Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Renault Laguna: V Česku od 529.900 Kč

Zástupce Renaultu ve střední třídě prošel drobnými změnami. Vzhledové úpravy jsou však opravdu kosmetického rázu.
Zpět na článek
18. 6. 2013 16:35
18. 6. 2013 16:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2013 16:58
18. 6. 2013 17:07
18. 6. 2013 17:16
18. 6. 2013 17:21
18. 6. 2013 17:10
18. 6. 2013 17:18
18. 6. 2013 17:46
18. 6. 2013 17:23
18. 6. 2013 17:26
18. 6. 2013 17:29
18. 6. 2013 17:32
18. 6. 2013 17:36
18. 6. 2013 19:40
19. 6. 2013 19:51
18. 6. 2013 17:31
18. 6. 2013 17:59
18. 6. 2013 19:24
18. 6. 2013 17:19
18. 6. 2013 17:40
18. 6. 2013 17:42
18. 6. 2013 17:44
18. 6. 2013 19:41
19. 6. 2013 09:44
18. 6. 2013 17:22
18. 6. 2013 19:00
18. 6. 2013 19:42
18. 6. 2013 20:07
19. 6. 2013 00:15
19. 6. 2013 10:11
19. 6. 2013 19:54
18. 6. 2013 19:51
18. 6. 2013 19:53
18. 6. 2013 20:07
18. 6. 2013 21:28
18. 6. 2013 21:36
18. 6. 2013 22:06
18. 6. 2013 20:04
18. 6. 2013 20:31
18. 6. 2013 20:36
18. 6. 2013 20:52
18. 6. 2013 21:27
18. 6. 2013 21:32
19. 6. 2013 00:18
19. 6. 2013 09:42
19. 6. 2013 12:34
18. 6. 2013 22:28
18. 6. 2013 23:29
19. 6. 2013 09:51
18. 6. 2013 20:12
18. 6. 2013 20:48
18. 6. 2013 21:34
18. 6. 2013 22:31
19. 6. 2013 10:09
18. 6. 2013 20:36
18. 6. 2013 21:16
18. 6. 2013 21:20
18. 6. 2013 21:36
18. 6. 2013 21:52
19. 6. 2013 10:09
19. 6. 2013 10:52
18. 6. 2013 21:38
18. 6. 2013 21:54
18. 6. 2013 23:21
19. 6. 2013 08:48
19. 6. 2013 08:52
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 16:35
A nový model?
Facelift už to moc nevytrhne.. :-(
Design této Laguny se moc nepovedl..přestože jde o dobré auto s pěkným interierem.
Na krásu Laguny č.1 nebo prostornost Laguny č.2 může jen vzpomínat..
Navíc má nLaguna dost špatnou pověst..a ta se napravuje těžce! :-!
Snad se nový model povede víc...toto je již jen čekání na něj! ;-)
Rozbalit vlákno
2
18. 6. 2013 16:57
Re: A nový model?
Dovolím si nesúhlasiť, minimálne dizajn kupátka je absolútne boží z každej strany zvonka aj zvnútra.
Avatar - aproximus
18. 6. 2013 17:30
Re: A nový model?
obě předchozí laguny byly designové majstrštyky, třetí generace dost zklamala, ale v některých provedeních je taky dobrá [odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2013 16:42
Bezkonkurenční... interiér
První dvě generace jsou pro mě autoritou. Ovšem kdybych měl volit ve střední třídě, neváhal bych ani chvilku (možná ještě nad C5). Už jen za tvarově jedinečný interiér... v této variantě je nebývale nadčasový a oku lahodící
[odkaz]

:-)
Rozbalit vlákno
24
18. 6. 2013 16:45
Re: Bezkonkurenční... interiér
Až na to provedení ala Renault ;-\ Design je v pořádku...
18. 6. 2013 16:57
Re: Bezkonkurenční... interiér
O čom?
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:00
Re: Bezkonkurenční... interiér
Sědels v ní někdy? Alespon v té střední výbavě? Zpracování a materiály jsou daleko příjemější a působí hodnotněji než dost vozů konkurence. Nedávno sem u jednoho dealera, který prodává Škodu a Renault porovnával OIII Ambiente a Lagunu III Black edition ve stejné ceně! Laguna uvnitř působí daleko honosněji, měkčené plasty, dekory nepůsobící jak plastová náhražka. I přes svůj věk a kontroverzní design zvenku na mne působí velmi pocitvým dojmem, holt renault po rozvrzané palubce z LII musel udělat krok dál. I když L II své doby jako nový vůz měl použity také dobré materiály, jen to slícování po desiítkách tisíc km a výmolech nebylo ono:)
18. 6. 2013 17:12
Re: Bezkonkurenční... interiér
Seděl... A musím říct, že co do provedení, je i taková i40 úplně někde jinde. O Passatu,M6,nebo Superbu se ani nebavím...

