Citroën při vývoji nové generace modelu se jménem slavného umělce neponechal nic náhodě a C4 Picasso předvedlo velmi slušné výsledky ve všech kategoriích testů Euro NCAP.
Při konstrukčních předpokladech jednoprostorové karoserie si to snad může myslet jen magor.
On ani kombík není žádná výhra. Ty rozdíly oproti solidně stavěnému MPV nejsou nijak propastné. Dovedu si představit, že Touran kontra Golf Variant budou jen nepatrné rozdíly.
vem si jen jizdni vlastnosti mpv s vysokym tezistem, to cemu se s klasickym autem ještě vyhnes, s MPV nebo SUV koncis pod tatrou nebo ve strome. když jdes přes strechu, tak vysoky auto se borti mnohem ochotneji.
a kolik pasazeru potlucou zavazadla v jednoprostorove karoserii pro narazu do stromu??
mizernou bezpečnost MPV potvrdil i tenhle test.
A to ze se vysoke auto bude bortit tak ochotne muzes necim dolozit- odkaz, statistika, nebo to jsou jen prazdne reci?
Statisticky jsou nejhorsi osobni vozy, nasleduji SUV a MPV jsou dokonce nejbezpecnejsi kategorie (v poctu umrti na jednu nehodu). Kde pak prosim beres informace jak jsou na tom MPV spatne?
Zdroj: [odkaz]
Si ako obohrana platna. Pri beznej jazde na rozdiel neprides a v pripade extremu najdes skor svoj limit ako limit auta. Toto plati o 99,5 percentach uzivatelov.
Batozina - o kolko lepsie je chranena posadka pred batozinou v kombiku voci mpv? O nic
Nikde som si v tomto teste nevsimol tu mizernu bezpecnost :-!
Zase plácáš kraviny z neznalosti, jako obvykle. Pleteš si kategorie, navíc nerozumíš ani konstrukci aut.
Tou přeceňovanou kategorií jsou SUV, modla dnešní doby, ne velkoprostorová auta. Ta aspoň, na rozdíl od prvně jmenovaných, mají smysl.