Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP 2013: Citroën C4 Picasso – Pět hvězd pro Technospace

19 komentářů

Pacho69
jojo, vlastně je stejně bezpečné jako ochtávka... no comment.
kyklop
Si ako obohrana platna. Pri beznej jazde na rozdiel neprides a v pripade extremu najdes skor svoj limit ako limit auta. Toto plati o 99,5 percentach uzivatelov.

Batozina - o kolko lepsie je chranena posadka pred batozinou v kombiku voci mpv? O nic

Nikde som si v tomto teste nevsimol tu mizernu bezpecnost :-!
Xawier
U Citroenu se toho evidentně nebojí >😁 Ti zemřou s hlavou vzhůru! 😄
Avatar - peter_ko
peter_ko
Takých ktorí si mysleli že sa vyhnú aj dažďovej kvapke sú plné cintoríny. Len bohužiaľ často berú so sebou aj nevinných...
drupos
A to ze se vysoke auto bude bortit tak ochotne muzes necim dolozit- odkaz, statistika, nebo to jsou jen prazdne reci?
Statisticky jsou nejhorsi osobni vozy, nasleduji SUV a MPV jsou dokonce nejbezpecnejsi kategorie (v poctu umrti na jednu nehodu). Kde pak prosim beres informace jak jsou na tom MPV spatne?
Zdroj: [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Že by strach z konkurence?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zase plácáš kraviny z neznalosti, jako obvykle. Pleteš si kategorie, navíc nerozumíš ani konstrukci aut.
Tou přeceňovanou kategorií jsou SUV, modla dnešní doby, ne velkoprostorová auta. Ta aspoň, na rozdíl od prvně jmenovaných, mají smysl.
topten
vem si jen jizdni vlastnosti mpv s vysokym tezistem, to cemu se s klasickym autem ještě vyhnes, s MPV nebo SUV koncis pod tatrou nebo ve strome. když jdes přes strechu, tak vysoky auto se borti mnohem ochotneji.
a kolik pasazeru potlucou zavazadla v jednoprostorove karoserii pro narazu do stromu??
mizernou bezpečnost MPV potvrdil i tenhle test.
Pacho69
Při konstrukčních předpokladech jednoprostorové karoserie si to snad může myslet jen magor.
On ani kombík není žádná výhra. Ty rozdíly oproti solidně stavěnému MPV nejsou nijak propastné. Dovedu si představit, že Touran kontra Golf Variant budou jen nepatrné rozdíly.
topten
ber to jen jako malej stouchanec do tehle kategorie aut, o kterých si spousta lidi mysli ze jsou bezpecnejsi nez odpovídající sedan nebo kombik..
Avatar - peter_ko
peter_ko
no to je škandál, citroen má len 82%, tie 4 % určite rozhodnú o živote a smrti!
Pacho69
ne jiné bezpečnostní normy nejsou, ale zatímco u sedanu nemusí mít s jejich dosažením problém ani číňan, u MPV to už tak jednoduché není.

metodiky pro emisní normy a jejich dosahování snad ani nemá smysl komentovat
Xawier
...to sedí! >😁
topten
to je vyvoj chapce
z komunistickyho favorita 5 hvezd obratem udelat neslo
topten
aha
takze mame jiny normy na emise u benzinu a nafty, ted budou ještě jiny normy na bezpečnost při sedana, kombika, mpv, suv atd???
Avatar - Misanick
Misanick
Máš pravdu, je třeba to srovnat se Škodovkou, která donedávna pravidelně získávala 4 hvězdy. A nejlépe ještě v jiné kategorii >😁 .
Nareem
Nech to tak 😄 tady se srovnává jenom nesrovnatelné >😁
Pacho69
jenže ochcávka není MPV. S MPV dobrý výsledek, tradičně horší ochrana chodců díky vyšší stavbě přídě.
topten
O3 získala 86% a to dostala hodne velky penale za asistencni systémy, protože nemela omezovac rychlosti