Už když se podíváš na tu navigaci... to je jak z pouti! Prakticky v každém Renaultu, Lagunu nevyjímaje, si připadám, jak v děcké hračce. S OIII Ambiente bych to ani nesrovnával! Škoda jde s materiály a provedením detailů níž a níž s každým dalším modelem,co přivede na trh... Ale vedle takového Golfu VII v "Comfortlineu" by se interiér Laguny musel stydět! A to je auto o třídu níž...
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:17
Re: Bezkonkurenční... interiér
Zajímavý, nedávno si mi tvrdil, že OIII je co do kvality i do prostornosti stejně jako Passat/Mondeo a nad Renaultem. Já sem si proto udělal kůli tobě další exkurzi a přesvědčil sem se o opaku :-) Mohls mi to napsat takhle rovnou a nemusel sem tam jezdit >:D Navigaci sem nezkoušel, ale v LII sem ji měl a je pravda, že vypadala počítač z roku 1991. I 40 sem taky zkoumal a ta dle mě nemá ani na Passata a a ani na Lagunu, korejci to ejště pořád tak nevychytali. Jediné, čím mě dost zklamala LIII je prostornost oproti dvojce a to jak v kufru, tak i v kabině.
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 18:26
Re: Bezkonkurenční... interiér
Skús špecifikovať ako si skúmal i40 a v čom podla teba nemá na Lagunu.?Len prosímťa nezačni s 4 control,lebo to s benzínom nekúpiš.Teda aspoň na Slovensku.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 18:33
Re: Bezkonkurenční... interiér
Líbí se mi interiér u Laguny více a i to zpracování u korejců ještě neni takové, materiály atd. Plasty, tvary. Také se mi u i 40 nelíbí podsvícení, ale tyto estetické věci jsou můj názor
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 18:58
Re: Bezkonkurenční... interiér
Samozrejme tvar palubky,či podsvietenie je vec vkusu.No materialova kvalita,zlícovanie a pod.sú objektívne hodnotitelné parametre a tam som nečítal ani raz výčitku voči i40.Nemám nič proti Lagune,ale ten vek proste nezakryješ.Presne v tomto zaostáva aj Mondeo.Motor,podvozok a aj celkovo stále výborné
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:01
Re: Bezkonkurenční... interiér
Jenže jak u Laguny, tak i u Mondea jsou použity na první pohled příjemější a kvalitní materiály i přes jejich stáří ( viz včerejší recenze Mondea) :-) i 40 je slušný vůz, ale ten interiér ještě trochu pokulhává za těmito evropany.
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 20:45
Re: Bezkonkurenční... interiér
Vidíš a mne pripadala palubka Mondea v TrendPlus ako z tvrdeného papiera. :-( No priznám sa keby v tom čase bol 1,6EB za dobrú cenu šiel by som do toho. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:51
Re: Bezkonkurenční... interiér
Já se zas přiznám, že sem v Trend plus ani neseděl, Byl sem v titaniu a ghie a tam je to jiná káva :-)
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 21:25
Re: Bezkonkurenční... interiér
Štastný to človek.Môj finančný limit tak vysoko nesiahal. :*)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:37
Re: Bezkonkurenční... interiér
Já nekoupil Mondeo nové, na to sem také neměl:) Jestli tě zajímá, mrkni ke mě na recenzi :-)
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 21:54
Re: Bezkonkurenční... interiér
Ja som už mrkol.No práve ja som potreboval mať možnosť odpočítať DPH a to bol dosť problém.Nakoniec som našiel to čo mám a stálo ma cca.14.000euro a bolo vymalované. ;-)
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 21:25
Re: Bezkonkurenční... interiér
Souhlasím..!
Jenže např. Laguna je zase cenově o dost jinde..Ford Mondeo je stále drahý.
Cena je u Renaultu prostě dobrá.
Za ty peníze je to auto dost dobré.
Rozhodně bych ho bral víc než korejskou i40..! ;-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:37
Re: Bezkonkurenční... interiér
:yes:
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 21:52
Re: Bezkonkurenční... interiér
Samozrejme máš právo na svoj názor.Len zo zvedavosti.Tvoja volba je na základe osobnej skúsenosti,alebo len sympatiou k značke?
Avatar - Jaros71
18. 6. 2013 22:36
Re: Bezkonkurenční... interiér
Nemám nic proti KIA ani proti Renaultu..
Dokonce bych řekl,že preferuji raději německé značky nebo i Italské.. ;-)
Ale Lagunu jsme měl půjčenou a jezdila fakt dobře!
A taky máme v rodině vůz KIA Cee¨d...
Není špatný , ale pár nedostatků ve zpracování by se prostě našlo..
Jinak se dnes už vyloženě špatná auta asi nevyrábějí..
Výběr je jen otázka vkusu a dobré ceny..a taky výbavy.
Např. dost japonců neumí přidat šíbr nebo mlhovky k normální výbavě..musíš jít do TOP verze a ta je dost cenově napálená.. :no:
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 23:00
Re: Bezkonkurenční... interiér
To že preferuješ nemecké značky som tak akosi tušil. ;-) Nič proti gustu.No skús sa previesť v i40 a možno budeš prekvapený.Tiež nemám nič proti Lagune,dokonca som o nej aj realne uvažoval. :-)
18. 6. 2013 17:26
Re: Bezkonkurenční... interiér
No brát názor ti nebudu, ale myslím, žes tu lagunu viděl jen v děCkém časopise. Ta navigace možná není už nejnovější a designově nejlepší, ale takovej Amundsen jí může závidět. I to umístění je daleko lepší. Ta laguna už je taky na trhu 6 let, ale napsat, že bys to nesrovnával ani s OIII, kde je tvrdých plastů tolik, že oči přecházej, tomu už se fakt směju. :-) Zkus si tu lagunu opravdu prolízt.
18. 6. 2013 19:14
Re: Bezkonkurenční... interiér
No jo, v Renaultu neumí udělat ani plastové dřevo. Laguna je proto s interiérem z pravého dřeva, jak z minulého století. :-)
Avatar - aproximus
18. 6. 2013 17:27
Re: Bezkonkurenční... interiér
kolik ti je? 60? jinak totiž nechápu, co se ti na tom béžovém interiéru s imitací dřeva může zdát oku lahodící. světlý volant je podle mě naprostá zvrácenost. nejlepší interiér má verze GT.
