Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ovšem v této třídě je i nadále...
| 20. 6. 2013 10:19
...jasná volba [odkaz]%2CGPK4PK4%2C Ano, uhádli jste. Je to Škoda Yeti, nejlepší vůz na světě [odkaz]
Ovšem v této třídě je i nadále...
| 21. 6. 2013 07:37
Príroda niekedy robí kruté omyly...
Avatar - drtiphone
Ovšem v této třídě je i nadále...
| 21. 6. 2013 08:06
chlapče nešťastná, snad se z toho jednou dostaneš

PS: Tohle je jiná kategorie (i cenová)
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 10:34
tu nepomoze ani 10 faceliftov... jak vravi pali habera v superstar ... celeeee zle ;-)
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 10:41
Vše je otázka ceny... Myslím,že za 299.900,- Kč a dobrém marketingu by se to prodávalo dobře ;-)
Avatar - Ozzman
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 10:46
Musím ti oponovat, to auto není vůbec špatné. Před pár měsíci sem ho byl uplnou náhodou projíždět, jelikož se tátovi líbilo. Já byl dost skeptický díkvy vzhledu, ale nakonec nám pan prodejce vnutil předváděcí jízdu. Jednalo se o 110kw Dci 4x4 v Black edition verzi za bratru půl míče ať nežeru. Překvapilo mne dost "simply clever" řešení vozu ( kufr, interiér), ale i slušný prostor na zadních sedadlech, jediné co mi kazilo dojem byla vrchní část palubky, která působila plastově v kontrastu s pěknými materiály všude jinde v interiéru ( Tam by se měli inspirovat u LagunyIII).

Jízda byla dobrá, auto ale není žádná houpačka, je tuhé a motor má typický Dci průběh ( žádný turbokopanec, ale lineární nárůst, někomu to vadí, nám co Dci jezdili to problém nedělá >:D ). Navíc Koleos těží z toho, že 4x4 pohon je ten, který se používá v Nissanu Xtrail, takže se v terénu oproti pseudoSUVčkám zas tak nezahanbí ( ale teréňák to fakt neni). Auto se mi postupem času začlo líbit a i když tuto kategorii nemusim, pro mě by to v cenové Kolem pů míče byla jasná volba. Za slušné peníze dostaneš schopný SUV se silnějším naftovým motorem a neni to takový prcek, jako třeba Yeti :-)
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 10:56
Souhlas. Design exteriéru je takový bezpohlavní, prostě nijaký. Interiér také žádný zázrak. Ale co se týče techniky podvozku a pohonu všech kol, je na tom Koleos opravdu velmi dobře. V terénu zvládne překvapivě hodně, podvozek je nečekaně robustní narozdíl od některých pseudoSUV. Bohužel pro Renault, v kategorii SUV prodává především image a design, o výkony v terénu, nebo sofistikovaný pohon všech kol tu nejde.
Avatar - Ozzman
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 11:04
Souhlasím, ale pokud se na to podíváš z praktického pohledu ( prostor, cena, výbava, motor, schoponost 4x4), to auto za ty peníze v jeho segmentu moc chyb nemá :-)
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 11:16
Největší problém tohoto auta je design, uvnitř pak např. sklon volantu - ten je opravdu otřesný, samotný volant taktéž, budíky - hrůza, řadící páka - to je návrat někam do 90-tých let. Dle mého se chce mrknout jak to dělá konkurence.

