Testy
Jsou z hlediska cílových zákazníků asi nejpodobnější auta na trhu (odpovídají tomu i v tabulce uvedené v podstatě shodné výkonové údaje). Mě více oslovuje FR, i když je škoda, že na rozdíl od GT nemá některé detaily (ani za příplatek) co měla minulá generace, třeba celočerný interiér, lakované brzdové třmeny... to jsou věci, které mohl sportovní stupeň výbavy FR myslím zahrnovat i nyní.
...tohle jsem od Kia nečekal. Jízdní dojmy se nesou v až překvapivě pozitivním duchu. Gradující turbomotor? Bravo! Podvozek se podle všeho také povedlo nastavit - základ má výborný, takže tady to zase takové překvapení není. Cenová politika je zvolena také rozumně (navíc se dá očekávat, že to časem spadne třeba někam ke 450 tyčkám).
No asi se to povedlo 😄 Teda až na ten kolotočářský zadní nárazník...
Moc dobře Kia :yes:
No asi se to povedlo 😄 Teda až na ten kolotočářský zadní nárazník...
Moc dobře Kia :yes:
"Vykradení" automobilových mozků z BMW a VW se začíná čím dál více projevovat.Tak to prostě je.... a jestli pojedou v tomto tempu dále, tak pro některé automobilky to není dobrá zpráva.Shreyer prostě zatopil pod kotlem....
Kia na to jde s citem. Žádné přestřelené ambice, žádné honibrko. To se cení. Kdo nutně potřebuje být king, určitě nepůjde cestou Kie Ceed GT.
Nicméně právě jako GT, vůz na každodenní ježdění vcelku ideál. Bohužel je tu jeden zádrhel, a ten se jmenuje Golf GTD. Díky dieselu pro natočení více km vhodnější než Ceed GT, a co do zábavnosti si nebudou mít vozy příliš co vyčítat.
Každopádně Kia zřejmě odvedla výbornou práci, kritika se nemá čeho chytit. A že nutně nebude lepší než Golf GTI či Leon Cupra? No a vadí to někomu? Ceed GT má estetické kvality a příslušnost k jiné koncernové rodině je znát. Je tu tedy další alternativa, a to je důležité.
Žádný krok pro třídu malých H-H, ale významný skok pro Kiu. První Kia, kterou můžete opravdu chtít srdcem. Čistá stylovka Soul promine :-!
Nicméně právě jako GT, vůz na každodenní ježdění vcelku ideál. Bohužel je tu jeden zádrhel, a ten se jmenuje Golf GTD. Díky dieselu pro natočení více km vhodnější než Ceed GT, a co do zábavnosti si nebudou mít vozy příliš co vyčítat.
Každopádně Kia zřejmě odvedla výbornou práci, kritika se nemá čeho chytit. A že nutně nebude lepší než Golf GTI či Leon Cupra? No a vadí to někomu? Ceed GT má estetické kvality a příslušnost k jiné koncernové rodině je znát. Je tu tedy další alternativa, a to je důležité.
Žádný krok pro třídu malých H-H, ale významný skok pro Kiu. První Kia, kterou můžete opravdu chtít srdcem. Čistá stylovka Soul promine :-!
Furt GTD , vpravo GTD vlevo GTD ,, pochopte že diesel je nuda , pro spořílky, pokud chceš utratit svoje peníze za něco co tě bude bavit a budeš si večer říkat " musel sem ho mít??" a ráno když ho nastartuješ řekneš " jooo to sem musel" pak si nemáš co vyčítat . Takovýhle auta se nekupujou s kalkulačkou v ruce buď chceš nebo nechceš !
skvele napisane,,,,,,,, kritikov je coraz menej 😉 , niet co kritizovat :yes😒br />
vyvazenost po vsetkych strankach bude silna zbran ceedu GT ... podobne ako je to aj u vw GTI a GTD
vyvazenost po vsetkych strankach bude silna zbran ceedu GT ... podobne ako je to aj u vw GTI a GTD
Cenu jsem čekal tak o patesát tisíc výš, tenhle Ceed stojí skoro stejně jako malé hot hatche typu Fiesta ST nebo 208 GTi. Hodně dobrá nabídka, pokud někdo hledá HH/GT postavené na nižší střední.
fiestu st kupis v pl za 70tis zl, cize 420tis. to je dost rozdiel.
Jaká je pointa srovnání polské ceny Fiesty a české ceny Ceedu?
velmi jednoducha. ceed GT stoji v pl 87tis zlotych. tie auta si cenou vobec nekonkuruju.
Nechme Polsko Polskem, v ČR stojí podobně vybavená Fiesta ST kolem 500 tisíc Kč, 208 GTi ještě o něco víc a Ceed GT, ač pořád o trošku dražší, tady není úplně jiná cenová kategorie.
Já osobně teda tíhnu k hot hatchům postaveným spíš na malých autech, ale pokud chce někdo rychlou nižší střední, je Kia velmi dobrou možností.
Já osobně teda tíhnu k hot hatchům postaveným spíš na malých autech, ale pokud chce někdo rychlou nižší střední, je Kia velmi dobrou možností.
tyhle čínský vykopávky jsou opravdu hnus.
tvůj příspěvek má váhu a rozhled 8-s :no:
Niektori z nas chcu ostry styling a rezervu vykonu na horsie casy, ale inak mame radi pohodu za volantom a nechce sa nam pri morning commute radit 138x z N na 1 a dalsich 138x spat.
nechapem potom, na co by si taky clovek kupoval hothatch.