18. 6. 2013 17:49
Re: Bezkonkurenční... interiér
no když ona to nebyla imitace, ale ECHT dřevo :), nejsme u VW. Bohužel minulý čas je na místě v tomhle provedení se prodávala jen cca do prvního faceliftu
18. 6. 2013 16:54
Laguna l,ll,lll
obavy stranou,prozatím je vše ok,dle mého názoru je laguna desingově parádní(vždy byla),nic bych neměnil. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
18. 6. 2013 16:58
Laguna
Já Vám nevím ,ale Renaulty se mi prostě nelíbí a to jak designově zvenku tak interiérově. Auto vypadá děsně lacině vevnitř a když to máte v naftě,tak je to děsnej traktor. Jízdní vlastnosti jsou děs a hrůza. Měl jsem možnost se svézt s Lagunou, Jettou, Oplem Astrou,Corollou a Focusem. Dobře porovnával jsem ve svém případě sedany,ale nemyslím si,že by mezi sedanem a kombíkem byl zas až takový rozdíl(až na 20tis příplatek za kombi). Zmiňovaná auta jsem si zajel otestovat (musím konstatovat,že v té době hodně pršelo - resp. v době povodní). Vyzkoušel jsem si reakce vozů včetně chování podvozku stylem jedu 60km/h a prudce zatočím volantem a čekám jestli to auto zvládne v této rychlosti a zatočí. Začnu těmi co dopadli dobře a to snad jedině Corolla a VW Jetta.. tam podvozek ani ťuk a auto zatočilo tak jak mělo. Opel Astra měl tak trochu problémy(přece jenom je dost těžkopádné) a bylo slyšet takové to skřípání podvozu,ale auto zatáčku vybralo bez problémů. S Focusem to bylo stejné jako s Astrou. U Focusu bych snad už jenom zmínil velký poloměr otáčení,protože vytočit se s tím autem byl děs. No a nakonec bych skončil u Laguny.. jedu a prudce zatočím jako v předešlých případech a světe div se auto vůbec nereagovalo a jelo stále rovně.Řekl jsem si dobře to auto je přece jenom levnější než předešlá auta co jsem testoval a tak jsem snížil rychlost na 50km/h. Bohužel ten samý efekt auto vůbec nezatočilo a ujel jsem další dva metry. Takto jsem to zkoušel ještě v 40km/h a nakonec při rychlosti 30km/h auto konečně udělalo to co jsem po něm chtěl a to,že zatočilo v extrémní situaci. Rozhodně bych si Lagunu nekoupil. Na tom autě je prostě znát a to jak v interiéru tak i na jízdních vlastnostech,že se prostě šetřilo. Spíš bych doporučil VW Jettu(která se teda už v ČR neprodává) a nebo Corollu a to buď starou a nebo novou.. :-)
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:07
Re: Laguna
Prosimtě mohl bys specifikovat jakéže vozy si to porovnával?:D Jaké roky výroby. To byly nové auta? Nebo rozsekané vozy z vrakoviště. Jetta, že se neprodává?:D Že laguna nezatočila 50km/h?:D
Víš, že podvozek 4control zatáčí i zadními koly? Jetta má dost chabý a uskákaný podvozek, máme ji doma a nová je na tom hodně podobně, pokud si nejel sportlinem se sníženým podvozkem. Laguna měla jeden problém v zatáčkách a to, že díky vlečné nápravě uskakoval zadek na příčných nerovnostech. Naopak z těchto vozů i o generaci starší Laguna na dálnici byla parádní :-)
18. 6. 2013 17:16
Re: Laguna
Nebuď jak malej,ale testoval jsem nejvyšší výbavy samozřejmě. Focus 1,6 EcoBoost, Opel Astru 1,6 Active, atd.. prostě vždy střed výbav od dané značky.. jinak ano Jetta se už v ČR neprodává.. podívej se na stránky VW.. ;) a ano Laguna nezatočila ani při 50km/h..podotýkám ,že pršelo ,ale na druhou stranu všechna auta v tom samém testu obstála a Laguna těžce propadla.. ohledně dálnice věřím ,že Laguna může být komfortní,ale prostě není stavěná na extrémní situace a nesedl bych do ní i kdybych měl jít pěšky,protože to je bezpečnější.. :-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:21
Re: Laguna
Proč bych měl být jak malej? >:D Trochu přeháníš, je vidět, že si v Laguně nikdy nejel a ohledně bezpečnosti. Laguna II byla prvnám autem, které v historii dostalo 5 hvězd Euro NCAP a Renault se toho pořád drží. Nenutím ti ji kupovat, ale Jetta není uplně ctonst s podvozkem, je to Oktávka vlastně. Jinak na VW ted koukám taky, ale to bude asi jen chyba webu, ještě před týdnem tam byla. Na prodejnách ji stále mají a nový model ještě přijít nemá.
18. 6. 2013 17:10
Re: Laguna
Tak nic proti, ale začínám si myslet, žes v Laguně nejel. Že interier vypadá lacině, to je dobrej úlet, ale mysli si co chceš, že v naftě je to traktor, tak to pak nevím, proč jsou v testech dCička hodnocení jak projevem, tak i chodem velice kladně, a s tím zatočením, to taky nevím. Určitě jsi nejel s 4controlem, pak bys tohle nemohl napsat. A že auto nezatočilo??? No myslím si, že malinko přeháníš, a Lagunu si do svý reakce přidal jen pro zajímavost, aby jsi mohl psát pod tenhle článek... Vypsal jsi všechno nižší střední, většinou hatchbacky. A věř mi, já Lagunou najel hodně.
PS: Jakou výbavu jsi testoval, když byla levnější než Astra, Focus, Jetta i Corolla??? Tos testoval vrcholný verze proti základu??? Neztratil ses malinko? Takže promiň, ale nevěřím, že jsi to auto měl v ruce.
18. 6. 2013 17:18
Re: Laguna
Testoval jsem nejvyšší výbavy samozřejmě. Focus 1,6 EcoBoost, Opel Astru 1,6 Active, atd.. prostě vždy střed výbav od dané značky.. a ano Laguna nezatočila ani při 50km/h a ani v 40km/h ..podotýkám ,že pršelo ,ale na druhou stranu všechna auta v tom samém testu obstála a Laguna těžce propadla.. ohledně dálnice věřím ,že Laguna může být komfortní,ale prostě není stavěná na extrémní situace a nesedl bych do ní i kdybych měl jít pěšky,protože to je bezpečnější.. o interiéru mám trochu jiné představy než je v Laguně..což je na druhou stranu hodně individuální a chápu,že má někdo jiný názor než já.. ;)
18. 6. 2013 17:46
Re: Laguna
Samozrejme, vsetky auta zatocili v 60ke a Laguna ani v 40ke, napriek tomu, ze priecne a pozdlzne sily su v takej rychlosti skoro 2.5x mensie.
Ako vtip moze byt, ale tak pre deti do skolky. >:D :yes:

Mala vobec Laguna pneumatiky, ci si jazdil na diskoch?
18. 6. 2013 17:23
Re: Laguna
Nový model Jetty přijde v září tohoto roku.. ;) jen tak mimochodem.. jinak v Laguně a opakuju to naposled jsem jel.. proč bych si to asi tak vymýšlel?...Ano v historii dostala 5 hvězd.. a to je podle staré metodiky EuroNCAP.. takže v nových testech musíš odečíst jednu hvězdičku..
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:26
Re: Laguna
Jenže Laguna II se už nevyrábí, jinak v 50ti zatočí každý auto, na to se dělaj testy.... jen v některém dostaneš smyk, v druhém to ani nepostřehneš.
18. 6. 2013 17:29
Re: Laguna
Zmiňuju extrémní situaci.. pršelo jako z konve a zkoušel jsem reakci vozu při zatočení a Laguna prostě nezatočila oproti dalším zmíněným vozům.. není nad osobní zkušenost.. :-)
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:32
Re: Laguna
V Astře sem nové nejel, ale Jettě i Laguně ano ( včetně minulých generací, které jsme měli/máme doma) a Laguna mi mimo rozbitých okrsek přišla lepší i na mokru, byla těžší, dobrá stabilita i na sněhu, akorát není moc benevolentní ASR a ESP
18. 6. 2013 17:36
Re: Laguna
A že ti ten extrémní dešť vždy vyšel při testování různých vozů >:D Ty máš ale štěstí...
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 19:40
Re: Laguna
Byly povodně, voda po střechu... no a Laguna nezatočila... >:D

