Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
overnight
Tuzemské Toledo je velmi praktický vůz a vypadá celkově moc hezky. Např. s moderním benzínovým motorem o výkonu 77kw je to ideální typický rodinný nebo firemní vůz a nyní i za dobrou cenu. :yes:
...s moderným a kazovým motorom 1,2 TSI >😒] (do Toleda/Rapidu sa dáva pôvodná verzia TSI s neslávne známou preskakujúcou rozvodovou reťazou; nové motory radu EA211 si ako lowcost nezaslúžili).
Ten bude v Rapidu/Toledu v roce 2015. :-!
ten v Toledu nebude pravděpodobně nikdy... motor je zcela jiný, jinak uložený.
Co mám info,tak v roce 2015 tam ta EA 211 bude.
uvidíme 😉
dosud tvrdili, že to nebude možné. Ale EURO je možná už přesvědčilo o opaku >😒]
dosud tvrdili, že to nebude možné. Ale EURO je možná už přesvědčilo o opaku >😒]
Nové motory už na starých platformách jsou. Ať už v čínském Rapidu, Santaně a Jettě, tak třeba v Polu a A1 (u těhle dvou konkrétně 1,4 TSI ACT - tedy motor s vypínáním válců, u Pola navíc i 2,0 TSI z Golfu GTI; lépe řečeno, nový Golf GTI má motor z Pola R 😉 ). A pokud Rapid/ Toledo v EU dříve neskončí (nebo nedojde ke generační obměně), časem je dostane. Mluvilo se o 2015/ 2016, nejzazší termín je 2018, kdy už nic jiného než EA211 a EA288 nemají vyrábět (v daných objemech).
Diesely jsou také jinak uložené než staré benzíny (a velmi podobně jako ty nové, možná i stejně). Šlo v první řadě o sjednocení uložení různých motorů.
Diesely jsou také jinak uložené než staré benzíny (a velmi podobně jako ty nové, možná i stejně). Šlo v první řadě o sjednocení uložení různých motorů.
Ďakujem pekne, ale máme 2013; čo tie dva roky dovtedy? Dúfať, že mne tá reťaz nepreskočí? Neviem, kto s týmto vedomím pôjde do takejto kúpy (o nevedomých samozrejme nehovorím).
Prodloužená záruka. 😉
Ak dnes nie je vyrobca schopny/ochotny dat 3 roky/100 000 km, tak to s jeho autami nebude ruzove.
A nazabudajme, ze 2 roky dava Skoda/VW atd len preto, lebo to prikazuje zakon. Dvtedy davali rok.
A nazabudajme, ze 2 roky dava Skoda/VW atd len preto, lebo to prikazuje zakon. Dvtedy davali rok.
za dobrou cenu zatím není, ale to je podružné.
Podstatné je, že ideální rodinný vůz nabízí podle mě lepší jízdní komfort než tohle😒br /> [odkaz]
Právě proto se Rapidu/Toledu vyplatí vyhnout, pokud přecijen dáváte přednost členům rodiny před jejich zavazadly :-!
Podstatné je, že ideální rodinný vůz nabízí podle mě lepší jízdní komfort než tohle😒br /> [odkaz]
Právě proto se Rapidu/Toledu vyplatí vyhnout, pokud přecijen dáváte přednost členům rodiny před jejich zavazadly :-!
Na cenovou politiku koncernu VW je to dobrá cena. Tady nejsi u frantíků
právě že na cenovou politiku VW je to cena stále nadhodnocená. Stačí se podívat na Leon nebo Golf. Pokud Rapid/Toledo dovybavíš na základní úroveň těchto modelů, a to vč. příplatku za TSI, rázem přestává Toledo dávat smysl.
Teda samozřejmě pokud je někdo přesvědčen, že těch cca 150 l zavazadlového prostoru navrch stojí za to, pak je volba předem daná.
Teda samozřejmě pokud je někdo přesvědčen, že těch cca 150 l zavazadlového prostoru navrch stojí za to, pak je volba předem daná.
rapper
Jedno se Toledu upřít nadá - s karoserií liftback vypadá moc hezky, rozhodně lépe než většina hatchů na trhu. S technickou stránkou je to horší a nedosahuje kvalit Golfu/Leonu, ale jak dokazuje prodejní úspěch nejlowendovější značky -Dacie, mnoho lidí na to vůbec nehledí. A věřím, že někde před panelákem nebo obchoďákem na parkovišti je Toledo pro někoho ideál, zvlášť když mění např. za Fabii.
