ine skladovky,nez Takumi uz vlastne ani nezozenete tak lahko...na druhu stranu, inu variantu sa ani neoplatí. Skoda,ze len v najslabsich motorizaciach...jak pre 2,3,5ku.
Dnes idealne auto do mesta Mazda2 Takumi...takmer bez konkurencie...
...i když je to Mazda, je to hezké, je to spolehlivé (Japonský vůz), a celkem za přijatelnou cenu. Ale je tady problém. Tím hlavním je velikost - i v o třídu menším Citigo je více místa!!! A to ani nemluvím o Fabii. Dalším problémem je servisní a prodejní síť, a ceny v servisu. Jinak je to docela pohledné autíčko do města, ale opravdu bych raději volil o třídu menší (ale vevnitř větší) Citigo.
Co ti... ? Citi nema nic lepsie...ani miesta...navyse patri k najnepraktickejsim autam v europe...sak si porovnaj dizajn,vybavu,motorizaciu,cena takmer rovnaka - simply never
Za tuhle cenu se dá sehnat perfektně vybavený Punto. Punto je větší, ve všech směrech lepší a skladovka se dá sehnat už od 190 tisíc. Jen o tom málokdo ví. Chtít něco velikosti mazdy2, třeba do města, beru skladovku Pandu za 170 se stejnou výbavou. Dávat 270 za takovou malou potvoru jako je mazda 2? To by dal jen blázen.
V com je lespie Punto? Ze je vacsi nic neznamena...a podvozkovo predsa Mazda2/Fiesta patria k tomu naj medzi mini...+ cenovo to u nas nie je ako Takumi...dat 12-13tis eur za malý Fiat je vela :-)
ma hezkou a dobre zpracovanou palubku... a hlavne - s tim spravnym motorem je nesmrtelny. :-)
Ne, ze by ty ostatni byly vylozene spatny - ale jsou nezname... a doba je zla. :-(
Ale ty puvodni motory jsou osvedceny. Jsou jako nesmrtelny proste uz postaveny. Takze ani prasklej rozvodak jim neublizi - ventily proste nedosahnou na pisty. ;-)
predevsim je to maly. Pak jsou tam samy trivalce... a krome toho se mi to nelibi.
Vymalovano.
Teda pro me.
V zasade je mi to jedno... a je to kazdyho vec.
Kdyz uz bych chtel tak maly auto, sel bych do Pandy... jako ze nechci. :-!
Malý? Největší ve třídě, a větší, než některá auta o třídu výš. Tříválce jsou spíše výhoda, jsou úspornější a levnější. A design je subjektivní - mně se líbí :-)
Citigo a transkript Fordovho motta: „Zákazník môže mať auto s akýmkoľvek motorom, aký chce, pokiaľ to bude 1.0 MPI.“
V Škode mi to zaváňa komunizmom a heslom: "One size fits all"!
U Mazdy běžný zákazník na výběr v podstatě také nemá...Lehké Citigo s tím 1.0 MPI nemá špatné parametry a dokáže být velmi úsporné. Proto nemám pocit, že zrovna tohle je důvod ke kritice.
V marketingových oddělení automobilek řeší celé týmy jestli posunout zadní sedadlo o pár cm dopředu a vyzdvihnout velký zavazadlový prostor, nebo dozadu a vyzdvihnout úžasný prostor pro cestující a pomlčet o zavazadlech. Citigo je asi o čtvrt metru kratší a nikdy se do něj nevejde tolik co do větší Mazdy 2. Já v 2ce běžně vozím 2 lidi a 2 velký kola v nerozloženém stavu uvnitř. V Citigo nemožné. Jestli jezdíte často v 5ti lidech a zcela bez zavazadel, pak možná Vaše volba dává smysl. Jinak je to ptákovina. Maj to automobilky těžký.Někdy jsou hodnocení uživatelů celkem iracionální.
Bylo na čase, když jsem se před časem, po shlédnutí tragických českých prodejů M2, podíval na ceník, docela jsem koukal...V základní výbavě mi za 240 tisíc chybí alespoň boční pytle, ale Takumi už zní docela zajímavě. Jen škoda, že nabídka motorizací příliš na výběr nedává.
Mazda 2 současné generace je skvělé auto, ale Čechy (a Evropany vůbec) naprosto nedoceněné. Lehounkou dvojku zdobí hlavně úžasné jízdní vlastnosti, jenomže to ocení jen pár nadšenců. Proti mluví hodně lacině působící (nikoliv však nekvalitní) interiér, ve kterém třeba chybí podélné nastavování volantu. Ani hodně japonsky střižený design příliš neoslovuje. Jako ideální motor bych volil tu třináctistovku, ale v ostřejším naladění než s těmi ubohými 55 kW. Ale tuhle verzi už asi nenabízejí, což je obrovská chyba, protože ta 1.5 už je dost drahá a to spoustu zákazníků odradí. Raději bych proto dal přednost Fiestě, i když ten facelift ji tedy zrovna moc nepomohl.
Taky jsem marne v ceniku hledal tu 1.3ku se 63KW. Nevi nekdo proc zmizela ? Emise ? Male prodeje ? Divim se protoze to podle m byla nejlepsi volba do dvojky. Svizna, spolehliva a neprilis draha oproti 1.5ce.
je ta mazda 2, aj za tuto cenu. Vsetko, co ponuka m2 ponukne aj fiesta, vratane jazdych vlastnosti, ale za nizsiu cenu, v krajsim dizajnom a aj s krajsim interierom.
Je to dvojca (fiesty), tomu sa nikdy nedari - rovnako je to u fiat 500 - ford ka, SX4 - sedici atd. Ked dvaja konkurenti robia to iste, vzdy jeden pohori...
S tym puntom je to pravda, kto chce lacne auto do 4 metrov, kam sa vojdu styria chlapi a ma velky kufor, lepsie ako punto nevyberie. Tu sa mazda priestorovo nechyta, na fiestu sa dizajnovo ani cenovo ani motorovo nechyta, a aj maly swift jazdi dobre a zrychlenie je tusim 12,2 pri nizkej spotrebe oproti trojvalcovym 15 sek.!!! na m2.
Neviem ani, akym smerom sa u tohto auta chcu ubrat, aj ked tam daju Skyactiv, male auto vyrobene v Japonsku je v Europe nepredajne... Jedine ze ho daju pre Europu vybarat fiatu v ramci spoluprace, podobne bude yaris pre USA robeny v tovarni mazdy. Dovazat z drahych krajin sa vyplati tak od strednej triedy vyssie...