A tady hele jeho fotka z testování Clia!
19. 6. 2013 19:51
Re: Laguna
Neuvěřitelné, co někdo dokáže zplodit. Aquaplaning obou kol přední nápravy bych si i uměl představit, ale "auto nezatočilo" tedy moc dobře ne. 60 není závratná rychlost. Pokud auto zatočilo a šlo do nedotáčivého smyku, přičemž ostatní ne, tak bych se díval na pneumatiky.
18. 6. 2013 17:31
Re: Laguna
Tak to už asi nemyslíš vážně... >:D >:D >:D Takže podle tebe má Laguna III jen 4 hvězdy. Tak teď už si fakt myslím svý... 8-s
18. 6. 2013 17:59
Re: Laguna
a ještě nám pane řekněte jaké rozměry pneumatik na autech byly a jak jste v tomto sofistikovaném testu zajistil, že jste těmi čtyřmi nebo kolika vozy testoval při stejně prudkém dešti (který jen tak mimochodem nikdy extra dlouho nevydrží)
18. 6. 2013 19:24
Re: Laguna
V paralelním vesmíru se dějí různé zvláštnosti >:D
Avatar - kosmonaut
18. 6. 2013 17:19
Re: Laguna
Auto vypadá děsně lacině vevnitř? Laguna 3 má určitě problémy zvenku, ale zevnitř je udělaná festovně skoro jako Accord, jen ten posez je tak nějak všelijak, tady je Accord, nebo Mazda6 dál.
A ohledně toho zatáčení, no nemám zkušenost se základem, ale na druhou stranu můžu říct, že 4control je nejdynamičtější předokolka střední třídy. Zkus ji, budeš překvapený :-!
Avatar - eliot
18. 6. 2013 17:40
Re: Laguna
Naprosto souhlasím.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:42
Re: Laguna
Já musím konstatovat, že ten vnitřní prostor LIII byl krok vzad oproti LII. Posaz, prostornost, vše.. to je pro mě asi nejzávažnějším mínusem této generace.
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 17:44
Re: Laguna
Auto vypadá lacině i z venku >:D a souhlasím
19. 6. 2013 09:44
Re: Laguna
Pak jsi se probudil a svítilo sluníčko, maminka ti dala piškotky a kakao, šel sis hrát s dětmi na písek a v ruce, v ruce jsi třímal Ji: Jettu v měřítku 1:87 [odkaz]
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 17:22
A predsa...
nevyzerá až tak zle! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 17:45
Re: A predsa...
a taky nevypadá až tak dobře >:D
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 17:40
Laguna 2001 vypadá líp
a navíc ta aktuální vypadá jako kdyby se vyráběla před tou z roku 2001,aktuální Laguna je dizajnem tou nejhorší Lagunou,dát za tohle půl Mega může jenom trouba
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 17:41
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Taky musím souhlasit, že Laguna II byla moc hezkým vozem, bohužel se to vše zkazilo její pověstnou nespolehlivostí, ale já jakožto bývalý majitel na to mám zkreslený názor:D
Avatar - kosmonaut
18. 6. 2013 17:54
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Dlužno dodat, že dvojka byla moc hezkým vozem do faceliftu, tím ji vizuálně úplně zabili a z elegantní, štíhlé modelky se stala otravná nudná slepice ;-\
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 18:09
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Souhlasím
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 18:17
Re: Laguna 2001 vypadá líp
Tady jí to sluší více [odkaz]