Přesně tak, lidé taková auta chtějí. Rapidu se daří a v nižší střední je již na druhém místě za Octavií a to je velký úspěch.
Rapidu sa darí preto, lebo je to Škoda. Pozri si identické Toledo a jeho predaje; prečo nemá ani zlomok takých čísel, ako Rapid? No preto, lebo je to Seat. Teda to vôbec nie je o technike, kvalite či ľúbivosti (osobne ak mám voliť, beriem Toledo pred Rapidom), ale o značke. Škoda je domáca, tak predá hocičo (hoci aj hrôzu typu Roomster).
Otrava
Přijde mi zvláštní, proč má rapid/toledo, vůz teoreticky mířící do oblasti kde cílová skupina nemá nějaké sportovní ambice, tak tuhý podvozek. Ten v kombinaci s nepříliš pevnou karoserií typu liftback moc parády neudělá.
Upřímně, co jsem zažil, tak i Octavia 2 ve verzi liftback vrzala/tloukla více jak Fabie I s lehce vyšším nájezdem.
Upřímně, co jsem zažil, tak i Octavia 2 ve verzi liftback vrzala/tloukla více jak Fabie I s lehce vyšším nájezdem.
Adam Novák
...ale, přece jenom, když koupím Toledo, nebudou mi sousedi závidět a pokud budu mít Toledo, tak na povrch vyplave jedna velice důležitá otázka😒br />
Budu mít škrabku na led ve víku od nádrže, oboustranný koberec v zavazadlovém prostoru, vyjímatelný koš na odpadky, nebo třeba držák na pití v bočnici sedadla?
Oboustranný koberec nemáš ani v Rapidu (je to příplatková výbava)
Škrabku máš v Toledu dokonce RŮŽOVOU
Škrabku máš v Toledu dokonce RŮŽOVOU
Kup si oba, můžeš střídat škrabky, sousedi se počůrají závistí. 😉
Ale nic to nemění na tom, že ve střední třídě je to jasná volba. V porovnání z Rapidem to je ale nejasná volba 😄
Adam novák, majstr zakrut bez řidičáku hledá úplně od auto vše jiné než jen kvalitní motor, podvozek a výbavu za to hledá jako postižený lemur škrabku kterou si může koupit za dvacku v kdejaké mototechně.Koš protože vyhazuje odpadky jenom v autě a držák které má snad každé auto jen není vždy ve dveřích.
A víš o tom že superb má děstník, tak místo nákupu deštníku si raději koupí celé auto.
A víš o tom že superb má děstník, tak místo nákupu deštníku si raději koupí celé auto.
rohYpnol
Z aktuálního ceníku😒br />
Leon 5D Reference 1.2 TSI 63 kW 318 900.-
x
Toledo Reference 1.2 TSI 63 kW 322 900.-
Leon 380 l
x
Toledo 550 l
Je 170 l zavazadelníku dostatečný argument nevybrat mnohem vyspělejší vůz? Opravdu potřebuješ těch 550 l?
Leon 5D Reference 1.2 TSI 63 kW 318 900.-
x
Toledo Reference 1.2 TSI 63 kW 322 900.-
Leon 380 l
x
Toledo 550 l
Je 170 l zavazadelníku dostatečný argument nevybrat mnohem vyspělejší vůz? Opravdu potřebuješ těch 550 l?
Myslím,že nabídka za takovýto vůz je to nyní dobrá..! :yes:
Se slevou od prodejce je auto reálně od 240-250tis..slušné.
Nejvíc se stejně bude prodávat základ...vyšší verze ztrácejí smysl.
Je to auto s velkým kufrem pro lidi co nemají moc pěněz..
Bravo Seat.. 😄
Se slevou od prodejce je auto reálně od 240-250tis..slušné.
Nejvíc se stejně bude prodávat základ...vyšší verze ztrácejí smysl.
Je to auto s velkým kufrem pro lidi co nemají moc pěněz..
Bravo Seat.. 😄
a nebo pro lidi co obecně nechtějí dát moc peněz za jakékoliv auto, které považují jen za jakési spotřební zboží.
