Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf Variant jde do prodeje, v základu stojí 379 tisíc korun

Volkswagen zahajuje prodej nové generace Golfu Variant. Kombi je o 29 tisíc korun dražší než hatchback.
Zpět na článek
21. 6. 2013 13:10
21. 6. 2013 13:11
21. 6. 2013 13:19
21. 6. 2013 14:32
21. 6. 2013 15:04
21. 6. 2013 15:19
21. 6. 2013 15:24
21. 6. 2013 17:41
22. 6. 2013 07:30
22. 6. 2013 13:47
23. 6. 2013 20:28
24. 6. 2013 00:51
21. 6. 2013 19:03
21. 6. 2013 19:46
21. 6. 2013 23:00
22. 6. 2013 01:08
21. 6. 2013 13:28
21. 6. 2013 17:46
21. 6. 2013 15:07
21. 6. 2013 14:13
21. 6. 2013 23:09
21. 6. 2013 17:53
21. 6. 2013 14:25
21. 6. 2013 18:06
21. 6. 2013 18:28
21. 6. 2013 21:06
21. 6. 2013 21:23
21. 6. 2013 21:52
21. 6. 2013 22:09
21. 6. 2013 22:40
22. 6. 2013 08:39
22. 6. 2013 11:04
21. 6. 2013 21:07
21. 6. 2013 22:07
21. 6. 2013 21:12
22. 6. 2013 08:44
21. 6. 2013 21:09
21. 6. 2013 21:16
21. 6. 2013 21:55
21. 6. 2013 22:28
21. 6. 2013 23:01
21. 6. 2013 21:55
21. 6. 2013 21:10
21. 6. 2013 22:14
21. 6. 2013 22:26
21. 6. 2013 21:49
21. 6. 2013 13:10
krásne kombi...
také krásne kombi ešte golf nikdy v minulosti nemal... jedno z najkrajších kombi v triede... palec hore :yes:
a cena žiadne prekvapenie, ako sa píše v článku... tak nejak som si to aj +/- myslel, že to bude...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 13:14
Re: krásne kombi...
Tomuhle bych krása teda fakt neřikal >:D ale cena neni špatná..
21. 6. 2013 13:21
Re: krásne kombi...
a čomu hovoríš teda krása ty? nie je snáď tento golf elegantné a vyvážené kombi? pozri sa na jeho predchodcov... nevravím, že je to modla a iné sa mi nepáčia... ale radím ho ku najkrajším kombi v triede...
Avatar - JuckiCZ
21. 6. 2013 13:27
Re: krásne kombi...
Volil bych Civica všemi deseti...
Ale Golf je vyvážený, neurazí, oproti minulé generaci určitě krok vpřed, to se musí nechat.
21. 6. 2013 13:57
Re: krásne kombi...
Je to určitě nejhezčí Golf Kombi zatím, vo tom žádná.

Ale když se podíváš, jak vypadají opravdu náhderné kombíky, bez ohledu na třídu - i40, Mazda6, nový Civic, tak tohle je zas jen typický Golf - neurazí, nenadchne.
Avatar - idam.i
21. 6. 2013 15:06
Re: krásne kombi...
Ty bláho,ty máš odvahu.Rýžu porovnávať,čo porovnávať,dokonca vychváliť pred "božím"etalónom. :yes: No uvidíme ako sa do teba pustia pravoverný. >:D
Avatar - twistedTSD
21. 6. 2013 15:51
Re: krásne kombi...
Civic kombi není.
Avatar - twistedTSD
21. 6. 2013 17:31
Re: krásne kombi...
Sériový Civic kombi není.
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 17:53
Re: krásne kombi...
Jen otázka času, respektive pár měsíců
Avatar - escorpion
21. 6. 2013 18:43
Re: krásne kombi...
Civic Tourer vypadá katastrofále, krajší je hociaký pohrebák. Je to však Japonec :yes:
Paradox k príspevku PlumJelinek zo 17:57 :-)

Každému sa páči niečo iné. Mne sa viac pozdáva funkčnosť a spoľahlivosť, ako exteriér, ktorý u Ázie rýchlo starne. Naviac je nepraktický. Výhľad dozadu je humus a parkovať bez senzorov lotéria. Krátky civic más stále nezmyselne predelené zadné okno ako predchodca. Nepočul som od nikoho kto by to chválil :no:
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 17:57
Re: krásne kombi...
Civic combi vypadá dost dobře, ale je to prostě Japonec 8-s tzn. divnej interier, divnej posaz, materiály na dotek horší než v Renaultu... bohužel takto vnímám Japonce vyjma prémie (Lexus, Infiniti), tenhle interierovej nedostatek se s nima táhne odnepaměti, akorát dřív byli povětšinou ošklivý i na pohled. Jooo, škoda, že není plnohotnotnej nástupce Volva V50, to byl kombík nižší střední podle mýho gusta.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 14:00
Re: krásne kombi...
Hezčí než starší generace je, což ale není totéž co krása, žejo? ;-)
Tohle je kombík Volkswagen [odkaz] a tohle je KRÁSA [odkaz] :yes: :yes:
Avatar - JuckiCZ
21. 6. 2013 14:19
Re: krásne kombi...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:37
Re: krásne kombi...
Nový Golf Variant je bezpochyby nyní nejhezčí kombík nižší střední třídy..!!! :yes: :yes: :yes: :yes: >:D
Konkurence nemá adekvátní odpověd¨..! ;-)
Také užitná hodnota a poměr výkon/cena je bezkonkurenční.. :-)
Ve verzi 4*4 ideální auto za takovéto peníze.
PS:Kráska je fajn..jen nevidím jestli je šikmooká??? >:D
21. 6. 2013 18:06
Re: krásne kombi...
V čem vydíš ten poměr výkon/cena jako bezkonkurenční??? Mám dojem, že za tu cenu bych našel dost výkonnějších kombíků v nižší střední... A pokud se budeme bavit o naftě, pak výkon/cena s motorem 1,6 TDI je fakt bezkonkurenční, ale myšleno pejorativně... Ten výkon/cena je bezkonkurenční až u těch 110 kW, protože tam moc soupeřů není. Ale zas za ty peníze už je výběr výše... Nebo jsi myslel výkon jako odvedená práce? No na nějaký stěhovací manévry a špinavou práci by toho kombíka bylo škoda... Na to je Octa. :-)
Jinak auto vypadá dynamicky, pěkně, Octa by se mohla učit... Ale jestli je nejhezčí, to bych netvrdil.
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 19:00
Re: krásne kombi...
:-) ...
Tak jak jsem psal o něco výše...ve 4*4 jde o ideální auto v kombíku!
Tedy logicky 2.0 TDI 150k.. >:D
Auto vypadá i jezdí výborně..běž se projet..prodejci VW Porsche je mají jako předváděcí.. :yes:
Lepší auto ve třídě??? Hmm, jaké? :-)
Za ty peníze v Higline..skvělé! :yes: :yes:
21. 6. 2013 20:17
Re: krásne kombi...
No a jsme právě u toho. Napsals 4x4... No já osobně to nepotřebujua nevím, proč bych. Nikdy jsem neměl problém s předokolkou někam vyjet, a to jezdím na lyže do Alp každej rok. Takže pro mě naprosto zbytečný. A za 630 tisíc teda nechápu, proč bych měl kupovat auto nižší střední, i kdyby bylo sebelepší. A mám dojem, že takhle konfigurovaných aut, jak jsi napsal, bude minimum. Takže pokud budeme u normální nafty v 1,6 l a předokolky, existuje spousta výhodnějších. A psal jsi o poměru cena/výkon... Tak se ptám, v čem je bezkonkurenční, pokud jde o slabší naftu i benzín.