1. Presne pre dovody, ktore som vymenoval vo svojom prispevku - konkretne v jeho prvej casti.
2. Moderne automaty radia rychlejsie nez sebelepsi vodic dokaze preradit manual so spojkou. Telo ma svoje limity.
3. Pretoze je rok 2013 a nepouzivame pisacie stroje z roku 1953.
4. Pretoze manual je mrtvy.
2. Moderne automaty radia rychlejsie nez sebelepsi vodic dokaze preradit manual so spojkou. Telo ma svoje limity.
3. Pretoze je rok 2013 a nepouzivame pisacie stroje z roku 1953.
4. Pretoze manual je mrtvy.
Ano moderní automat umí přeřadit skutečně bleskurychle, ale myslíš, že je to ta nejdůležítější věc, kterou při ostřejší jízdě potřebuješ? Mě osobně je jedno jestli zařadím o pár desetin vteřiny později než by to udělal automat. Jenže to není vůbec podstatný, protože těch pár desetin vteřiny auto letí dál setrvačností, takže jestli tam ten kvalt spadne o chvilku později vůbec nic neřeší. Naopak s manuálem mám k dispozici spojku se kterou můžu pracovat např můžu určit jestli ji pustím rychle nebo pomalu a tím redukovat prokluz kol při rozjezdu nebo třeba při přeřazení z 1 na 2. na kluzkým povrchu i 2 na 3 nebo naopak při podřazování, aby se mi nezastavili prudkým podřazením na mokru nebo sněhu kola. To automat jaksi nedovede. Neboj jezdil jsem s obojím, takže můžu porovnávat. Manuál nikdy nebude mrtvý. Možná v autech na ježdění z bodu A do B u ostřejších aut a sporťáků je potřeba klacek mezi sedačkama 😉
to je sice vsetko pekne, ale😒br />
1. tak rychly automat si do kie ci ineho auta nizsej strednej nekupis
2. dvojspojkove automaty su rychle pri radeni hore a hlavne pokial radis tak, aby mali predvoleny stupen. skus si to svihat po okreskach a radit hlavne smerom dole v rychlom slede za sebou - zabudni o rychlosti.
3. manual zdaleka nie je mrtvy.
1. tak rychly automat si do kie ci ineho auta nizsej strednej nekupis
2. dvojspojkove automaty su rychle pri radeni hore a hlavne pokial radis tak, aby mali predvoleny stupen. skus si to svihat po okreskach a radit hlavne smerom dole v rychlom slede za sebou - zabudni o rychlosti.
3. manual zdaleka nie je mrtvy.
1. DSG
2. nezapomeň že při podřazování dává dvouspojka meziplyny a to velmi dobře (zůstaňme u DSG) navíc u toho stále dokáže myslet na určitou životnost. Jestli dokážeš podřadit o 2 stupně rychleji než DSG ovšem s meziplynem, bez přetáčení motoru a bez kopance tak jsi u mě frajer :yes:
2. nezapomeň že při podřazování dává dvouspojka meziplyny a to velmi dobře (zůstaňme u DSG) navíc u toho stále dokáže myslet na určitou životnost. Jestli dokážeš podřadit o 2 stupně rychleji než DSG ovšem s meziplynem, bez přetáčení motoru a bez kopance tak jsi u mě frajer :yes:
ad2) nesuď podle sebe všechny 😉 existuje pořád nějaké procento řidičů, kteří jsou za všech okolností rychlejší, než DSG a jiné běžné dvojspojky. Pravda, nejnovější PDK už bude nepřekonatelný oříšek i pro ně.
ad4) Koně už by v tom případě meli být mrtví přes 100 let a taky se pořád používají 😄
a zbytek už popsal ryccardo, takže za mě jen bodově.
- s automatem nikdy nevymýčkneš spojku u FWD nebo AWD při nedotáčivém smyku
- s automatem nikdy nedokážeš zaspojkovat zadokolku
- s automatem budeš v zimě odkázán vždy jen na winter režim, který navrhoval bůhvíjaký ajťák.
- s automatem nikdy nezažiješ ten pocit, kdy ti po jednom dlouhém zmáčknutí brzdy, čtyřech prošlápnutích plynu, čtyřech pohybech rukou, čtyřech jemných mechanických cinknutích a osmi zadupnutích spojky, zteče malá kapka potu po spánku a ty projíždíš pomalý vracák s úžasným pocitem, kdy sis poctivě odmeziplynoval 6 --> 5 --> 4 --> 3 --> 2, ubrzdil jsi to ze 180 na 50 a vlezl se tam >😒]
ad4) Koně už by v tom případě meli být mrtví přes 100 let a taky se pořád používají 😄
a zbytek už popsal ryccardo, takže za mě jen bodově.
- s automatem nikdy nevymýčkneš spojku u FWD nebo AWD při nedotáčivém smyku
- s automatem nikdy nedokážeš zaspojkovat zadokolku
- s automatem budeš v zimě odkázán vždy jen na winter režim, který navrhoval bůhvíjaký ajťák.
- s automatem nikdy nezažiješ ten pocit, kdy ti po jednom dlouhém zmáčknutí brzdy, čtyřech prošlápnutích plynu, čtyřech pohybech rukou, čtyřech jemných mechanických cinknutích a osmi zadupnutích spojky, zteče malá kapka potu po spánku a ty projíždíš pomalý vracák s úžasným pocitem, kdy sis poctivě odmeziplynoval 6 --> 5 --> 4 --> 3 --> 2, ubrzdil jsi to ze 180 na 50 a vlezl se tam >😒]
4 kotuce v predu 16 palcove cize menej ako 16ku elektron tam nedate,zadne kotuce seria ako bezne ceedy,brzdice seria akurat nafarbena na cerveno a trocha odolnejsie platnicky...prosim opravte si to tam Recaro tam je ,ale brembo brzdy ani nahodou :-!
hadam si nemyslis, ze brembo robi iba 18" kotuce s 6 piestikmi. brembo kotuce ci platnicky si mozes kupit aj do fabie...