Jinak nová slevička u Toleda je opravdu pěkná. :yes:
Jinak nová slevička u Toleda je opravdu pěkná. :yes:
Ponuka je to dobrá, ale v porovnaní s konkurenciou neoslní, maximálne dorovnáva skóre😒br />
Renault Fluence Authentique 1,6 16V 81 kW/110 - 264.900,- Kč
Citroen C-Elysée Attraction 1.2 VTi 53 kW/72k - 212.900,- Kč
Citroen C-Elysée Tendance 1.6 VTi 85 kW/115k - 264.900,- Kč
Fiat Linea Pop 1.3 MultiJet 70 kW/95k - 269.900,- Kč
Škoda Rapid Fresh Actve 1.2 MPI 55kW/75k - 269.900,- Kč
Citroen C-Elysée Attraction 1.2 VTi 53 kW/72k - 212.900,- Kč
Citroen C-Elysée Tendance 1.6 VTi 85 kW/115k - 264.900,- Kč
Fiat Linea Pop 1.3 MultiJet 70 kW/95k - 269.900,- Kč
Škoda Rapid Fresh Actve 1.2 MPI 55kW/75k - 269.900,- Kč
Ten Fiat tam moc nepatří - je to diesel.
Bohužel benzin nenabízí...
Kolik že stojí Rapid / Toledo v dieselu😒br /> 😉
Bohužel benzin nenabízí...
Kolik že stojí Rapid / Toledo v dieselu😒br /> 😉
Diesel alebo benzín - porovnával som ceny. V týchto vodách mnohí berú benzín hoci by chceli naftu, len rozpočet nedovolí. Fat to rieši po svojom - nizučká spotreba nafťáku prakticky za cenu benzínového motora.
Jistě, nechci chodit před dovolenou do autopůjčovny...
Ty nepůjdeš nikam protože nemáš řidičák, Ty si taky vybíráš záchod hlavně podle velikosti?Ale nevadí ti že ten větší je kadibudka?
no jo, to jsou ti co jezdí do Chorvatska s masem zavařeným ve sklenicích a 3 paštikami na den pro každého... ty paštikáři jeden >😒]
Dopraj im to, snáď im nezávidíš?
Je mi jasné, že domácí je domácí a Babišovy dobroty od Hamé na jadranu taky nemusí být snadné sehnat 😉
Myslíš ty dobroty, co Hamé + jejich marketing sice považuje za potravinu, ale před kterou utíkají i zvířata -> mimo českého spotřebitele >😒] ??? Inu Babiš , nový majitel i zdejšího portálu >😁 ...
Viz kvalita dle onoho "spasitele" : [odkaz]
Tricatel by záviděl ... >😒]
Viz kvalita dle onoho "spasitele" : [odkaz]
Tricatel by záviděl ... >😒]
Arese
Tak po těchto cenových úpravách už nové Toledo konečně začíná dávat smysl. Při zkušební jízdě mě velice vadilo přeposilované řízení, ale to lze v servisu odstranit jeho přeprogramováním na sportovnější mód. Co se týká problémům s TSI, tak už snad po provedených úpravách rozvodového mechanismu skončili i u té starší generace těchto motorů, nebo ne? Za nejlepší volbu považuju motor 1.2 TSI se 77 kW a 6st. převodovkou. Ještě ale zůstává jeden problém - do českých podmínek pro rodinné auto nepřijatelně tvrdý podvozek. Měli by nabízet pro český trh alespoň na přání nějakou jeho speciání změkčenou verzi - třeba s pružinami a tlumiči z Rapidu 😄 Pak by to bylo ideální, protože většině lidí připadá Toledo mnohem elegantnější než Rapid...
nalimer
zbytočne budete hľadať cenník na www.seat.sk - kým v ČR sa auto zlacňuje, na SR ešte nedali ani cenník na web. Hold, nový importér ... čo sa dá.
overnight
České Toledo nyní nabízí za stejný peníz větší výbavu než jeho sourozenec Rapid. Např. klimatizaci a autoradio má atraktivnější SEAT ve verzi Basis oproti Škodě v ceně. :yes:
:yes:
Rapid/Toledo práve lacný dojem zráža do nižšej triedy, hoci veľkostne sa môže s nižšou strednou rovnať. Dojem z interiéru je presne ako z Fabie (ak nie horší), na priemer nižšej strednej zďaleka nemá. Okrem veľkosti kufra Toled👋Rapid nemá čím konkurovať ani priemerným zástupcom nižšej strednej ako je Astra, Megane či Ceed, o najlepších ako je Golf nehovoriac.
Pozn.: Užívání rohypnolu poškozuje nervový systém
Moj hatchback ma na dlzku 4.5 metra a siroky je ako Superb prvej generacie.
Takze ci sa ti to paci alebo nie, Rapid/Toledo su rovnaka trieda ako Fiesta.