Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes: 😄
Tady to (hlavně poslední dobou) je s "kvalitou info" takové... 😉
PS: Ano "Der Spiegel" je (řekněme) něco jako český TÝDEN (myslím spíš zpočátku, za pana Hvížďaly - dnes směřuje spíš k tomu bulváru.. 😐 ), kvalitní investigativní týdeník :yes: 😄
Tady to (hlavně poslední dobou) je s "kvalitou info" takové... 😉
PS: Ano "Der Spiegel" je (řekněme) něco jako český TÝDEN (myslím spíš zpočátku, za pana Hvížďaly - dnes směřuje spíš k tomu bulváru.. 😐 ), kvalitní investigativní týdeník :yes: 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přesně, já jsem přečetl jen bulvár a už jsem supěl, takže mi "design" ušel. Fokt by měl vědět, že oddělení designu podléhá Wolfgangu Eggerovi a ten zas Walterovi de Silva - a bez požehnání představenstva VW AG se nikdo ani neuprdne. Vlastně se divím, jak by mohl zaříznout elektromobily sám. Spíš jim nesedí jeho názory a tak si našli hůl.
Je hezké, že zaměstnáváte retarda Fokta, ale už jste mohli opravit ten nesmysl s bulvárem, redaktor si to zřejmě popletl s českým Špíglem, který už neexistuje. Der Spiegel je po celém světě uznávaný zpravodajský týdeník, referenční titul. To se stává, když v redakcích pracujou pitomci bez jakéhokoli vzdělání a rozhledu. Já vím, tohle je mainstream o autech, žádná vyšší liga, ale přece jen, pánové...
A možno našimi príspevkami z panov redaktorov po piatich rokoch aj niečo vykrešeme. 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
😄 mě jen fascinuje, že nesmysly neopravují. Auto.cz se tváří jako "prémiovej" web, tohle by snad neprošlo ani v Blesku...
Jestli VW klucí chtěli zprovoznit elektrický R8 e-tron, tak měli jedinou šanci - objednat si to u Toyoty, ten vyhozený pán to patrně brzo pochopil.
Ale jinak se mi líbí, že v zahraničních firmách (a asi hlavně amerických) nemají problém vykopnout i někoho z top managementu, v českých firmách jsou tihle paňáci nedotknutelní i kdyby byli sebevíc neschopní, v české firmě by vykopli projektového manažera projektu, i když všichni budou vědět, že měl moc malé pravomoci aby mohl něco zásadního ovlivnit.
Ale jinak se mi líbí, že v zahraničních firmách (a asi hlavně amerických) nemají problém vykopnout i někoho z top managementu, v českých firmách jsou tihle paňáci nedotknutelní i kdyby byli sebevíc neschopní, v české firmě by vykopli projektového manažera projektu, i když všichni budou vědět, že měl moc malé pravomoci aby mohl něco zásadního ovlivnit.
Vyhodit neschopnýho je fajn, vyhodit ze stejný funkce každej rok novýho šéfa (vloni touhle dobou ze stejnýho místa letěl Michael Dick) je kravina. Co 10 měsíců mění šéfa jen *** a za 10 měsíců zaostávající technickej vývoj nedoženeš - to nejspíš nebude vo šéfovi, žejo? >😒]
Můžeme jen spekulovat, ale zdá se, že problémem je jeho negativní (konzervativní) postoj k alternativním pohonům. Vodík, nebo elektřina podle něj aktuálně nedávají smysl a vývoj tímhle směrem více méně zařízl. Těžko na něj lze hodit, že A1 a R8 nedotáhl do konce, na to tam byl příliš krátce, ale smetl je ze stolu.
S těmahle názorama na místo před 10 měsícema nastupoval, co čekali? Navíc Audi má zpoždění ve vývoji A4 takže odložení alternativních modelů bylo spíš na místě. To je o určení priorit a Durheimer se rozhod spíš správně - co neodhad správně byla reakce vedení Audi. Přitom se o něm psalo jako o možnym nástupci Winterkorna. Vyhodit člověka jeho renomé a zkušeností takhle na hodinu, navíc po pár měsících mi příjde jako hodně velká kravina.
Tady nejde o nějaké odložení o rok, nebo o dva, ale spíš o deset let. A v případě elektromobilů by to mohlo být nikdy, popřípadě jen ve specifických aplikacích. Viděl totiž větší smysl v hybridech jako překlenovací technologii. Nemohu říct, že s ním nesouhlasím, ale jeho přístup k věci se zřejmě nahoře nelíbí. Asi si představovali, že pod jeho vedením dojde k vypilování daných technologií k jeho spokojenosti. Ne že to po pár měsících pověsí na hřebík s tím, že aktuálně nedávají smysl a nebudou do nich zbytečně lít peníze.
Audi se musím jen smát, protože nejdříve šefdesignera jim přetáhnou korejci a od té doby KIA a Hyunday se pořádně rozjela a upřímně začala dělat výrazně designově hezčí vozy jak nějaké čtyři kroužky pro tep...
Jde to s vámi nějak ke dnu. Vzpomínám, když jsem jako malý obdivoval vaše nádherný výtvory, ale ted bych nešel do jediného modelu a zvolil bych Mercedes, BMW nebo Opel.
Jde to s vámi nějak ke dnu. Vzpomínám, když jsem jako malý obdivoval vaše nádherný výtvory, ale ted bych nešel do jediného modelu a zvolil bych Mercedes, BMW nebo Opel.
Nikdo z nás jak jsme tady pánům do karet nevidíme, důvodů zatím může být 100 vč těch, které by nás nenapadly. Mnohdy se s posty hýbe podle zajímavých karet, byť jmenovatel je společný - prachy.
Konečně si Peter Schreyer bude mít s kým pokecat v rodným jazyce. 😉
Tak s FERDINANDem [odkaz] bylo vždy "VWeselo" a asi bude "naVWěky" 😉
PS: Že by se "hroutil" další z (jeho) plánovaných termínu na "oVWládnutí" trhu (planety)? 😄
PS: NEvíte že NEJvětší tajemství je že "všechno je (přesně) naopak"? 😉
PPS: Ani u mne NEeee 😄
PPPS: Mimochodem na té fotce je právě s novým ŠÉFem vývOOOOje ULRICHem HACKENBERGem 😉
ale inak suhlas kylie 😉 :yes😒br />
od audi utekaju dizajneri aj sefovia.... akosi uz pravidelne .... >😁
Aspoň než jsme za něj zacvakli 11000000000 kč :yes: >😁
Snad se mu chudákovi nezaměstnanýmu co při exekuci neměl ani televizi daří a má alespoň na suchej chleba [odkaz] [odkaz] když si furt kupuje tak ku*va drahý obrazy >😒]
Tisková zpráva VW přesně před rokem - "Důležitou změnou je, že Wolfgan Durheimer, dosavadni šéf Bentley a Bugatti se stane členem představenstva Audi starajícím se o technický vývoj" >😁 >😒]
Evidentně vůbec NEtušíte NEznáte životopis kariéru WOLFGANGa DÜRHEIMERa - jinak byste takovou bubost nenapsal 😉
A vyhodit tak nadprůměrného schopného člověka s takovou kariérou po 10ti měsících (když navíc rozhodl spíš SPRÁVNĚ - viz MT), to je fakt HLOUPOST
Vaše "plácání" o Ženě a život apod. na téhle (velmi pravděpodobně) HRUBÉ CHYBĚ ze strany WINTERKORNa nic ne(z)mění (je to o to "absurdnější", že W.D. dál stál za svými přístupy a názory a v audi aplikoval jen to s čím tam přišel/nastoupil + "chaosu", rsp. skluzům ve vývoji dle všeho spíš PROSPĚL!). NEJ-ABSURDNĚJŠÍ je fakt, že Dürheimer měl být (pravděpodobným) WINTERKORNovým (který je už v "pozdním důchodu" - táhne mu na 67) nástupcem!
PODIVNÝ "stařecký vrtoch"! A pokud na povrch ne"vyleze" něco "zásadního", (asi) jen TĚŽKO budete hledat pro svůj názor oporu. Tady prostě vedení udělalo CHYBU, tohle se vskutku NEdělá - viz (správná) připomínka od Hammunasakra(y) - přesně před rokem vedení VW jmenování Dürheimera (při těch "rošádách" ve vedení firmy) popisovalo jako zcela ZÁSADNÍ věc - a po 10ti měsiích ve funkci člověku jeho reputace a minulosti udělají tohle?!? BEZ zjevného důvodu? (resp. nejspíš proto že je VÍC v realitě než Winterkorn? SMUTNÉ
A předmětem "sporu" není ani zastavení e-tronů ani další domněnky uváděné v bulváru, ale platforma MSB od Porsche a její použití/nepoužití pro novou A8.
😄