to tu predsa netvrdim..brembo brzdy si predstavujem inak nie seriovy brzdic natrety na cerveno.platnicky bez loga brembo,brzdice taktiez,cize jednoduchy brzdic ani 4piestik to neni...seriova hadica ,takze sportove brzdy su to neni ani nahodou.resp.brzdy ktorymi sa treba chvalit :no:
idealny kompromis medzi rychlym takmer HH a beznym GT na dennodenne pouzitie... kia na to ide sikovne.... ziadne prvoplanovane nezmyselne premotorovane delo u ktoreho by podvozok nestihal.... ale naopak... idealne podvozkovo aj vyknovo navhrnute GTecko vhodne aj pre beznych smrtelnikov na bezne jazdenie :yes😒br />
takto sa to ma robit super ..... a kia uz nemusi nikoho dohanat..... ukazala ze vie postavit spickove auto bez nejakych slabin a obmedzeni a nielen technicky spickove auto ale aj velmi pekne auto 😉 ... takto sa to ma robit .... uz nie je kia ta znacka ktora musi dotahovat konkurenciu.... naopak, konkurencia pomaly ale isto ma plne ruky prace s korejskou produkciou ktora je uz na spici 😉
Dizajn kie pro ceed GT nema chybu.. a aj 5dverak je paradny.... dokonale GTecko so vsetkym co k tomu patri... dokaze vyvolat emocie a zaroven sa netvari ako nejake supersport na ktory sa ani nehra... Schreyer je proste frajer.... postavil dokonalu karu vhodnu pre kazdeho , karu ktora nikoho nenecha na pochybach ze kia ide s dobou a je na spici v triede...
podvozok, motor, dizajn, - vsetko je pekne vyvazene.... a aj cena je vyborna..... niet pochyb ze kia vytasila silnu zbran 😉 :yes: , konkurencia sa bude musiet zacat viac obracat ... dufam ze reci o lowende z korei uz nadobro skoncili a aj menej ineligentni pochopia ze kia je dnes uz inde ako pred 10 rokmi 😉
mam radost ze kia postavila prave taketo auto... skvele jej to pozdvihlo imidz a dokazalo nam vsetkym ze na to ma... ze ma na to byt na spici v akomkolvek segmente rovnako ako europske automobilky ... premia nepremia... mozem sa len smiat.... rozdiely su dnes uz tak zanedbatelne ze to ani nedava zmysel to nejako triedit.... spicka je dnes siroka.... zleho auta uz niet... a ceed GT rozhodne patri k tomu najlepsiemu v danom segmente... :yes😒br />
auto je na fotkach nadherne [odkaz] .... a nazivo bude asi este krajsie... cervene vyzera uzasne :yes😒br />
myslim ze je skutocne dobre ze kia prisla s tymto autom.... a ja verim ze za par rokov nebude ceed GT jedina silna kia v europskej ponuke... ciele kie su ovela vyssie ... a uz teraz sa tesim ako sa niektore studie so zenevy dostanu do seriovej podoby .. mame sa na co tesit ... a aj vdaka silnej konkurencii je dnes kia tam kde je..... takze vdaka patri aj konkurencii.... ktora donutila kiu aby sa zlepsila :yes:
takto sa to ma robit super ..... a kia uz nemusi nikoho dohanat..... ukazala ze vie postavit spickove auto bez nejakych slabin a obmedzeni a nielen technicky spickove auto ale aj velmi pekne auto 😉 ... takto sa to ma robit .... uz nie je kia ta znacka ktora musi dotahovat konkurenciu.... naopak, konkurencia pomaly ale isto ma plne ruky prace s korejskou produkciou ktora je uz na spici 😉
Dizajn kie pro ceed GT nema chybu.. a aj 5dverak je paradny.... dokonale GTecko so vsetkym co k tomu patri... dokaze vyvolat emocie a zaroven sa netvari ako nejake supersport na ktory sa ani nehra... Schreyer je proste frajer.... postavil dokonalu karu vhodnu pre kazdeho , karu ktora nikoho nenecha na pochybach ze kia ide s dobou a je na spici v triede...
podvozok, motor, dizajn, - vsetko je pekne vyvazene.... a aj cena je vyborna..... niet pochyb ze kia vytasila silnu zbran 😉 :yes: , konkurencia sa bude musiet zacat viac obracat ... dufam ze reci o lowende z korei uz nadobro skoncili a aj menej ineligentni pochopia ze kia je dnes uz inde ako pred 10 rokmi 😉
mam radost ze kia postavila prave taketo auto... skvele jej to pozdvihlo imidz a dokazalo nam vsetkym ze na to ma... ze ma na to byt na spici v akomkolvek segmente rovnako ako europske automobilky ... premia nepremia... mozem sa len smiat.... rozdiely su dnes uz tak zanedbatelne ze to ani nedava zmysel to nejako triedit.... spicka je dnes siroka.... zleho auta uz niet... a ceed GT rozhodne patri k tomu najlepsiemu v danom segmente... :yes😒br />
auto je na fotkach nadherne [odkaz] .... a nazivo bude asi este krajsie... cervene vyzera uzasne :yes😒br />
myslim ze je skutocne dobre ze kia prisla s tymto autom.... a ja verim ze za par rokov nebude ceed GT jedina silna kia v europskej ponuke... ciele kie su ovela vyssie ... a uz teraz sa tesim ako sa niektore studie so zenevy dostanu do seriovej podoby .. mame sa na co tesit ... a aj vdaka silnej konkurencii je dnes kia tam kde je..... takze vdaka patri aj konkurencii.... ktora donutila kiu aby sa zlepsila :yes:
Mily topper, neber ma v zlom, ale Tvpje vylevy, aka je to dokonala kara mi uz pripada ako spamovanie tejto diskusie. Tvoj nazor dokonale uz vsetci poznaju, neopakuj sa. Mam pocit, ze si sa z toho auto asi uz aj ***. Naozaj sa trosku kontroluj, lebo budes vyzerat ako chlapec, ktoremu dali po velmi dlhom zobrani cukrik. Autu sa neda upriet pekny dizajn a na to hodnotenie skveleho motora si pockame taky rok a potom sa ukaze, ci spolahlivot nedobehla tie predcasne ody na radost.