Jinak co se týká jízdních vlastností, tak spíše připomíná MPV, nikoliv SUV - ovšem terén samotný je pak bez připomínek.
Avatar - Ozzman
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 11:18
Já v konkurenci jel (Ano x trail originál je lepší, ale taky dražší o dost) , ale jde o to co preferuješ, jestli jen komfortní svezení, tak vemu jiné auto. Nezatracoval bych koleose jen proto, že se většině nelíbí, mě nevadí a řízení mi přišlo slušné (i řazení, jel sem s manuálem). Možná je to tím, že sem na Renault zvyklý :-)
Avatar - Dinar
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 13:01
Ale není, jel jsem kdysi přímé srovnání koleosu a freelanderu, ani jedno auto jsem před tím neznal, a dost mě překvapilo, o kolik byl koleos lepším autem, naprosto v každém parametru vyjma jízdy vyschlým řečištěm (oblíbené předváděčce LR/RR), kterou jsem pochopitelně nezkoušel, páč předpokládám, že na to si tahle SUV nikdo nekupuje.
Avatar - Ozzman
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 13:06
Mě přišel Xtrail komfortnější na silnici :-)
Avatar - 3_diamanty
podobny pripad ako laguna
| 20. 6. 2013 11:11
ano auto je prakticke a paci sa mi navigacia pekne na palubovke ;-) .. auto ma svoje kvality ... bohuzial ten vonkajsi dizajn :'-( opat krok vedla
podobny pripad ako laguna
| 21. 6. 2013 07:38
Ešte keby si vedel, čo píšeš...
Avatar - kosmonaut
Děs a hrůza
| 20. 6. 2013 10:52
Neskutečně ošklivé auto, vypadá dokonce i přihlouple. To že to nejde normálně nafotit/ naretušovat ani pro oficiální fotky mluví za vše. Hnus na fotkách i v reálu. Tohle měla být Dacia a Koleos měl vypadat zvenku jako Duster. Děs a hrůza:
[odkaz]
Děs a hrůza
| 20. 6. 2013 11:01
:yes:
Beznadějný případ
| 20. 6. 2013 11:02
Tak tímto faceliftem to definitivně zazdili! Stručná rekapitulace - původní provedení ošklivé, 1. facelift (relativně "nejpovedenější") nehezký a nynější třetí - hnus s přiblblým výrazem! Asi na tom faceliftu pracovali místní jíhoameričtí "odborníci"! Závěr: 1) Koleos je úplně stejnýá případ jako Latitude - pokud Renault dotáhne nějaký model od Samsungu do Evropy, je takřka jisté, že to bude neúspěch, protože na evropské konkurenty to auto nemůže stačit. 2) Stejně jako v případě Laguny III ani u Koleosu žádný facelift nepomůže. Jedinou cestu k prodejnímu úspěchu je postavit úplně nové a skutečně líbivé SUV. Že to Renault ještě nezapomněl, dokazuje nové Clio a Captur. Ty ale zase zazdil absurdní nabídkou motorizací :-( :no: :no:
Beznadějný případ
| 21. 6. 2013 07:39
Ty si chlapče v žiadnom z tých áut ani nesedel, inak by si nepísal také také voloviny.
ČISTÝ PAPÍR
| 20. 6. 2013 11:04
Tady ani Laurens van den Acker nic nezmůže. Renault by měl vzít čistý papír a vše od znovu. Na současném Koleosu je tak jediným pozitivem jeho jméno.

Celkem by mě zajímalo jestli je nějaká země (Argentina?), kde se Koleosu daří.

