale tapa a kruti sa na mieste montovanim turba na stare motory. Je tam generacny rozdiel a ten sa popriet neda.
Avatar - miromen
18. 6. 2013 08:11
Re: V tejto kategórii
Solidní dikobraz. >:D
Avatar - miromen
18. 6. 2013 08:17
Re: V tejto kategórii
Koukám M3 tam hraje 2 ne 3 ale prd až 4 housle ?!
18. 6. 2013 10:37