Tady je facelift marný..! :no::no:
Je to sice malé vylepšení vzhledu..ale nestačí to. :-!
Rychle vrátit do Samsungu..a vyrobit normální evropské SUV!! 8-s
Kde si vzal tých 700? Základná cena je 590 tisíc za predokolku s dieslovým dvojlitrom 150 k v základnej výbave. Aj keď je pravda, podobný ix35 sa predáva o 80 tisíc lacnejšie, plus skoro stále tam majú ešte nejakú akciu. Renault je cenovo na úrovni VW Tiguan.
Zaujímavé - donedávna sa do Renaultu tunajší odborníci obúvali za nízke ceny, teraz mu vyčítajú vysoké ceny...
Koleosu to najviac pokazil prvý predstavený dizajn, po facelifte už to vyzerá o kus lepšie. Ide o nedocenený voz, priestorovo a variabilitou konkurenciu predčí a pomerom hodnota/cena tiež. Jeho chybou je, že nevsádza na lacné efekty, na ktoré dnešný absurdný trh zaberá.
Není to jen o designu. Problém je i vyšší cena, malá možnost výběru motorů. Třeba v ČR je základní cena 700 000,-, v Německu skoro 30 000,- Euro. Nějaké levnější varianty by prodejům třeba také pomohly.
Ale není, jel jsem kdysi přímé srovnání koleosu a freelanderu, ani jedno auto jsem před tím neznal, a dost mě překvapilo, o kolik byl koleos lepším autem, naprosto v každém parametru vyjma jízdy vyschlým řečištěm (oblíbené předváděčce LR/RR), kterou jsem pochopitelně nezkoušel, páč předpokládám, že na to si tahle SUV nikdo nekupuje.
Já v konkurenci jel (Ano x trail originál je lepší, ale taky dražší o dost) , ale jde o to co preferuješ, jestli jen komfortní svezení, tak vemu jiné auto. Nezatracoval bych koleose jen proto, že se většině nelíbí, mě nevadí a řízení mi přišlo slušné (i řazení, jel sem s manuálem). Možná je to tím, že sem na Renault zvyklý :-)
Největší problém tohoto auta je design, uvnitř pak např. sklon volantu - ten je opravdu otřesný, samotný volant taktéž, budíky - hrůza, řadící páka - to je návrat někam do 90-tých let. Dle mého se chce mrknout jak to dělá konkurence.
Jinak co se týká jízdních vlastností, tak spíše připomíná MPV, nikoliv SUV - ovšem terén samotný je pak bez připomínek.
je design exteriéru, který je takový nijaká. Jinak je to dobré auto. Ale na druhou stranu. Třeba taková ix35 je daleko větší obludka a prodává se dobře.
Souhlasím, ale pokud se na to podíváš z praktického pohledu ( prostor, cena, výbava, motor, schoponost 4x4), to auto za ty peníze v jeho segmentu moc chyb nemá :-)
Tak tímto faceliftem to definitivně zazdili! Stručná rekapitulace - původní provedení ošklivé, 1. facelift (relativně "nejpovedenější") nehezký a nynější třetí - hnus s přiblblým výrazem! Asi na tom faceliftu pracovali místní jíhoameričtí "odborníci"! Závěr: 1) Koleos je úplně stejnýá případ jako Latitude - pokud Renault dotáhne nějaký model od Samsungu do Evropy, je takřka jisté, že to bude neúspěch, protože na evropské konkurenty to auto nemůže stačit. 2) Stejně jako v případě Laguny III ani u Koleosu žádný facelift nepomůže. Jedinou cestu k prodejnímu úspěchu je postavit úplně nové a skutečně líbivé SUV. Že to Renault ještě nezapomněl, dokazuje nové Clio a Captur. Ty ale zase zazdil absurdní nabídkou motorizací :-(:no::no:
Souhlas. Design exteriéru je takový bezpohlavní, prostě nijaký. Interiér také žádný zázrak. Ale co se týče techniky podvozku a pohonu všech kol, je na tom Koleos opravdu velmi dobře. V terénu zvládne překvapivě hodně, podvozek je nečekaně robustní narozdíl od některých pseudoSUV. Bohužel pro Renault, v kategorii SUV prodává především image a design, o výkony v terénu, nebo sofistikovaný pohon všech kol tu nejde.
Neskutečně ošklivé auto, vypadá dokonce i přihlouple. To že to nejde normálně nafotit/ naretušovat ani pro oficiální fotky mluví za vše. Hnus na fotkách i v reálu. Tohle měla být Dacia a Koleos měl vypadat zvenku jako Duster. Děs a hrůza:
[odkaz]
Musím ti oponovat, to auto není vůbec špatné. Před pár měsíci sem ho byl uplnou náhodou projíždět, jelikož se tátovi líbilo. Já byl dost skeptický díkvy vzhledu, ale nakonec nám pan prodejce vnutil předváděcí jízdu. Jednalo se o 110kw Dci 4x4 v Black edition verzi za bratru půl míče ať nežeru. Překvapilo mne dost "simply clever" řešení vozu ( kufr, interiér), ale i slušný prostor na zadních sedadlech, jediné co mi kazilo dojem byla vrchní část palubky, která působila plastově v kontrastu s pěknými materiály všude jinde v interiéru ( Tam by se měli inspirovat u LagunyIII).
Jízda byla dobrá, auto ale není žádná houpačka, je tuhé a motor má typický Dci průběh ( žádný turbokopanec, ale lineární nárůst, někomu to vadí, nám co Dci jezdili to problém nedělá >:D ). Navíc Koleos těží z toho, že 4x4 pohon je ten, který se používá v Nissanu Xtrail, takže se v terénu oproti pseudoSUVčkám zas tak nezahanbí ( ale teréňák to fakt neni). Auto se mi postupem času začlo líbit a i když tuto kategorii nemusim, pro mě by to v cenové Kolem pů míče byla jasná volba. Za slušné peníze dostaneš schopný SUV se silnějším naftovým motorem a neni to takový prcek, jako třeba Yeti :-)