Myslim, si, ze HH od akejkolvek znacky by mali byt financne nedostupnejsie, pretoze sa taketo rychle auta dostavaju do ruk testosteronovym chalanom, ktori si cestu mylia s okruhom... takym len felicie do ruk.
Myslim, si, ze HH od akejkolvek znacky by mali byt financne nedostupnejsie, pretoze sa taketo rychle auta dostavaju do ruk testosteronovym chalanom, ktori si cestu mylia s okruhom... takym len felicie do ruk.
klidek 😉 :yes: :yes: :yes😒br />
vazne v pohode ziadne strachy ....
len uplne normalne hodnotim moje dojmy 😉
vazne v pohode ziadne strachy ....
len uplne normalne hodnotim moje dojmy 😉
Taky se mi to auto líbí..
Ten sportovní německý design je tam prostě znát! 😉
Rozhodně je to zajímavá varianta pro hodně zákazníků , co něco podobného hledají.
A za zajímavé peníze dostanou dobré auto..!
Jen musejí počítat s velkým cenovým poklesem při následném prodeji..je to pořád KIA. :-! 😉
A proto se zase ta hlavně německá konkurence až tak moc bát nemusí..
Ten sportovní německý design je tam prostě znát! 😉
Rozhodně je to zajímavá varianta pro hodně zákazníků , co něco podobného hledají.
A za zajímavé peníze dostanou dobré auto..!
Jen musejí počítat s velkým cenovým poklesem při následném prodeji..je to pořád KIA. :-! 😉
A proto se zase ta hlavně německá konkurence až tak moc bát nemusí..
Tím poklesem myslíš třeba rozdíl mezi Ceedem a Golfem 80tis. u nového a 40 tis. u 5let starého auta.
Když jsem kupoval před 6lety Accent 1,5Crdi za 350tis., tak stála Fabie 1,9TDi ve stejné výbavě 480tis.. Po 5 letech jsem Accenta prodal za 80 tis.nájezd 220tis.km a Fabia se prodávala za 130 tis.
Nebo základní Atos stál před 5 lety 150tis. a dnes se prodává kolem 70tis. Fox byl o 100tis. dražší a prodává se max. o 20tis.dráž.
Takových srovnání si můžeš udělat mraky a skoro vždy ti vyjde, že když kupuješ nové auto tak je vzhledem k vyšším pořizovacím cenám největší provar naopak u koncernu.
Ten vyšší propad používají jako jeden s argumentů pro zdůvodnění vyšší ceny oproti konkurenci koncernový prodejci.
Když jsem kupoval před 6lety Accent 1,5Crdi za 350tis., tak stála Fabie 1,9TDi ve stejné výbavě 480tis.. Po 5 letech jsem Accenta prodal za 80 tis.nájezd 220tis.km a Fabia se prodávala za 130 tis.
Nebo základní Atos stál před 5 lety 150tis. a dnes se prodává kolem 70tis. Fox byl o 100tis. dražší a prodává se max. o 20tis.dráž.
Takových srovnání si můžeš udělat mraky a skoro vždy ti vyjde, že když kupuješ nové auto tak je vzhledem k vyšším pořizovacím cenám největší provar naopak u koncernu.
Ten vyšší propad používají jako jeden s argumentů pro zdůvodnění vyšší ceny oproti konkurenci koncernový prodejci.
hlavně to auto nedávejte testovat mistru VAVWERKOVI... Chce to někoho více "čistého" :-!
určitě bych to dal tobě, ty jsi ten nejvhodnější. A test začni prosím informací o čínském výrobci jménem Kia, to nalákáš opravdu velké množství čtenářů 8-s :no:
8-s o jaké Číně je řeč? Myslíš o té co psal bezmozek kasprik? Vavwerka je neseriozní a z jeho testů je vždy cítit odkud vítr vane... holt si tu bezednou CCS z Bolky musí nějak zasloužit >😒]
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej... takhle to ve světě chodí, tak už nebuď naivní :-!
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej... takhle to ve světě chodí, tak už nebuď naivní :-!
neviem ci je to problem len u mna ale ani jednu fotku mi nechce nacitat.... sroti sroti a nic.... nejaka divna galeria ;-\ , stary dizajn prevedenia galerii na stranke bol lepsi ;-\ co uz
test coskoro urcite bude aj u nas a rasto chvala da autu urcite zabrat ale zase nema problem pochvalit akekolvek auto.... uz sa neviem dockat nejakeho videa.... a realnej jazdy a dojmov.... co to sme sice na videu uz videli skor ale predsa len seriovka v oficialnom teste este len teraz pride :yes😒br />
Mne osobne sa paci ze kia nemala prehnane velke ambicie a nesla za maximalnym vykonom ale postavila idealne GTecko na bezne dennodenne jazdenie ktore dokaze vyvolat emocie a byt aj rychle a pritom prakticke.... kia na to ide dobre.... je vidiet ze nie su to ziadni amateri ktori sa nechaju zlakat chvilkovym uspechom.... ale vsetko maju prekoumane a treba s nimi ratat vzdy a vsade :yes😒br />
PS: este pridam jedno pekne video: [odkaz] vazne pekne auto :yes:
test coskoro urcite bude aj u nas a rasto chvala da autu urcite zabrat ale zase nema problem pochvalit akekolvek auto.... uz sa neviem dockat nejakeho videa.... a realnej jazdy a dojmov.... co to sme sice na videu uz videli skor ale predsa len seriovka v oficialnom teste este len teraz pride :yes😒br />
Mne osobne sa paci ze kia nemala prehnane velke ambicie a nesla za maximalnym vykonom ale postavila idealne GTecko na bezne dennodenne jazdenie ktore dokaze vyvolat emocie a byt aj rychle a pritom prakticke.... kia na to ide dobre.... je vidiet ze nie su to ziadni amateri ktori sa nechaju zlakat chvilkovym uspechom.... ale vsetko maju prekoumane a treba s nimi ratat vzdy a vsade :yes😒br />
PS: este pridam jedno pekne video: [odkaz] vazne pekne auto :yes:
Krásne, rýchle, kvalitné, proste Cee´d GT !!! :yes: :yes: :yes:
Som velmi rád že dojmy sú véééľkej časti len pozitíívne ... !