vůbec si nechci přihřívat polívčičku >:D
18. 6. 2013 19:00
SHRNUTÍ
- Ošklivé
- Zastaralé
- Nekvalitní (francouzská "kvalita")
- Drahé - Laguna 530 000, Toledo 419 000
- Pomalé - zrychlení 0-100 Laguna 11,9; Toledo 10,1
Tak to bysme měli. Naprosto jistě je v této třídě jasná volba Seat Toledo :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 19:42
Re: SHRNUTÍ
Tak tvou volbu ve střední třídě, kam Toledo nepatří už víme.

No a jaká je tvá volba ve vaší třídě? Tipuji, že Karel.
Avatar - grifith
18. 6. 2013 19:51
Re: SHRNUTÍ
Bolela ta rána moc? >:D
18. 6. 2013 19:53
Re: SHRNUTÍ
Bajzo, zapomněl jsi hodit odkaz na konfigurátor... Nebo spíš jsi ho nenašel, viď. >:D To už je složitější než najít škodovku... >:D
Avatar - Ada je zase tady
18. 6. 2013 20:04
Re: SHRNUTÍ
No s Toledem bych to, co se týče ceny nesrovnával, je to jiná velikostní třída. Faktem je, že rendlíci se už dopracovali k designu palubní desky z Octavie model 1996. Ta vlna neurazí, ale nenadchne.

Ovšem tomu rendlíku rybník chybí jedna podstatná věc: verze 4 motion! A proto je ten bahňák de facto nepoužitelný.
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:07
Re: SHRNUTÍ
Ještě si zapoměl, že mu chybí pořádnej TDI PD chrochták >:D
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 21:28
Re: SHRNUTÍ
Hele, chápeš to, co to je za změna, tak málo negativních výtek a dokonce i pozitivní, že se někam dopracovali!

S Ádou je něco špatně... >:D
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 21:36
Re: SHRNUTÍ
>:-[] Áda asi na starý kolena měkne, nebo se zamiloval do démantu na kapotě a stydí se to přiznat >:D Naložil mu v jeho oblíbeném terénu Koleos 4x4 s ženou za volantem, tak to teď blbě nese >:D
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:04
Re: SHRNUTÍ
A co ta tvá střednětřídá Oktávka ? Nebo ti klucí na pískovišti za škodovku namlátili a ty teď v jejich zájmu prosazuješ Seat?:D
19. 6. 2013 09:35
Re: SHRNUTÍ
Ovšem O3 je jasná volba ve verzi kombi ;-)
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 20:31
Re: SHRNUTÍ
Laguna - zadné kotúčové brzdy v základe.
Toledo - za príplatok.
:no: :no: :no: :no: >:-[]
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 20:36
Re: SHRNUTÍ
Ty by si volil: [odkaz]

pred: [odkaz]