Za mě :no:
ČISTÝ PAPÍR
| 20. 6. 2013 15:10
Někde se asi prodává. Za loňský rok se jich prodalo cca 58 000. To je o 5 000 víc než např. Touaregů.
Avatar - 3_diamanty
ČISTÝ PAPÍR
| 20. 6. 2013 15:27
touareg je ina trieda.... skus porovnat predaje koleosu s tiguanom ;-)
Jediný problém Koleosu
| 20. 6. 2013 11:13
je design exteriéru, který je takový nijaká. Jinak je to dobré auto. Ale na druhou stranu. Třeba taková ix35 je daleko větší obludka a prodává se dobře.
Jediný problém Koleosu
| 21. 6. 2013 07:42
Koleosu to najviac pokazil prvý predstavený dizajn, po facelifte už to vyzerá o kus lepšie. Ide o nedocenený voz, priestorovo a variabilitou konkurenciu predčí a pomerom hodnota/cena tiež. Jeho chybou je, že nevsádza na lacné efekty, na ktoré dnešný absurdný trh zaberá.
Ovsem v teto diskusi je i nadale...
| 20. 6. 2013 11:38
...nejvetsi trouba [odkaz] . Ano, uhadli jste, je to Adam Novák, nejvetsi trouba na svete >:D
Avatar - Ozzman
Ovsem v teto diskusi je i nadale...
| 20. 6. 2013 11:58
:yes:
Avatar - Misanick
Ovsem v teto diskusi je i nadale...
| 20. 6. 2013 16:01
Vždyť si z vás dělá celou dobu srandu. Octavii TDI přece nemůže mít nikdo jako auto snů. Když už tak aspoň fkombíku, fmetle a nahlínách >:D >:D >:D .
Ovsem v teto diskusi je i nadale...
| 20. 6. 2013 19:02
Souhlasím :yes:
Ovsem v teto diskusi je i nadale...
| 20. 6. 2013 23:32
My si zase delame srandu z nej, akorat on to nejspis nechape, proste takovy trouba >:D
Avatar - 3_diamanty
Ovsem v teto diskusi je i nadale...
| 20. 6. 2013 12:25
:yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 12:37
prvy koleos: [odkaz] [odkaz]

prvy facelift: [odkaz]
terajsi druhy facelift: [odkaz]

tazko povedat ktory je najskaredsi ;-)
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 13:43
Koleos sice není zvenku vyloženě krasavec, ale proporce má celkem vyvážené narozdíl od takové hroudy jako je ix35.
Avatar - 3_diamanty
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 14:22
predaje nam jasne ukazuju ktore auto je hrouda >:D ...... a ktore naopak bestseller ;-)
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 14:28
Prodeje nám ukazují, které auto je prodejně úspěšné. Které auto je hrouda, nám ukazují oči.
Avatar - 3_diamanty
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 14:58
nebudem sa hadat.... mas pravdu ;-) >:D :yes:
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 15:08
;-) :yes:
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 20. 6. 2013 15:08
Není to jen o designu. Problém je i vyšší cena, malá možnost výběru motorů. Třeba v ČR je základní cena 700 000,-, v Německu skoro 30 000,- Euro. Nějaké levnější varianty by prodejům třeba také pomohly.
koleos a jeho nekonecne modernizacie
| 21. 6. 2013 07:49
Kde si vzal tých 700? Základná cena je 590 tisíc za predokolku s dieslovým dvojlitrom 150 k v základnej výbave. Aj keď je pravda, podobný ix35 sa predáva o 80 tisíc lacnejšie, plus skoro stále tam majú ešte nejakú akciu. Renault je cenovo na úrovni VW Tiguan.
Zaujímavé - donedávna sa do Renaultu tunajší odborníci obúvali za nízke ceny, teraz mu vyčítajú vysoké ceny...
Avatar - 3_diamanty
koleos, modus, laguna, latitude a dalsie prisery
| 20. 6. 2013 15:28
a renault sa stale nepouci a nepouci ;-) ....

aspon ze clio a captur su uz pekne auta

:yes:

kazdopadne to vyzera tak ze v europe pezot dobieha renault.... este to bude zaujimave... zeby siel pezot cez reanult? to bude goooool :yes:
koleos, modus, laguna, latitude a dalsie prisery
| 20. 6. 2013 15:58
Peugeot se samozřejmě díky výprodejům může v pohodě před Renault dostat. Měl by si však dávat pozor, aby u toho nezkrachoval.
koleos, modus, laguna, latitude a dalsie prisery
| 21. 6. 2013 07:49
A ty sa poučíš a zmúdrieš kedy? >:D
hrdy renault
| 21. 6. 2013 00:04
Neboji se na ten kakanec dat barvu, ktera mu nalezi.
Avatar - Jaros71
Rychle nový model..
| 24. 6. 2013 01:21
Tady je facelift marný..! :no: :no:
Je to sice malé vylepšení vzhledu..ale nestačí to. :-!
Rychle vrátit do Samsungu..a vyrobit normální evropské SUV!! 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku