Bezpečnost
Pacho69
0
jojo, vlastně je stejně bezpečné jako ochtávka... no comment.
Přejít do diskuze
Si ako obohrana platna. Pri beznej jazde na rozdiel neprides a v pripade extremu najdes skor svoj limit ako limit auta. Toto plati o 99,5 percentach uzivatelov.
Batozina - o kolko lepsie je chranena posadka pred batozinou v kombiku voci mpv? O nic
Nikde som si v tomto teste nevsimol tu mizernu bezpecnost :-!
Batozina - o kolko lepsie je chranena posadka pred batozinou v kombiku voci mpv? O nic
Nikde som si v tomto teste nevsimol tu mizernu bezpecnost :-!
Takých ktorí si mysleli že sa vyhnú aj dažďovej kvapke sú plné cintoríny. Len bohužiaľ často berú so sebou aj nevinných...
A to ze se vysoke auto bude bortit tak ochotne muzes necim dolozit- odkaz, statistika, nebo to jsou jen prazdne reci?
Statisticky jsou nejhorsi osobni vozy, nasleduji SUV a MPV jsou dokonce nejbezpecnejsi kategorie (v poctu umrti na jednu nehodu). Kde pak prosim beres informace jak jsou na tom MPV spatne?
Zdroj: [odkaz]
Statisticky jsou nejhorsi osobni vozy, nasleduji SUV a MPV jsou dokonce nejbezpecnejsi kategorie (v poctu umrti na jednu nehodu). Kde pak prosim beres informace jak jsou na tom MPV spatne?
Zdroj: [odkaz]
Zase plácáš kraviny z neznalosti, jako obvykle. Pleteš si kategorie, navíc nerozumíš ani konstrukci aut.
Tou přeceňovanou kategorií jsou SUV, modla dnešní doby, ne velkoprostorová auta. Ta aspoň, na rozdíl od prvně jmenovaných, mají smysl.
Tou přeceňovanou kategorií jsou SUV, modla dnešní doby, ne velkoprostorová auta. Ta aspoň, na rozdíl od prvně jmenovaných, mají smysl.
vem si jen jizdni vlastnosti mpv s vysokym tezistem, to cemu se s klasickym autem ještě vyhnes, s MPV nebo SUV koncis pod tatrou nebo ve strome. když jdes přes strechu, tak vysoky auto se borti mnohem ochotneji.
a kolik pasazeru potlucou zavazadla v jednoprostorove karoserii pro narazu do stromu??
mizernou bezpečnost MPV potvrdil i tenhle test.
a kolik pasazeru potlucou zavazadla v jednoprostorove karoserii pro narazu do stromu??
mizernou bezpečnost MPV potvrdil i tenhle test.
Při konstrukčních předpokladech jednoprostorové karoserie si to snad může myslet jen magor.
On ani kombík není žádná výhra. Ty rozdíly oproti solidně stavěnému MPV nejsou nijak propastné. Dovedu si představit, že Touran kontra Golf Variant budou jen nepatrné rozdíly.
On ani kombík není žádná výhra. Ty rozdíly oproti solidně stavěnému MPV nejsou nijak propastné. Dovedu si představit, že Touran kontra Golf Variant budou jen nepatrné rozdíly.
ber to jen jako malej stouchanec do tehle kategorie aut, o kterých si spousta lidi mysli ze jsou bezpecnejsi nez odpovídající sedan nebo kombik..
ne jiné bezpečnostní normy nejsou, ale zatímco u sedanu nemusí mít s jejich dosažením problém ani číňan, u MPV to už tak jednoduché není.
metodiky pro emisní normy a jejich dosahování snad ani nemá smysl komentovat
metodiky pro emisní normy a jejich dosahování snad ani nemá smysl komentovat
aha
takze mame jiny normy na emise u benzinu a nafty, ted budou ještě jiny normy na bezpečnost při sedana, kombika, mpv, suv atd???
takze mame jiny normy na emise u benzinu a nafty, ted budou ještě jiny normy na bezpečnost při sedana, kombika, mpv, suv atd???
Máš pravdu, je třeba to srovnat se Škodovkou, která donedávna pravidelně získávala 4 hvězdy. A nejlépe ještě v jiné kategorii >😁 .
jenže ochcávka není MPV. S MPV dobrý výsledek, tradičně horší ochrana chodců díky vyšší stavbě přídě.