Auto je to pěkný, bude se prodávat, bude jezdit bude dobře (mám dojem, že stejně dobře bude běžnému řidiči jezdit i konkurenční kombík), ale pro mě jsou lepší volby za cenu kolem 400-450t Kč a zajímaly by mě prodeje do soukromých rukou. S dětma v autě nezávodím, takže jestli je golf o malinko lepší na limitu, neřeším to. V téhle cenové kategorii je golf základ oproti vybavenější a motorově lepší konkurenci...A jestli teď ušetřím proti golfu 100 tisíc a za 5 let prodám o 50 levněji, furt mi o vychází líp.
PS: Stačilo mi vidět OIII lift za 657 500,- bez navi s man klimou. Děkuju, to je kauf.
Avatar - Jaros71
24. 6. 2013 01:04
Re: krásne kombi...
4*4 potřebuju abych se vyhrabal na zasněžené hory..a pro větší bezpečnost svou i rodiny ,to jsou dost důležité faktory!! :yes: >:D
A rád si za ně připlatím.. ;-)
Toto mi žádná asijská rádoby konkurence nenabízí..
Jen ještě lepší ,ale dražší vozy renomovaných automobilek většinou o třídu výše!! :-)
A navíc prodejci VW jsou schopni dát slevu -8 až -15 %..z ceníku!
Proto považuji nový Golf Variant za nejen krásné ale i docela dostupné auto.. :yes: :yes: :yes: >:-[] >:D
Hlavně i oproti předražené O III..
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 20:37
Re: krásne kombi...
Bezpochyby? Tak to si nemyslim ;-)
Nevidíš? To chce učit se učit se učit se, ale všichni sme nějak začínali >:-[]
23. 6. 2013 20:26
Re: krásne kombi...
To je zdechlina jak z Dachau. ;-\
Avatar - escorpion
21. 6. 2013 18:37
Re: krásne kombi...
Elegantné, čisté, hoci trochu nudné línie. Konzervatívny dizajn sa mi pozdáva a súhlasím, že asi najkrajší Golf variant v histórii.
Avatar - dal
21. 6. 2013 13:41
Re: krásne kombi...
Souhlas je opravdu krásné a navíc to je suverénně nejlepší nabídka na našem trhu.
21. 6. 2013 13:11
prvy som
to je mazec, majstryk, kladivo na prostackov, dokonaly dizajn, garazovy kral, lapac zien, etalon kvality :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 13:13
Re: prvy som
Koukám že někomu stačí hodně málo >:-[]
Ale cena je slušná to jo. Koctavia bude mít možná problém prodát ten svuj předraženej technickej skvost >:D
21. 6. 2013 13:19
Re: prvy som
"lapac zien" tohle me fakt dostalo a malem jsem spadnul z kresla...smichy >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 13:51
Re: prvy som
Sem si představil jakejch asi a spad sem taky >:D >:-[]
21. 6. 2013 14:23
Re: prvy som
Nj, kombika si porizuji lidi, kteri uz zenu prave maji :-)
21. 6. 2013 14:32
Re: prvy som
ale sak chalani, moj prispevok sa nesie v duchu tunajsieho "vseumela" GTI-ho. chcel som ho nim len odbremenit. :-)
21. 6. 2013 15:04
Re: prvy som
Takže jisi pochopil, že se ti to vůbec, ale vůbec nepovedlo. To je jako když někdo řekne vtip a musí vysvětlovat zkoprnělým posluchačům, jaká je to sranda.....
21. 6. 2013 15:19
Re: prvy som
keby si nebol jesitny ako stara panna, tak sa prenesies cez to co ti nie dajme tomu vlastne :-)
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 13:19
Ovšem...
Jasnou volbou o třídu výš je [odkaz]

:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2013 13:52
Re: Ovšem...
Jo to je dobrá volba :yes:
21. 6. 2013 17:11
Re: Ovšem...
No to je hezký a snad i pravda, ale i tak to vůbec nepatří do téhle diskuze. >:D
21. 6. 2013 17:29
Re: Ovšem...
Ovšem o třídu výš je jasná volba [odkaz] za pouhých 456 500 KČ ;-)
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:41
Re: Ovšem...
Hele Mr.Novák.. 8-s
O III je stejná třída jako Golf..jen je horší.. :-)
Jinak k Mazdě 6 jen :yes: ale i varianta Superbu Combi není špatná..
Obě auta střední třídy jsou ale moc nízký a dlouhý jezevčíci.. :-!
Nový Golf Variant je délkou lepší volba!!
A prostor má velmi podobný..! :-) :yes:
22. 6. 2013 07:30
Re: Ovšem...
Nový Golf Variant představuje délku lepší volba je benzín TSI :-! :yes:
22. 6. 2013 12:29
Re: Ovšem...
O3 je výš než Golf, Mazda 6 je ošklivá, a jak už jsem několikrát dokázal, drahá. Superb už je ve vyšší střední, to už jsou 2 třídy rozdíl ;-)
Avatar - peter_ko
22. 6. 2013 13:47
Re: Ovšem...
hlavne si nám už nespočetne krát ukázal aký si hlúpy :yes:
22. 6. 2013 21:03
Re: Ovšem...
Superb je ve vyšší střední? Aha. Objednávám tedy Superb vyšší střední a chci do něj:

- motor V8 nebo alespoň V6 diesel
- servomechaniku na dveřích (to víš, zvykl jsem si)
- adaptivní tempomat
- head up display
- pneumatické odpružení nebo alespoň adaptivní tlumiče
- špičkové audio s minimálně 15 reproduktory
- pravé dřevo jako dekor (ne napodobeninu dřeva)

Vyšší střední, pokud to nevíš, nedělá jen místo na zadních sedadlech ;-)
22. 6. 2013 21:14
Re: Ovšem...
Aha, takže podle tebe Hyundai Genesis není vyšší střední, protože nemá diesel?
23. 6. 2013 20:28
Re: Ovšem...
To by pak neměli nic žádného zástupce us výrobci. >:D
Avatar - Jaros71
24. 6. 2013 00:51
Re: Ovšem...
To seš tedy fakt mimo... >:-[] 8-s
O III je jen předělaný o něco horší VW Golf Variant... :-! A nyní má Golf Variant i lepší parametry zavazadelníku..! 605 L s rezervou..O III má 610 L bez rezervy..
K Mazdě 6 musíš dát Superb...nebo Passat.
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 17:49
Re: Ovšem...
Trochu si pleteš třídní zařazení, Octavia není a nikdy nebyla o třídu výš než Golf ;)
Avatar - escorpion
21. 6. 2013 18:58
Re: Ovšem...
Až také terno to nie je [odkaz]
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 19:03
Re: Ovšem...
Mazda 6 je střední...konkurence je Passat. >:-[]
Avatar - escorpion
21. 6. 2013 20:30
Re: Ovšem...
Som sa s koňom nezrazil a viem čomu konkuruje golf. V odkaze zaznela mazda 6 o triedu výš, tak som zareagoval. Nič viac, nič menej ...
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 19:46
Re: Ovšem...
papírové dveře, šílené řízení, uklouzaný automat
Docela nakládačka.
Avatar - escorpion
21. 6. 2013 20:27
Re: Ovšem...
Automat sa nie veľmi vydaril, pri preradení je to počuť. Cvak ...

"Proč ho nechtít?

Protože na trhu existují auta, ve kterých se spíše budete cítit jako v botách, které vám dokonale padnou. Tohle nová Mazda 6 Wagon 2,2 SkyActiv-D neumí - rozehrává příliš mnoho alternativních dějů, skvěle ale nedohrává jediný."

Ideálny kompromis ?
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 23:00
Re: Ovšem...
No tohle spíš než kompromis vidím jako nevyzrálost, jedna vlastnost nadprůměrná (třeba motor) a druhá vlastnost propadák (třeba to řízení). U mě ideální kompromis vypadá tak, že všechny vlastnosti jsou alespoň průměrné, žádná není propadák.
Avatar - KubikCv
22. 6. 2013 01:08
Re: Ovšem...
no nevím..vypadá to jak znásilněná gejša :no:
21. 6. 2013 13:27
Oktávka má problém
takhle vybavenej za ty peníze nebude ani liftback ( ambiente vs. comfortline).
Rozbalit vlákno
10
21. 6. 2013 13:39
Re: Oktávka má problém
Oktávka má velký problém. V proovnání kombíků vychází dráž, přitom má horší výbavu. Zdrcující je to třeba u 2.0 TDI v nejvyšší výbavě, kde je kombík Golfu o 55 tisíc levnější než Oktávka Combi, přitom má Golf víceprvek vzadu a celkově je méně ošizený.
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 13:42
Re: Oktávka má problém
Ano, aneb za jakou cenu má smysl podporovat domácí autoprůmysl?
21. 6. 2013 13:54
Re: Oktávka má problém
Po dorovnání výbavy Octavie 1,2 tsi 6G Ambition na úroveň výbavy Golfu 1,2 tsi 6G Comfortline, je rozdíl cca 45 tis. To je taky docela šílený.
Avatar - dal
21. 6. 2013 13:55
Re: Oktávka má problém
Taky nevidím jeden jediný důvod tedy když pominu český původ, proč dát přednost O3 před Golfem. Golf je pěknější, levnější, lépe zpracovaný, má větší prestiž a i lépe jezdí.
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:43
Re: Oktávka má problém
:yes: :yes: O III musí slevnit..!! :-! :-!
Jinak jí Golf dá pěkně na zadek.. ;-)
Ale oni to ve ŠKODA AUTO moc dobře ví..a cena padne.. >:-[]
21. 6. 2013 18:00
Re: Oktávka má problém
... jen se obávám aby to soudruzi z VW v Čechách nevyřešili kartelovou dohodou a zdražením Golfa nad OIII ;-)
22. 6. 2013 06:56
Re: Oktávka má problém
Tak Golf kombi je pěkně, ale Octavia III ošklivé na zadek :no:
Avatar - R32
21. 6. 2013 14:35
Re: Oktávka má problém
Hmm, kokta dostala riadnu po hube a to sa v kobíku ešte ani poriadne nepredáva... Potvrdzuje sa, že Škoda to s úvádzaním nových modelov čo sa ceny týka riadne prestreluje a potom to musí zachraňovať akčnými balíkmi a zľavami... :no: Ľutujem tých čo ako prvý skočili či už do Rapida alebo do OIII, stačilo počkať pár mesiacov a mali by auto omnoho lacnejšie prípadne s bohatšou výbavou. Škoda :no: VW :yes:
21. 6. 2013 14:07
Re: Oktávka má problém
Souhlas, Škodě vyrostl nečekanej konkurent ve vlastním domě.
Avatar - KubikCv
22. 6. 2013 01:09
Re: Oktávka má problém
divíš se? I houno by se znakem Škody prodali >:D
21. 6. 2013 13:28
...
Krásný.
Jen ten zadní nárazník vypadá až moc mohutně, už tak opticky dost těžké zádi zbytečně přidává na hmotě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:46
Re: ...
Nemyslím..je to dáno bezpečností.. ;-)
Jinak bych to auto bez zadního nárazníku snad ani nechtěl.. >:D :yes:
Nový Golf Variant se moc povedl..po starším modelu je to balzám na oči!!! :yes:
Bravo VW.. :-)
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 13:29
musim priznat
ze na rozdiel od hatchu sa mi kombik podstatne viac dizajnovo pozdava :yes: ....