, to všetci vieme. Ešte niečo? Sa pozri na Ádu, toho dobehneš (úrovňou) tak za 50 rokov, aj on už dostal rozum.
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 20:52
Re: SHRNUTÍ
Ty asi nevíš že Rolls-Royce Ghost je předražený BMW řady 7,mám rád originál a proto bych si Rollse nekoupil ;-)
Avatar - PeterLuk
18. 6. 2013 21:27
Re: SHRNUTÍ
Lenže keby si si mal vybrať Ghosta alebo Rapida zadarmo, Adam by si vybral Rapida.
18. 6. 2013 21:32
Re: SHRNUTÍ
Tu sa usadil zbor komediantov alebo co to za moresy? >:D
Avatar - Andromeda
19. 6. 2013 00:18
Re: SHRNUTÍ
To určitě u Rollsů propadli v usedavý pláč, létající edo :-O
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2013 09:42
Re: SHRNUTÍ
žádné Britské auto není Britské , už přestat brečet museli se stím smířit aby mohli existovat
19. 6. 2013 11:17
Re: SHRNUTÍ
A co Jaguar, Mini, Bentley, Aston Martin, Mini, Peel?
19. 6. 2013 12:34
Re: SHRNUTÍ
Bejvavalo synak, Bentley je VW, Mini je BMW, Peel okrem P50 nevyrobili nic ine, Aston je vlastneny ciastocne talianskym fondom a Jaguar je indicky Tata Motors.
19. 6. 2013 16:43
Re: SHRNUTÍ
Ale pořád jsou to Britské značky ;-)
18. 6. 2013 22:28
Re: SHRNUTÍ
dobry vtip, smejem sa na tvojom prispevku celkom dlho, vysiel ti. Az teraz som pochopil, ze ti ide o recesiu na tomto fore.
18. 6. 2013 23:12
Re: SHRNUTÍ
Ty si můžeš SHRNOVAT akorát tak předkožku
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 19:42
tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabudnut
;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ronault.
18. 6. 2013 19:43
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Vem 2,0 TCe nebo dCi s 4C a jen tak nezapomeneš, samozřejmě v rámci střední třídy.
18. 6. 2013 19:47
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Toppere, zkus Lagunu s 4controlem, a nikdy nezapomeneš, který auto nejlíp drželo v zatáčkách, co se střední třídy týče. Přál bych každýmu jízdu s Lagunou GT 2,0 T 150 kW po okruhu v Mostě... A myslím, že se na ní nezapomene ani z hlediska designu.

Mimochodem, teď jsem se vrátil z obchodního centra, kde stála OIII 2,0 TDI 110 kW v ceně 657500,-. A to byla bez navigace, s manuální klimoua obyč. rádiem. No vnitřek STRAŠNEJ, plasty jako v rakvi. Takže zlatá laguna... Za tu cenu bych měl tu Lagunu s 4controlem se vším všudy...
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 19:59
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
ja o jazdnych vlastnostiach nepochybujem a ani o motoroch ... laguna ma dizajnovy problem.... predaje vravia jasne.... uz aj japonsky avensis preda v europe takmer dvakrat tolko aut rocne ako europska laguna.... nehovoriac ze aj i40 zvalcovala lagunu uz minuly rok..... a ja by som si tiez lagunu nekupil takze chapem tie slabe predaje... je to dizajnovy krok vedla... a ze je technika bombova a super je lagune pr.d platne ked vyzera ako vyzera.... ono dizajn je dost dolezity faktor uspechu... kedze dnesne auta sa uz viacmenej lisia iba vzhladom.... kvalita je podobna
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:06
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Topper bohužel jen teoretizuje, nikdy v autech o kterých diskutuje ani nejel >:D Ani v tý i40 :-) Ale nemužem mu upírat jeho názor na vzhled vozu... jestli se mu nelíbí je to jeho věc.
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:25
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
fakt sa mi nepaci ;-\ .... a pozri sa aj na predaje v eu.... ved je to hruza... bohuzial aj dizajn predava a hraje dost dolezitu rolu teda aspon u auta strednej triedy uz urcite je dizajn dolezitejsi ako v miniautach .... teoria ne-teoria.... fakt je ten ze predaje laguny su celoeuropsky mizerne a to takmer od zaciatku predaja modelu... takze asi nieco v tom bude ze to ludi neoslovuje..... a ajhla... hned prvy pohlad a je to jasne.... toto nemoze mat uspech
Avatar - Ozzman
18. 6. 2013 20:40
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Ano, prodeje jo, ale ty se vždy oháníš jen tím a prodeje nikdy objektivně nemohou zhodnotit kvalitu auta. Je hodně aut, které lépe jezdí, jsou lépe vybavené atd než ty, které se nejvíce prodávají. Prodej je o reklamě, o tom jaké je povědomí o značce, ale také o ceně atd.. Je spousty aut, co novináři vychválejí a pak se neprodává moc dobře. Je důležité si to auto aspon projít, sednout si, sáhnout si když už nic jinýho.
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:55
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
ale co z toho ked povieme ze laguna jazdi paradne a je bombova ked sa nepredava? a nie je o nu zaujem?