Na prvý pokus velmi vydarené autííčko na rychlejsie svezenie ... ! >😁
KIA GRATULUJEM KRASA, snat budem mat moznost tuto nadheru niekedy vyskusať lebo je to poriadne lákadlo !!! :yes: :yes: :yes😒br />
BRAWO
Som velmi rád že dojmy sú véééľkej časti len pozitíívne ... !
Na prvý pokus velmi vydarené autííčko na rychlejsie svezenie ... ! >😁
KIA GRATULUJEM KRASA, snat budem mat moznost tuto nadheru niekedy vyskusať lebo je to poriadne lákadlo !!! :yes: :yes: :yes😒br />
BRAWO
pockaj jak ti tu hned budu pisat ako aj mne ze tu onanujes 😉 ... hold niektori nevedia zniest radost toho druheho 😉 .....
ano suhlasim .... krasne auto.... dokonale auto v ramci moznosti ake kia ma :yes😒br />
dovolim si napisat ze toto auto vo mne vyvola viac emocii ako kdejaky sportiak ( neprehanam myslim to naozaj vazne ) ... skvely dizajn... Schreyer je proste pan dizajner a kia nemohla spravit lepsi kauf ... ale vratme sa k auticku.....
Auto na mna posobi velmi solidnym a sportovym dojmom.... pritom ale citit z neho klasickeho ceeda... cize ono to bude opat komfortne a pohodlne auticko na beznu jazdu.... rychlu jazdu 😉 ako stvorene ... meagane RS aj focus ST mozu byt v klude... toto auto nema za ciel ich nahanat ani porazat.... na to nema ani motor ani podvozok.... cielom ceedu GT je prilakat novych zakaznikov ako alternativu napriklad k leonu FR alebo golfu GTD ci GTI ... ide o pekne GTcko skutocne s velmi podarenym dizajnom ... osobne sa mi dokonca 5 dverak paci este viac pretoze posobi tak zaujimavejsie s tym bodykitom nahodenym na klasickom 5 dveraku :yes😒br />
Vzhladom ze sa jedna o prvy korejsky pokus o tzv HH alebo povedzme to rovno GTecko... lebo nie je to HH .... tak ide o celkom vydareny pokus... aspon zatial su dojmy zvacsa pozitivne..... co ma prekvapilo v interieri je ten prepinatelny digitalny pristrojovy panel so stupnicou plnenia turba .... skvela sranda.... a nahodou celkom zaujimava a efektna.... podla mna velmi podareny detail :yes😒br />
Test este len pride.... dopredu toho vela nevieme.... auto by malo by malo byt rychle ale zaroven aj komfortne.... tak sa uz tesim na test.... vyzera ze kia robi zo dna na den velke pokroky .... a toto auto sa ma sancu stat korejskou legendou a mozno aj nielen korejskou.... drzim kii palce :yes:
ano suhlasim .... krasne auto.... dokonale auto v ramci moznosti ake kia ma :yes😒br />
dovolim si napisat ze toto auto vo mne vyvola viac emocii ako kdejaky sportiak ( neprehanam myslim to naozaj vazne ) ... skvely dizajn... Schreyer je proste pan dizajner a kia nemohla spravit lepsi kauf ... ale vratme sa k auticku.....
Auto na mna posobi velmi solidnym a sportovym dojmom.... pritom ale citit z neho klasickeho ceeda... cize ono to bude opat komfortne a pohodlne auticko na beznu jazdu.... rychlu jazdu 😉 ako stvorene ... meagane RS aj focus ST mozu byt v klude... toto auto nema za ciel ich nahanat ani porazat.... na to nema ani motor ani podvozok.... cielom ceedu GT je prilakat novych zakaznikov ako alternativu napriklad k leonu FR alebo golfu GTD ci GTI ... ide o pekne GTcko skutocne s velmi podarenym dizajnom ... osobne sa mi dokonca 5 dverak paci este viac pretoze posobi tak zaujimavejsie s tym bodykitom nahodenym na klasickom 5 dveraku :yes😒br />
Vzhladom ze sa jedna o prvy korejsky pokus o tzv HH alebo povedzme to rovno GTecko... lebo nie je to HH .... tak ide o celkom vydareny pokus... aspon zatial su dojmy zvacsa pozitivne..... co ma prekvapilo v interieri je ten prepinatelny digitalny pristrojovy panel so stupnicou plnenia turba .... skvela sranda.... a nahodou celkom zaujimava a efektna.... podla mna velmi podareny detail :yes😒br />
Test este len pride.... dopredu toho vela nevieme.... auto by malo by malo byt rychle ale zaroven aj komfortne.... tak sa uz tesim na test.... vyzera ze kia robi zo dna na den velke pokroky .... a toto auto sa ma sancu stat korejskou legendou a mozno aj nielen korejskou.... drzim kii palce :yes:
víš, na to aby se někdo stal legendou, musí přinášet pokrok, nové technologie, nové pohledy, vytvářet třídy, nejen se trefovat do masového vkusu. To, že konečně vytvoříš konkurenceschopné auto, které konečně nevypadá jak žebřiňák z bangladéše, z tebe legendu neudělá. Budiž, je to slušné auto, bude se prodávat díky ceně. Ale nic extra to nebude, on to není sporťák, ale GT a tak do nabídky rozhodně patří automat a určitě i výkonná nafta. Dokud toto nebude v nabídce, bude to v podstatě kusová stylovka, možná že jim o to jde. Umím si ale představit stylovější auta. Jak už tu někdo poznamenal, je to slušně vypadající, dobře vybavené auto za pěkné peníze. Ale taky nic víc. Legendou by se stala jedině, kdyby se v ní zabil Kim Čong Un. Což je dost nepravděpodobné. 😉
Auto asi dobrý, cena - nevím, nevím.
Aspoň u nás je Cee-apostrof-D synonymem auta za babku a vysolit za něl půl mega bude asi vořech.
Líbí se mi, že na něm Kia tak maká, tu sport verzi - zdá se - vzali vážně. Vědí, kde a jak zatlačit a fakt, že to nepřekoňovali a nepřesportovali (a možná si tak nechali místo na to zmíněné RS) o tom svědčí.
Nicméně minulá generace tohoto vozu semi líbila více, než současná "bota".
Na "bravo" to není, ale na paleček rozhodně :yes:
Aspoň u nás je Cee-apostrof-D synonymem auta za babku a vysolit za něl půl mega bude asi vořech.
Líbí se mi, že na něm Kia tak maká, tu sport verzi - zdá se - vzali vážně. Vědí, kde a jak zatlačit a fakt, že to nepřekoňovali a nepřesportovali (a možná si tak nechali místo na to zmíněné RS) o tom svědčí.
Nicméně minulá generace tohoto vozu semi líbila více, než současná "bota".
Na "bravo" to není, ale na paleček rozhodně :yes:
za babku bol mozno tak predosly ceed 😄 ... doba sa uz ale trosku pohla ... je na case vyjst z ukrytu 😉 a poobzerat sa ako sa v sucasnosti uz veci maju 😉
Za babku je i současný Ceed.
A mezi verzemi za "cenu od", jež se prodávají suverénně nejvíce, a verzí GT je velký cenový odskok - podobně jako u Méganu a jeho RS verzemi.
Jenže na rozdíl od toho Méganu RS, který je mezi uctívači HH legendou, je Kia "jen" rychlejší verze jinak levného auta.
Za sebe říkám, že aspoň podle tohoto textu, to auto vypadá jako celek dobře nakonfigurované a nastavené, rád bych ho projel.
A mezi verzemi za "cenu od", jež se prodávají suverénně nejvíce, a verzí GT je velký cenový odskok - podobně jako u Méganu a jeho RS verzemi.
Jenže na rozdíl od toho Méganu RS, který je mezi uctívači HH legendou, je Kia "jen" rychlejší verze jinak levného auta.
Za sebe říkám, že aspoň podle tohoto textu, to auto vypadá jako celek dobře nakonfigurované a nastavené, rád bych ho projel.
Sice ještě bude třeba počkat na nějaký podrobnější test popřípadě osobní dojmy, ale v tomto případě bych to bravo možná i použil.
No řekni, čekal jsi snad, že to Korejci napoprvé udělají dobře? Nezkarikují sami sebe? Nenakombinují autu protichůdné vlastnosti? Nebo to prostě nezesloní nějak jinak?
Cedník je po Genesisu druhý Korejec, za kterého bych byl ochoten utratit peníze a který běžně doporučuji svému okolí jako dobré auto a pokud je pravda to, co se píše ve článku, tak o verzi GT to bude platit dvojnásob.
No řekni, čekal jsi snad, že to Korejci napoprvé udělají dobře? Nezkarikují sami sebe? Nenakombinují autu protichůdné vlastnosti? Nebo to prostě nezesloní nějak jinak?
Cedník je po Genesisu druhý Korejec, za kterého bych byl ochoten utratit peníze a který běžně doporučuji svému okolí jako dobré auto a pokud je pravda to, co se píše ve článku, tak o verzi GT to bude platit dvojnásob.
V podstatě jsem to čekal.
Kia pod vedením evropanů ví kde a jak zlepšovat a vodítek a benchmarků měli zatraceně hodně.
Klidně mohli dát pod kapotu něco jako 2,0 GDI/200kW, nebo i něco silnějšího (a udělat tak auto, které si koupí pět lidí z miliónu), ale logicky sáhli po menším objemu a přiměřeném výkonu.
Co se týká jízdních vlastností, tak na to to chce projet, nebo aspoň test od někoho, kdo je dokáže popsat, neboť čas na okruhu není dostatečně vypovídající...
Kia pod vedením evropanů ví kde a jak zlepšovat a vodítek a benchmarků měli zatraceně hodně.
Klidně mohli dát pod kapotu něco jako 2,0 GDI/200kW, nebo i něco silnějšího (a udělat tak auto, které si koupí pět lidí z miliónu), ale logicky sáhli po menším objemu a přiměřeném výkonu.
Co se týká jízdních vlastností, tak na to to chce projet, nebo aspoň test od někoho, kdo je dokáže popsat, neboť čas na okruhu není dostatečně vypovídající...
"Naše značka oslovuje úplně jiné cílové zákaznické skupiny - klienty s vyššími než průměrnými příjmy, kteří hledají za své peníze skutečnou kvalitu," reagoval Miloš Adámek, mluvčí Hyundai Motor Czech."
Sice to není perla od nějakého zdejšího diskutéra, ale nominaci si to jistě zaslouží>😁
Jinak to GT vypadá ještě hůř než základní verze, tuzeři by z něj měli radost, tak snad aspoň "dobře" jezdí...
Sice to není perla od nějakého zdejšího diskutéra, ale nominaci si to jistě zaslouží>😁
Jinak to GT vypadá ještě hůř než základní verze, tuzeři by z něj měli radost, tak snad aspoň "dobře" jezdí...
pri pohlade na kiu ceed GT aj spanielske auto emocion bledne zavistou 😉 :yes😒br />
je fajn ze kia tento model spravila.... haterom trosku zmizli usmevy z tvare :yes:
je fajn ze kia tento model spravila.... haterom trosku zmizli usmevy z tvare :yes:
Při pohledu na Ceed GT heterákům trošku zmizel úsměv z tváře a vám koreákům z toho zase nápadně zřídla stolice... >😁 >😒] 😉
Hele, zkus někdy Seat, budeš překvapený 😄 Já ty auta mám fakt rád, jsou jiná než zbytek koncernu 😄 i když v nečem ošizená 😄
.... překvapuje mě těch 3300 otáček na šestku při 130kmh..... to je na turbomotor strašně moc, pokud někdo bude chtít trvale cestovat rychlostí řekněme 160kmh, bude motor nesmyslně vytočený, bude hlučný a spotřeba bude hodně vysoká.....
Chápu, že HH by měl mít relativně krátké kvalty kvůli pružnosti na okreskách, ale tohle je podle mě až moc....
Jinak auto asi moc povedené, klobouk dolů před korejcema.... :yes:
Chápu, že HH by měl mít relativně krátké kvalty kvůli pružnosti na okreskách, ale tohle je podle mě až moc....
Jinak auto asi moc povedené, klobouk dolů před korejcema.... :yes:
Tak Golf III GTI byl okopírován, vč té červené čárky vpředu 😉
ps: pošlete, prosím, někdo pár ubrousků panu Topperovi, objevili se mu na monitoru nějaké bílé fleky >😁
ps: pošlete, prosím, někdo pár ubrousků panu Topperovi, objevili se mu na monitoru nějaké bílé fleky >😁
Ten čas se mi nezdá. Tedy změřen byl jistě dobře, ale je otázka s jakým autem. Jestli s tím, co si může každý koupit v autosalónu nebo tím, co bylo pečlivě odladěné na zajetí tohoto času s upraveným podvozkem, motorem atd. Přeci jen by bylo dost podivné, aby auto, které svými výkony nijak nevyniká (zrychlení 7.7 sek. atd.) to natřelo autům, které jsou výkonější a jízdně jistě nebudou horší (např. zmiňovaná toyota GT86). Osobně mi tento čas příjde asi tak reálný (se sériovým autem) jako udávané výkony korejských aut versus realita (to jak to skutečně jede)... Udávané hodnoty zrychlení a rychlostí se spíše přibližují motoru 1,4 TSi-118 kW od VW než motorům co mají 150 kW. Vždyť např. Golf 1,4 TSi-118 kW zrychluje za 8 sekund a maximálku má 220 km/h. U motoru se 150 kW bývají hodnoty kolem 7 sekund a 235-240 km/h.
vzdy sa najde niekto kto pochybuje.... ten okruh nie je o maximalke ani o co najlepsom zrychleni z 0 na 100...... megane RS na nom tiez poraza silnejsie a papierovo rychlejsie auta ako je on sam.... a nikto nepochybuje ze je to skutocnost a realita..... zajazdit severnu smycku co najlepsie a najrychlejsie je predovsetkym o podvozku brzdach pruznom zrychleni ... auto musi byt perfektne zohrate... pozri si ake auta tam porazil megane RS a tiez budes neveriacky krutit hlavou.... 😉 ako je to mozne ked megane je pomalsi v zrychleni aj maximalke ....
tu je nieco o tom okruhu: [odkaz]
tu je nieco o tom okruhu: [odkaz]
Mne to tiež napadlo, 150kW z 1.6 akosi neviem od H/K .... Sú dve možností, buď nabrúsili motor na tých extrémnych 150 alebo prikreslili. Ak motor má 150 kW predpokladám, že životnosť bude kratšia. Mám 1,6 benzín s mäkkým turbom a nebudem meniť chip na povedzme 169 kW, zabijem ho a to nepotrebujem. V štátoch tiež vie H pekne skresliť údaje ale tam majitelia dajú značku na súd a H platí pokuty.
ak ide o to tak u H/K sa dokazalo pri merani ma podstatne lepsi cas ako su udavane na papieri, priklad kia optima crdi pri zrovnavani so superbom 2,0 TDItestoval to neviem ci nie autobuild, i30 1,6GDI dosiahla lepsi cas ako vykonniejsie auta tiez sa potvrdilo ze je dobre nastavena, test kia optima 2,0tgdi pri testovani sice prehrala so 6valcami ale sa im vyrovnala a to skoncila za MB E300 [odkaz]
zrychlenie 0-100km/h predsa nie je ziaden smerodatny udaj. staci, ze musis 0-100km/h radit, lebo prevodovka je kratsia a desatinky bezia. o tom, ze gt ma kratku prevodovku svedci aj to, ze pri 130km/h toci az 3300ot - taky 1.6eb toci 2750ot.
na okruhu teda sekas rychlosti pekne za sebou podla potrieb.
na okruhu teda sekas rychlosti pekne za sebou podla potrieb.
presne tak.. ved nejazdime po dialnici ale po okruhu kde sa radi... pridava brzdi.. zataca.. a tak abolutne hodnoty zrychlenia a maximalky tu nezohravaju az taku prioritnu ulohu.. na dialnici by to bolo ine... tam papierovo rychlejsie a lahsie auto by bolo vpredu... na okruhu to platit nemusi ... rozhoduje vela faktorov... podvozok, pneumatiky brzdy pruznost motora.... celkova zohratost auta s prevodovkou a podvozkom.... v tomto su najlepsi focus a megane.... a kia rozhodne vzhladom na svoj vykon na okruhu nesklamala... je to GT auto na okrsky a tu sa ukazala jeho sila... nie je to dialnicne delo ako niektore ine sportove auta ktorych prioritou je najvacsia maximalka a najlepsie zrychlenie.....
Ten čas je z dnešního pohledu dost tragický (gt86 nemůžeš brát jako měřítko). Navíc u naprosté většiny konkurentů se jedná o časy zajeté různými pisálky, zatímco u této Kii to vypadá na čas zajetý továrním jezdcem. 😉
a co tak vw scirocco 2.0TSI 147kw ( 2009 ) cas 8:47 .... to nie je tragedia? preco stale treba hladat v kii problem tam kde nie je.... bude to rychle auto .... a pochybnosti mnohych su v podstate nezmyselne.... realita ukaze ze mam pravdu :yes😒br />
ja si myslim ze kia rozhodne nesklamala... bude to jazdecky skvele auto ale pritom GTecko aj na bezny den.. ziaden zavodak zase.... pozor na to.... niektori si asi myslia ze kia chce ohrozit megana RS... tak potom preto su sklamani.... cielom bolo byt vyborny za kazdych okolnosti a ponuknut rychle cestovne GTecko na bezny den :yes: a to sa kii podarilo do bodky
ja si myslim ze kia rozhodne nesklamala... bude to jazdecky skvele auto ale pritom GTecko aj na bezny den.. ziaden zavodak zase.... pozor na to.... niektori si asi myslia ze kia chce ohrozit megana RS... tak potom preto su sklamani.... cielom bolo byt vyborny za kazdych okolnosti a ponuknut rychle cestovne GTecko na bezny den :yes: a to sa kii podarilo do bodky
Ano, Scirocco dalo NS za 8:46 (200😄, ale za jeho volantem nebyl tovární jezdec, nýbrž postarší pisálek Horst von Saurma, který si navíc, na rozdíl od automobilek, nemůže moc diktovat, kdy si ten svůj čas zajede. K tomu bychom neměli opomenout ani vývoj v oblasti pneumatik, kdy CSC 3 obuté na tom Sciroccu představovaly tehdy konkurenci PS2 ze stáje Michelinu. Ve výsledku by tak Scirocco za srovnatelných podmínek, se stejným jezdcem za volantem a se stejnými gumami zajelo významně lepší čas než ta Kia.
Zásada kupce eurodrzka - auto z Koree nebo Francie - pryč od něj - největší kvalita = Česko, Německo, Japonsko 😄
A toti máš z vlastní hlavy a tvé zkušenosti jsou ti velkou oporou >😁 >😁 >😁
Jak kvalitní angličáky z Česka, Německa nebo Japonska jsou, to bohužel nevím ...
Jak kvalitní angličáky z Česka, Německa nebo Japonska jsou, to bohužel nevím ...
hod kontra a porovname kia vs golf 😉 nech narod rozhodne 😉
Zajímavé je, že ačoli jsou v H/K schopní výborně naladit podvozek, tak Veloster, který má být zábavným autem, je taková bída.
Možná je to tím, že je Veloster cílený na jiné trhy, Ceed je pro Evropu a tady by mu to až tak neprošlo. Nebo je to tak, že ne všechno se povede (jako Golf super a O3 bída).
presne tak... riesit veloster v eu nema zmysel... ani soul... tieto auta su robene pre amikov a tam maju patricny uspech.... amici tiez neriesia neuspech jeepu v japonsku alebo lincolnu v eu..... proste kazde auto je cielene na iny trh a veloster nie je pre europu.... je to len taka bokovka v portfoliu hyundaia a zda sa ze aj celkom uspesne u amikov.....
:yes😒br />
tato fotogaleria so 147 fotkami nema chybu [odkaz] ... nadhera.... som uneseny :yes😒br />
asi najkrajsia kia z mojho pohladu... a urcite aj jedna z najsportovejsich ... toto auto sa skutocne podarilo..... neskutocne solidne a efektne sportovo vyzera na foto :yes:
tato fotogaleria so 147 fotkami nema chybu [odkaz] ... nadhera.... som uneseny :yes😒br />
asi najkrajsia kia z mojho pohladu... a urcite aj jedna z najsportovejsich ... toto auto sa skutocne podarilo..... neskutocne solidne a efektne sportovo vyzera na foto :yes:
leon je pekne auto... sice ano vzdy v nom budem vidiet velku ibizu ale je to pekne auto a cupra bude urcite lepsia ako ceed GT... ale 1,8TSi tam som si nie isty
skoda ze toho golfika nedala.. snad v dalsej generacii ho uz da 😉 ... ale aj tak som spokojny :yes: myslim ze rozhodne kia nesklamala
paci sa mi ze to auto je aj rychle a nielen dobre vyzera.... jasne nie je to HH.... ale vyrovnat sa casu toyote GT86 ktoru rasto chvala vychvalil do nebies ako skvele jazdi... tak to klobuk dole ..... pisem gratulaciu do korei :yes:
Osobně se u Ceedu GT těším na podvozek, ten by mohl být skvělý.
najlepsie na tom vsetkom je to ze to auto bude vhodne aj na denno-denne pouzitie a pritom dokaze jazdit aj rychlo :yes😒br />
inak ked sme uz pro tych casoch tak zajazdila kia ceed GT na nurburgingu rychlejsie ako vw scirocco 2.0TSI z r 2009.... porazila ho o 2 sekundy :yes: ... 😉
Jinak řekne, že je to jen tvrdé a pomalé...
Čas na ringu má Kia stejný jako GT86 hlavně díky faktu, že na ringu jsou dlouhé, táhlé zatáčky a navazující dlouhé rovinky, na kterých se atmosférický dvoulitr nemůže s turbomotorem vůbec měřit.
O schopnostech podvozku v zatáčkách by mnohem více řekl nějaký G-meter.