Cena v zaklade podla mna na ceske cenove pomery fajn.... dobra cena.... akurat zakladne TDicko mi pride s cenou na urovni 1,4 TSi trosku prestrelene... ale rozhodne by to chcelo benzin a take 77kw TSi asi idealna volba... bude to stacit :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 13:36
Re: musim priznat
Mám to s tím kombíkem stejně. Hatchback je na svou velikost tak nějak podivně "připrclý", prostě krabička na kolečkách. Kombi mi dává designově smysl a ve srovnání s Oktou bych neváhal a šel do Golfa.
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 13:42
Re: musim priznat
presne si to vystihol..... kratky golf je akysi siroky placaty tvarovo nezaujimavy ..... ale kombik je zrazu uplne ine kafco ;-)

v porovnani s octaviou kombi je tento golfik skutocne elegantne auto... a rozmery kufra su takmer rovnake.... rozhoduje len razvor... tiez by som siel skor do golfa.... ktory koniec koncov je mozno aj lacnejsi ako octavia......
Avatar - .StenLi.
21. 6. 2013 16:01
Re: musim priznat
Golf Variant ma vacsi kufor (605)ako octavia (588) pretoze octavii chyba rezerva ktoru golf ma uz v zaklade. Pri octavke si musis dokonca priplatit nemale peniaze a tak ziskava papierovy 610l kufor.. hanba. 1.6 TDI je otras.. najhorsi disel v triede.. za rovnaku cenu dostat uzasny a usporny 1.4 TSI je ako rozdiel medzi kopancom do guli a fajkou :-)
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 17:45
Re: musim priznat
S tou úsporností u 1.4 TSI bych to nepřeháněl, já s ním jezdím v průměru za 9, po městě 12-13, což není zrovna kdovíjaká hitparáda... na druhou stranu, všechny tyhle TSI žerou podobně, s Polem 1.2 TSI jezdím v průměru 8-9 litrů taky....
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:49
Re: musim priznat
To tedy máš těžkou nohu..s 1.4 TSI 103kw jezdíme ve firmě město za 8.5 l/100 km..
Mimo město za 7.6... ;-) :yes: :yes:
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 18:02
Re: musim priznat
jo to nepopírám, jezdím jako ďábel, na druhou stranu jezdím se všema autama tak nějak stejně, takže si to můžu snadno porovnat. Blbě se to porovnává s někým jiným, jelikož každej má jinej styl jízdy. Z tohohle pohledu mi nejvíc vyhovujou diesely, jelikož tam ty rozdíly oproti papírovejm parametrům nejsou až tak závratný ani při mým stylu jízdy, s 1.6 TDI (Octavia II, III, Golf VII DSG) jezdím v průměru 7,5 litru max., ale jsou to teda mrchy líný...
22. 6. 2013 07:19
Re: musim priznat
Pro dospělé chlapy do práce ve firmě jedině diesel s zahradním traktorem >:D

Ale jde o to TSI, že sedí lépe než TDI, takže nejen dynamikou ale i pružnosti je TSI na tom lepe při dálničních rychlostech zvukově příjemnější. Nám VW 1,4TSI 103kW včera jsme pojezdíl z Bratislavě přes Brno do Ostravě a celková spotřeba 5,8 litrů, a rychlé je to dost 130km až 140km rychlost na dálnicích :yes:
22. 6. 2013 07:46
Re: musim priznat
Myslím,že se bude dost líbit..ideální auto pro muže nejen do města ;-)
Avatar - .StenLi.
24. 6. 2013 09:43
Re: musim priznat
Problem je v tom ze ty tu hovoris o starych problematickych TSI s vysokou spotrebou a tie motory nemaju okrem oznacenia s novymi TSI v Golfe 7 NIC! spolocne. Ani jednu skrutku. Na tomto portaly je test 3 identickych Octavii a lisia sa iba v motore 1.2, 1.4, 1.6 TDI. Spotreba: 6,2l, 5,2l, 4,9l.
Avatar - miromen
24. 6. 2013 11:10
Re: musim priznat
Ty "staré" TSI jsou problémové ? Že o tom nevím....a mají vysokou spotřebu ? Kde na ty hlody chodíš ?
Avatar - .StenLi.
24. 6. 2013 11:15
Re: musim priznat
To ze o niecom nevies neznamena ze to nie je pravda, ale ze mas medzery vo vedomostiach:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

...atd., je toho plny web, su pripady ked odisly rozvody uz pri 40tis km.
Avatar - miromen
24. 6. 2013 11:34
Re: musim priznat
To že sem naházíš nějaké odkazy jen ukazuje na to že o tom víš kulové akorát ty. A ještě se rozepiš o té užranosti abych se trochu pobavil.
Avatar - .StenLi.
24. 6. 2013 12:49
Re: musim priznat
Ked neuvedies ani jeden dokaz o spolahlivosti a o tom ze informacie po celom webe su len vymysel tak tvoj prispevok je bezpredmetny.. sprav si vylet do nejakeho VW servisu a zistis ze o danej problematike vedia (narozdiel od teba). Ak nebudes verit ani im.. pre hlupaka kazdy hlupy...
A nemyslim ze mas inteligenciu na to aby si toto pochopil.. ale vysoka spotreba do velkej miery suvisela hlavne s chladenim katalizatoru ktory bol poddymenzovany a preto sa prehrieval a chladil sa vstrekovanim paliva do valca vo faze vyfuku a toto nespalene palivo ochladzovalo katalizator.
Avatar - miromen
24. 6. 2013 13:31
Re: musim priznat
Takže jen blbe kecy a nic konkrétního. Vzhledem k tomu že o tom vím vice než si myslíš se můj názor na tebe nezměnil.
Avatar - PlumJelinek
24. 6. 2013 15:48
Re: musim priznat
Ne, píšu o 1.4 TSI konkrétně v Golfu VII... btw. osobně rozdíl ve spotřebě oproti starším TSI nijak nepozuruju. Navíc, dokonce ani nepozoruju téměř žádné znatelné rozdíly ve spotřebě oproti třeba 10-15 let starým motorům se srovnatelným výkonem. Např. Lancia Lybra 2.4 JTD (110kw) jede a žere v podstatě stejně jako nová Octavia s 2.0 TDI (110kw), taktéž se starým VW Vento 2.0 (85kw) jezdím s podobnou spotřebou jako s Golfem VII 1.4 TSI (90kw)
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 20:19
Re: musim priznat
tie rozdiely mi nemusis vysvetlovat >:D

mne je jasne ze benzin je inde ako smradlavy naftak ;-)
21. 6. 2013 15:07
Re: musim priznat
Evidentně nejsem sám komu se zdá, že nový golf trpí při pohledu naživo jakousi podivnou optickou malostí, nebo jak to nazvat. Zdá se díky designovým prvkům o dost menší než předchůdci 5-tka a 6-tka a vypadá opravdu trochu za***ěle, nebo připrcle - to je jedno jak to kdo nazve, a to při pohledu ze všech stran, i když s metrem v ruce tomu tak ve skutečnosti není. Zajímavé je, že nejbližší této koncepci leon tímto syndromem netrpí a oktávka samozřejmě také ne - tam je to, řekl bych, dokonce naopak. Teď je otázkou, zda to nebyl záměr vzhledem k hodně minulým generacím golfu, prostě obnovit koncepci velkého malého auta ;-) .
22. 6. 2013 07:03
Re: musim priznat
Musí přiznat TSI pod kapotou osobního vozu patří benzín :-!
21. 6. 2013 14:09
bezesporu pěkný auto
škoda, že výrobce nenabízí alespoň jednu bezproblémovou pohonnou jednotku :-|
Rozbalit vlákno
12
Avatar - rimow11
21. 6. 2013 14:19
Re: bezesporu pěkný auto
hehe tiež si myslím :-)
21. 6. 2013 14:36
Re: bezesporu pěkný auto
A ktoré sú tie problémové ? V GVII sú už predsa nové TSI.
21. 6. 2013 14:53
Re: bezesporu pěkný auto
no já bych řekl, že jsou problémový všecky, bohužel... ;-\ jinak ale fakt pěkný, takový jako přiměřený, šikovný, ani velký ani malý, tak akorát
Avatar - dal
21. 6. 2013 15:07
Re: bezesporu pěkný auto
Věřím, že problémy nebudou, tedy jestli to nechtějí do 15 let zabalit.
Už tak budou mít hoňku s poklesy prodejů jak první TSI natočí těch 200tis. tzn. strop jejich životnosti.
21. 6. 2013 15:43
Re: bezesporu pěkný auto
A jak jsi na to přišel? >:D
Avatar - twistedTSD
21. 6. 2013 15:53
Re: bezesporu pěkný auto
Já bych kdybych tak bych. O problémovosti těchto motorů zatím nikdo nic neví.
Avatar - dal
21. 6. 2013 16:03
Re: bezesporu pěkný auto
Dejme jim rok maximálně dva a pak se uvidí.
Avatar - .StenLi.
21. 6. 2013 16:02
Re: bezesporu pěkný auto
Mylis sa.. nie su porblemove.. a to preto ze si mylis stare TSI s novymi TSI s vyfukom otocenym dozadu.. tie nemaju problemove retazove rozvody ani vysoku spotrebu kvoli chladeniu katalizatora palivom.
21. 6. 2013 16:28
Re: bezesporu pěkný auto
bezproblémové pohonné jednotky se už snad v mainstreamu ani nevyrábí.. 8-s
Avatar - dal
21. 6. 2013 16:42
Re: bezesporu pěkný auto
Honda, Toyota, Hyundai/KIA, Renault
Popiš kdo z nich má problémy na motorech a s čím.
21. 6. 2013 17:13
Re: bezesporu pěkný auto
Všichni mají problémy, jen se o tom tolik nemluví. >:D
21. 6. 2013 18:38
Re: bezesporu pěkný auto
o problémech benzínových toyot a hond nějak moc nevím, čoveče ... ;-) ani neznám nikoho, komu by se vys rala benzínová toyota nebo honda, teda motoricky ... ;-)
Avatar - Snooob
21. 6. 2013 14:10
Multilink - otázka
Od akého výkonu je v Golfe multilink? Dík
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Individualita
21. 6. 2013 14:13
Re: Multilink - otázka
Já myslel, že všude...
Avatar - dal
21. 6. 2013 14:19
Re: Multilink - otázka
90KW, takže od 1,4TSI
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 14:13
Výborne
Nový Golf v kombíku sa naozaj podaril! VW sa podaril vyvážený dizajn. Oproti Variantu V/VI je to riadny posun dopredu - alebo návrat ku štvorke, to je asi najkrajší Golf. Dovolil by som si tvrdiť, že by som mu možno dal prednosť pred Passatom.
VW :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 14:57
Re: Výborne
ja naopak golf IV variant s gulatym predkom a hranatym zadkom povazujem za najmenej vydarenu dizajnovu variantu zo vsetkych golfov ... to auto vyzera ako zlepenec dvoch roznych aut
21. 6. 2013 23:09
Re: Výborne
Tehdy tohle řešila Bora kombi :-)
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:53
Re: Výborne
:yes: :yes: SOUHLAS.. ;-)
Passat to má už za sebou,
A jeho nový model je na cestě.... :-)
21. 6. 2013 14:25
Elegan
Musim uznat, ze jako celek vypada tenhle Golf velice dobre a pusobi mnohem vyvazenejsim dojmem, nez Octavia.
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2013 14:55
Pekny kusok auta
Tak konecne, som zvedavy, ake budu ceny u nas, kazdopadne pekne auto, klobuk dole... OIII bude mat vazne problemy... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
21. 6. 2013 15:53
Octavia Killer
A je to tu konecne.. Octavia Combi nema sancu s mensim kufrom (Golf ma v zaklade rezervu ktora octavii chyba a pridava 22l), horsou vybavou a vyssou cenou a nekvalitnejsimi plastami v interieri (a subjektivne je skaredsia).
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 17:26
Re: Octavia Killer
To más sice naprostou pravdu, neexistuje JEDINEJ RACIONÁLNÍ důvod dát přednost Octavii combi před Golfem combi, zvlášť když je Octavia dražší, ale stejně si buď jistej, že alespoň u nás bude Octávka Golfa v prodejích drtit jak nic. Holt češi...
Avatar - Jaros71
21. 6. 2013 17:51
Re: Octavia Killer
Nemyslím si to..Nový Golf Variant je lepší auto za lepší cenu..!!
O III musí slevnit jinak je bez šance.. 8-s
Avatar - PlumJelinek
21. 6. 2013 18:10
Re: Octavia Killer
Když už to vezmu kolem a kolem, tak je spoustu aut s lepším poměrem cena/užitná hodnota a přesto je Octávka u nás drtí na plý čáře. Možná jí Golf vezmě nějaký to procento, ale i bez zlevnění na tom rozhodně Octávka špatně nebude, češi jsou v tomhle prostě až přehnaní vlastenci...
21. 6. 2013 18:11
Re: Octavia Killer
Upřímně pánové, jste vedle jak ta jedle ;-) Ať chcete nebo ne, pánové ve VW to mají dobře spočítané, aby si tyhle 2 auta nekanibalizovala. Navíc v ČR Octávku spousta lidí/firem bere jako větší auto a nová generace Golfu na tom nic nezmění. V Německu to bude naprosto obráceně... ;-)
21. 6. 2013 17:31
Když nepočítám...
...že už to dávno vím (hatch + 30 000) tak je to mezi kombíky ve své třídě KRÁL :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2013 18:06
OCTAVIA-KLASSE
Nedomnívám se, že by varianty kombi dvou koncernových sourozenců měly snad svádět když ne boj, tak alespoň dilema na straně kupců. Nezapomínej, že přesně to, co tvoří v garážích Německa Golf, tvoří zase Octavia v garážích Česka. Jenomže, je tu jeden podstatný rozdíl, ten se dá vtěsnat do přehledné sentence: Když Golfem pak v hatchbacku, když Octavií, pak v kombi.

No a právě tenhle rys ozřejmuje, proč si dané modely nepůjdou po konkurenčním krku. Golf Variant je variace do počtu, nelze ho nevyrábět, není to však nákupní bestseller. To naše překrásná Octavia v kombi, to je ten pravý "golf hatch východu".

Mimokoncernově vzato, je nový variant těžkým zásahem na solaris plexus kdejakého pokusu o konkurenci, dokonce si dovolím tvrzení, že má-li kompaktní svět mainstreamových hatchbacků svůj širší přitažlivý obzor, pak v kombiverzích jsou tu v podstatě jen dvě prestižní třídní varianty. Ani ti je nemusím psát.

No, dejme si na závěr oblíbené kontra (upzorňuji, je to na vlastní nebezpečí, dívej se zpočátku jen jedním vokem, ať nedostaneš kopřivku): [odkaz] 8-s 8-s >:D [odkaz] 8-s 8-s >:-[] >:-[]

P.S. Kup si ve třídě tohle, to je mé upřímné doporučení: [odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
58
21. 6. 2013 18:13
Re: OCTAVIA-KLASSE
No tak s tímto "pojmenováním" kompetencí Golfu a Octávky souhlasím :yes:
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 18:51
Re: OCTAVIA-KLASSE
Zcela vedle. Octavia nedává vedle Golfu racionální smysl, svou prodejní cenu v ČR neobhájí. Viz niž.
21. 6. 2013 21:06
Re: OCTAVIA-KLASSE
Souhlas, jsi tradičně zcela vedle. Plakátově bych ti to možná ještě odsouhlasil, no v reálu tě o tom, co píši nahoře přesvědčí jednak trh náš, jednak trh Německa. Nemyslím tedy trh s plakáty ;-)
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 21:16
Re: OCTAVIA-KLASSE
který trh? Myslíš firemní klientelu, která dělá prodeje Octavie v ČR? Nebo FO, které Octavii nekupují zkrátka proto, že je ve srovnání s Golfem předražená?
21. 6. 2013 21:23
Re: OCTAVIA-KLASSE
Myslím jediný relevantní trh s vozy. Chceš-li být (avšak kontextově nesmyslně) přesný, pak pojem "firemní klientela" neznamená nic. Firma je obchodní jméno, pod kterým je podnikatel (jak fyzická tak právnická osoba) zapsán v obchodním rejstříku. Tohle je pojmově trochu problém, neboť zde se přijal tento nesmysl, ačkoliv z dob první republiky všichni máme v sobě význam "firma" jako "podnik", ale tím tě nechci drásat, v tomhle jsi taktéž evidentním laikem. Fyzická osoba (OSVČ) nezapsaná v obchodním rejstříku, ta také nakupuje auta, koneckonců auta nakupujíi i nepodnikatelské subjekty, a to jak státní tak nestátní, a samozřejmě obecně též občané. Pokud máš tabulku nákupů dělenou podle rasy, vyznání či právní formy, sem s ní. Jinak tu ovšem prosím neobtěžuj svými podměrečnými úvahami dospělé lidi.
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 21:40
Re: OCTAVIA-KLASSE
Kdybys místo opisování známých faktů raději použil google, tak bys možná poznal, že FIREMNÍ KLIENTELA je ustálené slovní spojení, jakkoliv je pojmově nepřesné.

Podíl privátních zákazníků u Octavie za celý rok 2012 byl 34 %, zbytek tvořila firemní klientela >:-[] :-! :-!
21. 6. 2013 21:52
Re: OCTAVIA-KLASSE
Google je tvůj svět, já mám na život hlavu. Firemní klientela je ustálení tvrzení mezi laiky, žádná firemní klientela neexistuje, to jsem ti vysvětlil nahoře... >:D

Ty máš příznačně ke svému nevyvinutému rozhledu nejspíše na mysli dělení na nákupy občany a "těmi ostatními". Klasický nicneřikající pohled prosťáčka, k tomu není co psát.
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 21:56
Re: OCTAVIA-KLASSE
Zvláštní, že tento pohled prosťáčka má i SDA. Zvláštní, že pojmy jako firemní klientela používá např. ředitel komerčního bankovnictví Citibank v ČR, ČSOB, UniCredit, mobilní operátoři ve svých nabídkách, analýzách či statistikách, ... >:-[] >:-[] No jasně, samí prosťáčci >:D >:D
21. 6. 2013 22:09
Re: OCTAVIA-KLASSE
Nesmíš tolik věřit navštívenkám... >:D Pokud ti doma vyprávějí, že s rostoucí funkcí rostou i tvé vědomosti, pak tě v životě čeká poměrně drastické procitnutí... >:D >:D
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 22:22
Re: OCTAVIA-KLASSE
jasně, takže jako vždy - všichni jsou pitomci, jen ty jsi letadlo >:-[] >:-[] >:-[]

Ale to už jsme zase odběhli od podstaty toho, co jsem napsal. A to, že privátní prodeje Octavie tvoří pouhou třetinu, zbytek tvoří firemní klientela :-!
21. 6. 2013 22:40
Re: OCTAVIA-KLASSE
Nic proti, ale dole si přečti Hama, pokud ti to nedoklapne, máš před sebou ještě dlouhou cestu. Přemýšlel jsem o tom, o co to máte vy mladí kluci vlastně dnes těžší než třeba to měla má generace - my měli málo informací, avšak to nás nutilo s nimi umět nakládat a neustále se v nich pitvat, a tak jsme se dopátrávali pravdy. Na vás se toho dnes valí tolik, že nemáte (při logické nezkušenosti) šanci se kvalitně orientovat. Ty jsi například zdejší maniak cenových tabulek. Chybí ti právě ten potřebný nadhled, samozřejmě životní zkušenost, ale tohle jde ruku v ruce a postupně. U těch chytrejch. Jestli jsi, to opravdu ode mně nechtěj vědět. Na můj vkus jsi tu měl poměrně slušně našlápnuto a zabil ses tu sám právě těmi nesmysly s cenami a dnes například s tím nesmyslným členěním na prodeje občanům a těm druhým.

Rada - vrať to k věcnosti, opusť nesmysly s cenami a "firemními zákazníky" a uvidíš, že ti to zde půjde lépe. Formulovat umíš poměrně slušně, tak se tu neumlať v záplavě nezpracovaných informací.
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 23:17
Re: OCTAVIA-KLASSE
Mnohem horší je, když člověk disponuje informacemi, vše ma v hlavě, a přesto informace nedokáže použít 8-s 8-s

Stále jsi zkrátka nepochopil. To není o tom, že JÁ rozlišuji firemní klientelu a privátní klientelu. Takto to rozlišují VŠICHNI.

A stále jsme se nepohli z místa, pouhých 34 % Octavií je (resp. byl v r. 2012) nákup privátní. Proč? Protože nákup nepodnikající fyzické osoby je v rovině ceníkových cen s uvážením vyjednané slevy. Firemní klientela má zcela jiné cenové podmínky.

A pokud máš za Octavii dát plnou raketu, pak prostě vedle Golfu Variant nemá šanci. Jediný důvod pro Octavii pak zůstává pouze estetické hledisko :-!
22. 6. 2013 01:18
Re: OCTAVIA-KLASSE
Ze se s nim bavis s prostackem >:D
Takove lidi diskusi nepresvedcis i kdybys mel 1000x pravdu.
NEBRAVO GTI :no:
Avatar - Ja Prvni 123
22. 6. 2013 17:13
Re: OCTAVIA-KLASSE
>:D
Presne tak...
:-!
22. 6. 2013 08:28
Re: OCTAVIA-KLASSE
v tej firemnej klientele si sa ničoho nedopátral a ani nič nepitval, takže nepoučuj. A nemusíš mať ani google, stačí ísť k tvojmu predajcovi, s ktorým máš dobrý vzťah kvôli servisu a on má počítač pre zákazníkov. Stačí sa posadiť, zapozerať, a pri šálku dobrej kávy, ktorú ti určite ako dobrému klientovi urobí, pozrieť na stránke VELKOOBĚRATELÉ, u nás na slovensku FIREMNÍ ZÁKAZNÍCI. Ja si dávam čaj... :-!
24. 6. 2013 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 6. 2013 08:22
Re: OCTAVIA-KLASSE
uznávam, že "firemní klientela" neznamená nič pre niekoho, kto nikdy auto nekupoval. Ale pre škodovku firemná klientela existuje. V Česku sa skrýva pod názvom "velkoodběratelé" [odkaz] no a na slovensku ju tajíme menej a voláme ju "firemní zákazníci" [odkaz] - hľadaj na stránke. Nejakým nedopatrením sa OCTAVIA stala benefitom aj pre šéfov menších firiem, ktorých nemecký ekvivalent v žiadnom prípade o Golfe ako benefite neuvažuje, minimálne baby BENZ ( v prípade krajnej núdze )

Takže ak neexistuje firemná klientela, neexistuje ani škoda auto, vlastne ani auto.cz a ani GTI. Prečo som si teda pokazil začiatok pekného dňa ? Kvôli nejakému Jarinovi D.ementovi, ktorý všetko videl, všade bol, má ženu ( deti nepísal ) ktorej kúpil mercedes, žijúcu prababičku a pojazdil už všetko možné.Říkal si hurikán a túžil po jawe 350 ( už ju máš ? dnes sa dá klopiť ) Alebo má len výkonný počítač, dobrú grafickú kartu a najnovší volant s pádlami do USB3.

GTI to musí byť skratka asi ako u PEUGEOTu 205GTI, alebo je to skratka nejakého genetického vtipu.

Vysvetlí mi niekto s IQ nad 85 ako to je ?
Ja zatiaľ idem jazdiť, lebo na rozdiel od playstation drivera GTI mám vodičák, mám na čom a mám za čo a vonku je krásne aj keď teplo. Budem jazdiť rýýchlo ako hurikán ale nie na jawe 350 >:D >:D >:D >:-[]
22. 6. 2013 08:39
Re: OCTAVIA-KLASSE
>:D Koukám, že si moc nerozumíš. Diskuse není o tom, jestli jsou dvě vyhraněné skupiny kupců, tedy občané a ti ostatní, nýbrž zda existuje termín "firemní klientela" No a pro znalé lidi je tento termín právně nesmyslný, neboť firma znamená v Česku obchodní název, pod nímž je podnikatel zapsán v obchodním rejstříku. Bylo by možné užívat termín - klientela podniková, ale tohle vysvětlovat tobě nemá význam, evidentně to přesahuje tvé intelektuální možnosti.

Jinak souhlas, opsal sis to dobře, skutečně existují skupiny kupující, požívají jistých nákupních specifik. Můžeme tu tedy rozebrat termín velkoodběratelé :-)

Pro centrální téma je to však nepotřebné, neboť pravdou zůstává, že v Česku (i na Slovensku) bude Octavia tvořit stále zásadní díl třídních prodejů, bez ohledu na to, zda si jí kupují velko či maloodběratelé :-) A je to tak důvodné a správné.
Avatar - rohYpnol
22. 6. 2013 10:24
Re: OCTAVIA-KLASSE
Termín "firemní klientela" používají všichni. A i když je pojmově nepřesný, dává přesto smysl. Důvod je zcela prostý - vůz se totiž kupuje "na jméno", tudíž "na firmu", i když se stává vlastnictvím obchodní společnosti (naopak tvoje označnení "podnik" je zcela nesmyslné).

Jak jistě víš, tak obchodní zákoník pracuje s pojmem obchodní společnost, pojem podnik chápe jako věc hromadnou. Jak jistě víš, tak věc není nikde v zákonech definované, ale máme věci hmotné a nehmotné a věci slouží potřebě lidí. Věc tedy nikdy nemůže být vlastníkem, tedy ani podnik >:-[] >:-[] :-!
22. 6. 2013 11:04
Re: OCTAVIA-KLASSE
Zase vedle :-) Vůz se nekupuje "na firmu", neboť firmou nedisponují všichni, kdo kupují auta, a to i když nejsou občané. Mám pro tebe jednu dobrou radu. Nech zákony a věci raději spát, nebo se tu v tom uvaříš >:D A když mermomocí chceš, nezapomeň, že tu ještě máme také zákoník občanský >:D Koukám, že ses moc nevyspal a googloval jsi ostošest, ale přesto nelze tolerovat ten blábol, cos napsal o podniku. Právě, že součástí podniku jsou například i ta auta. Je pro tebe příznačné, že tu máváš termíny, o nichž nemáš ani špetku povědomí.

