Držím palce hlavně Opelu, protože myslím, že vauxhall na tom není vůbec špatně, protože v Británii se tyto vozy poměrně slušně prodávají a mají velice spokojených zákazníků.
Bohužel u nás jsou čecháčci stále zaslepeni kvalitou VW koncernu a jejich starých dobrých 1.9 TDI, kdy ale dnes koncernové motory patří spíše do podprůměru.
čecháčci co se tak koukám na silnice a všude možně sou spíš zaslepeni nevím čím, ale vidím tu čím dál víc Hyundaiů a podobnejch věcí ze kterejch mám husí kůži ...
Verano je moc pěkný kousek. Vůbec bych se nezlobil, kdyby se prodával pod značkou Opel i v Evropě. Fandím Opelu, cokoli tuto značku pozvedne je jen dobře. A to i spojení s Buickem. Držím palec :yes:
Další výsledek spolupráce bude nové SUV Buick Anthem, jehož evropská verze bude nástupce Opelu Antara. Prototypy postavené na nové flexibilní platformě GM D2UX již jezdí s téměř produkční karoserií.
Testovací 'mula' s karoserií Chevroletu Orlando:
[odkaz]
Zde již prototyp s téměř finální karoserií:
[odkaz]
Dík za info a odkazy, nějak jsem tu zprávu z Autoblogu přehlédl, či co. Antara I. byl pěkný krok mimo zájem trhu, přitom Captiva slušně jede... prostě zákazníci očekávají jistou úroveň své značky a opelovci se nesmíří se základem korejského chevy! Zatímco Captiva je pro zákazníky chevy to pravé!
Také fandím Opelu, aby přežil současnou etapu ztrátovosti, protože dělá dobrá auta. Jen pořád nemohu zapomenout, že GM poslal do hrobu SAAB.... To je patrně největší hřích v autoprůmyslu za první dekádu tohoto století!
Článek nic neříká o (existující) spolupráci Opel >< PSA. Zdalipak se brzy dozvíme něco nového o této alianci??