na slovensku stretnut lagunu je vacsie umenie ako stretnut phaeton.... ;-) a aj v ofrancuzsku stretnes viac dusterov ako laguny ;-)

chce to uz novu generaciu ... a to cim skor...
Avatar - Ada je zase tady
19. 6. 2013 00:27
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Firma rendlík a syn zanedlouho prodeje svého rybníku vylepší. Zajisté se přístrojová kaplička přestěhuje do středu palubky a analogová měřidla budou nahrazena digitálními :no: :no: :no: >:-[]
Avatar - Andromeda
19. 6. 2013 01:26
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Ádo, vždyť přece ona firma zkrachuje, jak jí pravidelně věštíš, tak jaké vylepšení ... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
20. 6. 2013 01:00
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Jistě zkrachuje. O tom není sporu. Nemyslím si však, že to bude hned příští měsíc. :-!
19. 6. 2013 09:29
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
S těmi prodeji máte pravdu řekl bych oba. Ty v tom, že prodeje opravdu nejsou žádná sláva a to je škoda. Ozzman v tom, že kvalita auta nemusí být uměrná prodejům. Podívej se, na vychvalovanou Mazdu6, já jich vidím opravdu málo, poslední generaci jsem viděl jna silnici jednou. A všichni se tu ohání jaké je to skvělé auto, čemuž věřím, ale prodeje taky nejsou myslím nic extra.

Laguna II byla v době uvedení opravdu pěkné auto a platí to i po letech, v tom se shodneme, FL jí podle mě úplně zabil a Laguna III se mi i přes věk opravdu líbí, líbí se mi ten její esprit který u francouzských aut chyběl a s těmito auty se vrací. Jediný problém bych měl s tím, že mám velmi špatnou zkušenost s 2,0 dci v Espace, kde odešel motor v 90 tis. 4 měsíce po záruce. Je ale pravda, že dovozce se k tomu postavil opravdu čelem.
Avatar - Ada je zase tady
20. 6. 2013 01:01
Re: tak tato laguna tej uz nepomoze nic, cim skor na nu zabu
Příště si kup auto a ne rendlíka. :-!
18. 6. 2013 20:11
Líbí se mi
S výjimkou druhé generace se všechny Laguny designově jednoznačně povedly, hodnotný interiér vždy jen umocnil skvělý první dojem. Jenže ona pověstná "spolehlivost" francouzských korábů zde platila dvojnásob ... jedničková Laguna byla pomalu stejně nespolehlivá jako první Toledo. S postupem času se to ale lepší - z míň vybavených kousků se můžou stát spolehliví kámoši.
Základní cena není zas tak strašná - když si člověk uvědomí, za kolik se prodává třeba podobně nakonfigurovaná i40 ... Citroen C5 ale vypadá exkluzivněji a stojí méně, uvažovat by se dalo i o Octavii III Elegance.

Když už se mluví o Laguně, zapomínat by se nemělo na tuto krásku

[odkaz]

Za pár šupů taková krása - no nekupte to!

Bravo Renault !! ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - flyboyeda
18. 6. 2013 20:55
Re: Líbí se mi
Bereš nějaké prášky?
Avatar - Alpinis182
18. 6. 2013 23:28
Re: Líbí se mi
... to že preferuje či se mu líbí něco jiného než tobě musí hned znamenat, že ten určitý bere nějaké prášky ? ?

:no: :no:
19. 6. 2013 14:33
Re: Líbí se mi
Co jsem napsal špatně? :-!
Avatar - Ada je zase tady
19. 6. 2013 00:29
Re: Líbí se mi
Poslední povedený rendlík byla R5. Od té doby chlapci intenzivně pracují na posílení prodejů VW.
Avatar - white label
19. 6. 2013 01:00
Re: Líbí se mi
>:D
Ale, že byla R5 fakt povedená je pravda... ;-)
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 20:12
spomienka
« Re: Kórejské Mondeo
Poloviční.. naivko... s tou dýchavičnou 1,7 CRDi, která dělá páteřní prodeje, budou rádi, když budou na polovině Laguny ;-)

Schválne skúste uhádnuť kto je tento prognostik ?? >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
18. 6. 2013 20:28
Re: spomienka
neviem kto to pisal ale sa riadne sekol... ono i40 predava uz momentalne lepsie ako laguna v europe ..... co ja prekvapeny nie som.... bolo to jasne a to aj napriek slabej ponuke motorov i40 lagunu uz poraza.... sila...

zeby to pisal GTI? on ma taketo chore hlasky
Avatar - idam.i
18. 6. 2013 20:48
Re: spomienka
Nie,GTI to nebol ! >:D
18. 6. 2013 21:34