Co se týká té tvé firemní klientely, vypadá ti z ní například svět živnostníků nezapsaných v obchodním rejstříku, ale samozřejmě i svět nepodnikatelských subjektů, kteří s "firmou" nemají společného nic, avšak taktéž užívají a kupují auta, o dalších, např. OSVČ (mimo živnostníků) nemluvě. Co soukromí zemědělci, o nich jsi zauvažoval? :-) Jsi brepta.

Používat pojem firemní klientela (v Česku) je absolutní pojmový lapsus. Tento pojem je uživán historicky (po roce 1991) a bohužel se dostal do významové kolize s aktuální úpravou v obchodním zákoníku.

Nic to nemění na tom, že když zapomeneme na ty bláboly, které se tu snažíš rozvíjet na nesmyslné téma firemních nákupů, existuje prostě specifický přístup prodejců ke specifickým nákupním skupinám. Tohle ovšem jako argument při diskusích o úspěšnosti prodejů aut na trhu stejně uspěje jen v prostých komunitách tvého rezhledu. Jsou totiž jen auta, a ta auta se prodávají.

Počítám, že při tvé přízemní argumentační logice se tu brzy od tebe dozvím, že S-klasse a spol. jsou neúspěšné modely, protož o ně jeví zájem málo občanů >:-[]
Avatar - rohYpnol
22. 6. 2013 12:02
Re: OCTAVIA-KLASSE
Je mi líto, že neumíš dát dohromady ani jedna a jedna. Ze všech těch překroucených vět, které jsi napsal, snad jen jediné:

"...Právě, že součástí podniku jsou například i ta auta. ..." No a to jsem někde zpochybnil? Jde jen o to, že podnik nikdy nebude vlastníkem, tedy kupujícím. Podnik totiž je věc, nikoliv osoba.

Nikde ani nepíšu, že by snad Octavia byla díky firemním prodejům neúspěšná. Prostě zase jen a jen překrucuješ v tom lepším případě. V tom horším naprosto nechápeš.

Zbytek opravdu nemá smysl komentovat. To, že pojem firemní klientela není přesný, jsem uvedl hned na začátku, takže tvoje narážky na živnostníky atp. jsou naprosto liché. Faktem je, že jediné, co je lapsusem, je tvoje označení "klientela podniková" 8-s 8-s 8-s

A stále jsme se nepohli z místa, tedy znovu, už nejmíň po šesté - pouhých 34 % Octavií je (resp. byl v r. 2012) nákup privátní :-! :-!
Avatar - Andromeda
22. 6. 2013 14:06
Re: OCTAVIA-KLASSE
Psalo se až o 80-ti procentním podílu tzv. "firemní" klientely ...
Avatar - rohYpnol
22. 6. 2013 15:15
Re: OCTAVIA-KLASSE
Nevylučuji. Jen to potvrzuje moje slova. Octavia má v ČR tak příznivá prodejní čísla a tak dominantní podíl pouze díky firemní klientele. Za ceníkovou cenu její koupě racionálně nejde obhájit a Golf Variant to jen 3x zvýrazňuje. Kdo trvá na velkém kufru, konečně má zajímavější alternativu k liftbackové Octavii. A kdo prostě nechce žebráka Octavie Combi v základu, s Golfem Variant dostává plnohodnotnou variantu.
22. 6. 2013 14:50
Re: OCTAVIA-KLASSE
Nikto mi nerozumie lepsie ako ja :-! , a ked sme uz v rovine pravnej, u nas a asi u vas v obchodnom zakonniku termin "firma" nie je, mozno sa pletiem, ale pred chvilou som skoncil vozenie a nemal som cas to nastudovat, ak sa mylim, hod odkaz. Reagoval som na to, ze podla teba firemna klientela neexistuje a ejhle, pocula o nej aj skoda >:D . A ked budem mat doma 3 vw group, budem tiez firemny klient :-O . Predajne cisla su dolezitejsie, ale hodne ludi jazdi autom, ktore nechcu ale nemozu si vybrat >:-[] . Kym boli plynarne nemecko francuzske, tak sa ob 3 roky menil o vedenie a aj auta, takze raz vw 1,4tsi a raz citroen. Uvidim, co s tym spravi kellner, asi budu musiet kupovat skodovku, alebo budu chodit autobusom SOR >:D
22. 6. 2013 12:31
Re: OCTAVIA-KLASSE
Fakt? A jaktože byla loni Octa v kombíku nejprodávanější kombi v Evropě?
Avatar - rohYpnol
22. 6. 2013 12:56
Re: OCTAVIA-KLASSE
Ty opravdu neumíš ani číst? Psal jsem v ČR. To znamená v České republice >:-[] 8-s
21. 6. 2013 19:34
Re: OCTAVIA-KLASSE
není to ošklivý auto, o tom žádná, škoda, že nenabízí aspoň jeden bezproblémový motor ... >:D >:D >:D a já s autem radši jezdím, než ho obdivuju na plakátě ... >:D >:D >:D
21. 6. 2013 21:07
Re: OCTAVIA-KLASSE
To ti věřím,no zatím jsi to dále než k tomu obdivování plakátu evidentně nedotáhl >:-[]
Avatar - Type-RR
21. 6. 2013 21:57
Re: OCTAVIA-KLASSE
zvlastni argumentace, nejak mi uniklo z ceho je evidentni, ze to nedotahl dal nez k obdivovani plakatu :-|..podle toho, ze jeste neokusil skvely pocit rizeni golfa? jak jinak by ho totiz mohl kritizovat >:-[] (navic rekneme si na rovinu...na plakatu s golfem neni nic moc k obdivu..)
21. 6. 2013 22:07
Re: OCTAVIA-KLASSE
Buď si jistej, že na plakátu Golfa nemá >:D Znám ho z diskusí, v jedné nestřežené chvíli tu dokonce přiznal jaký má vztah k autům a proč diskutuje. Je to klučina, co sem chodí po návratu ze školy a z nudy. Dodržuje ale zásady slušnosti, a to se tu v aktuálním diskusním bahně musí cenit.
24. 6. 2013 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 6. 2013 19:41
Re: OCTAVIA-KLASSE
Guten abend. Was ist das Octavia-classe. Ich verstehe nicht.

VW Golf
21. 6. 2013 21:12
Re: OCTAVIA-KLASSE
Nevím, jak je to u vás na Slovensku, ale zde je Octavia jasnou třídní královnou s násobnými prodeji.
22. 6. 2013 08:02
Re: OCTAVIA-KLASSE
Nevím kde jsi chodil do školy, ale Ostrava není na Slovensku. A pokud mluvíš o Čechách nepoužívej klasse ale třída, budeš to mít alespoň česky.
22. 6. 2013 08:44
Re: OCTAVIA-KLASSE
Domníval jsem se, že tu tvoříš intelektuální páteř svých slovenských kolegů... >:D Tak se nezlob, oprostíš-li se od této nepřesnosti, pak co se týká prodejů na Slovensku s tím snad souhlasíš.
22. 6. 2013 10:12
Re: OCTAVIA-KLASSE
Ano od této nepřesnosti jsem ochoten se oprostit a dokonce ti dávám za pravdu že v Česku se může nižší střední třída nazývat: Octavia-třída.To je ovšem maximum co jsem ochoten udělat, Ostravu na Slovensko či na Ukrajinu stěhovat nebudu.
21. 6. 2013 20:14
Re: OCTAVIA-KLASSE
Proc sem musis zase tahat Hondu, clovece? Dej si uz laskave voraz a drz se sveho kopyta!
21. 6. 2013 21:09
Re: OCTAVIA-KLASSE
Hondu kombi, proč sem tahám? Vždyť to je údajné kladivo na třídní eurokombíky... >:D No, kladivo asi ne, tak... kladívko, vlastně kladívečko... :-)
21. 6. 2013 21:11
Re: OCTAVIA-KLASSE
Udajne.. Kristova noho, kdyz tomu nerozumis, tak se k tomu nevyjadruj, ty kladivecko, kladivo, palice..Prej eurokombik. VOLE!
21. 6. 2013 21:16
Re: OCTAVIA-KLASSE
Trochu intimněji se vymáčkni. Jak Golf tak třeba Octavia jsou reprezentanty nižší střední (tedy třídy kompakt), kam spadá i Honda s civikem. Honda je japonská automobilka, tos nevěděl? No a VW a Škoda jsou evropské automobilky (proto ta zkratka - eurokombi). Možná, že jsi z toho civika vopařenej jak kanár, tohle jsem schopnej pochopit :-) no, uvidím, co odpovíš, pak to tu můžeme rozebrat do diskusního šroubku.
21. 6. 2013 21:39
Re: OCTAVIA-KLASSE
Civic je mi putna.. Ja u Hondy vyhledavam zcela jine modely..
Skutecne nemam potrebu se s tebou hadat, rozumis. Jen mi vadi to, ze si beres Hondu do ust. Honda je jedna z nejzdravejsich spolecnosti na Svete. Je to spolecnost, ktera byla za celou dobu sve existence sobestacna, bezztratova a inovativni. Spolecnost, ktera dokaze vyhravat mistrovske tituly v poharech konstrukteru a to prosim v tech nejnarocnejsich soutezich vubec. Je to HONDA, ktera si ten respekt proste zaslouzi.
Je to HONDA, ktera vyrabi specificka auta. Je to HONDA, jedna z nejcennejsich automobilovych znacek na Svete. Ano, je to HONDA, kterou hanit muze pouze zaslepeny, motorovy analfabet.
21. 6. 2013 21:55
Re: OCTAVIA-KLASSE
To sis tedy trochu popletl téma diskuse. Tím jsou dnes kombíky v nižší střední (mainstream a supermainstream). No a jedním z produktů Hondy právě v této třídě je tohle - [odkaz] >:D Je nepodstatné, jestli honda vyrábí též rakety a létá s nimi na Měsíc. Podstatné je, co vypustí do nižší střední.
21. 6. 2013 22:21
Re: OCTAVIA-KLASSE
Ano, mas pravdu. Honda zkratka to sve - a to musis uznat i Ty - jedinecne Know-how, neumi prodat..Nutno ovsem podotknout fakt, ze Honda se nevtira a to je vlastne soucast image znacky. Na druhou stranu je ovsem nutne zminit skutecnost, ze tohle si Honda mohla dovolit drive. Dnes uz je to o dost slozitejsi a trebaze je Honda znama a respektovana po celem Svete, tak v Evrope si proste dobre nikdy nevedla, nevede a zrejme ani nepovede..Jestli tedy bude poustet ze svych linek neco tak oskliveho a na pomery Hondy neco tak spatneho, jako je napriklad posledni Civic.
21. 6. 2013 22:28
Re: OCTAVIA-KLASSE
Jo, jo, a je to škoda, protože Hondu (ještě stále) snad všichni vnímáme velmi pozitivně. Sám kroutím hlavou nad tím, jak zde vyklízí pozice, ať už to vezmu přes design, tak motorově.
21. 6. 2013 22:58
Re: OCTAVIA-KLASSE
Neskryvam to, ze Honda je moje srdcova zalezitost, trebaze se v pripade aut jedna jen o tri modely z jejiho portfolia, ktere uz se navic staly minulosti a Honda neco podobneho uz celych 11 let nestavi.. Velka skoda..
Urcite vsak nejsem zaslepenej a vidim. Vidim to, ze Honda, ackoliv je zdrava, kraci zpet a uz to neni ta Honda, kterou jsme vsichni tak dobre znali a uznavali.
21. 6. 2013 21:47
Re: OCTAVIA-KLASSE
..nicmene uznavam, ze soucasny Honda design je.. no proste..spatny.
A NSX to nezachrani.
21. 6. 2013 21:55
Re: OCTAVIA-KLASSE
S tím souhlas.
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 20:15
Re: OCTAVIA-KLASSE
Golf Variant sa podaril, Octavia vyzerá tiež dobre. Ale dajme si kontra:
[odkaz] :yes: ;-)
[odkaz] :yes: ;-)
21. 6. 2013 21:10
Re: OCTAVIA-KLASSE
Jo, podoba velmi zřetelná. Ovšem jestli se domníváš, že zrovna tyhle vozy jsou drtivou konkurencí pro GOLF Variant, asi ses právě vrátil z Marsu.
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 21:58
Re: OCTAVIA-KLASSE
Predajne ho neohrozia, ale myslím si že sú to dobré a kvalitné autá.
21. 6. 2013 22:14
Re: OCTAVIA-KLASSE
To každopádně, zejména kvalitativní růst cee´du, to je opravdu mezigenerační skok opravdu o pověstný vesmír. To víš, ale (jsme-li u designu) pak když se podíváš na ten snímek cee´du, je tam holt znát, že kvalita designu je jinde, v tomhle to VW prostě umí.
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 22:25
Re: OCTAVIA-KLASSE
:yes: :yes:

Ak Golfa, tak tohto:
[odkaz]
[odkaz]
21. 6. 2013 22:26
Re: OCTAVIA-KLASSE
:-) :yes:
23. 6. 2013 03:32
Re: OCTAVIA-KLASSE
Počkej, až přijde novej civic kombajs!
Ten zadupe tu tvoji oktávku a taky golfa do země a bude králem třídy a ...a....aaa....eee...přesně tak!!
>:D
23. 6. 2013 20:06
Re: OCTAVIA-KLASSE
Normalne si sa z toho zakoktal. Civic s 1,4 atmo, tak to bude naozaj supa. :-(
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 18:52
Volba Octavia nemá opodstatnění
Octavia nedává vedle Golfu racionální smysl, svou prodejní cenu v ČR neobhájí.

Když koncernový vůz nižší střední třídy, pak Octavia je (v ČR) bohužel nejhorší volbou. A že prodeje úspěšně běží? No jistě, protože majoritu tvoří firemní prodeje, které jsou ve zcela jiné cenové rovině než oficiální ceníky... Jenže když přijde FO, pak se na zajímavou enu u Octavie prostě nedostane.

S příchodem Golfu Variant padá důvod Octavie Combi z důvodu veliikiosti zavazadelníku. Výbava jasně hovoří pro Golf, VW zkrátka nedovolí jít "pod úroveň". Golf Variant navíc nabídne i pro 1.4 TSI vzadu víceprvek. Další hřebík do rakve Octavie Combi III. TEdy pokud člověk vybírá alespoň trochu racionálně.
Rozbalit vlákno
2
21. 6. 2013 19:15
Re: Volba Octavia nemá opodstatnění
:yes:
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 20:11
Re: Volba Octavia nemá opodstatnění
suhlas.... 1.4TSI s viacprvkom vzadu je pre golf fajn a je to silna zbran golfu .... skoda ze octavia to ma az od 1.8TSI ktora je pre rodinne ucely asi pre mnohych uz zbytocne silna a draha.... octavia boduje vacsim razvorom a o trosicka vacsim kufrom .... ale vzhladom na celkove kvality rozmery a imidz by som asi siel do golfa kombi..... tento kombik od golfa sa uz aj dizajnovo skutocne vydaril..... a 1,4ka uz bude silne auto a dokonca s viacprvkom..... to nie je zla volba :yes:
21. 6. 2013 21:49
Pěkné, ale...
Nový VW Golf Variant je pěkný, ale u mě by měl šanci jedině v případě, že bych si ho nemusel pořizovat s debilní elektrickou parkovací brzdou. Takto u mě bohužel zcela vypadá ze hry a na jeho místo nastupuje Octavia Combi... pokud by se ovšem nechystal Leon ST. Protože očekávám, že právě tohle auto bude v kombíkové nižší střední ideální volbou! A na cestě je snad také Giulietta Sportwagon...
Jinak s GTI musím výjimečně souhlasit, ty srovnávací snímky nového Golfu Variant a kombíků odvozených od Aurise a Civiku jsou pro Japonce naprosto zdrcující. Nechápu, jak chtějí s takovými zrůdičkami v Evropě uspět, snad jen kdyby nasadili dumpingové ceny, což asi nehrozí - naštěstí. Čím méně bude těchto asiatských kombi-obludek v Evropě jezdit, tím více bude na našich silnicích a dálnicích hezké prostředí :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 21:53
Sněhová královna a Cipísek
[odkaz]
Octavia hraje na strunu elegance, zadní skloněné okno, delší druhý pár dveří díky delšímu rozvoru, který je tak dobře vyvážený s předními dveřmi, opticky menší duchna nad předním kolem, to vše dělá z Octavie královnu nenuceného šarmu.
[odkaz]
Golf Variant VII je dosud nejzdařilejším kombíkem všech generací. Jeho menší rozvor a praktičtěji tvarovaná zadní část vytváří více užitkový dojem, ale celkové pojetí zachová svěží dojem z krátké verze s klasickými proporcemi kombi nižší střední třídy.
Ta auta si nekonkurují ani omylem, ale vykrývají každou škvírku na rozličných trzích. Octavia lehce brousí na rozhraní tříd a v určitých regionech je schopná zakrojit do koláče o patro výš, Golf dokonale zabíjí svou hatchbackovou konkurenci. Tomu odpovídá i zvolená paleta motorů, Octavia na 1.8 TSI 4x4 dsg je dobře vyvážený koktejl elegance a technické vytříbenosti, Golf Varinat 1.4 TSI v manuálu svěží mix užitkovosti a agility.
Rozbalit vlákno
12
21. 6. 2013 21:58
Re: Sněhová královna a Cipísek
:yes: Přečti si, co jsem napsal nahoře :-) Jak je možné, že je nám to tak jasné, a ti kluci zde se absolutně, ale absolutně neorientují? Tohle nechápu. Já měl co kluk jako pramen k autům Svět motorů Automobil a Motoristickou současnost, a přesto takhle zabedněnej jako zdejší plakáti jsem nebyl ani ve dvanácti. Přitom oni mají dnes doslova bezbřehé možnosti nasávat informace. Asi mají menší hlavy... :-)
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 22:14
Re: Sněhová královna a Cipísek
:yes:
Když si někdo dělá úsudek tak, že si přečte ceníky na internetu a dovozuje z toho kdo má jaký problém tak těžko pochopí, že má problém sám se sebou.

