Ford Transit vedeny Sabine Schmitz zvladol cas 10:08 len so 136k motorom a lahko vybrakovanym interierom, ale seriovym podvozkom.
9:22 s 220k motorom a podvozkom Bilstein samotneho s cenou jazdeneho Transitu, nie je az taka slava.
Zajet dodávkou kolo na Nringu za 10 minut a za 9 minut je rozdíl "světelného roku". Přitvrzený podvozek a "pár" kW navíc neudělá z "krabice" sportovní auto. ;-)
Navíc, Bůh ví jak to bylo doopravdy, viz 19:09.
*Ještě jedna "maličkost" byla jinak - čas Transitu byl podle videa Bridge to Gantry - tj. bez cca 1,6 km hlavní rovinky. Tohle bylo celé kolo. Jinak Dale měl volno bez provozu celou dobu, což je asi víc než aerodynamická pomoc Viperu, ale tu míli navíc mu to asi nevynahradilo.
Obecně tohle je už několikátý článek na autoforu o rekordních časech na ringu kde zapomněli řešit, jaká konfigurace trati se vlastně jela. Viz nedávné úvahy že dnešní silniční sporťáky jezdí blízko 7 minut, skoro jako Laudův F1 rekord 6:58.6 ze 70. let. Akorát že se tehdy zase jelo o 2 kilometry dále než je nynější celé kolo Nordschleife.*
Ridic transporteru neni zadny profik, treba razenim ztratil ve videu hodne casu. Sabine je na smycce jako doma.
Dobry postreh, sam jsem ta videa nijak nestudoval. Rozdil mezi klasickou delkou BTG a plnym kolem, tj. vc. one rovinky, se uvadi jako min. 25 vterin navic.
Edit >:D uz to ale vidim i na tom videu s VW, 9:22 BTG, 9:57 komplet, vzdyt to tam je. Aleklobouk dolu, ta dlouha a tezka dodavka sice pusobi celkem stabilne, nechtel bych to ale ridit v rychlosti, kdyz se to rozvlni..
BtG cas Transitu je 10:08, VW to dal za 9:22, o tom tam presne pisem.
Ten Viper velku usporu na odpore vzduchu nespravi, ked ta dodavka trci pomaly meter nad neho. Ved nakoniec jej prvy cas bol 10:23, vacsiu casovu usporu spravilo skor odlahcenie auta - spolujazdec, rezerva a sedacky daju cca 150kg dole.
O.i. si myslim, ze staci uz len dat semislick na Transit ako to ma VW a 15-20sekund to da dole bez problemov. S tymi skoro terennymi seriovymi pneu velky grip nemala. Pritvrdenie skackajuceho podvozku pomoze cca dalsimi 10s.
do Transportera nasypete hromadu peněz aby ve výsledku porazil obyčejnýho Transita o 11 vteřin. Na okruhu v Brně by těch 11 na kolo bylo super, ale na Nurburgringu trochu ostuda.
Za větší úspěch považuji, že to ujeo po vlatní ose těch 933 km. >:D
Ona i ta firma REVO nebude nic jiného než překupník dílů. B14, Miltec, Dunlopky, Intercooler a hlavně ten ČIP... absolutní vrchol technologického centra firmy REVO, která má sídlo někde ve vesnické stodole. Bravo >:D
>:D
H1 má vítězné časy v genech (viz název), takže tady není co řešit, H1 by dala i upravenému Transitu nářez hned několika minut (a ještě by si u toho efektně zadriftovala - rwd woe), nebudeme tu přece zbytečně troškařit, diskuse s "toppérem" přece něco snese ... >:-[];-)
má jeden z nejlepších podvozků v segmentu, nevím kde se bere přesvědčení, že starý Transit by mu mohl konkurovat, natož natrhnout zadnici...
To se nestane ani při porovnání se stávající konkurencí.