O3 získala 86% a to dostala hodne velky penale za asistencni systémy, protože nemela omezovac rychlosti
Pacho69
0
jenže ochcávka není MPV. S MPV dobrý výsledek, tradičně horší ochrana chodců díky vyšší stavbě přídě.
Nareem
0
Nech to tak 😄 tady se srovnává jenom nesrovnatelné >😁
topten
0
aha
takze mame jiny normy na emise u benzinu a nafty, ted budou ještě jiny normy na bezpečnost při sedana, kombika, mpv, suv atd???
Pacho69
0
ne jiné bezpečnostní normy nejsou, ale zatímco u sedanu nemusí mít s jejich dosažením problém ani číňan, u MPV to už tak jednoduché není.
metodiky pro emisní normy a jejich dosahování snad ani nemá smysl komentovat
topten
0
ber to jen jako malej stouchanec do tehle kategorie aut, o kterých si spousta lidi mysli ze jsou bezpecnejsi nez odpovídající sedan nebo kombik..
Pacho69
0
Při konstrukčních předpokladech jednoprostorové karoserie si to snad může myslet jen magor.
On ani kombík není žádná výhra. Ty rozdíly oproti solidně stavěnému MPV nejsou nijak propastné. Dovedu si představit, že Touran kontra Golf Variant budou jen nepatrné rozdíly.
topten
0
vem si jen jizdni vlastnosti mpv s vysokym tezistem, to cemu se s klasickym autem ještě vyhnes, s MPV nebo SUV koncis pod tatrou nebo ve strome. když jdes přes strechu, tak vysoky auto se borti mnohem ochotneji.
a kolik pasazeru potlucou zavazadla v jednoprostorove karoserii pro narazu do stromu??
mizernou bezpečnost MPV potvrdil i tenhle test.
drupos
0
A to ze se vysoke auto bude bortit tak ochotne muzes necim dolozit- odkaz, statistika, nebo to jsou jen prazdne reci?
Statisticky jsou nejhorsi osobni vozy, nasleduji SUV a MPV jsou dokonce nejbezpecnejsi kategorie (v poctu umrti na jednu nehodu). Kde pak prosim beres informace jak jsou na tom MPV spatne?
Zdroj: [odkaz]
peter_ko
0
Takých ktorí si mysleli že sa vyhnú aj dažďovej kvapke sú plné cintoríny. Len bohužiaľ často berú so sebou aj nevinných...
kyklop
0
Si ako obohrana platna. Pri beznej jazde na rozdiel neprides a v pripade extremu najdes skor svoj limit ako limit auta. Toto plati o 99,5 percentach uzivatelov.
Batozina - o kolko lepsie je chranena posadka pred batozinou v kombiku voci mpv? O nic
Nikde som si v tomto teste nevsimol tu mizernu bezpecnost :-!
Pacho69
0
jojo, vlastně je stejně bezpečné jako ochtávka... no comment.
Blue Sun
0
Zase plácáš kraviny z neznalosti, jako obvykle. Pleteš si kategorie, navíc nerozumíš ani konstrukci aut.
Tou přeceňovanou kategorií jsou SUV, modla dnešní doby, ne velkoprostorová auta. Ta aspoň, na rozdíl od prvně jmenovaných, mají smysl.
peter_ko
0
no to je škandál, citroen má len 82%, tie 4 % určite rozhodnú o živote a smrti!
Misanick
0
Máš pravdu, je třeba to srovnat se Škodovkou, která donedávna pravidelně získávala 4 hvězdy. A nejlépe ještě v jiné kategorii >😁 .
topten
0
to je vyvoj chapce
z komunistickyho favorita 5 hvezd obratem udelat neslo
Xawier
0
...to sedí! >😁
Blue Sun
0
Že by strach z konkurence?
Xawier
0
U Citroenu se toho evidentně nebojí >😁 Ti zemřou s hlavou vzhůru! 😄
takze mame jiny normy na emise u benzinu a nafty, ted budou ještě jiny normy na bezpečnost při sedana, kombika, mpv, suv atd???
metodiky pro emisní normy a jejich dosahování snad ani nemá smysl komentovat
On ani kombík není žádná výhra. Ty rozdíly oproti solidně stavěnému MPV nejsou nijak propastné. Dovedu si představit, že Touran kontra Golf Variant budou jen nepatrné rozdíly.
a kolik pasazeru potlucou zavazadla v jednoprostorove karoserii pro narazu do stromu??
mizernou bezpečnost MPV potvrdil i tenhle test.
Statisticky jsou nejhorsi osobni vozy, nasleduji SUV a MPV jsou dokonce nejbezpecnejsi kategorie (v poctu umrti na jednu nehodu). Kde pak prosim beres informace jak jsou na tom MPV spatne?
Zdroj: [odkaz]
Batozina - o kolko lepsie je chranena posadka pred batozinou v kombiku voci mpv? O nic
Nikde som si v tomto teste nevsimol tu mizernu bezpecnost :-!
Tou přeceňovanou kategorií jsou SUV, modla dnešní doby, ne velkoprostorová auta. Ta aspoň, na rozdíl od prvně jmenovaných, mají smysl.
z komunistickyho favorita 5 hvezd obratem udelat neslo