A ty hlavy, dobrá zpráva je, že mezi 4-8 rokem věku ještě rostou. >:-[]
21. 6. 2013 22:18
Re: Sněhová královna a Cipísek
>:D :yes:
Avatar - Ozzman
22. 6. 2013 09:55
Re: Sněhová královna a Cipísek
Já ti k tomu řeknu asi toto. Je nad slunce jasné, že Golf Oktávii v pordejích nikdy neohrozí, alespoň u nás a našich sousedů (SK). Spousty lidí dají přednost Oktávce z dojmu domácího produktu i díky obecně chápané pravdě, že když golf, tak hatch.... jak si psal. Ale mám na tebe otázku, jakožto na racionálně smýšlejícího jedince, zajímající ho se o auta ( i na jiné lidi): I kdyby stál Golf kombi stejně při srovnatelné výbavě (a on je dokonce levnější) a ty si vybíral nízkostřední kombi dejme tomu do půl míče, nesáhl bys snad po tomto troufnu si říct nejhezčím kombi své třídy dnešní doby a zároveň nejhezčím golfem kombi na trhu? Už jen to, že (pokud bude rozdíl ve zpracování jako OIII vs Golf hatch) dostaneš lepší materiály a holý fakt image VW, která prostě frčí zabalená do velmi líbivého kabátu je pro mě jasnou volbou. Pro plakáta a prosťáčka ( čímž je někdy každý z nás) pořád lépe zní "jezdím ve volkswágnu, než jezdim ve škodovce. :D" Toto je pravá garážová pravda. Ani jedním vozem se chyba neudělá, ale vzhled a cena bude hrát u lidí s omezenym rozpočtem určitou roli, tomu věř :).
Oktávka III kombi je moc hezká, nabízí velkou míru individualizace a je to i věc vkusu, ale pro mne přijíždí absolutní král nižší střední kombíkové (alespon co se do vzhledu, ceny a nabídky výbav a motorů týče).

Král je mrtev, ať žije král! :-)
22. 6. 2013 10:35
Re: Sněhová královna a Cipísek
Tak především, neřeš peníze. To je pod lidskou důstojnost. Ausgerechnet při třídním rozptylu cca 50 tisíc.

Stylem kabiny je Golf samozřejmě jedničkou, zde octavia nemůže triumfovat. Možná tě to překvapí, avšak já styl karoserie golfu variant nevnímám jako prioritně přitažlivější, ačkoliv v obecné rovině vím, že je oproti octavii propracovanější. Je to proto, že je tu právě ten hatch. A ten přebíjí úplně všechno. Jeho "C" sloupek je právě to, co dělá z dané karosářské varianty majstrštyk už druhého století. A je to přesně jak jsem to psal nahoře - Variant se nemůže nevyrábět, je to samozřejmá špička, vždyť jde o VW, no ale i sám VW ví, že evergreenem je hatch. A tak to všechno také projektuje.

V našem národním pohledu je tu ta prestižní Octavia kombi. A protože se pohybujeme po silnicích tohoto teritoria, je zde její image, prestiž násobná Variantu. Abys mi dobře rozumněl, píši nyní o světě mainstreamových kompaktních kombi.

Tedy věc je jasná - Hatchback - jedině, výhradně, nedostižně, spičkově :-) GOLF. V kombi jedině, výhradně, nedostižně, špičkově :-) Octavia. Samozřejmě v RS.

Jinak samozřejmě souhlasím s tebou, že ani jednou modelovou variantou člověk neudělá chybu, vždyť kupuje to nejlepší, nejhezčí a nejodladěnější ve třídě :yes:
Avatar - Ozzman
22. 6. 2013 11:00
Re: Sněhová královna a Cipísek
Já si musím stát za svým a rozdíl 50 tisíc Kč pro kupce u variant třeba TSI 77kw je velký. Peníze jsou bohužel vždy až na prvním místě. A když před tebou stojí dilema, vzít za +/- 400 tisíc Oktávku holobyt 77kw, Golfa slušně vybavného 77kw a nebo konkurenci.. já beru babyApoštola :-) S tím image máš možná pravdu,ale né vždy tomu tak bylo. Ruku na srdce, myslím, že Golf kombi oproti Oktávce ztratil díky nepovedené páté a šesté generaci (Zde se na dle mě nejhezčí golf hatch historie nepovedl naroubovat kufr narozdíl třeba od Jetty, které karosierie sedan slušela jak ulitá). Určitě pamatuješ éru kombíků IV generace, která přímo konfrontovala prvním Oktáviím. Proto pevně věřím, že nová generace Golf kombi nebude už jen do počtu, ale naopak plnohodnotným výrobním artiklem! :-)

P.S. My třeba díky podobnému rozdílu (výbava/cena) tenkrát nekoupili Oktávii II, ale šli jsme k VW ( Až na poruchovost je to fajn auto:) )

P.P.S. Další výhoda Golfa kombi je to, že ho nemá každý soused v ulici, jako je tomu u Oktávie >:D

P.P.P.S Osobně jsem zvědav, jak bude vypadat verze "již od", tohle měl totiž VW vždy zvládnuté lépe :-)
22. 6. 2013 18:19
Re: Sněhová královna a Cipísek
:-) Jo, máš to domyšlené, a to je důležité.
23. 6. 2013 23:51
Re: Sněhová královna a Cipísek
POCUJ TY si ale fakt uplny .... Ja uz som v zivote videl hada po zabradli cuvat, ale take nieco primitivne a otravne a sproste este nie... Aby niekto onanoval na uzitkovej veci dokola cely rok a kazdeho obtazoval a dokonca ponizoval kvoli odlisnemu nazoru na dizajn... A Nechapem co je toto za redakciu ze toleruje takeho buzika co sa uz pravdepodobne aj vysemenil na plagat golfu... Uplne chore... Chora hlava co toto predvadza.. uz sa na to ani zo srandy neda pozerat.... Je mi z vas na grcanie... jeden deges tu semeni na golfe, druhy na ceede... Najdite si poriadne zeny a nie nejake furie co vam daju raz za mesiac...
24. 6. 2013 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
22. 6. 2013 07:21
Re: Sněhová královna a Cipísek
Souhlas, Golf v aktuální generaci je konečně zase pohledné kombi, Octavia taková byla vždy.

Dilema pro kupujícího tam je... třeba pro mě... mé rodinné potřeby dokáže uspokojit Octavia, Octavia kombi nebo Golf Variant, bez zásadních kompromisů. Chleba se láme u 2.0TDI a 1.4TSI, což jsou zajímavé motory, které Golf nabízí v multilinku...

Aniž bych měl ta auta projetá, podle toho co jsem zatím přečetl bych se v rámci koncernu klonil k VW Golf Variant 1.4TSI.
22. 6. 2013 11:42
Re: Sněhová královna a Cipísek
Myslím, že bude lepší počkat na čísla, ale klidně bych se vsadil, že na první příčce u nás golf nebude, také si stále myslím, že je to tak jak má být. Stále je zajímavější sledovat jak octa dopadne v celosvětovém měřítku....
22. 6. 2013 16:26
Re: Sněhová královna a Cipísek
Podle mě je Golf Variant největší konkurent Oktávky Combi. Design je v podobném "stroze-německém" duchu, konstrukční základ je absolutně stejný, motory s převedovkami až na pár výjimek totožné. Na straně Oktávky jsou větší délka, na straně Golfu nižší ceny a méně ošizené detaily.
21. 6. 2013 21:58
Golf ako kombi
Pekné a dobré auto.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 22:38
Re: Golf ako kombi
tusim prvykrat v historii odkedy mame golfy kombiky tak kombik predbehol dizajnovo kratsi hatch..... skutocne asi prvykrat je kombik pred hatchom ... hatch mi pride taky nejaky neotesany placaty nudny... kombik ale doslova hatch dizajnom nici..... jasne kombik vyhrava :yes:

golf to ale nebude mat az take jednoznacne z pohladu inych znaciek ... konkurencia dnes nespi: [odkaz] ;-)
Avatar - petrumr
22. 6. 2013 08:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
22. 6. 2013 09:43
Re: Golf ako kombi
Ceed je menší než Fabia kombi uvnitř?:) Víš, že Ceed neni tohe [odkaz]
>:D
Avatar - petrumr
22. 6. 2013 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
22. 6. 2013 15:37
Re: Golf ako kombi
Kup si něco z vyšší třídy teda :-) Tam uvidíš jaká je to slast netahat to přes nákladovou hranu >:D
Avatar - petrumr
22. 6. 2013 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2013 11:34
Re: Golf ako kombi
To snad ne?:D Ta hrana je to nejhorší na těhle autech. >:D prodávají se různé síťky do kufru, lišty a podobně, co zachytí menší náklad, aby se nepovaloval v kufru :-)